Ένα τολμηρό πείραμα από την Capcom.

Η περίπτωση του Resident Evil 7 θυμίζει λιγάκι το χάος που ακολούθησε την ανακοίνωση του Metroid Prime. “Πώς τολμάνε να κάνουν τη σειρά 1st person;”, “To έπαιξα και δε θυμίζει σε τίποτα Metroid”, “Πάνε να κάνουν αρπαχτή για να ακολουθήσουν τη μόδα” και διάφορα άλλα τέτοια καλούδια είχαμε ακούσει και διαβάσει. Εν τέλει, το Metroid Prime θεωρείται ως μάλλον η καλύτερη στιγμή της σειράς, έχοντας όχι απλά καταφέρει να διατηρήσει όλα τα βασικά στοιχεία του gameplay από τα αρχικά παιχνίδια, αλλά και να τα αναπτύξει σε όλα τα μήκη και πλάτη του. Προφανώς για κάθε πετυχημένο τέτοιο πείραμα υπάρχουν και πολλές αποτυχίες, αλλά γενικά η καταστροφολογία πίσω από την ανακοίνωση ότι το RE7 θα πήγαινε σε gameplay πρώτου προσώπου, απλά δεν έβγαζε νόημα.

Το θέμα είναι να έχουμε ένα καλό παιχνίδι αλλά και να διατηρεί τα στοιχεία που έκαναν τη σειρά αγαπητή 20 χρόνια τώρα. Γιατί τόση γκρίνια λοιπόν, ειδικά σε μια σειρά που είδε ήδη μια χαοτική αλλαγή σε κάμερα και gameplay στο RE4, το οποίο μάλιστα η κοινότητα εκθειάζει; Σίγουρα δεν μπορούν όλα να αρέσουν σε όλους, αλλά εμείς εκτιμούμε πως το πείραμα που προσπάθησε αυτή τη φορά η Capcom ήταν τιμιότατο. Άφησε στην άκρη το πλέον κατεστραμμένο «βασικό» σενάριο της σειράς, άφησε το... "Call of Gears of Evil" gameplay και επέστρεψε στα στοιχεία που την έκαναν γνωστή. Τρόμος, φόβος, ατμόσφαιρα, επιβίωση. Σε όλα τα επίπεδα αυτά, το RE7 είναι το πιο Resident Evil παιχνίδι που έχει κυκλοφορήσει μετά το RE3. Επιμένετε, λοιπόν, πως η κάμερα είναι αυτή που κάνει το παιχνίδι;

resident evil 7 biohazard screenshot 01

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά τους. Η ιστορία του Resident Evil 7 είναι γραμμένη γύρω από τον πρωταγωνιστή μας, Ethan, ο οποίος άθελά του βρίσκεται παγιδευμένος μέσα σε μια παλιά έπαυλη ενός γαιοκτήμονα στη Λουιζιάνα, αιχμάλωτος της παρανοϊκής οικογένειας Baker, η οποία φαίνεται πως είναι αθάνατη και της αρέσει να παίζει με τη λεία της. Στόχος σας; Να βγείτε ζωντανός από την έπαυλη αλλά και να καταλάβετε πώς είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα τριγύρω σας. Ο βασικός κορμός της ιστορίας του παιχνιδιού θα λέγαμε πως είναι ένα αρχετυπικό b-movie σενάριο, με πολλές επιρροές από Saw, Texas Chainsaw Massacre και άλλες locked room/ house horror movies.

Αυτή η σεναριακή πλεύση δεν έχει κάποια συγκλονιστική έκπληξη (λες και είχε ποτέ η σειρά), και για να πούμε την αλήθεια, ο πρωταγωνιστής μας είναι μάλλον ο πιο αδιάφορος και άτονος που έχει αναδείξει η σειρά μέχρι σήμερα. Από την άλλη, οι βασικοί ανταγωνιστές είναι μάλλον οι πιο καλογραμμένοι και «ανθρώπινοι» στην ιστορία του RE. Μπορεί να μην έχετε πλέον καταστάσεις "Matrix" με τον Wesker, αλλά έχετε μια οικογένεια όπου το κάθε μέλος της είναι τόσο καθαρά γραμμένο και στημένο, με τον καθένα να παίζει μαζί σας με το δικό του παλαβό τρόπο, που απλά δίνει ένα χαρακτήρα αληθοφάνειας και ρεαλιστικής τρέλας που έλειπε από τη σειρά.

resident evil 7 biohazard screenshot 02

Όσο για τη σύνδεση με το γενικότερο lore των Resident Evil, το παιχνίδι λαμβάνει χώρα κάποια χρόνια μετά τα γεγονότα του Resident Evil 6 και όσο προχωράτε (ειδικά προς τα τελευταία κομμάτια της ιστορίας), θα βρείτε αναφορές στο σύμπαν και το lore της σειράς αλλά σε γενικότερες γραμμές μιλάμε για ένα ολοκαίνουργιο cast χαρακτήρων και εχθρών. Θα μπορούσαμε να το πούμε και σαν spin-off ή soft reboot story, το οποίο εμείς βρίσκουμε θετικό, γιατί αποτινάζει από πάνω του μια ιστορία που είχε γίνει εξευτελιστικά υπερβολική στα τελευταία παιχνίδια και που η φράση “B-Movie” απλά δεν ήταν αρκετή για να τα περιγράψει.

Στα του gameplay τώρα, όπως είπαμε και πιο πάνω και γνωρίζετε όλοι, το RE7 είναι στημένο σε κάμερα πρώτου προσώπου. Προσοχή όμως, αυτό δε σημαίνει πως το παιχνίδι είναι shooter -τουναντίον. Η κίνηση του παίκτη μέσα στο χάρτη και η στόχευση γίνεται ιδιαίτερα αργά, πίσω στα πλαίσια ταχύτητας των πρώτων RE, όπου πραγματικά μελετούσες το κάθε βήμα, ενώ η μάχη κυμαίνεται και αυτή στα ίδια επίπεδα. Αργή, με δυσκολία στη στόχευση και το dodge και μεγάλους περιορισμούς στον εξοπλισμό και τα πυρομαχικά σας. Ξεχάστε (επιτέλους) τα action μονοπάτια, τα πολυβόλα, τα ελικόπτερα, τους τεράστιους ανοιχτούς χάρτες και τους 50+ εχθρούς που σας περίμεναν σε κάθε βήμα. Το action κανάλι που άνοιξε με το RE4, δέχθηκε επιτέλους μια ισχυρή δόση μπετού και έφραξε για τα καλά.

resident evil 7 biohazard screenshot 03

Το RE7 γυρίζει επίσημα στα μονοπάτια των πρώτων παιχνιδιών της σειράς, όπου τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, πιο στενά. Λίγοι εχθροί αντί για ορδές (1-2 συνήθως, 3-4 σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις), αρκετά έξυπνα boss battles, που δεν είναι απλά bullet sponges, και μια οικογένεια Baker μονίμως να είναι στο σεργιάνι για να σας βρει (σκεφθείτε τους Nemesis και Tyrant από τα RE2-3 αλλά σε πολύ πιο έντονο βαθμό). Σε μια συνέχεια του love letter προς το RE1, το νέο παιχνίδι της σειράς περιέχει όλα τα παραδοσιακά καλούδια των παλιών τίτλων. Tape recorders για save στα safe rooms, storage box, πάμπολες κλειδωμένες πόρτες και γρίφοι με ειδικά κλειδιά/ sliders/ μηχανισμούς/ κρυφά αντικείμενα, herbs & σύστημα υγείας, μεγάλος περιορισμός στα όπλα, κλειστές-στενές περιοχές, μυστικά περάσματα, παγίδες και τα λοιπά ωραία πράγματα που αγαπήσατε στα πρώτα παιχνίδια και εξαφανιστήκαν σταδιακά από το 4 και μετά.

