Ποιος θα επικρατήσει;

Αδιαμφισβήτητα, το 2016 ήταν μια από τις πλουσιότερες χρονιές για το fighting είδος γενικότερα. Σπάνια άλλοτε υπήρξαν τόσες πολλές παρουσίες κι ακόμα πιο σπάνια το επίπεδο του ανταγωνισμού ήταν τόσο υψηλό, προϊόν της εφάμιλλης ποιότητας που διακρίνει το κάθε συμμετέχον παιχνίδι. Ποτέ άλλοτε, ίσως, όλοι οι διαγωνιζόμενοι δεν ήταν της ίδιας κατηγορίας, συγκεκριμένα των 2D fighting παιχνιδιών.

Όσοι παρακολουθείτε το γένος προσεκτικότερα, πιθανόν να είχατε φτάσει σε παρόμοιο συμπέρασμα προς το τέλος της χρονιάς. Τι πιο δόκιμο, λοιπόν, από το να ανάγουμε την τρέχουσα πραγματικότητα σε ένα... μεταφορικό “ring”, όπου το κάθε παιχνίδι θα α(ντ)αγωνιστεί ενάντια στα υπόλοιπα για τον τίτλο του “Βασιλιά του 2016”; Μια free-for-all arena όπου θα μπουν όλα μαζί - με τα καλά τους και τα κακά τους - κι απ’ όπου θα επικρατήσει μόνο ένα;

Διαιτητής της αναμέτρησης ορίζεται ο Kabamaru Igano, ένας Νίντζα από τα βουνά Ίγκα στη Ιαπωνία. Μεγάλωσε εκεί παρέα με τον παππού του, ένα αγόρι κι ένα αγριογούρουνο. Όσο ήταν μικρός έτρωγε λίγο και μόνο πράγματα παράξενα, όπως παραδείγματος χάριν ένα σαπούνι. Όταν μεγάλωσε, ξεκίνησε να ρεφάρει καταβροχθίζοντας τα πάντα και κυρίως μακαρονάδα. Πιστεύετε υπάρχει καταλληλότερος διαιτητής από αυτόν; Ας ξεκινήσουμε λοιπόν! Στην κόκκινη γωνία έχουμε το...

Street Fighter V: Προϊόν Μεγάλης Ωρίμανσης

Ίσως ο πιο πολυσυζητημένος fighting τίτλος της χρονιάς που διανύουμε. Έφτασε νωρίς-νωρίς με μεγάλο του όπλο το απαράμιλλο gameplay που διαθέτει. Μέσω ενός συστήματος μάχης που βελτιώνεται με κάθε νέα προσθήκη στο franchise, δίνει την εντύπωση ότι έχει “μεγαλώσει” κι “ωριμάσει” με την πάροδο των δεκαετιών, ώστε να δίνει την αίσθηση ότι το στυλ παιχνιδιού του κάθε παίκτη έχει ακολουθήσει την ωρίμανση αυτή. Έχει περάσει από όλα τα στάδια και κατέληξε, τώρα, εδώ σαν μέρος μιας φυσικής και λογικής διαδικασίας.

Ο παίκτης, κοιτώντας πίσω προς το παρελθόν, θα διακρίνει όλα τα βήματα που διένυσε (αυτός προσωπικά) ώστε να φτάσει στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται και υλοποιεί τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Φαίνεται απλούστερο, λόγω της αφαίρεσης ορισμένων κινήσεων σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά αυτή η ψευδαίσθηση διαρκεί λίγες μόνο μάχες, όπου κι ο παίκτης αντιλαμβάνεται το απατηλό κι απύθμενο βάθος του. Επίσης, διαθέτει με άνεση τον πιο εντυπωσιακό τεχνικό τομέα, ο οποίος, όμως, συμβάλλει με τον τρόπο του στη συνολική εικόνα του gameplay. Κάθε frame του animation μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα για τον προσεκτικό παίκτη ή μειονέκτημα για τον αδιάφορο. Κάθε σχεδιαστική λεπτομέρεια των χαρακτήρων συμβάλλει στο reach, κι ως εκ τούτου στη διαχείριση επιθετικής κι αμυντικής τακτικής.

Street Fighter V story mode screen 04

Εκεί, όμως, που η άμυνά του πέφτει και μπορεί να δεχτεί χτύπημα, είναι το content του. Παρ’ ότι έχει εμπλουτιστεί πολύ μετά το αδύναμο launch, υπολείπεται αισθητά των αντιπάλων του και δίνει τροφή για κακεντρεχή σχόλια. Παρ’ όλα αυτά, η μεγάλη αναγνωρισιμότητά του και το “δυτικό” προφίλ του χαρακτήρα του, το καθιστούν - μέχρι στιγμής τουλάχιστον - βασιλιά στην κατηγορία του online κι ειδικότερα των προσκείμενων e-sports.

Avatar: Δυτικού παρουσιαστικού βετεράνος των πολεμικών τεχνών με εμπειρία από όλα τα τουρνουά παγκοσμίως. Πέραν της τεχνικής και της εμπειρίας του όμως, δεν έχει να μοιραστεί και πολλά περισσότερα.

Ring name: Street


Guilty Gear Xrd - Revelator: Ήρθε για να τους ισοπεδώσει όλους

Σαν βόμβα από το πουθενά, ήρθε και ο εκπρόσωπος του Guilty Gear franchise εν μέσω του καλοκαιριού. Στέκεται στη μπλέ γωνία και δηλώνει με θράσος: “Είμαι ο καλύτερος σε όλα”. Μοιάζει με μυστηριώδη, ανατολίτη, μαχητή, που αγνοούνταν τόσα χρόνια, ενώ τώρα μαθαίνουμε ότι είχε καταφύγει στα βουνά για να γίνει ένα με τη φύση, να μάθει πολεμικές τέχνες από το σύννεφο, τη μύγα και τον καταρράκτη και κατέβηκε στον πολιτισμό με κουρελιασμένα, βρώμικα ρούχα και τη σοφία όλου του σύμπαντος στο οπλοστάσιό του.

