Overwatch-NBA2Κ-FIFA σε Mech.

Πρέπει να παραδεχθούμε πως όταν πρωτοείδαμε το Rigs, δε μας είχε γεμίσει το μάτι. Είχε μεν τεράστια προώθηση από τη Sony αλλά η ιδέα ενός sports game με mechs/ robots ούτε ήταν κάτι καινούργιο αλλά ούτε φαινόταν και ως κάτι τρομερό για το VR. Μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης όμως, πρέπει να παραδεχθούμε πως τα παλικάρια της, κλειστής πλέον, Guerilla Cambridge, κατάφεραν να δώσουν ένα τίμιο launch tittle για το PSVR της Sony.

To παιχνίδι λοιπόν, λαμβάνει χώρα σε ένα υποθετικό μέλλον όπου η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε υψηλό επίπεδο και πλέον τα mechs είναι κομμάτι της καθημερινότητας. Και με την ανθρωπότητα να κυβερνάται από τη λογική «Άρτος και θεάματα» από την αρχαιότητα, ήταν επόμενο πως η ρομποτική τεχνολογία θα έμπαινε κάποια στιγμή στο χώρο των αθλημάτων. Το Mechanized Combat League, λοιπόν, είναι η "Σουπερλίγκα" των Rigs και προσφέρει ένα άθλημα όπου δύο ομάδες των τριών Rigs μπαίνουν μέσα σε μια πίστα και μάχονται ενάντια της άλλης με βασικό στόχο το να κερδίσουν αρκετούς πόντους -και τον αγώνα- και σιγά σιγά να αναρριχηθούν στο πρωτάθλημα. Αυτό γίνεται είτε μέσα από τυπικά team deathmatches αλλά είτε και μέσα από δύο άλλα στυλ παιχνιδιών που είναι εμπνευσμένα από το μπάσκετ (με διαφορά το καλύτερο) και το ποδόσφαιρο. Υπάρχουν διάφοροι κανόνες στο κάθε mode και στο πώς κερδίζεις πόντους, αλλά σε γενικές γραμμές, ο βασικός πυρήνας είναι η μάχη και ο τρόπος με τον οποίο θα κινηθεί η ομάδα σας έτσι ώστε να κερδίσει.

Rigs image 01

Και θέλετε να κερδίσει, γιατί όχι μόνο θα ανεβείτε στην παγκόσμια κατάταξη, αλλά θα αποκτήσετε χρήματα, θα ξεκλειδώσετε πολύ νέο υλικό, θα έχετε πρόσβαση σε καλύτερους πιλότους και θα κερδίσετε υποστήριξη από διάφορους χορηγούς. Έτσι, το παιχνίδι έχει στημένο ένα χλιαρό manager τμήμα ανάμεσα στους αγώνες, κατά το οποίο πρέπει να εξελίσσετε την ομάδα σας προσεκτικά, έτσι ώστε να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε στους επόμενους, πιο δύσκολους αγώνες. Η βασική προσοχή σας βέβαια, θα πάει στο ξεκλείδωμα των Rigs, τα οποία είναι πολλά (28) αλλά και ιδιαίτερα ακριβά, οπότε θέλει πολλή υπομονή (ίσως παραπάνω απ' όση ενδεχομένως θα έπρεπε) για να τα ξεκλειδώσετε.

Όμως, αξίζει το ξεκλείδωμά τους, γιατί το καθένα διαθέτει πολύ μεγάλες διαφορές από το άλλο. Κατά βάση, υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά Rigs (γρήγορο, special, all around, tank) αλλά αυτά είναι με τη σειρά τους διαχωρισμένα σε επτά κατηγορίες, με την καθεμία να ξεκλειδώνει άλλο look, special skills και -το κυριότερο- εντελώς διαφορετικά όπλα. Και αυτά τα όπλα είναι ιδιαίτερα καλοστημένα αφού πραγματικά νιώθετε μεγάλη διαφορά αλλάζοντας Rig, κάτι που αυξάνει τη διασκέδαση αλλά και τη διάρκεια του τίτλου.