Βέβαια, δεν είναι όλα τα πράγματα ρόδινα και θα ήταν μεγάλο λάθος να αφήσουμε τον ενθουσιασμό να μας παρασύρει και να αγνοήσουμε προβλήματα που απλά δεν αγνοούνται. Καταρχάς, πρέπει να πούμε πως η Α.Ι. του παιχνιδιού είναι στην καλύτερη περίπτωση μέτρια, με αρκετούς εχθρούς να συμπεριφέρονται όχι χαζά, αλλά εσφαλμένα. Και μιλώντας για εχθρούς, πρέπει να παραδεχθούμε πως ο αριθμός των βασικών εχθρών είναι πολύ μικρός. Με μόλις τέσσερα διαφορετικά βασικά ήδη, το παιχνίδι έχει λιγότερους ακόμα και από πρώτο RE1! Ακόμα, μπορεί αρκετά bosses να είναι έξυπνα και καλοστημένα, αλλά υπάρχουν και ορισμένα ιδιαιτέρως σαδιστικά, που απλά κάνεις σβούρες τριγύρω τους σαν παλαβός, περιμένοντας πότε θα τους καπνίσει να δείξουν ένα τρωτό σημείο για να το χτυπήσετε. Τέτοια bosses είναι απλά μια κουραστική διαδικασία και θα μπορούσαν να είχαν προσεχθεί περισσότερο.

resident evil 7 biohazard screenshot 04

Τέλος, πρέπει να πούμε πως η επιστροφή του Tetris-like inventory ήταν κάτι που ξεπέρασε τα όρια της ρετρολαγνείας στο μυαλό μας και αυτό γιατί πέφτει θύμα προβλημάτων που απλά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Είναι κατανοητό και ως ένα σημείο καλοδεχούμενο να υπάρχει περιορισμός στο πόσα αντικείμενα μπορείς να έχεις μαζί σου. Όμως δεν είναι λογικό να πιάνει ένα φύλο χαρτί την ίδια χωρητικότητα με 50 σφαίρες. Ούτε να έχεις ένα μικροσκοπικό inventory σε ένα παιχνίδι όπου πρέπει να σηκώσεις περισσότερα αντικείμενα από κάθε άλλο RE. Και το κυριότερο, είναι παράλογο να εξαφανίζεται ένα αντικείμενο που έριξες στο πάτωμα για να πάρεις κάτι άλλο.

Δηλαδή, αν είμαι γεμάτος στο inventory και πρέπει να πάρω ένα κλειδί και να το πάω διπλά, στα πέντε μέτρα, ή θα πρέπει να τρέξω στο κοντινότερο safe room να ξεφορτώσω στο storage box (αν υπάρχει κάποιο προσβάσιμο κοντά) ή θα πρέπει απλά να πετάξω στα σκουπίδια ένα χρήσιμο αντικείμενο. 2017 έχουμε, ο χάρτης είναι πολύ μικρός, μπορούν τα αντικείμενα που θα ρίξω να μείνουν εκεί για λίγη ώρα, έστω 10 λεπτά βρε Capcom! Γιατί περίπου μια ώρα από τις 10-12 του παιχνιδιού, να χάνεται σε μπρος-πίσω στο stash για αυτό το λόγο; Κάτι για να το θυμάστε για τον επόμενο τίτλο.

resident evil 7 biohazard screenshot 05

Περνώντας στον τεχνικό τομέα του Resident Evil 7, θα πρέπει πάνω από όλα να δώσουμε συγχαρητήρια στην ομάδα που έκανε την ηχητική επεξεργασία του τίτλου. Κάθε βήμα και επιφάνεια είναι και διαφορετικός ήχος, νεκρική σχεδόν ησυχία σε ένα σπίτι που το παραμικρό τρίζει, ένας surround 3D ήχος που σε έχει μόνιμα στην άκρη της καρέκλας και που ακούγοντας το παραμικρό, οι τρίχες στα χέρια σου έχουν σηκωθεί κάγκελο και οι σφυγμοί έχουν χτυπήσει κόκκινο. Το voice acting, από την άλλη, είναι σε πιο κλασικό, RE επίπεδο (δηλαδή μέτριο/ αδιάφορο), με εξαίρεση την οικογένεια Baker, η οποία παραδίδει μια αρκετά δυνατή ερμηνεία.

Όσον αφορά τον οπτικό τομέα, η Capcom αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια δική της μηχανή γραφικών για το παιχνίδι και ίσως για αυτό το λόγο το αποτέλεσμα να είναι κάπως περίεργο. Από τη μία, τα γραφικά του παιχνιδιού είναι αρκετά όμορφα, με πολύ καλούς φωτισμούς και σκιάσεις, καλοσχεδιασμένα 3D models και animation, ενώ ορισμένες σκηνές καταστροφής είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές. Από την άλλη, η μηχανή έχει και ορισμένους περιορισμούς, που απλά είναι αδιανόητοι για ένα παιχνίδι του 2017. Αν η Capcom δεν έχει αποφασίσει πως κάποιο αντικείμενο στο χώρο μπορεί να σπάσει, τότε δεν πάει να το ανατινάξετε, δε θα έχει ούτε γρατζουνιά και δε θα κουνηθεί χιλιοστό. Μετά από τόσα και τόσα -indie και μη- First Person horror games, είναι τρομερά ενοχλητικό να βαράτε με τσεκούρι μια κατσαρόλα και να μην κουνιέται, ένα γυάλινο ντουλάπι και να μη σπάει, ένα ξύλο και να μην κάνει έστω μια γραμμή.

resident evil 7 biohazard screenshot 06

Επίσης, μπορεί να μην έχουμε τα αστεία με τους νιπτήρες-αυτοκόλλητα της Panini που είδαμε στο RE6, αλλά υπάρχουν και εδώ ορισμένα (λίγα ευτυχώς) textures πολύ χαμηλής ανάλυσης, που απλά δείχνουν περίεργα και σαν να ξέφυγαν από το polishing του τίτλου. Γενικά, η μηχανή γραφικών μάς θύμισε άλλες εποχές, αυτές των στατικών 3D prerendered σκηνικών και όχι μιας μηχανής που πρέπει να συνοδεύει μια κάμερα πρώτου προσώπου και άρα, πιο ρεαλιστική. Τέλος, να προσθέσουμε πως το παιχνίδι έχει και ορισμένα παλαβά, όπως cinematic scenes που γίνονται με timer και μπορεί εσείς να είστε αλλού από εκεί που θα σας δείξει το παιχνίδι, αλλά και χαρακτήρες να μιλούν εκεί που βρισκόσασταν όταν άρχισε η συζήτηση και να μην σας ακολουθούν όταν εσείς προχωράτε σε άλλο σημείο.

