Ή, καλύτερα, «Δεν έχω ιδέα τι κάνω: 6».

Η Capcom δεν είχε αρνηθεί ότι θα επικεντρωθεί το τελευταίο διάστημα στις HD επανακυκλοφορίες παλαιότερων παιχνιδιών της. Έτσι, μετά από τις πρώτες επανεκδόσεις μερικών Resident Evil, ήρθε η στιγμή να προσφέρει (με κόστος διάθεσης τα 20€) μια ανανεωμένη έκδοση του Resident Evil 6, του πιο αδύναμου... κρίκου της σειράς, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν οι αντίστοιχες επανεκδόσεις των Resident Evil 5 και 4 μέσα στη χρονιά. Στο Resident Evil 6 παρακολουθούμε τις ιστορίες τεσσάρων διαφορετικών χαρακτήρων, του Leon, του Chris, του Jake και της Ada. Σε κάθε έναν εξ αυτών αντιστοιχεί ένα διαφορετικό σενάριο, τα οποία διαδραματίζονται σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου, ενώ στο τέλος οι ιστορίες όλων ενώνονται, με τελικό προορισμό την Κίνα, στην οποία θα βρεθούν όλοι οι χαρακτήρες προκειμένου να βρουν απαντήσεις για τον C-Virus, που είναι υπεύθυνος για τα ανατριχιαστικά γεγονότα που έχουν λάβει μέρος στην ιστορία του τίτλου.

Τα κεφάλαια του Leon και της Ada είναι και τα πιο “Resident Evil” του έκτου επεισοδίου, με αρκετές ατμοσφαιρικές στιγμές, όμορφες περιοχές -που θυμίζουν κάτι από τα παλιά- και μερικούς ενδιαφέροντες γρίφους. Παρόλη την ατμοσφαιρική τους υπόσταση, όμως, τα παραπάνω κεφάλαια δε γλυτώνουν από τη μοίρα που έχει η σειρά τα τελευταία χρόνια, με πολλούς εχθρούς και έντονο το στοιχείο του shooting (όχι τόσο αυτό της Ada). Τα άλλα δύο σενάρια, αυτά του Chris και του Jake, είναι σχεδόν αδιάφορα σε ό,τι αφορά την ιστορία τους και προσφέρονται μόνο για ακατάπαυστη δράση, πυροβολισμούς και θεαματικές σκηνές καταδίωξης! Με αυτό τον τρόπο οι παραγωγοί προσπάθησαν να κρατήσουν τις ισορροπίες μεταξύ του παλιού και του νέου, αλλά είναι εμφανές ότι η πλάστιγγα στο Resident Evil 6 γέρνει προς τη δράση και τα νέα στοιχεία που χρησιμοποιεί το franchise τα τελευταία χρόνια.

resident evil 6 ps4 01

Στα νέα στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και το co-op mode, καθώς σε όλα τα σενάρια μάς συντροφεύει ένας ακόμα χαρακτήρας, τον οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να χειριστεί κάποιος φίλος μας μέσω δικτύου. Και σχεδόν επιβάλλεται να συμβεί αυτό, αφού αν δεν παίξουμε με κάποιον άλλον παίκτη, ο σύμμαχός μας αποδεικνύεται αρκετά «χαζός», καθώς σπάνια μπορεί να σκοτώσει έναν εχθρό χωρίς τη βοήθειά μας, ενώ το ίδιο δύσκολα πεθαίνει, αφαιρώντας πολλούς πόντους από τον όποιο ρεαλισμό και την πρόκληση μπορεί να προσφέρει το παιχνίδι. Οι παίκτες μπορούν επίσης να πάρουν το μέρος και των εχθρικών μονάδων, θυμίζοντας έτσι κάτι από Left 4 Dead!

