Diablo2
 

Bioware: "Μην φοβάστε τα RPG"

Αρχική » News » Bioware: "Μην φοβάστε τα RPG"

User's Avatar
Συντάκτης: Νίκος Καβακλής
Φεβ 28, 2011 09:16

Το κοινό είναι έτοιμο για αυτά, σύμφωνα με τη Bioware

Η BioWare δήλωσε ότι οι παίκτες δεν πρέπει να τρομάζουν από το είδος των RPG και ότι ήδη όλοι έχουν τις απαραίτητες ικανότητες που θα τους βοηθήσουν να παίξουν τα παιχνίδια αυτά και να διασκεδάσουν. Ο Mike Laidlaw, lead designer του Dragon Age II, σε ερώτηση του Gamasutra για το αν το DAII μπορεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό, απάντησε: "Υπάρχουν περισσότεροι παίκτες που είναι έτοιμοι να παίξουνε ένα RPG από αυτούς που το συνειδητοποιούν". Ο Laidlaw εξήγησε ότι οι περισσότεροι gamers έχουν ήδη μάθει τις βασικές αρχές των RPGs από προσιτούς τίτλους. "Είναι οι παίκτες που παίζουν FarmVille. Οι παίκτες που έχουν πυροβολήσει αρκετούς παίκτες στο Medal of Honor ώστε να κερδίσουν ένα επίπεδο. Κέρδισαν πόντους εμπειρίας, χάρη στους οποίους έφτασαν σε ένα αποτέλεσμα. Αυτός είναι ένας μηχανισμός από το είδος των RPGs. Έπαιξαν [Grand Theft Auto] San Andreas, στο οποίο έτρεξαν αρκετά και η αντοχή τους αυξήθηκε. Ανέβηκαν επίπεδο".

Ο Laidlaw υποσχέθηκε ότι, παρόλο που η BioWare με το Dragon Age 2 προσπαθεί να απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό, αυτό δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι απλοποιήθηκε με τρόπο που θα ζημιώνει τη συνολική εμπειρία.

imortalicus - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Η προσπάθεια να απευθυνθεί ένα είδος παιχνιδιών σε ευρύτερο κοινό εμπεριέχει πολλούς κινδύνους. Από μια άποψη, θα έλεγα πως είναι και άσκοπη αυτή η προσπάθεια. Τα RPG εκ φύσεως αποτελούν ένα απαιτητικό είδος για τον gamer. Αφήστε και λίγο χώρο για την ανάπτυξη ελιτισμού στο gaming. Πρέπει ντε και καλά ο κάθε αρχάριος να μπορεί να παίξει το παιχνίδι που παίζει ο hardcore uber-gamer? :P Οκ, θα πει κάποιος ότι στο gaming όλοι οι καλοί χωράνε, και πως πρέπει να υπάρχουν και τα απλοποιημένα RPG με τα οποία μπορεί να ασχοληθεί -και να μάθει- ένας αρχάριος, παράλληλα με τα hardcore στα οποία μπορεί να ανταπεξέλθει μόνο ο έμπειρος gamer. Τι γίνεται όμως όταν το απλοποιημένο πουλάει 5 φορές περισσότερο από το hardcore? Μπορεί ο developer του 2ου να συνεχίσει την ανάπτυξη hardcore τίτλων ή θα οδηγηθεί, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο να αναπτύσσει κι αυτός απλοποιημένους τίτλους?

divined - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Όλες οι εταιρίες προσπαθούν να προσελκύσουν περισσότερο κοινό για τα παιχνίδια τους. Όμως, στην προσπάθεια τους αυτή χαλάνε το είδος. Ειδικά, τα rpg έχουν ιδιαίτερο κοινό το οποίο ασχολείται διεξοδικά με το παιχνίδι και είναι αποφασισμένος να ρίξει πολύ gameplay πρωτού αρχίσει να του επιστρέφει απτά αποτελέσματα το παιχνίδι. Τώρα εάν καταφέρουν και βάλουν διάφορα επίπεδα ρεαλιστικότητας στο παιχνίδι δίχως να αφαιρέσουν τα rpg χαρακτηριστικά, σύμφωνοι. Φοβάμαι όμως ότι αν συνεχιστεί η τάση αυτή θα έχουμε έκπτωση στα hardcore rpg στοιχεία.

Απο την άλλη εφόσον οι μεγάλες εταιρίες θέλουν να επενδύσουν μία πιο casual rpg εμπειρία, δεν έχουμε παρά να στραφούμε σε μικρότερα software houses τα οποία παράγουν αξιόλογους τίτλους. Το Witcher 2, μου έρχεται στο μυαλό.