Αυτοί οι περιορισμοί και τα λάθη είναι αρκετά στενάχωρα, διότι πρόκειται για αστοχίες που μπορούν να βγάλουν τον παίκτη εκτός ατμόσφαιρας. Και αυτό θα είναι μεγάλο κρίμα, γιατί η ρεαλιστική απόδοση του κόσμου με απειροελάχιστη μουσική ήταν η σωστή απόφαση και προσδίδει τα μέγιστα στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Και όπως είπαμε, η ατμόσφαιρα του RE7 είναι και ένα από τα δυνατότερα στοιχεία του. Χάρη στα κλειστά περιβάλλοντα, το αργό περιοριστικό gameplay, τον εκπληκτικό ήχο και τα βρώμικα, σαπισμένα σκηνικά, το RE7 χτίζει μια ιδιαίτερα παγερή ατμόσφαιρα με τον ίσως πιο horror τίτλο της σειράς από το RE1 και μετά.

resident evil 7 biohazard screenshot 07

Πριν το κλείσιμο, θα πρέπει να αναφέρουμε και τις εντυπώσεις μας γύρω από την έκδοση του παιχνιδιού για το PSVR. Από τεχνικής άποψης, τα γραφικά δέχονται ένα downgrade και υπάρχει ένα pop-in στα textures, αλλά το αποτέλεσμα παραμένει όμορφο ενώ ο 3D ήχος του PSVR είναι εξωπραγματικά ρεαλιστικός. Το VR δε, έχει και το αβαντάζ όχι μόνο να πετυχαίνεις πιο εύκολα headshots, αλλά και να κοιτάς πιο εύκολα και με λιγότερο κίνδυνο από τις γωνίες και έτσι να προλαβαίνεις καταστάσεις. Όμως, ένας είναι ο λόγος για να δείτε το παιχνίδι σε VR: η ατμόσφαιρα. Μετά από τόσα VR παιχνίδια που έχουμε δει, το RE7 είναι πραγματικά ένας system seller τίτλος για τους λάτρεις των horror games. Είναι πραγματικά αδύνατο να σας περιγράψουμε την αίσθηση που προσδίδει στο παιχνίδι.

Είναι έτσι και αλλιώς ο τίτλος αυτός ένας από τους τρομακτικότερους της σειράς, με τη χρήση του VR ο κίνδυνος για καρδιακή προσβολή πλέον είναι απόλυτα ορατός. Εμείς, μετά από κάποιες ώρες ενασχόλησης μαζί του, βλέπαμε εφιάλτες όλη τη νύχτα! Τόσο έντονη είναι η αίσθηση του τρόμου που ξεχειλίζει μέσα από την εικονική πραγματικότητα, και με το παιχνίδι να έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται το VR, το αποτέλεσμα είναι πραγματικά ένα must have για όσους έχουν το σύστημα εικονικής πραγματικότητας της Sony.

resident evil 7 biohazard screenshot 08

Εν κατακλείδι λοιπόν, θα πρέπει να παραδεχθούμε πως τα παλικάρια της Capcom έπραξαν ολόσωστα με την απόφασή τους να ρισκάρουν και να αλλάξουν ξανά την κάμερα και το gameplay της σειράς. Αφήνοντας πίσω τους τα blockbuster action μονοπάτια, μπορεί (πιθανότατα) να δουν πτώσεις στις συνολικές πωλήσεις σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια. Και είναι γεγονός πως το παιχνίδι δεν είναι τέλειο, πάσχει από διάφορα μικροπροβλήματα, λάθη και ελλείψεις που όσο και να θέλουμε, δε μπορούμε να αγνοήσουμε εντελώς.

Όμως, ακόμα και έτσι, είναι το πρώτο Resident Evil παιχνίδι από την εποχή του Code Veronica που μπορεί να μπει με άνεση μέσα στην κατηγορία survival. Έχει άγχος, ατμόσφαιρα, βάθος και παρόλα τα σκαμπανεβάσματά του, είναι ένα πραγματικό Resident Evil και μια νέα αρχή για τη σειρά. Μετά από αυτό, περιμένουμε μεγάλα πράγματα στο μέλλον.

To review βασίστηκε στην PS4 & PSVR έκδοση του παιχνιδιού.


Σχετικά παιχνίδια

Alien Isolation packshot        amnesia pack        Outlast Box Art        layers of fear

Τσέκαρε το βίντεο

Έκθεση εικόνων

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: HorrorΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1Ανάπτυξη: CapcomΗμ. Έκδοσης: 24/01/2017
PEGI: 18Εκδότης: CapcomΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Το πιο horror, τρομακτικό Resident Evil της σειράς, μετά το πρώτο.
  • Η κάμερα πρώτου προσώπου όχι απλά δουλεύει καλά, αλλά δεν περιορίζει σε τίποτα το βασικό gameplay DNA των RE.
  • Εξαιρετικό μιξάζ ήχου που πραγματικά σας κάνει να πετάγεστε με το παραμικρό «κρακ».
  • Η VR εμπειρία, μπορεί να οδηγήσει σε ψυχοφάρμακα.
  • Καλογραμμένοι βασικοί ανταγωνιστές και ορισμένα εξαιρετικά boss fights...

Αρνητικά

  • ...αλλά και ορισμένα που δοκιμάζουν τα νεύρα μας.
  • Κάποιες τεχνικές ατέλειες και παραλήψεις που δεν έπρεπε να υπάρχουν σε παιχνίδι τέτοιου budget το 2017.
  • Αδιάφορος πρωταγωνιστής.
  • Μικρή ποικιλία εχθρών (μόλις 4) με μέτρια A.I.
  • To inventory system θα μπορούσε επιτέλους να έχει εξελιχθεί λίγο.

Βαθμολογία

Αρχιτέκτων και συντηρητής ιστορικών κτιρίων κατ' επάγγελμα, μόλις πέσει η νύχτα φοράει την καμπαρντίνα του και σουρτουκεύει σε αναζήτηση μιας νέας περιπέτειας. Ταξιδιώτης και ονειροπόλος, με κλινικά κολλήματα σε Fantasy και Sci-Fi, gaming backstory από τα 80s και mantra τη φράση «η ιστορία και οι γρίφοι πάνω απ’όλα», δεν χαρίζει κάστανο σε νεοτερισμούς υπερβολικής ευκολίας. Αν είσαι adventure, RPG ή strategy, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχετε περάσει πολλές γλυκές νύχτες μαζί…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Ανακοινώθηκαν τα Games with Gold για τον Μάιο
Giana Sisters, Lara Croft για το One και Star Wars παιχνίδια για το 360.
Επίσημο το Call of Duty: WWII
Η επιστροφή στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο είναι γεγονός.
Νέο gameplay video για το Tekken 7
Με δύο παλιούς γνώριμους.
Απαιτήσεις συστήματος για το Outlast 2
Αντέχει... τρόμο το PC σας;
Διαθέσιμο το Voodoo Vince: Remastered
Ένα πρωτότυπο platformer επιστρέφει.
Η Bandai Namco αποκαλύπτει το Code Vein
Action-RPG με πρωταγωνιστές βαμπίρ.
Thimbleweed Park
To χαμένο διαμαντάκι της Lucas Arts;
The Disney Afternoon Collection
“Γκασπ!”, “κλαψ”, “λυγμ” και άλλες ιστορίες νοσταλγίας.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Must buy..

