Ένα μαγευτικό μα και αρκετά περίεργο παραμύθι.

Το πρώτο Whispered World -γιατί, επί της ουσίας, το Silence είναι το "Whispered World 2"- είναι γνωστό στους κύκλους των adventure gamers. Ήταν ένα μαγευτικό παιχνίδι, με εξαιρετικό τεχνικό τομέα, σκληροπυρηνικό oldschool χαρακτήρα και σχεδιασμό, τεράστια διάρκεια αλλά και εκείνη την απαράδεκτα τσιριχτή φωνή του πρωταγωνιστή του. Πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της Dadedalic και αποτέλεσε στην ουσία το παιχνίδι που έφερε την εταιρεία στο προσκήνιο των adventure games και την καθιέρωσε ως τη "νέα Lucas Arts / Sierra". Πολλά και καλά adventures μετά, ήταν μεγάλη η έκπληξη αλλά και ο προβληματισμός μας όταν η εταιρία ανακοίνωσε πως ετοίμαζε ένα sequel σε αυτό το παιχνίδι. Η ιστορία του πρώτου τίτλου είχε κλείσει με τέτοιο τρόπο που φάνταζε αδύνατο να δημιουργηθεί κάποια συνέχεια. Ο προβληματισμός, όμως, δεν έμεινε εκεί αλλά συνεχίστηκε όταν η Daedalic δήλωσε ότι το παιχνίδι θα παρατούσε το κλασικό inventory system και θα πήγαινε σε μία κατεύθυνση πιο απλοποιημένη.

Τα rage rants στα fora πήραν γιγάντιες διαστάσεις και ο φόβος για ένα ακόμα walking simulator, από μια εταιρία που ως τώρα ήταν μια όαση για τους adventure gamers, είχε καταπνίξει τα πάντα. Κάποια χρόνια μετά, το Silence έχει πλέον κυκλοφορήσει και πρέπει να παραδεχθούμε πως αυτοί οι προβληματισμοί αποδείχθηκαν τελικά αρκετά βάσιμοι. Το Silence είναι στην ουσία ένα τεράστιο πείραμα από την Daedalic στην αναζήτηση νέου κοινού αλλά και στη μεγιστοποίηση των κερδών της. Πρόκειται για έναν τίτλο που μοιάζει πολύ λίγο σε gameplay με τον προκάτοχό του και έχει ως στόχο -εμφανέστατα- το κοινό των κονσολών και κυρίως των παικτών που τους αρέσουν παιχνίδια όπως το Heavy Rain και το Walking Dead και όχι το Deponia ή το Syberia.

Silence screen 01

Αυτό, από άποψης σεβασμού στον καταναλωτή που στήριξε την Dadedalic μέχρι σήμερα, είναι ένα μικρό χαστούκι. Και αυτό διότι χρησιμοποιεί ένα από τα δυνατότερα χαρτιά/ franchise της για να δοκιμάσει τα νερά, αντί να διαθέσει ένα νέο ip (έμπνευση έχουν άλλωστε) έτσι ώστε, ακόμα και αν δε πιάσει πολλά νέα ψάρια, να πιάσει τουλάχιστον και αρκετά παλιά. Από την άλλη, πρέπει να κατανοήσουμε όλοι μας πως τα παιχνίδια έχουν ένα υψηλότατο κόστος παραγωγής και είναι λογικό να προσπαθούν οι developers να έρθουν πιο κοντά σε νέο κοινό. Απλά, θα θέλαμε να το έκαναν λίγο πιο τίμια και όχι μέσω ενός αγαπητού IP. Βέβαια, ο πειραματισμός δεν σημαίνει απαραίτητα πως και το παιχνίδι είναι κακό. Ίσα ίσα, το Silence έχει πολλά όμορφα στοιχεία που θα αγαπήσουν όλοι οι παίκτες. Απλά υπάρχουν και αρκετά που ενοχλούν.

