Καλώς όρισες, αδελφέ Θάνατε

Με τον War, έναν από τους Τέσσερις Καβαλάρηδες της Αποκάλυψης, να κατηγορείται για τον πρόωρο ερχομό της και την ολοκληρωτική καταστροφή της ανθρωπότητας, ο Χάρος βγαίνει παγανιά για να αποκαταστήσει το όνομα του αδελφού του, όντας πεπεισμένος ότι έχει πέσει θύμα πλεκτάνης. Χωρίς πολλές δικαιολογίες, πιστό στο κόμικ ύφος του, το Darksiders II ακολουθεί το οδοιπορικό ενός άκρως σαρκαστικού και καυστικού Θανάτου, μέσα σε ένα σύμπαν όπου η καλλιτεχνική του διεύθυνση δείχνει απελευθερωμένη από τις γκρίζες αποχρώσεις της μετά-αποκαλυπτικής Γης του πρωτότυπου, χτιζοντάς κόσμους με ενιαία θεματική και ντύνοντάς τους με σκοτεινές και εξαιρετικά ταξιδιάρικες αιθέριες μελωδίες.

Η Vigil συνέθεσε με το sequel ένα ακόμη παζλ gameplay ιδεών, στην προσπάθειά της να δημιουργήσει. Με το πρώτο Darksiders παρέδωσε ένα απολαυστικό, παλιομοδίτικο action/adventure, μακριά από τα κινηματογραφικά μονοπάτια που κινείται αυτή η γενιά, κόβοντας και ράβοντας gameplay από τίτλους που καθιερώθηκαν μέσα από αυτό.

Καβάλα απάνω σε ίσκινα άλογα

Αρεσκόμενη σε πειραματισμούς ως φόρο τιμής στις επιρροές της, διευρύνει τον κόσμο με μεγαλύτερους σε μέγεθος χάρτες σε σχέση με το πρωτότυπο, ώστε να μπορέσει να έχει όλο το χώρο να κάνει παιχνίδι με τα dungeons, την καρδιά και ψυχή του Darksiders 2. Αρκεί να πούμε ότι στα Forge Lands, τον πρώτο κόσμο που επισκέπτεται ο Death, βρίσκουμε περισσότερα σε αριθμό dungeons από όσα είχε όλο το Darksiders.  O σχεδιασμός τους έχει εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερα puzzle/platformer στοιχεία, με κάθε dungeon ξεχωριστά να δίνει έναν αριθμό σπαζοκεφαλιών που συνθέτουν ένα μεγαλύτερο γρίφο, η λύση του οποίου έρχεται μέσα από το συνδυασμό αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, σωστής χρήσης των ειδικού εξοπλισμού του ήρωα και αρκετό σκαρφάλωμα και περπάτημα σε τοίχους.

Η δυσκολία τους είναι κλιμακώτη, ξεκινώντας από απλούς γρίφους στα πρώτα dungeons και καταλήγοντας σε πολυσύνθετους στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού -όταν και θα έχουμε στη διάθεσή μας τις περισσότερες από τις δυνάμεις του Death- χωρίς ποτέ να διακλαδώνονται ή να γίνονται επικίνδυνα περίπλοκοι. Σπάνια θα βρεθούμε να κάνουμε κύκλους σε ένα dungeon αναρωτούμενοι ποια πόρτα άνοιξε ο τάδε μοχλός.

Το level design παρέχει ευκολίες στον παίκτη, κάνοντας ξεκάθαρο σε ποια σημεία μπορεί να επιδοθεί σε platforming, πότε μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ειδικά αντικείμενα, ποιο κομμάτι του περιβάλλοντος ταιριάζει που. Επιπλέον, ο Dust, το κοράκι του Death, παρέχει ρόλο καθοδηγητή σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά και χαθούμε. Η σχεδόν γραμμική ροή που ακολουθείται ίσως απογοητεύσει τους πιο μυημένους στο είδος, η αλήθεια είναι, όμως, ότι είναι τόσο ακαριαίος ο ρυθμός μετακίνησης από dungeon σε dungeon που κάτι πιο απαιτητικό ίσως θα κούραζε, λειτουργώντας εις βάρος της διασκέδασης.

