Μια χρυση ευκαιρία χάνει το δρόμο της στο Warp...

Μια ακόμη μέρα στη δουλειά. Αν θέλαμε να περιγράψουμε μεστά την ιστορία και το setting του πολύ-αναμενόμενου FPS dungeon crawling, Space Hulk: Deathwing, θε λέγαμε αυτό ακριβώς. Αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός Librarian, αρχηγού μιας τριμελούς Terminator Deathwing Squadron, με σκοπό να ανακαλύψουμε και εξολοθρεύσουμε τον κίνδυνο που φωλιάζει στα «ύφαλα» της Space Hulk μάζας, Olethros. Η ιστορία είναι απλή, καλοδεμένη, με σποραδικά voice overs και (κάποια λίγα) ατμοσφαιρικά cut scenes, γραμμένη σε συνεργασία με τον Gavin Thorpe, ως ειδικού σε θέματα σχετικά με το lore γύρω από το Space Hulk, και είναι το συνοδευτικό όχημα του πραγματικού αφηγηματικού μέσου του παιχνιδιού, που είναι η ατμόσφαιρα, το Level design και οι σχεδιαστικές επιλογές των δημιουργών. Μια ακόμη μέρα στη δουλειά, επομένως, για τους Terminators, στο αφιλόξενο, «αρειμάνιο», επικίνδυνο Warhammer 40K σύμπαν.



Πριν περάσουμε στα της ανάλυσης του παιχνιδιού, αξίζει να αναφέρουμε σε ποιων (αποκλειστικά στους Librarian, στο single player campaign, με επιλογή κλάσης στο multiplayer) την αλαβάστρινη «Tactical Dreadnought Armor» μπαίνουμε. Η πρώτη διμοιρία των Dark Angels, γνωστή και ως "Deathwing", αποτελείται αποκλειστικά από μπαρουτοκαπνισμένους, βετεράνους Αstartes -Terminators. Πρόκειται για elite μεταλλαγμένους στρατιώτες, ηλικίας κάποιων εκατοντάδων ετών, που αντιπροσωπεύουν στο έπακρο τα ιδανικά που είχε θέσει ο Primarch Lion’ El Jonson, «πατέρας» του chapter των Dark Angels, με υψηλότατη αίσθηση καθήκοντος και αυταπάρνησης, ακόμα και για τα δεδομένα των Space Marines. Οι Dark Angels έχουν ένα ιδιαίτερο πλούσιο και αποκρυφιστικό backstory, όντας η πρώτη από τις 20 λεγεώνες του «1st Founding», με ένα τεράστιο και ντροπιαστικό μυστικό προδοσίας, γνωστό μόνο στους αρχηγούς τους και στα elite μέλη της Deathwing, η ύπαρξη του οποίου καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το «modus operandi» του chapter.

Space hulk Deathwing screen 01

Τα μέλη τους μαθαίνουν σταδιακά για αυτή τη μελανή κηλίδα αιδούς που σπιλώνει το μητρώο τους, καθώς συγκλίνουν προς τα ενδότερα του Inner Circle, μέσω της ανέλιξης των στην ιεραρχία του chapter. Το συνεχιζόμενο «πογκρόμ» που συστήνεται κατά των προδοτών αδελφών (Fallen), είναι και αυτό που καθορίζει την ένταση, μεγαλύτερης από τη συνηθισμένη, της αφοσίωσής τους στο Imperium. 

Η τριμελής ομάδα μας, αποτελούμενη από το χαρακτήρα μας, ένα Librarian γητευτή των δυνάμεων του Warp για χάρη της ανθρωπότητας και του Αυτοκράτορα, ενός heavy weapon Specialist Brother Barachiel και ενός Apothecary Brother Nahum (οι οποίοι στο λίγο που μιλούν, δείχνουν να έχουν και ξεχωριστές προσωπικότητες, με το Barachiel να είναι πιο κοντά στο αρχέτυπο ενός Deathwing), αποβιβάζονται στην «ομογενοποιημένη» μάζα σκαφών Olethros για να ερευνήσουν την τύχη μιας squadron των Deathwing, η οποία αγνοείται.

Και η ιστορία μας ξεκινά.
 

Στον πυρήνα του SH:DW βρίσκεται ένα tactical corridor shooter, με ψήγματα dungeon crawling, όπου κινούμενοι αργά και μεθοδικά (ελαφρώς πιο γρήγορα από όσο φανταζόμαστε πως επιτρέπει η TD Armor), έχοντας ένα βασικό έλεγχο εντολών της φιλικής AI, εξολοθρεύουμε τις ορδές των Genestealers, οι οποίες εμφανίζονται ασταμάτητα από συγκεκριμένες πηγές μέσα στο χάρτη ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται, αρχικά, στην ικανότητά μας να σμπαραλιάζουμε με το όπλα μας και τα μαγικά μας τους εχθρούς, και κατά δεύτερο στη δυνατότητα να κλειδώνουμε πόρτες, οδηγώντας τη swarm εκεί που θέλουμε. Όλη η τακτική μαγεία του παιχνιδιού κρύβεται εκεί. Στα πολλά διλλήματα που εμφανίζονται αναφορικά με το ποια πόρτα θα παραμείνει ανοικτή και ποια κλειστή. Και όπως τα περισσότερα σε αυτόν το μάταιο κόσμο, έτσι και η επιλογή των θυρών που θα αποκλείσουμε έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Space hulk Deathwing screen 02

Από τη μία κρατάς τους Genestealers μακριά σου, από την άλλη, όμως, αναγκάζεσαι να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο δρόμο για να φτάσεις στο objective, που δυνητικά μπορεί να σε οδηγήσει σε περισσότερους εχθρούς και σε ένα flanking, από το οποίο ακόμα και αυτές οι «αθάνατες» πολεμικές κρεατομηχανές «Xenopurging» βρίσκουν έντιμο θάνατο στα κοίλα ενός παραστρατισμένου στο Warp Imperial αστρόπλοιου. Η παγίδα έγκειται στο γεγονός πως άπαξ και κλείσει η πόρτα πίσω σου, εκτός μερικών περιπτώσεων μεγάλων και δίφυλλων πορτών, για να κάνουμε backtracking πρέπει να διαλύσουμε την πόρτα που είχαμε κλειδώσει, ανοίγοντας έτσι το δρόμο σε αποκλεισμένα ονυχοφόρα, διψασμένα για το γενετικό υλικό των «καθαρών» Dark Angels, να καταξεσκίζουν την πανοπλία μας. Μια πανοπλία που αντέχει βολές από άρματα, αλλά μοιάζει με τσιγαρόχαρτο στα νύχια αυτών των εξωγήινων.

