Bump Mapping

Term Definition
Bump Mapping

Το Bump Mapping είναι μία τεχνική η οποία στοχεύει στο να κάνει μία rendered (βλ.

Rendering) επιφάνεια να δείχνει πιο αληθινή ή με περισσότερη λεπτομέρεια. Αυτή η τεχνολογία κάνει μία επιφάνεια να εμφανίζεται διαφορετική ανάλογα με την οπτική γωνία και το ύψος (heightmap) που την κοιτάζει ο παίκτης. Το bump mapping είναι υπεύθυνο για την σωστή αλλαγή του φωτισμού, των σκιών και της όψης μίας επιφάνειας ενός μοντέλου. Να τονίσουμε ότι για να καταφέρει το bump mapping να “κάνει σωστά τη δουλειά του”, πρέπει να επέμβει στο φωτισμό και στο χρώμα του κάθε εικονοστοιχείου (βλ. Εικονοστοιχείο) ξεχωριστά οπότε αναφερόμαστε σε μία επίπονη διαδικασία για το hardware.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bump_Mapping