Χώρισαν οι δρόμοι των Microsoft και Platinum Games.

Με μια λιτή ανακοίνωση προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, η Microsoft επιβεβαίωσε σήμερα ότι η ανάπτυξη για το Scalebound έχει πλέον τερματιστεί, διακόπτοντας παράλληλα τη συνεργασία της με την Platinum Games για το συγκεκριμένο παιχνίδι, μετά από περίπου τέσσερα χρόνια. Στην εν λόγω ενημέρωση αναφέρονται τα εξής: "Έπειτα από προσεκτική σκέψη, η Microsoft αποφάσισε να τελειώσει την παραγωγή για το Scalebound. Εργαζόμαστε σκληρά για να παραδώσουμε ένα καταπληκτικό lineup τίτλων στους οπαδούς μας εντός της τρέχουσας χρονιάς, στο οποίο περιλαμβάνονται τα Crackdown 3, Halo Wars 2, Sea of Thieves, State of Decay 2, καθώς και άλλες, σπουδαίες εμπειρίες".

Το action RPG της Platinum Games, για Xbox One και PC, αναμενόταν να κυκλοφορήσει εντός 2017, ενώ θυμίζουμε πως το παιχνίδι παρουσιάστηκε για τελευταία φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της Gamescom 2016. Στο διάστημα που μεσολάβησε, οι σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών φαίνεται ότι ψυχράθηκαν, ενώ σύμφωνα με το Eurogamer πολλά βασικά μέλη της ομάδας ανάπτυξης αναγκάστηκαν να λάβουν αναγκαστική άδεια ενός μήνα, για να μπορέσουν να «ξεφύγουν» από την τεράστια πίεση και το βάρος που τους ασκούσε το project.

Έτσι, η ανάπτυξη για το Scalebound έμεινε πίσω από το καθορισμένο χρονοδιάγραμμα, ενώ συγχρόνως υπήρξαν σημαντικά προβλήματα με τη μηχανή γραφικών του τίτλου, με αποτέλεσμα η Microsoft να πάρει την απόφαση να ακυρώσει το project, το οποίο είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στα πλαίσια της E3 2014.

Όλα ξεκίνησαν το μακρινό 1987 όταν έπεσε στα χέρια μου το πρώτο μου Atari 2600 (δώρο του πατέρα μου). Ποτέ δεν το πολύ κατείχα το άθλημα, αλλά μέσα σε δύο χρόνια είχα πάρει το master μου στα video games. Μετά ήρθε το θρυλικό Game Boy (το άσπρο τούβλο), που με έκανε fan της Nintendo μέχρι που τελείωσα το σχολείο και ξεκίνησε η δουλειά. Τότε ανέβηκα στη μεγάλη κατηγορία. Ήταν η πρώτη φορά που είχα στην κατοχή μου και τις τρεις κονσόλες της τότε γενιάς (PS1/N64/Dreamcast). Αγαπημένα είδη παιχνιδιών έχω τα Racing, τα RPG και τα DIABLO (είναι μια κατηγορία μόνα τους!). Αγαπημένες σειρές είναι τα HALO, Assassin’s Creed και ότι έχει σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Το Shemnue 3 δεν θα βρίσκεται στην E3
Αλλά αποκαλύφθηκε ένας νέος χαρακτήρας.
Διαθέσιμο το Everspace για PC και Xbox One
Εντυπωσιακές μάχες στο διάστημα.
Συνεργασία μεταξύ Twitch & Bandai Namco Europe
Για τη δημιουργία του επίσημου esports οργανισμού του Tekken 7.
Το πρώτο trailer για το Far Cry 5
"Καλώς ήλθατε στη Hope County".
Gameplay video για το Dirt 4
10 λεπτά γεμάτα βροχή, χιόνι, λιακάδα και ομίχλη.
Launch trailer για το RiME
Ταξίδι σε ένα μυστηριώδες νησί.
Injustice 2
Η εκδίκηση του single player.
Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Divinity: Original Sin 2
Το Σεπτέμβρη θα διατεθεί η πλήρης έκδοση για PC.
Σύντομα διαθέσιμο το Xbox Game Pass
Ένα νέο μοντέλο "ενοικίασης" παιχνιδιών.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Κρίμα, πραγματικά. Καλό θα είναι να συνεχιστεί μελλοντικά το εγχείρημα, με κάποιον τρόπο, έστω και με πολλές τροποποιήσεις και νέα ονομασία.

