Μια καλή ιδέα θαμμένη στο χιόνι των Άλπεων.

Δεν είναι η πρώτη, και σίγουρα ούτε η τελευταία φορά που θα χρειαστεί να αναφερθούμε στη Ubisoft και την εμμονή της με το open world στοιχείο. Σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι. Κάποιοι εκνευρίζονται, μερικοί ζαλίζονται και πάει λέγοντας. Περισσότερο, βέβαια, έχει να κάνει με τον τρόπο που αυτό προσφέρεται και όχι με το στυλ παιχνιδιού, αυτό καθ’ αυτό. Όπως και να έχει πάντως, είναι ένα χαρακτηριστικό που τείνει να γίνει συνώνυμο του γαλλικού κολοσσού. Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που αυτή η ασφαλής, υπό μία έννοια, τακτική δείχνει φρέσκια και τολμηρή. Και κάπου εδώ, μπαίνει στην εξίσωση το Steep, που είχε την έμπνευση να πάει το είδος των winter extreme sports παιχνιδιών ένα βήμα παραπέρα.

Και η αλήθεια είναι πως το συγκεκριμένο είδος είναι μια αρκετά περίεργη περίπτωση, καθώς στέκεται κάπου ανάμεσα στα παραδοσιακά sports games και τους υπόλοιπους συνηθισμένους τίτλους. Μπορεί να είχε σε κάθε γενιά εκπροσώπους όπως τα SSX ή τα Coolboarders παλιότερα, αλλά δεν είχε, ούτε και έχει, ετήσιες, ή έστω σταθερές,  κυκλοφορίες, όπως για παράδειγμα τα παιχνίδια ποδοσφαίρου ή μπάσκετ. Όπως, επίσης, δεν έχει και πολλές ξεχωριστές σειρές να το εκπροσωπούν, όπως τα racing, ώστε να υπάρχει πάντα κάποιος τίτλος του είδους διαθέσιμος. Το Steep, λοιπόν, έρχεται να καλύψει αυτό το κενό των κυκλοφοριών στη τρέχουσα γενιά με έναν έξυπνο τρόπο, που δίνει κάτι φρέσκο στην κατηγορία και προσφέρεται να κρατήσει το ενδιαφέρον για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το μόνο του πρόβλημα, όμως, είναι ότι δεν το κάνει και τόσο πετυχημένα.

steep screenshot 01

Μια καλή ιδέα, είναι πάντα μια καλή ιδέα, αλλά χρειάζεται και σωστή εκτέλεση για να ολοκληρωθεί το αποτέλεσμα. Η βασική αρχή του Steep λοιπόν, είναι ότι αφήνει τον παίκτη ελεύθερο στο ανοιχτό, χιονισμένο τοπίο των Άλπεων, και αυτός μπορεί να περιηγηθεί στις αμέτρητες πλαγιές και βουνοκορφές τους, όπου και θα παίρνει μέρος σε διάφορα challenges. Αυτό θα γίνεται με ένα από τα τέσσερα διαθέσιμα extreme sports, δηλαδή το snowboard, το ski, το αλεξίπτωτο πλαγιάς και την πτήση με wingsuit. Παρότι τέσσερα τον αριθμό, βέβαια, η πλάστιγγα γέρνει ξεκάθαρα προς το snowboard και το wingsuit, με τα challenges των συγκεκριμένων σπορ να μονοπωλούν το σύνολο του παιχνιδιού. Δικαιολογημένη επιλογή βέβαια, καθότι πιο γρήγορα και με εντονότερο το στοιχείο της δράσης και της διασκέδασης.