Με τεχνικό τομέα που περιγράφεται από τους όρους “Unreal Engine” και “60 fps” κάνει ποζεριλίκι μπαίνοντας στην παλέστρα. Με τους 20+ αυθεντικούς μαχητές, υπερηφανεύεται για την ποικιλία στα playstyles και για τη βεβαιότητα ότι θα τους αφήσει όλους ικανοποιημένους. Με ένα βαθύτατο σύστημα μάχης, προκαλεί τον έμπειρο παίκτη με το δεξί του χέρι, υποσχόμενο απίστευτες χορογραφίες με ιλιγγιώδεις εναλλαγές σε ταχύτητα και ρυθμό. Με το αριστερό του όμως, καλωσορίζει το νεοφερμένο και του προσφέρει ένα stylish mode που θα του επιτρέψει πρόσβαση στο 80% των κινήσεων με ιδιαίτερη ευκολία.

Guilty gear xrd revelator image 02

Τα πάμπολλα single player modes κάνουν τον διπλανό μαχητή να λούζεται με κρύο ιδρώτα. Το γεγονός, δε, ότι είναι αλληλένδετα μεταξύ τους με πρωτοτυπία και κοινό σκοπό, κάνουν την αναμέτρηση με το GGXR ακόμα πιο δύσκολη υπόθεση. Και ποιος είναι ο σκοπός αυτός; Μα φυσικά η προετοιμασία του παίκτη για το Story Mode κι η καλύτερη δυνατή απόλαυση αυτού. Διαρκεί 2 ώρες, αποτελεί μια κανονικότατη anime ταινία αλλά... είναι μόνο αυτό. Ταινία. Θέλουμε να παίξουμε, βρε αδερφέ. Επίσης, χρειάζεται και λεξικό για να καταλάβετε πολλά πράγματα. Ο νέος παίκτης θα τα βρει εύκολα στο gameplay και σκούρα στο lore.

Avatar: Μυστηριώδης ηλικιωμένος ερημίτης με λευκά μάτια που προπονούνταν για δεκαετίες στα βουνά. Βρωμάει λίγο και μιλάει πολύ - χωρίς να αφήνει τους υπόλοιπους να μιλήσουν.

Ring name: Guilty


Mortal Kombat XL: Το πήρα πέρυσι, το θέλω κι εφέτος

Κάπου εδώ, ο κάτοχος του περυσινού τίτλου εισέρχεται στο στάδιο. Το Mortal Kombat X πήρε μαύρο μαρκαδοράκι και πρόσθεσε τα γράμματα “XL” πάνω στη χρυσή του ζώνη, μήπως και μετρήσει για νέο entry και πάρει συμμετοχή την τελευταία στιγμή. Του το αναγνωρίζουμε, το MK πάντα αρέσκονταν να συμμετέχει σε μάχες, ειδικά όταν αυτές είναι αιματηρές (κι όχι μόνο). Με τα φανταστικά του γραφικά, το απεριόριστο content (που αυξήθηκε ακόμα περισσότερο στην XL μορφή!) και τα πάμπολλα modes σε on και off line, στέκει σίγουρο ότι θα διατηρήσει τη ζώνη του.

mortal kombat x image review 7

Περιμένει λοιπόν το νικητή της φετινής μάχης (μιας κι έφαγε πόρτα από τους κριτές) ώστε να του παραδώσει τη ζώνη μετά από ένα “φιλικό” sparring που θεωρεί σίγουρο ότι θα κερδίσει. Αγνοεί ότι έχει κι αυτό ελαττώματα, όπως το λιγότερο ρευστό σύστημα μάχης και τα πιο αρτηριοσκληρωτικά combos, καθώς και το γεγονός ότι σπαταλάει ένα ολόκληρο πλήκτρο μόνο για το block (ναι, είναι πρόβλημα). Όπως και να χει, ο θρόνος φέτος ανήκει σε άλλον.

Avatar (αν έπαιζε): Scorpion (ναι, το Mortal Kombat ήταν πάντα ο Scorpion)

Ring name: Mortal (τρελό pun)


King of Fighters XIV: Ο αναβιωτής της θρυλικής fighting δεκαετίας των 90s

Στην πράσινη γωνία έρχεται ένας τύπος που μοιάζει γνώριμος αλλά οι περισσότεροι έχουν να τον δουν πολύ καιρό. Το King of Fighters XIV έρχεται να μας ταξιδέψει στην ένδοξη δεκαετία του 90, όπου τα fighting games μεσουρανούσαν κι η παραγωγός SNK έκανε πάρτυ στις αίθουσες των ηλεκτρονικών Με τις δάφνες του τότε, διεκδικεί βάθρο και στο σήμερα - κι αν κρίνουμε από τις περγαμηνές του, έχει όλα τα φόντα να το καταφέρει.

Μεγάλο του όπλο το απίστευτο roster των 50+ μαχητών, με τις ιδιαιτερότητες του καθενός να διαγράφονται ξεκάθαρα στο στυλ μάχης τους. Μερικοί, δε, πολύ πρωτότυποι σε εμφάνιση και στυλ, εισάγουν τεχνικές που δεν υπήρξαν αλλού. Υπολογίζοντας και το γεγονός ότι οι μάχες γίνονται μεταξύ ελεύθερων τριάδων, οι διατιθέμενες τακτικές επιλογές φθάνουν δυσθεώρητα ύψη. Σε συνδυασμό και με τα ποικίλα on και off line modes παιχνιδιού, ισοπεδώνει τα πάντα στο θέμα του content και βάζει πλώρη για τον τίτλο.

KOFXIV screen 02

Μειονέκτημά του ο αμφιλεγόμενος οπτικός τομέας, που μεταφέρει πετυχημένα την αίσθηση του τότε, έχοντας όμως απορρίψει τα hand drawn γραφικά, για άψυχα πολύγωνα. Το gameplay, στιβαρό και βαθύ όπως πάντα, ανταποκρίνεται στα γούστα και τις ικανότητες και του πιο απαιτητικού παίκτη, αν και στερείται τολμηρών και καινοτόμων προσθηκών.