Το να προσπαθήσουμε να μιλήσουμε για την ιστορία του Silence δίχως να μιλήσουμε για το πρώτο παιχνίδι, είναι αρκετά δύσκολο. Αν και από την πολύ αρχή θα μάθετε ακριβώς τι περίπου έγινε στο παρελθόν, θα προσπαθήσουμε να μείνουμε όσο πιο ουδέτεροι γίνεται για να μην αποκαλύψουμε κάτι. Το παιχνίδι εξελίσσεται κάποια χρόνια μετά το πρώτο μέρος, όπου οι δύο χαρακτήρες μας, Noah και Renie, εν μέσω ενός βομβαρδισμού κατά το B' Παγκόσμιο Πόλεμο, βρίσκονται ξαφνικά μέσα στον κόσμο της Silence, έναν κόσμο μέσα στον οποίο είχε βρεθεί παγιδευμένος στο παρελθόν ο Noah. Είναι ένας κόσμος γεμάτος μαγεία, περίεργα τέρατα και fantasy σκηνικά, ο οποίος βρίσκεται στο χείλος της καταστροφής κάτω από τη δυναστεία της Fake Queen. Οι μόνοι που στέκονται απέναντι στην ολοκληρωτική κυριαρχία της είναι μια ομάδα από επαναστάτες, οι οποίοι θα σταθούν βοηθοί, συνοδοί, σύμμαχοι και αντίπαλοι σε όλο το ταξίδι σας. Πρόκειται για μια γλυκιά ιστορία, όμορφα δοσμένη και πνιγμένη σε μια τόσο ονειρική και παραμυθένια ατμόσφαιρα, που πρόσφατα μόνο το Book of Unwritten Tales κατάφερε να αποδώσει σε τέτοιο βαθμό.

Silence screen 02

Όμως, το Silence έχει και ορισμένα προβλήματα που δεν είναι εύκολο να προσπεράσει κανείς. Καταρχάς, έχει διάρκεια μόλις 5-6 ώρες, που απέναντι στο πρώτο (το οποίο έφτανε τις 25+) κρίνεται πάρα πολύ μικρή. Έπειτα, προσφέρει ένα πολύ μικρό cast χαρακτήρων, που κάνει τον κόσμο του να δείχνει αρκετά άδειος και φτωχός. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως, είναι πως για όποιον έχει δει το πρώτο παιχνίδι, ξέρει αμέσως το πώς βρέθηκαν εκεί αλλά και το πώς θα μπορέσουν να φύγουν. Αλλά ακόμα και αν δεν έχετε εμπειρία από το πρώτο παιχνίδι, αυτά που μαθαίνετε κατά την πρώτη ώρα του Silence, στην ουσία λένε ξεκάθαρα τι θα γίνει στο τέλος, αφαιρώντας σημαντικά τον αντίκτυπο που έχει η εξιστόρηση του τίτλου. Έτσι, η ανησυχία ότι ήταν δύσκολο να γίνει sequel στο αρχικό παιχνίδι, δυστυχώς επαληθεύεται.

Από την άλλη, είναι λίγο δύσκολο να στεναχωρηθείς από αυτή την σεναριακή προβλεψιμότητα όταν το παιχνίδι είναι τόσο μα τόσο όμορφο. Σε γενικές γραμμές, αδιαφορούμε πλήρως για υψηλές αναλύσεις και το γενικότερο "resolution gate" των τελευταίων χρόνων, πιστεύοντας πως η ψυχή ενός παιχνιδιού κρύβεται αλλού. Όμως, στη περίπτωση του Silence ο τεχνικός τομέας αγγίζει επίπεδα που ούτε η φαντασία σας δεν είχε καταφέρει να αγγίξει ως τώρα. Πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα παιχνίδια που έχουμε αντικρύσει ποτέ, με περιοχές τόσο μα τόσο μαγευτικές και πλούσιες σε λεπτομέρεια και χαρακτήρα, που όλα θυμίζουν ένα χειροποίητο diorama. Η Daedelic δοκίμασε μια νέα τεχνική σε αυτό το παιχνίδι, σχεδιάζοντας τα backgrounds σε πολλαπλά επίπεδα, δημιουργώντας μία διαρκή κίνηση σε όλο το σκηνικό, που κάνει το παιχνίδι μία εκδρομή μέσα από τα πιο γλυκά σας όνειρα! Θέτει εδώ και τώρα νέα standards για το πώς μπορούν να δείχνουν τα adventure -αλλά και άλλα- games και για μια ακόμα φορά κάνει επίδειξη δύναμης στο ταλέντο, τη δημιουργικότητα και τη φαντασία των σχεδιαστών της.

