Heroes Assemble!

Σε μια από τις πολλές… εξορμήσεις μας στο εκθεσιακό κέντρο του Los Angeles κατά την εξέλιξη της Ε3, βρεθήκαμε στο περίπτερο της Capcom. O χώρος της ιαπωνικής εταιρείας στην έκθεση ήταν μοιρασμένος και αφιερωμένος σε τρία franchises, τα πιο ισχυρά της τα τελευταία χρόνια (με την εξαίρεση του Resident Evil), με δύο εξ αυτών να φαίνεται ότι είναι ικανά να κερδίσουν το ενδιαφέρον του κοινού το επόμενο διάστημα. Ο λόγος για τα Street Fighter, Monster Hunter World και Marvel Vs Capcom Infinite. Το πρώτο ήταν στην έκθεση πιο πολύ ως «φόρος τιμής» στα 30 χρόνια της πορείας του, για το δεύτερο θα τα πούμε σε άλλο κείμενο, αφού παρακολουθήσαμε ένα άκρως ενδιαφέρον gameplay demo 30 λεπτών με πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία, και, τέλος, το τρίτο ήταν το πολλά υποσχόμενο Marvel Vs Capcom: Infinite.

H είσοδός μας στον «behind closed doors» χώρο του περιπτέρου της Capcom συνοδεύτηκε από μια γλαφυρή περιγραφή του τι θα έπρεπε να περιμένουμε από το νέο fighter της Capcom σε τοπικό και online επίπεδο. Το στέλεχος της Capcom που μας συνόδευσε στη βόλτα μας προσπαθούσε συνεχώς να μας ξεκαθαρίσει τη θέση που θα έχει το MvC Infinite στην αγορά όταν αυτό γίνει διαθέσιμο. «Προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα προσβάσιμο fighting παιχνίδι, που θα μπορεί να παίξει και να απολαύσει ο κάθε παίκτης, όσο casual ή μη γνώστης της κατηγορίας και αν είναι, αλλά ταυτόχρονα κάνουμε χρήση της εμπειρίας μας από τη σειρά Street Fighter για να προσφέρουμε ένα σύστημα μάχης με βάθος και ποικιλία, που θα αφήσει ικανοποιημένο και το πιο hardcore κοινό».

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 01

Αυτή η διττή υπόσταση του MvC Infinite φαίνεται αμέσως. Όπως συμβαίνει με το Injustice, έτσι και εδώ το παιχνίδι εστιάζει στον εύκολο εντυπωσιασμό από combos και κινήσεις που μπορούν να εκτελεστούν με σχετική απλότητα και χωρίς ο παίκτης να είναι απαραίτητα έτοιμος να κατέβει σε EVO. Η οθόνη πλημμυρίζει από εφέ και οι χαρακτήρες εκτελούν θεαματικές χορογραφίες, πατώντας ελάχιστα κουμπιά ή shortcuts, ενώ το σύστημα tag, δηλαδή της εναλλαγής των δύο χαρακτήρων που έχουμε στην κατοχή μας σε κάθε αγώνα, συμβάλει ακόμα περισσότερο σε αυτό το θεαματικό γαϊτανάκι χρωμάτων, χτυπημάτων και εντυπωσιακών εφέ.

Σε ό,τι αφορά το βάθος του συστήματος μάχης, ο υπογράφων δεν είναι σε θέση να σας μεταφέρει με ακρίβεια το αν αγγίζει τα επίπεδα SF που ισχυρίζονται οι άνθρωποι της Capcom, αλλά η είκοσι λεπτών εμπειρία μας με το sp demo και οι 1-2 δικτυακές μάχες (σε τοπικό δίκτυο που είχε στηθεί για την Ε3) έδειξαν ένα παιχνίδι «φαντεζί» μεν, που διαθέτει ωστόσο δεκάδες κινήσεις σε κάθε χαρακτήρα (η έρευνα στο move set που κάναμε, μας ζάλισε από τον αριθμό των διαθέσιμων κινήσεων). Σε κάθε περίπτωση, αυτό θα κριθεί εν καιρώ από τους πιο ειδικούς.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 02

Από εκεί και πέρα, το MvC Infinite ακολουθεί τη νόρμα των τελευταίων fighters (MK X, Injustice 2, Tekken 7) και κάνει χρήση ενός story mode με έντονη αφήγηση, στο οποίο ο κακός είναι ο Ultron Sigma, μια τεχνητή νοημοσύνη/ ρομπότ που αποτελείται από τον Ultron του σύμπαντος της Marvel και τον Sigma από το αντίστοιχο της Capcom. Στόχος του Ultron Sigma είναι να μολύνει όλα τα πλάσματα των δυο κόσμων με έναν «biomechanic» ιό, για να γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος.

Αυτό, φυσικά, αποτελεί και μια απλή δικαιολογία για πραγματοποιηθεί μια από τις πλέον ιδιόμορφες συζεύξεις χαρακτήρων που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι, μια σύζευξη που έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε στο ίδιο ματς να συμμετέχει ο Arthur από το Ghosts ‘n’ Goblins με τον Thor ή ο Dante από το Devil May Cry με τον Captain America… Είναι παράξενο, αλλά αν ξεπεράσεις το αρχικό σοκ, βλέπεις ότι πολλοί από αυτούς τους χαρακτήρες τελικά ταιριάζουν, αλληλοσυμπληρώνονται στη μάχη (αφού οι διαφορές μεταξύ τους είναι τεράστιες) και προσφέρουν αυτό το κάτι άλλο που είχαμε βιώσει και στο πρώτο Marvel vs Capcom πολλά χρόνια πριν.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 03

Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι στο demo που δοκιμάσαμε η αφήγηση του story ήταν λίγο άτσαλη και «βεβιασμένη», χωρίς την ανάπτυξη των χαρακτήρων και την προσεγμένη γραφή που είδαμε στα Injustice 2 και Tekken 7 (τα τελευταία χρόνια τα fighting παιχνίδια μάς έχουν καλομάθει σε αυτόν τον τομέα), αλλά και αυτό θα κριθεί πιο σωστά όταν δούμε το παιχνίδι στο σύνολό του.

