Yo-ho-ho and a... surprise at E3!

Κάθε έκθεση Ε3 έχει τα θετικά και τα αρνητικά σημεία της. Έχεις τις κακές στιγμές, που απογοητεύουν όσους περιμένουν να μάθουν σπουδαίες και σημαντικές ειδήσεις, αλλά έχει και ευχάριστες εκπλήξεις, παιχνίδια που έρχονται από το πουθενά, γοητεύουν το κοινό και καταφέρνουν να ξεχωρίσουν μέσα στο χαμό των τίτλων που παρουσιάζονται σε αυτό το behemoth event της βιομηχανίας. Και η έκπληξη αυτή φέτος ήρθε από τη Ubisoft -ενδεχομένως όχι και την πρώτη εταιρεία που θα περίμενε κανείς να το πράξει. Και όμως, φέτος η Ubisoft στην Ε3 έκανε τη διαφορά, αφού εκτός από τα αναμενόμενα open-world-με-διαφορετικό-skin παιχνίδια που ετοιμάζει κάθε χρόνο, έδειξε νέα IPs και κέρδισε θετικά σχόλια από ειδικό Τύπο και κοινό.

Σε αυτά τα θετικά σχόλια προσθέτουμε και τα δικά μας, αφού η τελευταία ημέρα της έκθεσης μάς βρήκε στο γιγαντιαίο περίπτερο της Ubisoft στην Ε3, όπου κλείσαμε τρία “slots” (behind closed doors παρουσιάσεις, δηλαδή), με ένα εξ αυτών να αφορούσε στο Skull and Bones, το παιχνίδι για το οποίο θα μιλήσουμε σε αυτό το preview, που μάλιστα αποτέλεσε την ίσως πιο ευχάριστη έκπληξη για τον υπογράφοντα σε αυτήν την έκθεση. Και ναι, μιλάμε για ένα multiplayer παιχνίδι, που δεν είναι και το... φόρτε μας, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι τόσο γοητευτικό και -όπως διαφαίνεται μέχρι στιγμής- τόσο καλά στημένο, που το Skull and Bones κερδίζει στο λεπτό ακόμα και εκείνον που έχει μάθει στο “μοναχικό gaming” και απέχει από τις δικτυακές αρένες.

Skull and Bones image 01

Τι είναι το Skull and Bones, λοιπόν. Μια πολύ πρόχειρη και ίσως άδικη περιγραφή για το πόνημα της Blue Byte είναι ότι “έχουμε να κάνουμε με ένα stand alone mode από τις ναυμαχίες των Assassin's Creed III και Black Flag”. Είπαμε, πρόχειρη η περιγραφή, ενδεχομένως και άδικη, αλλά αν θέλεις να περιγράψεις με ελάχιστα λόγια το τι προσπαθεί να προσφέρει η Ubisoft με αυτό το παράξενο παιχνίδι, οι λέξεις αυτές είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Εμείς μπήκαμε στο δωμάτιο που είχαν στηθεί δέκα κονσόλες και τηλεοράσεις χωρίς να γνωρίζουμε τι θα έπρεπε να περιμένουμε πέρα από όσα -εντυπωσιακά, είναι η αλήθεια- είχαμε δει στο σχετικό video από τη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας. Και πιαστήκαμε εξαπίνης με όσα είδαμε.

Το Skulls and Bones είναι ένα παιχνίδι που θα θέτει τον παίκτη στην εποχή των πειρατών και της εξερεύνησης των ανοιχτών ωκεανών κάπου στον 17ο με 18o αιώνα, με στόχο να απολαύσει ναυμαχίες αρκετά απλής μορφής, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και ανάγκη στρατηγικής. Σαν ένα multiplayer FPS, αλλά με πλοία και με πολύ περισσότερο ενδιαφέρον. Μετά από ερώτηση που κάναμε στους developers, μάθαμε ότι το Skull and Bones θα διαθέτει και ένα single player mode, του οποίου η δομή δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, αλλά από όσα ακούσαμε μάλλον προς ένα campaign τύπου For Honor (βλ. tutorial) στοχεύουν οι δημιουργοί παρά σε κάτι ουσιαστικότερο. Αλλά πιστέψτε μας, καλύτερα. Δεν έχει καμία σημασία που ένα τέτοιο παιχνίδι ίσως δεν έχει single player campaign. Άλλωστε, δεν μπορούμε να φανταστούμε πώς ακριβώς θα μπορούσε να λειτουργήσει ικανοποιητικά και χωρίς να γίνει βαρετό μέσα σε δύο ώρες ένα campaign σε παιχνίδι με τη δομή που είδαμε να έχει το Skull and Bones, αφού όλα επάνω του φωνάζουν “multiplayer fun”.