Βέβαια, εδώ το παιχνίδι έχει κάνει μια βολική παραχώρηση, αφήνοντας τους Termies μας να αντέχουν λίγο ξύλο παραπάνω σε καταστάσεις melee, δυναμώνοντας τη ζημιά που προκαλούν τα Genestealer Hybrids με συμβατικά βαλλιστικά όπλα, σε μια λογική ανάποδη με το πρωτογενές υλικό, όπου ο κύριος στόχος ήταν να μη φτάσουν σε απόσταση βολής οι melee εχθροί, μιας και αυτό λιγοστεύει δραματικά τις πιθανότητες επιβίωσης του Terminator. Αλλά σε αυτό είμαστε ελαστικοί, καθώς άλλο μέσο ένα tabletop game, άλλο ένα corridor shooter. Επιστρέφοντας στην κανονική ροή του review μας, η τακτική φύση του παιχνιδιού συνεπικουρείται από το λαβυρινθώδες level design, που επιτρέπει την προσέγγιση του objective από διαφορετικά σημεία και δρόμους του πλοίου. Κατά μέτωπο εφόρμηση με παραπάνω εχθρούς αλλά και δυνατότητα ελιγμών (είπαμε, υπάρχει μια παραχώρηση στην ευλυγισία της Armor) ή χρησιμοποιώντας παράδρομους και αεραγωγούς με λιγότερο συνωστισμό εχθρών, που μπορούν όμως να αποτελέσουν θανάσιμες παγίδες εξαιτίας της στενότητας του χώρου.


Space hulk Deathwing screen 03

Η ομάδα της Streum On Studio (σε συνεργασία με τη Cyanide) έχει καταφέρει το εξής πολύ όμορφο: Μεγαλώνει το πραγματικό μέγεθος των χαρτών, που ενώ μοιάζουν μεγάλοι, δεν είναι καθόλου σε σχέση με άλλους τίτλους, δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση αμέτρητων τετραγωνικών μέτρων. Χρησιμοποιώντας το αργό gameplay, την αρχιτεκτονική (θα μιλήσουμε για αυτήν παρακάτω), τη χρήση παράδρομων, την τοποθέτηση των objectives, βολικά στην άλλη άκρη του χάρτη (και η οποία μέχρι ένα σημείο του παιχνιδιού -όπου και η επανάληψη των μηχανισμών gameplay, αρχίζει να δρα εις βάρος του τίτλου- δουλεύει έξυπνα και προς όφελος του SH:DW) καταφέρνουν αυτό το οποίο είπαμε παραπάνω. Οι ελάχιστες πάντως διαφοροποιήσεις σε objectives, patterns εχθρών και ενδιαφέροντος να ξεψαχνίσουμε το Space Hulk για χρήσιμα collectibles, είναι αλήθεια πως βλάπτει το επίπεδο διασκέδασης μετά από κάποιες ώρες στο single player campaign.



Οι τακτικές μας επιλογές δε σταματούν εδώ, μιας και, όπως είπαμε, έχουμε κάποια δυνατότητα χειρισμού της συμπεριφοράς της A.I. μέσω βασικών εντολών, όπως guard, follow, heal, block, hack, που όμως βλάπτονται από τη μέτρια (έως κακή) Α.Ι. Πυροβολούν αδιακρίτως, αδυνατούν να πάρουν σωστή θέση cover, και πολλές φορές «μπαστακώνονονται» στη μέση μιας πόρτας που πρέπει να κλείσει, κάνοντας τη ζωή μας δύσκολη. Το παιχνίδι, βέβαια, ακόμα και στο normal επίπεδο θα ήταν αδυνατο να βγει χωρίς το firepower των «Αδελφών» μας, αλλά η παρουσία τους και η χρήση τους πολλές φορές δυσκολεύει χωρίς λόγο την κατάσταση. Ένα ακόμη μειονέκτημα του σχεδιασμού των συμπαικτών μας είναι πως, αναγκαστικά, για να μπορέσει το setup να επιβιώσει, θα πρέπει ο ένας να μείνει «γιατρός» και ο άλλος να κάνει το «τανκ» (ειδικά από τη στιγμή που ανοίγει το Thunder Hammer και η Storm Shield) και δεδομένης της κλάσης του χαρακτήρα μας, περιορίζεται αρκετά η ποικιλία των loadouts και των setups. Να ανοίξουμε μια ακόμα παρένθεση και να αναφέρουμε πως και η αντίπαλη A.I. δεν κάνει τίποτα το ιδιαίτερο, και στηρίζεται, απλά, στην ταχύτητα και στην επίθεση από πολλά σημεία για να «ζορίσει» τον παίκτη. Είναι λίγο swarm-like και moba minions η όλη κατάσταση, ενώ ακόμα και όταν ανεβάσαμε το επίπεδο δυσκολίας του παιχνιδιού, δεν εντοπίσαμε κάποια διαφορετικά patterns επιθέσεων, πάρα μόνο αύξηση των Xenos που επιτίθενται (και στο No mercy επίπεδο είναι πραγματικά πολλοί, κάνοντας το παιχνίδι αρκετά πιο δύσκολο).

Space hulk Deathwing screen 04



Ο χαρακτήρας μας κερδίζει επίπεδα και έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ένα από τα 3 skill trees. Τα συνολικά Fervour Points που θα μαζέψετε θα σας επιτρέψουν να εξαντλήσετε ένα από αυτά και, συνοπτικά, χωρίζονται στο Command (ενδυναμώνουν τους συμπαίκτες μας), Devotion (ενδυναμώνουν τον χαρακτήρα) και Psychic (κερδίζουμε νέα spells). Ο αριθμός των Fervour Points που κερδίζουμε ανά επίπεδο εξαρτάται από την απόδοσή μας στο πεδίο μάχης και φτάνει μάξιμουμ τους 4. Πόσες Psy Gates ανοίξαμε (όσο λιγότερες τόσο το καλύτερο), πόσα honor kills κάναμε, πόσα relics βρήκαμε, πόσες πόρτες ξεκλειδώσαμε και πόσο Turret hacking κάναμε. Το σύστημα προσφέρει μια πολύ "light rpg" εμπειρία και φαίνεται πως είναι μια πρόχειρη και τελευταίας στιγμής προσθήκη, μιας και αν εξαιρέσουμε το Psychic, που κάνει διαθέσιμα κάποια καινούρια spells, τα άλλα δύο είναι εντελώς ανέμπνευστα. Επίσης, το βρίσκουμε ελαφρώς φαιδρό να κερδίζει επίπεδο ένας βετεράνος της Deathwing επειδή «έφαγε για πρωινό» κάποιες εκατοντάδες Tyrranids.