ELGRECO - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Μόλις τελείωσα το demo(PC).To combat system ουσιαστικά στα βασικά του σημεία παραμένει ίδιο με το προηγούμενο,απλώς τώρα δεν χρειάζεται να κάνεις point-click πάνω στον εχθρό.Πατώντας το πλήκτρο της εντολής που θες να κάνεις απλώς τώρα αλλάζεις την διεύθυνση ανάλογα με το που είναι ο εχθρός.Απλώς θα έλεγα ότι το combat system είναι πιο απλουστευμένο και λίγο πιο action-based.Τέλος πάντων ανυπομονώ να δω reviews(απ'ότι φαίνεται είναι καλύτερο απο το 1)αν και εγώ ως fan των RPGs θα το έπαιρνα όπως και να'χει.

lionheart87 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Καλά όλα τα άλλα τους "παίκτες" που παίζουν farmvile τι τους ήθελε;

VonCroy - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αυτό πιστεύει ότι είναι το RPG? Έτσι είναι οι rpgάδες? Υποτιμά ένα τεράστιο μέρος των ατόμων που προτιμoύν τα rpg.. ακου εκεί "FarmVille"..

nick - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν ήθελα να γράψω τη γνώμη μου μέσα στο νέο, αλλά κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει ότι οι ποντοι εμπειριας ΔΕΝ είναι το βασικό στοιχείο των RPG.

Αλλα ενταξει, κοσμο θελει να μαζεψει, δεν νομιζω να τα πιστευει. Παντως οποιοσδηποτε μπορει να παιξει RPG. Δηλαδη εγω που τα πρωτα RPG που επιασα ηταν τα Baldur's Gate και Icewind Dale και ΧΩΡΙΣ να έχω παίξει farmville ; :P Ποιο μάγκας είμαι ;

katamaran - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

nick εξαρταται τι gamer εισαι ...αλλοι θελουν να εχουν ενα οπλο στον ωμο και οτι κινηται εκτελειται ενω αλλοι θελουν να τους πετας σε ενα κοσμο χωρις πολλα tutorial σημαδια στο χαρτι κτλ .Το γιατι θελουν ορισμενοι να μας φερουν στην πρωτη πλευρα δεν εχω καταλαβει ....

mrgill69 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Απο το demo πάντως που ασχολήθηκα τα rpg στοιχεία μου φάνηκαν αρκετά απλοποιημενα κάτι όχι απαραιτητα κακό για μένα που είμαι σχετικά καινούργιος στο συγκεκριμένο είδος.Δεν θέλω να χανομαι σε μενού και υπομενου.

Karnage - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@ voncroy μαλλον εμεις μας υπερτιμαμε, και οχι μονο τους rpgαδες αλλα τους gamers γενικοτερα. Τι κακο εχει το farmville? Εγω επαιζα πριν λιγα χρονια miss bimbo ας πουμε, αυτο δεν αναιρει την πολυχρονη αγαπη μου για τα games.

gfreeman - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εγώ βλέπω πως η Bioware, με τη συνεργασία με την ΕΑ μπήκε σε βαθιά νερά. Και πρέπει να ισορροπεί σε ένα τεντωμένο σχοινί. Από τη μία μεριά πρέπει να διασφαλίσει την αδιαμφισβήτητη (και απαιτούμενη από τους οπαδούς) ποιότητα των παιχνιδιών της, και από την άλλη να πετύχει εμπορικά. Και όχι μόνο να πετύχει, αφού είναι φανερό πλέον ότι αυτό δεν αρκεί στην EA, και όπως φαίνεται και στην ίδια την Bioware. Αλλά να διαπρέψει.
Αλλά καμιά φορά ο σχοινοβάτης γκρεμοτσακίζεται, και αυτό θα πρέπει να το προσέξουν. Δεν είναι δυνατό, ακόμα και για λόγους promotion να αναφέρονται στο farmville. Αγνοήστε τις δηλώσεις παιδιά. Τα νεύρα θα σας σπάσουν, και καλό δε θα κάνουν. Ας εστιάσουμε στο παιχνίδι...

sefiroth - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν υπαρχει περιπτωση ατομο που εχει αρχισει να παιζει σε αυτη τη γενια παιχνιδια, να γουσταρει hardcore rpg.Ξεχαστε το.Και τρανη αποδειξη για αυτο που λεω ειναι οτι τα RPG αυτης της γενιας δεν εχουν καμμια σχεση με την χρυση εποχη.Καμμια απολυτως. Ο νεος gamer ουτε κατα διανοια θα ασχοληθει αν το βαλεις να δοκιμασει ενα Baldur's Gate φερριπειν.Εχω φιλους στο πανεπιστημιο που επαιξαν λιγο το Demon's Souls και μετα απο 30 λεπτα μου ειπαν τι βλακεια ειναι αυτη.Θα συμφωνησω με Darkaspros.Ελιτισμος στο gaming υπηρχε παλια.Και για αυτο παλια λιγοι παιζανε games και το επιπεδο δυσκολιας ηταν σαφως ανωτερο, σε ολα τα ειδη.Απο τη στιγμη που εγινε μαζικο, ηδη ειχε ξεκινησει απο ps2 εποχη λιγακι, oι hardcore διαλυθηκαν, διασκορπιστηκαν και λιγο οριζουν την τυχη των παιχνιδιων. Μεγαλωσαν επισης, πολλοι δεν ασχολουνται.Μεγαλη συζητηση γενικα.

