Ταξίδι στον Μεσαίωνα.

Η Warhorse Studios και η Deep Silver έδωσαν στη δημοσιότητα το launch trailer για το Kingdom Come: Deliverance, παρουσιάζοντας λίγη από τη "medieval-RPG" δράση που υπόσχεται να προσφέρει ο τίτλος, κάτι που σημαίνει πολλά άλογα, σπαθιά, ασπίδες κ.λπ. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο trailer. Το Kingdom Come Deliverance είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού, αφού οι δημιουργοί του υπόσχονται ρεαλισμό όχι μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με το σενάριο -που λαμβάνει χώρα στη Βοημία του 1400- αλλά και το στυλ της μάχης, το οποίο θα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον εξοπλισμό που θα χρησιμοποιεί ο παίκτης και θα εξομοιώνει πραγματικές συνθήκες. Ο κόσμος του παιχνιδιού διαθέτει ανοιχτή δομή και η δράση απεικονίζεται μέσα από κάμερα πρώτου προσώπου.

Το Kingdom Come: Deliverance είναι ήδη διαθέσιμο από σήμερα, 13/2/2018, για Xbox One, PlayStation 4 και PC.

Τσέκαρε το βίντεο

Όλα ξεκίνησαν το μακρινό 1987 όταν έπεσε στα χέρια μου το πρώτο μου Atari 2600 (δώρο του πατέρα μου). Ποτέ δεν το πολύ κατείχα το άθλημα, αλλά μέσα σε δύο χρόνια είχα πάρει το master μου στα video games. Μετά ήρθε το θρυλικό Game Boy (το άσπρο τούβλο), που με έκανε fan της Nintendo μέχρι που τελείωσα το σχολείο και ξεκίνησε η δουλειά. Τότε ανέβηκα στη μεγάλη κατηγορία. Ήταν η πρώτη φορά που είχα στην κατοχή μου και τις τρεις κονσόλες της τότε γενιάς (PS1/N64/Dreamcast). Αγαπημένα είδη παιχνιδιών έχω τα Racing, τα RPG και τα DIABLO (είναι μια κατηγορία μόνα τους!). Αγαπημένες σειρές είναι τα HALO, Assassin’s Creed και ότι έχει σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Με campaign και χωρίς season pass το Battlefield V
Ό,τι είδαμε στο reveal event!
Προσφορές σε τίτλους της Ubisoft
Για PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch.
Εντός του Ιουλίου η κυκλοφορία του Earthfall
Ένα cooperative multiplayer team shooter για κονσόλες και PC.
Οι απαιτήσεις υλικού για το The Crew 2
Μπορείτε να "τρέξετε" το παιχνίδι;
Ανακοινώθηκε το Age of Wonders: Planetfall
Ώρα για ένα ταξίδι σε νέους πλάνητες.
Launch trailer για το Detroit: Become Human
Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη κυκλοφορία του.
Δωρεάν το “In the Name of the Tsar” του Battlefield 1
Για μια εβδομάδα σε Xbox One και PlayStation 4.
Sony: "To PS4 εισέρχεται στην τελευταία φάση της ζωής του"
Τα σχέδια για ανάπτυξη του PSN και τη δημιουργία νέων IP.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Αναμενουμε review με μεγαλη αγωνια.

  • τα πρωτα review ειναι εξω. μιλανε για ενδιαφέρον μηχανισμους κ κόσμο αλλα κ για πολλα τεχνικα θεματα.
    Οπως εχω ξαναπει, υπάρχουν παιχνιδια οπως το Alpha Protocol κ το Skyrim που στο launch ειναι κομματιασμενα κ παιχνιδια οπως το ReCore κ Andromeda που ο κοσμος υπερβαλει λιγακι κ τα παιχνιδια στρωνουν πολυ γρηγορα.
    Θα περιμένω για περισσοτερες εντυπώσεις :)

  • Sky333

    Άραγε οι reviewers έπαιζαν με το 20GB day-one patch; Ας είναι καλό το παιχνίδι εκεί που πρέπει (κάτι τέτοιο έχει αρχίσει να ακούγεται) και τα τεχνικά θέματα θα εξομαλυνθούν σιγά σιγά. Y.Γ. Το Alpha Protocol δεν κατάλαβα ποτέ γιατί το χαρακτήριζαν "broken". Δύο απανωτά playthroughs είχα (στο PC) χωρίς πρόβλημα. Ή στάθηκα τυχερός ή οι console εκδόσεις ήταν πολύ πιο προβληματικές.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από imortalicus
  • Sky333