Silence screen 03

Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στο animation των 3D χαρακτήρων, που θυμίζουν ταινία της Pixar, αλλά και σε όλο τον ηχητικό τομέα. Εξαίσια μουσική επένδυση, με soundtrack από τα καλύτερα που έχει δημιουργήσει η εταιρεία και voice acting που πλέον διαγράφει το περίεργο, παλιό παρελθόν της εταιρίας και δίνει ζωντάνια στους χαρακτήρες, με τον απαράδεκτο voice actor του Noah από το πρώτο παιχνίδι να έχει αντικατασταθεί από ένα νέο, πολύ καλύτερο! Τέλος, θα πρέπει να προσθέσουμε πως το παιχνίδι έχει ενσωματωμένους και ελληνικούς υπότιτλους, μια υπέροχη κίνηση από την ίδια τη Daedelic που δείχνει να τιμάει την πλούσια παράδοση και την αγάπη της χώρας μας στο είδος.

Περνώντας τώρα στα του gameplay, ο άλλος φόβος των hardcore fans είχε να κάνει με την απλοποίηση του gameplay. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, που ήταν ένα κλασικό adventure game γεμάτο puzzles και γρίφους με το inventory, το Silence πειραματίζεται με τη σύγχρονη μόδα και απλοποιεί το gameplay για να προσελκύσει νέο κοινό. Καταρχάς, inventory πλέον δεν υπάρχει. Θα μπορέσετε κάθε τόσο να έχετε 1-2 αντικείμενα στα χέρια σας, αλλά αυτά θα τα χρησιμοποιήσετε μέσα στις κοντινότερες 1-2 περιοχές που βρίσκεστε. Δεν υπάρχει συνδυασμός ή ιδιαίτερος πειραματισμός, μιας και με το που θα σηκώσετε ένα αντικείμενο, το παιχνίδι αυτόματα δείχνει πού μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Όσο για puzzles, έχουν μειωθεί αρκετά σε δυσκολία και λύνονται αρκετά εύκολα, αλλά τουλάχιστον είναι λογικά και καλά δοσμένα μέσα από την ιστορία, σε αντίθεση με ορισμένα παντελώς παράλογα puzzles που υπάρχουν σε όλα τα παιχνίδια της εταιρίας.

Silence screen 04

Το καλύτερο στοιχείο της σειράς παραμένει η χρήση του Spot, μιας μαγικής κάμπιας που έχετε μαζί σας και που έχει τη δυνατότητα να αλλάζει μορφές και να αποκτάει διάφορες δυνάμεις. Αποτελεί με διαφορά το πιο πλούσιο τμήμα του gameplay και δίχως να είναι κάτι δύσκολο, οι παλαβές δυνάμεις και χρήσεις του πάντα καταφέρνουν να δημιουργούν χαμόγελα στον παίκτη. Όπως καταλαβαίνετε, λοιπόν, το Silence είναι ιδιαίτερα απλοποιημένο και εύκολο για έναν adventure gamer. Ευτυχώς, όμως, η Daedelic κράτησε κάπως τα προσχήματα και δεν πήγε ως τα επίπεδα της Telltale, της οποίας τα παιχνίδια είναι πλέον interactive ταινίες. Θα λέγαμε πως το κοντινότερο παιχνίδι στο Silence είναι το Dreamfall Chapters και το νέο King’s Quest, παιχνίδια που έχουν χαμηλό (αλλά παντού υπαρκτό) επίπεδο δυσκολίας, έχουν γρίφους και απαιτούν έστω και λίγη δουλειά και σκέψη.

