Parkour και ζόμπι. Εντάξει... δεν θα πούμε όχι σε ένα sequel...

Εάν κάποιος δηλώνει λάτρης της θεματολογίας των ζόμπι, μάλλον δύσκολα θα μπορέσει να μην παραδεχθεί ότι απόλαυσε, έστω και για μερικές ώρες, το ατελείωτο μακέλεμα των ζόμπι στο Dead Island και το sequel/add-on Riptide. Παρά τους διάφορους περιορισμούς και τα προβλήματα που παρουσίαζαν τα εν λόγω παιχνίδια, ίσως λόγω απειρίας από μεριάς Techland σε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου, δεν έπαυαν να προσφέρουν ακατάπαυστη διασκέδαση και να προξενούν πείσμα για την ολοκλήρωση όλων των δεκάδων αποστολών. Ο λόγος της επιτυχίας, όπως τον είδαμε εμείς, ήταν ο συνδυασμός ανοικτού, post-apocalyptic κόσμου με ζόμπι που επικεντρωνόταν στις μάχες σώμα με σώμα (ας τις πούμε melee από εδώ και πέρα).

Οι Πολωνοί επιστρέφουν, λοιπόν, στη σειρά που τους καταξίωσε και τους έφερε στο χάρτη των αναγνωρίσιμων δημιουργών. Καλά και χρυσά τα Call of Juarez, με εξαίρεση βέβαια το αποτρόπαιο The Cartel, αλλά τα Dead Island είναι αυτά που ήρθαν για να μείνουν. Βέβαια, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με το sequel του Dead Island, αλλά δεν χωράει αμφιβολία ότι η Techland μάς παραδίδει τον πνευματικό του διάδοχο. Λίγο επειδή τα δικαιώματα του ονόματος έχουν μείνει στη Deep Silver (η οποία έχει αναθέσει το Dead Island 2 στην Yager) λίγο ότι μάλλον και η ίδια η Techland επιθυμούσε να ξεκαθαρίσει ότι φέρνει ουσιαστικές αλλαγές στο ύφος και το gameplay μεταξύ των Dead Island και της νέας της δημιουργίας, και τελικά οδηγήθηκε στο Dying Light.

dyilg-light-new-image-01

Σε γενικές γραμμές, μπορεί το Dying Light να έχει ορισμένες σχεδιαστικές ομοιότητες με τα Dead Island, αλλά τελικά μιλάμε για ένα παιχνίδι με το δικό του χαρακτήρα και σημαντικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Εξαρχής αυτή η τάση για βελτίωση φαίνεται στην απόδοση του σεναρίου. Μπορεί η ιστορία που θα παρακολουθήσετε να μη μείνει στη μνήμη σας, καθώς τα κλισέ και οι επιφανειακοί χαρακτήρες δίνουν και παίρνουν, αλλά τουλάχιστον είναι εμφανής η προσπάθεια της Techland για κάτι καλύτερο σε σχέση με τα Dead Island και αυτό οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε.

Στο Dying Light παίρνουμε το ρόλο του Kyle Crane, ενός μυστικού πράκτορα που δρα υπό τις εντολές της ανθρωπιστικής οργάνωσης GRE, ο οποίος θα πέσει με αλεξίπτωτο στην πόλη Harran. Η τελευταία έχει καταστραφεί από την επιδημία των ζόμπι, ωστόσο υπάρχουν ακόμα ορισμένοι επιζώντες. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Kadir Rais Sulaiman, ένας πρώην πράκτορας της GRE που αποφάσισε να φύγει από αυτήν παίρνοντας μαζί του απόρρητα αρχεία της οργάνωσης. Όπως είναι φυσικό, η αποστολή μας είναι να βρούμε τον συγκεκριμένο κύριο. Με το που πέσει ο Crane στη Harran, θα σωθεί από την καλή ομάδα επιζώντων. Λέμε "καλή", γιατί οι δύο ομάδες επιζώντων βασίζονται έντονα στον απλοϊκό διαχωρισμό τύπου “άσπρο-μαύρο”. Από τη μία έχουμε μία ομάδα που θέλει να βρει τη θεραπεία και να βοηθήσει κάθε έναν κατατρεγμένο, δίχως να λογαριάζει τίποτα, και από την άλλη έχουμε μία συμμορία, της οποίας ο αρχηγός της δεν δυσκολεύεται να σκοτώσει κάποιον στρατιώτη του επειδή φταρνίστηκε… Σε γενικές γραμμές, τα κλισέ έρχονται απανωτά και τις οποιεσδήποτε ανατροπές μάλλον θα τις αντιληφθείτε πολλές ώρες πριν.