DarkAspros - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Η δήλωση είναι σωστή αλλά ο τυπάς τη στηρίζει σε λάθος παραδείγματα - επειχηρήματα και το χαλάει... Φυσικά και όλοι μπορούν παίξουν όλα τα παιχνίδια και να γίνουν καλοί σ΄αυτά αρκεί να ταιριάζουν στο γούστο τους και να έχουν όρεξη να επενδύσουν σ'αυτά...
Το Farmville και το treadmill του San Andreas ήταν τρελό Fail...

Deathracer2009 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Συμφωνω με τον sefiroth αν και εγω που παιζω απο εποχη PSone παλι μου ειναι δυσκολο να ασχοληθω με RPG. Αυτο ειναι καθαρα θεμα γουστου. Δεν πρεπει να εχω παιξει πανω 20 RPG τιτλους απο τοτε που ξεκινησα το gaming. Mε οσα ασχοληθηκα τα παρατησα, εκτος απο τα Mass Effect (με αποκορυφωμα το δευτερο στο οποιο ειμαι στο τριτο playthrough και μπορω ανετα να φτασω τα 7-8 playthroughs) Τωρα δεν ξερω πως ειναι το Dragon Age Origins και πως θα ειναι το DA2, αλλα εαν ειναι σαν τα παλια καλα RPG τοτε μακρια και αγαπημενοι.

Safer777 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αυτοί τα μπερδεύουνε λίγο.Δηλαδή μπορείς να πεις ότι το Fable 3 και το Lost Odyssey είναι το ίδιο επειδή είναι RPG και τα δύο?Δεν τα λένε καλά...

MIXALIS 13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

εγω παιζω τωρα oblivion k πριν λιγο καιρο dragon age origins το οποιο το παρατησα λογω γραφικων.Τον Οκτωβριο ασχοληθηκα με demons souls.Δεν ειναι ολα τα rpg ιδια.Παντως ενα καλο rpg ισουται κατα την γνωμη μου με πολλα αλλα καλα παιχνιδια.κατα την γνωμη μου παντως το dragon age ειναι υπερekτιμημενο και με τιποτα δεν συγκρινεται σε ποιοτητα με παιχνιδια τυπου demons souls.

nick - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Μιχάλη το DAO και το Demons Souls δεν μπορουν να συγκριθούν μεταξύ τους. Εντελώς διαφορετική φιλοσοφία.

Επίσης το leveling και το looting δεν κανουν ενα παιχνιδι RPG. Το Demon Souls είναι όσο RPG όσο και το Diablo (δηλαδή ΔΕΝ είναι RPG). Το Lost Odyssey και γενικα τα JRPG ΔΕΝ είναι RPG όπως εννοούμε τον όρο στα δυτικά RPG.

Οχι βέβαια ότι μας νοιάζουν οι ταμπέλες. Ποιοτικά παιχνίδια να είναι. Ομως το να λέμε ότι είναι RPG ότι έχει leveling είναι σαν να λέμε ότι οτι έχει κάμερα πρώτου προσώπου είναι FPS :P

westcoastkiller13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ποιος τα φοβάται καλέ? RPG παίζω φανατικά από το Fallout 2 :). Και με full επίγνωση του τι κάνω :D.

dark1rider - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@Nick Για το τελευταιο μην εισαι και πολυ σιγουρος οτι δεν προκειται να ισχυσει στο συντομο μελλον...

