«I don’t need an army, I have a Krogan!»

Όπως είναι γνωστό σε κάθε gamer, η αναμονή για την κυκλοφορία ενός νέου παιχνιδιού μπορεί να γίνει πολύ επώδυνη διαδικασία, ειδικά αν πρόκειται για ένα franchise που έχει διεκδικήσει και κερδίσει μια μόνιμη θέση στην καρδιά του. Αγαπητοί νεοσύλλεκτοι της Alliance, βετεράνοι N7s και μελλοντικοί Pathfinders, το τελευταίο –το εννοούμε αυτή τη φορά!- κείμενο, ίσως καταφέρει να απαλύνει τον πόνο σας και να καταστήσει τις τελευταίες ημέρες πριν την κυκλοφορία του Mass Effect: Andromeda λιγάκι πιο υποφερτές. Σε αυτό το τμήμα θα γίνει η προσπάθεια να καλυφθούν όσα σημεία του lore δεν καλύφθηκαν στα προηγούμενα τρία μέρη  –πάντα, χωρίς spoilers από την Τριλογία- ενώ στο τέλος θα γίνει μια γρήγορη αναφορά στο τι μας επιφυλάσσει το πολυαναμενόμενο “ταξίδι” στο νέο γαλαξία της Ανδρομέδας. Πάμε, λοιπόν!

Λίγα λόγια για τις εξωγήινες φυλές (ΙΙΙ)

Από τον υπότιτλο κιόλας, συμπεραίνει κανείς πως όταν πρόκειται για τους Krogans, μιλάμε χωρίς αμφιβολία για φονικές μηχανές. Είναι εξωγήινη φυλή δίποδων ερπετοειδών που ζουν περίπου 1.000 χρόνια, σαν τις Αsari, και οπτικά μοιάζουν αμυδρά με τεράστιες χελώνες. Προέρχονται από τον πλανήτη Tuchanka, ο οποίος έχει σχεδόν ανύπαρκτους φυσικούς πόρους, πολύ σκληρό περιβάλλον και αφθονία αρπακτικών. Υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες οι Krogans κατάφεραν να επιζήσουν και να ακμάσουν. Η παρουσία τους είναι επιβλητική, καθώς το ύψος τους υπερβαίνει τα δύο μέτρα και το μέσο βάρος τους τα 200 κιλά. Έχουν καμπούρες που μοιάζουν με καβούκια, μέσα στα οποία αποθηκεύουν θρεπτικές ουσίες, πράγμα το οποίο τους επιτρέπει να επιβιώνουν για μέρες χωρίς τροφή και νερό. Το δέρμα τους είναι εξαιρετικά ανθεκτικό ενάντια στους τραυματισμούς, κάνοντάς τους ανθεκτικούς και σε περιβαλλοντικές απειλές όπως η ραδιενέργεια και οι ακραίες θερμοκρασίες.

Η πιο θαυματουργή πτυχή της φυσιολογίας τους είναι τα πολλαπλά τους ζωτικά όργανα σε περίπτωση «θανατηφόρου» τραυματισμού. Για παράδειγμα, έχουν δευτερεύον νευρικό σύστημα, δύο καρδιές, τέσσερις πνέυμονες και οι αρσενικοί έχουν...τέσσερις όρχεις. Οι Krogans είχαν λαμπρό πολιτισμικό παρελθόν, αφήνoντας πίσω τους σημάδια τέχνης και αρχιτεκτονικής. Δυστυχώς όμως, ο πολιτισμός τους δεν κατάφερε να επιζήσει, λόγω του αυξανόμενου δείκτη γεννητικότητας. Όπως είδαμε και στο προηγούμενο μέρος και με τους Drell, οι έλλειψη πόρων τους οδήγησε και εκείνους κοντά στην εξαφάνιση μέσω πυρηνικού πολέμου, που ξέσπασε 4.000 χρόνια πρίν τα γεγονότα της τριλογίας. Για σχεδόν 2.000 χρόνια οι εναπομείναντες Krogans, χωρισμένοι πλέον σε μαχόμενες φατρίες, επιβίωναν πρωτόγονα στη ρημαγμένη από τον «πυρηνικό χειμώνα» Tuchanka, μέχρι που τους βρήκαν οι Salarians (βλ. μέρος 2ο).