dyilg-light-new-image-02

Αλλά όπως είπαμε παραπάνω, η απόδοση του σεναρίου είναι σαφέστατα βελτιωμένη σε σχέση με τα Dead Island, οπότε ας εξηγήσουμε καλύτερα τι εννοούμε. Όσοι ασχοληθήκατε με τα Dead Island θα θυμάστε τις τραγελαφικές cutscenes με τους ξύλινους χαρακτήρες και τις ρομποτικές κινήσεις, με διαλόγους που δεν ήταν σε καμία περίπτωση σε θέση να δώσουν την εντύπωση επαγγελματικής δουλειάς. Η Techland φαίνεται πως κατανόησε πλήρως το προχειροφτιαγμένο αποτέλεσμα που είχαν τα Dead Island σε αυτόν τον τομέα, αποφασίζοντας να ανατρέψει την κατάσταση. Το ποιοτικό motion capture είναι εμφανές σε όλη τη διάρκεια, προσφέροντας αληθοφανή και φυσικά animations, τα οποία συνδυάζονται με αξιοπρεπή δουλειά από μέρους των ηθοποιών (με ελάχιστες εξαιρέσεις).

Ιδίως ο ηθοποιός που χαρίζει τη φωνή του στον πρωταγωνιστή, καταφέρνει να του προσδώσει μία ιδιαίτερα συμπαθητική χροιά, παρά τον επιφανειακό χαρακτήρα του. Άλλωστε, ο συγκεκριμένος ηθοποιός δεν είναι και πρωτάρης καθώς ο Roger Craig Smith “πείτε με αλλιώς και Ezio (Auditore da Firenze)” έχει μεγάλη εμπειρία στο μέσο των βιντεοπαιχνιδιών. Επίσης, εύστοχη είναι απόφαση της Techland να αποδώσει όλες τις cutscenes μέσα από τα μάτια του Crane. Ως εκ τούτου η προοπτική πρώτου προσώπου δεν αλλάζει ποτέ από την αρχή μέχρι το τέλος του τίτλου. Η δουλειά που έχει γίνει στο να μας πείσει πως πραγματικά βλέπουμε μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου είναι εξαιρετική τόσο στις cutscenes όσο και στο gameplay.

dyilg-light-new-image-03

Μια που αναφέραμε το gameplay, ας περάσουμε και στον τομέα που πραγματικά ενδιαφέρει όποιον ασχοληθεί με το Dying Light. Αφήνοντας πίσω την RPG αισθητική των Dead Island, όπου έπρεπε να βλέπουμε μπάρες και νουμεράκια πάνω από κάθε ζόμπι όποτε το πετυχαίναμε με κάποιο όπλο, οι Πολωνοί θέλησαν να δώσουν ένα πιο σοβαρό και αφιλόξενο ύφος στο Dying Light. Εν ολίγοις, το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό. Εκτός από την καλοδεχούμενη, πλήρη απουσία ενδείξεων επί της οθόνης σε κάθε χτύπημά μας, τα ζόμπι πλέον έρχονται και στους αριθμούς που πρέπει να έρχονται. Σε αντίθεση λοιπόν με τα Dead Island, εδώ ναι μεν θα βρεθούμε απέναντι σε 2-3 ζόμπι σε διάφορα σοκάκια αλλά πολλές φορές θα δούμε δεκάδες απειλητικά ζόμπι μπροστά μας προκαλώντας το άγχος και την ανάγκη για την αποφυγή τους.