Τωρα για τις δηλωσεις αυτες καθ' αυτες ο τυπος εχει κατα την γνωμη μου πολυ δικαιο, απλα γινεται υπερβολικος με ορισμενα παραδειγματα του... Και αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω και απο προσωπικη εμπειρια... Συγκεκριμενα για πολυ καιρο δισταζα να ασχοληθω με το συγκεκριμενο ειδος... Προσφατα ομως επιασα το Dragon Age και πραγματικα τρελαθηκα με το τι εχανα τοσο καιρο... Κολλησα τοσο που το εβγαλα ολο με την μια στο Nightmare (ok το κατεβασα και μερικες φορες στο Hard) και αυτη την στιγμη μονο το save μου στο origins λεει 114 ωρες + καμποσες ωρες τα DLC και πανω απο 40 το Awakening... Επομενως συμφωνω 120% με την ουσια των οσων θελει να πει: οτι δηλαδη ολα ειναι μια ιδεα και οτι δεν πρεπει να μας φοβιζουν οι ταμπελες των παιχνιδιων... Τωρα βεβαια με τα παραδειγμα που φερνει ο ανθρωπος αδικει τον ιδιο του τον εαυτο αφου γινεται γραφικος και υπερβολικος, ενω κατα τ' αλλα λεει κατι απολυτως σωστο...

TheodoreK - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εγώ ξεκίνησα την πορεία μου στα RPG με το EYE OF THE BEHOLDER στην AMIGA. Και με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω πως ο πολυαγαπημένος μου χώρος φθίνει. Παίζωντας το DEMO του Dragon Age 2 μου ήρθε στο μυαλό το απαίσιο Final Fantasy 13. Τρία λεπτά εύκολης μάχης και 10 λεπτα βιντεάκι..... Συν το γεγωνώς πως το build των χαρακτήρων φαίνετε ιδιαίτερα απλοϊκό (δεν έχει πλέον τα feats, εκτός βέβαια αν δεν τα έχει το DEMO). Eπίσης οι διάλογοι είναι απογοητευτικοί. Καταρχάς έχει συμβολάκια για την κάθε απάντηση, (προς Θεού μην προσπαθήσουμε να το βρούμε μόνοι μας και μη κάνουμε και λάθος) και ακόμα χειρότερα ακολουθεί τη φόρμα του Mass Effect. Δηλαδή δεν βλέπουμε ολόκληρη την απάντηση και δεν ξέρουμε τι ακριβώς θα πει ο χαρακτήρας μας. Δυστυχώς για άλλη μια φορά η μαζικότητα σκότωσε την ποιότητα. Ελπίζω το Skyrim και το Witcher 2 να μας αποζημιώσουν.

υ.γ. το Μass Effect μου άρεσε πάρα πολύ αλλά το θεωρώ action παιχνίδι με στοιχεία από RPG σε αντίθεση με το πρώτο Dragon Age. Το κακό είναι πως η BIOWARE αγοράστηκε απο την ΕΑ.

SimonTheSorcerer - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Κι εγώ απογοητεύτηκα από το demo του Dragon Age 2, φαίνεται ως ένα παιχνίδι που προσπαθεί να μοιάζει με action και να λέει ότι είναι rpg, ενώ αποτυγχάνει να διαπρέψει και στους 2 τομείς.
Φαντάζομαι πως το καλό περιεχόμενο θα το σώσει, αλλά από πλευράς gameplay δεν μου λέει και πολλά να μπορείς να χειρίζεσαι τους άλλους χαρακτήρες όταν τους χειρίζεσαι σα να είναι παιχνίδι action arcade.
Νομίζω κακώς ακολουθεί πλέον μόνο τον υβριδικό δρόμο, ας κρατήσει το Mass Effect σε αυτή την τροχιά και να έβαζε το Dragon Age πιο κοντά σε πιο hardcore rpgs όπως τα Baldur's Gate.
Το Fallout 3 κατά τη γνώμη μου πέτυχε τη χρυσή τομή, αν και υστερούσε σε άλλους τομείς (απότομο τελείωμα, uncanny valley χαρακτήρες, κόσμος που σε κάποιες περιπτώσεις μοιάζει ασυνεχής).

alien3100bc - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Loipon... Eftia3a logariasmo mono kai mono gia na sxoliaso ta sxolia sas...
Otan diavazete diloseis na tis diavazete me tin logiki tou epaggelmatia. O Mike Laidlaw einai designer kai endiaferetai na kanei kala ti douleia tou. Kai auto simainei na au3anei to kerdos tis ekastote etairias pou douleuei. Auta pou dilose exoun 3eka8ara san skopo na proselkisoun neo kosmo stin katigoria. Oti diloseis ginontai einai programmatismenes apo tis etairies kai promeletimenes... Lete na 8elei kapoios na xasei tin douleia tou?
Oson afora ta paradeigmata pou e8ese... Einai akros sxetika me auto pou 8elei na pei. Oi etairies kanoun statistikes meletes kai ereunes pano sto pelatiako tous dinamiko. Ostoso to oti e3elix8ike to koino ton gamers einai apolita logiko kai kapoies leitourgies pou paliotera oute aggizan merikes katigories tora vlepete oti efarmozontai apo katigories opos tou dead space... Auto simainei pos oi gamers exoun ma8ei na kanoun xrisi aplopoiimenon emfarmogon enos RPG. Ego san palios gamer kai sxediastis, exo afierosei xrono se rpg's paliotera alla panta fovomoun na asxoli8o me rpg tipou baldur's gate kai plane scape torment. Auto giati 8eoro pos einai apla paixnidia kai xano politimo xrono apo tin zoi mou opos kai to oti apaititai apo ena rpg na afieroseis xoro sto kefali sou gia ena senario pou exei xtistei apokleistika gi'auto to skopo xoris logotexniki poiotita...
Telos, 8a elega pos pleon de fovamai toso na asxoli8o kai na kolliso me tin katigoria afou einai ligo pio aplopoiimeni kai den apaititai i misi sou mera pano ston ipologisti gia ena paixnidi.
Otan leo apla oxi me tin ennoia tis aplotitas. Alla o xronos pou prepei na afiero8ei den prepei na 3epernaei auton pou 8a afierones mikroteros gia na pai3eis lego...

