Προσηλωμένη στο μέλλον η Bethesda.

Στις επανακυκλοφορίες των Dishonored και The Elder Scrolls V: Skyrim στάθηκε, μεταξύ άλλων, σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Pete Hines, αντιπρόεδρος της Bethesda Softworks. Όσον αφορά το πρώτο, ο επικεφαλής στο marketing τμήμα της αμερικανικής εταιρείας σημείωσε ότι η μεταφορά του στις νεότερες κονσόλες της αγοράς είχε νόημα, αφού πρόκειται για ένα παιχνίδι που είχε κυκλοφορήσει στο τέλος της προηγούμενης γενιάς συστημάτων. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Pete Hines, η δημιουργία για το εν λόγω remaster δεν χρειαζόταν πολλή δουλειά, αφού ήταν ένας σχετικά πρόσφατος (2012) τίτλος.

Από την άλλη, η ανάπτυξη για το Skyrim Special Edition προέκυψε από... σπόντα, με βάση τα λεγόμενά του. Συγκεκριμένα, ήταν αποτέλεσμα της προσπάθειας από την Bethesda Game Studios να προετοιμάσει το Fallout 4 για την υφιστάμενη γενιά κονσολών, μεταφέροντας στα συστήματα αυτά, στο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης του παιχνιδιού, τη μηχανή γραφικών από το Skyrim. Περαιτέρω, η υποστήριξη mods στις κονσόλες για το πέμπτο κεφάλαιο της σειράς Elder Scrolls, όπως και στο Fallout 4, ήταν ένα ακόμα δεδομένο υπέρ της δημιουργίας της remastered έκδοσης, η οποία διατέθηκε σε PC, PS4 και Xbox One τον Οκτώβριο.

Παρ' όλα αυτά, οι δύο προαναφερθείσες περιπτώσεις ήταν μάλλον εξαιρέσεις στη στρατηγική της αμερικανικής εταιρείας, η οποία δεν συνηθίζει να κυκλοφορεί εκ νέου τους τίτλους της, υπό τη μορφή επανεκδόσεων με διάφορες βελτιώσεις. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Bethesda, η εταιρεία είναι γενικά επικεντρωμένη στο μέλλον, παρά στο παρελθόν, ενώ για αυτήν είναι προτιμότερη η κατανομή χρόνου και πόρων σε καινούργιες ιδέες, αντί σε κάτι που έχει διατεθεί προηγουμένως στην αγορά.

Γεννηθείς τη δεκαετία του 80, παιδί των 90s παρ’ όλα αυτά, μεγάλωσε στη Λεμεσό της Κύπρου αναπτύσσοντας την αγάπη του για τον αθλητισμό (κυρίως το ποδόσφαιρο) και στη συνέχεια για τα video games. Λάτρης των platformers και των kart racing games από μικρός, περιμένει καρτερικά μια μεγαλειώδη επιστροφή του Crash Bandicoot στο προσκήνιο, παρακολουθώντας αρκετές σειρές και ταινίες στο μεταξύ, ακούγοντας επίσης αρκετές ώρες μουσική κάθε είδους...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Horizon: Zero Dawn
Όταν ο John Connor γνώρισε τη Lara.
Gameplay υλικό από το Elder Scrolls Online: Morrowind
Επιστροφή στο Vvardenfell του Elder Scrolls III.
For Honor
Για την Τιμή των πολεμιστών μας (και των microtransactions...)!
Ανακοινώθηκαν τα Games with Gold για το Μάρτιο
Layers of Fear, Evolve Ultimate Edition, Borderlands 2, Heavy Weapon.
Σε Steam και PC retail το Dead Rising 4
Απαιτήσεις συστήματος και νέο trailer.
Ανακοινώθηκε το Dungeons 3 για PC, PS4 και Xbox One
Κοντά μας το ερχόμενο φθινόπωρο.
Καινούργιο gameplay υλικό από το NieR: Automata
Μια ματιά στα όπλα του παιχνιδιού. 
Call of Duty: Infinite Warfare - Sabotage
H Infinity Ward συνεχίζει την καθοδική πορεία της.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
ε οκ ρε συ, ολα οσα ειπες ειναι single player. για παίχτες που παίζουν κυρίως Multiplayer παιχνιδια ...
For Honor σε K2
Η διαφορά της sony με την ms είναι ότι τα exclusive της ,δεν βγαίνουν στο pc..
λογικα θα βγει και σε Pc ε? τι? οχι?
Χορταστικό και καλογραμμένο review. Η αλήθεια είναι πως το περίμενα χρόνια το συγκεκριμένο και με αυ...
@Volgana Επιβεβαιωνω 100% αυτο που εγραψες για το Mario 64! Οταν το ειχαμε δει εκεινη την εποχη μα...
Δε βγήκε ακόμα το Odyssey ε;;
Πολύ περιεκτικό και καλογραμμένο review που σε τραβάει να το διαβάσεις ως το τέλος. Νομίζω ότι δίνει...
Tο σχολιο μου ηταν σαρκαστικο γι αυτο και το emote στο τελος, και βεβαια καλα κανουν και δοκιμαζουν ...
παιρνω σα βαση οτι υπαρχει μια ωραια ιστορια, ενα 40ωρο ουσιαστικου gameplay και το οτι ειναι ισως τ...