Εντυπωσιακά έσοδα από microtransactions, αύξηση του χρόνου ενασχόλησης των παικτών.

Όπως είναι λογικό, με τον Ιανουάριο να έχει τελειώσει, διανύουμε την περίοδο που οι μεγάλες εταιρίες του χώρου ανακοινώνουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα και μοιράζονται τους στόχους τους για το επόμενο χρονικό διάστημα. Σήμερα ήταν η σειρά της Ubisoft να ανακοινώσει, πως το προηγούμενο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2018, κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 36.8% σε σχέση με πέρυσι, να φτάσει τα 725 εκατομμύρια ευρώ και να ξεπεράσει τόσο τον αρχικό της στόχο, που ήταν στα 630 εκατομμύρια ευρώ, αλλά και τον αναπροσαρμοσμένο στόχο της που είχε τοποθετηθεί στα 700 εκ. ευρώ.

Screenshot 3

Κύριος παράγοντας αυτής της επιτυχίας, είναι η μεγάλη εμπορική απήχηση που είχαν οι περισσότεροι τίτλοι που κυκλοφόρησαν το τελευταίο διάστημα, αλλά και η συνεχής ροή εσόδων που έχει η εταιρία από τα παιχνίδια-υπηρεσίες της. Το Assassin's Creed Origins, που επέστρεψε μετά από ένα διάστημα αποχής ενός χρόνου, είναι ο τρίτος τίτλος σε πωλήσεις στην EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) ενώ ο μέσος χρόνος ενασχόλησης των παικτών με αυτόν σχεδόν διπλασιάστηκε. Ταυτόχρονα, η εταιρία δηλώνει ευχαριστημένη από την πορεία του Rainbow Six Siege ως e-sport, κάτι που επιβεβαιώνεται με την είσοδο μεγάλων ομάδων του χώρου στο Pro League, όπως οι Evil Geniuses, Team Liquid, Faze Clan και Counter Logic Gaming.

Παράλληλα, τίτλοι-υπηρεσίες όπως οι Ghost Recon Wildlands, The Division και For Honor, που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν, συνεχίζουν να αποφέρουν κέρδη, αφού οι παίκτες συνεχίζουν να ασχολούνται μαζί τους και να ξοδεύουν χρήματα σε microtransactions. Συγκεκριμένα, η Ubisoft αποκάλυψε πως το τελευταίο τρίμηνο τα έσοδα από το "player recurring investment (PRI)", δηλαδή τα έσοδα που προέρχονται από άτομα που ήδη έχουν αγοράσει έναν τίτλο ή, πιο απλά, τα έσοδα από microtransactions, έχουν αυξηθεί κατά 87% σε σχέση με πέρυσι και αγγίζουν τα 319 εκ. ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί, πως τα έσοδα από "PRI" αποτελούν το 27% των εσόδων της εταιρίας, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις ψηφιακών αντιτύπων των τίτλων της εταιρίας είναι το 56%.

Screenshot 2

Όσον αφορά στις πλατφόρμες, το PS4 συνεχίζει να είναι η πλατφόρμα που επιφέρει τις περισσότερες πωλήσεις και έχει το 44% των συνολικών πωλήσεων, με το Xbox One να ακολουθεί με 25%, ενώ λίγο πιο πίσω βρίσκονται οι υπολογιστές (15%) και το Nintendo Switch (6%). Για το τελευταίο, ο υπεύθυνος οικονομικών της γαλλικής εταιρίας, Alain Martinez, δήλωσε πως η Ubisoft είναι ικανοποιημένη με τη πορεία του Mario + Rabbids, το οποίο είναι και ο πιο πετυχημένος third party τίτλος του Switch για το 2017.