Αυτή είναι και μία μεγάλη διαφοροποίηση του Dying Light σε σχέση με πολλούς τίτλους με παρόμοια θεματολογία. Τα ζόμπι εδώ δεν αποτελούν κούκλες προπόνησης αλλά αντίθετα, σε μεγάλους αριθμούς, είναι υπολογίσιμος κίνδυνος που απαιτεί την αποφυγή του, στοιχείο που προσθέτει πολλούς πόντους στην αισθητική του post-apocalyptic αφιλόξενου και επικίνδυνου περιβάλλοντος. Στα περισσότερα παιχνίδια πρώτου προσώπου της αγοράς, βέβαια, η ανάγκη για συνεχείς αποφυγές θα παρέπεμπαν σε έναν κουραστικό τίτλο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, η Techland πατάει γερά στο απολαυστικό σύστημα χειρισμού ώστε να καταστήσει απολαυστική την περιήγησή μας στο χάρτη. Ως ένας άλλος assassin λοιπόν, ο Crane γνωρίζει καλά την τέχνη του parkour. Πρέπει να ομολογήσουμε ότι επιτυχημένο parkour σε first person τίτλο είχαμε να δούμε από το αδικημένο Mirror’s Edge, με τους Πολωνούς να πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι καθώς είναι από τους ελάχιστους δημιουργούς που κατάφεραν να τιθασεύσουν την απροβλημάτιστη περιήγηση και στις τρεις διαστάσεις σε παιχνίδι πρώτου προσώπου.


Το parkour σύστημα του Dying Light είναι λειτουργικότατο και -κυρίως- απροβλημάτιστο. Δε θα χρειαστούν παρά μερικά λεπτά για να εγκλιματιστείτε πλήρως με τις δυνατότητες του Crane και να απολαμβάνετε την πλήρη ελευθερία κινήσεων στη Harran. Οι διάφορες κινήσεις που δύναται να εκτελέσετε έχουν την απαραίτητη ποικιλία, όπως το “γλίστρημα” για να περάσετε γρήγορα κάτω από χαμηλές επιφάνειες ή το απολαυστικό πάτημα πάνω στα κεφάλια των ζόμπι για να ξεφύγετε από τον όχλο και να σκαρφαλώστε σε ασφαλή ύψη. Τέλος, η ταχύτητα του parkour και η ευκολία της χρήσης του καθιστούν την αποφυγή των ζόμπι απολαυστική, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι παρά το διψήφιο αριθμό ωρών που κλείσαμε με το παιχνίδι, το τρέξιμο από άκρη σε άκρη του χάρτη (δεν υπάρχει fast travel) δεν μας κούρασε και δεν μας φάνηκε ποτέ ως αγγαρεία. Όχι και μικρό επίτευγμα, όταν το Assassin’s Creed έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο που το σκαρφάλωμα ακόμα και ενός ορόφου μπορεί να προκαλέσει το ροχαλητό...

Βέβαια όσοι ήρθατε στον κόσμο του Dying Light για να πλακωθείτε με τα ζόμπι, μην ανησυχείτε. Η ύπαρξη των “εφοδίων” αποφυγής των ζόμπι δε σημαίνει ότι η Techland δεν έδωσε και την απαραίτητη προσοχή στον τομέα των όπλων. Όπως και στα Dead Island έτσι και εδώ τα melee όπλα έχουν τον κύριο λόγο. Αρχικά θα ξεκινήσετε με πενιχρά δοκάρια και σκουριασμένους σωλήνες, αλλά μην ανησυχείτε, τα χασαπομάχαιρα, τσεκούρια, ρόπαλα κ.λπ. ενδιαφέροντα “ζομποκτόνα” όπλα δεν θα αργήσουν να έρθουν στα χέρια σας, με την ποικιλία των όπλων να κρίνεται τελικά ως άκρως ικανοποιητική. Επιπλέον, η αρκετά γρήγορη φθορά κάθε όπλου, σε συνδυασμό με τον πεπερασμένο αριθμό επιδιορθώσεων που μπορείτε να κάνετε πριν αχρηστευθεί εντελώς, ωθεί στη συνεχή εναλλαγή όπλων.