Σε γενικές γραμμές το Marvel Vs Capcom Infinite φαίνεται ως μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στην κατηγορία, που ενδεχομένως θα εκπληρώσει το στόχο του ως fan service δύο εντελώς διαφορετικών μεταξύ τους κόσμων. Με όμορφα γραφικά και animation, πλούσιο σύστημα μάχης, που δείχνει να οφελείται από τη χρήση του συστήματος των Infinity Gems (που χαρίζουν στον εκάστοτε χαρακτήρα διαφορετικές έξτρα δυνάμεις, όπως χειραγώγηση του χρόνου ή ισχυρότερα χτυπήματα) και ένα πλούσιο όσο και παράδοξο roster, το πόνημα της Capcom ίσως κλείσει με τον καλύτερο τρόπο μια, έτσι και αλλιώς, εξαιρετική για το fighting genre χρονιά.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: N/AΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-2Ανάπτυξη: CapcomΗμ. Έκδοσης: 19/09/2017
PEGI: N/AΕκδότης: CapcomΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Ήταν το 1982, όταν ο πατέρας μου, μου χάρισε έναν "κλώνο" κονσόλας Atari που ξεκίνησε το μικρόβιο. Από εκεί και πέρα τα πράγματα πήραν το δρόμο τους. Commodore 64, Amiga 500, PC, SNES, PlayStation... Το μικρόβιο έκατσε για τα καλά και παραμένει στο μυαλό μέχρι σήμερα. Σήμερα, αν και με δύο παιδιά βρίσκουμε χρόνο για κανένα καλό JRPG ή FPS, ενώ τις νύχτες ανοίγουμε και κανένα βιβλίο high fantasy ή βλέπουμε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Α, και ακούμε classic rock...

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Στον "πάγο" το remake του System Shock
"Πήραμε τον λάθος δρόμο..."
Νέο trailer για το Extinction
Στοιχεία για την ιστορία και το σύστημα μάχης.
Dissidia Final Fantasy NT
Θεοί και Ήρωες σε μάχες χωρίς πάθος...
Ξεπέρασε τους 7,5 εκατομμύρια παίκτες το For Honor
Με ένα εκατομμύριο μοναδικούς παίκτες κάθε μήνα.
Στις 21/2 η αποκάλυψη του επόμενου Assetto Corsa;
Τον Απρίλιο κυκλοφορεί η Ultimate Edition για PS4 και Xbox One
Διαθέσιμο το first person mode του Evil Within 2
Επιδιώκοντας μεγαλύτερη απήχηση από τους παίκτες...
Η THQ Nordic εξαγόρασε τις Koch Media και Deep Silver
Μαζί και τα IP της δεύτερης, όπως Metro, Saints Row κ.α.
Remake της τριλογίας Spyro εντός του 2018;
Στα χνάρια του Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Πανέμορφο παιχνίδι. :p:p
    https://media.eventhubs.com/images/2017/06/23-capcom-says-chun-lis-face-disgusting-marvel-vs-capcom-infinite-tt.png

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 7 μήνες από DeusXmachina
  • DeusXmachina

    Το μισό φρύδι υπέροχο, όπως επίσης και τα, κάτι περισσότερο από αντρικά, μπούτια.. :Ρ

  • Αυτό που δεν με πολυαρέσει είναι ο...ολίγον αφελής σχεδιασμός κάποιων χαρακτήρων να το θέσω ευγενικά.
    Ας πούμε Chan Li και Dante από το DMC.
    Κατά τα άλλα ναι μπορεί να είναι καλό.
    Επίσης έχουμε και το αντίστοιχο story-demo.

  • Τρομερό το προηγούμενο, το Fate of Two Worlds, αλλά σε ορισμένα σημεία, πχ στις επιθεσεις των βοηθητικών, ήταν σκέτο χάος (στα όρια της επιληψίας..!). Καλό που είναι δύο οι παίκτες στην ομάδα λοιπόν. Από την άλλη, είχα την αγαπημένη μου τριάδα (Dante, Trish και Morrigan ή Phoenix)

Τελευταία Σχόλια

Και photo mode με instagram integration. Instashock.
Ευχομαι να εισαγουν παντως open-world με map cleaning, online coop, f2p μοντελο, microtransactions κ...
Ηθικό δίδαγμα: " όποιος θέλει τα πολλά, χάνει και τα λίγα".
Άσχημα νέα, πάντως. Ανυπομονούσα γι' αυ...
Kλασικές developing βλακείες. Όλοι σχεδόν τα ίδια κάνουν και τρώνε τα λεφτά. Προσωπικά για μένα το π...
Υπέροχα παιχνίδια, με τρομερή γραφή και άψογο lore. Συγχαρητήρια παίδες για το αφιέρωμα!
Μου φτιάξατε το σουκού...
Μπράβο ρε μάγκες...