Avatar: Ένας γκριζομάλλης με τζην παντελόνι και γιλέκο, στα πρότυπα του Terry Bogart και του Nik από το Body Blows (σας έπιασα αδιάβαστους). Δείχνει γερασμένος, αλλά ακόμα και οι πλέον άπειροι καταλαβαίνουν ότι τα φαινόμενα απατούν κι ότι απλά πρόκειται για επικίνδυνο χαρακτήρα που ρομαντικά προσκολλάται στα μακρινά 90s.

Ring name: Κing


Blazblue Centralfiction: Αυτό που κλείνει στόματα στους επικριτές των fighting

Στην κίτρινη γωνία εμφανίζεται από το πουθενά ένας εξώκοσμος μαχητής. Έχει ανδρογύναια εμφάνιση, φοράει φανταχτερά ρούχα και προκαλεί ερωτηματικά σχετικά με το πώς μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να υφισταται στην πραγματικότητα που ζούμε. Το Blazblue Centralfiction αποτελεί το ύστατο επεισόδιο μιας ιδιαίτερης και καθ’ όλα υπέροχης fighting σειράς. Είναι το παιχνίδι που καταφέρνει τα πάντα στην εντέλεια.

Πρωτίστως και πιο σημαντικό, έχει το πιο ουσιαστικό, εμπνευσμένο, διαδραστικό κι έξυπνο story mode που έχει παιχτεί ποτέ σε fighting game. Οι πράξεις του παίκτη, παράλογες λόγω της δομής των παιχνιδιών αυτών, αντικατοπρίζουν εναλλακτικές οδούς προς τη θεώρηση του lore και του τρέχοντος κάθε φορά story, ώστε όταν έρθει η συμπλήρωση όλου του content, να έρθει κι η κάθαρση, με την κορύφωση της ιστορίας. Τα έχετε ξαναδεί αυτά σε παιχνίδι του είδους; Όχι. Τα έχετε δει αλλού; Σπάνια.

Blazblu Central Fiction screen 02

Πέραν των παραπάνω, διαθέτει εκπληκτικά hand drawn γραφικά και εφέ σε σωστές αναλογίες που δεν κουράζουν τον παίκτη, κάνοντας τον Guilty Gear εκπρόσωπο να κοκκινίζει από... ενοχές. Διαθέτει 35 μαχητές με ξεκάθαρη κι απόλυτα διακριτή ταυτότητα, στολίζει τον καθέναν από αυτούς με ξεχωριστά fighting styles και ανταμοίβει τον παίκτη με ένα βαθύτατο κι απολαυστικό σύστημα μάχης, ενώ έλκει το νέο με το Stylish Mode. Οπλισμένο με έναν ευμεγέθη αριθμό από modes υπολείπεται σε content μόνο του King of Fighters XIV. Μόνο του ελάττωμα, τα αποκλειστικά ιαπωνικά voice overs σε κάθε mode, κάτι που ίσως ξενίσει πολύ κόσμο και τον αποτρέψει από το να το γνωρίσει.

Avatar: Ανδρογύναιο φανταχτερό πλάσμα βγαλμένο από τα πιο hardcore anime, που μοιάζει ικανό να κάνει τα πάντα και να έχει την απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις. Μιλάει όμως μόνο γιαπωνέζικα, οπότε μπορεί να μην ασχοληθούν και πολλοί μαζί του.

Ring name: Βlaze


Μετά από 15 γύρους ατελείωτου ξύλου, ο πραγματικός Νίντζα αποφασίζει να σφυρίξει τη λήξη, βλέποντας ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρος νικητής. Ο Street βρίσκεται στο ένα γόνατο με βουλωμένο μάτι και το δεξί του ρουθούνι να στάζει αίμα. Έφαγε μερικές καλές από τον King στο θέμα του content, ενώ είχε την άμυνά του χαμηλά. Αυτός, πάλι, μετράει με το ένα χέρι πόσα δόντια έχασε, ενώ με το άλλο πόσα καινούρια σχισήματα έχει το τζην του. Βλέπετε, το περιέλαβε καλά ο Guilty, καθώς του εξηγούσε τι σημαίνει τεχνικός τομέας. Θα τον χτυπούσε κι άλλο, αλλά κουτσαίνει από το αριστερό του πόδι μετά από ένα εξωφρενικό χτύπημα που δέχτηκε από τον Blaze στο θέμα του story. Αυτός ο τελευταίος στέκεται όρθιος, αλλά με πολλές επιφανειακές πληγές, που τις απέκτησε μην καταλαβαίνοντας τους κανόνες του αγώνα.

Απ’ ό,τι φαίνεται, δύσκολα θα οριστεί ο νικητής. Κάθε μαχητής υπερέχει σε κάτι έναντι των υπολοίπων, αλλά υστερεί αλλού, ώστε να μην υπάρχει ξεκάθαρη επικράτηση. Ο διαιτητής του αγώνα γνέφει προς τον Blaze, αλλά οι κριτές δεν επιθυμούν να ακολουθήσουν έτσι εύκολα την πρότασή του, μιας κι αυτοί πρέπει να ζυγίσουν όλες τις παραμέτρους που θεωρεί σημαντικές ο καθένας και να βγάλουν το νικητή στα σημεία. Περιμένουμε λοιπόν την επίσημη ετυμηγορία της κριτικής επιτροπής, που αποτελείται από - ποιους άλλους; - εσάς τους ίδιους, τους αναγνώστες και φίλους του είδους!