Και αυτό το καθιστά ιδανικό για παίκτες που θέλουν να περάσουν σε ένα πιο αναβαθμισμένο στάδιο από τα απλά walking sims και ανεκτό από αρκετούς hardcore gamers που θέλουν απλά να χαλαρώσουν. Αυτό που είναι λίγο ενοχλητικό, όμως, είναι πως το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με βασικότερο γνώμονα το κοινό των κονσόλων, και έτσι, υπάρχουν ορισμένα ανόητα mini games όπου πρέπει να τραβάς αντικείμενα ή να ισορροπείς, τα οποία ενώ με gamepad εκτελούνται πανεύκολα, με mouse το να το τραβολογάς στο μισό γραφείο, ε μπορεί να καταντήσει εκνευριστικό. Να προσθέσουμε επίσης πως το παιχνίδι έχει μόλις ένα save, που γίνεται αυτόματα όσο προχωράτε, καθιστώντας αδύνατο το να σώσετε όπου θέλετε και να ξαναγυρίσετε σε κάποια περιοχή.

Silence screen 05

Το Silence λοιπόν, είναι ακριβώς ό,τι περίμεναν οι περισσότεροι παίκτες: ένα πείραμα της Daedalic σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νέο κοινό και να πάρει κομμάτι από την πίτα της Telltale. Το θέμα είναι πως το κάνει εκμεταλλευόμενη ένα από τα πιο hardcore IPs της και αυτό μπορεί να πληγώσει το γόητρό της απέναντι στο φανατικό κοινό της. Εν κατακλείδι, πρόκειται για ένα ευχάριστο, μικρό παιχνίδι, με κάποιες αδυναμίες και κάποια ελαττώματα που θα στεναχωρήσουν τους παλαιότερους, αλλά θα αγνοηθούν από τους νεότερους.

Η μικρή του διάρκεια είναι μάλλον το μεγαλύτερο πλήγμα αυτού του τίτλου, που απλά δε το αφήνει να αναπτυχθεί και να χτίσει έναν μεγαλύτερο κόσμο και μια πιο πλούσια ιστορία, κάνοντάς το να δείχνει σαν expansion του πρώτου αντί για κανονικό sequel. Όμως, η ομορφιά αυτού του κόσμου και η τρομερή του ατμόσφαιρα, είναι πραγματικά ικανά να σας κάνουν να βάλετε στην άκρη τους προβληματισμούς σας και να ταξιδέψετε μέσα στον κόσμο της Silence. Χαμένοι δε θα βγείτε.

To review βασίστηκε στην PC έκδοση του παιχνιδιού.


Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: AdventureΔιάθεση: Ψηφιακή διανομή
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: Daedalic EntertainmentΗμ. Έκδοσης: 15/11/2016
PEGI: 12Εκδότης: Daedalic EntertainmentΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC, Mac OS X

Θετικά

  • Ένα από τα ομορφότερα παιχνίδια που έχουμε αντικρύσει και ένα νέο standard για τα adventures.
  • Εξαιρετική μουσική επένδυση και voice acting, που ευτυχώς έχει νέο ηθοποιό στον ρόλο του Sadwick.
  • Υποτιτλισμός και στα ελληνικά.
  • Ιδανική δυσκολία για να αποτελέσει σημείο εισόδου στο είδος, ανάμεσα σε παραδοσιακά adventures και Telltale interactive movies, ειδικά για τους console gamers.
  • Μια παραμυθένια ατμόσφαιρα και ιστορία που σε ρουφάει μέσα στο παραμύθι...

Αρνητικά

  • ...αλλά δυστυχώς δεν εχει καμία έκπληξη και «δίνει» το τέλος της από την αρχή.
  • Πολύ μικρή διάρκεια και μικρό cast χαρακτήρων.
  • Αρκετά απλοποιημένο και εύκολο για τους hardcore adventure gamers.
  • Ο χειρισμός είναι βασισμένος σε gamepad, με το ποντίκι να υποφέρει σε ορισμένα ανούσια mini games.
  • Μόλις ένα, αυτοματοποιημένο save point.