Krogan sexual dimorphism

Εκείνη την εποχή, οι φυλές της Citadel βρίσκονταν εν μέσω ενός αιματηρού πολέμου με τους Rachni (Rachni Wars), ένα είδος πολύ επικίνδυνων εντομοειδών εξωγήινων. Οι Salarians, όντας απεγνωσμένοι λόγω του δύσκολου πολέμου, προσφέρθηκαν να βοηθήσουν τους Krogan, δίνοντάς τους πρόσβαση σε προηγμένη τεχνολογία, ούτως ώστε εκείνοι με τη σειρά τους να τους βοηθήσουν να κατατροπώσουν μια και καλή τους Rachni. To σχέδιο ήταν επιτυχές, παρόλα αυτά είχε και σοβαρές συνέπειες. Οι Krogans, έχοντας πλέον τη δυνατότητα να εξαπλωθούν και να αναπαραχθούν με ακόμη ταχύτερους ρυθμούς, έγιναν οι ίδιοι τεράστια απειλή για τη γαλαξιακή ειρήνη με την επιθετική τους φύση και την απληστία τους να κυριεύσουν όσα εδάφη μπορούν. Η επανάσταση (Krogan Rebellions) διήρκησε τρεις αιώνες μέχρι που οι -πρωτοεμφανιζόμενοι στη γαλαξιακή κοινότητα- Τurians (βλ. μέρος 2ο) έσπευσαν να βοηθήσουν, απελευθερώνοντας ένα τρομερό βιολογικό όπλο (genophage) που αποτέλεσμα είχε τη νεογνική θνησιμότητα και συνεπώς τη σταδιακή μείωση του πληθυσμού τους. Οι Krogans, λόγω της φαταλιστικής νοοτροπίας τους, αντί να αφιερώσουν χρόνο στη γνώση, στην εξέλιξή τους σαν λαός και στους τρόπους επίλυσης του προβλήματος υπογεννητικότητας, επιλέγουν βίαια επαγγέλματα όπως του μισθοφόρου.

Fun Facts - Για τους αρκετά παρατηρητικούς οπαδούς της σειράς Dragon Age της Bioware, στα Dragon Age II και Dragon Age: Inquisition, σε κάποιες τοποθεσίες, υπάρχουν βαλσαμωμένα κεφάλια-τρόπαια Krogans στους τοίχους. Το αν πρόκειται για απλά «easter eggs» ή για πιθανή συνύπαρξη των δύο settings στο ίδιο φανταστικό σύμπαν, δεν θα το μάθουμε ποτέ.

                -Ο σχεδιασμός των  προσώπων των krogans είναι ελαφρώς εμπνευσμένος από ένα είδος νυχτερίδας, της Centurio Senex.

Batarian

Μιλώντας για μισθοφόρους, δύο ακόμη φυλές που διαπρέπουν σε αυτό το επάγγελμα όπως και σε παράνομες δραστηριότητες όπως η πειρατεία και τα κυκλώματα σκλαβιάς, είναι οι Batarians και οι Vorcha. Οι πρώτοι προέρχονται από τον πλανήτη Khar’Shan και κατέχουν τη φήμη των «μαύρων προβάτων» της γαλαξιακής οικογένειας για τους προαναφερθέντες λόγους. Είναι ανθρωποειδής φυλή με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους τα τέσσερα μάτια, και δεν γνωρίζουμε πολλά για εκείνους μέσω της τριλογίας, διότι έχουν επιλέξει να ζουν απομονωμένοι από τον υπόλοιπο γαλαξία μιας και η κυβέρνησή τους έχει απαγορεύσει στους πολίτες της να φύγουν εκτός των εδαφών τους.

Αν οι Batarians θεωρούνται «μαύρα πρόβατα», τότε οι Vorcha είναι χαμηλότερα στην κατάταξη, με τους περισσότερους να τους θεωρούν γαλαξιακά παράσιτα. Είναι βίαια και πρωτόγονα δίποδα από τον πλανήτη Heshtok, ενώ έχουν χαμηλή νοημοσύνη και ο μέσος όρος ζωής τους δεν ξεπερνά τα 20 χρόνια. Η ιδιαίτερη φυσιολογία τους όσον αφορά την κυτταρική δομή τους, τους επιτρέπει να προσαρμόζονται σε κάθε περιβάλλον με σχετική ευκολία, ενώ τα κύτταρα τους αναγεννώνται. Ως συνέπεια αυτής τους της ιδιαιτερότητας, η εξέλιξή τους έχει σταματήσει και το DNA τους παραμένει ίδιο εδώ και εκατομμύρια χρόνια. Δεν έχουν οργανωμένη στρατιωτική δύναμη, ούτε κάποια μορφή διακυβέρνησης λόγω της μικρής διάρκειας ζωής.