  • τεραστιο κρίμα γιατι από ταλέντα σαν τον Kamiya ειναι που περιμένουμε πράγματα απο την Ιαπωνια.
    κ πλήγμα κ στο ροστερ της MS που πλέον δείχνει να εχει ενα πολυ φτωχό 2017

  • -1 console exclusive και πάμε σε μια κακή χρονιά για το One. Το τσιμπάει άνετα η Nintendo ή ακόμα και η Sony αφού πρώτα του αλλάξουν τα φώτα για να μην υπάρχει θέμα με τα δικαιώματα .

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από katamaran
  • 1. Το κόβω να το αρπάζει η Sony
    2. Αγαπητή MS κανείς δε γ... με Halo Wars 2 και "άλλες σπουδαίες εμπειρίες"! Και η Nintendo θα σε περάσει μωρέ που ξεκινά από το μηδέν τον Μάρτιο έτσι όπως πας...

  • Αν ανήκουν στη Microsoft τα δικαιώματα μάλλον το τρώει η μαρμάγκα εις τους αιώνες αμήν. Εδώ θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε πως λειτουργεί το πράγμα δηλαδή δούλευαν στο παιχνίδι τέσσερα χρόνια, πληρώθηκε κανείς τους ή στον κουβά; Μάλλον κουβά. Και πιθανώς όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις θα υπάρχουν υπογραφές για μούγγα. Θα είχε ενδιαφέρον να διαβάσουμε σε ποια φάση βρισκόταν στη παραγωγή, ύψος budget, χρονοδριαγράμματα. Η δήλωση της Microsoft ήταν λιτή, απέριττη και επιεικώς απαράδεκτη αλλά θα μου πεις από ποιον περιμένεις να κάνει δημοσιογραφία, αν βρεθεί κάνας "insider" στο neogaf και πάλι καλά. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε εκτός κι αν Sony ή Nintendo μπορούν να εμπλακούν με κάποιο τρόπο.

  • πως καταφεραν απο το 360 να μεινουν μονο με τα forza να αξιζουν σαν exclusives δεν μπορω να το καταλαβω!!!!και δεν φταιει το hardware του one,αντι να συνεχισουν την παραδοση με τα exclusives, (rdr ,gow,crackdown,alan wake mass effect,gta iv halo,etc)τα περiσσοτερα τα εχασαν ,τα υπολοιπα εγιναν generic παιχνιδια(HALO 5).μολις επαιξα το titanfall 2 και multi και single απεγκατεστησα τα 100gb της βλακειας του halo 5.καθησαν να αναλωνονται με το kinect και το hololens αντι για παιχνιδια,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ 4Κ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!

  • Κριμα μια τοσο ωραια κονσολα σαν το one να αρχιζει να πατωνει απο βλακειες τις microsoft η sony ετοιμαζει god of war last of us h microsoft κοιμαται ορθια

  • δεν πειράζει μωρέ θα έχουμε Forza 7 φέτος οπότε φτάνει και περισσεύει , δεν χρειάζονται άλλες αποκλειστικότητες...