Rigs image 02

Από την άλλη, όπως σε κάθε sports game, αν τελειώσετε μια σεζόν, δεν έχετε τίποτα άλλο να κάνετε από το να ξεκινήσετε άλλη μία, κάτι που για αρκετούς παίκτες μπορεί να είναι βαρετό. Και με πολύ καθυστέρηση και μπλα μπλα πριν, κατά τη διάρκεια (ημίχρονο) και μετά τον κάθε αγώνα, το βαρετό μπορεί να γίνει και κουραστικό. Έτσι, πολύ νωρίς θα καταλάβετε πως το παιχνίδι είναι φτιαγμένο ουσιαστικά για να παίζετε online multiplayer. Το να μπείτε σε online leagues και να παίζετε με άλλους παίκτες είναι εκεί που το RIGS πραγματικά ανεβαίνει αρκετά σκαλιά, αφού ξεφεύγοντας από την "περίεργη" ΑΙ (για να μη πούμε πως κλέβει κάποιες φορές), παίζετε με άλλους ανθρώπους και βλέπετε ορισμένες πανέξυπνες στρατηγικές αλλά και αστεία ανοργάνωτες ομάδες!

Η ατμόσφαιρα εντός του αγώνα είναι ευχάριστη, το mic του PSVR δουλεύει μια χαρά και, γενικά, το τζέρτζελο μιας ομάδας που διασκεδάζει είναι διάχυτο. Εδώ είναι που ξεχωρίζει το Rigs απέναντι στα άλλα multiplayer παιχνίδια της κονσόλας όπως το Eve και το Battlezone. Είναι πράγματι ευχάριστο και διασκεδαστικό και σε τραβάει να παίξεις και άλλο, χωρίς να σε αγχώνει μην πεθάνεις με αποτέλεσμα να ιδρώνεις από τον πανικό. Πολύ καλά λόγια έχουμε να πούμε και για τον οπτικό τομέα του τίτλου, αφού το RIGS είναι σίγουρα ένα από τα ομορφότερα παιχνίδια στο ρόστερ της κονσόλας, ενώ η αίσθηση του να χειρίζεσαι ένα μεγάλο ρομπότ με ταχύτητα και ακρίβεια βγαίνει φυσικά και απροβλημάτιστα.

Rigs image 03

Ο ηχητικός τομέας από την άλλη, είναι από απλά διεκπεραιωτικός έως εκνευριστικός καθώς, όπως είπαμε, ο εκφωνητής θα μιλάει συνέχεια σε σημείο που κουράζει! Όσο για το χειρισμό, είναι αρκετά απλός και λιτός, χρησιμοποιώντας την απολύτως βασική FPS λογική, για να είναι προσβάσιμος από όλους τους παίκτες, ενώ το PSVR headtracking δουλεύει -για άλλη μια φορά- άψογα.

Εν κατακλείδι, το RIGS: Mechanized Combat League είναι όντως ένα από τα δυνατά χαρτιά της Sony για το PSVR. Είναι αρκετά προσβάσιμο για όλους, έχει αρκετό υλικό, δουλεύει σωστά και, κυρίως, στοχεύει πάρα πολύ έξυπνα σε αυτούς που αγαπούν τα leagues και τα sports games. Ίσως παραείναι απλό για κάποιον που αναζητά ένα competitive shooter με πρόκληση, αλλά για κάποιον που θέλει να χαλαρώσει και να παίξει αυτό το «ένα ματσάκι μετά τη δουλειά/ σχολείο» και να ξεσκάσει, ανατινάζοντας ρομπότ και κάνοντας καρφώματα, είναι μια αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση.


VR χαρακτηριστικά

  • Θέση gaming: Καθιστή
  • Χρήση controllers: Dualshock 4
  • Επίπεδο ναυτίας: Μέτριο - Υψηλό

Το “επίπεδο ναυτίας” είναι υποκειμενικό, έχει να κάνει με την αίσθηση που αποκόμισε από το παιχνίδι ο εκάστοτε συντάκτης και μπορεί να διαφέρει από άτομο σε άτομο.

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: FPS, OnlineΔιάθεση: Sony Hellas
Αριθμός παικτών: 1-6Ανάπτυξη: Guerilla CambridgeΗμ. Έκδοσης: 13/10/2016
PEGI: 12Εκδότης: SIEEΠλατφόρμες: PS 4

Θετικά

  • Αρκετά καλός οπτικός τομέας.
  • Μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα 4x7 Rigs που μπορείτε να ξεκλειδώσετε.
  • Πραγματικά νιώθεις πως έχεις να κάνεις με ένα «αθλητικό» παιχνίδι, με διάφορα manager στοιχεία.
  • Ωραία αίσθηση δράσης και αθλητισμού, ειδικά στο multiplayer.
  • Εξαιρετική απόκριση του headtracking και ομαλότατη ταχύτητα κίνησης...