dyilg-light-new-image-04

Η απόδοση των χτυπημάτων στα ζόμπι (και όχι μόνο) είναι με τη σειρά της απολαυστική και σαφέστατα βελτιωμένη από τα Dead Island, όπου απλά βλέπαμε το όπλο να πηγαίνει πέρα δώθε σαν να μην έκανε καμία επαφή με το σώμα του απέθαντου. Εδώ η Techland κατάφερε να μεταφέρει άψογα την αίσθηση της επαφής του εκάστοτε όπλου με το σώμα που πετυχαίνει. Έτσι, όταν θα χτυπάτε με το ρόπαλο, για παράδειγμα, θα το δείτε να βρίσκει αντίσταση πάνω στο σώμα και όχι να περνάει ως διά μαγείας από μέσα του. Όπως είναι φυσικό, θα έρθετε αντιμέτωποι και με ζωντανούς ανθρώπους της αντίπαλης συμμορίας. Η A.I. τους δεν έχει κάποιο βάθος, αλλά τουλάχιστον έχουν την ικανότητα να πραγματοποιούν αποφυγές και αποκρούσεις στα χτυπήματα μας και γενικά καταφέρνουν να προσφέρουν έστω και ένα υποτυπώδες βάθος στις συγκρούσεις, σε σχέση με τα ζόμπι.

Η κατάσταση όμως δυσχεραίνει όταν οι άνθρωποι είναι οπλισμένοι με πυροβόλα όπλα. Η A.I. εδώ είναι απολύτως τετριμμένη και οι μάχες αυτές βρίσκονται απλά και μόνο επειδή για κάποιο λόγο πρέπει να βρίσκονται σε παιχνίδι πρώτου προσώπου. Τουλάχιστον είναι λίγες και ως εκ τούτου δε ζημιώνουν τελικά την εμπειρία, παρά μόνο προσφέρουν ορισμένα διαλείμματα από τις melee μάχες. Οι πιο επικίνδυνοι εχθροί, όμως, είναι αυτοί που εμφανίζονται όταν πέφτει το σκοτάδι στην Harran. Ανά μία ώρα πραγματικού χρόνου η νύχτα έρχεται και τα υπερ-ζόμπι βγαίνουν στο δρόμο. Η εξόντωσή τους είναι πρακτικά αδύνατη και το παιχνίδι τελικά μεταλλάσσεται σε stealth εμπειρία. Εάν σας αντιληφθούν, τότε αγχωμένο τρέξιμο προς κάποιο safe house είναι η μόνη λύση, οδηγώντας σε ένα αγχωτικό και νευρικό κυνηγητό, που μπορεί να καταλήξει στο θάνατο ή στην ιδιαίτερα απολαυστική αποφυγή του κινδύνου. Αξίζει να αναφέρουμε τη δυνατότητα του κοιτάγματος πίσω από την πλάτη (ως ένα άλλο racing), που σε συνδυασμό με ένα slow motion του ενός δευτερολέπτου, μπορεί να προσφέρει τρομακτικές εικόνες από τα θανατηφόρα ζόμπι που μπορεί να βρίσκονται μία ανάσα από τον Crane.