  • Αν υπάρχει κάτι καλό από όλο αυτό, είναι ότι η Platinum είναι καθιερωμένη εταιρεία, αυτόνομη και με σημαντικούς τίτλους στο βιογραφικό της, οπότε ευτυχώς αυτή τη φορά δεν μιλάμε για "κλείσιμο studio" ή κάτι σχετικό. Και το λέω γιατί έχει τρομάξει το μάτι μας με αυτά που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια στη βιομηχανία. Από εκεί και πέρα, αν υπάρχει προχωρημένος κώδικας του παιχνιδιού και δεν είναι "κλειδωμένος" με δικαιώματα από την MS, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην αναλάβει το παιχνίδι κάποιος άλλος εκδότης (και όχι απαραίτητα platform holder) όπως η Namcο ή η EA, να το χρηματοδοτήσει αυτός και να το κυκλοφορήσει ως multiplatform.

  • Δεν μπορουμε να γνωριζουμε για ποιον λογο ακυρωθηκε το παιχνιδι. Θυμηθειτε οτι μεσα σε 3 χρονια η Platinum εχει βγαλει ηδη 6 παιχνιδια (απο το 2014 διοτι εαν βαλουμε και το 2013 τοτε παμε παραπανω) και παμε για το 7ο τον Μαρτιο. Το 2013 ξεκινησε το development του Scalebound. Για ΑΑΑ παραγωγη οπως φαινεται κανονικα επρεπε να βγει περσυ. Με τοσα παιχνιδια ομως που ηταν υπο αναπτυξη ποσοι θα ασχολουνταν με το Scalebound; Εαν ειπε στην MS οτι δεν προλαβαινει φετος και παει για 2018 η 2019 η MS ειναι χαζη να τους δινει χρημα για 4ετια-5ετια και βαλε;

    Μακαρι να το παρει καμια Sony η Nintendo αλλα δεν ξερουμε τι παιζει με τα δικαιωματα του παιχνιδιου. Εμενα παντως δεν μου γεμιζε το ματι το παιχνιδι αλλα οπως ειναι λογικο δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλης συμπερασματα απο gameplay videos κλπ.για την ποιοτητα του παιχνιδιου.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από Deathracer2009
  • Για ενα τιτλο ειχα σκοπο να δωσω τα λεφτα μου για φετος στην MS (το Forza ειναι εκτος συναγωνισμου) και το ακυρωσε....... Well done guys !!!!!!!!

  • Κρίμα, αλλά αφού πήγε έτσι το πράγμα μακάρι να γίνει ένα ωραίο multiplat MH clone να γουστάρουμε. Απλά, αν υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει κάποιος άλλος publisher ας αλλάξει και το σχεδιασμό του κεντρικού χαρακτήρα, δεν μπορώ να βλέπω casual/hip φοιτητικό ντυσιματάκι με ακουστικά, σάκα, σπαθί κι ασπίδα, πονάω. :p

  • Men of Low Moral Fiber

    Συμφωνω για τον σχεδιασμο του χαρακτηρα. Ο Dante απο το DmC ειναι πιο συμπαθητικος απο αυτον που ειχε σχεδιασει η Platinum.

  • πολλά βασικά μέλη της ομάδας ανάπτυξης αναγκάστηκαν να λάβουν αναγκαστική άδεια ενός μήνα, για να μπορέσουν να «ξεφύγουν» από την τεράστια πίεση και το βάρος που τους ασκούσε το project.


    Θα ήθελα να μάθω περισσότερα πάνω σε αυτό, ενδιαφέρον αλλά μάλλον καθόλου ευχάριστο, θα πέθαναν οι άνθρωποι.

  • Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω console wars ή οτιδήποτε παρόμοιο νιώθω ότι πρέπει να ειπωθεί το τεράστιο χάσμα ιδεολογίας που χωρίζει Microsoft και Sony και που αποτελεί ιδιοποιό διαφορά. Παρόλλες τις κακουχίες στην ανάπτυξη η Sony έμεινε στα δύσκολα κι επιτέλους 7 χρόνια μετά απολαμβάνουμε το The Last Guardian. Η Microsoft σκοτώνει το άκρως φιλόδοξο εγχείρημα του Kamiya μπροστά στο πρώτο ''αδιέξοδο''....
    Κρίμα πραγματικά......

