The Running Dead...

Η πρώτη ματιά μάλλον δεν κολακεύει το Days Gone. “Open World, zombies, μικρό στούντιο με όχι και τόσο μεγάλη εμπειρία”. Ένα τρίπτυχο που τουλάχιστον σκεπτικισμό δημιουργεί στο μυαλό κάθε gamer που παρακολουθεί τη βιομηχανία τα τελευταία χρόνια. Τα παιχνίδια ανοιχτού κόσμου μάς έχουν κατακλύσει, τα zombies δε, “done to death” που λένε και στα χωριά μας. Από την άλλη, η απειρία του bend studio δεν μπορεί απαραιτήτως να θεωρηθεί ως “handicap”, αφού όλοι από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν. Άλλωστε, η ομάδα από το Oregon έδειξε καλά δείγματα στα φορητά Uncharted και Resistance (για να μη μιλήσουμε για τη σειρά Syphon Filter, που όμως είχε δημιουργηθεί σε άλλες εποχές και από διαφορετικά άτομα). Απειρία στις μεγάλες παραγωγές έχει το bend studio, στο development, όμως, όχι.

Όλα αυτά με την πρώτη, πρόχειρη ματιά. Γιατί το Days Gone ίσως να έχει εκείνο το κάτι περισσότερο που θα το κάνει να ξεχωρίσει από άλλα, παρόμοια προϊόντα. Το εν λόγω post apocalyptic παιχνίδι το είχαμε δει πρώτη φορά στην Ε3 του 2016, μέσω εκείνου του περιβόητου demo στην επαρχιακή αποθήκη, με την ορδή από zombies που κυνηγούσε τον πρωταγωνιστή. Φέτος, είδαμε κάτι διαφορετικό, κάτι πιο “εγκεφαλικό” και πιο δομημένο. Αν πέρυσι το Days Gone έμοιαζε με ένα survival shooter, φέτος θύμισε το... αποτέλεσμα μιας ξέφρενης βραδιάς που πέρασε το The Last of Us με το Horizon: Zero Dawn. Το νέο gameplay demo του Days Gone παρουσιάστηκε στη συνέντευξη Τύπου της Sony στην Ε3 2017, όμως σε μια behind closed doors παρουσίαση δύο ημέρες μετά, εμείς είδαμε το ίδιο τμήμα του demo, αλλά αγνώριστο.

Days Gone screenshot 01

Δύο χρόνια μετά από ένα γεγονός που “κατέστρεψε τον κόσμο”, βρισκόμαστε στις βορειοδυτικές πολιτείες των Η.Π.Α., όπου η ανθρωπότητα ζει το δικό της δράμα, προσπαθώντας να επιβιώσει σε άθλιες συνθήκες, μέσα σε κατασκηνώσεις στο δάσος και δημιουργώντας νέες κοινωνίες. Πρωταγωνιστής της ιστορίας μας είναι ο Deacon St. John (τον οποίο υποδύεται ο Samuel Witwer, που απολαύσαμε στο Star Wars: The Force Unleashed και στο κινηματογραφικό The Mist), ένας “lone wolf”, χαρακτήρας, για του οποίου το παρελθόν ελάχιστα πράγματα γνωρίζουμε. Στο demo της φετινής Ε3 που είδαμε στην παρουσίαση, η εξέλιξη ήταν εντελώς διαφορετική από την αρχική.

Ο Deacon καβαλά τη μηχανή του -ένας gameplay μηχανισμός που μάλλον θα έχει τεράστια σημασία στο παιχνίδι- και πριν πέσει στην παγίδα που του είχαν στήσει οι νομάδες, κατεβαίνει από αυτήν και αρχίζει μια stealth προσέγγιση εξολόθρευσής τους. Οι συνθήκες σε αυτό το demo είναι πραγματικά διαφορετικές. Χιόνι αρχίζει να πέφτει, με αποτέλεσμα το τοπίο να είναι διαφορετικό όχι μόνο σε ό,τι αφορά την απεικόνιση, αλλά και τους κινδύνους από τους freakers -τα “zombies” αυτού του σύμπαντος- και τους μεταλλαγμένους λύκους, που λόγω του ψύχους έχουν κρυφτεί. Αυτή η εξέλιξη δίνει στον Deacon τη δυνατότητα να κατέβει από τη μηχανή και να εξερευνήσει το χώρο με ασφάλεια και έτσι να αιφνιδιάσει τους νομάδες που του έστησαν την παγίδα.