H ανάπτυξη και η ανέλιξη των Space Marines γίνεται αργά και μέσα από εκατοντάδες μάχες, όταν πραγματικοί Terminators τέτοιου επιπέδου και μαχητικής ικανότητας θα έπρεπε να είναι εντελώς φτασμένοι. Θα προτιμούσαμε το upgrade του Librarian μας να προέρχεται από Relics, τα οποία μας βάζει το παιχνίδι να βρούμε και δεν έχουν ούτε καν διακοσμητικό ρόλο στην πανοπλία μας. Είναι απλά 4-5 collectibles διάσπαρτα και κρυμμένα σε κάθε χάρτη, χωρίς ίχνος lore και codex analysis από πίσω, έτσι για να υπάρχουν. Η συνεισφορά τους στο τελικό score του χαρακτήρα μας για ένα εξτρά Fervour point κρίνεται ανεπαρκής και τα κάνει να φαίνονται σαν ένα ακόμα κουτάκι «τικαρισμένο» που πρέπει να έχει το παιχνίδι. Ένα mandatory collectible έτσι για την... αλητεία.

Space hulk Deathwing screen 05

Μια άλλη ιδέα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι devs, αν ήθελαν σώνει και ντε,να βάλουν upgrades για το χαρακτήρα μας, θα ήταν να βρίσκαμε κρυμμένα blueprints ή «τεχνολογίες» φωλιασμένες στα άδυτα του Space Hulk (με αναφορά στη Dark Age Of Technology, που, ειρωνικά, είναι η περίοδος οργιαστικής τεχνολογικής προόδου, ανώτερης της τωρινής ή των απαρχών της Age of Imperium), με τις οποίες οι Techpriests θα έβαζαν κάποια augments στην πανοπλία ή θα ενδυνάμωναν τον εξοπλισμό του Terminator. Πρόχειρη και με έλλειψη φαντασίας η εισαγωγή των skill trees, που υπάρχει απλά «επί τούτου». 
Μια ακόμη πινελιά στο gameplay είναι η ύπαρξη των Turrets, που λειτουργούν σαν αμυντικοί μηχανισμοί των διαστημοπλοίων και μπορούμε με ένα απλό hacking να τα απενεργοποιήσουμε ή να τα χειριστούμε ώστε να προετοιμάσουμε το έδαφος στο επόμενο δωμάτιο, σκοτώνοντας κάποιους εξωγήινους που παραμονεύουν εκεί.

Συμβουλή μας είναι να τα βγάζετε εκτός μάχης (εφόσον είναι ανοικτά) διότι για κάποιο λόγο επιτίθενται και στην ομάδα μας, κάνοντας σοβαρότατη ζημιά.
 Στα θετικά του παιχνιδιού είναι και η έλλειψη manual saving system (ολντσκουλιά ftw), μιας και γεμίζει τον παίκτη με μια ανησυχία και μια ένταση, για το αν πήρε τη σωστή απόφαση για το δρόμο που ακολούθησε. Η επιρροή της έλλειψης saving system κατά βούληση, βοηθάει πάρα πολύ την ατμόσφαιρα του τίτλου, εφόσον δεν είναι άδικα δύσκολο σε κανένα σημείο και είναι ένα άρτυμα, του οποίου την επίγευση θα εκτιμήσουν οι παραδοσιακοί gamers. Η χρήση τω PSY Gates (3 με 4 σε κάθε πίστα) είναι το όπλο, αν κάποια στιγμή νιώθετε πως οι Genestealers είναι έτοιμοι να λυγίσουν την ομάδα σας, η οποία γιατρεύει τους Terminators, αναπληρώνει τα Health Packs, δίνει τη δυνατότητα να αλλάζουμε loadout και, το σημαντικότερο, δημιουργεί save point. Είναι ένα από τα πιο δίκαια και καλοφτιαγμένα συστήματα σωσίματος της προόδου μας, που με μαεστρία κρατάει την ισορροπία μεταξύ άδικης δυσκολίας και save scamming.

Space hulk Deathwing screen 06

Αφήνοντας κατά μέρος τις όποιες ιδιαιτερότητες φέρνει στο τραπέζι το tactical της υπόθεσης, επιβάλλεται η αναφορά στα εμβληματικά όπλα των Terminators. Storm Bolter, Retribution, Claws, Flamer, Plasma Cannon, Assault Cannon, Thunder Hammer, Force Sword είναι μερικά από τα «εργαλεία» που έχουμε στη διάθεσή μας και γίνονται διαθέσιμα σταδιακά για εμάς και τους συμπαίκτες μας. Παρόλο που το παιχνίδι δεν έχει βάλει το κλασικό και επικίνδυνο weapon jamming στο Storm Bolter, το οποίο είναι παρόν βέβαια στα άλλα όπλα, και η melee μάχη λόγω head bobbing και κακής εφαρμογής είναι για γέλια, η γενική αίσθηση των όπλων είναι καλή. Με εμφανή και διαφορετικό τρόπο για το πώς βάλλουν και μπουμπουνίζουν (άλλα μοιάζουν με shotguns, άλλα με μυδράλια, άλλα κάνουν aoe- έκρηξη), αλλάζουν άρδην και τον τρόπο παιχνιδιού.