  • Μόλις έστειλα παραγγελία!

  • Υπέροχο review Αλέξανδρε. Δίκαιο, ειλικρινές και αντικειμενικό. Τα αρνητικά του, άλλους μπορεί να τους ενοχλήσει κι άλλους όχι. Απ ότι καταλαβαίνω είναι μεν ενοχλητικά αλλά μικρής σημασίας δε στο όλο σύνολο.
    Εκεί που διαπρέπει όμως, είναι νευραλγικής σημασίας. Tρόμος, ατμόσφαιρα, old school μηχανισμοί και τρόπος παιξίματος, exploration, γρίφοι έστω και απλοί, λίγη και καλή μάχη, βαρύς-αργός-ημιρεαλιστικός ρυθμός και τόνος, ώριμη προσέγγιση και μία διαρκής αίσθηση ανασφάλειας και ''αδιαθεσίας''.
    Μου είναι αδιανόητο αλλά η Capcom κατάφερε το αδύνατο, έκανε, κάτω+Ο και γύρισε τη σειρά απο το απόλυτο αδιέξοδο στην κορυφή των ποιοτικών Survival Horror παιχνιδιών όπως το The Evil Within, Dead Space και Alien Isolation. Θέλει cojones κάτι τέτοιο σήμερα και επιβάλλεται να επιβραβευθεί απο όλους τους θιασώτους τόσο του horror όσο και των ποιοτικών καλών παιχνιδιών ώστε να δούμε την καλή εξέλιξη αυτού του τολμήρού εγχειρήματος.
    Όσο για μένα, να πω ότι αποτελεί μέχρι στιγμής ότι ακριβώς ήθελα, ονειρευόμουν, ευχόμουν όλα αυτά τα χρόνια που που τον ένα ή άλλο τρόπο η σειρά απογοήτευε.....Είμαι εκστασιασμένος, μαγεμένος και ανυπομονώ να έρθει πάλι το βράδυ να ξαναμπώ στο Σπίτι των Μανιακών, εκεί όπου μία ''απλή'' μάχη φαντάζει boss στα soulsborne, κάθε save γράφεται με το ίδιο σου το αίμα και η ελπίδα για διαφυγή αποτελεί εφιάλτη δίχως τέλος....
    Τέλος, θα μπορούσα να πω,''Είδατε που το έλεγα??!'' αλλά δε θα το κάνω. Απλά θα παρότρεινα όλους τους πολέμιους του στυλ ''Αυτό δεν είναι RΕ''(TM) να αφήσουν την ξεροκεφαλιά, τους μηδενισμούς και την απολυτότητα και εάν αγαπούν τη σειρά πραγματικά να δώσουν την ευκαιρία που πρέπει και αξίζει το έβδομο μέρος. Γιατί κι εγώ την αγαπώ απο τα γεννοφάσκια της το μακρινό 1996, μεγάλωσα μαζί της και πάντα θα έχει μία θέση στην καρδιά μου. Όπως εγώ όμως δεν έμεινα στάσιμος, έτσι και τα Resident Evil άλλαξαν. Το θέμα είναι αυτή η αλλαγή να φέρνει και καλά παιχνίδια. Και απο ότι φαίνεται μετά τα REmake, RE4 (NAI!) έχουμε ακόμα ένα εξαιρετικό νέο εκπρόσωπο με το δικό του προσωπικό στυλ στη σειρά!
    Όπως έγραψα και στο forum, μία νέα Μαύρη,Σκοτεινή Αγάπη γεννιέται.....

  • Stormbringer

    Όντως φίλε Stormbringer έχεις δίκιο σε μεγάλο βαθμό πάνω σε αυτά που λες, μιας και γω αγαπώ πολύ από τα γεννοφάσκια (όπως πολύ σωστά λες και συ) το Franchise Resident evil, αφού και γω μεγάλωσα μαζί του! Παραδέχομαι λοιπόν ότι ήμουν πολύ προκατειλημμένος για το Resident evil 7 ιδικά μετά το demo αφού μου έκανε πολύ αρνητική εντυπώσει αυτό που έπαιξα, αλλά τώρα που βλέπω πιο ψύχραιμα το παιχνίδι, διάβασα το σοβαρό review του Αλέξανδρου και συνειδητοποίησα πλήρως τι θέλει να κάνει η Capcom, έχω αλλάξει άποψη για το παιχνίδι και αρχίζω να πιστεύω ότι θα εκπλαγώ ευχάριστα όταν το αγοράσω!!:o
    Όπως και να χει σαν τα αισχρά (resident evil operation raccoon city / resident evil 5 / resident evil 6 και umbrella corps) ΔΕΝ θα είναι! Άρα θα είναι σίγουρα έτη φωτός καλύτερο.;)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Μάκης81
  • Stormbringer

    μου φαινεται εχετε μπερδευτει λιγο
    Evil within, Dead space...ειναι action-survival.Αλλη κατηγορια αυτη

  • Stormbringer

    Καθόλου δεν έχουμε μπερδευτεί φίλε nadal, survival horror κανονικότατα!

  • Μεχρι στιγμης ο μοναδικος λογος να παρεις το PSVR. Σκεφτομουν να εκανα υπομονη να επαιρνα καποια στιγμη Resi + PSVR αλλα φοβαμαι οτι δεν θα δουμε τετοιες παραγωγες με VR στο μελλον και δεν σκοπευω να δωσω 400 ευρω για ενα παιχνιδι μονο και μερικα minigames που κυκλοφορουν. Οποτε απο οτι φαινεται τη Δευτερα θα το τσιμπησω για να δω τι σοι οικογενεια ειναι οι Baker.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Deathracer2009
  • Και χτυπιομουν μην το θαβετε πριν βγει στην αγορα αλλα .......ολοι ειχαν βαλει ταφοπλακα στο παιχνιδι

  • kkenshin

    Ακριβώς. Είχαμε πει ότι ήταν μεγάλο στοίχημα, αλλά ο κόσμος δεν έπρεπε να το κράξει τόσο όταν είχε ανακοινωθεί. Ίσα ίσα που μια αλλαγή (εφόσον γίνει με σωστό τρόπο) μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να φέρει. Και όπως φαίνεται, τα έφερε τα καλά αποτελέσματα.

