Term Definition
PAL

Για την μετάδοση του σήματος και την αναπαραγωγή της εικόνας σε οθόνες χρησιμοποιείται κάποιο από τα παρακάτω στάνταρ.

Particle Effects

Με τον όρο particle effects αναφερόμαστε στη τεχνική της μηχανή γραφικών (βλ.

Patch

To patch (ή μπάλωμα) είναι ένα κομμάτι software το οποίο έχει σχεδιαστεί νε σκοπό τη διόρθωση κάποιου προβλήματος ενός βιντεοπαιχνιδιού, να βελτιώσει τη σταθερότητα του, καθώς και να προσθέσει νέα χαρακτηριστικά (όπως multiplayer modes).

Pop Up

Ο όρος Pop Up αναφέρεται στο φαινόμενο που παρατηρείται σε κάποια βιντεοπαιχνίδια, κατά το οποίο κάποια αντικείμενα εμφανίζονται ξαφνικά από το πουθενά, τη στιγμή που δεν έπρεπε να εμφανιστούν.

Pre-rendering

Βλέπε Rendering.

Prequel

Βλέπε Sequel.

Progressive Scan

Ο όρος Progressive Scan αναφέρεται στη μέθοδο που χρησιμοποιούν οι σύγχρονες οθόνες, κατά την οποία, οι μονές και ζυγές γραμμές των καρέ μίας κινούμενης εικόνας, ανανεώνονται ταυτόχρονα.

Publisher

Publisher χαρακτηρίζεται η εταιρία η οποία είναι υπεύθυνη για την προώθηση του βιντεοπαιχνιδιού/ προϊόντος στην αγορά, για το marketing το οποίο θα ακολουθηθεί, για την έρευνα αγοράς καθώς και για τη διανομή του προϊόντος στα σημεία πώλησης.