    Νομίζω πως ο όρος ''broken'' είναι εντελώς υποκειμενικός πλέον και ακουμπάει τα όρια του urban legend.
    Επίσης, το Skyrim το έπαιξα στο launch στο 360 εντελώς απροβλημάτιστα και δεν είδα τίποτα το σπασμένο ή που να μου στερήσει το οτιδήποτε. To ίδιο ισχύει φυσικά και για τα Recore και ΜΕ:A που αναφέρει ο Αλέξανδρος. Το The Evil Within? To Prey?Ακόμα και το φοβερό και τρομερό για τα ''bugs'' του Knights of the Old Republic II έπαιξα μέσω bc στο 360 κι εκεί δεν είδα τίποτα......Δεκάδες τα παραδείγματα ''απαράδεκτων τεχνικά'' παιχνιδιών, τα οποία έλαμπαν εκεί που μετράει και δέχθηκαν ''πόλεμο''.
    Που θέλω να καταλήξω? Έχουμε καταντήσει να γίνουμε Υποχόνδριοι στα ασήμαντα θέματα και στα ουσιαστικά να αδιαφορούμε......
    Μακάρι λοιπόν να είναι καλό εκεί που πρέπει το Kingdom Come, δηλαδή στα rpg στοιχεία όπως quests,story, character developement, mechanics, όπως λέει και ο Χρήστος και να κοιτάξουμε επιτέλους μία φορά και το δάσος,

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Stormbringer
  • Sky333

    Αμφιβάλω να ειχαν το Day1 patch οπότε μπορει πολλα απο τα θεματα να στρώνουν.
    Για το Alpha Protocol, ειμαι απο τους πολυ λιγους που αγαπησαν το παιχνιδι κ την υπεροχη ιστορια του κ μηχανισμους του. αλλα στο launch του, ο τιτλος ειχε οντως παααααρα πολλα bugs κ glitches. θυμαμαι ακομα πως εβγαλα το τελικο boss κανοντας τον να κολλήσει σε μια γωνια κ μετα απλα καθομουν κ βαρουσα με ανεση μερικα λεπτα κ επεσε :P
    με πολλα patch, το παιχνιδι εστρωσε πολυ κ σχετικα συντομα αλλα η ζημια ειχε γινει. δικαια κατ εμε γιατι το παιχνιδι ηταν σε πολυ κακη κατασταση την πρωτη μερα.
    αλλα ηταν κ η τελευταία φορα που η Obsidian εβγαλε τιτλο σε τετοια κατασταση στο launch, απο τοτε περνει παντα delays κ παραπανω χρονο, οποτε εμαθε το μαθημα της :)

    παντως οντως ισχυει πως στο “broken” παιζει ρολο πολυ κ η τύχη. Στο Skyrim εγω για 6 μηνες υπεφερα. corrupted saves, broken quests, crashes, main quest failures που αναγκαζαν reloads, υπταμενοι χαρακτηρες 50μ ψηλα, κολλήματα σε ατελείωτους τοιχους… γολγοθας που ακομα κ για καποιον που μεγαλωσε με ενα βουνο παλια rpgs κ buggy games, αυτο που εβλεπα ηταν στα χειροτερα που εχω αντικρύσει για τοσο μεγαλου budget παιχνιδι! Καλα δε νομίζω κανείς να ειπε Recore, ΜΕ:A, The Evil Within ή Prey broken κ αν ειπε, μαλλον ειχε πιει πολλά τσιπουρα! λιγα bugs ειχαν κ ολα εστρωσαν στον μηνα αλλα σιγουρα οχι broken. Το Knights of the Old Republic II τωρα, ναι ειχε μπολικα bugs. ΔΕΝ ηταν broken αλλά ειχε πολλα. καμια σχέση το πως το ειδες τωρα με bc απο το 360 με το πως ηταν οταν βγηκε ;)

    Γενικα, τα μεγαλα RPGs, απο αρχαία χρόνια (με το που βγήκαν τα patches δλδ), ηταν παντα καλύτερο να περιμένεις μερικους μηνες για να τα παίξεις. πάντοτε θα ειχες καλύτερη εμπειρία.