Το έτερο χαρακτηριστικό του τίτλου, δηλαδή το open world μέρος του, ξεδιπλώνεται σταδιακά αλλά όχι και με τον πιο ομαλό και σαφή τρόπο. Ξεκινώντας θα υπάρχουν κάποιες διαδρομές διαθέσιμες –εκτελώντας περισσότερο χρέη tutorial- και προχωρώντας θα ξεκλειδώνουμε νέα διαθέσιμα βουνά, challenges και drop zones. Είτε γιατί οδήγησε η διαδρομή μας σε αυτά, είτε γιατί εξερευνήσαμε με τα κιάλια μας το χιονισμένο τοπίο των Άλπεων, κλειδώσαμε το σημείο και κινηθήκαμε σε αυτό. Ό,τι ξεκλειδώνουμε στο χάρτη, όμως, δεν είναι πάντα άμεσα διαθέσιμο, καθώς υπάρχει και leveling system.

steep screenshot 02

Το πρόβλημα που παρουσιάζεται λοιπόν εδώ, είναι ότι αυτό το στοιχείο του ανοικτού κόσμου δυσκολεύεται να λειτουργήσει χωρίς κάποια, έστω υποτυπώδη, ιστορία από πίσω του. Σίγουρα, δεν απαιτούμε ιστορία και αφήγηση σε παιχνίδια snowboard, αλλά σε μια τέτοια πλατφόρμα θα χρειαζόταν, για να έχει μια βάση το όλο οικοδόμημα. Η απουσία αυτού του στοιχείου καταλήγει απλά σε έναν μεγάλο χάρτη με διάσπαρτα εικονίδια αριστερά και δεξιά, που μεταπηδάς από το ένα στο άλλο χωρίς κάποιο ιδιαίτερο νόημα. Σίγουρα η ελεύθερη περιήγηση είναι από τα καλύτερα στοιχεία του τίτλου, αλλά πόση ώρα μπορεί κάποιος να περιφέρεται σε ένα μονότονο τοπίο χωρίς κάποιο σκοπό;

Εκτός αυτού, σε πολλά σημεία η μετάβαση θα είναι αρκετά δύσκολη, καθώς έχουμε να κάνουμε με βουνό, χιόνι και σπορ με τα οποία μόνο κατηφορίζεις στην πλαγιά. Αν θες να ανέβεις, πρέπει να το κάνεις με τα πόδια, κάτι που στον αρκετά ρεαλιστικό κόσμο του Steep, είναι σχεδόν εξίσου κουραστικό με την πραγματικότητα. Το να προσπαθείς, λοιπόν, να βρεθείς σε συγκεκριμένα σημεία είναι μια αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση. Μπορείς, όμως, να μεταφερθείς και άμεσα στο σημείο που επιθυμείς, χρησιμοποιώντας μια από τις διαθέσιμες διαδρομές με ελικόπτερο, δίνοντας τα αντίστοιχα εισιτήρια. Στα μέλη του Ubisoft Club προσφέρονται 30 εισιτήρια δώρο με την είσοδο στο παιχνίδι, κι από εκεί και πέρα μπορεί κάποιος να ξεκλειδώσει απεριόριστα όταν φτάσει το level cap του χαρακτήρα ή να αγοράσει με in-game currency, αλλά και πακέτα πραγματικών χρημάτων στο εκάστοτε store, από 5 μέχρι 50€.

steep screenshot 03

Και αν δεν μας έφτανε το ηθικά ξεδιάντροπό μέρος του κλασικού πλέον microtransaction βδελύγματος, θα πρέπει κάποια στιγμή να απαντήσει και κάποιος από τους παραγωγούς που παίρνουν αυτές τις αποφάσεις στο απλό ερώτημα που προκύπτει από τέτοιες μεθόδους: Όταν προσφέρεις time saving πακέτα, δεν παραδέχεσαι, επί της ουσίας, ότι το παιχνίδι σου έχει σημεία τόσο ανυπόφορα που θα πληρώσει κάποιος για να τα αποφύγει; Εντάξει, ρητορική ήταν η ερώτηση, δεν περιμένουμε απάντηση, οπότε ας συνεχίσουμε. Εκτός από τις βόλτες με το ελικόπτερο λοιπόν, με αυτά τα λεφτά μπορούμε να αγοράσουμε και αντικείμενα για το customization του χαρακτήρα μας, όπως ρούχα, σανίδες, κράνη κ.τ.λ.