Μια αλλαγή στον οπλισμό που φέρουμε, ειδικά στα δυσκολότερα επίπεδα, μεταβάλλει και την εμπειρία και την τακτική προσέγγιση. Μπορεί οι devs να επέλεξαν να έχουμε άπειρο ammunition (και εδώ θα προτιμούσαμε να βρίσκαμε αναλώσιμα στο Space Hulk για μια πιο survival αίσθηση) και τα σχεδίασαν ώστε να «λακτίζουν» ελαφρώς παραπάνω (να είσαι 2.40 ύψος υπεράνθρωπος, με δύο καρδίες, δύο συκώτια, με μια στολή σαν πολεμική βάση και να σου κλωτσάει το «νεροπίστολο» είναι κάπως ευτράπελο), αλλά μας κέρδισε αυτή η διαφορετικότητα. Κάθε όπλο και διαφορετικό στυλ παιχνιδιού! 

Αυτή η διαφορετικότητα είναι που, κανονικά, θα έπρεπε να εκτινάσσει την co-op εμπειρία μέχρι το Ultima Segmentum και...beyond.

Space hulk Deathwing screen 07

Οι ξεχωριστοί ρόλοι των κλάσεων (Assault, Heavy, Librarian, Apothecary, Tactical), αποτέλεσμα του διαφορετικού οπλοστασίου του καθενός, δημιουργούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για μοναδική co-op εμπειρία 4 ατόμων. Μάχεστε για να κερδίσετε ακόμα μερικά μέτρα σε ένα απομονωμένο διάδρομο του Caliban’s Will και το Plasma Cannon του heavy gunner κολλάει. Kάνει μερικά μέτρα πίσω, ενημερώνοντας τους «Αδελφούς» του να πάρουν σειρά. Ορμάει μπροστά ο Tactical Τerminator με το Spear of Caliban, αφήνοντας τον Apothecary να καλύψει τα νώτα της ομάδας, μιας και τα sensorium ενημερώνουν για επικείμενη επίθεση των Genestealer, ενώ ο Assault τρέχει στα πλάγια για κλειδώσει μια πόρτα, καθώς είναι θέμα χρόνου να κατακλυστεί ο χώρος από τα επιθετικά Tyrranids. Κάτι τέτοιο φανταζόμασταν θα μπορούσε να γίνει, αν δούλευε κανονικά το Online. Δεν είναι μόνο τα, άλυτα ακόμα, θέματα συνδεσιμότητας ( με συνεχόμενα Network errors), είναι και η έλλειψη κάποιου τρόπου in-game φωνητικής επικοινωνίας που κάνει τη συνεννόηση των παικτών πρακτικά αδύνατη.

Η εμπειρία μας με αγνώστους ήταν σχετικά χαοτική. Οι επιλογές των devs να δίνουν πόντους εμπειρίας για τον κάθε χάρτη, οι οποίοι ανοίγουν σταδιακά και εδώ, το διαθέσιμο εξοπλισμό για κάθε κλάση και χάνονται μετά την περάτωση της αποστολής, η μη ύπαρξη perma death (υπάρχει respawn timer), η δυνατότητα να αλλάζουν οι παίκτες κατά το δοκούν κλάση και loadout και η μη δυνατότητα να παίξεις co-op όλο το campaign με τα cinematics και οράματα, μας άφησαν να απορούμε πώς μπορεί να χάνεται μια τέτοια ευκαιρία (με τους παίκτες να κάνουν farming για να ξεκλειδώσουν άκοπα τα όπλα από την αρχή του Level). Ευτυχώς, όμως, για το παιχνίδι, εισήχθη ένα online mode, το Astartes Code, όπου το όλο θέμα μπαίνει σε μια πιο ρεαλιστική και θελκτική προοπτική. Ξεχνάμε τα level και τα ανούσια RPG στοιχεία και ο κάθε παίκτης επιλέγει έναν Terminator, έχει από την αρχή όλο τον εξοπλισμό διαθέσιμο, ζώντας και πεθαίνοντας με αυτή την επιλογή.

Space hulk Deathwing screen 08

Με δεδομένο πως τα προβλήματα με τους servers απαντώνται σιγά σιγά, και τη δυνατότητα φίλων να χρησιμοποιήσουν ένα 3rd party μέσο φωνητικής επικοινωνίας, δηλώνουμε με σιγουριά πως θα αποτελέσει το πιο διασκεδαστικό, έντονο τρόπο που μπορεί να παιχτεί ο τίτλος. Τέσσερις φίλοι να πολεμούν ώμο-ώμο  και να καταστρώνουν τακτικές επί τόπου (αναγκαίες, ξαναλέμε, στα δύο υψηλοτέρα επίπεδα) για να ανταπεξέλθουν στις ασεβείς και μιαρές ορδές του δευτέρου πιο επικίνδυνου εχθρού της ανθρωπότητας (αλλά πιο επιθετικού και επεκτατικού). Αν βάλει και η εταιρία, μέσω extra content, κάποιους ακόμα χάρτες και οπωσδήποτε κάποια κομμάτια «εξωτικού» εξοπλισμού για να αποκτήσει και replayabillity, θα αποτελεί από μόνο του ένα λόγο για να αγοράσει μια παρέα το SH:DW. Δεν ήταν για πέταμα το βασικό online, απλά συγκεκριμένες επιλογές της εταιρίας, μας έβγαλαν εντελώς εκτός κλίματος και ατμόσφαιρας.



Δυστυχώς για το SH:DW, το launch στον τεχνικό κομμάτι ήταν για κλάματα. Ενώ είναι ένα σχετικά απαιτητικό παιχνίδι, δε δικαιολογείται σε καμία περίπτωση η αστάθεια στα frames (που, για να σας προλάβουμε, ήταν άσχετη με το ανεβοκατέβασμα των ρυθμίσεων γραφικών και έφτανε σε πολύ χαμηλά επίπεδα όταν το swarm γέμιζε τα δωμάτια), δίνοντας γενικά μια πολύ choppy εικόνα που χαλούσε την τρομερή δουλειά που έχει γίνει στο σχεδιασμό των χώρων. Ακούστηκαν πολλά παράπονα για desktop crashes (εμείς δεν είχαμε κανένα), ενώ και διάφορα bugs κολλημένων πτωμάτων σε πατώματα, και «ταριχευμένων» εχθρών, έκαναν συχνά πυκνά την εμφάνισή τους (αν και με τέτοιο αριθμό εμφάνισης είναι λογικό κάποια καημένα genestealers να χάνουν το δρόμο τους στο Warp). Για τα προβλήματα σύνδεσης αναφερθήκαμε παραπάνω. Την είχαμε ψιλιαστεί τη δουλειά, καθώς αναβολές στην έκδοση ενός τίτλου μια βδομάδα πριν κυκλοφορήσει δεν είναι ποτέ καλό σημάδι.