  • Μια αφελής ερώτηση: αν μπαίναμε στη λογική να τα συγκρίνουμε, και παίζοντας συμβατικά χωρίς VR, ποιο είναι πιο horror, το πρώτο Αmnesia ή αυτό; Δηλαδή, σε ποιο τρομάζεις περισσότερο, σε ποιο σε λούζει πιο συχνά κρύος ιδρώτας; Η απάντηση θα με βοηθήσει να καταλάβω αν το Resi 7 είναι για μένα. :p

  • imortalicus

    Το συναίσθημα είναι αρκετά παρόμοιο Άσπρε Λύκε! Τώρα εδώ έχεις όπλα που στο Amnesia δεν είχες, αλλά προσωπικά και χωρίς να το έχω τελειώσει ακόμα, το πάω με σύστημα "του χέστη η μάνα δεν έκλαψε ποτέ" που ακολούθησα και στο Amnesia. :o :p

  • imortalicus

    παρόμοια μα διαφορετικά. στο Amnesia ενιωθες την πίεση γιατι δεν ειχες όπλο. εδω νιώθεις την πίεση παρόλο που έχεις όπλο γιατι ξερεις οτι πεθαίνεις για πλάκα (στο τελευταίο 1/5 του τιτλου βεβαια εισαι πλεον πιο χαλαρος).

  • imortalicus

    Μια ερώτηση ακόμα: έχει πολλές σκηνές στις οποίες το παιχνίδι να σου παίρνει τον έλεγχο από τα χέρια και ταυτόχρονα να σου πετάει "καφρίλες" στη μούρη (όπως η σκηνή με τη μουρλή στην κουζίνα);

  • imortalicus

    @aragorn2 Έλιωσα στο γέλιο χαχα! Ακριβώς έτσι κι εγώ από το λίγο που ασχολήθηκα. Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να το παίξει σε VR.
    Αυτό που προσωπικά με ξένισε λίγο πάντως ήταν ότι μοιάζει τρομακτικά στο Silent Hill. Τα πρώτα RE δε στηρίζονταν τόσο πολύ στο gore, την "καφρίλα" και τα "jump scares".

  • imortalicus

    @immortalicus: ναι εχει κ άλλα τέτοια. γενικα καθε φορα που ανοιγεις πορτα, θα τρεμεις. μη πω οποτε περπατας. οταν εσπασε απλα ενας τοιχος κ μου την επεσε ο μπαρμπα Baker, τα χρειαστηκα ασχημα!

    @Adalon, πραγματικα δε βλέπω το λογο σύγκρισης με τα Silent Hill. πιο gore απο βιοχλαπατσες ειχε παντα το RE (σε σχεση με το SH που ειναι στο παραφυσικο), το gameplay δε θυμίζει SH αλλά RE1-3, καφρίλα ιδιαίτερη δεν έχει ούτε εδώ, ενω τα jump scares ε οκ, ειναι σημείο της εποχης. αλλα δε θα τα πω υπερβολικα εδώ, θα ελεγα πως ειναι πολυ οργανικα πλεγμένα στο παιχνιδι. εγω απεχθάνομαι τα jump scares κ εδω μου βγήκαν πολυ ομαλα μεσα στο παιχνιδι. Κ γιαυτο λεω, δε βλέπω κανενα λόγο σύγκρισης με Alien Isolation, Outlast, Silent Hill, Amnesia. εχει στοιχεια απο ολα οπως κ εκεινα ειχαν απο τα RE. αλλα το πιο κοντινο για εμενα, ειναι καπου αναμεσα στο Alien Isolation και RE1-2, καπου εκει ειναι η τομη στα ματια μου, με πιο μεγαλη εμφαση στο RE2 ομως γιατι εχει παραπανω δραση εδω.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Sky333
  • Πάρα πολύ καλά νέα!Απόλυτα ικανοποιημένος με ότι διάβασα.
    Θα ναι μεγάλο στοίχημα οι πωλήσεις.Δεν βλέπω να αγγίζουν resi 5 ή 6 και ελπίζω να ναι αρκετές για να παραμείνουν σε αυτό το ύφος. Ματαιότις!

  • Περιμένω να μου έρθει η κάσκα να το πιάσω από την αρχή:o

  • melk0r

    κασκα; ααα πήρες PSVR? πέρνα κ απο το φαρμακείο κ πάρε κατι για την πίεση. κ δε κανω πλακα, μιλαω πολυ σοβαρα, δεν ειμαστε πια 15... :o

  • melk0r

    Φάε 4-5 σκόρδα απο πρίν να εισαι έτοιμος!! και η πίεση δε θα ανέβει αλλά δε θα σε πλησιάσει και κανένας οσο φοράς τη κάσκα για να σε τρομάξει! ;) ;) και καλή επιτυχία μέλκορ, εγώ ούτε καν!! χαχαχ

  • Μπράβο ρε Capcom! Έκλεισες στόματα και ταυτόχρονα δίνεις ελπίδα σε μας τους παλιούς πως το αληθινό gaming δεν θα χαθεί τόσο εύκολα.
    Πολύ ωραίο review 'Αλεξ.

  • εγω το ξεκινησα και ειναι πολυ δυνατο,γουσταρω τρελα...!!ααα στο VR μην πιειτε καφε πριν ξεκινησετε γιατι ηδη ανεβαζετε παλμους....!

  • Μπράβο Άλεξ, μου έφτιαξες τη μέρα τώρα. Από οτι καταλαβαίνω θα είναι παιχνιδάρα το άτιμο. Μου φέρνει αρκετά στο νου το Evil Within που ήταν αριστούργημα. Εαν δε, καταφέρει να με ενθουσιάσει όσο τα 1, 2 και 4 τότε θα μπει επάξια στο Hall of Fame!!!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Vlad_25
  • Σε μπελάδες μάς έβαλε η Capcom (και ο Αλέξανδρος με το κείμενο :P ). Είχα "ελπίδες" ότι θα το προσπεράσω, αλλά δεν τις γλιτώνω τις 10 ώρες VR τρόμου τελικά, θα πάει για αγορά.

  • Παρα πολυ ωραια τα οσα διαβαζω. Η σειρα χρειαζοταν επειγοντως ενα reboot εδω και χρονια και ελπιζω να συνεχισουν και στο μελλον να κινουνται σε τετοια μονοπατια. Θα το τιμησω συντομως.

  • Όπως το ΄96 η Capcom δημιούργησε και εδραίωσε τον όρο Survival Horror, έτσι και σήμερα, 21 χρόνια μετά αποτελεί τη "μητέρα" αυτών που από δω και στο εξής θα λέγονται VR Horror.Το πρώτο πραγματικό παιχνίδι σε VR που δεν μπορώ να φανταστώ πως δεν θα αποτελεί μέτρο σύγκρισης από δω και πέρα. Συμφωνώ με όλες τις εξετάσεις που "πρέπει" να περάσει το παιχνίδι για να έρθει και να σταθεί δίπλα στα υπόλοιπα RE, αλλά για μένα δεν έχουν καμία αξία. Αυτό που σμιλεύτηκε μέσα από της 24/1 και μετά, είναι ότι πιο δυνατό μέχρι σήμερα.Το blind through σε VR θα είναι παράσημο.Τέλος.
    Το παιχνίδι με έχει σακατέψει,.......παίζω και ψάχνω απεγνωσμένα για ένα jump scare που θα με λυτρώσει!.....που θα με κάνει να ανατριχιάσω και να βγάλω από πάνω μου για μια στιγμή, αυτή την βαριά κάπα του τρόμου που σε σκεπάζει μόνιμα εκεί μέσα.Θέλω χρόνο για να περάσω μιά πόρτα,....μιά γωνία...........και σηκώνομαι αφήνοντας το vr, για να βρω το θάρρος, να χειραγωγήσω το φόβο μου και να επανέλθω.
    Και ο ήχος,....σε όλα αυτός ο ήχος.