ironfist - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

To proto rpg pou epaiksa se konsola (an kai den einai kahtharoaimo alla genhse auto to eidos) einai to link's awakening. To prwto rpg pou epaiksa se pc to baldur's gate. Meta apo tosa xronia paramenei h agaphmenh kathgoria games kai genika den me xalaei pou uparxoun arketoi pou den exoun paiksei ta rpg ths infinity engine epoxhs, alla gnwrisan to sugekrimeno eidos apo to dragon age origins.

TheodoreK - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν καταλαβαινω γιατι ως Gamer θα πρεπει να μπω στη λογικη του επαγγελματια. Αν πχ δεν μου αρεσει μια φρατζολα ψωμι δεν θα μπω στη λογικη του φουρναρη, απλα θα αλλαξω φουρνο. Τωρα οταν λες " Ego san palios gamer kai sxediastis, exo afierosei xrono se rpg's paliotera alla panta fovomoun na asxoli8o me rpg tipou baldur's gate kai plane scape torment." σε ποια ακριβως RPG αναφέρεσε? Και επισης, αφου δεν εχεις ασχοληθει πως γνωριζεις πως τα συγκεκριμενα RPG δεν εχουν λογοτεχνικη ποιοτητα? Και κατι αλλο. Το παιχνιδι ειναι διασκεδαση. ΓΙα μενα πχ χασιμο χρονου ειναι τα Club και τα Ελληναδικα. Ολα εχουν να κανουν με ποια σκοπια το βλεπεις. Αληθεια, σε ποιο παιχνιδι έχεις δουλεψει?

COTSIOS1993 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

μάλιστα έχει τις βασικές αρχές άρα είναι rpg... δηλαδή τα εκατομμύρια που παίζουν mw παίζουν ένα rpg άνετα αν τους βάλεις να το παίξουνε μετά..
Θα συμφωνήσω με τον SimonTheSorcerer δεν είναι ανάγκη να τα κάνει όλα mass effect, ας αφήσει και κάτι πίσω. Αλλά άκουσε τα παράπονα ότι ήταν δύσκολο τάχα το παιχνίδι και το ανήκουστο(XD) ότι έπρεπε να πατήσεις pause για να σχεδιάσεις την επίθεση σου και όχι run and attack..

Αργεί ο Μάιος ε?

alien3100bc - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

1on... eipa eimai sxediasteis... Oxi sxediastis paixnidion.. Ostoso 8a i8ela poli na ipar3o sto mellon an kai to endiaferon mou peristrefetai kirios giro apo to animation.
2on... Exo asxoli8ei me epitrapezia rpg kai exo diavasei diafora vivlia tou tipou "To ifanto tis Fionavar" kai "Ma8iteuomenos ektelestis" alla fisika "arxontas ton daxtilidion" (pou se kamia periptosi den to sigkrino me vivlia ton ekdoseon anubis). Meta apo koresmo kai siniditopoiontas tin ekmetaleusi tou e8ismou sti saxlamara pros emporiko kai kat epektsai oikonomiko ofelos stamatisa na asxoloume. Auto simainei pos 8a prepei na exeis ena metro sigkrisis pou apla kai mono epeidi to zitises diavazo kai alla pragmata.
3on... asxoli8ika oso enio8a oti goustara to paixnidi. Den eipa oti den einai oraia paixnidia alla kai na min me preizoun me 5.000 arloumpes pou ka8etai o ka8e kamenos kai tis ma8ainei ap'e3o... prosopika m'euxaristei...
4on... agapo apisteuta ta videogames. Apo tote pou 8imamai ton eauto mou eite zografiza eite epaiza ipologisti (kai milao gia supaplex, arcanoid, tetris kai goblins...).
5on... Den 3ero an ta clubs einai xasimo xronou. Prosopika 8eoro pos einai xoroi paragogis distixias kai mataiodo3ias alla auto den anairei pos i poli xrisi ton games sou kaiei ton egkefalo. An de me pisteueis, diavase tis protes selides opoiodipote manual videopaixnidiou...
kai 6on kai teleutaio... Oti egrapsa parapano einai apla gia na dieukriniso tin kateu8insi ton sxolion tou lead designer. Min koitas an to game 8a vgei ena ali8ino rpg alla an ta idia ta legomena ton antiprosopon einai ali8ina. Exo tin ais8isi oti to DAO 2 8a einai to idio rpg me to 1 alla polloi einai autoi pou den to plisiazoun epeidi einai rpg. An alla3ei tin optiki gonia pou to vlepei o kosmos 8a proselkisei perissoterous agorastes. Kai sto kato kato, to pio aplo de simainei kai pio "rixo". An milousame akoma arxaia ellinika 8a xreiazomoun parapano apo 2 selides gia na grapso osa molis diavases...