dyilg-light-new-image-05

Αφήνοντας όμως πίσω τα ζόμπι, θα πρέπει να αναφερθούμε και στο δεύτερο πρωταγωνιστή του Dying Light, που δεν είναι άλλος από την ίδια τη Harran. Η συγκεκριμένη πόλη είναι εμπνευσμένη από τα αστικά περιβάλλοντα της γειτονικής Τουρκίας και αναμφίβολα αποδίδει ένα σκηνικό που διαφέρει από τις συνηθισμένες πόλεις που βλέπουμε σε παιχνίδια με ανοιχτούς κόσμους. Αν και σε ορισμένα σημεία η αρχιτεκτονική των κτηρίων επαναλαμβάνεται, τα στενά σοκάκια και οι κοντινές αποστάσεις μεταξύ των κτηρίων δημιουργούν ένα ιδανικό περιβάλλον για το ξεδίπλωμα των parkour ικανοτήτων του Crane.  Εάν θέλετε να αποφύγετε ένα μικρό spoiler σχετικά με τον χάρτη του Dying Light μπορείτε να συνεχίσετε στην επόμενη παράγραφο. Το εν λόγω spoiler έχει να κάνει με τη δομή της Harran, η οποία χωρίζεται σε δύο ξεχωριστές περιοχές, με τη δεύτερη να ξεκλειδώνει κατά τα μισά του παιχνιδιού. Αυτό το δεύτερο σκέλος του χάρτη παρουσιάζει σαφέστατα καλύτερη δομή από το πρώτο, καθώς θα βρεθείτε σε ψηλότερα κτήρια και ψηλές κατασκευές, που ωθούν ακόμα περισσότερο στο επικίνδυνο και γρήγορο parkour πάνω από τους δρόμους. Εκεί λοιπόν που αρχίζει να “βαραίνει” η πρώτη περιοχή, έρχεται η δεύτερη, προσφέροντας μία “ένεση” φρεσκάδας ακριβώς στο σημείο που απαιτείται.

Παρά το γεγονός ότι η Ubisoft έχει θέσει το τελευταίο διάστημα μία συγκεκριμένη συνταγή για τα open world παιχνίδια (ξέρετε, αυτή που ο Καλλίφας μάς έμαθε ως map cleaning simulator), την οποία φαίνεται να ακολουθούν πολλοί, η Techland ευτυχώς αποφάσισε να την απορρίψει. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα δείτε εικονίδια στον χάρτη. Εικονίδια υπάρχουν και παράπλευρες αποστολές υπάρχουν φυσικά, αλλά το ευτύχημα είναι ότι δε θα δείτε έναν χάρτη έτοιμο να... σκιστεί υπό το βάρος των εικονιδίων. Οι δευτερεύουσες αποστολές έχουν μία σεβαστή ποικιλία. Ο μεγάλος τους αριθμός σημαίνει ότι πολλές από αυτές αναλώνονται σε απλά fetch quests, αλλά υπάρχουν και διάφορες πιο ευφάνταστες. Σε περίπτωση, πάντως, που αποφασίσετε να ασχοληθείτε με όλες τις δευτερεύουσες αποστολές, τότε ο χρόνος ολοκλήρωσης του παιχνιδιού διπλασιάζεται και μπορεί να φτάσει εύκολα τις 30 ώρες. Δεδομένης της τεράστιας διάρκειας του τίτλου, είναι ευτύχημα που η Techland ενσωμάτωσε με τέτοιο τρόπο τις ανταμοιβές σας σε skills και όπλα προς αγορά, που ακόμα και όταν θα πλησιάζετε την ολοκλήρωση θα υπάρχουν πολύτιμα skills προς ξεκλείδωμα, αλλά και νέα και πιο ισχυρά όπλα που θα μπορείτε να αγοράσετε.

dyilg-light-new-image-06

Όσον αφορά καθαρά τα του τεχνικού τομέα, η χρήση της καινούργιας Chrome Engine 6 της Techland δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές, προσφέροντας ένα από τα αρτιότερα παιχνίδια αυτής της γενιάς. Βάζοντας τα γυαλιά στους “μεγαλύτερους”, τα τεχνικά προβλήματα είναι πραγματικά απόντα ενώ δεν παρατηρήσαμε την παραμικρή πτώση frame rate, ανεξάρτητα του πλήθους από ζόμπι που μπορεί να είχαμε μπροστά μας, σε συνδυασμό με εκρήξεις ή κάθε άλλου είδους εφέ επί της οθόνης. Ορισμένα bugs τα πετύχαμε αλλά στον πλέον ελάχιστο βαθμό, που θα λέγαμε ότι είναι και δικαιολογημένος για open world τίτλο. Οι φωτισμοί με τη σειρά τους είναι εξαιρετικοί και το “πραγματικό” σκοτάδι ενισχύει το άγχος ιδιαίτερα στα κλειστά περιβάλλοντα.