Τέλος, δήλωσε πως χάρη στην επιτυχημένη πορεία της πλατφόρμας, η Ubisoft περιμένει περισσότερες πωλήσεις στο μέλλον για τους τίτλους της, καθώς θεωρεί πως αποτελεί τον "αρχηγό" των third party κυκλοφοριών της εταιρίας, σκοπεύοντας να συνεχίσει την άριστη συνεργασία που έχει με τη Nintendo εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Εντός του Ιουλίου η κυκλοφορία του Earthfall
Ένα cooperative multiplayer team shooter για κονσόλες και PC.
Οι απαιτήσεις υλικού για το The Crew 2
Μπορείτε να "τρέξετε" το παιχνίδι;
Ανακοινώθηκε το Age of Wonders: Planetfall
Ώρα για ένα ταξίδι σε νέους πλάνητες.
Launch trailer για το Detroit: Become Human
Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη κυκλοφορία του.
Δωρεάν το “In the Name of the Tsar” του Battlefield 1
Για μια εβδομάδα σε Xbox One και PlayStation 4.
Sony: "To PS4 εισέρχεται στην τελευταία φάση της ζωής του"
Τα σχέδια για ανάπτυξη του PSN και τη δημιουργία νέων IP.
Τα Yakuza 3, 4 και 5 έρχονται remastered στο PS4
Έρχονται στο PS4, στα χνάρια του Yakuza Kiwami!
Omensight
Στασιμότητα και πισωγυρίσματα στον πνευματικό διάδοχο του Stories: The Path of Destinies...
“Χρυσό” status για το Vampyr της Dontnod
Ολoκληρώθηκε η ανάπτυξη, έτοιμο προς κυκλοφορία.
Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • H Nokia θα ήταν περήφανη με τόσο..........engagement που πέφτει τον τελευταίο καιρό!
    Oύτε Λόγο να έδιναν οι en-gamers...Τουλάχιστον εκεί έχεις και μία προίκα να περιμένεις εάν είσαι απο τους τυχερούς. Εδώ θέλουν να σε γδύσουν...
    Ένας τυπικός διάλογος σε καμιά δεκαριά χρόνια:
    Έλα ρε συ, με πιο game επιδίδεσαι?
    Άστα μαν, επιδίδομαι με το Ρεκάρεντ Μηχανισμό του νέου ΚοΝΤ! Θα πάθεις πλάκα, μιλάμε για πολύ βάθος!! Παίζει να ξόδεψα κανένα χιλιάρικο μέχρι τώρα!
    Ω ρε Μαν, ζηλεύω ρε! Εγώ ξέπεσα στα φρι λουτ μποξες μέχρι να πιάσω κανένα λετζένταρι σκινακι να ρεφάρω γιατί δεν την παλεύω άλλο!

    *Ε να πούμε και κανένα αστειάκι να γελάσουμε!
    Τα πρόσωπα είναι φανταστικά. Οποιαδήποτε ομοιότης είναι εντελώς συμπτωματική.

  • Stormbringer

    Τα παίρνεις από την Anthem!

  • Stormbringer

    Anathema που λέει και ο Παύλος! :):p

  • Μην ψαρώνετε με τα νούμερα. Μια χαρά τα παρουσιάζουν αλλά από την άλλη είναι για γέλια οι τύποι. 5th most viewed game για το For Honor ενώ έχει πατώσει? Seriously? 2x engagement για το Division ενώ το είχαν παρατήσει σχεδόν όλοι? E ναι αν έμεινε ένας και το έπαιζε ακόμα μετά ήρθε άλλος ένας yeeeaaah 2x αύξηση! :p

    Αυτά που παρουσιάζουν για όποιον παρακολουθεί την βιομηχανία μόνο γέλιο μπορεί να του προκαλέσουν. Τα μόνα που όντως έχουν βάση είναι για το AC και το Wildlands. Τα υπόλοιπα καλύπτουν τα ακάλυπτα.

    Το ότι το Siege πχ είχε αύξηση των players λόγω του ότι το είχε free κανα Π/Σ/Κ δεν σημαίνει ότι είναι και μόνιμοι χρήστες. Και τι ριμάδι monetization να κάνεις σε μια τεράστια αποτυχία όπως το For Honor? Tουλάχιστον οι επενδυτές θα έμειναν χαρούμενοι με τις μπαρούφες που τους έδειξαν :p