auron12 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Βασικα αυτο ειναι προαγγελος μονο κακων...Να διευρινεις το target group σου...Με ποιο κοστος αραγε;;

alien3100bc - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Sto noumero 2 ennoo pos endiaferomai genikotera gia tin logotexnia opote exo ena metro sigkrisis gia na krino an iparxei mia stoixeiodi poiotita. Auto vevaia apoteli prosopiki apopsi.
3exasa episis na po pos den einai aparaitito na ta vlepeis apo tin skopia tou epaggelmatia. Apo tin alli meria omos, nomizo oti sxoliazete ta legomena enos epaggelmatia o opoios stin ousia milaei gia tin e3eli3i tis katigorias. Kaneis de s'anagkazei na t'agoraseis... iparxoun kai ta demo...
Mporei na mi sou aresei mia fratzola psomi giati einai ftiagmenei me diaforetiki nootropia apo autin pou exeis sini8isei tosa xronia. An anoi3eis isos tous orizontes sou, mporei tin epomeni fora pou 8a tin dokimaseis na sou aresei. Fisika 8a prepei na exeis sto mialo sou pos tros kati diaforetiko apo tin fratzola pou sini8ises. Episis... voi8aei arketa otan exeis psa3ei gia na ma8eis i sou exoun pei oti auti i fratzola einai apo Tsexiki, Galliki i Elvetiki sintagi. Se periptosi pou einai xalia logo kakis kataskeuis apla tin petas kai simvouleueis kai tous allous gia tin kaki poiotita tou fournou. Alla de nomizo oti to DAO apotelei mia kaki fratzola...

lengolass - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Τα παιχνίδια αυτά δεν θα πρέπει να ονομάζονται rpgs. ου δε μια σχέση έχουν με τα pen n papaer rpg πέραν του leveling και dungeon crawling. είναι δυνατόν ένας μάγος να μπορεί να κάνει μαγικά με το σύστημα mana? ο μάγος αποστηθίζει τα μαγικά. στο baldur's gate χωρίς τακτική δεν μπορούσες να σκοτώσεις έναν μάγο 6ου level. δεν γίνεται να είσαι στο δάσος και να κάνεις rest χωρις να έχεις βάλει κάποιους φρουρούς. δεν στην πέφτει κανείς στον ύπνο?? στο NWN μπορουσες να κοιμηθείς δίπλα απο δράκο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! έλεος. πώς μπορείς να μπείς με αυτές τις μ@λ@### στο πετσί του ρόλου και να γίνεις ένα με το περιβάλλον και με τον ήρωά σου? υπάρχουν εναλλαγές νύχτας μέρας. δεν είναι όλη την ώρα έξω οι NPCs έχουν και δουλειές. στο δρόμο κανείς απο την ομάδα δεν πεινάει ούτε έχει καμία συναισθηματική ή βιολογική αναγκη. μέχρι να καλυφθούν τα κενά αυτα και πολλά άλλα ακόμα rpg δεν θα υπάρχει.

westcoastkiller13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@ lengolass : Σιγά μην βάζουν και τον χαρακτήρα να έχει poop bar που όποτε γεμίζει να τρέχεις στην τουαλέτα..... Παιχνίδι θέλουμε όχι αγγαρεία...

