Προσηλωμένη στο μέλλον η Bethesda.

Στις επανακυκλοφορίες των Dishonored και The Elder Scrolls V: Skyrim στάθηκε, μεταξύ άλλων, σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Pete Hines, αντιπρόεδρος της Bethesda Softworks. Όσον αφορά το πρώτο, ο επικεφαλής στο marketing τμήμα της αμερικανικής εταιρείας σημείωσε ότι η μεταφορά του στις νεότερες κονσόλες της αγοράς είχε νόημα, αφού πρόκειται για ένα παιχνίδι που είχε κυκλοφορήσει στο τέλος της προηγούμενης γενιάς συστημάτων. Επιπλέον, σύμφωνα με τον Pete Hines, η δημιουργία για το εν λόγω remaster δεν χρειαζόταν πολλή δουλειά, αφού ήταν ένας σχετικά πρόσφατος (2012) τίτλος.

Από την άλλη, η ανάπτυξη για το Skyrim Special Edition προέκυψε από... σπόντα, με βάση τα λεγόμενά του. Συγκεκριμένα, ήταν αποτέλεσμα της προσπάθειας από την Bethesda Game Studios να προετοιμάσει το Fallout 4 για την υφιστάμενη γενιά κονσολών, μεταφέροντας στα συστήματα αυτά, στο πρώιμο στάδιο ανάπτυξης του παιχνιδιού, τη μηχανή γραφικών από το Skyrim. Περαιτέρω, η υποστήριξη mods στις κονσόλες για το πέμπτο κεφάλαιο της σειράς Elder Scrolls, όπως και στο Fallout 4, ήταν ένα ακόμα δεδομένο υπέρ της δημιουργίας της remastered έκδοσης, η οποία διατέθηκε σε PC, PS4 και Xbox One τον Οκτώβριο.

Παρ' όλα αυτά, οι δύο προαναφερθείσες περιπτώσεις ήταν μάλλον εξαιρέσεις στη στρατηγική της αμερικανικής εταιρείας, η οποία δεν συνηθίζει να κυκλοφορεί εκ νέου τους τίτλους της, υπό τη μορφή επανεκδόσεων με διάφορες βελτιώσεις. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Bethesda, η εταιρεία είναι γενικά επικεντρωμένη στο μέλλον, παρά στο παρελθόν, ενώ για αυτήν είναι προτιμότερη η κατανομή χρόνου και πόρων σε καινούργιες ιδέες, αντί σε κάτι που έχει διατεθεί προηγουμένως στην αγορά.

Γεννηθείς τη δεκαετία του 80, παιδί των 90s παρ’ όλα αυτά, μεγάλωσε στη Λεμεσό της Κύπρου αναπτύσσοντας την αγάπη του για τον αθλητισμό (κυρίως το ποδόσφαιρο) και στη συνέχεια για τα video games. Λάτρης των platformers και των kart racing games από μικρός, περιμένει καρτερικά μια μεγαλειώδη επιστροφή του Crash Bandicoot στο προσκήνιο, παρακολουθώντας αρκετές σειρές και ταινίες στο μεταξύ, ακούγοντας επίσης αρκετές ώρες μουσική κάθε είδους...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Το Shemnue 3 δεν θα βρίσκεται στην E3
Αλλά αποκαλύφθηκε ένας νέος χαρακτήρας.
Διαθέσιμο το Everspace για PC και Xbox One
Εντυπωσιακές μάχες στο διάστημα.
Συνεργασία μεταξύ Twitch & Bandai Namco Europe
Για τη δημιουργία του επίσημου esports οργανισμού του Tekken 7.
Το πρώτο trailer για το Far Cry 5
"Καλώς ήλθατε στη Hope County".
Gameplay video για το Dirt 4
10 λεπτά γεμάτα βροχή, χιόνι, λιακάδα και ομίχλη.
Launch trailer για το RiME
Ταξίδι σε ένα μυστηριώδες νησί.
Injustice 2
Η εκδίκηση του single player.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Divinity: Original Sin 2
Το Σεπτέμβρη θα διατεθεί η πλήρης έκδοση για PC.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις
  • Δεν βρέθηκαν σχόλια
θα ειμαστε εκει!!
Εδώ περιμέναμε 17 χρόνια, τώρα θα κολλήσουμε?
Όποτε είναι έτοιμο Suzuki san αρκεί να είναι τόσο έπο...
κανε μαγικά και βγάλτω φετος το Δεκέμβριο για να κολαει και το 20aniversery και θα ανταμειφθείς για ...
" Ίσως είμαστε αρκετά τυχεροί ώστε να δούμε μία στροφή στην ποιότητα τύπου Resident Evil 7."



...
Το νού σας εκεί στην Ανατολή. Μη γίνει Final Fantasy η υπόθεση...!
Δεν έχω και πολλές ελπίδες ύστερα από το χλιαρό FFXV, το gameplay του οποίου δεν διεκδικεί και δάφν...
Μάλιστα.Final Fantasy VII και Shemnue 3 "τρώνε" καθυστέρηση απ'οτι βλέπω.Ρίχνανε "τυράκια" καλά πριν...
Μα δεν τη συμφέρει τη SE να ακυρώσει τίτλο-αφιέρωμα, που περιμένει κόσμος και λαός! Πολύ χλωμό να έπ...
Αστειευόμενος το είπα. Αλλά ξέρεις, όποιος καεί με το χυλό φυσά και το γιαούρτι.
Δεν είναι φάρσα! Απλά δεν μπορούσαμε να αποδώσουμε τον όρο "co-development" αλλιώς!