Days Gone screenshot 02

Ο Deacon ξεπαστρεύει γρήγορα τους δύο νομάδες και προχωρά προς μια κατασκήνωση. Την ίδια κατασκήνωση που είδαμε στη συνέντευξη Τύπου, αλλά αυτή τη φορά -εκτός από δύο, τρεις scripted σκηνές- όλα είναι διαφορετικά. Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες άλλαξαν τον τρόπο που συμπεριφέρονται και στέκονται στο χώρο οι bandits και τα ζώα τους, με αποτέλεσμα η παγίδα που έστησε ο Deacon στο αρχικό demo να μη χρειάζεται και να προσπερνά την κατασκήνωση κρυμμένος στις φυλλωσιές. Οι Freakers είναι κρυμμένοι λόγω ψύχους αλλά ο Deacon τους ξυπνά και τους στέλνει με έξυπνο τρόπο προς τους bandits, με αποτέλεσμα να αλληλοσκοτωθούν και να αδειάσουν την κατασκήνωση για αυτόν χωρίς κόπο.

Αυτό το demo έγινε με στόχο να μας δείξουν τα παιδιά του bend studio το πόσο δυναμικός είναι ο κόσμος που χτίζουν και, κατά συνέπεια, το gameplay του Days Gone. Τα πλάσματα του κόσμου, οι bandits, οι καιρικές συνθήκες, όλα είναι αλληλοεξαρτώμενα και αλλάζουν/ προσαρμόζονται ανάλογα με τις εξελίξεις σε ένα πλήρως δυναμικό περιβάλλον. Και οι freakers; Αυτοί είναι το “σημείο καμπής” για το παιχνίδι, όπως μας είπαν οι δημιουργοί σε ερώτηση που τους κάναμε σχετικά με το τι διαφορετικό έχουν να προσφέρουν στο κοινό σε σχέση με τα τόσα πολλά και παρόμοια παιχνίδια που υπάρχουν εκεί έξω. Οι freakers δεν είναι απλά “fodder” για τα όπλα του παίκτη. Είναι ένας ζωντανός οργανισμός που αλλάζει συνεχώς τις συνθήκες και θα αναγκάζει τον παίκτη να σκέφτεται διαφορετικά και “out of the box” για να καταφέρει να επιβιώσει.

Days Gone screenshot 03

Μετά το πέρας του demo έγιναν μερικές ακόμα ερωτήσεις, αλλά οι άνθρωποι του bend studio ήταν φειδωλοί. Το παιχνίδι τους αργεί ακόμα, παρόλο που διπλασίασαν το προσωπικό τους μέσα στο τελευταίο έτος για να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες της ανάπτυξης. Πολλοί μηχανισμοί αναβάθμισης χαρακτήρα και μοτοσυκλέτας θα υπάρχουν, όπως μας ειπώθηκε, αλλά “δεν ήταν ακόμα έτοιμοι να μιλήσουν αναλυτικά για αυτά”. Τα γραφικά του τίτλου είναι εξαιρετικά, αλλά το εύρος του κόσμου και το τι ακριβώς θα μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το πανέμορφο περιβάλλον, δεν έγινε γνωστό. Κύριες και δευτερεύουσες αποστολές θα απαρτίζουν τη δομή του σεναρίου, αλλά ούτε για αυτό το χαρακτηριστικό και το πώς θα είναι σχεδιασμένο πήραμε απαντήσεις από τους δημιουργούς.

Πολλά τα ερωτήματα, πολλές και οι ελπίδες για το πόνημα των Αμερικάνων. Υπομονή, γιατί αργεί ακόμα, αφού δεν θα βρίσκεται κοντά μας πριν τα μισά του 2018.

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: Action, HorrorΔιάθεση: Sony Hellas
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: Bend StudioΗμ. Έκδοσης: N/A
PEGI: N/AΕκδότης: SIEEΠλατφόρμες: PS 4

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Νέο video για το Wolfenstein II: The New Colossus
Τι μπορεί να σου κάνει ένα milkshake φράουλα…
Ο Αύγουστος στο PlayStation Plus
Δυνατός μήνας με Just Cause 3 και Assassin's Creed.
Οι παραμετροποιήσεις στο Need for Speed: Payback
Αποκαλύπτονται μέσω ενός νέου trailer.
Νέα gameplay πλάνα από το Uncharted: The Lost Legacy
Υποστήριξη Ελληνικών και -μικρές- διαφοροποιήσεις στο gameplay της σειράς.
Νέο 4vs4 mode έρχεται στο Ghost Recon Wildlands
Ανοικτή beta μέσα στο καλοκαίρι.
Πιθανή καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Redout
Αλλά μόνο για την έκδοση του Switch.
Νέο trailer για το Injustice 2
Αφιερωμένο στoν τρίτο DLC χαρακτήρα, την Starfire.
Συνεχίζεται η υποστήριξη με νέο υλικό για το Dying Light
Με 10 νέα δωρεάν DLC μέσα στους επόμενους μήνες. [ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]
Ανακοινώθηκε το τρίτο DLC για το NiOh
Και μαζί του, νέο τρέιλερ και gameplay για το δεύτερο DLC: "Defiant Honor".