Και παίδες που διαμαρτύρεστε για το demo ότι έχει πολύ διάλογο να περιμένετε το τελικό προϊόν και να μην λέτε αερολογίες??? Λέμε τώρα.....
Επίσης το demo είχε μόνο normal δυσκολία χωρίς friendly fire... αλλά ναι ξέχασα γίνατε όλοι τόσο ειδικοί που ξεχνάτε τα βασικά... όπως ότι το gameplay δεν έχει αλλάξει, το animation έχει αλλάξει...

nick - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@TheodoreK ¨Και με μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω πως ο πολυαγαπημένος μου χώρος φθίνει. Παίζωντας το DEMO του Dragon Age 2 μου ήρθε στο μυαλό το απαίσιο Final Fantasy 13. Τρία λεπτά εύκολης μάχης και 10 λεπτα βιντεάκι¨

Το demo δεν ήθελα να το παίξω, γιατι θέλω να είναι όλα καινούργιο όταν θα παίζω το παιχνίδι. Όμως μη ξεχνάς ότι το DAO είχε κακό ξεκίνημα με μάχες και video αλα Lord of the Rings. Προσωπικά δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γκρίνιαζα στο ξεκίνημα του DAO. Οπότε ας μην βιαζόμαστε
------------------------------

Και σχετικά με το Witcher που λέτε καποιοι. Για να μην μπερδεύομαστε το Witcher εχει πιο απλο συστημα μαχης απο το DAO και πιο απλο leveling. Ομως τις επιλογες του και τους διαλογους του δεν τις εχει κανενα αλλο RPG τα τελευταια χρόνια και αυτο μετραει περισσοτερο (για εμένα). Και ο τρόπος που σε βαζει στο κοσμο του... πολυ μπροστα με τα υπολοιπα. Όσο και να λατρεύω το DAO ο κόσμος του ήταν νεκρός και οι NPC περίμεναν ακινητοι να τους μιλήσεις για quests. Το έσωζε το lore βέβαια αλλα αυτό είναι άλλο θέμα. Πως μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το DAO 2 δεν θα βελτιωθεί στα σημεία που υστερεί το πρώτο DAO ακόμα και αν δεν έχει τι ίδιο καλό σύστημα μάχης, leveling κτλ -ΑΝ υποθέσουμε ότι θα είναι κατώτερο σε αυτα τα στοιχεια- ; Καπου μπορει να απλοποιηθει αλλα οι βελτιωσεις μπορουν να το κάνουν καλύτερο σαν σύνολο και αυτό μετράει πολύ

ΥΓ : Παντως τα χρωματακια που δειχνουν τις καλές και τις κακες επιλογές στους διαλόγους συνεχίζουν να με ξενερώνουν.

lengolass - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

wesrkiller13 profanws den exeis paixei palaiotera rpgs. en pasei periptwsh to kalutero tha htan otan gemizei to poop bar na phgaineis esy toualeta kai oxi o xarakthras. to rpg den einai pairnw to kalytero oplo pairnw thn kaluterh panoplia kai baraw sto psaxno. opou yparxei emporio uparxei kai katrakula telos

TheodoreK - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@Νick. Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου. Ισως εκανα λαθος που επαιξα το DEMO με αποτελεσμα να το κακοχαρακτηρισω. Απο την αλλη ομως δεν μπορω παρα να σταθω στο εξης. Ηταν παρα πολυ κακο απο τεχνικης αποψης ειδικα στο DX11. Πολλα glitches ειδικα με τις σκιες. Και δεν μπορω να μην το συγκρινω με το DEMO toυ Shogun (αλλο παιχνιδι το ξερω, μιλαω καθαρα για παρουσιαση προϊοντος στον πελατη και οχι για ειδος) που σε επειθε πως το παιχνιδι ειναι ετοιμο και με το παραπανω (ασχετο αν τελικα βγει με απειρα bugs οπως το Empire)Ειδωμεν λοιπον.

westcoastkiller13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@ lengolass: Κοίτα παίζω φανατικά RPG από το Fallout 2 ( 1998 ) δηλαδή οπότε μην νομίζεις ότι με ξέρεις κίολας. Αλλά πια κατρακύλα στο DA ρεε? Το έπαιξες σε nightmare και νομίζεις ότι είναι απλά βαράω στο ψαχνό? Μην ακούω μακακίες.....

lengolass - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

wes13 coolare ligaki. sou lew oti pleon den uparxei rpg me thn enoia tou rpg. nai exw paixei to da sto nightmare. den eipa oti einai kako game alla den einai rpg. oxi mono auto ola auta pou nbgainoun ton teleutaio kairo. mhpws les esy loipon makakies? kai kopse ta ree klp. me xereis ki apo xtes?

westcoastkiller13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Με την έννοια του RPG όπως την λες εσύ δεν υπήρξε ποτέ, πέρα απο τα Pen and Paper όπου και εκεί ήταν στην διάθεση του GM...

ironfist - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Lengolass@: na sou thimisw pws st seira elder scrolls pou exei kai perisotero vathos kai lore apo ta games twn forgotten realms, apeirous npcs kai quests klp. , oi magoi kastaroun me mana ta spells. Kai sto nwn2 eidika sto mask of the betrayer den mporeis na kaneis rest opou itheles. To dragon age einai kanonikotaro core rpg kai termatise to se hard kai panw kai meta ta ksanaleme...