Τα dungeons τροφοδοτούν τα main και side quests, δίνοντας δευτερεύοντα ρόλο στην εξερεύνηση του κόσμου με το πιστό μας άτι, τον Despair. Οι fast travel επιλογές δεν αφήνουν άλλωστε πολλά περιθωρία. Υπάρχουν σημαντικοί χαρακτήρες στους οποίους θα επιστρέφουμε ξανά και ξανά για την ολοκλήρωση κάποιων side quests συλλογής αντικειμένων, πέραν όμως τούτου, ο χάρτης εξυπηρετεί κυρίως μέσο μετακίνησης της πλοκής από σημείο σε σημείο, με κάποια μυστικά στην πορεία προς ανακάλυψη, στοιχείο που απογοητεύει σε σχέση με τον τρόπο που ενσωμάτωνε την εξερεύνηση στις μετακινήσεις ο πρώτος τίτλος.

Κιόθε χτυπάει ο Χάροντας, το αίμα τράφο κάνει

Με την προσθήκη αντικειμένων που μπορεί να φορέσει ο ήρωας -καθώς και τις εξειδικεύσεις που μπορεί να δώσει στον τρόπο παιχνιδιού του- το Darksiders II δείχνει να θέλει να βαδίσει επάνω σε RPG μονοπάτια. Στο μενού των Skills παρέχονται οι επιλογές Harbringer και Necromancer, όπου με κάθε επίτευξη νέου επιπέδου ή μέσα από την ολοκλήρωση κάποιων side quests, θα κερδίζουμε πόντους που μπορούμε να ξοδέψουμε, χτίζοντας τον τρόπο παιχνιδιού του ήρωά μας. Ο πρώτος βασίζεται περισσότερο στο φρενήρη ρυθμό που μπορεί να δώσει ο Death στις μάχες, με έμφαση στα γρήγορα χτυπήματα και την αποφυγή, ενώ ο δεύτερος ποντάρει σε πιο κοντρολαρισμένες καταστάσεις, με την επίκληση ζόμπι που απασχολούν τους αντιπάλους και εστίαση περισσότερο στις μαγικές ικανότητες.

Οι βασικές ικανότητες των Skills γίνονται διαθέσιμες φτάνοντας στο απαιτούμενο επίπεδο, έχοντας ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να αλλάξουμε τις επιλογές μας επισκεπτόμενοι τον Vulgrim για ανακατανομή των πόντων, καθώς και να φτιάξουμε έναν υβριδικό τρόπο παιχνιδιού, επιλέγοντας ικανότητες και από τα δύο Skill Trees.

{PAGE_BREAK}

Τα RPG στοιχεία στο Darksiders II ισχυροποιούνται ακόμα περισσότερο με τη δυνατότητα να φορέσουμε αντικείμενα σε διάφορα σημεία του σώματος του ήρωά μας, με το looting να παίζει κυριάρχο ρόλο, βρίσκοντας πλειάδα αντικειμένων από τα κουφάρια των εχθρών, σε διάσπαρτα σεντούκια στον κόσμο ή αγοράζοντας σε vendors. Στοιχείο που ξεχωρίζει είναι τα Possessed όπλα, με τα οποία μπορούμε να συνθέσουμε τα δικά μας στατιστικά, καταστρέφοντας και απορροφώντας τις ιδιότητες άλλων όπλων.

Το δε οπλοστάσιό μας χωρίζεται σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα όπλα, με τα δρεπάνια – φυσιολογικά – να αποτελούν το βασικό μέσο μεταφοράς των αντιπάλων στον άλλο κόσμο και τα δευτερεύοντα να χαρακτηρίζονται από το γρήγορο ή τον αργό ρυθμό εκτέλεσης των animations.

Οι συνδυασμοί που μπορούν να προκύψουν μέσα από τις επιλογές skills και εξοπλισμού είναι αρκούντος ικανοποιητικές για έναν τίτλο με αμιγώς RPG στοιχεία, δεν μπορεί όμως να κρυφτεί η άτσαλη εφαρμογή τους, αφού το loot δεν γίνεται scale με το level του ήρωα, με αποτέλεσμα αντικείμενα που βρίσκουμε σε side quests που αφήσαμε για αργότερα, να μας είναι άχρηστα, καταλήγοντας να έχουμε ένα πουγκί γεμάτο χρυσό περισσότερο από όσο πραγματικά χρειαζόμαστε. Επίσης, με τις σωστές επιλογές στατιστικών στην δημιουργία ενός Possessed όπλου, εύκολα μπορούμε να χτίσουμε έναν Death που, στο Normal επίπεδο δυσκολίας, να φαντάζει πανίσχυρος.