Αυτό το customization, είναι ένα από τα στοιχεία που συντελούν και σε ένα άλλο μέρος του Steep, δηλαδή την MMO πτυχή του. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι η social εμπειρία που επιχειρεί να προσφέρει, καθώς θα παίζουμε υποχρεωτικά online και θα αναμιγνυόμαστε με άλλους παίκτες σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού. Το πιο σημαντικό όμως εξ αυτών, είναι η δημιουργία των δικών μας challenges, όπου και μπορούμε να επιλέξουμε ολόκληρη -ή και τμήμα- της διαδρομής μας και να προκαλέσουμε κάποιον άλλο να τη δοκιμάσει. Το σημαντικό σε αυτό δεν τόσο το ίδιο το γεγονός, αλλά το πόσο εύκολα γίνεται. Κι η αλήθεια είναι πως όλα τα έξτρα κομμάτια του παιχνιδιού σε αυτό τον τομέα μπορεί να μην είναι τόσο ενδιαφέροντα όσο πλασάρονται, αλλά δουλεύουν εξαιρετικά ομαλά και άμεσα. Από τη δημιουργία μιας διαδρομής, μέχρι το upload ενός βίντεο. Και για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, δεν είναι MMO η πλευρά αυτή, αλλά stremable και φιλική προς τα social media. Με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό σήμερα.

steep screenshot 04

Στον τομέα του gameplay, η Ubisoft Annecy έκανε επίσης μια τολμηρή επιλογή, έστω κι αν πληρώνει το τίμημα αυτής σε κάποια σημεία, επιλέγοντας μια ρεαλιστική προσέγγιση σε αντίθεση με την arcade και πιο άμεσα διασκεδαστική που συνηθίζεται στην κατηγορία. Αυτή η αίσθηση περνάει στον παίκτη και είναι απόλυτα ταιριαστή με το συνολικό sandbox ύφος που χαρακτηρίζει το παιχνίδι. Ειδικά στα σημεία που ο χάρτης είναι ελαφρυμένος από εμπόδια και εμείς απολαμβάνουμε την ελεύθερη κατάβαση στο απέραντο λευκό ή τα προσχεδιασμένα τμήματα που κινούμαστε στον χώρο ενώ τα βουνά αφηγούνται τις ιστορίες τους, το αποτέλεσμα είναι μαγευτικό.

Προβλήματα, όμως, συναντάμε στα υπόλοιπα τμήματα του gameplay. Παρότι ο χειρισμός μπορεί να ζορίσει στην αρχή, με την πάροδο του χρόνου επέρχεται εξοικείωση, και σε ένα παιχνίδι με τόσο μεγάλη διάρκεια και competitive στοιχεία, έχει κάποια λογική σαν επιλογή. Εκεί, όμως, που δεν βρίσκει απόλυτη εφαρμογή, είναι σε δευτερεύουσες αλλά σημαντικές λεπτομέρειες. Όπως η χρήση των ski, που μοιάζει να λειτουργεί με tank controls, ενώ στα snowboard και wingsuit ο δεξιός μοχλός προσφέρεται για μανούβρες και όχι για τη χρήση της κάμερας από τον παίκτη. Αυτό δυσκολεύει πολύ την κίνησή μας καθώς και τον τρόπο που μπορούμε να βλέπουμε τη διαδρομή για να προετοιμαζόμαστε για το επόμενο σημείο ενδιαφέροντος. Με αυτή την τακτική, η μόνη λύση για να εκτελέσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα μια διαδρομή είναι το trial and error.

steep screenshot 05

Πέραν αυτού βέβαια, όλη η φύση του παιχνιδιού είναι δομημένη επάνω στην trial and error λογική, καθώς σχεδόν σε όλο το παιχνίδι θα εκτελούμε challenges προκειμένου να επιτύχουμε το σκορ ή το χρόνο που απαιτείται. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι η επανεκκίνηση κάθε διαδρομής γίνεται με μηδενικό χρόνο φόρτωσης, αλλά δεν παύει να γίνεται εξαντλητικά μονότονο και εμμονικά επαναλαμβανόμενο. Σε αυτή τη συνολική μονοτονία βοηθάει και η γενικότερη έλλειψη ποικιλίας, που προκύπτει από τους διάφορους επιμέρους τομείς. Υπάρχουν τα σημεία που φέρει ευθύνη η Ubisoft Annecy, όπως τα challenges που στερούνται έμπνευσης και μοιάζουν να βγήκαν από γραμμή παραγωγής, αλλά και η μουσική που είναι αδιάφορη και επαναλαμβανόμενη. Κάποιοι άλλοι τομείς βέβαια, είναι καταδικασμένοι να είναι επαναλαμβανόμενοι, καθώς στο Αλπικό τοπίο δεν μπορείς εύκολα να έχεις ποικιλία στα περιβάλλοντα είναι η αλήθεια. Χιόνι παντού και πάντα.

