Forum Menu

Metroid: Samus Returns

Η επιστροφή της σειράς Metroid, το 2017, αποτελεί "re-imagining" για το Metroid II: Return of Samus, το δεύτερο κεφάλαιο στο franchise, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά το 1991 για το Game Boy. Πρόκειται για μια συνεργασία της Nintendo με τη MercurySteam, ενώ σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει δημιουργηθεί εκ θεμελίων, διατηρώντας το κλασσικό gameplay στον πρωτότυπο τίτλο. Επίσης, το Metroid: Samus Returns περιλαμβάνει καινούργιο υλικό, σε σύγκριση με το αρχικό παιχνίδι, ενώ αποτελεί και ιδανικό σημείο εισαγωγής στη σειρά από νεοεισερχόμενους παίκτες.

Στην αγορά, ταυτόχρονα με τον τίτλο, θα γίνουν διαθέσιμες δύο amiibo φιγούρες, ενώ το παιχνίδι υποστηρίζει και τις φιγούρες Samus και Zero Suit Samus, οι οποίες έχουν κυκλοφορήσει ήδη. Επιπλέον, μια ειδική έκδοση για τον τίτλο θα διατεθεί στην αγορά, η οποία περιέχει ένα αντίτυπο για το παιχνίδι και ένα CD με 25 τραγούδια από το franchise. Το Metroid: Samus Returns, που βασίζεται στη δεύτερη περιπέτεια με πρωταγωνίστρια τη Samus Aran, θα κυκλοφορήσει για 2DS και 3DS στις 15 Σεπτεμβρίου 2017.

e3.nintendo.com/games/metroid-samus-returns-3ds

Gameplay

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler! [Πατήστε για επέκταση]

Developer Diary

ΠΡΟΣΟΧΗ Spoiler! [Πατήστε για επέκταση]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Εχω χασει τη μπαλα με το ποσες φορες χρησιμοποιω τη φραση "day 1 απο εμενα", αλλα με τοσες παιχνιδαρες σα και αυτη ειναι λογικο:)

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

Έλα πείτε, βλέπω όνειρο και σε λίγο θα ξυπνήσω στον Δίχως Metroids κόσμο που ζούσαμε χθες......

Εξαιρετική η ανακοίνωση, έτυχε να τω πετύχω χθες την ώρα που το παρουσίαζαν.
Μακάρι η Nintendo να το διαφημίσει σωστά και όχι απλά το έδειξα στην E3 και μετά το ξεχνώ και μετά να λένε δεν πούλησε όσο θέλαμε, όπως έκαναν και με το Fire Emblem Valentia (το οποίο έχει πολύ περιεχόμενο και είναι κανονικότατο κλασικό Fire Emblem, έχει και End game περιεχόμενο). Κυκλοφορει και σύντομα!

Ας ελπίσουμε ότι Prime 4, θα το παραδώσουν έτσι όπως πρέπει (ελπίζω να μην το κάνουν πολύ χρωματιστό...)

Τώρα είδα το dev diary, ίσως να μην είναι καθόλου τυχαίο το 2d metroid. Είναι μία καλή ευκαιρία για να επαναφέρουν τη σειρά στο προσκήνιο και να προθερμάνουν το έδαφος για το PRIME 4 + ότι δείνουν και το 2d metroid που θέλει ο κόσμος. Όχι και άσχημα.

Και κάπως έτσι εξηγείται τι παίχτηκε με το AM2 project. To Samus Returns (και όχι Return of Samus που ήταν ο ορίτζιναλ τίτλος) δε δείχνει ΚΑΘΟΛΟΥ με το παιχνίδι του GameBoy όπως το θυμάμαι - πάλι καλά. Εμφανίζεται τόσο φρέσκο που σε ξεγελά για νέο τίτλο. Μου αρέσει πάρα πολύ το art style του και η κινησιολογία της Samus. Οι αναμετρήσεις με τα bosses δείχνουν εξαιρετικές. Δυστυχώς δεν έχω κονσόλα να παίξω, νόμιζα πως είχε ένας φίλος αλλά τελικά έχει το απλό DS. Oπότε πάει για emulator, θα μου τα πάρει από αλλού η Νintendo.

Ενα franchise σα το Metroid το οποιο δυσκολευεται στις πωλησεις και βλεπουμε συνεχεια του μετα απο 8-10 χρονια και ηδη γινεται αναφορα για... πλαγιο τροπο παιξιματος:P
Θενξ μαν: Vlad_25

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

Director Yoshio Sakamoto
"I just wanted to start out by saying I've been wanting to make a 2D Metroid game with today's technology for quite a long time. It wasn't only my personal desire, but also because I know there are a lot of people out there in the world who have been clamoring for a 2D Metroid game.

For myself, I've been wanting to revisit that fundamental, basic, core essence of Metroid, that 2D gameplay, and I was considering ways to go about taking on that challenge. That was more than two years ago.

Then I heard of MercurySteam and they were looking to take on the challenge of remaking a Metroid game. It wasn't Metroid II, but again I'd heard about this desire from the MercurySteam team.

I knew MercurySteam from their development work on Castlevania. I thought, "We've got to meet with these guys," and so we flew out to Spain [where MercurySteam is located]. Over the course of that meeting, obviously we had a great time. It seemed like, wow, there's a lot of potential here, and basically that's really how it got started.