Τοποθετούμενος στο σύστημα μάχης, ο Death είναι απολαυστικός. Η λυσσαλέα ορμή που επιδεικνύει ο ήρωας οφείλεται στην αντικατάσταση της απορρόφησης χτυπημάτων με αυτή της αποφυγής τους, καθώς και στο μεράκι που επέδειξαν οι developers στα animations, παραδίδοντας μια διαφορετική αλλά εξίσου ολοκληρωμένη προσωπικότητα με αυτή του αδελφού του.

Και αν σε αναμετρήσεις με μεμονωμένους αντιπάλους -όπως στις περιπτώσεις των bosses- το hack’n’slash δουλεύει σχεδόν απροβλημάτιστα, με το σωστό συγχρονισμό στις κινήσεις αποφυγής να αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό του, σε εκείνες με αγέλες εχθρών οι μηχανισμοί φανερώνουν τις αδυναμίες τους. Το κεντράρισμα σε ένα στόχο αρχίζει να αποτελεί θέμα για τον παίκτη λόγω της κακής υλοποίησης στα πλάνα της κάμερας που δεν βοηθούν το οπτικό του πεδίο, με αποτέλεσμα ο δεξιός μας αντίχειρας να μένει μονίμος καρφωμένος στο δεξί stick του gamepad, παλεύοντας με τις γωνίες λήψης.

Επίσης, η εκτέλεση μαγικών ικανοτήτων -ενώ έχουμε ήδη κεντραρισμένο τον αντίπαλο- μόνο κράμπες στα δάχτυλα μπορεί να μας προσφέρει. Το interface του χειρισμού είναι παραφορτωμένο με λειτουργίες και shortcuts, που ακόμα και μετά από ένα σεβαστό αριθμό ωρών, στις περίπου 25 που διαρκεί ο τίτλος, είναι ικανό να δυσκολέψει τον παίκτη να το κάνει κτήμα του.

Η απόκριση σε γενικές γραμμές είναι σφιχτοδεμένη. Παραφωνίες θα βρούμε στα platform σημεία, όπου πρέπει να είμαστε ακριβείς στις κινήσεις μας, χωρίς ιδιαίτερες βιασύνες, μιας και εύκολα μπορούμε να βρεθούμε στο κενό. Βέβαια, ο Θάνατος δεν γίνεται να πεθάνει, επομένως μια λάθος κίνηση δεν μας κοστίζει τίποτα, καθώς μεταφερόμαστε αμέσως στο σημείο που χάσαμε. Επίσης, ξεκινώντας ένα combo στη μάχη, δεν μπορούμε να το σταματήσουμε ακαριαία. Πατώντας να αποφύγουμε κάποιο χτύπημα, πρέπει να περιμένουμε να τελειώσει το animation, ενώ υπήρξαν ελάχιστες στιγμές που χρειάστηκε να δώσουμε εις διπλούν την ίδια εντολή στον Death, φαινόμενο που παρατηρήθηκε στις επιλογές μαγικών κινήσεων.

Το σύστημα ελέγχου του τίτλου γίνεται ακόμα πιο δύστροπο για τους PC users, επομένως, προς πάσα ψυχική ηρεμία, το gamepad προτείνεται αντί πληκτρολογίου-ποντικιού. Στα τεχνικά θέματα να προσθέσουμε μερικά drops στα frame rates σε κάποιες περιοχές, αν και γενικά το παιχνίδι τρέχει απροβλημάτιστα, καθώς και μερικά παγώματα/ κρασαρίσματα (συνολικά έξι στον αριθμό κατά τη διάρκεια του πρώτου μας playthrough).

Η τραγωδία του θανάτου

Η ανάδειξη των αδυναμιών στη μη ρευστή υλοποίηση των gameplay μηχανισμών στερεί κάτι από τη συνοχή του Darksiders II, ενώ σχεδιαστικές επιλογές όπως η ενσωμάτωση RPG στοιχείων μπορούν να εγείρουν ερωτηματικά στην ισορροπία της δυσκολίας των μαχών, θέμα βέβαια που συνειδητά ξεπερνάμε, αφού το ζουμί του τίτλου βρίσκεται στην παρατηρητικότητα και αντίληψη του παίκτη στα ζητούμενα που θέτουν οι γρίφοι.

 

Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια της Vigil καταφέρνει ξανά να εντυπωσιάσει με το θράσος της να αναμείξει ακόμα περισσότερο τα συστατικά του τίτλου της. Το Darksiders II έχει να προσφέρει κάτι σε όλους και αποτελεί ένα φόρο τιμής σε αγαπημένα videogames. Σίγουρα θα θέλαμε την περιπέτεια του Death πιο συγκροτημένη και περισσότερο γυαλισμένη στα σημεία, όμως η απόλαυση που προσφέρει είναι εγγυημένη.