  • Stormbringer

    Αν και σίγουρα η Sony αξίζει τα εύσημα που επέμεινε στο Last of Guardian, το οποίο αποδείχθηκε μία εκπληκτική εμπειρία, αυτή η περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το Scalebound. Δεν γνωρίζουμε καθόλου το παρασκήνιο. Δεν μπορούμε να ξέρουμε ότι έπεσε άκυρο στο "πρώτο αδιέξοδο". Από που γνωρίζουμε ότι ήταν το πρώτο? 4 χρόνια στην ανάπτυξη μπορεί εδώ και αρκετό διάστημα η κατάσταση να φαινόταν στάσιμη και τα προβλήματα πολλά. Δεν μπορούμε να το ξέρουμε αυτό. Φιλόδοξο επίσης μπορεί να ήταν, αλλά το υποσχόμενο του πράγματος (προσωπικά ποτέ δεν είδα κάτι που πραγματικά να με εντυπωσιάζει) δεν σημαίνει αυτομάτως ότι μεταφραζόταν και σωστά εντός του παιχνιδιού και πέρα από τα φανταχτερά βίντεο των E3.

    Για να το πάρουμε κι αλλιώς... κι άλλοι επέμειναν σε παιχνίδια που είχαν θέματα, όπως τα Duke Nukem Forever και Aliens Colonial Marines και είδαμε που καταλήξανε :p

  • Stormbringer

    Χαχα, σίγουρα υπάρχουν παραδείγματα για κάθε περίπτωση Νικόλα όπως πολύ σωστά ανέφερες και επίσης σίγουρα μπορεί να γίνομαι κάπως άδικος αλλά έχω την αίσθηση ότι η ανοχή της MS στο να χάνει χρήματα είναι μικρότερη. Εγώ όσα είδα απο το Scalebound μου άρεσαν και φάνταζε ένα ελπιδοφόρο παιχνίδι με πολλές προοπτικές. Όπως και να έχει κάνω εικασίες. Παραπάνω αδιέξοδα απο το The Last Guardian δε νομίζω να είχε πάντως! :p
    Μη ξεχνάμε πως και η Sony δεν είναι αθώα περιστέρα όσον αφορά το κλείσιμο ταλαντούχων studio (Εvolution, Studio Liverpool)

  • Stormbringer

    "θέλει η .... να χαρεί και η χαρά δεν την αφήνει"........
    Έχει δίκιο σε κάποια ο Markodis,....δεν γνωρίζουμε τί παίχτηκε αλλά πραγματικά με ότι είχε χτίσει η MS γύρω από το SB, θα ήταν μεγάλο ρίσκο not to deliver.
    Και ποια στήριξη είχε η Sony στο Last Guardian? Polished ps3 game είναι,.....ούτε καν remastered. Μάλλον εκμετάλλευση ήταν.
    Από την άλλη όταν o Murray τα έκανε σκατά τα ένιψε τα χεράκια της μια χαρά.

  • Stormbringer

    επισης, κακη η συκριση. το Last Guardian ηταν παραγωγη first party studio της Sony. εδω μιλούσαμε για εξωτερική εργολαβία. κ εσυ αν πληρώνεις 4 χρονια κ δε βλέπεις προκοπή κ δεν ειναι κ δικο σου το studio, ε καποια στιγμη θα βαρεσεις κανονι. θαρω ειναι πολλά απο πισω που δε ξερουμε κ κακως βιαζομαστε να κατηγορήσουμε την MS. Το πρόβλημα που έχω με την MS ειναι οτι έχει ξεμείνει με ελλάχιστα παιχνίδια να έρχονται πλεον. σε σημειο που βασικα σκεφτομαι ανετα να "διωξω" το Xbox. κ πανω που ανανέωσα το live γμτ...

  • Πραγματικά κρίμα που ακυρώθηκε και σκέφτομαι και τα παιδιά που επένδυσαν στο XONE για να μπορέσουν να παίξουν το SB. Πάντως μακάρι να το δούμε στο μέλλον από κάποια άλλη εταιρία!