Ο Απόστολος μεγάλωσε τρώγωντας μακαρονάδα. Μακαρονάδα έφαγε, ένα μεσημέρι στα 8 του, όταν ένας θείος του τον πήγε για πρώτη φορά σε coin-op κι αυτό ήταν το αγαπημένο του πιάτο όσο περίμενε τον MSX να φορτώσει ένα παιχνίδι. Μετά τον CPC 6128 και τις Amiga 500 και 1200, ο εθισμός με το απολαυστικό αυτό γεύμα, τον οδήγησε να υιοθετήσει το όνομα Kabamaru, το ιαπωνικό alter ego του. Σήμερα, παίζει ακόμα Heroes of Might and Magic 3, κάνοντας διαλείμματα με σχεδόν οποιοδήποτε παιχνίδι πέσει στα χέρια του. Λατρεύει τον Terry Pratchett, την metal μουσική, την καλή μπύρα και την κουβέντα με φίλους.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Assassin's Creed - Ανασκόπηση (pt.2)
Δεύτερο και τελευταίο τμήμα στο αφιέρωμα για το lore της σειράς.
Loot boxes & Microtransactions
Γιατί δε μας φτάνει να πληρώνουμε αυτά που πληρώναμε...
Assassin's Creed - Ανασκόπηση (pt.1)
Μια αναδρομή σε παιχνίδια και lore της σειράς.
20 Χρόνια Fallout
To χρονικό μίας μεγάλης σειράς.
History of Consoles - Sony PlayStation
"Do not underestimate the power of PlayStation".
The G.A.A.S. Effect
Τα Παιχνίδια ως Υπηρεσία.
History of Consoles - SNES
A Link to the... best Nintendo console.
History of Consoles - SEGA Mega Drive
"Genesis does what Nintendon't"...

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • απουσιαζει το killer instinct season 3 ! οχι βεβαια οτι ειναι καλυτερο απο τα ηδη προαναφερθεντα παιχνιδια, αλλα πιστεύω οτι ειναι μια πολύ καλή πρ'οταση για το πιο casual κοινο. επίσης το tutorial του guilty είναι ανυπερβλητο, must play από όλους όσους ενδιαφέρονται (γενικά) για fighting

  • JohnSnowGR

    Το εν λόγω tutorial είναι απλά εξαιρετικό, εκτός από πρωτότυπο. Το είχαμε αναφέρει και στο review, είναι ιδανικό για να εισάγει τον νέο παίκτη. Στο ΒΒ δεν ακολούθησαν την ίδια συνταγή, (περίεργο), αλλά εκεί είναι τουλάχιστον πολύ λεπτομερές, αν και κουραστικό (από το πολύ γιαπωνεζικο μπλα μπλα)

  • Ήταν όντως μια πολύ καλή χρονιά για τα fighting game. Και η νέα χρονιά όμως θα είναι πολύ δυνατή με Tekken 7, Injustice 2, MvC Infinite και ελπίζω μια τέταρτη σεζον για το Killer Instinct.

  • DeusXmachina

    Σίγουρα! Απλά εκεί θα είναι πιο... μικτοι οι εκπρόσωποι, εννοώντας ότι θα προέρχονται κι από τα 3D fighting games

  • Χαχα, υπέροχο αφιέρωμα Απόστολε!
    Πραγματικά, το 2016 αποτελεί μία υπέροχη χρονιά για τα 2D fighting games. Υψηλότατου επιπέδου παραγωγές για όλα τα γούστα κι όλες τις προτιμήσεις. Θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη ότι έπρεπε να συμπεριλάβεις και το Killer Instict μίας και η τρίτη σεζόν του το βρίσκει στην καλύτερη φόρμα του κι αποτελεί κι αυτό μία εξαιρετική επιλογή για κάθε είδους beat em up fan.
    Εγώ απο την άλλη λόγω χρόνου μπορώ να ασχοληθώ σοβαρά μόνο με ένα fighting game (κι αυτό πετσοκομμένο. Όσοι με γνωρίζουν, βλέπουν πόσο ''πολύ'' παίζω) κι αυτό φυσικά είναι το Street Fighter μιας και αποτελεί το μεγάλο μου έρωτα. Φυσικά κι αναγνωρίζω τη σπουδαιότητα και των άλλων αλλά δυστυχώς δεν μπορώ.
    Το καλοκαίρι ασχολήθηκα λίγο με το Guilty Gear Xrd Revelator το οποίο υπεραπόλαυσα αλλά δυστυχώς δε μπόρεσα να ασχοληθώ παραπάνω.
    Επίσης να αναφερθώ και στις εξαιρετικές επανακυκλοφορίες των τιτάνιων ναυαρχίδων του παρελθόντος της SNK , Τhe Last Blade 2 και Garou: Mark of the Wolves όπως και του Ultimate Marvel vs Capcom 3 που αποτελούν κι αυτά άριστες επιλογές στο ήδη πλούσιο ρόστερ του 2016.
    Απο εμένα, ότι κινείται πυροβολείται όσον αφορά την SNK. Θέλω να δω καινούριο Samurai Shodown goddmit! :)

  • Stormbringer

    Καταλαβαίνω... Δύσκολα ν αφήσεις μία τέχνη που έχεις τελειοποιήσει, για να καταπιαστεις με μία ... νεα σχολη ;)

  • Stormbringer

    Απόστολε, είναι καθαρά θέμα χρόνου. Για να μάθω ένα νέο fighting game, όπως λόγου χάρη το Guilty Gear, απαιτεί κουβάδες χρόνου και αφοσίωσης. Το ότι βρίσκομαι σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο (μέχρι εκεί όμως!:)) στο SFV αποτελεί καθαρά και μόνο αποτέλεσμα των 1000+ ωρών που είχα ρίξει στα 6 χρόνια της ζωής του Street Fighter IV. Τότε που είχα περισσότερο χρόνο και λγότερες υποχρεώσεις. Τώρα, ζήτημα να έχω αφιερώσει το 1/20 του χρόνου τόσο σε training-local vs όσο και στο online.
    Οπότε επιλέγω να μένω στο SF και τον υπόλοιπο χρόνο να παίζω τις single player διαμαντάρες που με περιμένουν υπομονετικά στο ράφι μιας και το backlog είναι τεράστιο.
    Εάν υπήρχε χρόνος δε θα το ζητησούσα καν. Και GG θα μάθαινα και Killer Instict και KoF θα έπαιζα σίγουρα.Εξάλλου μου αρέσουν πάρα πολύ!