Οδυσσέας Γιαννιώτης

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: Zegetron
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: Vigil GamesΗμ. Έκδοσης: 24/08/2012
PEGI: 18Εκδότης: THQΠλατφόρμες: PC, Xbox 360, PlayStation 3, Wii U

Θετικά

  • Τα dungeons. Ο λόγος ύπαρξης του Darksiders II
  • Σκοτεινός, καρτουνίστικος, πανέμορφος κόσμος
  • Υψηλού επιπέδου soundtrack
  • Καλός ρυθμός παρά τη μεγάλη διάρκεια του τίτλου
  • Το New Game+ προσθέτει στην αντοχή του
  • Ένα gameplay αμάλγαμα από καταξιωμένους τίτλους όπως τα The Legend of Zelda, Prince of Persia, Diablo, Shadow of the Colossus, Soul Reaver...

Αρνητικά

  • ...που στερούν δυναμική υπόσταση στον τίτλο λόγω της ακατέργαστης εφαρμογής τους
  • Η ιστορία χάνεται κάτω από το βάρος του gameplay
  • Tεχνικά θεματάκια με πτώση των frames, κρασαρίσματα και συχνά loading times
  • Δύναται να γίνει κατάχρηση των RPG στοιχείων, δημιουργώντας ανισορροπίες στο σύστημα μάχης
  • Κακές λήψεις της κάμερας κατά τη διάρκεια των μαχών

Βαθμολογία

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Και στο Switch τo Max: The Curse Of Brotherhood
Τέσσερα χρόνια μετά την κυκλοφορία του στις πλατφόρμες της Microsoft.
Ο Νοέμβριος στο PlayStation Plus
Με Worms, Bound και έναν δυνατό PSVR τίτλο.
Νέο trailer για το God of War
Με πρόγευση από το σύστημα μάχης του τίτλου.
Ο Νοέμβριος στο Xbox Live Gold
Με Trackmania Turbo και Tales from the Borderlands.
Ξεκίνησαν τα Halloween Deals στο PlayStation Store
Αρκετοί τίτλοι με έκπτωση έως και 60%.
Ο Οκτώβριος στο PlayStation Plus
Άλλος ένας μήνας φωτιά, με Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Ο Οκτώβριος στο Xbox Live Gold
Ενδιαφέρων μήνας με Gone Home και The Turing Test.
Pro Evolution Soccer 2018
The King is back.
Ήρθε και στην Ελλάδα το Amazon Prime Video
Μέσα από τα PlayStation 3 και PlayStation 4.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Το παιχνίδι όσο είχα παίξει (μέχρι το 3ο Dungeon)μου άρεσε πάρα πολύ.Αλλά το άφησα γιατί θέλω πρώτα να τελειώσω το 1.Πάω να διαβάσο το κείμενο.

  • Το περιμέναμε πως και πως το Review! Αρχίζει το διάβασμα!

    EDIT:

    Αρκετά καλό το παιχνιδάκι! Το έχω στο ράφι καθώς παίζω το Darksiders 1 πρώτα και μετά έχει σειρά το δεύτερο!

  • Αναλυτικότατο το review του Οδυσσέα, το τσίμπησα , δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα , αλλά απ'οτι βλέπω είναι αρκετά καλό !

  • Το συστημα lock on στη μαχη με τον Guardian ηταν βασανο σκετο. Πολυ κακο.
    Σε κανενα αλλο σημειο ομως δεν συναντησα προβλημα. Πολυ ωραιο παιχνιδι, χορταστικο, θυμιζει εντονα Soul Reaver.

  • Φαίνεται οτι έκαναν σωστή δουλειά και εμπλούτισαν πολλούς τομείς απο το πρώτο,μου αρέσει οτι το κάνανε αρκετά μεγαλύτερο και βάλανε αρκετά στοιχεία απο καταξιωμένους τίτλους, ελπίζω να φτιάξει το θέμα με τα frames και το V-sync που έχω ακούσει οτι υπάρχει και να βγει σύντομα κάποιο patch (το ίδιο είχε συμβεί και με το πρώτο!) για να το χτυπήσω μόλις υπάρξει η κατάληλη ευκαιρία.

  • Το προτείνω ανεπιφύλακτα !!!!!!Πολύ καλύτερο από το πρώτο για μένα!

  • Ωραίο rewiew

  • Οντως στην μαχη με τον Guardian το lock-on ηταν τρισαθλιο.Κατα τα αλλα ειναι καλυτερο απο το πρωτο.