    Anyway, στο θεμα μας, αυτο που λεω ειναι πως εχοντας δει βιτριολική απαράδεκτη διάθεση σε παιχνιδια που ΣΙΓΟΥΡΑ δεν την αξιζαν, θα περιμένω να ακουσω πολλες εντυπώσεις απο ατομα που το γουστο μας συμβαδίζει κ όχι από άτομα που απλά καβαλάνε το hate train κ αρχιζουν να κραζουν για να κραξουν.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Sky333
  • Sky333

    Λίγο μετά την κυκλοφορία του το έπαιξα Αλέξανδρε. :p
    Δεν είχα OG xbox οπότε άδραξα την ευκαιρία με το 360. Και μην ξεχνάμε ότι τότε τα patches και τα updates δεν ήταν τόσο διαδεδομένα. Οπότε λογικά θα ήταν όπως πρωτοκυκλοφόρησε.
    Τέλος πάντων. Είναι και θέμα τύχης (ή ατυχίας :)) συμφωνώ.

  • Sky333

    υπάρχουν βεβαια κ τα launch οπως του Diablo 3 κ του Sim City που απλα δε σηκώνουν καμια τυχη, ηταν απλα καταστροφικα λογο του online DRM κ για εβδομαδες ηταν unplayable για πολυ κοσμο :P :P :P
    γενικα βλεπω online DRM μετα το launch του D3 κ αλλάζω δρόμο!

    anyway, το ξεφτιλησαμε στο off topic, παμε παρακατω για το παιχνιδι :)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Sky333
  • Sky333

    Αυτά να πέσει φωτιά να τα κάψει!
    Αυτού του είδους τα τεχνικά θέματα εννοώ πάντα. :)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Stormbringer
  • Sky333

    @imortalicus Απο το thesixthaxis που το εχει μακελεψει (4):

    Constant and persistent performance slowdown
    Pop in and long loading times
    Character models teeter on the edge of the uncanny valley
    Archery is so difficult as to be worthless
    Saving mechanics are archaic

    Disclaimer: During the review period, a 23GB Day One Patch was released. Review reflects performance of Version 1.2 with this patch.

  • Sky333

    ενδιαφερον, αρα ειχαν κ το day 1 patch οι reviewers.
    καλα δε βιαζομουν να το αγορασω πρωτη μερα οπότε θα περιμενω για να μαθω περισσότερα.

  • Γενικά εγω τα παιχνίδια δεν τα κρίνω από τυχόν προβληματάκια που μπορει σε κάποια φάση της ζωής τους να έχουν...εκτος και αν ειναι μπιτι για μπίτι broken.... για εμένα αλλα πράγματα έχουν σημασία...εστιάζω άλλου και παραγράφω ηθελημένα κάποια τεχνικά θέματα.
    Εάν ο δημιουργός εχει κατι να πει από μέσα του...ολα τα αλλα ειναι για να λένε στο Youtube αυτοί που τραβάνε τα μαλλιά τους....
    Επίσης τείνω να συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες όσο αναφορά την δαιμονοποίηση των τεχνικών προβλημάτων και του hate που έχουν εισπράξει συγκεκριμένα παιχνίδια στο net...κατι σαν μόδα ενα πράγμα...ενα τσουβαλιασμενο bashing...κάντε στον καραγκιόζη likes και views..
    Ίσως να εχω σταθεί και εγω τυχερός βέβαια με πολλα από αυτα που δεν συνάντησα και κατι που να με χάλασε τοσο...
    Το χειρότερο ηταν στο Skyrim αλλα δεν έφταιγε αυτο...μαλλον...γιατι πανω στις 100 βάλε ώρες πέθανε το 360 μου με τα 3 λαμπάκια και μου έκαψε και τον σκληρό.....άντε και ξανα τα ίδια....
    Τωρα όσο αναφορά και το kingdom come...η ένσταση μου εξαρχής δεν ειναι τα τεχνικά θεματάκια του και σε τι βαθμό ισχύουν αλλα οτι κατι δεν μου κανει κλικ εμένα μέχρις στιγμής όσο αναφορά τα σημαντικά του σημεία...σαν παιχνίδι...
    Τελοσπαντων αναμένω review και βλέπουμε.

  • quabakos

    απο περιέργεια, τι ειναι που δε σου κανει κλικ; το οτι ειναι σε realistic medieval κοσμο αντι για fantasy;
    ή το πιο realistic συστημα μαχης;
    ακουσα κ αλλους να λενε οτι δε τους κανει κλικ κ ειμαι περιεργος!