  • Stormbringer

    Καταλαβαίνω κι εγώ μωρά έχω. Μπορείς να τα παίξεις casual όμως, δε χρειάζεται να πάρεις πτυχίο:p. Παίξε τα για το story τι λέμε τώρα ε;)

  • To Killer Instinct Season 3 δεν το συμπεριελαβα επειδή το ίδιο το παιχνίδι δεν είναι κυκλοφορία του 2016. Όπως έγινε και με το ΜΚ (έκανε μονάχα... cameo εμφάνιση για troll λόγους), όπως θα γίνει και με το SFV του χρόνου, όπου θα έχει κι αυτό τη season 2 του. :)

  • Kabamaru.Igano

    και που το συζηταμε το κουραζουμε...τι παει να πει εβαλα το mk για τρολ λογους....οχι μονο η σαιζον 3 ειναι ενα τραστιο expansion αλλα μπορει να αγοραστει και μεμονομενα .....και το τελευταιο απο μονο του καταργει οποιαδηποτε συζητηση και να κανουμε.

  • ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ για το καλο της ενημερωσης δεν θα πρεπει να συνεχισετε αυτο που κανετε. δεν γινεται να λειπει ολοκληρη η σαιζον 3 του κιλλερ. υπαρχει ενα παιχνιδι εκει εξω που εχει καλυτερο πλουσιοτερο σταθεροτερο ονλαιν απο ολα τα παραπανω και επισης εχει πολλα αλλα πραγματα και επιλεγετε για αλλη μια φορα να το αγνοησετε. ημιμαθεια ειναι αμαθεια.....χαιρομαι που καποιος στο σαιτ τοθλαχιστον το εβαλε μεσα στα υποψηφα καλυτερα παιχνιδια και δεν το ξεχασε αλλα ταυτοχρονα λυπαμαι ειλικρινα που στο αρθρο με τα δωρεαν παιχνιδια του χβοχ γινεται αναφορα και εξωφυλλο στο ρειμαν ενα καταπληκτικο παιχνιδι αλλα για 360 ενω την ιδια στιγμη η μαικροσφτ δινει την ψιλο φρεσκια σαιζον 2 του κιλλερ για χβοχ one δωρεαν!!!!!!!!!!!!!!! απλα ντρεπομαι για ολα αυτα ειτε γινονται εσκεμενα ειτε οχι...

  • Joehok.gr

    Ελα Χριστέ και Παναγιά! Το Killer Instinct είναι παιχνίδι του 2013. Εδώ μπαίνουν παιχνίδια του 2016. Τι πιο απλό από αυτό; Τι πάει να πει είχε update μέσα στο 2016; Και γιατί βγάζεις τόση χολή δηλαδή; Επειδή δε μπήκε το αγαπημένο σου παιχνίδι; Είναι δυνατόν;

  • Καλά, δεν υπάρχει λόγος εκνευρισμού και χαρακτηρισμών ή αναφορές σε "εσκεμμένες" ή όχι επιλογές. Ας μην υπερβάλουμε επάνω στον εκνευρισμό μας παιδιά. Ο συντάκτης έκανε κάποιες επιλογές, ο καθένας κρίνει αν είναι σωστές ή όχι (σε κάθε άρθρο). Ηρεμία και όμορφος διάλογος να γίνεται. Μπορούμε παρακαλώ;

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από admin
  • admin

    το χειροτερο ειναι ο αρθρογραφος σας που με ειρονευετε κιολας.....πουθενα δεν ειπα οτι το κιλερ κιολας ειναι το αγαπημενο μου.....η δημοσιογραφια πρεπει να ειναι αντικειμενικη.......ολοι στο gameover πρεπει να το καταλαβουν αυτο.

  • admin

    Δε σε ειρωνεύτηκε κανένας. Ήρθες σε εναν πολύ όμορφο διάλογο με εμφανή διάθεση για χιουμορ, ψάχνοντας αφορμή για φασαρία και απαιτώντας να σταματήσω τη δουλειά μου (με κεφαλαία γράμματα) προσβάλλοντας ταυτόχρονα κι άλλους συντάκτες σε άσχετα με αυτό αρθρα, κατηγορώντας τους για εσκεμμένες παραλείψεις του συγκεκριμένου παιχνιδιού από τη χ,ψ λίστα και νέο. Ξεκίνησες φασαρία από το πουθενά κι είναι πασιφανές.

  • 3.2 1 fight :)

  • βγάζεις τόση χολή δηλαδή; Επειδή δε μπήκε το αγαπημένο σου παιχνίδι; Είναι δυνατόν; αυτο ειναι ειρωνεια. απο κει και περα δεν χαρακτηρισα κανενα. ειπα αν γινετε εσκεμενα η οχι ειναι κακη δημοσιογραφια. ειμαι αριστος επικοινωνιακα

  • Joehok.gr

    Η ειρωνεία ποια είναι λοιπόν; Είναι γεγονός ότι βγάζεις χολή. Είναι ορατό τοις πάσι. Επίσης το "κακή δημοσιογραφία" είναι χαρακτηρισμός. Η "ημιμαθια" είναι χαρακτηρισμός. Οι προθέσεις σου είναι για καυγά. Ο τόνος σου είναι απρόκλητα οξύς. Θες να βρω κι άλλα; Προκαλεσεες ένα σωρό off topic σχολια. Εκτροχιασες το post. Μονη επόμενη διαθέσιμη κίνηση: να διαμαρτυρηθείς ότι "απλώς είπες τη γνώμη σου". Έχεις παραβιάσει τους μισούς κανόνες του site. Τα λέμε απ του χρόνου.

  • Χοχοχο!Πολύ καλό αρθρο Αποστόλη.Όπως πάντα η γραφή σου, αλλά περισσότερο στο παρόν άρθρο με θυμίζει πολύ από τα παλιά :-)

    Δυστυχώς λόγω της απαιτητικότητας των fighting games δεν ασχολήθηκα καθόλου φέτος μιας και θέλει πολύ χρόνο για τελειοποίηση ενώ ήθελα να δοκιμάσω και άλλα παιχνίδια παράλληλα.

    Νομίζω συγκλίνω περισσότερο σε Street Fighter και Guilty Gear,στα πιο κλασικά δηλαδή.