Η τεχνητή νοημοσύνη που αναφέραμε και πιο πάνω είναι μία «πονεμένη» ιστορία τόσο για τους συμμάχους όσο και για τους εχθρούς, οι οποίοι συμπεριφέρονται χωρίς ίχνος λογικής σε πολλά σημεία του παιχνιδιού. Ένα άλλο ενοχλητικό στοιχείο που παρατηρήσαμε ήταν το ανεξέλεγκτο spawning εχθρών, το οποίο κατάντησε γελοίο σε ορισμένα σημεία, όπως στο νεκροταφείο, όπου χειριζόμασταν τον Leon και έκαναν την εμφάνισή τους εχθροί στην μέση του πουθενά και επιτίθονταν ακαριαία χωρίς να προλαβαίνουμε να αντιδράσουμε. Οι διαφορές, τώρα, που υπάρχουν μεταξύ των νεότερων εκδόσεων είναι κυρίως οπτικές, καθώς οι εκδόσεις για PS4 και Xbox One διαθέτουν ανάλυση 1080p και ρυθμό ανανέωσης 60 fps. Η αύξηση στον ρυθμό των καρέ αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς σε ένα shooter τίτλο προσφέρει το γρήγορο ρυθμό και τη "γλυκιά" ροή που απαιτείται.

resident evil 6 ps4 02

Από εκεί και πέρα το οπτικό αποτέλεσμα είναι σε γενικές γραμμές καλό, ειδικά όσον αφορά τους χαρακτήρες και τις λεπτομέρειες αυτών, αλλά οι αντίστοιχες λεπτομέρειες των περιβαλλόντων χώρων χαρακτηρίζονται τουλάχιστον κακές για την εποχή. Φτωχές υφές και pixels που φαίνονται διά γυμνού οφθαλμού έχουν τρομερά αρνητικό αντίκτυπο στο «μάτι», ειδικά όταν έρχονται σε αντίθεση με τα καλοφτιαγμένα μοντέλα των χαρακτήρων. Πέρα από τις οπτικές αναβαθμίσεις, υπάρχουν μερικές ακόμα μικροδιαφορές στις "new gen" εκδόσεις, όπως η παρουσία όλων των DLCs που είχαν γίνει διαθέσιμα για το παιχνίδι, το σενάριο της Ada είναι πλέον διαθέσιμο από την αρχή χωρίς να απαιτείται πρώτα η ολοκλήρωση των υπόλοιπων τριών, η κάμερα έχει καλύτερη θέση -καθώς έχει μετακινηθεί λίγο πιο μακριά- ενώ τα QTEs μπορούν να απενεργοποιηθούν εάν ενοχλούν κάποιους (τους περισσότερους, φανταζόμαστε).

Τελικά, αξίζει η ενασχόληση με το Resident Evil 6 HD; Η απάντηση μας είναι αρνητική. Ειδικά μάλιστα εάν έχετε ασχοληθεί μαζί του στην περασμένη γενιά, δεν έχετε κανέναν απολύτως λόγο να ασχοληθείτε ξανά. Το παιχνίδι είναι τεράστιο σε διάρκεια, κάτι που το κάνει βασανιστικά δύσκολο να ολοκληρωθεί, ειδικά εάν δεν έχετε κάποιον παρέα, τα δύο κεφάλαια του Chris και του Jake διαθέτουν υπέρ του δέοντος δράση με πολλές «ψεύτικες» σκηνές, ενώ και αυτό του Leon έχει πολλές εναλλαγές μεταξύ τρόμου και δράσης, με αυτό της Ada να είναι το μοναδικό που διασώζεται.

resident evil 6 ps4 03

Επίσης, σαν τίτλος δράσης δεν προσφέρει και πολλές συγκινήσεις, καθότι -έχοντας φτάσει αισίως στο 2016- μπορεί εύκολα να βρει κάποιος παιχνίδια που τα καταφέρνουν καλύτερα, μιας και το ατέλειωτο spawning εχθρών δεν είναι το «μυστικό» για ένα καλό shooter -εκτός αν το κάνεις τόσο σωστά όσο η Valve στο Left 4 Dead. Γενικότερα, η ενασχόληση με αυτό το παιχνίδι μάς αφήνει μια πικρή γεύση για το πόσο εύκολα μπορούν τα πράγματα να λάβουν λάθος κατεύθυνση και ειδικά για μία σειρά σαν τη Resident Evil, που έχει αγαπηθεί όσο λίγες. Ελπίζουμε στο μέλλον να δούμε την αγαπημένη μας σειρά να επιστρέφει στο θρόνο των παιχνιδιών τρόμου, αφήνοντας μια για πάντα πίσω της την κακή παρένθεση που λέγεται Resident Evil 6.