  • MEGADRIVE-78

    ειναι ολέθριο λάθος να αγοράζεις κονσολα για παιχνιδια που ΘΑ ερθουν. πρωτον γιατι μπορει να μην έρθουν κ δευτερον γιατι μπορει να βγουν μαπα. χρειαζονται τετοια "χαστούκια" για να μην αγοραζουμε αέρα ;)

  • Παντως απο αυτο που διαβαζω και καταλαβαινω ειναι πως υπηρχαν προβληματα και η MS οπως καθε εταιρια σκέφτεται το κερδος οποτε καταλαβε πως δεν τη περνει μεσα στο χρονοδιαγραμμα της και τραβηξε Χ. Μακαρι να δουμε την εταιρια να κανει κατι αλλο κατω απο την ομπρέλα καποιου αλλου κολοσσού η ακομα και μονη της

  • Το ιδιο ειχε παθει αν θυμαμαι καλα και το bayo 2. Ακυρωθηκε μετα απο αρκετο διαστημα development και το εσωσε η Big N. Μακαρι το παιχνιδι να σωθει, το Concept φαινοταν ομορφο και πραγματικα διασκεδαστικο. Η Platinum δυστηχως βρισκεται σε περιεργη φαση, εχει να δωσει αξιολογο τιτλο αρκετο καιρο.

  • Κριμα για το Scalebound,ηταν απο τα exclusives που ζηλευα τους κατοχους xbox
    Oσο για την Platinum,πιστευω πως θα τα παει καλα με το Nier Automata που ολως τυχαιως ειναι PS4/PC exclusive :(:(:(:(

  • Ακουω απο πολλους οτι θα το παρει η sony κ οτι θα βγει αλλου..Δεν θα το συνεχισει κανεις..Ανηκει στην ms..

  • Όχι ρε γαμώτο, περιμέναμε Χρόνια παιχνίδι απο Χείρα Kamiya :( και ΄΄ηταν ο μοναδικός ΄λόγος που ζήλευα το One. Αυτη η Microsoft ότι exclusive παίρνει το διαλύει, Διέλυσε την Rare , το Quantum break βγήκε μέτριο ,. λογικά θα εξαφανιστεί το παιχνίδι και τόσος χρόνος δουλειάς θα πάει χαμένος. Πλέον η Microsoft είναι πιο μισητή απο Konami και EA για μένα :( Η Ninty μια χαρά εβγαλε bayonetta 2 , ε΄λπ'ιζω να τη προτιμάει απο εδω και πέρα η Plantinum. Αναμένω το Nier με περίσσιο Hype, αν και δεν εχει ασχοληθει ο Kamiya. :( Αλλα 5 χρόνια αναμονής τώρα .. Αν και τώρα που το σκεύτομαι, Δεν άξιζε στην Microsoft τίτλος σαν το Scalebound

  • http://i.imgur.com/tlRZ1xP.png

  • Deathracer2009

    χωρις να ξέρουμε 100% το τι εχει συμβει, δεν ειναι απίθανο.
    γενικα οι gamers έχουν το κακό συνήθειο για οτι στραβό γίνεται, να ρίχνουμε το φταίξιμο στους publisher.
    απολύθηκε ο Kojima, η Konami φταίει.
    ακυρώθηκε το Scalebound, η MS φταίει.

    παιδια, πολλές φορές φταίει ο developer. αν έχει άπειρες καθυστερίσεις, ειναι παντελώς εκτός budget κ γενικά παίζει αλαζονικα, ε δε φταίει ο publisher. ναι οι "ηρωές" μας ειναι οι developers αλλά δεν είναι άγιοι κ αυτοι και πολλές φορές φταίνε οι ίδιοι για τα στραβα.