Βαθμολογία

Αρχιτέκτων και συντηρητής ιστορικών κτιρίων κατ' επάγγελμα, μόλις πέσει η νύχτα φοράει την καμπαρντίνα του και σουρτουκεύει σε αναζήτηση μιας νέας περιπέτειας. Ταξιδιώτης και ονειροπόλος, με κλινικά κολλήματα σε Fantasy και Sci-Fi, gaming backstory από τα 80s και mantra τη φράση «η ιστορία και οι γρίφοι πάνω απ’όλα», δεν χαρίζει κάστανο σε νεοτερισμούς υπερβολικής ευκολίας. Αν είσαι adventure, RPG ή strategy, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχετε περάσει πολλές γλυκές νύχτες μαζί…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Final Fantasy XII: The Zodiac Age
Επιστροφή στον κόσμο του Ivalice.
Xbox Game Pass
Εντυπώσεις από τη μέχρι σήμερα πορεία της υπηρεσίας της Microsoft.
NPD Ιουνίου: Κορυφή για PlayStation 4 και Tekken 7
Αυξημένα τα έσοδα από hardware μέσα στο 2017.
«Χρυσό» το Uncharted: The Lost Legacy
Ένα βήμα πιο κοντά στην κυκλοφορία.
Trailer για το Dragon's Dogma: Dark Arisen
Πρώτη ματιά στο "νέο κόσμο" και στους gameplay μηχανισμούς του τίτλου.
Δωρεάν για δόκιμη το Doom για σχεδόν πέντε μέρες
Μαζί με την διάθεση του “update 6.66” του παιχνιδιού.
Η Telltale Games αποκαλύπτει τους επόμενους τίτλους της
Batman: The Enemy Within, The Walking Dead: The Final Season και The Wolf Among Us: Season 2
Νέο gameplay trailer για το The Evil Within 2
Υποστήριξη ανάλυσης 4Κ στο Xbox One X.
Ξεκίνησαν τα Summer Sales του PlayStation Store
Μεγάλες προσφορές σε γνωστούς τίτλους.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Να πω την αλήθεια, δε με ενοχλεί που πειραματίστηκαν με αυτό τον τρόπο και χρησιμοποιώντας ως βάση το κλασικό πλέον Whispered World. Στο δικό μου μυαλό έχει κλείσει η ιστορία του πρώτου παιχνιδιού και το Silence το βλέπω περισσότερο ως κάτι καινούργιο, που απλώς πατάει στη βάση του παλιού. Ούτε έχω πρόβλημα με τις casual προσεγγίσεις στο gameplay, διότι η Daedalic εξακολουθεί να δίνει και "κανονικά" adventures, και ως developer αλλά και ως publisher. Αυτό που με απογοητεύει περισσότερο είναι η πολύ μικρή διάρκειά του. Θα ήθελα να ήταν κατά 2-3 ώρες μεγαλύτερο. Anyway, θα τιμηθεί σε κάποια έκπτωση. Από το demo του ήταν εμφανέστατη η ομορφιά του και η παραμυθένια ατμόσφαιρά του.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 7 μήνες από imortalicus
  • Αγνοούσα την ύπαρξη του και αν δεν ειχα διαβάσει αυτο το review δεν θα του είχα δώσει ποτέ σημασία.
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, έχει και ελληνικούς υπότιτλους! (πολύ σημαντικό για εμένα) και το οτι εχει ένα αυτοματοποιημένο save point οχι απλά δεν με πειράζει αλλά για εμένα είναι και θετικό. (το να κάνεις όσα save θες και όπου θες θεωρώ ότι χαλάει την εμπειρία των παιχνιδιών)
    Το μόνο μου πρόβλημα αυτή την στιγμή είναι τα χρήματα.... αλλά θέλω να το πάρω μέσα στο 2017