    Μακάριοι οι VR και RE VII έχοντες.......

  • DrWho?

    δε θα μπορούσα να το θεσω καλύτερα. Αν το Zelda ειναι λόγος για κάποιους να πάρουν το Switch ή το Wii U, το RE7 ειναι για να πάρουν το PSVR. είναι εξωπραγματικά τρομακτικό.

  • DrWho?

    Αλήθεια? δε το ήξερα, είχα την εντύπωση απο πολύ παλιά, πως τα alone in the dark ηταν τα πρώτα του είδους.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από oneeyedwally
  • DrWho?

    ισχυει, το Alone in the Dark ειναι ο πατέρας που εφτιαξε τα Survival Horror. απλα ηταν στο PC. το RE1 βγηκε μετα βασισμένο στα AitD και σε κονσολα οποτε το εφερε στο πιο mainstream κοινο.

  • Πολυ πολύ πολύ ευχαριστα νεα. Το φοβομουν, αλλά κατά γενική ομολογια πρόκειται τελικά για πολύ καλο παιχνιδι. Τετοια ρισκα θελουμε από τη βιομηχανια. Κατατοπιστικοτατο κειμενο. ;)

  • Χαιρομαι που βγηκε κατι καλο τελικά απο αυτη την αλλαγή στην σειρα, αλλα παραλληλα στεναχωριεμαι γιατι καταλαβαινω πως θα ηταν να ειχαμε και το P.T. ολοκληρωμενο. Θα γινοταν τεραστιες συζητησεις για το ποιο ειναι το καλυτερο...

  • Μπράβο για άλλη μια φορά για το review Αλεξ! Φαινόταν από το Demo ότι έχει προοπτικές το όλο θέμα!
    Χαίρομαι!! Αγορά με τη πρώτη ευκαιρία!

  • Επιτέλους ένα Resident Evil βγαλμένο από τα παλιά! Έχουμε πήξει σε γρήγορους ρυθμούς και πιστολίδια και επιτέλους ήρθε το RE 7 για να ξαναβρεθούμε σε μία άγνωστη και τρομακτική έπαυλη με σκοτεινούς διαδρόμους, κλειστοφοβικούς χώρους, λίγους εχθρούς, αργό τέμπο, καταμέτρηση πυρομαχικών, γρίφους, κλειδωμένες πόρτες, herbs και ότι άλλο αγαπήσαμε πραγματικά στη σειρά! Ακόμα και αυτά που γράφει ο Άλεξ σαν αρνητικά (backtraking, inventory management), εγώ τα απολαμβάνω στον υπερθετικό βαθμό! ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ. Είναι υπέροχο το συναίσθημα να βλέπεις μια σειρά που την αγαπάς όσο λίγες, να επιστρέφει στις ρίζες της. Μακάρι να το έκανε και η Λάρα...


    Υ.Γ. Ο ήχος είναι πραγματικά συγκλονιστικός. Το παίζω με ακουστικά και... Θέε μου!:o

  • aragorn2

    το inventory κ το backtracking λες? οχι, αρνούμαι να γίνω θυμα της ρετρολαγνείας μου (την παταω με RPG καθε τοσο επειδη σήμερα απλα δεν υπάρχει RP στα RPG :P) και να συγχωρώ πράγματα επειδή τα βλέπω μεσα απο nostalgia gogles :p:p:p:p:p
    αντικειμενικα, αυτο θα μπορούσε να εχει προσεχθει λιγο παραπανω, δε μπορεί ένα φύλο Α5 να πιανει τον ιδιο χωρο με μια κουτα σφαίρες.
    ειπαμε, πολυ ωραιο το παιχνιδι αλλα δε πρεπει να αγιοποιούμε τα παντα γιατι μετα νομίζουν οτι ειναι αψογοι κ δε προσπαθουν για βελτιωσεις ;)

  • Ακομα δεν μπορω να πιστεψω οτι η capcom μας εδωσε ενα re που ειναι επιτελους re! Πραγματικο horror πραγματικοι γριφοι exploration και εξαιρετικο survival gameplay. Προσωπικα το inventory το βρηκα απο τα πιο ευκολα και ξεκουραστα στην χρηση invetories της σειρας. Στο normal που το παιξα ηταν εντονη η προκληση αλλα τιποτα που να ναι ακατορθοτο. Σιγουρα υπηρχαν και σημεια που δεν με τρελαναν οπως και ο αριθμος των εχθρων που ηταν ελαχιστος αλλα σε γενικες γραμμες ηταν παιχνιδαρα και απο τα καλυτερα παιχνιδια της σειρας!

  • Το παιχνίδι είναι τέλειο δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό εγώ μόνο αυτό θα ήθελα να επισημάνω. Η ομάδα ανάπτυξης πίσω από τo 7 είναι η ίδια ομάδα (τε περισσότερα μέλη τουλάχιστον) που είχε δημιουργήσει το Resident Evil Revelations το πρώτο για το 3ds. Και θα θυμάστε όλοι που λέγαμε ότι ήταν ένα από τα πιο τρομακτικά Resident Evil των τελευταίων χρόνων. Εκεί φαίνεται η Capcom να τους αναγνώρισε το ταλέντο και το μεράκι που έριξαν και για αυτό τους ανέθεσε την ανάπτυξη του επόμενου μεγάλου Resident Evil. Μια απόδειξη ότι ακόμα και αν ξεκινάς από έναν αδιάφορο για τους περισσότερους spin off φορητό τίτλο, αν διαθέτεις ταλέντο θα σου αναγνωριστεί και θα κάποια μέρα θα αξιωθείς.

  • Χαίρομαι που τελικά η Capcom άκουσε τους fans, είδε ότι με το Resident Evil 6 η σειρά άρχισε να αποσυντίθεται πιο γρήγορα και απο ξεχασμένο ζόμπι και φαίνεται ότι με το 7 παρέδωσε ένα παιχνίδι πιστό στο αρχικό κλίμα της σειράς με μια πιο μοντέρνα προσέγγιση.Φυσικά και δεν με χαλάει η προοπτική 1ου προσώπου, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η επιλογή της έγινε με πρωταρχικό κριτήριο το VR.Σίγουρα έπαιξε το VR τον ρόλο του εδώ, αλλά ευτυχώς η 1st Person προοπτική είναι και ο καλύτερος τρόπος για να πετύχεις το "immersion".