Γενικά, η μηχανή γραφικών μάς άφησε απόλυτα ικανοποιημένους τόσο στην απόδοση των ζόμπι όσο και της Harran. Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι και η μουσική επένδυση δένει άψογα με το ύφος του τίτλου. Ο Πολωνός Pawel Blaszczak δείχνει να αντλεί έμπνευση από τις συνθέσεις του John Carpenter, δημιουργώντας ένα soundtrack που θα μπορούσε κάλλιστα να ακούγεται στο Escape from New York, συντροφεύοντάς μας στην απομονωμένη Harran τελικά με ιδανικό τρόπο.

Ήδη όμως το review έχει γίνει τεράστιο και κάπου εδώ θα πρέπει να σταματήσουμε. Όπως καταλαβαίνετε από τα γραφόμενα (αν δεν έχετε πάει κατευθείαν στο βαθμό) το Dying Light το απολαύσαμε. Σίγουρα επιδέχεται βελτιώσεων, ιδίως όσον αφορά το σενάριο αλλά και την ποικιλία των δευτερευόντων αποστολών. Aλλά ως έχει, η Techland κατάφερε να μας δώσει ένα αξιοπρεπέστατο post-apocalyptic παιχνίδι. Σαφέστατα δείχνει ως μία εταιρία που είναι ικανή να μάθει από τα λάθη της και να βελτιώσει τομείς στους οποίους υστερεί και αυτό μας ανοίγει την όρεξη για ένα πλήρες sequel.

To review βασίστηκε στην Xbox One έκδοση του παιχνιδιού, που λάβαμε από το Xbox UK.

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: Action, FPSΔιάθεση: Zegetron
Αριθμός παικτών: 1-4Ανάπτυξη: TechlandΗμ. Έκδοσης: 26/02/2015
PEGI: 18Εκδότης: Warner Bros. InteractiveΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Άρτιος τεχνικός τομέας.
  • Το parkour λειτουργεί άψογα και καθιστά την περιήγηση πλήρως απολαυστική.
  • Η αίσθηση των melee όπλων είναι αληθοφανής.
  • Χορταστικό περιεχόμενο δίχως να έχει πλήθος από πανομοιότυπα εικονίδια στον χάρτη.
  • Μουσική επένδυση που παραπέμπει σε Carpenter.

Αρνητικά

  • Επιφανειακοί χαρακτήρες και απλοϊκό σενάριο.
  • Αρκετά fetch quests στις δευτερεύουσες αποστολές.

Βαθμολογία

Η αγάπη του Νικόλα για το gaming ξεκίνησε από πολύ νωρίς χάρη στο Atari 2600. Έκτοτε, το πάθος του για τα βιντεοπαιχνίδια αυξήθηκε με γεωμετρικούς ρυθμούς με ιδιαίτερη έμφαση στο console gaming και ιδίως στα FPS, action-adventure και οτιδήποτε έχει την indie “ταμπέλα”. Ο κινηματογράφος έρχεται στην πολύ κοντινή δεύτερη θέση στα χόμπι του, παρακολουθώντας ένα μεγάλο εύρος ταινιών από την αξεπέραστη εποχή του ασπρόμαυρου σινεμά μέχρι τα blockbusters του "ψηφιακού" Hollywood.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Συνέντευξη με τον Kazunori Yamauchi
O δημιουργός της σειράς Gran Turismo μιλά για το Gran Turismo Sport.
"Ντέρμπι" PS4 Pro και Xbox One X τα Χριστούγεννα
Ενώ το Switch "σαρώνει" στην Αμερική.
Middle-earth: Shadow of War
Πουν' το, πουν' το το δαχτυλίδι (ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις)!
Επανακυκλοφορία του πρώτου Mafia
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας GOG.
Ξεκίνησαν τα Halloween Deals στο PlayStation Store
Αρκετοί τίτλοι με έκπτωση έως και 60%.
Νέο story trailer για το Star Wars Battlefront 2
Και αναφορά για το ενδεχόμενο μεταφοράς του τίτλου στο Switch.
Rogue Trooper: Redux
The blue-skinned are back.
Αρχές του 2018 η διάθεση του Warhammer: Vermintide 2
Έρχεται χωρίς επί πληρωμή loot boxes.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Υπάρχουνε διαφορές μεταξύ της τωρινής γενιάς και της προηγούμενης?