Τουλάχιστον έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στην απεικόνιση αυτού. Το Steep μαγεύει οπτικά τον παίκτη με όλα σχεδόν τα στοιχεία που συμπληρώνουν οπτικά τον τεχνικό τομέα του. Από την εικόνα του χιονιού, την αίσθηση των physics όταν ο παίκτης κινείται πάνω σε αυτό, το draw distance κατά τις υψηλές ταχύτητες της κατάβασης, το φωτισμό και την υπέροχη απόδοση του κύκλου ημέρας. Το ομορφότερο σημείο του παιχνιδιού είναι όταν ο παίκτης κάνει μια ελεύθερη κατάβαση στο ολόλευκο τοπίο χωρίς να κυνηγάει κάποιο χρόνο ή σκορ, την ώρα που δύει ο ήλιος, και η ατμοσφαιρική μουσική αναμιγνύεται με την γαλήνια φωνή του βουνού που αφηγείται την ιστορία του. Είναι από αυτές τις υπέροχες στιγμές των videogames που δεν μπορείς εύκολα να περιγράψεις με λόγια.

steep screenshot 06

Υπάρχουν βέβαια κι άλλα σημεία που χρειάζονταν βελτίωση, όπως αρκετά bugs σε συγκρούσεις, τα textures κάποιων επιφανειών ή το ελλιπές anti-alising στα δέντρα που δείχνουν όλα αιχμηρά και πανομοιότυπα μεταξύ τους. Αυτή είναι άλλωστε και η γενικότερη εικόνα του Steep: μια καλή ιδέα, που δεν λειάνθηκαν όσο έπρεπε οι γωνίες της. Το συνολικό αποτέλεσμα πηγαίνει χέρι-χέρι με το gameplay του παιχνιδιού, που δείχνει ότι έχει πράγματα να δώσει, αλλά το αποτέλεσμα είναι λίγο άτσαλο στην εκτέλεση και τη ροή. Αν υπάρξει κάποια στιγμή sequel, θα έχουμε σίγουρα να κάνουμε με κάτι εξαιρετικό, όμως, προς το παρόν, έχουμε έναν τίτλο που θα βρει το κοινό του ελέω ξηρασίας στην κατηγορία. Δεν παύει να είναι μια αναζωογονητική προσέγγιση στο είδος, αρκετά ακατέργαστη όμως στο πρώτο της βήμα. 

To review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: SportsΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-4Ανάπτυξη: Ubisoft AnnecyΗμ. Έκδοσης: 02/12/2016
PEGI: 12Εκδότης: UbisoftΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Πρωτότυπη ιδέα για το είδος.
  • Υπέροχη απεικόνιση των Άλπεων.
  • Άμεση και λειτουργική χρήση των social τμημάτων.

Αρνητικά

  • Μονότονα και επαναλαμβανόμενα challenges.
  • Έλλειψη συγκεκριμένου στόχου.
  • Bugs.
  • Microtransactions και υπερβολική τοποθέτηση προϊόντων.