Διαβάστε επίσης

resident evil revelations 2 packshot 334fcd87545c945769568d5e83dcb927           resident evil origins boxshot          the evil within packshot          resident evil hd remaster packshot 565a6e37d7ab704ebca37694bafd393e


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: PS4/ Xbox OneGenre: Action, HorrorΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-4Ανάπτυξη: CapcomΗμ. Έκδοσης: 29/03/2016
PEGI: 18Εκδότης: CapcomΠλατφόρμες: Xbox One, PS 4

Θετικά

  • Τα 60 fps είναι ό,τι πρέπει για ένα τέτοιο παιχνίδι.
  • Το co-op mode παραμένει απολαυστικό.
  • Τα γραφικά των χαρακτήρων.

Αρνητικά

  • Τα γραφικά του περιβάλλοντος.
  • Πολλή δράση.
  • Τα σενάρια του Chris και του Jake σχεδόν δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
  • Η κάλυψη παραμένει αχρείαστη σαν μηχανισμός.
  • Λάθος τίτλος στο εξώφυλλο.

Βαθμολογία

Κατάγομαι από τα όμορφα Χανιά, είμαι απόφοιτος λογιστικής και ένα από τα αγαπημένα μου hobbies είναι τα βιντεοπαιχνίδια με τα οποία γαλουχήθηκα από μικρή ηλικία με τα κλασσικά Tetris, Μariο, Contra, συνέχισα με τα αγαπημένα Tomb Raider και Resident Evil και μέχρι και σήμερα συνεχίζω να μαγεύομαι από αυτά. Μεγάλη μου λατρεία επίσης αποτελεί ο κόσμος του Tolkien και ασχολούμαι πολύ και με τον κόσμο των αθλημάτων (ποδόσφαιρο και μπάσκετ κυρίως)!

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Λουκέτο στην Guerrilla Games Cambridge
Η Sony κλείνει ένα ακόμα ευρωπαϊκό studio.
Προ των πυλών Blitz Beta για το Halo Wars 2
Σε δυο retail εκδόσεις το παιχνίδι για Windows 10.
Υποστήριξη PS VR για το Dirt Rally
Έρχεται μαζί με ένα νέο, πρωτότυπο multiplayer mode.
Με co-op σε όλες τις πλατφόρμες το Shovel Knight
Το οποίο αλλάζει ονομασία και έρχεται στο Switch.
Το ξεκίνημα της περιπέτειας στο Rime
Ταξίδι σε έναν ειδυλλιακό κόσμο.
Cinematic trailer για το Horizon: Zero Dawn
Φίλοι και εχθροί, σε έναν αγώνα πριν από το τέλος του κόσμου.
"Αργούν ακόμη τα FF VII Remake και Kingdom Hearts III"
Σύμφωνα με τον director, Tetsuya Nomura. 
Εξέλιξη της αρχικής τριλογίας το Mass Effect: Andromeda
Το οποίο "λαχταράει πάρα πολύ" το κοινό.
Αποκαλύφθηκε νέο λευκό PlayStation 4
Σύντομα στην αγορά, παρέα με ασορτί DualShock 4.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Αχ Γιάννη, πες τι αμαρτίες πληρώνεις.Πάλι εσύ το review?!!:):):):p:D
    Τι να ξαναπείς για το 6. Στοιβαροτατοι μηχανισμοί μάχης και shooting που καταχαντακώνονται απο το συνονθύλευμα γελοιωδών και σαχλών καταστάσεων που τα μπριλάντια της τότε Capcom θεώρησαν ότι είναι cool και OMG να μπουν σε ένα παιχνίδι Resident Evil.
    Σενάρια επιβίωσης γραμμένα στο πόδι, boss fights που κυμαίνονται απο ότι να ναι σε άσχετα σε καμία λογική και υπόβαθρο. Εκρήξεις, εκρήξεις, Τ-Rex, suplex, πυροκλαστικές ροές, ατάκες δεκάχρονων και ατελείωτο spawning όπως σωστότατα είπε ο Γιάννης. Μηδέν αγωνία, φόβος, ατμόσφαιρα.
    Ευτυχώς που ήρθε και το The Evil Within αργότερα γιατί ξεχάσαμε κι αυτά που ξέραμε.....

  • "Λάθος τίτλος στο εξώφυλλο"

    αχαχαχαχα κλαίω απο τα γέλια!