Skull and Bones image 02

Τώρα, πώς ακριβώς δείχνει να επιτυγχάνεται αυτό το fun του πράγματος και τι διαπιστώσαμε παίζοντας. Η δοκιμή μας έγινε σε ένα νησιωτικό σύμπλεγμα κάπου στη Μαδαγασκάρη (όλο το παιχνίδι θα διεξάγεται στην ευρύτερη περιοχή του Ινδικού Ωκεανού), όπου δύο ομάδες των πέντε καπετάνιων έκαστη παίρνει θέση στα κρυστάλλινα νερά. Ο παίκτης διαλέγει πλοίο μέσα από τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες (υπάρχουν βαριά αλλά δυσκίνητα σκάφη με μεγάλη δύναμη πυρός, αδύναμα πλοιάρια αλλά με “sniper” δυνατότητες, ευέλικτες φρεγάτες κ.ο.κ.) και η έναρξη του παιχνιδιού τον ρίχνει στην ανοιχτή θάλασσα, έχοντας τον έλεγχο του πηδαλίου.

Ο έλεγχος του σκάφους είναι απλούστατος, γίνεται με τον αναλογικό μοχλό, και με την κάμερα να βρίσκεται στην πλάτη του καπετάνιου. Ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα να σηκώσουμε την κάμερα ψηλά, στο μεσιανό κατάρτι, όπου βρίσκεται ο ανιχνευτής μας, και για να έχουμε καλύτερη εικόνα του ορίζοντα αλλά και για να εξαπολύουμε τους όλμους μας (ένα από τα τρία όπλα του σκάφους). Όλη η “φάση”και η γοητεία αυτής της ευχάριστης έκπληξης έγκειται σε τρεις συγκεκριμένες παραμέτρους. Πρώτα από όλα έχουμε τα υπέροχα physics (το κούνημα του πλοίου στα ταραγμένα νερά είναι συγκλονιστικό) και τα πανέμορφα γραφικά (επιπέδου Assassin's Creed), που περνούν στον παίκτη την ψευδαίσθηση ότι ο θαλασσινός αέρας χτυπάει το πρόσωπό του.

Skull and Bones image 03

Στη συνέχεια έχουμε ένα εξαιρετικό σύστημα πλοήγησης, που είναι απλό, προσβάσιμο, άμεσο και ταυτόχρονα αρκετά πλούσιο σε δυνατότητες ώστε να καθιστά τις ναυμαχίες γρήγορες αλλά με μια σχετική τακτική ώστε να υπάρχει πάντα ενδιαφέρον. Τα πανιά (και, κατά συνέπεια, η ταχύτητα του σκάφους) ανεβαίνουν ή μαζεύονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Η κάμερα, ακόμα και σε αυτήν την πρώιμη φάση, “ακούει” πάντα τον παίκτη, σημείο κρίσιμο για ένα παιχνίδι όπου πρέπει να πλαγιάζεις το αντίπαλο πλοίο για να το καταστρέψεις. Τα τρία διαφορετικά όπλα (όλμοι και κανόνια σε πλώρη και πλαϊνά του πλοίου) χρησιμοποιούνται με αμεσότητα και ευκολία, ενώ ο μηχανισμός “πιασίματος” του ανέμου -του οποίου η φορά απεικονίζεται στο mini-map- προσδίδει στις μάχες την απαραίτητη τακτική για να ξεφύγεις από τα κανόνια του εχθρού ή για να προλάβεις το εμπορικό πλοιάριο που θέλεις να κουρσέψεις.