  • Safer777

    Έχω την εντύπωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ότι οι εκδόσεις για προηγούμενη γενιά έχουν ακυρωθεί. Μόνο PS4, One και PC κυκλοφορεί.

  • Safer777

    Όπως λέει και ο Γιώργος. Δε θα βγει για την προηγούμενη γενιά. Όπως είχαν πει οι δημιουργοί απλά οι προηγούμενες κονσόλες δε γινόταν να σηκώσουν το όραμά τους.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 χρόνια από MarkodisRM
  • Ωραίο review! Όχι , δεν πήγα κατευθείαν στο βαθμό γιατι μου άρεσε το review! ;) πολύ καλό τελικά το παιχνιδάκι, άντε να έρθει και με την πρώτη ευκαιρία να το απολαύσω !

  • Αφότου ανακοινώθηκε για κάποιο λόγο το έχω αγαπήσει!!:p...άντε να βάλω καμιά καινούργια GPU να το παίξω!...ενας προβληματισμός...wallrun γιατί δεν μπήκε;;;; οεο...;;(αείμνηστο mirro's edge!!!)

  • ps3gamer132

    Έχει μία υποψία κατακόρυφου wallrun ξεκλειδώνοντας ένα skill. Γενικά πάντως δεν μου έλειψε καθόλου. Δεν υπήρξε κανένα σημείο που να σκέφτηκα ότι θα 'θελα να τρέξω σε κάποιον τοίχο.

  • MarkodisRM

    χμμμ, η αλήθεια είναι οταν έβλεπα κάποια walkthroughs,τα σημεία όπου είναι σοκάκια-δρομάκια ανάμεσα στα κτήρια θα ήταν ωραία προσθήκη!..όπως κα να έχει thnx για την απάντηση!:)

  • Παρα πολυ ωραιο review Νικολα,μια παρακληση μονο.Δεν σχολιαζουμε ποτε αρνητικα τη σειρα assasins creed.Αφου βλεπεις οτι o EZIO παιζει παντου.:)Με τα dead island δεν ασχοληθηκα,αλλα αυτο μου εχει κανει κλικ.Τωρα που εμαθα οτι εχει και ezio,παει για αγορα αμεσα..

  • ωραιο review!και σωστος βαθμος....πολυ καλο το game και πολυ καλη δουλεια..το αγαπησα το παιχνιδι και fan ζομπι!

  • Eμένα με ενοχλεί η πιο άμεση προσέγγιση. Ήθελα νουμεράκια και blueprints να πώ την αλήθεια. Από την άλλη, τα Dead Island τα χάρηκα οπότε δεν κάνουμε πίσω με το Dying Light.

  • gfreeman

    Blueprints έχει και εδώ. Και στατιστικά για τα όπλα έχει (damage, handling, durability). Όταν λέω νουμεράκια εννοώ εκείνα τα πολύχρωμα που βγαίναν πάνω από τα ζόμπι όταν τα χτυπούσες για να σου δείξουν πόσο damage έκανες. Καθώς και οι μπάρες που είχαν. Εμένα αυτό με έβγαζε εντελώς από το κλίμα του παιχνιδιού. Προτιμώ να νοιώθω τη δύναμη του χτυπήματος αποκλειστικά οπτικά και όχι να μου δίνεται η εντύπωση ότι η ζημιά που προκαλώ είναι βάση στατιστικού αποτελέσματος.

  • Θα καταναλωθει παραυτα..

  • αν και δεν εχς ασχοληθει καθολου με mirrors edge kai dead island αυτο θα δοκιμαστει συντομα σε max settings

  • απο τα καλυτερα και πληρεστερα review που εχω διαβασει.
    Κορυφαιος τιτλος με γραφικα επιπεδου Witcher 3...που θελει ομως παρα πολυ ισχυρο pc.
    Φοβερη μουσικη και ατμοσφαιρα και art design φανερα επηρεασμενο απο την σειρα "the Walking Dead"

  • Ωραιο review Νικολα!!!
    Καλο βγηκε τελικα, ωραια!Διστυχως δεν με πολυενδιαφερει αφου δεν μπορω να το παιξω και δεν ειναι καμια υπερπαιχνιδαρα!