  • Το πρόβλημα με το Resident Evil 6 είναι ότι η Capcom διάβασε λάθος τις προθέσεις του κόσμου και θέλησε να κάνει τα παιχνίδια πιο action παρά horror, ξεχνώντας (και μάλλον κοιτώντας το θέμα καθαρά εμπορικά) τι ήταν αυτό που καθιέρωσε τα παιχνίδια εξαρχής.Το 6 θέλησε να ικανοποιήσει τους πάντες και τελικά ικανοποίησε ελάχιστους.Έχει τρομερές διακυμάνσεις στο gameplay (απ'τα υποφερτά campaigns του Leon και της Ada εώς το απαράδεκτο action-pop-corn campaign του Chris) οπότε αφήνει πολύ ανάμικτες εντυπώσεις.Έχει ποσότητα αλλά δεν έχει το είδος της ποιότητας που περιμένει κάποιος που υποτίθεται ότι παίζει παιχνίδι αυτής της σειράς.Προτιμήστε το μόνο αν το βρείτε σε πολύ χαμηλή τιμή ή δωρεάν στο PS+ / Live.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 9 μήνες από Jonny-S72
  • Jonny-S72

    Ε φταίνε και οι gamers για το πως διάβασε τις προθέσεις. Οταν η Capcom είδε το 4 να πουλάει σα τρελό, κατάλαβε πως το action, η περισσότερη δράση, πολυ παραπάνω μάχες, οπλισμός και σφαίρες είναι μια χαρά αποδεκτά απο τη σειρά. Ναι μπροστά τεχνολογικά κ σε gameplay το 4 για οταν βγήκε αλλά όταν λες σε μια εταιρία οτι είναι ok να δίνει 500 zombie αντί για 50, ε είναι λογικό να ακολουθήσει αυτή τη γραμμή.

  • Sky333

    Καλά Αλέξανδρε, φταίνε οι gamers για την ανικανότητα της Capcom να παραδώσει ποιοτικό περιεχόμενο? Σοβαρά τώρα?
    Και το TEW έχει σφαίρες και πάμπολλους εχθρούς αλλα είναι η νύχτα με τη μέρα στο τι συμβαίνει στην οθόνη.....

  • Stormbringer

    Μονο οι gamers φταινε όταν το re remake πουλησε ελαχιστα αυτό εκανε την Capcom να το παει στο πιο action το πραγμα...

    http://www.gamesradar.com/poor-sales-resident-evil-remake-led-series-action-rebirth/

    Προσωπικα,λατρευω όλα τα re αλλα περισσοτερο αλλα λιγοτερο μεχρι και τα outbreak εχω φαει...

    ένα καιρνουργιο resident evil θα ηθελα να είναι όπως αυτό....

    https://www.youtube.com/watch?v=M7gk569uaYE&nohtml5=False

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 9 μήνες από BewareOfDamien
  • BewareOfDamien

    Xρόνη πιστεύω ότι το REmake πούλησε λίγο λόγω GameCube και χαμηλής install base. Επίσης όλοι ξέρουμε ότι action με action διαφέρει.
    Εάν υπάρχει μεράκι, όραμα και ταλέντο όλα γίνονται.

  • Stormbringer

    Οχι βρε, φυσικά για το οτι δεν ειναι καλή η ποιότητα του παιχνιδιου, σε αυτό φταίει 100% η Capcom και κανένας άλλος!
    Αλλά για το οτι η σειρά πήρε πολυ πιο action μονοπάτια, ε δε φταίμε και εμείς λίγο? Βλέπωντας το 4 υποκειμενικά, βλέπεις πολλές ομοιότητες με τα πρώτα;

    edit: το άρθρο που έβαλε ο φίλτατος απο πάνω το λέει κ o Mikami. "With Resident Evil 4, he changed his primary goal from scaring the player to making the game fun in hopes of reviving the series' sales. It worked".