    Φοβάμαι και λίγο γιατι δεν εχω παίξει το πρώτο και γενικά μου ειναι λιγο πιο δύσκολο να παίξω συνέχειες παιχνιδιών που δεν έχω παίξει.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 7 μήνες από Sadshadow
  • Sadshadow

    Για το save δε συμφωνω. μπορει να θελεις να ξαναπαίξεις ενα τμήμα γιατι το λατρεψες. γιατι θελεις να δοκιμασεις να πεις αλλα πραγματα. γιατι θελεις να ξαναπαιξεις αλλα απο εκει και περα. γιατι το save σου κρασαρε κ βαζεις το πιο παλιο. γιατι κανεις review και θες να βγαλεις εικονες κ video. υπαρχουν πολλοιιιιι λογοι. Το ένα save ειναι console trick, για να μη γεμίζει τη μνήμη (κ πιο παλια memory card) της κονσολας.
    Ας υπαρχει autosave αλλα ας μου δινει κ τη δυνατοτητα να σωζω οποτε θέλω. με τετοιο αθλιο 1 save system μου κρασαρε το Firewatch στο τελος κ πηγαν στραφι ποσες ωρες.

    Για αυτο που λες, το οτι δεν εχεις παιξει το πρωτο, χανεις απλα οτι δεν εχεις παιξει ενα πολυ ωραιο παιχνιδι και καποιες αναφορες. Απο εκει και περα, το 2 σου λεει ολη την ιστορία του 1ου πολυ γρήγορα οπότε δε ειναι οτι θα εχεις κενά και δε θα καταλαβεις κατι. Για εσενα μαλλον καλυτερα θα ειναι που δε το εχεις δει γιατι 5 πραγματα παραπανω θα σου κρατησει το σεναριο.

  • Sadshadow

    Είμαι κατά κύριο λόγο console gamer. Το Save οταν μπορείς να το κάνεις οπου και οπότε θες ειναι κυριολεκτικά μια θεϊκή δύναμη οπου σου επιτρέπει να ταξιδευεις στο χρόνο. Δεν χρειάζεται να εισαι προσεκτικός, δεν χρειάζεται να σκεφτεσαι το ρίσκο, δεν χρειάζεται να προσέχεις τι λες στους διαλόγους. Με ενα μαγικό τρόπο μπορείς να τα πάρεις ολα πίσω και να τα ξανακάνεις όπως θες εσυ λες και παίζεις Life is Strange. Φυσικά και ειναι γαμάτη υπερδύναμη που αμα την συνηθίσεις δύσκολα την αποχωρίζεται, αλλα για εμενα αφαιρεί απο την ατμοσφαίρα πολλών παιχνιδιών και το βλέπω σαν μια υπερβολική ευκολία οπως οταν σου δείχνει ενα παιχνίδι που ακριβώς να πας και τι να κάνεις. Εγώ ακόμα και οταν μου δίνεται αυτη η ικανότητα πολλές φορές αποφεύγω επίτηδες την χρήση της... και για αυτο την εχω πατήσει πολύ άσχημα μερικές φορές σε κακοφτιαγμενα στο τεχνικό τομέα παιχνίδια οπως στο fallout 3 που έχασα τα πάντα (ευτυχώς μετά που το τερμάτισα) επειδή κόλλησαν τα πάντα ακριβώς στο σημείο που έκανε auto save.... Και στο Starcraft 2 οταν ειχε προτοκυκλοφορισει που πολλοί pc gamers έβριζαν που λειτουργούσε μονο με auto save εγω το ειχα βρει πολύ θετικό. Στο παλιό starcraft θυμάμαι έφτιαχνα στρατό, έκανα επίθεση και αμα αυτή αποτύχαινε, απλά τα έπαιρνα ολα πισω. Ε αυτο δεν ειναι μια ευκολία που χαλάει την εμπειρία ; το να βλεπεις τις άμεσες επιπτώσεις στις απαντήσεις που δίνεις στα παιχνίδια της Bioware και να μπορείς να τις αλλάξεις δεν χαλάει την εμπειρία; ξέρω οτι η άποψη μου ειναι αιρετική και ειδικά για τους pc gamers αλλά εγω θεωρώ την ελευθερια στο save αρνητικό και εύκολη λύση για τις εταιρίες οπου δεν χρειάζεται να προσέχουν πολλά πράγματα όπως πχ. άδικους θανάτους. Μου αρέσει πάντως να χρησιμοποιώ αυτή την overpower god power όταν παίζω για δεύτερη φορά ένα παιχνίδι.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 7 μήνες από Sadshadow
  • Sadshadow