Fun Fact - H βιολογία –όχι η εμφάνιση- των Vorcha είναι εμπνευσμένη από ένα είδος γήινων σκουληκιών (planarian) που έχουν τη δυνατότητα κυτταρικής αναγέννησης.

«Σ' άλλη γη, σ' άλλα μέρη…»

Mε αυτές τις λιγοστές τελευταίες πληροφορίες λήγουμε το κεφάλαιο του γαλαξία μας και θα κάνουμε μια απότομη μετάβαση στην «ετοιμασία» μας για το νέο μεγάλο ταξίδι του franchise. Υπάρχουν σίγουρα, πολλά που δεν συμπεριλήφθηκαν σε αυτή την spoiler-free έκδοση σειρά κειμένων, όμως πού θα ήταν η μαγεία εάν τα γνωρίζατε όλα; Η μαγεία και το νόημα βρίσκεται στην εξερεύνηση και την ανακάλυψη. Αυτό είναι ακριβώς και το μήνυμα που θέλει να περάσει το ολοκαίνουριο κεφάλαιο της σειράς, το Mass Effect: Andromeda. Πέντε ολόκληρα χρόνια μετά από το τελευταίο μας παιχνίδι με τον/ την Commander Shepard, είμαστε –είμαστε, αλήθεια;-  έτοιμοι να προχωρήσουμε σε καινούριο ήρωα, καινούριες περιπέτειες και σε άλλο γαλαξία. Για όσους επιθυμούν να παίξουν το παιχνίδι εντελώς τυφλά, χωρίς να γνωρίζουν καμία απολύτως πληροφορία, καλό θα ήταν να σταματήσει η ανάγνωση, διότι θα αναφερθούμε σε σημεία του lore και της πλοκής του νέου τίτλου. Η συνέχεια αφορά όσους επιθυμούν να μάθουν κάποιες βασικές πληροφορίες και για να τους λυθούν τυχόν απορίες.

mass effect andromeda

Πρώτα από όλα, το Mass Effect: Andromeda δεν αποτελεί sequel με την κλασική έννοια της λέξης. Τα γεγονότα δεν έχουν κανένα συσχετισμό με την τριλογία και θα λάβουν χώρα 600 περίπου χρόνια μετά από εκείνα της τριλογίας. Είναι φανερό ότι η  βιασύνη της Bioware να προχωρήσει σε εντελώς καινούριο setting μπορεί να αποδοθεί στον τρόπο που επέλεξε να λήξει την τριλογία, δυστυχώς μην αφήνoντας και πολλά περιθώρια στο να ειπωθεί μια νέα ιστορία σε αυτό το γαλαξία. Όπως και σε κάθε φανταστικό σύμπαν που συνεχώς χτίζεται, όταν έλθει η ώρα να εμπλουτιστεί με νέα στοιχεία, πολλές φορές κάποια καθιερωμένα στοιχεία του lore ενημερώνονται και μεταβάλλονται για υποδεχτούν τα καινούρια. Άλλοτε αυτό γίνεται και με επιτυχία και άλλοτε όχι. Το Mass Effect: Andromeda από μόνο του αποτελεί ένα τέτοιο στοιχείο, που είτε θα λειτουργήσει κάλα με το ήδη υπάρχον lore ή θα το «σπάσει».