    εμ μετά λογικό η Capcom να αφήσει εντελώς τη παλιά φόρμουλα και να παει σε ακόμα πιο action μονοπατια.
    Τώρα που έφαγε τα μούτρα της με το 6, δειχνει πήρε το μάθημά της, γιαυτό κ κάνει remake το 2.
    Το θέμα ειναι, το 7 πως θα βγει. σαν τα 4-5-6 ή θα γυρίσει στο πιο κλειστοφοβικό, με λιγότερη δράση αλλα παραπάνω στρες, 1-2-3-0-Veronica;

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 9 μήνες από Sky333
  • Sky333

    Τα είπε ο Γιάννης πολύ πολύ καλύτερα στο παρακάτω σχόλιο απο όσο εγώ θα μπορούσα ποτέ Αλέξανδρε.
    Είχε μία ιδανική ισορροπία το 4 μεταξύ ποιοτικού gameplay, δράσης με τη διαρκή αίσθηση της απειλής και της αγωνίας. Το οτι η Capcom παρερμήνευσε τις υψηλές πωλήσεις του 5 (που πούλησε πολύ διότι ήταν το sequel του 4) με bigger,bedder,bad asher attitude και παρέδωσε ένα έκτρωμα είναι καθαρό φάουλ της Capcom. Πάντως οι γκρίνιες για το action άρχισαν μετά το 5.
    Tώρα το 7 δεν έχω καμία απολύτως ιδέα τι θα είναι....Αλλά ξέρεις δε με νοιάζει πλέον διότι έχουμε πλέον το αριστουργηματικό TEW....;)

  • Sky333

    Να μου επιτρέψεις να πω πως αυτό ειναι θέμα γούστου. Εγώ το 4 το βρήκα πολυ πιο action αποτι θα ήθελα, δεν ειχε κανει κλικ για αγωνία πάνω μου. Αν θα έλεγα ενα παιχνίδι ιδανικο mix παλιού με νέου, αυτό θα ήταν το Dead Space 1. Το Evil Within δυστυχως δε το έχω δει ακόμα αλλα ειναι στο πρόγραμμα!

    Από εκει και πέρα, όσο κ αν γκρινιάζουμε και ζητάμε RE1 τύπου παιχνίδια, όταν βλέπουν οι devs πως τα 5-6 πουλάνε παραπάνω, ε δε βγαινει ακρη. Νομίζω το remake του 2 ειναι πειραματισμός απο την Capcom. Να δει τώρα που θα δώσει αυτό που τόσοι ζητούσαν, θα πουλήσει; Και θα πουλήσει αρκετά για να δικαιολογήσει τη σειρά να κάνει ένα πισωγύρισμα σε λιγότερο action και περισσότερο horror; ή θα τα βάλει κάτω κ θα δει οτι με ένα μετριότατο παιχνίδι οπως το RE6 θα έχει καλύτερο κέρδος? Οι πωλήσεις ειναι στο χέρι μας και αυτές κατευθήνουν τους δημιουργούς.

  • Sky333

    Σου βγάζω το καπέλο Αλέξανδρε εάν εν έτει 2005, εμφανίστηκε ο Dr Salvador με το πριόνι και δεν αισθάνθηκες τίποτα απο αγωνία, άγχος και τρόμο. Εγώ πάντως τα είχα κάνει πάνω μου! :);)
    Τώρα περι γούστου, σίγουρα ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του.
    Ας βγεί με το καλό και το REmake 2 και κρίνουμε τότε τι πορεία θα έχει η σειρά και αν θα τιμωρήσουμε με το πορτοφόλι μας.

  • Οταν ειχε βγει, ειχα παιξει τα πρωτα δυο επεισοδια του Chris. Με επιασε ενας απιστευτος πονοκεφαλος και το αφησα σε μια ακρη για παντα. Ευχαριστω αλλα δεν....

