Εντυπώσεις από την επαφή μας με το expansion στη Γερμανία.

Όπως αναφέραμε και στο πρόσφατο άρθρο της συζήτησης μας με τον Naoki Yoshida, το GameOver.gr είχε την ευκαιρία να παραβρεθεί σε event που διεξήχθη στο Αμβούργο και να δοκιμάσει από κοντά το καινούριο expansion του Final Fantasy XIV, με την ονομασία "Stormboold". Μετά από αρκετές ώρες δοκιμών, όπου τα δάχτυλα μας πήραν φωτιά επάνω στα πληκτρολόγια και τα χειριστήρια και αφού καταφέραμε να παίξουμε τόσο στα διάφορα events που βρίσκαμε στις διαθέσιμες περιοχές αλλά και στο καινούριο dungeon, σας μεταφέρουμε την εμπειρία και τα όσα είδαμε. Εδώ να σημειώσουμε πως δεν θα αναφερθούμε σε ορισμένα προβλήματα που συναντήσαμε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μιας και η έκδοση που μας δόθηκε για δοκιμή δεν ήταν η τελική που θα κυκλοφορήσει στην αγορά.

Μετά από μια ωριαία παρουσίαση του Yoshida-san σχετικά με τα νέα features και την κάλυψη κάποιων ειδήσεων που είχαν προηγουμένως ανακοινωθεί, μας δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσουμε τη δοκιμή. Φυσικά, το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να δοκιμάσουμε τις δυο καινούριες κλάσεις που προσφέρει το Stormblood, τις Red Mage και Samurai, με ranged και melee επιθέσεις αντίστοιχα. Το level cap στο πακέτο επέκτασης αυξήθηκε στα 70lvl από τα 60, ενώ για να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε όλα τα jobs στα διάφορα time events έπρεπε να κάνουμε level sync στο χαμηλότερο level των διαφόρων NPCs, μιας και το account μας ήταν ήδη στο -νέο- υψηλότερο δυνατό level.

FFXIV Stormblood screen 6

Αυτό που διαπιστώσαμε σχετικά με τις δυο νέες κλάσεις, είναι ότι -αν και προσωπική μας αγαπημένη ήταν ο Samurai- πολλοί από τους παρευρισκόμενους θεώρησαν τον Red Mage σαν κάτι παραπάνω από δυνατό στα κατάλληλα χέρια, αφού με τις range και mid-range (χρονοβόρες όμως) επιθέσεις του φάνηκε σίγουρα σημαντικός κρίκος στην ομάδα κατά την προσπάθειά μας στο νέο dungeon. Ενδιαφέρον ήταν και το νέο job gauge σύστημα, ειδικά σχεδιασμένο για κάθε διαφορετική κλάση, το οποίο όπως μας πληροφόρησαν έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να μην αποσπά τη προσοχή του παίκτη. Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας οπτική αναπαράσταση των στοιχείων αντί για αριθμητική και βοηθάει πολύ κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Φυσικά ολόκληρο το expansion έρχεται ντυμένο με μια ασιατική αισθητική, κάτι που παρατηρήσαμε στην εξερεύνηση των τριών περιοχών που είχαμε στη διάθεσή μας. Η ατμόσφαιρα στις περιοχές Ruby Sea, Gyr Arbania και Kugane είναι αρκετά εντυπωσιακή, η κάθε μια με το δικό της τρόπο, και ο κόσμος γύρω τους είναι εξαιρετικά προσεγμένος σε σημείο που οι δημιουργοί ενσωμάτωσαν ένα σύστημα παρατήρησης το οποίο εστιάζει σε μικρά σημεία της περιοχής όταν ο παίκτης μένει για αρκετή ώρα AFK.