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, 8 χρόνια πριν τα γεγονότα του Mass Effect –δηλαδή το 2176 – δημιουργήθηκε η Andromeda Initiative, μια συνεργασία διαφόρων φυλών με σκοπό τη δημιουργία ενός σχεδίου για διαγαλαξιακή αποίκιση της Ανδρομέδας. Τέσσερις «κιβωτοί» και ένας μικρός διαστημικός σταθμός θα πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι που θα διαρκέσει 600 ολόκληρα χρόνια για να φτάσουν στο νέο γαλαξία. Σκοπός της όλης επιχείρησης είναι η εξερεύνηση και η καθιέρωση ενός νέου «σπιτιού» για κάποιες από τις φυλές της «Γαλακτικής Οδού». Η αποστολή αποχωρεί το 2185, τη χρονιά που ολοκληρώνονται τα γεγονότα του Mass Effect 2 και οι συμμετέχοντες της μεγάλης αυτής αποστολής -θεωρητικά- δεν έχουν ιδέα για το τι πρόκειται να συμβεί. Ο ρόλος του νέου μας ήρωα θα είναι εκείνος του επόμενου Pathfinder, που μαζί με την ομάδα του θα ηγηθεί της εξερεύνησης και θα εξασφαλίσει την εγκατάσταση των ανθρώπων σε μια νέα «Γη». Κάθε κιβωτός που περιέχει μέλη της ίδιας φυλής (Asari, Turian, Salarian) έχει τον δικό της Pathfinder.

Mass Effect Andromeda 2

H πλοκή εισάγει για άλλη μια φορά μια αρχαία φυλή που έχει εξαφανιστεί, η οποία έχει αφήσει πίσω της τεχνολογία που πολλοί θέλουν να εκμεταλλευτούν, ενώ οι κύριοι εχθροί μας θα είναι η γηγενής φυλή των Kett, οι οποίοι μας βλέπουν ως κατακτητές. Ένα πολύ ενδιαφέρον κομμάτι θα είναι και η αντιμετώπιση ατόμων που κατέφθασαν με την αποστολή, αλλά εξορίστηκαν επειδή επαναστάτησαν για κάποιο -άγνωστο για την ώρα- λόγο. Η εξερεύνηση από μόνη της αποτελεί πολύ συναρπαστική ιδέα μαζί με το πολιτικό υπόβαθρο και τους κινδύνους μιας εγκατάστασης σε ένα εντελώς ξένο περιβάλλον, ωστόσο, μας αφήνει με μια περίεργη αίσθηση ότι άλλοι λόγοι κρύβονται από πίσω, πράγμα που θα το διαπιστώσουμε παίζοντας το παιχνίδι.

Η ιδέα πίσω από το Mass Effect: Andromeda είναι πολύ “meta” χωρίς να το επιδιώκει. Ο παίκτης, όπως και ο ίδιος ο ήρωας, έχει αφήσει για πάντα πίσω του όσα ήξερε και όσα αγάπησε για να κάνει αυτό το ταξίδι χωρίς γυρισμό. Πολλά από αυτά που αγαπήσαμε σε αυτό το σύμπαν, συγκεκριμένα τους χαρακτήρες και τις ιστορίες τους, τα αφήνουμε πίσω, γνωρίζοντας ότι δεν θα τα ξαναδούμε in-game. Αυτό όμως που μας κρατάει, είναι το γεγονός ότι η νέα μας εμπειρία θα είναι βασισμένη στη γνώση που αποκομίσαμε όλα αυτά τα χρόνια και στα δυνατά συναισθήματα που μας προκάλεσε η τριλογία. Αποχαιρετούμε τον/ την βετεράνο Shepard και υποδεχόμαστε τον/ την νεαρό/ η και σχεδόν άπειρο Ryder... Ας κάνουμε την περιπέτειά του/ της (συνεπώς και τη δική μας) την καλύτερη που θα μπορούσε να έχει ποτέ.

Καλό ταξίδι... και τα λέμε σε 600 χρόνια!

END OF TRANSMISSION. SIGNING OFF.


Προηγούμενα τμήματα του αφιερώματος

Μέρος 1ο

Μέρος 2ο

Μέρος 3ο

H σχέση της Δάφνης με τα Video Games ήταν περίπλοκη και on&off από μικρή ηλικία. Πέρασε κορυφαίες στιγμές σκοτώνοντας Covenant, κόβοντας βόλτες στο San Andreas και νικώντας Gym Leaders. Όταν ενηλικιώθηκε, το handheld gaming έγινε το κύριο χόμπι της για τις “lazy days” του καναπέ. Ώσπου ξαφνικά, ένα Νοέμβρη, ανέλαβε απρόσμενα το ρόλο του Commander Shepard και ξεκίνησε το επικό ταξίδι για να σώσει το Γαλαξία, λίγο όμως ήξερε ότι αυτό θα άλλαζε για πάντα τη ζωή της και το πως έβλεπε τα video games. Είχαν πλεόν έρθει για να μείνουν και να γίνουν "τρόπος ζωής". To gaming, ναι μεν, την κάνει ευτυχισμένη αλλά όταν δεν παίζει, απολαμβάνει και άλλα πράγματα όπως τις ξένες σειρές, την ακραία μουσική και την ανάγνωση βιβλίων και comics.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