  • Έλα τώρα που φταίει το 4 για αυτή την κατάντια! Ο Mikami έφτιαξε έργο τέχνης με το 4, όταν η σειρά είχε βάλει το ένα πόδι στον τάφο. Το Zero που ήταν "πιστό" στα παλιά πόσο εύπεπτο ήταν για την εποχή του; Πόσες πωλήσεις έκανε; Πόσοι το θεωρούν πολύ καλό RE (το βάζει κανείς έστω στο τοπ5 του); Τι έκανε λάθος; Ήταν ίδιο με τα παλιά μήπως; Μήπως χρειαζόταν επειγόντως εξέλιξη αλλιώς η σειρά θα κατέληγε σαν το Silent Hill;
    Όλα τα πράγματα χρειάζονται εξέλιξη και η εξέλιξη ήταν ο γρηγορότερος ρυθμός. Δεν μπορούσες πια να παρουσιάζεις αργά παιχνίδια, με tank controls και τα συναφή. Αυτό ίσχυε για όλες τις σειρές και ειδικά για τα RE και τα Tomb Raider. Το RE4 πέρα από το ότι ήταν ένα τεχνολογικό επίτευγμα της εποχής, είχε τον τρόπο να σε τρομάζει και να σε κάνει να νιώθεις άβολα χρησιμοποιώντας πολύ σωστά την "ποσότητα" των αντιπάλων. Σε κυνηγούσαν 20 ζόμπια; Έλεγες θα μπω στο σπίτι και θα είμαι άρχοντας! ΌΧΙ βλάκα, θα σπάσουν την πόρτα και τα παράθυρα και εσύ έχεις λίγα δευτερόλεπτα να ανασυνταχθείς! Ναι είχε αρκετές αχρείαστες σκηνές δράσης, αλλά η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού ήταν αλλού. Ένιωθες πραγματικά απομονωμένος και το χειριστήριο έσταζε από ιδρώτα πολλές φορές. Ειδικά όταν άκουγες εκείνο το αλησμόνητο αλυσοπρίονο και ήθελες να βάλεις τα κλάματα σαν παιδάκι! Ή να αρχίσουμε να απαριθμούμε τοποθεσίες και bosses για το πόσο "μεγαλειώδες" ήταν τελικά το 4;

    Και η απόδειξη ότι το RE4 δεν έκανε τίποτα λάθος ήταν κάτι παιχνίδια σαν το Dead Space και το Evil Within που πήραν την σκυτάλη. Γιατί πάνω από όλα χρειάζεσαι τρόπο και όχι κόπο. Και έναν Mikami μωρή Capcom!!!

  • aragorn2

    Και το Dead Space, είδες που πήγε σταδιακα με τα 2 κ 3 Γιάννη.
    Η αρχή, ηταν σωστή. μετά όμως, τα πήρε η μπάλα. γιαυτό κ λέω πως αφού φέρνεις τη σειρά σε πιο action μονοπάτια και βλέπεις πως αυτό πουλάει, τι λες να δοκιμάσει ο dev? πιο πολύ δράση = πιο πολλές πωλήσεις. Ηolywood tactics. η Capcom δεν ειναι indie dev για πειραματισμούς κ μικρες πωλήσεις, κυνηγά μυθικά νουμερα κ προφανώς πέφτει στις ίδιες παγίδες. Σιγουρα για το development φταίει 100%.

    Οπως είπες, μια σειρά θέλει εξέλιξη για να επιβιώσει.
    Όμως εμείς γιατι παρακαλάμε για τη σειρά να γυρίσει στα επίπεδα του RE1-2-3, όχι για καλύτερο RE4-5-6; Ειδικά όταν εμείς σταματήσαμε να τη στηρίζουμε και τους αναγκάσαμε να πάνε στην πιο action λογική; Και θυμίζω πως τα 4-5-6 είναι τα πιο επιτυχημένα εμπορικά παιχνίδια στη σειρά, με τα 5-6 να εχουν αρκετα πανω απο το 4!
    Οι gamers είμαστε πολυ μυστήρια φρούτα! :D

    οσο κ αν παραπονιόμαστε, τα DLCs πουλάνε σα τρελά, τα season passes κυβερνουν, οι κονσόλες θα γίνουν upgrade, τα remaster είναι ισα με τα νεα παιχνίδια κλπ. Δεν φταιει η "κακια ΕΑ" για όλα, είμαστε κ εμείς παρα πολυ υπέυθηνοι για το που πάει η βιομηχανία.

  • Sky333

    Kαταρχήν μη μου βάζεις το 4 μαζί με το 5 και το 6, δεν μπορώ! Ανακατεύομαι :P

    Συμφωνούμε ότι η δράση πουλάει περισσότερο, αλλά επίσης συμφωνούμε ότι η Capcom είναι σε κώμα για χρόνια τώρα. Μπορούσε να εκμεταλλευτεί τη δράση και να δώσει πιο ατμοσφαιρικά παιχνίδια από το 5 και το 6. Το ότι αφέθηκε στη δράση ήταν μια φθηνή επιλογή. Το ότι είχαν πέραση δεν με ενοχλεί, με ενοχλεί ότι ήταν μέτρια παιχνίδια και εντελώς εκτός ατμόσφαιρας.

