Προσηλωμένη στο μέλλον η Bethesda.

Στις επανακυκλοφορίες των Dishonored και The Elder Scrolls V: Skyrim στάθηκε, μεταξύ άλλων, σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Pete Hines, αντιπρόεδρος της Bethesda Softworks. Όσον αφορά το πρώτο, ο επικεφαλής στο marketing τμήμα της αμερικανικής εταιρείας σημείωσε ότι η μεταφορά του στις νεότερες κονσόλες της αγοράς είχε νόημα, αφού πρόκειται για ένα παιχνίδι που είχε κυκλοφορήσει στο τέλος της προηγούμενης γενιάς συστημάτων. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Pete Hines, η δημιουργία για το εν λόγω remaster δεν χρειαζόταν πολλή δουλειά, αφού ήταν ένας σχετικά πρόσφατος (2012) τίτλος.

Από την άλλη, η ανάπτυξη για το Skyrim Special Edition προέκυψε από... σπόντα, με βάση τα λεγόμενά του. Συγκεκριμένα, ήταν αποτέλεσμα της προσπάθειας από την Bethesda Game Studios να προετοιμάσει το Fallout 4 για την υφιστάμενη γενιά κονσολών, μεταφέροντας στα συστήματα αυτά, στο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης του παιχνιδιού, τη μηχανή γραφικών από το Skyrim. Περαιτέρω, η υποστήριξη mods στις κονσόλες για το πέμπτο κεφάλαιο της σειράς Elder Scrolls, όπως και στο Fallout 4, ήταν ένα ακόμα δεδομένο υπέρ της δημιουργίας της remastered έκδοσης, η οποία διατέθηκε σε PC, PS4 και Xbox One τον Οκτώβριο.

Παρ' όλα αυτά, οι δύο προαναφερθείσες περιπτώσεις ήταν μάλλον εξαιρέσεις στη στρατηγική της αμερικανικής εταιρείας, η οποία δεν συνηθίζει να κυκλοφορεί εκ νέου τους τίτλους της, υπό τη μορφή επανεκδόσεων με διάφορες βελτιώσεις. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Bethesda, η εταιρεία είναι γενικά επικεντρωμένη στο μέλλον, παρά στο παρελθόν, ενώ για αυτήν είναι προτιμότερη η κατανομή χρόνου και πόρων σε καινούργιες ιδέες, αντί σε κάτι που έχει διατεθεί προηγουμένως στην αγορά.

Γεννηθείς τη δεκαετία του 80, παιδί των 90s παρ’ όλα αυτά, μεγάλωσε στη Λεμεσό της Κύπρου αναπτύσσοντας την αγάπη του για τον αθλητισμό (κυρίως το ποδόσφαιρο) και στη συνέχεια για τα video games. Λάτρης των platformers και των kart racing games από μικρός, περιμένει καρτερικά μια μεγαλειώδη επιστροφή του Crash Bandicoot στο προσκήνιο, παρακολουθώντας αρκετές σειρές και ταινίες στο μεταξύ, ακούγοντας επίσης αρκετές ώρες μουσική κάθε είδους...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Project CARS 2
To finish first, you first have to finish!
Ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη του South Park: The Fractured But Whole
Όλα έτοιμα για τη διάθεσή του στο κοινό.
Νέο trailer για το Ace Combat 7
Εντυπωσιακές μανούβρες και δύο νέα αεροπλάνα.
Destiny 2
“I did it all #forthepuppies!”
"Η EA προσπάθησε να καταστρέψει την Slightly Mad Studios"
Μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον CEO της SMS.
Επιτυχημένη η πορεία του NieR: Automata
Έσπασε το φράγμα των 2 εκατομμυρίων τεμαχίων.
Gameplay trailer από το Not a Hero DLC για το Resident Evil 7
Η περιπέτεια συνεχίζεται κάτω από το έδαφος.
WRC 7
Μια αναπάντεχη έκπληξη από το WRC.
Launch trailer για το Project CARS 2
Ξεκινά η καταιγίδα των racing τίτλων...
Τα πρώτα gameplay πλάνα από το Left Alive
Περισσότερο υλικό από το νέο τίτλο της Square Enix.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
δε νομιζω να περιμενει καποιος κ πολλα.
μια νερομπλουμ εκδοση του παιχνιδιου θα ειναι, με save the ...
Λάθος σώμα έχει η Λάρα,κάτι δεν έχει.Γενικά για όσους έχουν παίξει το παιχνίδι δεν νομίζω να είναι κ...
Καλή επιτυχία σε όλους! RE6 για μένα.
καλη τυχη παιδες
Καλή επιτυχία σε όλους resident evil
Θα ήθελα τον κωδικό για το strider!!! Ευχαριστώ!
καλη επιτυχια, για το killing floor
Καλή επιτυχία σε όλους!!
δειχνει απιστευτο το Isle of Dogs! το εχω δει σιγουρα, αγαπαμε Wes Anderson!