Space hulk Deathwing screen 09

Για καλή μας τύχη η εταιρία απάντησε με το 1,6 hotfix σχετικά γρήγορα, βελτιώνοντας αισθητά το τεχνικό κομμάτι και προσφέροντας μια αρκετά πιο ομαλή εμπειρία. Τα ξέρετε, μην τα ξαναλέμε, μακριά από προ-αγορές και να περιμένετε λίγο πριν προβείτε σε αγορά PC τίτλου έτσι όπως μας τα έχει κάνει η βιομηχανία. Από τη μεριά μας παίξαμε κάποιες ώρες την αρχική έκδοση και μετά το αφήσαμε για να δοκιμάσουμε την 1.6, και βάσει αυτής έγινε το review. 

Για το τέλος αφήσαμε το καλύτερο. Υπάρχει κάτι στο οποίο το παιχνίδι διαπρέπει. Είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό, αλλά θεωρούμε πως όσοι εξ υμών έχετε την ελάχιστη έστω σχέση με το τι εστί Space Hulk -και κατ’ επέκταση Warhammer 40K Universe- εδώ θα βρείτε κάτι το μοναδικό.

Η ατμόσφαιρα, ο αέρας, η αρχιτεκτονική των εσωτερικών των διαστημοπλοίων, οι ήχοι των όπλων, οι φράσεις των Terminators, τα ουρλιαχτά των Genestealers, όλα "φωνάζουν" Space Hulk και ειλικρινά δε ξέρουμε πώς θα μπορούσε να αποδοθεί πιο όμορφα και πιο πιστά σε ένα FPS. Τα τεράστια Scriptorium Halls, οι επιβλητικοί καθεδρικοί ναοί και οι θάλαμοι βασανιστηρίων γαργαλούν τη φαντασία του παίκτη για το ποια ένοχα μυστικά κρύβει η ιστορία των Dark Angels, πώς χάθηκαν τόσες ψυχές στο Warp και γιατί δε μπόρεσε ο Naivgator να τους οδηγήσει σε ασφαλείς δρόμους. ΌΛα είναι σχεδιασμένα όλα στην εντέλεια και με προσεγμένη την παραμικρή λεπτομέρεια. Τόσο τεράστια και μεγαλιθικά, αλλά και τόσο κλεισμένα και αποκομμένα στο πλαίσιο ενός σκάφους. Το κλειστοφοβικό συναίσθημα που δε μας εγκαταλείπει ακόμα και όταν μπροστά μας απλώνεται ένα δωμάτιο 50 μέτρων μήκους και το διπλάσιο σε ύψος.

Space hulk Deathwing screen 10

Είναι δύσκολο να μεταφερθούν σε κείμενο κάποιες εικόνες και συναισθήματα που δημιουργεί η ατμόσφαιρά του. Το πως διαταράσσεται η νεκρική σιγή των μοναστικών ησυχαστηρίων των Αδελφών από τις απόκοσμες στριγκλιές των νέων εποίκων των πλοίων-κουφαριών. Το πώς, όταν ξαναβάζουμε σε λειτουργία μηχανικά μέρη των πλοίων, ακούγονται σαν τέρατα που ξυπνούν από χειμερία νάρκη και βρυχώνται μανιασμένα, σα να γνωρίζουν πως αυτό είναι το στερνό τους «τραγούδι». Να δείξουν πως είναι είναι ζωντανά μετά από χιλιάδες χρόνια στη λήθη και την απραξία. Το πώς σε υποβάλει το «σεργιάνισμα» στους αεραγωγούς, με το μόνο ήχο που ακούγεται να είναι αυτός από το στιβαρό και βραδυκίνητο βήμα των Terminator. To πώς το μονότονο «Βουπ Βουπ» σπάει από τις «σειρήνες» των ενδείξεων για εμφάνιση των εχθρών.

Δεν είναι τρόμος. Το παιχνίδι δεν είναι τρομακτικό, είναι αργό, επιβλητικό και σε σημεία επικό. Ζωντανεύει στα μάτια σου με την εξαιρετική χρήση των φωτισμών και των σχεδιαστικών επιλογών, αυτό το ιδιαίτερο μείγμα φουτουριστικού, μεσαιωνικού, ζηλωτικού φονταμενταλισμού (που, όμως, είναι ο μόνος τρόπος επιβίωσης της ανθρωπότητας... in the grim darkness of the far future), που διαπνέει τον τεράστιο οργανισμό που λέγεται Imperium Of Man. 


Αν η προσοχή και η λεπτομέρεια που χαρακτηρίζει το οπτικό αποτέλεσμα του παιχνιδιού είχε δοθεί και στις πτυχές του gameplay, τότε θα μιλούσαμε για έναν τίτλο αριστούργημα. Δυστυχώς, όμως, έχουμε ένα παιχνίδι το οποίο ταλαιπωρείται από ασθένειες σε βασικά κομμάτια του gameplay και δε μπορεί να ξεφύγει από το «απλά καλό». Κάποιες πιο φρέσκιες και θαρραλέες ιδέες θα μπορούσαν να ντύσουν το core gameplay (που είναι καλό όντως) πιο πετυχημένα, ανεβάζοντας τις μετοχές του παιχνιδιού κατακόρυφα. Αντιθέτως, το SH:DW προτίμησε τις δειλές, μισοτελειωμένες και βιαστικές, αφήνοντάς μας ακόμα μία φορά με ένα τεράστιο «What if...».

To review βασίστηκε στην PC έκδοση του παιχνιδιού (οι εκδόσεις για PS4 και Xbox One θα γίνουν διαθέσιμες το 2017).


Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: FPSΔιάθεση: Ψηφιακή διανομή
Αριθμός παικτών: 1-4Ανάπτυξη: Streum On StudioΗμ. Έκδοσης: 14/12/2016
PEGI: 16Εκδότης: Focus Home InteractiveΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Καθηλωτική ατμόσφαιρα.
  • Εκπληκτικός σχεδιασμός του Space Hulk.
  • Στα υψηλότερα επίπεδα ευνοεί το αργό, στοχευμένο και με τακτική gameplay.
  • Ωραία αίσθηση των όπλων.
  • Το co-op σε Codex Astarte mode είναι δυνητικά ο καλύτερος τρόπος για να παίξουμε το παιχνίδι.