  • Το απολαμβάνω αυτόν τον καιρό. Πολύ καλός και όμορφος τίτλος, που αν και έχει τα θεματάκια του -εμένα με ενοχλεί το tearing και η χαμηλή πρόκληση στις μάχες- πρόκειται για μία τίμια και με περιεχόμενο πρόταση. Το θεωρώ καλύτερο παιχνίδι από το πρώτο.

  • Μετα απο 8 ωρες παιχνιδιου μου αφησε αναμεικτα συναισθηματα, πολυ διαφορετικο σε σχεση με το 1ο μερος!
    Ισως να φταινε τα rpg στοιχεια που προσθεσαν αλλα και το μεγαλο μεγεθος του χαρτη? Δεν ξερω, παντως το 1ο μου αρεσε ποιο πολυ, δεν λεω οτι ειναι κακο παιχνιδι, απλως πολυ διαφορετικο!

  • Αγορά μάλλον όταν πέσει αρκετά η τιμή του όπως και το πρώτο μέρος. Κατά τα άλλα δείχνει μια πολύ τίμια πρόταση... :)

  • Έχοντας παίξει το πρώτο και έχοντας περίπου 24 ώρες στο δεύτερο τα θεωρώ ισάξια. Το κάθε ένα έχει τα καλά και τα άσχημα του.
    Για όποιον το ξεκινήσει τώρα, κάλο θα είναι να επιλέξει από την αρχή την apocalyptic δυσκολία . Με ένα σωστό συνδιασμό κινήσεων, επιλογής όπλων και πανοπλίας και ικανοτήτων, βγαίνει ( σε 2-3 σημεία τα πράγματα θα είναι λίγο δύσκολα αλλά με λίγο υπομονή βγαίνει). Το normal επίπεδο δυσκολίας παρά είναι βατό .( Είχα κάνει το λάθος στο πρώτο Darksiders να το ξεκινήσω απο τό normal και μετά από 10 ώρες το ξεκίνησα στο apocalyptic τοτε). Αίσθηση μου πάντως είναι ότι αν η ΤΗQ δεν είχε τόσα οικονομικά προβλήματα, η Vigil θα μας έδινε ακόμα καλύτερο το τίτλο. Σε κάθε περίπτωση όμως (παρά τα μειονεκτήματα που αναφέρθηκαν στο review) το παιχνίδι αξίζει τα λεφτά του

  • Πολύ καλογραμμένο review με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.Το πρώτο darksiders το καταευχαριστήθηκα οπότε λογικά το ίδιο θα γίνει και με αυτό μιας και έχει επιπλέον στοιχεία που λατρεύω(loot,dungeons,γρίφοι).Δυστυχώς θα παιχτεί αρκετά αργότερα μιας και τώρα προέχουν άλλα

  • Πολυ ωραιο review Οδυσσεα!! Καποια στιγμη θα τα τιμησω και τα δυο!;)
    Πολυ ομορφη η εικονα (τη μεγαλη) που βαλατε εκει που παταμε για να μπουμε στο αρθρο :D

  • Αφού μ' άρεσε πολύ το πρώτο δε βλέπω τον λόγο να μην τιμήσω και αυτό.
    Μια ερώτηση: έχει γρίφους με portals όπως το πρώτο;
    Btw, κάτι που δεν το είχα αναρωτηθεί ποτέ: ο Χάρος και ο Καβαλάρης Θάνατος είναι διαφορετικές οντότητες; (Χμ...)

  • Ενα must buy παιχνιδι αλλα ακομα.... δεν εχω τελειωσει το πρωτο!!! Φαινεται χορταστικοτατο.

  • @ imortalicus,
    γενικότερα το gameplay συστατικό του "βρίσκω το αντικείμενο του dungeon και προσπαθώ με αυτό να λύσω τους γρύφους" ενώ υπάρχει και εδώ, ο σχεδιασμός των dungeons δεν βασίζεται αποκλειστικά επάνω του όπως συνέβαινε στο πρώτο.

    Γρύφους με portals έχει προς το τέλος του παιχνιδιού, σε δύο από τα καλύτερα dungeons. Για το δεύτερό σου ερώτημα, μισό να συμβουλευτώ έναν παπά :P

  • Μια ερωτηση προς οσους το εχουν παιξει. Ειναι ιδεα μου ή ειναι υπερβολικα ευκολο? Κατα τα αλλα απο τα λιγα που εχω δει, εχω μεινει ικανοποιημενος. Για την ωρα μου αρεσει περισσοτερο απο το πρωτο αν και προτιμω τον War απο τον Death

  • @ tsaki256,
    Μην βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα από τις περιπέτειές σου στα Forge Lands, αργεί λίγο να πάρει μπρος το παιχνίδι.