History of Consoles - SEGA Master System
To πρώτο, μεγάλο βήμα της SEGA στο console gaming.
Σκέψεις
Πολιτιστική κρίση, ο αργός θάνατος της ποιότητας ή τι κοινό έχει ο Tom Clancy με το Survivor.
History of Consoles - Nintendo Entertainment System
Η ιστορία της πρώτης οικιακής κονσόλας της Nintendo.
The Legend of Hyrule (Μέρος Τέταρτο)
Τα γεγονότα μετά την αναχώρησή του Ήρωα του Χρόνου από τον κόσμο του μέλλοντος.
History of Consoles - Atari 2600
Μια ματιά στα... γενοφάσκια του console gaming.
The Legend of Hyrule (Μέρος Τρίτο)
Το μονοπάτι της νίκης του Ήρωα του Χρόνου και η επιστροφή στο παρόν.
The Legend of Hyrule (Μέρος Δεύτερο)
Το μονοπάτι της ήττας του Ήρωα του Χρόνου.
Αγαπημένα Coin-Op Beat 'em Ups
Το ξύλο βγήκε απ’ τα Arcades
The Legend of Hyrule (Μέρος Πρώτο)
Μια περιπλάνηση στην ιστορία του κόσμου της Zelda.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • αφησα χθες το ME3 στο τελικό ντου, το ξεμπερδεύω σήμερα και ολοκληρώθηκε το φρεσκαρισματακι του επους κ περιμενουμε με αγωνια το Andromeda.
    πολυ ωραια πραγματα Δαφνη, ομολογω πως τα fun facts δεν τα ειχα ξανακουσει!

  • Sky333

    Thanks Αλεξ,
    Τελικά δε το έβγαλα το συγκεκριμένο ME3 playthrough γιατί θέλω να το ολοκληρώσω με όλα τα DLC και έχω αγοράσει μόνο δυο, δεν με έπαιρνε να αγοράσω τα υπόλοιπα αυτό το μήνα λόγω οικονομικών. Θα το τελειώσω μετά το Andromeda. Την "δόση" μου την πηρα και η μνήμη δεν χρειάζεται "φρεσκάρισμα" μιας και το Andromeda αποτελεί εντελώς ξεχωριστό κεφάλαιο.
    (Δεν κρατήθηκα όμως... Από χτες έχω ήδη δει τις πρώτες ώρες στο YT :p )

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από DFMelancholine
  • Sky333

    αισχος. οχι κ να δεις youtube videos τις πρωτες ωρες. :o:o:o:o:o
    ειναι σαν να εδωσες σε αλλον να σου ανοίξει το κουτι, τετοια πραγματα ποτε!

  • Sky333

    Βασικά τίποτα από αυτά που είδα δε μου προκάλεσε κάποια έκπληξη.Τα πιο "βαριά" σπόιλερ αποφεύχθηκαν γιατι είχε πέσει edit.Οπότε , it's all cool:p

  • Sky333

    ακόμα κ το intro να δεις αντι να το παίξεις, εγκλημα ειναι για ενα παιχνιδι!
    τελπαν, μολις τελειωσα ξανα το ΜΕ3 οπότε είμαι ετοιμος κ περιμένω να έρθει το Andromeda :D

  • Τραγικοτατο λαθος απο την Bioware να "πεταξει" στα σκουπιδια οτι ειχε χτισει με την τριλογια βγαζοντας το Andromeda. Μηπως ο μεγαλος χαμος που εγινε με το τελος του ΜΕ3 τους οδηγησε στην αποφαση το Andromeda να ειναι τοσα πολλα χρονια μετα; Μου καθεται ασχημα που μεγαλες φυσιογνωμιες (Garrus, Tali, Liara klp.) δεν θα τους εχουμε στο νεο παιχνιδι.