Αρνητικά

  • Το single player campaign μπορεί να γίνει βαρετό.
  • Τεχνικά προβλήματα, ιδιαίτερα στο Online.
  • Δεν αξιοποιούνται σωστά ιδέες που θα μπορούσαν να προσδώσουν στον τίτλο replayability και λίγο περισσότερο ενδιαφέρον στο επαναλαμβανόμενο gameplay.
  • H A.I. φίλων και εχθρών.
  • Εντελώς anticlimactic τέλος.

Βαθμολογία

Από την πρώτη στιγμή που ο Νίκος βρέθηκε μπροστά σε ένα Intel 286, κάποτε παλιά, τα «διλλήματα» για την αξιοποίηση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή έπαψαν να υπάρχουν. Εκεί που ο περίγυρός του έβλεπε ένα εργαλείο δουλειάς «για το μέλλον», ο Νίκος έβλεπε μια παιχνιδομηχανή! Από τότε έως σήμερα συνεχίζει να είναι αμετανόητος PC Gamer, «λιώνοντας» ταυτόχρονα και τις διάφορες κονσόλες που περνούσαν και περνάνε κατά καιρούς από τα χέρια του!! Παράλληλα έχει εξίσου μεγάλη αδυναμία για τη Μέταλ μουσική, τον αθλητισμό και την τελευταία πενταετία για τις ξένες τηλεοπτικές σειρές.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Final Fantasy XII: The Zodiac Age
Επιστροφή στον κόσμο του Ivalice.
Xbox Game Pass
Εντυπώσεις από τη μέχρι σήμερα πορεία της υπηρεσίας της Microsoft.
NPD Ιουνίου: Κορυφή για PlayStation 4 και Tekken 7
Αυξημένα τα έσοδα από hardware μέσα στο 2017.
«Χρυσό» το Uncharted: The Lost Legacy
Ένα βήμα πιο κοντά στην κυκλοφορία.
Trailer για το Dragon's Dogma: Dark Arisen
Πρώτη ματιά στο "νέο κόσμο" και στους gameplay μηχανισμούς του τίτλου.
Δωρεάν για δόκιμη το Doom για σχεδόν πέντε μέρες
Μαζί με την διάθεση του “update 6.66” του παιχνιδιού.
Η Telltale Games αποκαλύπτει τους επόμενους τίτλους της
Batman: The Enemy Within, The Walking Dead: The Final Season και The Wolf Among Us: Season 2
Νέο gameplay trailer για το The Evil Within 2
Υποστήριξη ανάλυσης 4Κ στο Xbox One X.
Ξεκίνησαν τα Summer Sales του PlayStation Store
Μεγάλες προσφορές σε γνωστούς τίτλους.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Πλημμύρα από 40Κ παιχνίδια. Τι γίνεται? Εντωμεταξύ σε κάθε παιχνίδι στο Διαδίκτυο υπάρχουν του κόσμου οι αναλύσεις στο πόσο καλά έχει μεταφερθεί το lore στα παιχνίδια, πολύ φανατικό κοινό! Τόσο καλό είναι το lore?
    Στο παιχνίδι τώρα, θα περιμένω να βελτιωθεί λίγο η ΑΙ και η απόδοση καθώς αυτά που διάβασα μου κίνησαν λίγο την περιέργεια και φαίνεται να έχει καλή ατμόσφαιρα αλλά φοβάμαι την επανάληψη. Ίσως δω πρώτα το Space Hulk Ascension.

  • mifune

    Η ΑΙ δεν προκειται να βελτιωθει γτ έτσι είναι το παιχνιδι. Στη δεδομένη φάση θα σου προσφερει ενα συμπαθητικο 9-ωρο στο SP και πολυ μεγαλυτερες συγκινησεις στο μουλτι. To Lore είναι πραγματικα εκλπλητκικο και αχανες.To ascension Να ξερεις δε μοιαζει καθολου με αυτο το παιχνιδι. Turn based το ένα και με περισσοτερες αναφορες στο tabletop, tactical fps αυτό Που δανειζεται απλά το setting του tabletop

  • mifune

    Το lore φέρει υψηλά επίπεδα εθισμού. Enter at own risk.

  • mifune

    Απλα να ξέρεις και να εισαι προετοιμασμένος οτι αμα ασχοληθείς με το σύμπαν του Warhammer 40k, η πολιτική ορθότητα ειναι άγνωστη λέξη.
    Ειναι ενα σύμπαν που κυριαρχεί η ξενοφοβία ο φανατισμός το μίσος, ο φασισμός και φυσικά ο πόλεμος. Όλες οι φυλές εχουν φοβερά ελαττώματα οσο αφορά το ηθικό του πράγματος. Με μόνη ίσως μικρή εξαίρεση τους Tau που συγκριτικά με τους υπόλοιπους είναι σχετικά κάπως πιο ok.
    Αυτός ειναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο ακόμα δεν εχει κάνει το holywood ταινία warhammer και με τις ιδιαιτεροτητες που εχει το franchise δύσκολα θα κάνει.

  • Νίκο, πολύ ωραίο review!! Μια ερώτηση, overwatch έχει το παιχνίδι και πως παίζει ειναι αυτόματο? το χειρίζεται η ΑΙ?

  • oneeyedwally

    Καλημέρα και Χρονια Πολλα. Δεν υπάρχει καμία λειτουργια Overwatch ( τυπου XCOM και Ascension) καθώς είναι κάτι που θα χρησιμευε σε ένα Turn Based. Όπως έγραψα η AI βάλλει αδιακρίτως και το μόνο κοντινο σε Mode επιφυλακης είναι η εντολη "guard" ; όπου και ο Τερμι μας παραμένει σταθερος σε ένα σημείο. Ιδιαιτερα χρήσιμο όταν θέλεις να βαλείς μπροστά το Heavy Weapon Term, με μια ασπίδα πιθανώς, να λειτουργεί ως κυματοθραύστης-τανκ!!!:):):)

  • oneeyedwally

    Χρόνια πολλά! μάλιστα, άρα το έχει πει "guard" και βαράει οτι είναι μάλλον στο range του. ευχαριστώ.