  • Deathracer2009

    Καλά στην περίπτωση του Kojima φταίει η Konami :P

    Γενικά πάντως συμφωνώ ότι δεν φταίνε πάντα οι publishers. Όταν ένα παιχνίδι έχει πρόβλημα τότε έχεις 2 επιλογές: ή φέρνεις εξωτερικούς developers, directors, producers κτλ μπας και σωθεί ή το ακυρώνεις. Τα παιχνίδια έχουν γίνει τόσο περίπλοκα πλέον που δεν είναι εύκολο να προβλέψεις τι προβλήματα θα αντιμετωπίσεις, ειδικά όταν δεν θες να μετριάσεις το αρχικό όραμα.

  • Deathracer2009

    Παιδιά υπήρχε απο την αρχή πρόβλημα συνεργασίας, http://www.polygon.com/a/life-in-japan/Hideki-Kamiya-Scalebound . Απο όσο έψαξα υπήρχε ένα συνεχές σπάσιμο νεύρων με την ενασχόληση της Microsoft στο development. Όσον αφορά τον Kamiya έφτιαχνε παιχνίδάρες, πάντα ασυμβίβαστα, απο όταν η microsoft ασχολιόταν ακόμα με το εξαγοράζει αντίπαλους των Windows 95 και να τους κλείνει. Και όσον αφορά το Ιστορικό της Microsoft οι εξαγορές της , οι χρηματοδοτήσεις της και η ενασχόληση της με το development βγάζει παραδοσιακά μέτρια εως αισχρά παιχνίδια. Προφανώς φταινε και οι δύο, αλλα Όπως και νάχει η Plantinum δεν ταιριαζε στην Microsoft, και γιαυτό νιώσαμε όλοι περίεργα όταν ακούσαμε για αυτη τη συνεργασία. Αντε να πείσεις τώρα τον κάθε Phil οτι ο τύπος με τα ακουστικά θα παραμείνει έτσι, επειδή έτσι γουσταρω εγω ο Kamiya, η οτι η Bayonetta θα πρέπει να είναι eye candy σε σημείο αισχρότητας. Πήγαν χαμένα τόσα χρόνια δημιουργίας. Καλύτερα να μην μπλέκανε εξαρχής με τους τρελοΙάπωνες δημιουργούς και θάχαμε άλλο ένα τρελό- απίθανο παιχνίδι, κόντρα σε όλα τα stanards έργο τέχνης του Kamiya τωρα, που οι φανς περιμένουμε χρόνια. αλλα που επίσης μπορει να μην πούλαγε καθόλου , όπως δεν πούλησε το Αριστούργημα Bayonetta :p

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από teleiotis
θα ειμαστε εκει!!
Εδώ περιμέναμε 17 χρόνια, τώρα θα κολλήσουμε?
Όποτε είναι έτοιμο Suzuki san αρκεί να είναι τόσο έπο...
κανε μαγικά και βγάλτω φετος το Δεκέμβριο για να κολαει και το 20aniversery και θα ανταμειφθείς για ...
" Ίσως είμαστε αρκετά τυχεροί ώστε να δούμε μία στροφή στην ποιότητα τύπου Resident Evil 7."



...
Το νού σας εκεί στην Ανατολή. Μη γίνει Final Fantasy η υπόθεση...!
Δεν έχω και πολλές ελπίδες ύστερα από το χλιαρό FFXV, το gameplay του οποίου δεν διεκδικεί και δάφν...
Μάλιστα.Final Fantasy VII και Shemnue 3 "τρώνε" καθυστέρηση απ'οτι βλέπω.Ρίχνανε "τυράκια" καλά πριν...
Μα δεν τη συμφέρει τη SE να ακυρώσει τίτλο-αφιέρωμα, που περιμένει κόσμος και λαός! Πολύ χλωμό να έπ...
Αστειευόμενος το είπα. Αλλά ξέρεις, όποιος καεί με το χυλό φυσά και το γιαούρτι.
Δεν είναι φάρσα! Απλά δεν μπορούσαμε να αποδώσουμε τον όρο "co-development" αλλιώς!