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Αν καταφέρουν και βρουν τις ισορροπίες του Horizon όσον αφορά το open world χωρίς να κουράσουν και διατηρήσουν το story σε κοντινά επίπεδα με το TLOU τότε η Sony θα έχει μια επιτυχία στα χέρια της. Θα δούμε είναι νωρίς ακόμα να κρίνουμε, τα πρώτα δείγματα πάντως είναι ενθαρρυντικά.

  • Πολυ ενδιαφερον project..

  • Φαίνεται σαν μια μίξη ,son of anarchy-last of us..
    Μηχανές ,zombie και ωραία τοπία..Τι άλλο να ζητήσει κανείς..;
    Α,ναι ιστορία και όχι fetch quest..;)
    Πάντως θα τιμηθεί από μένα ακόμα και αν βγει μέτριο..
    Υγ.Καμιά συνέχεια θα δούμε στο the order κυρία ready at dawn..;
    Στηρίζουμε τα μικρά studio,για να γίνουν μεγάλα..;)

  • Θα συμφωνήσω με το Χρήστο.
    Δε χρειάζεται να έχει χίλια activities για να είναι ενδιαφέρον. Το Days Gone θα ζήσει ή θα πεθάνει (για μένα τουλάχιστον) απο τη δομή και την ποιότητα της ιστορίας του. Μπορεί να μην έχω εντυπωσιαστεί όπως έγραψα στην Ε3, μπορεί να μην μου έκανε το κλικ αλλά θα του δώσω το πλεονέκτημα της αμφιβολίας. Εάν έχει ενδιαφέροντα quests που πλαισιώνονται απο καλόγραμμένες ιστορίες επιβίωσης τότε δε θα έχει τίποτα να φοβηθεί.

  • Stormbringer

    συμφωνω. το ολο θεμα θα ειναι αν θα υπάρχει ουσία, οχι ποσότητα.
    κ το hoziron απετυχε εκεί καθως τα side quest του ειναι αδιαφορα τα περισσότερα. θελει πολυ προσπάθεια να πετυχεις ροη κ συνολικη ποιότητα σε open world και πολυ δουλεια κ μερακι να μη το τιγκαρεις σε filler, backtracking κλπ.
    μακαρι να βγει καλο.

  • Εγώ προς το παρόν είμαι πολύ πολύ ενθουσιασμένος με το Days Gone, για αυτό περιμένω (και απαιτώ μη σας πω) να έχει ένα σοβαρό και στιβαρό σενάριο με αρχή μέση και τέλος, και βαρβάτη εξέλιξη στα γεγονότα που συμβαίνουν γύρω από των πρωταγωνιστή μας!!

    Αντ αυτού τώρα, ΑΝ δω τα γνώριμα καραγκιοζιλίκια που βλέπουμε σχεδόν πάντα σε open world games πχ: πεντακόσιες χιλιάδες σημαιάκια χωρίς κυριολεκτικά λόγο ύπαρξης μέσα στο χάρτη του βασικού παιχνιδιού - πήγαινε και φερε μου τέσσερα βότανα (λες και αυτός που τα χρειάζεται πραγματικά είναι ανάπηρος στα πόδια και περίμενε εμένα να πάω να του τα φέρω) - πήγαινε στην (χ) περιοχή και μίλα στον τάδε npc και άλλα τέτοια ωραία που στο τέλος σε κάνουν να ξεχάσεις τι [email protected]@ θέλεις να κάνεις με βάσει το κυρίως σενάριο, ε τότε από μένα αυτομάτως τρώει άκυρο δίχως δεύτερη σκέψη.

  • Δεν ειστε καλα μου φαινεται...εχουν σφιξει οι ζεστες.
    Τι σχεση εχει αυτο το παιχνιδι με το Horizon? και απαντω μονος μου...καμια απολυτως.
    το παιχνιδι ειναι Last of us + the walknig Dead...και ειναι πολυ εντυπωσιακο.

  • nadal

    Σφίξανε οι ζέστες Nadal, όντως...

