Multiplayer ή single, digital ή retail, γνώμη για VR και άλλα.

Τα αποτελέσματα μίας άκρως ενδιαφέρουσας έρευνας έδωσε στην δημοσιότητα η Entertainment Software Association. Η έρευνα αφορά την αγορά των Η.Π.Α. και σε αυτή συμμετείχαν πάνω από 4.000 οικογένειες. Παρακάτω βρίσκονται μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας ενώ όλα αποτελέσματα θα τα βρείτε εδώ.

  • Το 65% των νοικοκυριών έχουν τουλάχιστον ένα άτομο που παίζει πάνω από 3 ώρες την εβδομάδα.
  • Οι γυναίκες ηλικίας πάνω από 18 ετών που ασχολούνται με το gaming αποτελούν ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τα αγόρια κάτω των 18 ετών που ασχολούνται με το gaming.
  • Ο μέσος gamer είναι 35 ετών.
  • Το 53% των παικτών παίζει multiplayer παιχνίδια, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 6 ώρες την εβδομάδα online και 5 ώρες παίζοντας με άλλα άτομα (φυσική παρουσία).
  • Το 54% των παικτών πιστεύει ότι τα παιχνίδια τους συνδέουν με φίλους ενώ το 45% πιστεύει ότι βοηθάνε την οικογένεια να περνάει χρόνο μαζί.
  • Το 90% των κατόχων VR Headset είναι ικανοποιημένο με την αγορά του ενώ 1 στους 3 gamers πιστεύει ότι είναι πιθανό να αγοράσει VR Headset μέσα στον επόμενο χρόνο.
  • Το 90% των γονιών αγοράζει παιχνίδια μαζί με τα παιδιά του και απαιτείται άδεια από αυτούς για την αγορά κάποιου παιχνιδιού από τα παιδιά τους.
  • Το 94% των γονιών προσέχει τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά τους, ενώ το 71% πιστεύει ότι τα παιχνίδια έχουν θετική επίδραση στα παιδιά τους.
  • Το 85% των γονιών ξέρει τα ESRB ratings και το 94% αυτών τα βρίσκει χρήσιμα.
  • Το 27.5% των παιχνιδιών που πωλήθηκαν μέσα στο 2016 είναι shooters, το 22.5% είναι action, το 12.9% RPG, το 11.7% αθλητικά ενώ ακολουθούν adventures (7.8%), fighting (5.8%), strategy (4.3), άλλα είδη (4.1%) και racing (3.3%).
  • Tο 42% των παικτών αγοράζει παιχνίδια χωρίς να τα έχει δοκιμάσει.
  • Οι πωλήσεις ψηφιακών εκδόσεων αποτελούν το 74% των συνολικών πωλήσεων για το 2016, ενώ το 2010 ήταν μόλις το 31%.
  • To 67% των παικτών επηρεάζεται από την ποιότητα των γραφικών όταν αγοράζει παιχνίδια, το 65% από την τιμή, το 59% από το σενάριο, το 50% από το αν περιλαμβάνεται online mode και το 48% από το αν πρόκειται για παιχνίδι αγαπημένης σειράς.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Ας δούμε λοιπόν σιγά σιγά που πάει το πράμα!!

    1} [[ Οι πωλήσεις ψηφιακών εκδόσεων αποτελούν το 74% των συνολικών πωλήσεων για το 2016, ενώ το 2010 ήταν μόλις το 31%. ]]
    Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ήξερα ότι ο κόσμος προτιμάει να αγοράζει digital games παρά retail, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό το πράμα:o 74% το 2016 και το 2010 ήταν λέει στο 31%? μιλάμε για πολυυυυυυυυυυυυ μεγάλη διαφορά υπέρ του digital!:o
    Κρίμα απλά κρίμα που ο κόσμος προτιμάει να αγοράζει αέρα κοπανιστό παρά το retail που θα μπορεί (εκτός αν κάνει συλλογή βέβαια) να το ανταλλάξει με άλλο game η να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο και να αγοράσει κάτι καινούριο ας πούμε.