  • Το έπαιζε ένα φιλαράκι στο PC όταν κυκλοφόρησε,παρα πολύ ωραία γραφικά αλλα εμενα το παιχνίδι δεν με ενθουσίασε!!!Ίσος όταν αποφασίσω να το παίξω να αλλάξω γνώμη...Δύσκολα όμως αναθεωρώ!!!Anyway πολύ ωραίο review

  • Mayhem

    αμα δεν το οδηγησεις το αμαξι ο ιδιος δεν...

  • Συμφωνω 100% με το review ΑΛΛΑ το παιχνιδι ειναι (δυστυχως και αυτο) broken.

    Καποια στιγμη του campain και όποτε του καπνίσει, μηδενίζει ΟΛΑ τα skills, abilities και inventory, αλλα κραταει το story progress ενω σε εχει αφησει lvl 1 σύξυλο.

    Συνέβει σε εμένα (δυστυχως), και εχει συμβει σε πάρα μα πάρα πολύ κοσμο (ακομα πιο δυστυχως).

    Παραθετω λινκ απο το φορουμ της techland, απλα σκρολάρετε πρώτη-δεύτερη σελιδα και κοιτάξτε τι γίνεται απο μπινελίκια, flaming και απειλές απο κόσμο

    http://forum.techland.pl/forum/8-general-discussions/

  • Nομιζω ερχεται η ωρα σιγα σιγα για νεα κονσολα. Πολυ ωραιο ρεβιου για ενα παιχνιδι που δεν το χα και για πολλα. Αλλα τωρα πορωθηκα. Αλλωστε mirrors edge k dead island ηταν απο τα καλυτερα μου παιχνιδια.

  • Πολύ καλό review, έχοντας ασχοληθει 30 ώρες με τον συγκεκριμένο τίτλο μπορώ να πώ οτι συμφωνώ και στα αρνητικά και στα θετικα. Δεν ξέρω όμως γιατί δεν γίνεται καμία αναφορά στο mutiplayer κομματι του τίτλου... Από εμένα 8,5 στα 10

    ΥΓ. Σε ps4 και 30 ωρες gameplay δεν συνάντησα σχεδόν καθόλου bugs/glitches

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 χρόνια από LeoleoP

Τελευταία Σχόλια

Σε αυτη τη βαση, προφανως και θα ηταν προτιμοτερη η αγορα των συγκεκριμενων παιχνιδιων, ακομα και αν...
τελικα 5 ε? μαλλον ειναι καλυτερο να αγορασεις στα sales prey, alien isolation, doom, evil within κα...
Άντε τώρα να να μην είχα δει το trailer με τα loot box..dayone η ψαρωτική mithril edition,θα είχε πά...
Σε λίγο θα δούμε και τον Πλωμαριτέλη να κάνει review στο rdr2..
Κι εγώ κάπου εκεί, 3-4 ωρίτσες και πίσω στο βίντεο κλαμπ. Όσο για το review, ήταν πολυαναμενόμενο κα...
Το review είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο..
Δεν μπορεί ο reviewer να ισχυρίζεται ότι έπαιξε το παιχνίδι κ...
για ενα παιχνιδι οντως λιγοι αγοραζουν κονσολα. αλλα συνήθως, ειναι ένα το παιχνίδι που τους σπρώχνε...
Σχεδόν κανείς δεν αγοράζει κονσόλα για ένα παιχνίδι. Το Mario θα πάιξει μεγάλο ρόλο αλλά ο συνδιασμό...
Eγω παντως ηδη μαζευω λεφτα (βαζω 1 ευρω καθε μερα σε κουμπαρα γουρουνακι ) για το PS5! Μεχρι το 2...
Να σηκωσει ολο το βαρος ο υδραυλικος ;