FFXIV Stormblood screen 7

Περνώντας στο Dungeon που δοκιμάσαμε, το επίσημο όνομα αυτού είναι Shishui of the Violet Tides. Παίρνει μέρος σε μια υποθαλάσσια περιοχή (βλέπε παρακάτω) και αποτελείται από τρία bosses, ενώ η ιστορία που το πλαισιώνει έχει να κάνει με τη φυγή των Raen σε υποθαλάσσια περιοχή λόγω των συνεχόμενων μαχών που διεξάγονται στη ξηρά. Η δυσκολία του Dungeon δεν φάνηκε να είναι ιδιαίτερα υψηλή μιας και τέσσερις παίκτες καταφέραμε με σχετική ευκολία να το ολοκληρώσουμε. Βέβαια, στο παραπάνω συγκαταλέγεται και το γεγονός ότι τα Jobs όλων ήταν ήδη στα 70lvl και ήταν καλά εξοπλισμένοι. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως το Dungeon -αν και είναι σε υποθαλάσσια περιοχή- παραμένει στο παραδοσιακό ύφος που γνωρίζουμε, πράγμα που σημαίνει πως δεν χρειάζεται κολύμβηση όπως γίνεται σε άλλους παρόμοιους MMO τίτλους ώστε να επιτεθούμε στους εχθρούς.

Εκτός αυτού, μια νέα εύχρηστη λειτουργία αποτελεί η απαλοιφή κινήσεων από την παλέτα ικανοτήτων (skill bar). Αυτή θα λειτουργεί ως εξής: όταν θα πηγαίνουμε σε παλαιότερες περιοχές με μικρότερα επίπεδα, θα γίνεται ο γνωστός συγχρονισμός στο ίδιο επίπεδο, ωστόσο δεν θα έχουμε τις εξελιγμένες κινήσεις όπως είναι η τωρινή κατάσταση του τίτλου. Δηλαδή, κάποιος χαρακτήρας-κλάση που έχει αναβαθμισμένη κίνηση λόγω του level cap -όπως για παράδειγμα την ικανότητα Ruin 2- με το συγχρονισμό θα πηγαίνει αυτόματα στην ικανότητα Ruin. Αυτό το μοντέλο είναι πολύ βολικό και εύχρηστο σε σύγκριση με την παρούσα μορφή, που πρέπει να εναλλάσουμε ανάμεσα σε tabs και να ψάχνουμε παλιές και καινούργιες ικανότητες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε με το συγχρονισμό που πραγματοποιήθηκε.

FFXIV Stormblood screen 8

Τέλος, όσον αφορά το καινούργιο χαρακτηριστικό στοιχείο της θάλασσας στο παιχνίδι, το οποίο είναι κάτι που επιθυμούσε ο κόσμος που ασχολείται με τον τίτλο, οι δημιουργοί έδωσαν τεράστια έμφαση και φαίνεται να το θεωρούν ως ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του νέου expansion, αφού αρκετά από αυτά που είδαμε ήταν άρηκτα (και άριστα) συνδεδεμένα με το θαλάσσιο στοιχείο. Από την άλλη, η δοκιμή μας σε αυτές τις περιοχές δεν μας άφησε ικανοποιημένους αφού το στοιχείο του νερού στο παιχνίδι δεν φάνηκε να προσφέρει κάτι πραμγατικά διαφορετικό σε σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές ενώ ακόμα και οι μάχες και τα NPCs που υπάρχουν μέσα στο νερό είναι όλα κλεισμένα μέσα σε φυσαλίδες αέρα, όπου ο παίκτης εισέρχεται για να μπορέσει να πολεμήσει.

Η μόνη αλληλεπίδραση μας με το στοιχείο του νερού ήταν όταν, απλά, εξερευνούσαμε για να φτάσουμε από το σημείο Χ στο σημείο Ψ, κάτι που δεν μας ενθουσίασε και ελπίζουμε σε κάτι πιο διαδραστικό κατά την κυκλοφορία του expansion. Οπότε, αναμένουμε να δούμε την πλήρη υλοποίηση του και τι πραγματικά θα προσφέρει με την έλευση του Final Fantasy XIV: Stormblood.