    2} [[ Το 90% των κατόχων VR Headset είναι ικανοποιημένο με την αγορά του ενώ 1 στους 3 gamers πιστεύει ότι είναι πιθανό να αγοράσει VR Headset μέσα στον επόμενο χρόνο. ]]
    Εδώ τι να πεις, και τι να πρωτοσχολιάσει κανείς! :( Για τώρα τα VR Headsets δεν έχουν καν λόγο ύπαρξης εφόσον δεν έχουν ούτε το σοβαρό hardware ώστε να αξιοποιηθούν σωστά, αλλά ούτε και το απαραίτητο ( και σοβαρό πάνω απ όλα) software που χρειάζονται ώστε να κάνουν αυτό το μπαμ που λέμε! Με tech demos και χαζο-παίχνιδα της μισής ώρας ΔΕΝ γίνεται δουλειά.

    3} [[ To 67% των παικτών επηρεάζεται από την ποιότητα των γραφικών όταν αγοράζει παιχνίδια, το 65% από την τιμή και το 50% από το αν περιλαμβάνεται online mode. ]]
    Εδώ λοιπόν και όσο αναφορά αυτό το 67% του κόσμου που αγοράζει παιχνίδια με βάση τα γραφικά, η MS και SONY βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά που λέμε! Και όχι άδικα βέβαια αφού υπάρχει κόσμος που προτιμάει να μετράει pixels στην tv του παρά να παίζει το παιχνίδι του; οπότε MS και SONY βαράνε στο Σταύρο.
    Τώρα όσο αναφορά το 50% του κόσμου που θέλει το online mode στα games του δεν θα το σχολιάσω καν μιας και μου είναι παντελώς αδιάφορο έτσι κι αλλιώς, αλλά όσο αναφορά για το 65% του κόσμου που λέει για την τιμή, εκεί ναι παίζει πολύ σημαντικό παράγοντα για την αγορά ενός παιχνιδιού.

    Υ.γ Δεν θα σχολιάσω κάτι παραπάνω στα της έρευνας, μιας και μερικά θέματα θεωρούνται αυτονόητα και κάποια άλλα δεν με αφορούν καν!!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Μάκης81
  • "Ο μέσος gamer είναι 35 ετών" (Να τονιστεί αυτό...;) )

  • το σχολιαζα χθες κ καθησα κ το σκεφτηκα παραπανω. Γενικα, αυτά τα νούμερα πρέπει να τα πάρουμε ως μια πολυ χαλαρή και γενική έρευνα και ΟΧΙ ως πραγματικότητα. Και εξηγω:

    Α. Θεωρεί "gamers" οποιονδήποτε παίζει καποιο ηλεκτρονικό παιχνιδι. Δλδ και φιδακι, κ farmville κ ολα αυτα τα χαζουλακια που παιζει ΚΑΘΕ ανθρωπος με κινητο. Αυτό γινεται ξεκάθαρο από το "Οι γυναίκες ηλικίας πάνω από 18 ετών που ασχολούνται με το gaming αποτελούν ένα μεγαλύτερο ποσοστό από τα αγόρια κάτω των 18 ετών που ασχολούνται με το gaming" αλλά κ με το οτι ο μεσος ορος ηλικίας γυναίκων που παίζουν ειναι τα 37 k των ανδρων 33. Περσι ηταν 44 για γυναικες... οτιναναι.
    Β. 94% των γονιών προσέχει τι παιχνίδια παίζουν τα παιδιά τους. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ! Αλλο τι λες στο τηλεφωνικο interview κ αλλο τι κανεις.
    Γ. αλλο ενα τεραστιο φαουλ του να βαζεις τα mobile/facebook games με τα υπολοιπα ειναι η λιστα προτιμήσεων. action/shooter εκει πανω αλλα τα sports μονο 11%? θυμιζω πως το μισο τοπ 10 καθε χρονιας ειναι sports games. απλα δεν υπαρχουν στα κινητα, εξου κ το κατεβασμα.
    Δ. Πρωτος λογος αγορας τα γραφικα. προφανως, δεν ειναι κατι που δε ξεραμε. οταν το resolution gate εδω εχει ξεφτιλιστει στο επακρο κ οταν γινεται μια αδιανοητη επιθεση κ καταδικη για lipsynch κ αλλες βλακειες, δεν περιμενα τιποτα λιγοτερο. ο μεσος ανθρωπος, φρου φρου κ αρωματα θελει, οχι ουσια.
    Ε. Digital & retail sales. ολοι ξερουμε πως παει digital, το PC ειναι εκει ξεκαθαρα πλεον. αλλα παλι το να βαζεις στην ιδια λουπα τα κινητα κ το FB που ειναι απο φυσης τους ετσι, ε δε βγαζεις λογικα νουμερα, παραπληροφόρηση κανεις.
    ΣΤ. 11% περιπου απορόφηση του VR στην Αμερικη. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ναι οκ. ΜΟΝΟ αν βαλεις μεσα κ το Google Cardboard. αλλιως το 11% της αμερικης ειναι περισσότερο απο οσο εχουν πουλήσει oculous, psvr, vive κ samsung vr μαζι. Ρε παιδια, συγκρισεις να κανουμε. οχι να βαζουμε στις πωλήσεις αυτοκινήτων και το πλαστικό Φιατ που εχει για περπατούρα ενα μωρο.
    Ζ. Για το τέλος, το πιο απλο. 97% των σπιτιων εχουν PC/laptop. Σε μια χωρα που τα ΕΠΙΣΗΜΑ κρατικα στατιστικα δινουν καπου 85%. Κ ειδικα τωρα που θα πω πως πανω απο τους μισούς ανθρώπους, δεν χρειαζονται τιποτα παραπανω απο ενα tablet για το σπιτι τους..


    Αυτο που θέλω να πω με αυτα ειναι πως θελει μεγαλη προσοχή στο πως διαβαζεις κ ερμηνεύεις τα νούμερα που πετάνε δεξια αριστερά "ειδικοί" και γκουρου. Σαν μια γενική πληροφόρηση, οκ. αλλα μη τα θεσουμε κ ως δεδομενα, προς θεου! ;)

  • Μπαμπα βλέπεις; Είμαι λιιιιγο πάνω από τον μέσο όρο.

  • Ο υποδιοικητής του τάγματος που ήμουν πέρυσι ήταν gamerας και κοντά στα 40. Τα είπα όλα :D

συμφωνω και εγω για το single player. νομιζω οτι ειναι λιγο υπερβολικο να συγκαταλεγεται στα αρνητικ...
Splatoon 2 σε K2
Ghost bullets έχει?
Πέρα από την πλάκα φαίνεται ευχάριστο παιχνίδι και διαφορετικό, όπως και το πρ...
Splatoon 2 σε K2
Ευκαιρία να διαβάσετε όλοι το Ready Player One πριν την ταινία. Είναι εξαιρετικό ειδικά για τους ret...
Ακόμα μία εξαίρετη και φρέσκια επιλογή για τους κατόχους Switch.
Breath of the Wild, Mario Kart 8 D...
Splatoon 2 σε K2
Τρελαίνομαι και μόνο που θα ξανανιώσω την αίσθηση του να κρατάς dual wield και να θερίζεις κόσμο
Τ...
Καλά νέα μήπως και ζηλέψει η sony και ξαναπροσπαθήσει με ένα δυνατό handheld.
Πολύ καλό το single player όσο το έχω παίξει μέχρι τώρα.Ευχάριστο παιχνιδάκι.
Splatoon 2 σε K2
Ποτε προλαβαν ; Θα βγαζουν 2 Yakuza το χρονο ;
Του πήγε το σκ%%^ στην κάλτσα, μόλις κατάλαβε ποιον έχει μπροστά του. χαχα
Φαίνεται πολύ όμορφο. Θυμίζει Bioshock η ατμόσφαιρα!