  • To πρώτο μου άρεσε πολυ!
    Για το δεύτερο περιμένω (κανω υπομονη) το WiiU :)

  • @melk0r, Χαχαχα... είναι φιλοσοφικό το ερώτημα, δεν περιμένω απάντηση. :P (και σιγά μην ξέρουν οι παπάδες :lol:)

  • απολαυσα το πρωτο και απο οτι βλεπω εχει γινει επισης καλη δουλεια και στο δευτερο οποτε θα το τιμησω.

  • @imortalicus, ο καβαλαρης και ο βαρκαρης! :P

  • @ tsaki όπως είπα και πιό πριν, αν το παίζεις στο normal, όντως είναι εύκολο. Με apocalyptic δυσκολία όμως, ειδικά μετά τα Forge Lands το πράγμα αλλάζει και τουλάχιστον έχεις την αίσθηση ότι μάτωσες και λίγο...

  • Μετα το Forge Lands το παιχνιδι με οδηγησε σε κορεσμο και ο κοσμος του Underworld μου φανηκε τελιος "πλαστικος". Παντως τις 10 ωρες που επαιξα ικανοποιηθηκα :P .

  • ισως το καλυτερο παιχνιδι που επαιξα αυτη την χρονια...οσον αφορα τα τεχνικα fails, απλα οι κονσολες αρχιζουν και δειχνουν την ηλικια τους.

  • Το 1ο μου αρεσε παρα πολυ,και πιο συγκεκριμενα το art direction του.Βλεπω πολλους να αναφερουν οτι το βρισκουν καλυτερο απο το 1ο μερος αρα δεν βλεπω την ωρα να το παιξω.

    Με ξινισαν λιγο τα προβληματακια στο lock on αλλα τι να κανουμε.Καλο review,Οδυσσεα!

  • Το απολαμβάνω πολύ αυτόν τον καιρό στο 360 όπου δεν έχει θέματα όπως πτώση των frames, κρασαρίσματα και συχνά loading times με το παιχνίδι εγκατεστημένο στον δίσκο. Απογοητεύει η ευκολία στο Normal και διαφωνώ Οδυσσέα ότι αργότερα δυσκολεύει γιατί αργότερα γίνεται ακόμη πιο εύκολο εαν ξέρεις να φτιάξεις χαρακτήρα, πχ, μπορώ να φτιάξω χαρακτήρα απο level 18 και πάνω με 100% critical hits και κάθε κτύπημα τραβάει σχεδόν ισάξια ζωή συν όλες τις wrath κινήσεις που επίσης τραβάνε πίσω ισάξιο wrath. Και να θέλεις να πεθάνεις, έτσι, δεν μπορείς εκτός και αν αποφασίσεις να μην βαράς. Μόνο το Crucible θα προβάλει ικανοποιητική αντίσταση. Συμφωνώ στα θετικά.

  • Παρα πολυ καλο game και με ωραιο soundtrack! Στο apocalyptic το τερματισα και δεν μου φανηκε και τοσο δυσκολο.

  • Ειναι καλυτερο κ μεγαλυτερο απο το 1.tsaki 256 πολλοι το βρισκουν λιγο δυσκολο.Η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν αρκετοι γριφοι που θελουν σκεψη.Οι μαχες δεν ειναι ουτε δυσκολες ουτε ευκολες.Παιζω ηδη 45 ωρες και ειμαι στο τελειωμα.Οσοι δεν το εχετε αγορασει....δωστε του μια ευκαιρια......αξιζει!!!!

  • Παίδες, το Soundtrack επιμελήθηκε ο Jesper Kyd, γνωστός για τη δουλειά του σε σειρές όπως αυτές των Assassin's Creed, Hitman, Borderlands, Freedom Fighters κ.α.

  • Πολυ καλο review !To εχω στα υποψην μου..

  • @ mortalgod οι κονσολες μια χαρα θα επρεπε να τρεχουν το παιχνιδι γιατι οχι απλα δεν κανει τιποτα εντυπωσιακο ή αξιο λογου τεχνικα αλλα εχουν ριξει τη μηχανη γραφικων σε παρα πολλα θεματα χωρις να μπορει να αποδωσει τα αναμενομενα (σταθερα 30fps) - sub-HD αναλυση, φτηνη και πολυ μετρια λυση anti-aliasing (ουτε καν FXAA), ανυπαρκτο anisotropic filtering και μετρια textures...για τιτλο του 2012 θα ελεγα οτι ο τεχνικος τομεας συνολικα (γραφικα ΚΑΙ frame-rate) ειναι μετριος στην καλυτερη οποτε κομματακι δυσκολο να δειχνουν οι κονσολες την ηλικια τους με τον συγκεκριμενο τιτλο.