  • nadal

    Μαζέψου λίγο με τα τσιτάτα του τύπου "δεν είστε καλά". Δες λίγο τι είδους παιχνίδι είναι και πόσες ομοιότητες έχει στο σχεδιασμό του ως open world με το Horizon και μετά μας τη λες. Οι ίδιοι οι δημιουργοί έκαναν παραλληλισμούς με το Horizon και ήρθε ο Nadal να μας μαλώσει...

  • αναμενω με ενδιαφερον

  • Χμμμ, ας το βάλουμε στην watchlist. Σίγουρα φέτος δείχνει πιο ελκυστικό... εύχομαι κι εγω σαν τους περισσότερους στο GO τα open world να ωριμάσουν κι αλλο και να ξεφύγουν απο τις νόρμες που εθεσαν τα παλιότερα παιχνίδια του είδους. Θα εκτοξευτεί το genre αν το κάνουν.

  • Προσωπικα, ειναι το μονο παιχνιδι με το οποιο θα ηθελα να εφευγα απο την εκθεση. Ειναι το μοναδικο που με εντυπωσιασε σε υπερθετικο βαθμο.
    Βεβαια αργει ακομα, οποτε απλα ελπιζω να συνεχιστει η καλη δουλεια και να βγει τοσο καλο οσο δειχνει.

  • Εγώ απλώς αναρωτιέμαι γιατί η SONY επενδύει σε 2 προϊόντα με παρόμοιο αν όχι το ίδιο (μεταποκαλυπτικό) περιεχόμενο.
    Αφού υπάρχει το The Last of Us 2, το οποίο οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις είναι τεράστιες λόγω της φοβερής επιτυχίας του προκατόχου του, η SONY πηγαίνει και επενδύει και αλλού. Έτσι ανησυχώ μήπως έτσι δεν βοηθηθούν και οι δύο τίτλοι όσο χρειάζεται και το αποτέλεσμα να είναι μέτριο και στους δύο τίτλους.
    Τώρα, δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση το Days Gone να είναι το ορεκτικό μέχρι να έρθει το κυρίως πιάτο (The Last of Us 2).
    Προσωπικά στο gameplay δεν μου άρεσε καθόλου που ο ήρωας σκοτώνει άλλους survivors, αφού στην τελική όλοι προσπαθούν να επιβιώσουν και ο ήρωας δεν είναι καλύτερος από τους υπόλοιπους.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από A11
  • A11

    το Last of Us ειναι ενα on-rails cinematic παιχνιδι με εμφαση στις γραφικαρες κ την ατμοσφαιρα.
    αυτό ειναι ενα open world παιχνιδι παιδικη χαρά.
    το μονο κοινο ειναι η zombie θεματολογία που όσο πουλάει, τοσο θα μας πνιγουν σε τετοιους τιτλους.

    νομιζω κ η Sony ομως δε θα τα βγαλει κοντα κοντα, θα υπαρχει κανας χρονος μεταξυ τους το λιγοτερο.

  • A11

    Το ''γραμμικό'' δηλώνει καλύτερα αυτό που θες να πεις Αλέξανδρε.
    Το ''on rails'' πιο πολύ σημαίνει σε πάει μόνο του όπως τα House of the Dead και Time Crisis του παρελθόντος.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από Stormbringer
  • A11

    ναι αυτο εννοώ. ή μήπως όχι :o:p
    για πολλά παιχνίδια, ειναι "tomayto, tomahto" :D:D:D

Ποτε προλαβαν ; Θα βγαζουν 2 Yakuza το χρονο ;
Του πήγε το σκ%%^ στην κάλτσα, μόλις κατάλαβε ποιον έχει μπροστά του. χαχα
Φαίνεται πολύ όμορφο. Θυμίζει Bioshock η ατμόσφαιρα!
Ενδιαφέρουσα αισθητική το The Shape of Water, προσδοκίες για κάτι πολύ καλό επίσης από Spielberg και...
Πολλά νέα, τi μπαμ ήταν αυτό για νέο Stargate; Δεν το ήξερα...
"Metroid Prime 4 Logo"
Κλαίω κάθε φορά Νίκο
Αντε ubi άργησες μονο μια γενιά
Day One για μένα!!

Υ.Γ Ξέρω ξέρω το έχω γράψει σε κάθε άρθρο που αναφέρεται στο The Lost Legacy κ...
Μια χαρά το πάει το τελευταίο τρίμηνο, φτου φτου.
Για νεκρή,πανάκριβη και χωρίς παιχνίδια κονσόλα δεν τα πάει άσχημα, όντως!