Αρνητικά

  • ...όμως ακόμα και έτσι, μπορεί να σας ζαλίσει μετά από έναν αγώνα.
  • Πολύ μπλα-μπλα, εισαγωγές και διακοπές, πιθανότατα για να δώσουν στον παίκτη την ευκαιρία να ξεκουράζεται λίγο και να μη ζαλιστεί γρήγορα.
  • Αν αφαιρέσεις το VR, το gameplay του είναι ολίγον τι υπεραπλουστευμένο.
  • Πρέπει να παίζεις αρκετό καιρό για να ξεκλειδώνεις τα πάμπολα unlockables.

Βαθμολογία

Αρχιτέκτων και συντηρητής ιστορικών κτιρίων κατ' επάγγελμα, μόλις πέσει η νύχτα φοράει την καμπαρντίνα του και σουρτουκεύει σε αναζήτηση μιας νέας περιπέτειας. Ταξιδιώτης και ονειροπόλος, με κλινικά κολλήματα σε Fantasy και Sci-Fi, gaming backstory από τα 80s και mantra τη φράση «η ιστορία και οι γρίφοι πάνω απ’όλα», δεν χαρίζει κάστανο σε νεοτερισμούς υπερβολικής ευκολίας. Αν είσαι adventure, RPG ή strategy, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχετε περάσει πολλές γλυκές νύχτες μαζί…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Επίσημο το Call of Duty: WWII
Η επιστροφή στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο είναι γεγονός.
Νέο gameplay video για το Tekken 7
Με δύο παλιούς γνώριμους.
Η Bandai Namco αποκαλύπτει το Code Vein
Action-RPG με πρωταγωνιστές βαμπίρ.
The Disney Afternoon Collection
“Γκασπ!”, “κλαψ”, “λυγμ” και άλλες ιστορίες νοσταλγίας.
Τα UK charts της εβδομάδας
Με Mass Effect: Andomeda και Persona 5 εκτός δεκάδας.
Επίσημη αποκάλυψη για το Star Wars Battlefront II
Ημερομηνία διάθεσης, χαρακτήρες, εκδόσεις και trailer.
Wonder Boy: The Dragon's Trap
100% remake, 100% πιστό στο παιχνίδι του '89.
Launch trailer για το The Silver Case HD Remaster
Για την PS4 έκδοση του τίτλου.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • στο multi κανει γρηγορα matchmaking; με την εννοια οτι οτι η εγκατεστημενη βαση χρηστων ειναι μικρη συν οτι δεν το εχουν αγορασει ολοι.

  • Panagiotis1987

    δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα, ολες τις φορές συνδέθηκα μεσα σε ενα λεπτο.

  • To δοκίμασα αρκετά, λειτουργεί σχεδόν άψογα σε ό,τι και αν κάνει, αλλά δεν άντεξα τη ζαλάδα που μου προκαλούσε. Είναι από τα παιχνίδια που δεν ήμουν σε θέση να ασχοληθώ για περισσότερο από 10 λεπτά τη φορά. Αν έχετε πρόβλημα με το VR γενικώς, προσοχή, θα σας διαλύσει. Αν όχι, δείτε το γιατί είναι από τα πιο ενδιαφέροντα και καλοσχεδιασμένα launch παιχνίδια του PSVR.

  • Το έχω αγοράσει αλλά δεν το έχω ανοίξει το κουτάκι. Ακόμα ασχολούμαι με το πανέμορφο Robinson και παίζω σιγά σιγά για να συνηθίσω την ζαλάδα. Οι τσίχλες βοηθούν αρκετά

  • Θελω πολυ να το δοκιμασω αυτο για να δω την ολη φαση με την ζαλαδα. Αυτο που απο τα video κιολας με χαλαει ειναι το HUD του παικτη που εχει ενα τεραστιο κυκλο στη μεση, με νευριαζει :P

  • Το ότι όλα τα reviews, στο GO ή εκτός, ξεκινούν και τελειώνουν σχολιάζοντας το πόση ζαλάδα προκαλεί το εκάστοτε παιχνίδι και πόση ώρα διάλειμμα πρέπει να κάνει ο παίκτης, κάθε πόση ώρα, είναι κάτι που παρατηρώ με ενδιαφέρον και προβληματισμό.