    Οπτικά φαίνεται εντυπωσιακό σε ορισμένα σημεία (φωτισμοί & μοντέλα εχθρών) και παρωχημένο σε άλλα (κάποια σκηνικά δεν θυμίζουν παιχνίδι του 2017).Μάλλον ο σκοπός εδώ ήταν τα 60 frames και όχι το απόλυτο eye candy.Πάντως δεν νομίζω ότι θα μείνει κανείς παραπονεμένος απ'το συνολικό αποτέλεσμα μιας και φαίνεται ατμοσφαιρικότατο.

    Δεν ξέρω αν θα το αγοράσω άμεσα, γιατί περιμένω να δω τι DLC ετοιμάζει πρώτα η Capcom πριν κάνω βιαστική αγορά λόγω ανυπομονησίας.Δεν θέλω να δω αυτό που είχε γίνει με το Marvel vs Capcom 3 που 6 μήνες μετά βγήκε η Ultimate Edition να επαναλαμβάνεται κι εδώ.

    Αλήθεια, εκείνο το remake του Resident Evil 2 τι απέγινε;;;

  • Ωραίος ο Αλεξ, με έπεισε! Θα το δοκιμάσω εκτός από το δικό μου ps4 και σε έναν ξάδερφο που χει vr. Πέτυχε η Capcom από ότι φαίνεται

  • Μπράβο τους που τα κατάφεραν,και ευτυχώς που ανακοίνωσαν απευθείας τα dlc,έτσι ώστε να αποφύγω άμεσα την αγορά..
    Πιστεύω πως η κάμερα τους ταίριαξε γάντι..Ποιο metroid,κάτσε να βγει κανά souls με κάμερα πρώτου προσώπου να δεις τι έχει να γίνει..Επανάσταση..:p:p:)
    Δεν τους το χα,πάντως..Μου έφερνε άλλα πράγματα στο νου,το όλο setting,αλλά από το trailer που είδα ενθουσιάστηκα..Έφαγα σίγουρα και spoilers,μου αρέσει που απέφευγα γιαυτόν το λόγο το demo..:):)
    Immersion είχε και το alien ..Καθόμουν στον καναπέ και έριχνα κλεφτές ματιές από πίσω,κάθε λίγο..Όταν δε, έσκαγε στο δωμάτιο ,κράταγα και την αναπνοή μου..Έπος,λέμε..Σε vr ,θα χρειαζόμουν πάνες..
    Όντως το remake του 2 τι απέγινε..Κακόμαθα με το origins..
    Το p.t. μου σήκωνε τις τρίχες από τον σβέρκο,φαντάζομαι και αυτό θα είναι για πολλά καρδιακά..
    Αξία επανάληψης έχει..;

  • Συγχαρητήρια για το αναλυτικότατο άρθρο Αλέξανδρε! Επιτέλους ένα Resident Evil που βγάζει το Franchise από την κατρακύλα που είχε πάρει, όσο αφορά στο horror κομμάτι του πράγματος και το οδηγεί στα old school survival horror μονοπάτια και στις δόξες που νοσταλγούσαμε! Ως fan και εγώ του franchise δεν κρύβω πώς στο άκουσμα της κυκλοφορίας του δεν ήξερα αν πρέπει να χαρώ ή να προβληματιστώ, γιατί δεν θα θελα να έβλεπα κάτι παρόμοιο με το Resident Evil 6...Από το πρώτο demo που έπαιξα όμως είδα κάτι διαφορετικό! Μεταξύ μας όλοι πιστέψαμε ότι θα ήταν εμπνευσμένο από το Outlast ή από το Silent Hills P.T. αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί έσπευσαν αρκετοί να το θάψουν.Ακόμα και έτσι να ήταν έδειχνε σημάδια πώς θα ήταν ένα καλό η τουλάχιστον όχι τόσο κακό game...Δηλαδή μας χαλάει το πρώτο πρόσωπο και η ομοιότητα και δεν μας χαλούσε το 6 που έμοιαζε με game του David cage με τα τόσα action buttons και με Call of Duty.Θέλω να καταλήξω πως δεν άξιζε τόσο θάψιμο αλλά καταλαβαίνω και το κοινό έπειτα από τόσες απογοητεύσεις που πρόσφερε η Capcom.Τέλος ξαφνιάστηκα ακόμα πιο ευχάριστα όταν έμαθα πως συσχετίζεται με τον κόσμο του Resident evil και έχει γενικά αναφορές,επίσης λόγω της φύσης του first person που μας έδειχνε σε κλειστά περιβάλλοντα, συν ότι παίζεται και VR πίστευα πως θα είχε παντελής έλλειψη όπλων πράγμα που δεν ισχύει!Τελικά όντως η Capcom το πε και το έκανε επέστρεψε!!!Στο κομμάτι του invetory πιστεύω δεν θα με ενοχλούσε και ίσως το έκανε έτσι περιορισμένο για να μας θύμιζε μηχανισμούς από το πρώτο παιχνίδι...Γνωρίζουμε αν θα βγούν DLCs γιατί η διάρκεια δεν θα είναι και μεγάλη να υποθέσω???

  • nightwalker79

    διάρκεια περίπου 10-12 ώρες. DLCs ναι θα βγουν, ηδη ανακοινώθηκαν 2 που βγαινουν σε λιγες μέρες κ θα προσθέτουν κάποιες μικροαποστολές.

  • Καλημέρα .διαβαζωντας το review θα πω ότι δεν χρειαζόταν να το γράψεις μας κάλυψες την Δευτέρα στο webc??

  • Ωραίο review Αλέξανδρε μπορώ να πω ότι μου άλλαξες την αρνητική εικόνα που είχα από το demo. Τελικά κακώς το έκρινα πριν βγει ολόκληρο αλλά το demo δεν σου έδειχνε ούτε το 5 τις 100 από αυτά που θα βλέπαμε... Χαίρομαι που επιτέλους θα παίξω ένα καλό Resident Evil να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια.:) Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να είναι μεγαλύτερο σε διάρκεια...

  • Syggnwmh re paidia,ean back to the roots thewreitai ena paihnidi pou ehei gia boss enan redneck na fwnazei woohoo kai motherfucker kai na prospathei na se skotwsei kanontas drifts me ena amaxi tote i rest my case._. Ase pou polemas to idio boss 4 fores,genika uninspired exthroi kai bosses pou den kollane sto resident me ec xairesh tous molded

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από BewareOfDamien
  • BewareOfDamien

    Αν μπορείς κάνε επεξεργασία το σχόλιο σου για να το μετατρέψεις στα ελληνικά, γιατί τα greeklish απαγορεύονται και είναι κρίμα να διαγραφεί. ;)

  • BewareOfDamien

    Βρε Χρόνη πραγματικά δεν ικανοποιείσαι με τίποτα. Μα το παιχνίδι διαδραματίζεται στη Luisianna. Rednecks θα είχε, όχι Ινδιάνους. Αυτό σε ενοχλεί τόσο πολύ? G-Virus σε αστυνομικό τμήμα=Zombie αστυνομικοί. Kάτι παρόμοιο mutated strain στον Αμερικάνικο Νότο=Μutant Kοκκινόσβερκοι που έχουν σαλέψει απο τη μόλυνση εξού και τα σχόλια που τόσο σε ενοχλούν. Γίνεσαι επιλεκτικός στα αρνητικά (για σένα) χωρίς να αναφέρεις καθόλου τα θετικά του.
    Το παιχνίδι είναι πολύ καλό και ναι είναι επιστροφή στις ρίζες με την απαραίτητη σύγχρονη πινελιά. Κανένας δεν είπε ότι είναι carbon τα παλιά παιχνίδια αλλά είναι μία εξαιρετική προσπάθεια που σίγουρα επιδέχεται πολλές βελτιώσεις.
    Το να μην σου αρέσει για οποιονδήποτε λόγο ή πεποίθηση είναι απολύτως θεμιτό αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι αντικειμενικά έχουμε ένα εξαιρετικό Survival Horror Resident Evil.