FFXIV Stormblood screen 9

Εν κατακλείδι, η εμπειρία μας με το Stormblood μάς άφησε ευχαριστημένους με αυτά τα είδαμε, μιας και η Square Enix φαίνεται να ακούει το κοινό της. Για όσους ανησυχούν ότι έχουν μείνει πίσω και δεν έχουν το χρόνο για να ανεβάσουν τα lvl του Job τους, με το Stormblood υπάρχει η επιλογή για Job-Level Boost, το οποίο θα τους ανεβάσει στο level στο 60, όμως μπορεί να αγοραστεί και να χρησιμοποιηθεί μόνο μια φορά ανά λογαριασμο, ενώ δεν ειναι το μόνο microtransaction booster που θα εμφανιστεί με το νέο expansion. Εν αναμονή, λοιπόν, για το πλήρες παιχνίδι -και το review μας- στις 20 Ιουνίου.

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: MMORPGΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: N/AΑνάπτυξη: Square-EnixΗμ. Έκδοσης: 20/06/2017
PEGI: 16Εκδότης: Square-EnixΠλατφόρμες: PS 4, PC

Η αρχη έγινε ένα κυριακάτικο πρωινό μπροστά από μια μικρή CRT τηλεόραση με την δεσποινίδα Croft στην πρώτη κονσόλα της Sony. Έκτοτε τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ και τα online πεδία μάχης των FPS παιχνιδιών κερδίζουν κατά κράτος στις προτιμήσεις του. Όταν οι περιστάσεις το απαιτούν και οι κυκλοφορίες μεγάλων single player only παιχνιδιών αρχίζουν να συσσωρεύονται, κλείνει το router και απολαμβάνει αυτά τα παιχνίδια εξίσου. Του αρέσουν οι τηλεοπτικές σειρές όσο και τα βιντεοπαιχνίδια.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Νέο video για το Wolfenstein II: The New Colossus
Τι μπορεί να σου κάνει ένα milkshake φράουλα…
Ο Αύγουστος στο PlayStation Plus
Δυνατός μήνας με Just Cause 3 και Assassin's Creed.
Οι παραμετροποιήσεις στο Need for Speed: Payback
Αποκαλύπτονται μέσω ενός νέου trailer.
Νέα gameplay πλάνα από το Uncharted: The Lost Legacy
Υποστήριξη Ελληνικών και -μικρές- διαφοροποιήσεις στο gameplay της σειράς.
Νέο 4vs4 mode έρχεται στο Ghost Recon Wildlands
Ανοικτή beta μέσα στο καλοκαίρι.
Πιθανή καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Redout
Αλλά μόνο για την έκδοση του Switch.
Νέο trailer για το Injustice 2
Αφιερωμένο στoν τρίτο DLC χαρακτήρα, την Starfire.
Συνεχίζεται η υποστήριξη με νέο υλικό για το Dying Light
Με 10 νέα δωρεάν DLC μέσα στους επόμενους μήνες. [ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]
Νέο υλικό από το Forza Motorsport 7
Μέσα από τρία gameplay video κατευθείαν από την Comic Con 2017.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

Ποτε προλαβαν ; Θα βγαζουν 2 Yakuza το χρονο ;
Του πήγε το σκ%%^ στην κάλτσα, μόλις κατάλαβε ποιον έχει μπροστά του. χαχα
Φαίνεται πολύ όμορφο. Θυμίζει Bioshock η ατμόσφαιρα!
Ενδιαφέρουσα αισθητική το The Shape of Water, προσδοκίες για κάτι πολύ καλό επίσης από Spielberg και...
Πολλά νέα, τi μπαμ ήταν αυτό για νέο Stargate; Δεν το ήξερα...
"Metroid Prime 4 Logo"
Κλαίω κάθε φορά Νίκο
Αντε ubi άργησες μονο μια γενιά
Day One για μένα!!

Υ.Γ Ξέρω ξέρω το έχω γράψει σε κάθε άρθρο που αναφέρεται στο The Lost Legacy κ...
Μια χαρά το πάει το τελευταίο τρίμηνο, φτου φτου.
Για νεκρή,πανάκριβη και χωρίς παιχνίδια κονσόλα δεν τα πάει άσχημα, όντως!