...personally, for myself, I didn't work on Metroid II. Of course it's a great game on its own, but it's a bit different than the Metroid titles that I've been involved with and I just saw that there's a potential within that title for me to take a look at it as well.

As you know, within Metroid II there's the really vital portion of the story that's very important to the entire Metroid storyline and that's Samus's first encounter with the baby Metroid.

So we had this sort of amalgamation or this sum total of all these different parts, the idea that I wanted to go back and work on 2D Metroid, I wanted to revisit a title that wasn't really a remake for me because I wasn't involved in the first one so there's this great source of inspiration in a Metroid game that I wasn't involved with but I could go back and take a look at and really explore that 2D, that fundamental gameplay, and then on top of that I had this amazing new partner to work with, so it all just sort of piled up together and became this project.
..there's a lot of new elements that we felt that we needed to add, things that were core to Metroid gameplay, so that would be some of these new abilities that we're looking at.

In addition to that, not only are there things that you would normally expect, again like new abilities, but we wanted to add something that was above and beyond that.

Again, above all the things that I knew we would have to do to remake this title, the other sort of big challenge was, who are we going to make this with? Who are we going to collaborate with that's going to bring in the right ideas, the right sensibility, and that was sort of like the beginning of the challenge, and also the beginning of the project.

Thanks to that collaboration with MercurySteam we were able to incorporate new stuff that is in line with what the series would expect, but on top of that, brand new stuff that is above and beyond that, and we were able to create what I think is a really wonderful installment in this series, and a large part of that is in thanks to this collaboration that we have.
n our previous title Mirror of Fate we introduced these mechanics to parry enemy attacks at the same time you are going to be attacked. We thought that this could work quite well in this game, so we tried and it worked really well and it led to the feeling of exhilaration when you fight enemies.We are always, always thinking about ways that we can excite the fans of the series and come up with stuff that they will want to see and play, and we love that challenge, but there's nothing we can discuss in terms of Switch at this point. Yeah, we'll discuss it."
Θενξ μαν: Stormbringer
Τελευταία διόρθωση: 5 Μήνες 4 Ημέρες πριν από dragneel.

Το θέλω σαν διψασμένο Metroid που ψάχνει να ρουφήξει κάθε ικμάδα ζωτικής ενέργειας..............

Θενξ μαν: klanas, Vlad_25, mchasap, DeusXmachina, dragneel

^^^
και το steelbook του παιχνιδιού είναι από τα καλύτερα έβα κριέτιντ!!!
Θενξ μαν: klanas, Stormbringer

Αν το δει κανένας για preorder ας ενημερώσει παρακαλώ!

Μόλις ανέβει σε κάποιο Amazon, όπως πάντα θα το ποστάρω αμέσως για να το προλάβει όποιος ενδιαφέρεται!
Απλά να ξέρετε πως οι συλλεκτικές εκδόσεις PAL της Nintendo είναι πανευρωπαικές οπότε εάν είναι κανένα γαλλικό ή γερμανικό Amazon μη διστάσετε να κάνετε pre-order μιας και όλες έχουν default γλώσσα τα αγγλικά.
Θενξ μαν: mchasap, Gos

Aπο ώρα σε ώρα ανοίγουν τα pre-orders στο γερμανικό Amazon. Δεν πρόλαβα το γαλλικό και ισπανικό γιατί εξαντλήθηκαν σε δευτερόλεπτα.
Όσοι θέλετε τη Special Edition καλό είναι να κοιτάτε σαν αρπακτικά......
www.amazon.de/Metroid-Returns-Limited-Ni...9W2V7?language=en_GB

Stormbringer έγραψε: Aπο ώρα σε ώρα ανοίγουν τα pre-orders στο γερμανικό Amazon. Δεν πρόλαβα το γαλλικό και ισπανικό γιατί εξαντλήθηκαν σε δευτερόλεπτα.
Όσοι θέλετε τη Special Edition καλό είναι να κοιτάτε σαν αρπακτικά......
www.amazon.de/Metroid-Returns-Limited-Ni...9W2V7?language=en_GB

Unavailable λεεί, έκλεισαν κιόλας; Oh well, θα'ρθει και Ελλάδα δεν μπορεί...

Δεν άνοιξαν ακόμα τα preorders. Μας έχει στο περίμενε τόσες ώρες η Samus αλλά χαλάλι της!

Έχω κάνει παγκόσμιο ρεκόρ refresh από το μεσημέρι....πφφ στο τέλος με το ποντίκι στο χέρι βλέπω να μένω...
Θενξ μαν: Stormbringer, Mournblade

Βάζουμε αυτό να παίζει και εμπρός μπας και απόψε επιτέλους δεήσει το Amazon.de και ανεβάσει την Legacy Edition.

Αυτά τα Phendrana Drifts, παίζει να είναι απο τις πιο ισχυρές εμπειρίες μου. Το συναίσθημα μόλις πρωτοαντικρύζεις το πανέμορφο αυτό μέρος δεν περιγράφεται....
Θενξ μαν: klanas

κ αν ειναι ολα στα Γερμανικα? (διολου απίθανο) :P

Όχι Αλέξανδρε, όλες οι συλλεκτικές της Nintendo είναι πανευρωπαικές και απ'όπου και να τις πάρεις είναι ίδιες.
Έχει αγγλικά κανονικά παντού.