  • Με τη πρώτη πτώση τιμής το τσιμπάω γιατί το πρώτο το λάτρεψα, πολύ κατατοπιστικό review

  • Πολυ ωραιο review, και εγω με την πρωτη πτωση τιμης παει για αγορα.

  • Με μια λεξη..."Epic"
    Thank you for the wonderfull journey.
    Εκρηκτικος συνδυασμος γριφων και δρασης, καθιστουν το παιχνιδι ακρως εθιστικο.
    Οσοι το παιζετε σε pc, ενεργοποιηστε μεσα απο το πανελ της Nvidia to ambient occlusion.
    Μαγικο παιχνιδι και ενα απο τα καλυτερα soundtracks ever.

  • Το παιχνίδι το αγόρασα είδη και είναι στο ράφι μου, τερμάτισα το πρώτο πριν καιρό και θα μπω στον κόσμο του 2 λίαν συντόμως , Φοβερό το review του οδυσσεα αναλυτικότατο ,φαινεται να το βελτίωσαν αρκετά το παιχνίδι μετά το είδη καλό πρώτο

  • Οδυσσεα με αυτο το review την γλυτωσες στο παρα τριχα την οργη του Death!!
    Το παιχνιδι για οσους επαιξαν το πρωτο ειναι τοσο διαφορετικο αλλα και τοσο παραξενα οικειο.Το πρωτο το αγαπησα,το δευτερο προσωπικα θεωρω πως ειναι τουλαχιστον ισαξιο του.Θυμιζει ακομα περισσοτερο soulreaver κατι το οποιο ειναι υπεροχο για εμενα.Μερικες φορες νομιζα πως επαιζα με τον raziel..Τεραστιο παιχνιδι,τεραστιο.Επισης για οσους παραπονιουνται για τον βαθμο δυσκολιας δεν επεσαν πανω σε καποια sidequest bosses για αυτο μαλλον μιλανε.Γιατι με 15 level και αρκουντως αρματωμενο death και με την πρωτη ροπαλια να ....βλεπεις τα ραδικια αναποδα,δεν το λες και βολτα στο παρκο.
    Υπεροχο art direction και το στοιχειο epic στο κοκκινο με εναν death τοσο προσγειωμενο και "τραγικο" στην προσπαθεια του να σωσει την ζωη του αδελφου του...
    Γα εμενα το καλυτερο παιχνιδι της χρονιας.Εντυπωσιακο,τεραστιο,επικο,ταξιδιαρικο,ακρως πορωτικο,και ανατριχιαστικα μελωδικο.
    Επισης εμπειρια ζωης:Η ανατριχιλα που μου προκαλεσε η τελευταια μαχη του πρωτου μερους του παιχνιδιου πανω στο περηφανο ατι μου, ηταν απιστευτη.Δεν λεω κατι παραπανω για αυτους που δεν το επαιξαν ακομα αλλα ποσο πιο epic μπορει να γινει ενα παιχνιδι;;

  • Το αγορασα και εγω και ανυπομονω να το αρχισω.Και το πρωτο μου αρεσε πολυ και το ευχαριστηθηκα.Απο οτι διαβαζω απο τα παιδια αξιζε η αγορα του και το σαβ/κο θα το λιωσω!!!Και φυσικα πολυ καλο το review βεβαια μην το ξεχασω.

  • Το έχω στο ράφι και περιμένει!

  • Tεραστιο και χορταστικο,ειναι πολυ καλος τιτλος και θα πρεπει να βρισκεται σε καθε συλλογη ιδιως με τετοια συλλεκτικη..:D..υπεροχα dungeons,ομορφο art direction,soundtrack και ικανοποιητικο lore με rpg στοιχεια με γρηγορες μαχες και καλο ρυθμο ειναι πολυ καλος συνδυασμος..τα αρνητικα ειναι αυτα που αναφερει και ο Ody στο κειμενο κακη καμερα στα bosses μαλιστα,καποια τεχνικα προβληματα ενω καποιες φορες μου φαινεται πως παραλειπεται η ιστορια για λιγο..
    παντως αξιζει καθε ευρω του,μην το χασετε!
    Πολυ καλο το review Οδυσσεα!!