  • Blackjack525

    Αν σου αρέσουν τα κλασικά, τότε δες το KoF XIV. Ειδικά αυτό θα σου θυμίσει έντονα εκείνη την εποχή που νοσταλγούμε ;)

  • Τωρα μιλας σωστα! Μας το ειχες υποσχεθει νομιζω το αρθρο πριν λιγο καιρο :o
    Προσωπικο αγαπημενο με διαφορα το BlazBlue σαν σειρα. Το SF απο τα παλια ακομα snes χρονια μου φαινοταν οτι ηθελε πολυ τακτικη σε βαθμο ... αντιποδοσφαιρου. Το Guilty Gear θα ηθελα πολυ να το δοκιμασω. Ειναι και κοντα στο BlazBlue ετσι; Παντως γενικα και εγω σταματησα τα fighting games γιατι δεν εχω παρεα...

  • katamaran

    Και δικό μου αγαπημένο το ΒΒ. Το GG είναι πνευματικό (μεγαλύτερο) αδερφάκι του ΒΒ.

  • οσοι ασχολουνται με παιχνιδια ξυλου εκαναν την ιδια επισημανση με μενα οποτε φενεται ποιος εχει δικαιο...οπως και απο την επισημη ημερομηνια κυκλοφοριας και του shadow lords και του definite edition για pc. δεν θα τα ξαναπουμε γιατι επιλεγω την δημοσιογραφια μου δεν με επιλεγει αυτη.

  • Joehok.gr

    Κατάφερες να δημιουργήσεις ένταση σε ένα ιδιαίτερα χιουμοριστικό άρθρο επειδή δεν μπήκε στη λίστα το δικό σου παιχνίδι. Με συγχωρείς αλλά το δίκιο σου το έχασες από την αρχή, αποκλειστικά και μόνο από το -χωρίς λόγο και αιτία- έντονο και προσβλητικό ύφος σου. Δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το να συγκρίνεις τα δικά σου σχόλια με τα σχόλια των υπολοίπων που αναφέρθηκαν στο Killer Instinct.

  • Pokkén Tournament ; .... :(

  • Sadshadow

    Στόχος ήταν να παρουσιαστεί ένας μεταφορικός αγώνας μεταξύ των τεσσάρων επικρατέστερων τίτλων της χρονιάς αυτής. Όπως λέει και το κείμενο, ένα free-for-all για να αποδοθεί ένας "χαβαλές" αλλά και να επιδειχθεί η ασυνήθιστη (εώς πρωτόγνωρη) μάζωξη ποιότητας στην κορυφή του genre αυτήν τη χρονιά. Για το σκοπό αυτό, έμειναν απ' έξω κάποιοι τίτλοι όπως αυτός που αναφέρεις ή το Dragonball Xenoverse 2 που μου αρέσει και λόγω θεματολογίας. Όπως και να το κάνουμε, δεν υπάρχει αφιέρωμα, recap, top-10 κλπ που να μην αφήσει κάποιους παραπονεμένους. Αντί για το συνηθισμένο (και κατά τη γνώμη μου πλέον βαρετό) αράδιασμα όλων των τίτλων της χρονιάς, αποφασίστηκε κάτι πιο πρωτότυπο - και θέλουμε να πιστεύουμε πιο εμπνευσμένο: να μαζέψουμε τους 4 δυνατότερους τίτλους και να κάνουμε ένα μικρό... show με όσο χιούμορ μπορούμε να επιστρατεύσουμε. Για να αντιπροσωπεύσουμε τα "παραπονεμένα" παιχνίδια, βάλαμε συμβολικά το MK XL, με τον τρόπο που αυτό έγινε στο κείμενο.

    Αν, τώρα, τέτοιες δράσεις και πρωτοβουλίες δεν τυγχάνουν της κατάλληλης απόκρισης, ή ακόμα ακόμα και της αρέσκειας των αναγνωστών, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να "επιστρέψουμε" στα παραδοσιακά compilations παιχνιδιών που βρίσκονται παντού σχεδόν στον ιντερνετικό χώρο της ενασχόλησής μας. Να τα μαζέψουμε όλα, ένα προς ένα, να απαριθμήσουμε τα υπέρ και τα κατά και να υπενθυμίσουμε αυτά που ούτως ή άλλως είχαν ειπωθεί στα αντίστοιχα reviews. Γι' αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητο και το feedback το δικό σας, ώστε να προσφέρουμε πάντα αυτό που είναι πιο κοντά στη μενταλιτέ του αναγνωστικού κοινού.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από Kabamaru.Igano
  • Αν και έχω να ασχοληθώ με το είδος πολλά χρόνια , φαίνεται ότι συνεχώς βγαίνουν νέα αξιόλογα παιχνίδια . Πάντως , αν κάποια στιγμή αποφασίσω να αποκτήσω ένα 2D fighting , αυτό θα είναι το Street fighter ή το Mortal kombat καθαρά λόγω αναμνήσεων .
    Προς Joehok.gr , η άποψη μου είναι ξεκάθαρη και στην παραθέτω αμέσως . Αρχικά , το ύφος σου το θεωρώ λάθος , και πραγματικά αν νομίζεις ότι ο αρθρογράφος είναι ανίκανος , μεροληπτικός ή ότι άλλο εσύ κρίνεις τότε μην τον διαβάζεις . Είναι τόσο απλό , και με δεδομένο ότι δεν τον πληρώνεις , άμεσα ή έμμεσα , δε βρίσκω το λόγο να ασκείς τέτοιου είδους κριτική σε κάποιον που κάνει ( και ) το μεράκι του . Σου εξέφρασα την άποψη μου διότι όλο αυτό το τόσο αρνητικό κλίμα , μου καταστρέφει τη χαλαρωτική και ξένοιαστη ανάγνωση που επιθυμώ . Τέλος , σου αναφέρω απλά , ότι και άλλοι είχαν διαφωνία με τη λίστα των παιχνιδιών του αρθρογράφου , αλλά παρέθεσαν την άποψη τους με ευγένεια .

  • Proctious

    πολλες φορες διορθωνουμε τους συντακτες...και ειλικρινα οι περισσοτεροι δεχονται το σφαλμα τους.αλλα εδω περα εχουμε να κανουμε με παραπληροφορηση που γινεται εδω και 1-2 χρονια. για πολλα πραγματα . και ειδικα καταλαβε και ο πιο αδαης οτι ο συντακτης μαζευει τα ασσυμαζευτα....αν σε χαλανε και σενα τα σχολια μου ειλικρινα απλα προς περνα τα.