    Μιας και ερχεται το Andromeda εχω ξεκινησει νεο playthrough στην τριλογια με το ΜE2 να ειναι το μοναδικο που το εχω τερματισει 3-4 φορες. Ειμαι πριν τη μεγαλη αποστολη στο Reaper IFF οποτε και βρισκω κατι anomalies και μαλλον θα παω στον Shadow Broker ωστε μετα να ξεκινησει η μεγαλη αντιστροφη μετρηση. Ηδη την πατησα με το Arrival που το εκανα πριν τερματισω το παιχνιδι. Anyway βλεπω το κουτσουρεμενο RPG συστημα στο ΜΕ2 και αναπολω του ΜΕ1.

    Anyway την κανω διοτι οι Collectors καραδοκουν.

  • Deathracer2009

    To Mass Effect από την αρχή το προόριζαν για τριλογία. Θυμάμαι που το έλεγαν πριν καν κυκλοφορήσει το πρώτο παιχνίδι.
    Ολοκλήρωσαν την ιστορία που ήθελαν να πουν.
    Το Andromeda θα είναι μια νέα δημιουργία στο ίδιο σύμπαν.

  • Deathracer2009

    @sadshadow
    Ναι σαφώς και το έχω αποδεχτεί -αλλά- αυτό που με ανησυχεί είναι να μη πεταχτεί το lore στα σκουπίδια...και το βλέπω σιγά σιγά να γίνεται. Θα μπορούσα να πω πάρα πολλά για αυτό το θέμα ,αλλά δεν ήθελα να γεμίσω το κείμενο με παράπονα ,εικασίες και προσωπική κριτική πάνω στο πως έχει χειριστεί η Bioware αυτό το franchise. Θα τα πω στο φόρουμ αυτά όταν έρθει η ώρα.
    Δεν έχω κανένα προβλημα με νεες ιστοριες μεσα στο αγαπημένο μου universe ,αλλά για μένα η Andromeda Initiative...μονο και μονο η υπαρξη μια τετοιας κολοσσιαιας επιχειρησης απο θεμα οικονομικο και τεχνολογικο αποτελει "τον ελεφαντα στο δωματιο" που λενε και στο χωριο μου :p ,τελοσπάντων θα τα εξηγήσω καλύτερα μολις παίξω το παιχνίδι και επιβεβαιωθούν οι προβληματισμοί μου (αν γινει αυτό).

  • Deathracer2009

    ετσι οπως τελειωσε το 3, ειναι απλα ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συνεχίσει η ιστορία, εκτός αν έκαναν cannon ένα απο τα endings και διαφορες απο τις επιλογες σου.
    προσωπικα θεωρω πολυ καλή τη λύση τους.
    σιγουρα καλυτερη απο prequel που χανει βαρος γιατι δεν εχει κατι τρομερο και σιγουρα καλυτερο απο sequel γιατι θα έκανε canon ενα συγκεκριμμενο path κ τοτε θα πετούσε στα σκουπιδια ολες τις επιλογες μας.
    τωρα για το ποσο lore θα κρατησει, θα δειξει. εμενα παντως μου αρεσει πολυ η λυση που βρηκανε, το θεμα ειναι να πετυχει στο γραψιμο κ τα υπολοιπα. με αγχώνει το υπερβολικα πλούσιο και ανοιχτο gameplay του χαρακτηρα κ οι απειρες δυνατοτητες, προβλεπω μπολικο micromanagement.

  • Deathracer2009

    Θα μπορουσαμε να ειχαμε ενα αντιστοιχο ME Keep οπως εγινε με το Dragon Age και ετσι να περναγαμε ορισμενα πραγματα. :p

  • Deathracer2009

    ε ηταν τοσο χαοτικα τα endings που πραγματικα θα δημιουργουσε τρομερα προβληματα ρε συ.
    σκεψου πως μπορούσαν να εχουν πεθανει παρα πολλοι, να εχουν χαθεί βασικοι πλανήτες, να υπαρχουν/οχι οι reapers, synthesis και χιλια δυο αλλα. θα ηταν τεραστιο προβλημα για τον σχεδιασμο τοσο μεγαλων RPG. τα dragon age ειχαν πολυ πιο μικρο αντίκτυπο και περιορισμενο σε μικρες περιοχες, οχι σε ενα γαλαξια!