Και εδώ φτάνουμε στο ζητούμενο (objective, δηλαδή) των μαχών. Στόχος του εκάστοτε στόλου είναι αρχικά να κουρσέψει όσο το δυνατόν περισσότερα εμπορικά πλοία υπάρχουν στην περιοχή και στη συνέχεια να επιτεθεί στον αντίπαλο στόλο/ ομάδα, με σκοπό να κυριαρχήσει στην περιοχή. Όλα αυτά διεξάγονται σε κλασικό mp περιβάλλον, με τη συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ των καπετάνιων να είναι εξέχουσας σημασίας, ώστε να στήνονται ενέδρες σε στενά, να κυνηγιούνται τα αντίπαλα πλοία με το περισσότερο loot, αν η ομάδα τους είναι αυτή που έχει το loot να ξεφύγει προς την ανοιχτή θάλασσα πριν έρθει ο στρατιωτικός στόλος και όλα αυτά καθώς τα μπαρουτοκαπνισμένα κανόνια σπέρνουν τον όλεθρο και τσακίζουν κατάρτια. Όμορφα πράγματα.

Skull and Bones image 04

Σε γενικές γραμμές, παίξαμε 30 λεπτά και τρία διαφορετικά matches, και απολαύσαμε αυτό το χρόνο όσο σε λίγα παιχνίδια που δοκιμάσαμε στην Ε3. Το Skull and Bones είναι από εκείνες τις περιπτώσεις παιχνιδιών που λες “να, ορίστε μια ωραία, φρέσκια ιδέα”, που ταυτόχρονα δείχνει να έχει βρει κατάλληλο έδαφος για να υλοποιηθεί σωστά. Αργεί ακόμα, αφού το περιμένουμε το φθινόπωρο του 2018, αλλά όπως φαίνεται η αναμονή θα αξίζει.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-10Ανάπτυξη: Blue Byte, Ubisoft Singapore/ ChengduΗμ. Έκδοσης: N/A
PEGI: N/AΕκδότης: UbisoftΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Νέο video για το Wolfenstein II: The New Colossus
Τι μπορεί να σου κάνει ένα milkshake φράουλα…
Ο Αύγουστος στο PlayStation Plus
Δυνατός μήνας με Just Cause 3 και Assassin's Creed.
Οι παραμετροποιήσεις στο Need for Speed: Payback
Αποκαλύπτονται μέσω ενός νέου trailer.
Νέα gameplay πλάνα από το Uncharted: The Lost Legacy
Υποστήριξη Ελληνικών και -μικρές- διαφοροποιήσεις στο gameplay της σειράς.
Τα Games with Gold για τον Αύγουστο
"Δυνατός" μήνας με Trials Fusion και Bayonetta.
Νέο 4vs4 mode έρχεται στο Ghost Recon Wildlands
Ανοικτή beta μέσα στο καλοκαίρι.
Πιθανή καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Redout
Αλλά μόνο για την έκδοση του Switch.
Νέο trailer για το Injustice 2
Αφιερωμένο στoν τρίτο DLC χαρακτήρα, την Starfire.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Δε ξέρω, για μένα η ιδέα της ubi δεν είναι καθόλου φρέσκια. Μου θυμίζει το world of warships το οποίο το έχω παίξει αρκετά καθότι μου αρέσουν οι ναυμαχίες. Αν έχει αυτό στο μυαλό της η ubi, τότε μυρίζομαι και αναβαθμίσεις σε καπετάνιο, μούτσους, κανόνια, πυρομαχικά, μπαρούτι, ύφασμα πανιών, ύφαλα, έξαλα, όπως επίσης και αναλώσιμα (in game boosts) πυξίδες, ρούμι, μήλα σε βαρέλια κτλ. και όσο θα περνάνε τα χρόνια ο παίκτης θα αλλάζει και σε νεότερα σκαριά. Εύχομαι να πέσω έξω!, αλλά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι θα βασίζεται πάνω σε κάποιο οικονομικό μοντέλο, αντίστοιχο με εκείνο των παιχνιδιών, της Wargaming.

  • oneeyedwally

    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Ανδρέα...!
    Οι ''αναβαθμίσεις'', τα cosmetics και τα λοιπά θα πάνε σύννεφο..

  • Δεν ξέρω τί εντύπωση θα μου άφηνε αν το δοκίμαζα, αλλά από την παρουσίασή του στην Ε3 μου φάνηκε μια απλώς ΟΚ ιδέα. Συγκεκριμένα, ότι πήραν τις ναυμαχίες του Black Flag και τις έκαναν Multiplayer παιχνίδι.
    (άσχετο, αλλά και σχετικό) Θέλω καινούργιο Pirates!