  • Proctious

    :(

  • Πολύ ωραίο και πρωτότυπο άρθρο. Keep w-riting. Για τις αψιμαχίες, τις έχει το είδος φαντάζομαι:p

  • mifune

    Το είδος των fighting, το είδος των άρθρων (αφιερώματα κλπ), το ανθρώπινο είδος κλπ...

  • Ωραίο άρθρο,αλλά λάθος.1)Το avatar του Mortal Kombat ήταν πάντα ο Sub-Zero.Απόδειξη,ότι στο ΜΚ3,δεν υπήρχε καν σαν χαρακτήρας ο Scorpion ενώ να μην ξεχνάμε πως βγήκε και παιχνίδι με τον Sub Zero.Θα μου πεις,να βγήκαν και με άλλους,αλλά αν είχαν να διαλέξουν μόνο έναν ninja γιατί δε διάλεξαν τον Scorpion που θέλει να πάρει εκδίκηση από τον Sub Zero,για να σε προλάβω και στο θέμα του Story.
    Δεύτερον το SF5 είναι ένα αισχρό παιχνίδι,και όχι δεν είμαι κακεντρεχής.Είμαι τεράστιος φαν της σειράς από το 2,αλλά αυτό που έπαιξα στο 5 ήταν ένα εξάμβλωμα.Άσε την έλλειψη περιεχομένου,αυτή μπήκε με patch πες.Το ότι ενώ παίζω ένα single player mode (survival),με πετάει το ίντερνετ και ταυτόχρονα με πετάει και το παιχνίδι,τι μας λέει;Το ότι για να κερδίσεις λεφτά πρέπει να είσαι online επίσης,τι μας λέει;Το ότι ένα μήνα μετά που βγήκε δε μπορούσα να μπω να παίξω με κανέναν,μας λέει κάτι εμάς αυτό;
    Άσε το άλλο.Βγάλανε το Psycho Crusher από τον Bison.Σα να βγάλεις τα Hadoken & Shoryuken από τους shotokans.Την παλεύουν εκεί στην Crapcom;

  • DarthAltair

    Το animation του παγώματος ήταν το ψάρωμα το ίδιο κάπου εκεί στο μακρινό 1992. Όλο το παιχνίδι ήταν ένα ψάρωμα τώρα που το σκέφτομαι.

    Τι μου κάνατε τώρα, μου ήρθε όρεξη (σαν τις εγκύους ένα πράγμα) να βρω και να βάλω να παίξω Mortal Kombat X(L).

  • DarthAltair

    Επιμένω Scorpion! Είναι πιο badass. Επίσης Subzero... Ποιος απ όλους;:p O Bi Han, o Kuai Liang, o Cyber; Άσε που ο Scorpion τον κανόνισε τον original Sub Zero. Επίσης, οκ, δεν έπαιζε στο 3 αλλά έπαιζε στο Ultimate. Μεγάλη κουβέντα τώρα αυτή και περι ορεξεως.

    Όσο για το SFV σε καμία περίπτωση δεν το θεωρώ (κι ούτε είναι πιστεύω) αισχρό. Αλλά αυτά τα είπαμε στο review, μην τα ξαναλέμε τώρα...

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από Kabamaru.Igano
  • DarthAltair

    Απαντάω σε μένα κλασσικά,ο Sub Zero γενικά βρε Απόστολε.
    Τώρα όσον αφορά το SF5 μπορεί να έχεις και δίκιο,αλλά τα αρνητικά που έγραψα,με έκαναν να το μισήσω το παιχνίδι.Πάντως το άρθρο σου μου άρεσε πολύ,βέβαια εγώ πλέον,ένα παιχνίδι περιμένω.The King of Iron Fist Tournament.:)

  • DarthAltair

    Κι εγώ αυτό περιμένω. Το ξέρω ότι εννοείς τον Sub γενικώς, απλά δείχνω ότι ο Scorpion ειναι ένας και μοναδικός. Είπαμε, γούστα. Δεν γίνεται να ταιριάζουν ολα

  • Ωραίο άρθρο. Θυμίζει και σε εμάς που δεν ασχολούμαστε πλέον που βρίσκονται σήμερα τα fightings, δημιουργώντας ταυτόχρονα την επιθυμία να δει κάποιον από αυτούς τους τίτλους.

  • Να προσθέσω κι εγώ την άποψη μου στο φλέγον ζήτημα του Killer Instict εάν μου επιτρέπεις βεβαίως Απόστολε.
    Η απουσία του λοιπόν είναι όντως ένα μικρό ατόπημα διότι πλέον το status quo των fighting games όπως το KI και το SFV είναι με τη μορφή υπηρεσίας. Κάθε χρόνο είναι διαφορετικό παιχνίδι με νέο υλικό, νέο balance, νέους μαχητές κλπ που προσφέρεται κυρίως ψηφιακά. Εάν ήταν με το παλιο (και αγαπημένο μου) μοντέλο και ονομάζονταν Killer Instict Shadow Ultra Edition και είχε κυκλοφορία το 2016 σε retail, δε θα το συμπεριλάμβανες στο αφιέρωμα? Νομίζω πως ναι. Μία τιμητική αναφορά θα αρκούσε πιστεύω!
    Κατα τα άλλα ο τρόπος του πάντα ευθέους Joehok παραήταν επιθετικός και ακροβατούσε επικίνδυνα στην αγένεια. Είναι απλό νομίζω πως πρέπει να γράφουμε όπως θα μιλάμε στην καθημερινότητα μας και πρόσωπο με πρόσωπο με το συνομιλητή μας. Με ευγένεια και σεβασμό.

  • Stormbringer

    Φυσικά και δε θα το έβαζα! Όπως δεν έβαλα και το MKXL. Προσωπικά δε δέχομαι τα updates και τα dlcs ως ξεχωριστά παιχνίδια. Είπα επίσης ότι και το SFV δε θα συμμετάσχει στο αφιέρωμα του 17 όσα updates κι αν πάρει.