  • Deathracer2009

    Η συνεχεια της πρωτης τριλογιας θα ηταν ο σιγουρος τροπος αποτυχίας για το andromeda.

  • Deathracer2009

    Ξέρω οτι ετσι οπως τα εκαναν δεν υπήρχε γυρισμός ,αλλά νταξει αυτο το "ναι ας παμε σε καινουριο γαλαξια γιατι ετσι..." ενω μονο το 1% του Milky Way εχει εξερευνηθει, δεν το βρηκα ποτε λογικο, ουτε το πως βρεθηκαν ξαφνικα τα χρηματα και η τεχνολογια να γινει αυτο.
    Θυμαμαι ο/η Shepard στην τριλογια ετρεχε και δεν εφτανε, ειδικα στο ΜΕ3 για να μαζεψει βοηθεια και resources για να χτισουν το Crucibe για να σωθει ο γαλαξιας ,ενω απο την αλλη εχουν πεσει τρισεκατομμυρια credits, απειρα resources για μια εντελως περιττη αποστολη χωρις γυρισμο. Θα μου πεις, μα δεν γνωριζε κανεις για την απειλη των Reapers οταν εφυγε η αποστολη...Αλλα ειναι οντως ετσι;
    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αυτο το "exploration only" δεν μου καθεται. Πιστευω οτι ειναι "βιτρινα" και εφυγαν γιατι αυτοι που δημιουργησαν την Andromeda Initiative γνωριζαν οτι κατι θα συμβει.
    Anyway, υποθέσεις κανω.Θα δείξει.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από DFMelancholine
  • Πολύ ωραία τα κείμενα σου. Μπράβο!
    Έχεις παραλείψει όμως κάτι σημαντικό. Δεν αναφέρεις καθόλου στις φυλές, τους Reapers καθώς και τους δημιουργούς τους!
    Με κάποιον τρόπο θα έπρεπε να αναφερθούν.

  • Jack301

    Εδώ και 4 κείμενα επαναλαμβάνω οτι δεν θα υπάρχουν story spoilers για την τριλογία. Ο σκοπός των κειμένων και ο τρόπος που είναι γραμμένα ήταν απλα να παρουσιάσουν το lore από μια σχετικά spoiler-free οπτική γωνία κάποιου που δεν έχει παίξει τα παιχνίδια και το περιεχόμενο είναι κυρίως βασισμένο στο Codex του ME1 για την κατάσταση του Γαλαξία πριν και μέχρι το 2184 που αρχίζει η τριλογία. Το να γράψω για Reapers και την προέλευσή τους (την μαθαίνουμε σε DLC του ΜΕ3) θα έπρεπε να "σποϊλάρω" την πλοκή των παιχνιδιών (π.χ. να γράψω και για Collectors ,Cerberus κλπ.) Αν ήταν έτσι, θα έγραφα και για τους χαρακτήρες και για πάντα...Πράγμα που ήθελα να αποφύγω. Όπου φαίνεται ότι λείπουν πληροφορίες , έχει γίνει σκόπιμα για να μην "χαλάσω" το παιχνίδι για newcomers.
    :)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από DFMelancholine
  • τα λέμεεεε Δάφνη καλό ταξίδι με το andromedaaaa! ευχαριστούμεεε!! ^^ :D

Τα λεμε το βραδυ παρεα με το φτυαρι.
Γλύτωσα το οξύ καρδιακό επεισόδιο με την ακύρωση του Silent Hills, δεν θα τη πάθουμε τώρα..! Είμαστε...
Να φανταστώ γίνεται του microtransactions το κάγκελο?
Μη βαράτε, ρωτάω απλά διότι πρώτη φορά μου το...
Προσωπικα, ειναι το μονο παιχνιδι με το οποιο θα ηθελα να εφευγα απο την εκθεση. Ειναι το μοναδικο π...
Days Gone σε K2
καλες κινησεις ειναι αυτες...
να δουμε,ποια θα ειναι τα επομενα που θα κυκλοφορησουν...
Γλυκούλι φαίνεται..review θα έχουμε για αυτό;

Υγ.Θέλω switch στα χρώματα της Samus..
Gos έχεις δίκιο, λάθος μου! Η διόρθωση έγινε! Σε ευχαριστω για το heads up!