    Και τα νέα Tomb Raider ελάχιστη σχέση έχουν με τα αρχικά, αλλά ήταν εξαιρετικά παιχνίδια. Προσπάθησαν να κρατήσουν μια "Α" επαφή με το είδος και την ιστορία του παιχνιδιού και το σέβομαι. Άλλωστε ήταν αυτοί που έβγαλαν τα Anniverssary, Underworld και Legend που ήταν "πιστά" στα παλιά με λίγη δράση και περισσότερους γρίφους και όμως πήγαν άπατα σε πωλήσεις. Ενώ το reboot έσπειρε. Τι να κάνουμε, η δράση πουλάει. Το θέμα είναι να κρατάς έναν χαρακτήρα και να προσαρμόζεσαι. Σειρές σαν το Tomb Raider ή το Metal Gear το έχουν καταφέρει. Σειρές σαν τα RE είναι στα παραδείγματα προς αποφυγή!

  • aragorn2

    Το 4 νομοτελειακά είναι έπος. Τέλος. ;)

  • aragorn2

    John προσθεσε και αυτο το φιλικο τερατακι, που σου εκανε τη ζωη δυσκολη...

    [img]http://vignette1.wikia.nocookie.net/residentevil/images/8/89/Regenerador.jpeg/revision/latest?cb=20150311063148[/img]

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 9 μήνες από Deathracer2009
  • aragorn2

    πιο σωστός δεν γινεται.....ακριβως ετσι ολα.

  • Εχω παίξει τα παλια resident evil 0,1,2,3,4. Η ερωτηση μου είναι απλή, αξίζει να παιξω το 6?

  • andreascy

    Σε καποιο humble bundle στο PC σε τιμη χωμα ναι. Το 5 ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο.

  • Deathracer2009

    Έχω ps4 αρα σε καλη έκπτωση :D

  • andreascy

    To Veronica να παίξεις γιατί βλέπω δεν το ανέφερες! :p

  • aragorn2

    Εαν βγει και αυτο σε remastered !! :D

  • ναι αλλα πουλησε και 6,5 εκατομμυρια μαλλον αρεσε σε αρκετους.;)

  • Και ρωταω εγω τωρα...τοσο πολυ εξαρτωνται οι πωλησεις απο το ονομα και αυτα τα πραγματα συνεχιζονται να λεγονται RE??δλδ η capcom με το μεγεθος της θαχε προβλημα να προωθησει νεο IP με action καθαρα στοιχεια και να πουλησει καργα??και τωρα βγαζει και κατι tactical shooters και κατι ακυριλες,παλι με τιτλο νομιζω RE?λιγο ελεος δλδ,τοσα λεφτα και δεν μπορουν ενα IP να χτισουν

Φόρτωση Περισσότερων
αυτο γενικα γινεται εδω και πολλά χρόνια. πανε οι εποχές 8-16bit που η κονσόλα κυκλοφορούσε πακέτο μ...
το φοβόμουν αυτο να πω την αλήθεια. δηλαδη αν σου ξεφορτίσει κατι οταν παιζεις σπιτι, πρεπει να βγαλ...
Φίλε μου Amiga, ποτέ μα ποτέ κονσόλα δεν έχει βγεί με αρχική τιμή 200 ευρώ. Θα ήταν ουτοπικό νομίζω ...
Εγώ είμαι πάρα πολύ περίεργος να δω ποιος θα αγοράσει το 1-2Switch...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!
η συνηθεια που εγινε λατρεια καθε εβδομαδα!
Καθίστε ρε παίδες, τσέκαρα λίγο το link με lineup του 2017, σύμφωνα πάντα με τα προσωπικά μου κριτήρ...
Ποτέ μα Ποτέ η τιμή δεν είναι απαγορευτική. Είναι απλά μια αφορμή για να δικαιολογήσει κάποιος το πρ...
"ΕΧω το πρώτο και "κάθεται" στο VIta εδώ και κάτι χρόνια και δεν το έχω ακουμπήσει...Ντροπή μου!
Ε...
Gravity Rush 2 σε K2
Το 2017 ξεκινάει πάρα πολύ δυνατά για το PS4.
Gravity Rush 2 σε K2