  • πωωωω Νίκο έβαλα να δω ένα gameplay βίντεο και ζαλίστηκα απο τον χαμό στην οθόνη. τυφλα να εχει το doom και το serious sam με τοσα kills!

  • Sky333

    ¨εχει πολυυυυυυ πράμα η οθόνη. γεμίζει "τερατελια" σφαγμενα και το heabbobing δε βοηθαει ιδιαιτερα!!!!:):)

  • Sky333

    ναι δε μου άφησε ωραια εικόνα αυτο που είδα, μου φανηκε κουραστικό. δε πειραζει, παμε για άλλα.

  • Δείχνει εντυπωσιακό, αλλά το PC μου μάλλον δεν το σηκώνει τούτο με όσα βλέπω να τρέχουν στην οθόνη. Μάλλον θα περιμένω έκδοση PS4.

  • Neil

    Κυδος για Nick+avatar

  • Δείχνει όνειρο για όσους έχουν ασχοληθεί με το σύμπαν και καλή επιλογή για τους υπόλοιπους. Θα το δω κάποια στιγμή στο μέλλον.

  • Kabamaru.Igano

    Οπωσδήποτε Αποστολε!!!! Οπτικα και σαν ατμοσφαιρα είναι όπως ακριβως το φανταζεσαι. Και σχετικα είναι κοντά στο πνεύμα του tabletop!!! Αν δουλεύανε και παραπανω τα relics- κρυφες τεχνολογιες και το backstory της Deathwing θα ήτανε άλλο πράμα!!!

  • Kabamaru.Igano

    Κοίταξε να δεις: καλα τα relics, αλλά γίνανε λίγο σούπα τελευταία στα παιχνίδια του είδους. Υποτίθεται είναι υπέρ σπάνια.

    Όχι! Εγώ είμαι βλαμμένος. Θα παίξω για να ψάξω να βρω στοιχεία για τον επανερχομο του Lion El' Jonson που φημολογείται έντονα στα τελευταία βιβλία. Και φυσικά για την αίσθηση του να χειρίζεσαι την Tactical Dreadnought Armour. Είναι απατηλά γρήγοροι οι φίλοι τερμινατορες, και πιο στιβαροί από οτιδήποτε άλλο. Τιτάνας έχει πατήσει Terminator κι αυτός σηκώθηκε και συνέχισε να μάχεται. Άλλος έριξε ολόκληρο τιτάνα σπάζοντας το πόδι του με γροθιές.

    Είναι η δεύτερη τελειότερη melee unit κι αυτό οφείλεται εν πολλοίς στον Crux Terminatus, τον σταυρό που φέρουν στον ώμο και που περιέχει ψήγμα της πανοπλίας του αυτοκράτορα. Κι όμως, οι Genestealers τους κόβουν με ένα χτύπημα. Κι ορμούν κατά εκατοντάδες μεσα σε στενούς διαδρόμους όπου οι άλλοι είναι πρακτικά ακίνητοι. Tactical nightmare! Να φανταστείς ότι στο αυθεντικό επιτραπέζιο, ο παίκτης που χειριζόταν τους terminators έπαιζε υπό την πίεση κλεψύδρας.

  • Πες τα για το Save System! πρόσφατα είχα αυτή την κουβέντα σε ένα άλλο review :P
    Μάλλον θα το αγοράσω οταν κυκλοφορήσει στο ps4 αν και ανησυχώ με αυτα που διαβάσω για την τεχνική νοημοσύνη μιας και θα το παίξω μόνο στο single player αφού δεν έχω κάποιον να το παίξω μαζί.
    Πάντως δεν είναι λιγο κουραστικό που κυκλοφορούν τοσα πολλά παιχνίδια με πρωταγωνιστές τους Space Marines; Εγώ προτιμάω τους Tau ή ίσως τους Eldar. Η έστω αν θέλουν σώνει και ντε να έχουν πρωταγωνιστές ανθρώπους ας ασχοληθούν με Sisters of Battle και Imperial Guard. Πάλι καλα που θα κυκλοφορήσει το Inquisitor Martyr όπου επιτέλους δεν θα είσαι πάλι space marine.
    Ελπίζω το Inquisitor Martyr να είναι καλό γιατί για εμένα είναι ο πιο αναμενόμενος warhammer 40k τίτλος για κονσόλες.

  • Sadshadow

    To Space Hulk έχει πολύ συγκεκριμένους περιορισμούς στις συμμετέχουσες δυνάμεις. Υπάρχουν δύο πλευρές με αποκλειστικές εκπροσωπήσεις. Από τη μία υπάρχουν οι Tyrannids με συμμετοχή μόνο των Genestealers κι από την άλλη οι Astartes (Space Marines) αποκλειστική συμμετοχή τους terminators της Deathwing των Dark Angels. Έτσι είναι φτιαγμένο το επιτραπέζιο, έτσι το μετέφεραν.

    Από την άλλη, αν εξαιρέσεις το Space Marine, δε θυμάμαι κάποιο παιχνίδι που να μη σου δίνει δυνατότητα επιλογής κι άλλων φυλών... Το Eternal Crusade είχε Ork, Chaos κι Eldar, τα Dawn of War έχουν σχεδόν τα πάντα, το BattleFleet Gothic πάλι διαθέτει Ork και Chaos... Το Kill Team στο PS3 είχε μόνο Astartes όπως και το Squad Command στο PSP, αλλά δεν νομίζω να τα παιξε και πολύς κόσμος αυτά εκτός από κάτι τρελούς σαν κι εμένα.