  • Φαινεται υψηλης ποιοτητας παιχνιδι αλλα πρεπει να ασχοληθω πρωτα με το 1ο.

  • Πραγματικά ένα από τα πιο εύστοχα review που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό συμφωνώ 100%, δε θα τα έλεγα καλύτερα.

  • Ωραίο review, αν και το παιχνίδι με άφησε τελείως αδιάφορο. Το πρώτο μέρος του παιχνιδιού μου άρεσε καλύτερα. Δεν ξέρω, αυτό μου φάνηκε πολύ εύκολο, πολύ απλό, τα γραφικά του μου φάνηκαν λίγο ξεπερασμένα, επίσης το tearing είναι άλλο ένα πρόβλημα, και μου την έσπασε που πολεμούσα τα ίδια τέρατα μέχρι να φτάσω στο 1ο boss. Μετά το σταμάτησα. Διάβασα τα σχόλια σας και είπα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία σε Apocalyptic και με κλειστό το V-Sync. Ελπίζω να με κρατήσει αυτή τη φορά.

  • +1 Machine Gum Τα είπες όλα!! Το παιχνίδι μπορεί να έχει δυνατό backround και φοβερό story αλλά ενώ η συνταγή ήτανε καλή βγάλανε το φαγητό άψητο. Και αυτό δεν είναι θέμα κονσόλας γιατί και στα δυνατά PC τα ίδια και χειρότερα κάνει.

    Τα forum της THQ πήρανε φωτιά από τα κραξιδεια που φάγανε από τους χρήστες. Όπου και να γράψεις σε μηχανή αναζήτησης Darksiders II θα υπάρχει και η λέξη PROBLEM.

    Tεχνικά θεματάκια με πτώση των frames, κρασαρίσματα και συχνά loading times ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝ ΕΤΗ 2012

    Κακές λήψεις της κάμερας κατά τη διάρκεια των μαχών ΤΙΤΛΟΣ ΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ ΚΑΙ HACK N SLASH BATTLE ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΚΑΜΕΡΑ?? WTF PEOPLE???

    Για το 8 που του έβαλε ο Οδυσσέας πρέπει να έχει πολύ καλή ψυχή το παλικάρι.

    7 δαγκωτό του χρειάζεται...

  • @BewareOf θα συμφωνήσω μαζί σου ...

  • @bewareof: νομιζω πως υπερβαλεις λιγακι..

  • Στο πρώτο 5ωρο του παιχνιδιού, τολμώ να πω οτι ξεκίνησε το ίδιο μουδιασμένα όπως το πρώτο 2ωρο του Darksiders I. Θεματάκια με τη κάμερα , screen tearing , απότομο animation και πολύ...prince of persia (οχι απλός δανεισμός,αρπαγή θα έλεγα!). Βέβαια το πρώτο στη συνέχεια το λάτρεψα επομένως πιστεύω οτι θα δείξει την αξία του ο τίτλος αφού το προχωρήσω λίγο ακόμα! Το art όμως ειναι μαγεία..Θέλω να το λατρέψω, ελπίζω να με αφήσει!

  • Aαα Jesper Kyd εγκυηση !

  • ωραιος και ο θανατος δε λεω αλλα ειμαι οπαδος του war!

Φόρτωση Περισσότερων

Τελευταία Σχόλια

Ο Πρώτος που μίλησε, είπε "it's a trap" ο Θεός.
κρυαρι ο βαρεσανοβιτς χαχαχαχαχχα Σεντρα διαβητης στα γεννητικα οργανα του πρωτου αμυντικου που τον ...
Αυτό με την πολιτεία της Χαβάη δεν το γνώριζα. Εξαιρετικά ενδιαφέρον και σημαντικότατη εξέλιξη.
Είναι μια αρχή και θέλω να πιστεύω ότι προχωρήσει το θέμα και στην υπόλοιπη Ευρώπη και δεν θα μείνει...
Δεν είναι η ιδανικότερη λύση, αλλά είναι μια κάποια λύση στην παρούσα φάση και το σημείο που έχουμε ...
Πολυ σημαντική κίνηση και το μπαλακι περνάει πλέον στην ΕΕ. Αν εχει το σθένος να κάνει κάτι εκεί, το...
Αυτή είναι πλέον η οικονομική πολιτική της εν λόγω εταιρίας. Όσο γρηγορότερα το αντιληφθούν οι φίλοι...
Edited και fixed, ευχαριστούμε Vlad!
Δε συμφωνεις, συμφωνειτε. Συλλογικοτητα και ομαδικοτητα, ολοι μαζι!!!