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Erebus
  • Erebus

    Δεν ξέρω τι γίνεται ακριβώς γίνεται με το Division, αλλά θα πω για το R6 που το έχω παρακολουθήσει από την αρχή του. Η σωστή δουλειά που έχει γίνει στον τίτλο έχει φέρει πάρα πολλούς παίκτες στο παιχνίδι σε βάθος χρόνου. Δεν είναι λόγω free Σαββατοκύριακών αυτά τα υψηλά νούμερα, και μην ξεχνάμε ότι ο τίτλος έχει και άλλους παίκτες στο uPlay της Ubisoft, PlayStation 4 και One.

    https://i.imgur.com/sBxEQGi.jpg
    (Δεξί κλικ & ανοιγμα σε νέα καρτέλα αν ειναι μικρή η εικόνα)

    Δες μετά τον Σεπτέμβριο του '16 τη αδιάκοπη ανοδική πορεία έχει ο τίτλος. Τα προηγούμενα spikes στους παίκτες είναι μετά τη κυκλοφορία νέου περιεχομένου. Όταν μπαίνουν τώρα στην e-sports σκηνή κολοσσοί του χώρου, όπως CLG, Evil Geniuses, Faze κ.τ.λ. φαίνεται ότι έχει πολύ ψωμί ακόμη και θα συνεχιστεί η υποστήριξη για πολύ καιρό.

    Υ.Γ.: Το For Honor πάει να το σώσει η Ubisoft, με dedicated servers και δωρεάν περιεχόμενο, και πιστευω σε βάθος χρόνου ίσως τα καταφέρει να αυξήσει τους παίκτες του.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από KhR1s
  • Erebus

    Αυτά είναι σε χιλιάδες σωστά? Άρα τα νούμερα που αναφέρει η Ubisoft είναι ακριβώς αυτό που έγραψα και πριν. Το ότι έχεις 60 millions, με 16 από τον Μάιο και μετά εγγεγραμένους παίκτες δεν έχει καμία σχέση με το πόσοι παίζουν σε σταθερή βάση ή το πόσοι αγόρασαν τον τίτλο.

    Στο report αναφέρει 60 με 16 millions έγιναν registered από τον Μάιο και μετά. Kοινώς μέχρι τον Μάιο του 2017 με βάση τo τωρινό report ήταν στα 44 millions. Εξηγήστε μου λοιπόν πως γίνoνται αυτά που γράφει στο report όταν η ίδια δηλώνει 20 millions registered συνολικά το καλοκαίρι:

    https://news.ubisoft.com/article/rainbow-six-siege-surges-20-million-player-milestone

    Ή εγώ έχω ξεχάσει τα μαθηματικά μου ή αυτοί μας δουλεύουν ή δεν ξέρουν τι γράφουν ένα από τα τρία.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 3 μήνες από Erebus
  • Κι εγω που επιασα προσφατα το Division απο την αρχη, μια χαρα κοσμο εχει. Τοσο κατα τη διαρκεια του leveling, οσο και στο end game.

Τελευταία Σχόλια

Παιδιά κανένας διαγωνισμός για το God of War παίζει? Δυστυχώς δεν έχω φράγκο τώρα αλλιώς θα το είχα ...
Το Battlefield 5 από ότι διάβασα δεν θα έχει premium pass. Όλοι οι χάρτες που θα βγουν θα είναι δωρε...
πεστα, τα ίδια κάνουν και σε άλλες διοργανώσεις με τεράστιους χορηγούς. Απλά απαράδεκτοι.
Kι εγώ συγκλίνω για τέλη του 2019.
Αρχές του 2019 η αποκάλυψη, Ε3 2019 οι γαργαλιστές λεπτομέρειες ...
Το πιστεύω πολύ δαύτο.
Εικάζω-ελπίζω ότι θα είναι η πιο ώριμη δουλειά του David Cage. Για να δούμε!
Και για οσους ενδιαφερονται, στο παρακατω link θα δουν και τις πατεντες για το backwards compatibil...
Επιτέλους τα κατάφερα και συνδέθηκα! ΑΝΑΣΤΑΣΗ!! Θα βάλω τη βάβα μου να φτιάξει χαλβά λέμε.............
Για να δούμε που θα το πάει το πράμα.. Πάντως κάπου διάβασα ότι λόγο του μεγάλου μεγέθους του παιχνι...
Aστους να λενε.... Τα dev kits ειναι εδω και καιρο στα χερια των devs και ο Cerny εχει ηδη βγει στη...