  • imortalicus

    Αυτό ακριβώς που λες είναι. Απλά λειτουργεί άψογα και είναι super fun (από όσο μπορείς να κρίνεις από ένα demo 30 λεπτών).

  • Αναγκαστικά:
    https://www.youtube.com/watch?v=De46GEL-1-w

    Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν τα εμπορικά πλοία θα είναι playable (μάλλον όχι). Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν υπήρχαν επιθετικές/αμυντικές missions και από τις 2 πλευρές όπως το βόμβα/όμηροι στο CS. Δηλαδή οι πειρατές να κλέψουν το εμπορικό και το εμπορικό αντίστοιχα να καταφέρει να φτάσει στον προορισμό του με ασφάλεια με σωστό route planning και τέτοια.

  • sub_zero

    Τα εμπορικά δεν είναι playable. Είναι εκεί μόνο για το loot.

  • ομολογώ πως οταν το είδα, το ειδα με αρνητική ματιά εντελως. μου φάνηκε και μου φαίνεται ακόμα ένα υπεραπλουστευμένο σε gameplay παιχνιδι που απλα εχει καλά γραφικά και που μετα απο μερικες ωρες "χαράς", θα το βαρεθείς.
    μακάρι να κάνω λάθος και να βγει καλό γιατί πραγματικα απουσιάζουν καλά πειρατικά παιχνιδια.
    αλλά είχα ακριβώς την ιδια αίσθηση με το For Honour (που ξεχάσαμε κ που βγήκε ήδη) οπότε δε περιμένω πολλα.
    Να την πω την αλήθεια μου, η παρουσίασή του με έκανε να εκτιμήσω ακόμα περισσότερο τον πλούτο του gameplay στο Sea of Thieves. :D

  • Νομίζω πως η φίλοι της σειράς Assassins περιμέναμε κάτι ανάλογο μιας και η αρχή είχε γίνει με την περιπέτεια του Connor και ''απογειώθηκε'' στα Black Flag και Rogue. Ο τρόπος που είχαν στήσει τις ναυμαχίες μου είχε αρέσει πάρα πολύ (όπως και οι μετέπειτα αναβαθμίσεις των πλοίων) και δεν θα έλεγα όχι σε έναν τίτλο που θα καταπιάνεται αποκλειστικά και μόνο με αυτές. Μόνο αυτό το multiplayer με ξενερώνει...

  • Εμένα απεναντίας μου φαίνεται πολύ ελκυστικό. Άσε που το loot εξ'ορισμού έχει και νόημα στους Πειρατές..! :):p
    Σε μία άλλη ζωή θα του έδινα σίγουρα χρόνο. Σε αυτή όμως απλά θα προσπεράσω.

  • Αχ Γιώργο ,είδες για να μην παίζεις open wall παιχνίδια..:p:p
    Έχασες 3 assasins creed ,που είχαν αποδώσει άψογα αυτούς τους μηχανισμούς και το gameplay..:)
    Ειδικά το black flag,για μένα πάρτο με κλειστά μάτια,ήταν το ένα και το αυτό,με αυτό που πάνε να μας πουλήσουν πάλι..και με ιστορία..;)
    Πιο πολύ ώρα πέρασα στην θάλασσα παρά στα νησιά ..και με man o war..:o

Ποτε προλαβαν ; Θα βγαζουν 2 Yakuza το χρονο ;
Του πήγε το σκ%%^ στην κάλτσα, μόλις κατάλαβε ποιον έχει μπροστά του. χαχα
Φαίνεται πολύ όμορφο. Θυμίζει Bioshock η ατμόσφαιρα!
Ενδιαφέρουσα αισθητική το The Shape of Water, προσδοκίες για κάτι πολύ καλό επίσης από Spielberg και...
Πολλά νέα, τi μπαμ ήταν αυτό για νέο Stargate; Δεν το ήξερα...
"Metroid Prime 4 Logo"
Κλαίω κάθε φορά Νίκο
Αντε ubi άργησες μονο μια γενιά
Day One για μένα!!

Υ.Γ Ξέρω ξέρω το έχω γράψει σε κάθε άρθρο που αναφέρεται στο The Lost Legacy κ...
Μια χαρά το πάει το τελευταίο τρίμηνο, φτου φτου.
Για νεκρή,πανάκριβη και χωρίς παιχνίδια κονσόλα δεν τα πάει άσχημα, όντως!