    Ποιος "σχοινοβατουσε" βρε Storm; Στο τελευταίο του post μας κατηγορεί για γενικη παραπληροφόρηση εδώ και 2 χρόνια. Αδικαιολόγητο!

  • Stormbringer

    Συμφωνώ Απόστολε μου βεβαίως για τον τρόπο που πρέπει να κάνουμε διάλογο.
    Τώρα τα υπόλοιπα είναι προσωπικές πεποιθήσεις του καθενός. Εσύ είσαι ο αρθρογράφος που μας τιμας με τόσο υπέροχα κείμενα. Εσύ θα διαλέξεις εάν πρέπει να αλλάξεις κάτι ή όχι. Εμείας θα σε απολαμβάνουμε πρ'όλα ταύτα!;):)
    Πάντως προτείνω τώρα με την έλευση της Season 2 να αφήσουμε λίγο τα πιτσιρίκια και να ρίξουμε κανένα δικτυακό μπρα ντε φερ στο Street Fighter, τι λες?

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από Stormbringer
  • Stormbringer

    Χα! Δεν έχω ελπίδα!:)

  • Stormbringer

    Ποτέ μη λές ποτέ Απόστολε. Εξάλλου για τη χαρά του παιχνιδιού κι όχι για το ποιός θα κερδίζει είναι το όλο νόημα! ;)

  • Μετά από τόσα καλά λόγια για BlazΒlue αρχίζω να σκέφτομαι αγορά fighting game μετά από πολύ καιρό. Στο PC τα Blazblue που υπάρχουν είναι τα εξής: BlazBlue: Chronophantasma Extend, BlazBlue: Continuum Shift Extend, BlazBlue: Calamity Trigger. Το Centralfiction δεν το βλέπω μέχρι στιγμής. Ποιο να προτιμήσω? Με ενδιαφέρει σχεδόν αποκλειστικά το single player...
    Ή να κοιτάξω για GUILTY GEAR Xrd -SIGN- ? Υπάρχει και το Guilty Gear Xrd - Revelator- αλλά είναι ακριβό.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από mifune
  • mifune

    Ξεκινά από την αρχή του lore, ήτοι το Calamity Trigger. Σε ο,τι αφορά το GG, το Sign προηγείται του Revelator, οπότε καλό είναι να πας εκεί πρώτα αν επιλέξεις αυτήν την οδό.

  • μετα με λετε οτι ειμαι αγενης ενω ο αρθρογραφος συνεχιζει να γραφει οτι τα standalone expansions ειναι dlc και updates....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o ορισμος της παραπληροφορησης.....αρε joe higashi δωσε μου κουραγιο....απλα ξανα μπηκα να δω μηπως συμφωνει κανεις ακομα μαζι μου και ξανα απογοητευτηκα με αυτα που ειδα. κριμα

  • Joehok.gr

    για οσους δεν ξερουν λοιπον dlc ειναι το taken king του destiny που χρειαζεσαι το βασικο παιχνιδι για να τρεξει....αλλα εγω το ξανα λεω για χιλιοστη φορα... εχουμε διορθωσει πολλους συντακτες στο game over και μαντεψτε ολοι ηταν πολυ ευγενικοι και δεκτικοι στις υποδειξεις για να εχουμε καλυτερο σαιτ. το οτι καποιοι επιμενουν στα ατοπηματα ειναι κακο για το γενικοτερο συνολο. και ξαναλεω εω την δημοσιογραφα την επιλεγω δεν με επιλεγει.

  • Joehok.gr

    Λοιπόν φίλε μου, πρόσεξέ με σε παρακαλώ. Νομίζω ότι η διαφωνία σου με τον Αποστόλη έγινε σαφής εδώ και πολλά posts. Όλα είναι επάνω και δε σβήστηκε απολύτως τίποτα από όσα έχεις γράψει. Όμως μπήκαμε πλέον στη σφαίρα της προσβολής προς τον συντάκτη και της εμμονής και όχι σε απλή διαφωνία. Ενημερώνω ότι δεν θα επιτρέψουμε άλλα σχόλια τέτοιου ύφους. Μέρες που είναι, σε παρακαλώ να ηρεμήσεις και να σταματήσεις. Καλές γιορτές.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από admin
  • Ερωτηση : Το Blazblue Centralfiction με το Chronophantasma extend ποσο κοντα ειναι ; Γιατi μονο το 2ο υπαρχει για PC και το βρισκω 9 ευρω περιπου απο steam winter sale.

  • katamaran

    Ποιοτικά, όλα τα BB είναι εφάμιλλα. Καλύτερα όμως να ξεκινήσεις από το Calamity trigger, μιας και το Chronophantasma στέκει περίπου στα 3/4 του lore, ακριβώς πριν από το Centralfiction

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 11 μήνες από Kabamaru.Igano
  • katamaran

    Εχω παιξει Calamity& Continuum shift. Δεν με νοιαζει πολυ το lore οσο το gameplay.

Τελευταία Σχόλια

τοσο καλα indie και βγαλανε το Friday the 13th The Game?? τις αλλες κατηγοριες η μαλλον αυτες που μπ...
εχει βελτιωθει παρα πολυ αποτι εχω ακουσει. κ εγω μονο στο πρωτο χρονο επαιξα που ειχε ακομα τα θεμα...
Χαχαχαχα κορυφαίο Πάνο!!!! Κάθησα και σκέφτηκα λίγο αυτό με τα βρώμικα μυαλά και κατέληξα στο οτι πρ...
Δεν μου λέτε συνονόματοι που έχετε και εμπειρία με το siege, αξίζει? Είχα παίξει την beta όταν είχε ...
Αν πρόσεχε και το Division από την αρχή.....
οχι βρε συ, τρελος εισαι; no more gameplay?!?
σκεψου οτι παιζω σκληροπυρηνικά adventures με σημειώμ...
καλή επιτυχία xbox one
Καλά για σένα αυτό θα ήταν το ιδανικότερο και το πιο αγαπημένο σου mode, και να υπήρχε σε όλα τα gam...
Καλη επιτυχια σε ολους!!! X box one