    Σαν εξωτερικό παρατηρητή, πάντως, με ελάχιστο hands on στη συγκεκριμένη τεχνολογία, το μεταφράζω ως "ενδιαφέρουσα τεχνολογία σε επίπεδο ιδέας, αλλά σε καμία περίπτωση κατάλληλη για μαζική κατανάλωση ή εφαρμογές μαζικής εμπορικής απήχησης".

    Άλλο να τρέχει ο κόσμος πανικόβλητος να βγει από το θέατρο σε προβολή των Λουμιέρ, γιατί νόμιζε ότι θα τους πατήσει τρένο που ερχόταν προς την κάμερα κι άλλο να μην μπορείς για φυσικούς, φυσιολογικούς και ανατομικούς λόγους να αντέξεις βιολογικά μία μορφή ψυχαγωγίας για πάνω από 5-10 λεπτά, γιατί προκαλεί ζαλάδα.

  • lovesfool

    την εχουμε ξανακανει τη συζητηση. υπαρχουν τιτλοι που δε ζαλίζεσαι καθολου.
    υπάρχουν τιτλοι που ειναι στο ατομο κ τιτλοι που η πλοιοψηφία δε θα τη παλεψει για πολυ ωρα.
    γενικα, πρεπει η τεχνολογία να βρει που να παταει. αν εισαι σε 1st person περιβάλλον, το να ζαλιστεις ειναι ευκολο αν εχει γρηγορη κινηση. σε πιο αργη, τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα. στο Eve κ στο Battlezone ας πουμε, ειμαι μια χαρα.
    Εκει που δουλευει υπεροχα, ειναι σε 3d platforms με σταθερη καμερα (κοιτας οπου θες αλλα η κινηση δεν ειναι στα ματια σου αλλα στο χαρακτηρα. εκει, ειναι μια αδιανόητη μαγεία. φαντάζομαι ένα 3D Mario έτσι κ απλά χάνομαι στο ονειρο, νομιζω οτι κατι τετοιο απλά θα αλλάξει το gaming για πάντα. το θεμα ειναι να γινει πιο προσιτη η τιμη αλλα κ οι devs να βρουν το τι πραγματικα δουλευει καλα εκει.
    κ με τη βελτιωση της τεχνολογιας, ολα θα γινουν καλυτερα.
    το αγχος μου ειναι οτι βλεπω την Sony να κοιματε. ουτε το προωθει, ουτε το δείχνει κ ούτε βλέπω κατι πολυ μεγάλο στον οριζοντα να ερχεται, πλην της RE7 υποστήριξης. θελει προσπάθεια κ ενώ τα Vive/ Oculus βγάζουν πολλα παιχνιδια (εστω κ μικρα) κ εχουν μεγαλο roster στον οριζοντα, η Sony ολιγον κοιματε. αγχωτικο μπορω να πω. Η Ε3 φέτος θα μας δειξει που το παει. αν δουμε 5λεπτα PSVR, μαλλον θα το φαει η μαρμαγκα οπως το PSVita

  • lovesfool

    Θα συμφωνήσω με τον Sky333 100%

καλος μηνας! παιχνιδακια για το γιο μου.
Και ετσι, ενα υπεροχο αφιερωμα φτανει στο τελος του. Μπραβο Κωστα για την εξαιρετικη, και πολυ, δουλ...
Περιμένω να δω ποιος μήνας θα με κανει να βαλω gold τωρα που μου εχει τελειώσει, αυτος δεν μπορώ να ...
omg... the horror...
Γειααα σας θα ηθελα να ρωτησω κατι που πιστευω πως ειναι σχετικο με το συγκεκρειμενο πληκτρολογιο. η...
Το παιχνίδι είναι κορυφαίο. Ωραίο ριβιού Αλέξανδρε. Το μόνο που ελπίζω είναι να κυκλοφορήσει σύντομα...
Απλά το έχω λιώσει :P
Μια και το ανέφερες φίλε Amiga500, αν το επέτρεπε ο χρόνος και οι υποχρεώσεις της ζωής, εγώ θα ήθελα...
Εγώ είχα πάθει πλάκα με τα γραφικά του Super Mario Bros 3.
Οφειλω να πω οτι κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εσυ Γιωργο αλλα και ο Λαμπρος , με τον οποιο ειχα...