Βαθμολογία

Κάποια στιγμή στο μέλλον το μνήμα του Λάμπρου θα γράφει: Καλό παλικάρι αλλά χαράμισε τη ζωή του. Και θα είναι, εν μέρει, αλήθεια. Όποιο χρόνο βρίσκει, τον αξιοποιεί με videogames, comics, μουσική, ταινίες, σειρές, βιβλία καθώς και την ευρύτερη ποπ κουλτούρα, χωρίς ποτέ όμως, να νιώθει ότι τον χαράμισε. Αντιθέτως, θεωρεί τα χόμπι την πεμπτουσία της ζωής και τους ανθρώπους χωρίς αυτά, αφόρητα βαρετούς. Με λίγα λόγια, ένας αμετανόητος και περήφανος χομπίστας που σκοπεύει να συνεχίσει έτσι την ζωή του για όσο τον βγάλει. Όταν έχεις διανύσει όλη την διαδρομή Αtari - PS4, μάλλον κάτι ενδιαφέρον έχεις βρει εκεί.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ανακοινώθηκαν τα Games with Gold για τον Μάιο
Giana Sisters, Lara Croft για το One και Star Wars παιχνίδια για το 360.
Επίσημο το Call of Duty: WWII
Η επιστροφή στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο είναι γεγονός.
Νέο gameplay video για το Tekken 7
Με δύο παλιούς γνώριμους.
Απαιτήσεις συστήματος για το Outlast 2
Αντέχει... τρόμο το PC σας;
Διαθέσιμο το Voodoo Vince: Remastered
Ένα πρωτότυπο platformer επιστρέφει.
Η Bandai Namco αποκαλύπτει το Code Vein
Action-RPG με πρωταγωνιστές βαμπίρ.
Thimbleweed Park
To χαμένο διαμαντάκι της Lucas Arts;
The Disney Afternoon Collection
“Γκασπ!”, “κλαψ”, “λυγμ” και άλλες ιστορίες νοσταλγίας.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • "από εκεί και πέρα μπορεί κάποιος να ξεκλειδώσει απεριόριστα όταν φτάσει το level cap του χαρακτήρα ή να αγοράσει με in-game currency, αλλά και πακέτα πραγματικών χρημάτων στο εκάστοτε store, από 5 μέχρι 50€.". Εντάξει Ubi...

  • ''Πως μία ιδέα φαίνεται εξαιρετική στα χαρτιά αλλά χαντακώνεται στην πραγματικότητα'' ver2.01 Ubisoft 2016(TM) Edition.
    Κρίμα διότι πραγματικά θα με ενδιέφερε εάν δεν ήταν always online, δεν είχε τεχνητά εμπόδια ελέω microtransactions, ήταν δομημένο σωστά με γνώμονα τη διασκέδαση μας κι όχι να μας ρουφήξει χρήματα κλπ κλπ
    Πάμε παρακάτω.
    Άψογος Λάμπρο!

  • στο τέλος θα πληρώνουμε και τίποτα Σαλέ να αποθηκεύουμε (save game*) τα σκι… έτσι, στραγάλια τα 6άρια!

  • ήμουν απο τους λιγους που είχαν χαρεί με τη παρουσίασή του στην E3 αλλά η Beta μου έκοψε τα φτερά από κακό χειρισμο, βαρεμάρα και θεματα εξερευνησης.
    κ αποσο βλέπω, δεν παιζει να εχει αλλαξει κ πολυ απο αυτο που ειδα που δυστυχως σημαίνει μάλλον δε θα το παρω. πολυ κρίμα. καλα τα microtransaction τα αφήνω ασχολίαστα γιατι θα μας κόψει το ΕΣΡ

    Πάντως Λαμπρο με προβλημάτισες για αυτο που ειπες για το Ski. οταν επαιξα μου φάνηκε αρκετά σωστος και ρεαλιστικός ο χειρισμός του και σιγουρα πιο γρήγορο αποτι το snowboard (οπως ειναι κ στη πραγματικότητα άλλωστε). Μπορεις να μου το εξηγήσεις καλύτερα;

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από Sky333
  • Sky333

    Είναι τάνκ κοντρόλς, όπως το γράφω. Μπορεί να είναι ρεαλιστικό (δεν το ξέρω, είμαι της θάλασσας άνθρωπος εγώ) αλλά δεν βγαίνει ωραία στο παιχνίδι αυτό. Τις μισές φορές καταλήγεις να πηγαίνεις με την όπισθεν. Σε σχέση με το snowboard, υστερεί σε ξεπέταγμα, σπιρτάδα και γενικότερη ομαλότητα στην κίνηση και τους ελιγμούς. Και από τον κόσμο που συναντούσα στο παιχνίδι, βλέπεις ξεκάθαρα ότι σχεδόν όλοι με snowboard παίζουν.