    κοιτα, μου μιλάς για κάτι το οποίο θα "χαλάσει" μια εμπειρία γιατί κάποιος το χρησιμοποιεί υπερβολικά.
    στο χερι σου ειναι να μη το κανεις overuse. αντιθετως αυτα που σου είπα, ειναι προβλήματα και πράγματα που πραγματικα θα ήθελες να εχεις κ να σε προστατεύει.
    στη συγκεκριμένη περίπτωση κιολας, στα adventures, που δεν εχουν πολλαπλά choices, δεν υπαρχει λογος να σε κλειδώσει σε ένα save, μονο προβλημα ειναι αυτο.

  • Ωχ να πω κατι σημαντικο γιατι τωρα ειδα το cinematic trailer. ΜΗ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!
    ειναι που ειναι μεγάλο κομμάτι της ιστοριας spoiled και απο το προηγούμενο παιχνιδι αλλα κ απο την εισαγωγή του, το cinematic trailer εδω ειναι το μισο τέλος! Δε παμε καλα. To αλλάζουμε πολυ σύντομα αλλα ως τότε, προσοχή.

  • Sky333

    πολύ αργά... :(

  • Sky333

    Ωχχχ κριμα ρε συ. Ελπιζω απλα να μη το θυμάσαι μέχρι να το πάρεις ;)
    Το trailer αλλάχθηκε παντως οποτε μπορειτε να το δειτε αφοβα πλεον.
    ακου κει trailer με το ending...

  • Μπράβο Αλέξανδρε,ωραίο ρηβιού,με έψησες να το δοκιμάσω μιας και τέτοια παιχνίδια απευθύνονται κυρίως σε άτομα σαν εμένα.Που γουστάρω τρελά τα adventures αλλά επειδή δεν μπορώ να τα παίξω χωρίς οδηγό παίζω μόνο Tellatlοειδή,οπότε κάτι ενδιάμεσο,είναι καλοδεχούμενο.

νομίζω είναι εξαιρετικό για κάποιον που έχει ΟΝΕ αλλά δεν είχε 360. Για όσου όμως πέρασαν από την μί...
Xbox Game Pass σε K2
Και γω περιμένω τώρα τελευταία λόγο έλειψης χρόνου..Αλλά η υπομόνη σου ώρες ώρες είναι αξιοθαύμαστη....
16,89 Ε έχει ,και το παιχνίδι μαμάει..Τιμήστε το και δεν θα χάσετε..
Πεστα Χρυσοστομε..( ρομαντικος γαρ..)
Xbox Game Pass σε K2
Με τόση hardcor-ήλα που πουλάνε οι son-ακηδες περιμένα να πάει άπατο
I’m Captain Basch fon Rosenburg of Dalmasca! Don’t Listen to Ondore’s Lies!
Basch Lives!

Είχα γ...
LOL! Κι άλλο Spiderman Origins? Το επόμενο πότε θα βγει? Τον Οκτώμβριο?
...
Τεταρτη θεση για τον Κρασουλη παρ'ολο που ειχε 2 μερες στην αγορα. Αυτα ειναι!
Εντάξει μωρέ τώρα Day One πάει και αυτό, όπως όλα τα Uncharted άλλωστε από εποχής PS3
Όντως Γιώργο. Ειδικά αυτό το σεντούκι που εάν το ανοίξεις χάνεις το Zodiac Spear 60 ώρες μετά ήταν π...