  • quabakos

    Κοιτά να δεις τωρα ακριβώς και εγω δεν το εχω προσδιορίσει και δεν θελω να το κρίνω και όλας χωρίς να το πιάσω στα χέρια μου πρωτα...
    Αλλα αυτα που εχω δει μέχρι στιγμής δεν μου ξυπνούν παραδόξως κατι μέσα μου..δεν βλέπω κατι "μαγικό" χωρίς να ειναι απαραίτητα η έλλειψη μαγείας αυτο..
    Μαγεία δεν θα με χάλαγε να εχει ή ενα ποιο fantasy περιβάλλον αλλα δεν ειναι αυτο που θα με σταματήσει κι όλας...
    Σίγουρα αυτο που εχω δει όσον αναφορά την μάχη και το πως κυλάει δεν μου αρέσει..τουλάχιστον στα βίντεο..δεν το βλέπω θελκτικο..
    Δεν εχω δει και κατι από άποψη ιστορίας,χαρακτήρων,quest που να μου κανει κατι ακόμα..
    Ίσως να φταίει και η προώθηση που του έχουν κανει..το οτι έχουν εστιάσει και έχουν δείξει πολυ βίντεο με το ρεαλιστικό του πράγματος και έχουν αφήσει πίσω τους άλλους τομείς...όσο αναφορά την προώθηση εννοώ..
    Θα δείξει τελοσπαντων δεν ειμαι και αρνητικός...εάν ειναι καλό παιχνίδι μια χαρά..δεν θα το κρίνει αυτο για εμένα το ποσο ρεαλιστική ειναι η μάχη του πάντως..δεν ειναι αυτοσκοπός...πρέπει να ειναι και "ενδιαφέρον" και να εχει και μια ροη που δεν την βλέπω ακόμα.
    Μου θυμίζει λίγο τη σπασμωδική κίνηση της μάχης του Skyrim που δεν ηταν και το καλύτερο σημείο του...παιχιδαρα κατα τα αλλα για εμένα μαζί με τα bugs του...
    Επίσης μου θυμίζει λίγο for honor(στη μάχη) που δεν λέμε ούτε καλημερα για πλάκα!!!
    Είδωμεν!!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από quabakos
  • quabakos

    καταλαβαινω τι λες, γενικα το first person melee στα RPGs δεν εχει καλο παρελθόν, προσωπικα εγω θα προτιμούσα μια ματια 3rd person. αλλα μπορεί να καταφεραν καλη δουλεια, you never know. το παιχνιδι εχει κυκλοφορήσει οποτε θα μαθουμε συντομα :)

  • quabakos

    Ναι ναι μακαρι,θα εχουμε κερδισει ενα ακομα ποιοτικο παιχνιδι να ασχοληθουμε!

    ΥΓ Βλεπω πολλες ομοιοτητες στο εικαστικο κομματι με το witcher (που εξηγουνται λογο καταγωγης του στουντιο)....λιγο απο την ψυχη του φιλου μου του geralt μπορει να παρει???!!
    Ενα τικ βρε παιδι μου!!

Τελευταία Σχόλια

Προλαβαινεις το μεσημεριανο μεχρι τις 15:00!
Ε κάπως πρέπει να πουλήσουν τα cosmetics τους Χρήστο μου.....!
Πολυ λαθος το τρειλερ και ολο το reveal event.
Για το παιχνιδι τα εγραψα στο forum...
Και ειχα παρει αποφαση να αγορασω το ps4 pro αυτα τα Χριστουγεννα Οπως και να χει, με τις φημες πλε...
Κακό trailer.
Τώρα για το παιχνίδι, λογικά θα βγεί καλό για τους θιασώτες της σειράς.
Ειδικά τα Soul Reavers...Πόσο παιχνίδαροι και πόσο μπροστά απο την εποχή τους ήταν. Ειδικά το πρώτο ...
Δεν το κατέβασα καν...αφου λεω να το αγοράσω το συγκεκριμένο όπως και να εχει!!!
Ας ελπίσουμε λοιπό...
Ποσο εχει λειψει το Legacy of Kain... Μακαρι και απο μενα να βγει καλο το συγκεκριμενο. Ειμαι πολυ h...
Ελπίζω το narrative και όλο το παιχνίδι να είναι ΣΦΙΧΤΟ(Ν)δεμένο (©Ogkolithos), περιμένω εναγωνίως τ...
To πιστεύω, μου άρεσε το demo, για να δούμε.