    Επί τη ευκαιρία, να επισημάνω εδώ ότι στην (έτσι κι αλλιώς) περιορισμένη λίστα τραγουδιών του παιχνιδιού, θα ακούσετε ουκ ολίγες φορές το Freestyler των Bomfunk MC's. Έπρεπε να τους 'χω κόψει άλλους 3-4 βαθμούς γι' αυτό και μόνο.

  • Sky333

    βασικα απο τη φύση του το Ski ειναι πολυ πιο "σκληρό" στη κίνηση του σώματος απότι το snowboard.
    ειναι φτιαγμένο για ταχύτητα και τρομερα κοφτές κινήσεις σε παγο και πίστες, το snowboard ειναι πιο χαλαρή η κίνηση και επιτρέπει free roaming. πχ αν πας σε απάτητο μαλακο χιονι με ski το να φας τα μουτρα σου ή να σπασει ποδι, ακομα κ καλος να εισαι, ειναι αρκετα πιθανο.μ ε snowboard εισαι αρχοντας. αντιθετως, αν πας σε παγο, με τα ski πας ανετα. περνα σε παγωμενη πλαγια με σανιδα snowboard κ εχεις γινει κομματια!

    καταλαβα όμως πως το λες, οτι δεν φαίνεται/δε το νιώθεις τοσο διασκεδαστικό στην οθόνη ενός παιχνιδιου. δεκτόν και κατανοητο ;)

    απο τη beta παντα, επειδη τα κανω 20 χρονια κ τα δυο σπορ, νομιζω πως ειχε καλη απόδοση ρεαλισμου/χειρισμου σε αυτα τα δύο οπότε για εμενα το οτι ειναι "tank control" ειναι θετικο ;)

    υγ: και ναι, αν εισαι αμπαλος, ειναι πολυ ευκολο να χασεις τον ελεγχο κ να πας με οπισθεν στο σκι! και αν εισαι καλος, ειναι σουπερ εμπειρία ;)


    υγ2: το αλεξίπτωτο παλεύεται ο χειρισμός του πλέον; στη beta ειχα φρικαρει με το ποσο κακος ηταν. επισης, τα νέα points of visit τα βρίσκεις ψαχνοντας σα χαζός με τα κυαλια ή πλεον ξεκλειδώνονται αυτόματα/ειναι ανοιχτα απο την αρχή;
    τέλος, υπάρχει λίγο εναλλαγη στις περιοχές ή ολα δειχνουν ίδια; ο χαρτης της beta ηταν αρκετα βαρετος.

  • Sky333

    Α καλά, άμα είναι να πάρουμε σβάρνα τα χιονοδρομικά για να παίξουμε ένα παιχνίδι, ψωνίσαμε από σβέρκο.
    Σοβαρά πάντως, φαίνεται ότι είναι ρεαλιστική η προσέγγιση, το αναφέρω κιόλας. Δεν χρειάζεται να είναι γνώστης κάποιος για να το διακρίνει. Σωστή επιλογή κατά την γνώμη μου.
    Το αλεξίπτωτο παλεύεται, ναι. Απλά, δεν το χρησιμοποιείς και τόσο γιατί είναι αργό και μετά από ένα σημείο βαριέσαι λίγο.
    Τα σημεία ξεκλειδώνονται όπως γράφω, είτε σε βγάζει ο δρόμος σου, είτε με τα κυάλια.
    Ο χάρτης δεν έχει ιδιαίτερες εναλλαγές, αλλά εντάξει, λογικό το βρίσκω. Όλα βουνά με χιόνια είναι, πόση διαφορά να έχει πια η μία πλαγιά από την άλλη;
    Χιόνια, βράχια, δέντρα, άντε και καμιά παγωμένη λίμνη στο τσακίρ κέφι.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από This_is_a_Drill
  • Sky333

