Term Definition
Campaign

Το campaign είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το σύνολο των γεγονότων, την ιστορία και το σενάριο που διαδραματίζονται κατά τη διάρκεια ενός βιντεοπαιχνιδιού.

Caustic

Με τον όρο caustic αναφερόμαστε στην τεχνική που χρησιμοποιούν πολλοί σύγχρονοι τίτλοι για να αποδώσουν την αντανάκλαση του φωτός, όταν αυτό διαπερνάει μέσα από υγρά (κυρίως νερό) και διαφανές ή ημιδιαφανές επιφάνειες.

Cel-Shading

Με το όρο Cel-Shading αναφερόμαστε στην τεχνική η οποία χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια, που με ειδικές διαδικασίες μετατρέπει τα γραφικά, έτσι ώστε να φαίνονται hand draw (σχεδιασμένα με το χέρι) και να θυμίζουν έντονα cartoon ή κόμικ.

CGI

Με το όρο Computer Generated Imagery, αναφερόμαστε γενικά σε κάθε τρισδιάστατη εικόνα που αναπαράγεται στον υπολογιστή ή την κονσόλα, χωρίς τη χρήση του κυκλώματος γραφικών.

Clipping

Με τον όρο clipping αναφερόμαστε στην τεχνική που χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια για να εξαλείψει το φαινόμενο κατά το οποίο τα πολύγωνα ενός μοντέλου/ αντικειμένου, “βγαίνουν” εκτός του λογικά ορισμένου πεδίου, όπως είναι το έδαφος, το δάπεδο ενός κτηρίου ή ο τοίχος.

Collision Detection

Με τον όρο collision detection αναφερόμαστε στη διαδικασία ανίχνευσης από τη μηχανή γραφικών ενός βιντεοπαιχνιδιού, όταν δύο ή περισσότερα μοντέλα (βλ.

Cooperative

To cooperative gameplay είναι το χαρακτηριστικό το οποίο επιτρέπει δύο ή περισσότερους παίκτες να συνεργαστούν κατά τη διάρκεια της ιστορίας ενός βιντεοπαιχνιδιού.

Cut Scene

Στα βιντεοπαιχνίδια το cutscene είναι μία ακολουθία, κατά την οποία ο παίκτης έχει ελάχιστο έως και καθόλου έλεγχο.