  • BewareOfDamien

    Sorry den mporw na grapsw me ellhnika...
    Dhladh re paidia eseis to briskete sovaro se na paixnidi poy einai eiani surviaval horror to boss na se kyghga me ena amaxi kanontas drifts?h sto boss sto barn na ehei fwtorithmika kai na exei sxoliasth poy na leei ladies and gentleman?einai asovara gia paixnidi tromoy kai den ehoyn sxesh me resident ola ayta...

    To story den ehei kamia sxesh me to resident...to oti sou valane apla enan g virus hwris na soy exhgoun tipota den moy leei kati...to paixnidi paei pros to paranormal(eveline) evil kai oxi sto biohazard...o ethan poy paei na vrei thn gomena tou...

    sovaro Item management den ehei otan xekinas me 12 koutia kai to anavathmizeis kiolas...item management eihe to remake poy o chris eihe 6 slots...

    To paixnidi ftiaxthke me gnomwna to VR gi ayto eheis first person kai gi ayto 60fps....
    To survival horror stoixheio prepei na vasizetai sto anticipation tou pragmatos(velepe silent hill)na xtizei thn agwnia kai oxi sta jump scares wste na hairontai kai ypervaloun gia to poso scary einai oi karagiozides youtubers...

    Ean kapoios evriske tromaktikes tis tainies stis opoies vasisthke to resident 7(texas chain.hills have eyes ktl tote tha tou fanei tromaktiko kai to resident evil 7...

    TO paixnidi einai proheirodouleia,ftiaxhtke gia to VR,den exei kan moysikh ependysh sovarh,peta diaspartous hxous hwris aitia gia na se kanei na tromaxeis...einai mikro,den ehei replay value...

    Einai kalytero apo ta 4-5-6 sto thema atmosfairas?SAFWS kai einai alla ayto den to kanei back to the roots of resident evil...den exei kamia sxesh me to resident oute sto sthn camera oute story oute stous xarakthres,h mono sxesh poy ehei einai sta credits poy grafei chris redfield...

  • BewareOfDamien

    Keybord warrior?

  • BewareOfDamien

    Καταρχάς Χρόνη μου, κάποιοι όπως εγώ δεν το έχουν τελειώσει οπότε πρόσεξε τα spoilers μιας και αναφέρεις πάρα πολλά και μου χάλασες δύο τρείς εκπλήξεις. :(:(
    Κατα δεύτερον τι να πω, έχεις περάσει ένα πέπλο μηδενισμού σε όλα οπότε δεν έχει νόημα περαιτέρω ανάλυση. Οπότε ας απολαύσουμε εμείς οι υπόλοιποι την επιστροφή του ποιοτικού Resident Evil κι εσύ περίμενε το ιδεατό Resident Evil που έχεις στο μυαλό σου.

  • BewareOfDamien

    @dr who http://img.memecdn.com/you-got-me_fb_1891513.jpg

    @stormbringer...sorry gia to spoiler...οσο για το game,οτι ειπα ισχυει δεν ειναι μηδενισμος...και ουτε λεω σε καποιον που του αρεσει οτι κακως του αρεσει,γραφω απλα την αποψη μου με επιχειρηματα...

  • καλησπέρα σε όλους .
    Δεν γράφω comment συχνά αλλα διαβάζοντας τον τίτλο Resident Evil 7 και εν συνεχεια το κείμενο δεν άντεξα και έτσι θα σημειώσω 2-3 πράγματα για να μην κουράσω.
    Κατ αρχήν αναρωτιέται κανεις ( κυρίως παλαιότεροι ) τι σχέση μπορεί να έχει ο τίτλος Resident evil με το παρακάτω κείμενο που αναλύεται από τον αλέξανδρο (εξαιρετική ανάλυση btw). Πραγματικά μου είναι αδιανόητο να συνδέσω αυτό το story με την ένδοξη σειρά Resident evil που τελειωσε μετά και το zero. Ο τίτλος απ τα θεμέλια του έχει συγκεκριμένη ιστορία-πλοκή και lore που είτε θέλουμε/νε είτε όχι έχει στιγματιστεί με τα 3 πρώτα resident. Με μια λέξη θα περιέγραφα την όλη ιστορία σαν φιάσκο από όλες τις πλευρές αρπαχτή και βάλε.Το παιχνίδι μπορεί να είναι αξιόλογο και να αξίζει προσοχής αλλα με άλλον τίτλο. Δυστυχώς η ευτυχώς για εμάς τους παλαιότερους RΕ fans η σειρά έχει τελειώσει και δεν πρόκειται να ξαναδούμε διαμάντια όπως τα πρώτα. Μετα απο ολα αυτα μενει να δουμε και κανα Resident evil racing να δεσει το γλυκο. Τώρα για την capcom αν τους έχουν τελειώσει οι ιδέες για game names ας κάνουν και καμια πρόσληψη βρε αδερφέ.

    Από Lüdenscheid, Germany
Φόρτωση Περισσότερων
καλος μηνας! παιχνιδακια για το γιο μου.
Και ετσι, ενα υπεροχο αφιερωμα φτανει στο τελος του. Μπραβο Κωστα για την εξαιρετικη, και πολυ, δουλ...
Περιμένω να δω ποιος μήνας θα με κανει να βαλω gold τωρα που μου εχει τελειώσει, αυτος δεν μπορώ να ...
omg... the horror...
Γειααα σας θα ηθελα να ρωτησω κατι που πιστευω πως ειναι σχετικο με το συγκεκρειμενο πληκτρολογιο. η...
Το παιχνίδι είναι κορυφαίο. Ωραίο ριβιού Αλέξανδρε. Το μόνο που ελπίζω είναι να κυκλοφορήσει σύντομα...
Απλά το έχω λιώσει :P
Μια και το ανέφερες φίλε Amiga500, αν το επέτρεπε ο χρόνος και οι υποχρεώσεις της ζωής, εγώ θα ήθελα...
Εγώ είχα πάθει πλάκα με τα γραφικά του Super Mario Bros 3.
Οφειλω να πω οτι κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εσυ Γιωργο αλλα και ο Λαμπρος , με τον οποιο ειχα...