    αχαχαχαχα καλα βρε δε σου ειπα να μάθεις σλάλομ σε μαύρη πίστα! :p

    μου ξεφυγε αυτο που εγραφες για τα κυαλια. πωωωω σπαστικο πρεπει να ειναι αυτο.
    χαιρομαι που το αλεξιπτωτο παλευεται οπως ειπες, ειχα φρικαρει οταν επαιζα!
    για τις εναλλαγές, καταλαβαίνω πως το λες αλλά επειδή ειναι "παιχνίδι" θα μπορούσε να εχει κατι λιγο πιο πλούσιο ίσως; πίστες μέσα σε δάσος, πίστα σε τρελή ερημιά, πιστα δίπλα σε ποταμια κ λιμνες κλπ κλπ. Απο εμπειρια υπαρχει μεγαλη διαφοροποίηση απο βουνο σε βουνο κ πλαγια σε πλαγια (προσωπικα λατρευω αυτες που ειναι μεσα σε δάσος!).

    ωχχχ... οσο το συζηταμε, οσο κ με στεναχωρησαν οσα ειπες, οσο κ αν ξενερωσα στη beta, παλι θελω να πιασω στα χερια μου να παιξω λιγο... μου λειπει το χιονι!

  • Ήθελα να αποδειχθεί ποιοτικό παιχνίδι το συγκεκριμένο, αλλά από ό,τι φαίνεται δεν... Αν μη τι άλλο, αφού υπάρχει μια αξιόλογη βάση, ας βελτιώσουν τη συνταγή σε ένα μελλοντικό Steep.

  • Έχω να παίξω τέτοιο παιχνίδι από το CoolBoarders και το γλυκοκοίταζα το συγκεκριμένο.Από οτι βλέπω προτιμότερο να γυρίσω στο CB.Για τέτοιου είδους τακτικές και το 6 επιεικέστατο μου φαίνεται...

  • Φερτε πισω το SSX!

  • Αυτό το σπορ που δείχνει το βίντεο στο άρθρο από gameplay στο παιχνίδι δεν θα το έκανα στην πραγματικότητα ούτε να μου δίνανε 10 εκατομμύρια . :P

  • Μετά το ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ SSX 3 ήλπιζα οτι το steep θα ήταν το επόμενο Must σε αυτό το είδος αλλά απο οτι διαβάζω δεν.....Τα always on-line,Microtransactions,χειρισμός(που απο οτι κατάλαβα σε πάει απο μόνο του να έχεις snowboard όλη την ώρα-εκτός αν δεν κατάλαβα σωστά-) ήδη με κάνανε να χάσω το ενδιαφέρον.....Κρίμα γιατί είχε προοπτικές σαν ιδέα.....

    Υ.Σ Πάνω σε αυτό που διάβασα για ποικιλία του map, όποιος είχε παίξει ssx 3 καταλαβαίνει οτι είναι εφικτό να υπάρξει αυτό αν έχουν όρεξη να ασχοληθούν ουσιαστικά με το παιχνίδι......Too bad they care only about Microtransactions......

καλος μηνας! παιχνιδακια για το γιο μου.
Και ετσι, ενα υπεροχο αφιερωμα φτανει στο τελος του. Μπραβο Κωστα για την εξαιρετικη, και πολυ, δουλ...
Περιμένω να δω ποιος μήνας θα με κανει να βαλω gold τωρα που μου εχει τελειώσει, αυτος δεν μπορώ να ...
omg... the horror...
Γειααα σας θα ηθελα να ρωτησω κατι που πιστευω πως ειναι σχετικο με το συγκεκρειμενο πληκτρολογιο. η...
Το παιχνίδι είναι κορυφαίο. Ωραίο ριβιού Αλέξανδρε. Το μόνο που ελπίζω είναι να κυκλοφορήσει σύντομα...
Απλά το έχω λιώσει :P
Μια και το ανέφερες φίλε Amiga500, αν το επέτρεπε ο χρόνος και οι υποχρεώσεις της ζωής, εγώ θα ήθελα...
Εγώ είχα πάθει πλάκα με τα γραφικά του Super Mario Bros 3.
Οφειλω να πω οτι κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εσυ Γιωργο αλλα και ο Λαμπρος , με τον οποιο ειχα...