Κλεισιμο <-- --> Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βελάκια στο πληκτρολόγιο για να μετακινηθείτε μεταξύ των εικόνων

gameover Latest news

Τα παιδία παίζει...Diablo 3
Τα παιδία παίζει...Diablo 3
Τι άλλο θα μπορούσε να "παίζει τα παιδία" αυτές τις μέρες; (22 σχόλια)
Η Blizzard απολογείται για το Diablo 3
Η Blizzard απολογείται για το Diablo 3
Τρέχει και δε φτάνει ο κολοσσός μετά τα τεράστια προβλήματα των servers (17 σχόλια)
Η Epic αποκαλύπτει την Unreal Engine 4
Η Epic αποκαλύπτει την Unreal Engine 4
Δίνοντας στη δημοσιότητα μερικές απίστευτες εικόνες  (25 σχόλια)
Δύο limited editions για το Borderlands 2
Deluxe Vault Hunter's Collector's Edition και Ultimate Loot Chest Limited Edition (15 σχόλια)
Στις 31/8 το Tales of Graces f για το PS3
"Exclusive Day One" έκδοση για όσους το προπαραγγείλουν  (11 σχόλια)
Φήμη: Νέο IP από τη Lionhead για το Xbox 720
Η δημιουργός του Fable φαίνεται πως κάτι...μαγειρεύει  (25 σχόλια)
Το φθινόπωρο το Serious Sam 3 στο XBLA
Μαζί με το Serious Sam Double D XXL  (1 σχόλια)
Το MotoHeroz δωρεάν στο iTunes
Ένα side-scrolling racing παιχνίδι από την RedLynx  (5 σχόλια)
"Pre-buy" επιλογή στο PSN
Αποθηκεύστε παιχνίδια στο PS3 προτού αυτά κυκλοφορήσουν  (20 σχόλια)
Σύντομα στο Xbox Live Marketplace
Όλο το νέο διαθέσιμο περιεχόμενο (9 σχόλια)
Υπό ανάπτυξη το GRID 2;
Αν τα τέσσερα βιογραφικά, όπου αναφέρθηκε ο τίτλος, λένε την αλήθεια (19 σχόλια)
Κυκλοφόρησε το Razer Naga Hex
Ένα από τα καλύτερα ποντίκια της αγοράς, που συνεργάζεται άριστα με το Diablo III (13 σχόλια)
To εβδομαδιαίο update του PSN
Όλο το νεό περιεχόμενο και οι προσφορές (6 σχόλια)
Νέες εικόνες από το Crysis 3
Ο ορισμός "urban jungle" παίρνει κυριολεκτική έννοια... (31 σχόλια)
Το νέο DLC του Mass Effect 3
Πρόκειται για το "Rebellion" σύμφωνα με καταχώρηση της Sony Hong Kong (12 σχόλια)
Διέρρευσαν πληροφορίες για τίτλους της ΕΑ
Ίσως τα Mirror's Edge 2 και Bad Company 3 να εμφανιστούν στην Ε3 2012 (18 σχόλια)
Φήμη: Στα σκαριά το Saints Row 4
Αυτό προκύπτει από το βιογραφικό ενός developer της Volition (11 σχόλια)
Ακόμη ένα βίντεο για το Heroes of Ruin
Ποιος τολμάει να τα βάλει με μία Alchitect;  (8 σχόλια)
Στα ύψη οι προπαραγγελίες του Darksiders II
Η THQ σκοπεύει να προωθήσει σε μεγάλο βαθμό το sequel (17 σχόλια)
500.000 πωλήσεις για το Trials Evolution
Μέσα σε τρεις εβδομάδες από την κυκλοφορία του  (6 σχόλια)
Limited Edition για το Halo 4
Η Legendary Edition θα λάμψει διά της απουσίας της  (24 σχόλια)
Δύο νέα βίντεο για το Μario Tennis Open
Η σεζόν των μεγάλων τουρνουά τένις έφτασε!  (8 σχόλια)
Περισσότερα News

gameover Latest reviews

Botanicula

Έχουμε άραγε το νέο Machinarium;  (15 σχόλια)

Battleship
Μάι 17, 2012 | 19 σχόλια
Max Payne Mobile
Μάι 16, 2012 | 17 σχόλια
Fable Heroes
Μάι 16, 2012 | 22 σχόλια
Minecraft
Μάι 15, 2012 | 22 σχόλια
Datura
Μάι 14, 2012 | 12 σχόλια

Περισσότερα Reviews