  • Sadshadow

    Ναι το ξερω οτι το Space Hulk ειναι μονο με Space Marines, απλα κυκλοφόρησαν 3 Space Hulk το ενα μετα το αλλο και σε 2 μήνες κυκλοφορεί σε κονσόλες το Deathwatch που είναι παλι μόνο με Space Marines. Στην προηγούμενη γενιά 2 τίτλοι είχαν κυκλοφορήσει, και οι 2 ήταν με Space Marines. Έκτος από το kill team που αναφέρεις είχε κυκλοφορήσει και το Space Marine. Και παράλληλα είχε κυκλοφορήσει και το Squad Command στα φορητά (εγω το ειχα παιξει στο DS που ηταν ομως κατώτερη έκδοση απο αυτή του PSP). Το μονο παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει σε κονσόλα και δεν ειχε βασικό πρωταγωνιστή Space Marine ήταν το Fire Warrior στο ps2. Στο ps1 και Saturn είχε κυκλοφορήσει ένα ακόμα Space Hulk. Στο PC έχεις δίκιο, μόνο εκει έχεις μέχρι και τώρα μεγαλύτερη ποικιλία στο τι θα παίξεις. Άπλα σαν κατά κύριο λόγο console gamer που είμαι, όταν έκανα το σχόλιο είχα στο μυαλό μου τα παιχνίδια σε κονσόλες. Σε PC το μόνο που εχω παίξει ειναι πριν αρκετά χρόνια το πρώτο Dawn of War με όλα τα Expansion του που είναι και το παιχνίδι που μου έμαθε το σύμπαν του Warhammer 40k (αν και η πρώτη μου επαφή ηταν με το επιτραπέζιο σταυροφορία στο διάστημα το οποίο όμως μέχρι να παίξω το Dawn of War ήταν μια ξεχασμένη παιδική ανάμνηση) Στο πρώτο Dawn of War στο campaign πάλι έπαιζες μόνο με Space Marines... Πριν λίγες μέρες αγόρασα το Dawn of War 2 και σκοπεύω να το ξεκινήσω μέσα στο Ιανουάριο. (αν και συγχύστηκα πάρα πολύ οταν είδα οτι δεν μπορώ απλά να βάλω το δίσκο μέσα και να παίξω και μου ζητάει να φτιάξω λογαριασμό στο steam!) Νομίζω ότι στο πρώτο Dawn of War 2 πάλι παίζεις μόνο με space marines. Τέλος πάντων το 2017 φαίνεται οτι θα αλλάξουν λίγο τα πράγματα με την κυκλοφορία των inquisitor - martyr και eternal crusade στις κονσόλες.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 6 μήνες από Sadshadow
  • Sadshadow

    Ναι, δεν έχεις άδικο. Στις κονσόλες έχει κατά κύριο λόγο πρωταγωνιστές τους Space Marines. Υποθέτω επειδή είναι το σημα κατατεθέν του 40Κ. Τα παιχνίδια που λες τα ανέφερα κι εγώ στο ποστ, αλλά δεν παρατήρησα ότι στις κονσόλες επικρατεί το Astartes στοιχείο.

    Αυτό μπορεί να συμβαίνει κι επειδή η φυσιογνωμία του Space Marine είναι περισσότερο δυτικού τύπου, όπως το κοινό που στοχεύουν κυρίως οι console devs. Σκέψου οτι οι Tau (η πιο καινούργια φυλή του παιχνιδιού μαζί με τους Necrons) εισήχθησαν στο franchise για να τερψουν τους πιο "γιαπωνέζικους" τύπους.

    Στα πλαίσια της προώθησης αυτής της κίνησης βγήκε και το Fire Warrior, όντας η διαφοροποίηση από τη νόρμα, κι άλλη μία μέτρια υλοποίηση αλλοτριου υλικού σε video game.

  • Sadshadow

    Συγνώμη δεν ειχα δει οτι είχες αναφέρει το Space Marine. Μάλλον λόγο του οτι είμαι άρρωστος και έχω πονοκέφαλο τις τελευταίες 2-3 μέρες και δεν επικοινωνώ και πάρα πολύ καλά....
    Επίσης συγνώμη που έκανα edit το σχόλιο μου μετά που μου απάντησες, καταλαθος έγινε, την ώρα που έγραφες το έκανα και εγώ edit.
    Κατάλαβα με πια λογική λες ότι βάζουν συνήθως τους space marines. Άπλα εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η λογική.
    Τους Necrons τους έχω περισσότερο για αιγυπτιακή θεματολογία και όχι γιαπωνέζικη.
    Έχω την εντύπωση πως και οι Sisters of Battle είναι νέες. Δεν ξέρω και πάρα πάρα πολλά πράγματα για το lore, ασχολούμαι με το σύμπαν σε casual βαθμό διαβάζοντας σχόλια και άρθρα από εδώ και εκεί σαν το δικό σου στο gameover από το οποίο έμαθα πολλά. Μάλιστα δεν ξέρω πως έγινε αυτό αλλα κάποια πράγματα που νόμιζα ότι ήξερα για τους necrons ήταν εντελώς λάθος σύμφωνα με το δικό σου κείμενο.

  • Sadshadow

    Τους Tau ανέφερα ως "ιαπωνικούς". Απλά μαζί με τους Necrons είναι οι πιο καινούριες φυλές. Οι Sisters of Battle είναι faction του Imperium. Είναι άνθρωποι, άρα δεν λογίζονται ως άλλη φυλή. Επίσης τα καινούρια codices έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στους Necrons και τους έκαναν πιο ... ανθρώπινους.

νομίζω είναι εξαιρετικό για κάποιον που έχει ΟΝΕ αλλά δεν είχε 360. Για όσου όμως πέρασαν από την μί...
Xbox Game Pass σε K2
Και γω περιμένω τώρα τελευταία λόγο έλειψης χρόνου..Αλλά η υπομόνη σου ώρες ώρες είναι αξιοθαύμαστη....
16,89 Ε έχει ,και το παιχνίδι μαμάει..Τιμήστε το και δεν θα χάσετε..
Πεστα Χρυσοστομε..( ρομαντικος γαρ..)
Xbox Game Pass σε K2
Με τόση hardcor-ήλα που πουλάνε οι son-ακηδες περιμένα να πάει άπατο
I’m Captain Basch fon Rosenburg of Dalmasca! Don’t Listen to Ondore’s Lies!
Basch Lives!

Είχα γ...
LOL! Κι άλλο Spiderman Origins? Το επόμενο πότε θα βγει? Τον Οκτώμβριο?
...
Τεταρτη θεση για τον Κρασουλη παρ'ολο που ειχε 2 μερες στην αγορα. Αυτα ειναι!
Εντάξει μωρέ τώρα Day One πάει και αυτό, όπως όλα τα Uncharted άλλωστε από εποχής PS3
Όντως Γιώργο. Ειδικά αυτό το σεντούκι που εάν το ανοίξεις χάνεις το Zodiac Spear 60 ώρες μετά ήταν π...