Επιστροφή στις δόξες.

Ντρεπόμαστε να το παραδεχθούμε, αλλά όταν είχε κυκλοφορήσει το episodic Sonic 4 μάλλον ο ενθουσιασμός μας για ένα Sonic game -που επιτέλους το gameplay του λειτουργούσε σωστά- μας είχε συνεπάρει λιγάκι παραπάνω απ' ό,τι έπρεπε και, έτσι, είχαμε δει το παιχνίδι με αρκετά πιο θετική ματιά από όσο ίσως του άξιζε. Όχι πως ήταν κακό, ήταν μια αξιοπρεπής προσπάθεια, απλά ήταν λίγο διαδικαστική και βεβιασμένη, πιο πολύ σαν ένα tech demo για να τεστάρει τα νερά παρά, σαν μια πλήρης προσπάθεια κάποιων που αγαπούσαν το μπλε σκαντζόχοιρο.

Ήταν λογικό, λοιπόν, το πείραμα να εγκαταλειφθεί με το δεύτερο επεισόδιο και η Sega να επιστρέψει στο 3D σαχλαμάρισμα, με γελοίους χαρακτήρες, μήπως και πετύχει την εμπορική επιτυχία του Sonic Adventure. Κάπου, όμως, κάποιος φαίνεται πως ήθελε να συνεχίσει τους πειραματισμούς και έτσι ανάμεσα στο συρφετό, οι δημιουργοί κατάφεραν να κυκλοφορήσουν και παιχνίδια όπως τα Sonic Colors και Generations, τα οποία είχαν σημαντικό τμήμα σε 2D περιβάλλον και αντικειμενικά ήταν τα καλύτερα Sonic παιχνίδια που είχαν κυκλοφορήσει στη μετά Mega CD εποχή.

Sonic Mania screenshot 01

Σίγουρα δεν ήταν τέλεια και αυτή η εναλλαγή σε κάμερες δεν ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά ήταν μια σοβαρή προσπάθεια από την Sega να ανακαλύψει ξανά τα στοιχεία που έκαναν τον Sonic τόσο αγαπητό στο παρελθόν. Εν μέσω λοιπόν αυτών των πειραματισμών, κάποιος πρέπει να έφαγε κάποιο μήλο στο κεφάλι και ξύπνησε με μια εξαιρετική ιδέα: Ας πάρουμε ορισμένους από τους πιο αναγνωρισμένους Sonic tech demo fans και ας δώσουμε σε αυτούς την ευκαιρία να δώσουν ένα παιχνίδι, φτιαγμένο "από fans για fans". Και εγένετο Sonic Mania, ένα από τα πιο εντυπωσιακά δείγματα του πόσο καλά μπορεί η gaming community να κατανοήσει πράγματα για μια σειρά που οι ίδιοι οι δημιουργοί έχουν πλέον ξεχάσει.

Το Sonic Mania, λοιπόν, αποτελεί ένα πολύ ιδιαίτερο παιχνίδι, το οποίο είναι ο ορισμός του fan service για οποιονδήποτε μεγάλωσε με τον Sonic στη Mega Drive/ Game Gear/ Master System/ Sega CD εποχή. Αποτελείται από 12 zones/ περιοχές, χωρισμένες η καθεμία σε δύο acts (με mini boss στο πρώτο act και main boss στο δεύτερο), οι οποίες είναι είτε remix/ remaster/ reimagining παλαιών zones από όλα τα παιχνίδια του Mega Drive (Sonic 1, 2, 3, Knuckles, CD) είτε νέες, φρέσκες περιοχές σε παρόμοιο ύφος αλλά με εντελώς νέο και πρωτότυπο υλικό συγκριτικά με το παρελθόν (μπορούμε να πούμε πως δύο από τις νέες περιοχές μπήκαν άνετα στο top10 μας για τη σειρά).

Sonic Mania screenshot 02

Εδώ είναι που θα δώσουμε και το μεγαλύτερο μπράβο στους δημιουργούς γιατί υπερέβαλαν εαυτόν στο level design. Είναι ξεκάθαρο πως κατανόησαν ότι η βασική μαγεία των 2D Sonic δεν κρυβόταν πίσω από τον Sonic να τρέχει σαν παλαβός, και ο παίκτης να βλέπει cutscenes με μηδαμινό έλεγχο, αλλά πίσω από τον εξαιρετικά πλούσιο σχεδιασμό κάθε πίστας. Στα παλιά, καλά Sonic ο παίκτης μπορούσε να ανακαλύψει δεκάδες έως και εκατοντάδες διαφορετικές διαδρομές και παραλλαγές για το πώς να φτάσει στον τερματισμό, να μάθει την πίστα απ' έξω και να πετάξει κυριολεκτικά μέσα από αυτή σε δευτερόλεπτα ή να την βγάλει ιδιαίτερα μεθοδικά μέσα από πλούσιο platforming και εξερεύνηση για μυστικά.

Ε, αυτό ακριβώς έχει γίνει και εδώ, με τις πίστες -νέες και παλιές (πάντα επανασχεδιασμένες)- να είναι γεμάτες ασφυκτικά με κρυμμένο υλικό, easter eggs που παραπέμπουν σε παλιά αλλά και σύγχρονα Sonic games και το κυριότερο, άπειρες διαφορετικές διαδρομές που μπορούν να αφήσουν τον παίκτη να ξεψαχνίζει μία πίστα για μέρες και ακόμα να ανακαλύπτει υλικό. Ναι, υπάρχουν ακόμα κάποια φθηνά deaths από υπερταχύτητα (αυτό το death από κινούμενα κουτιά στο Chemical Plant, από το Sonic 2, το θυμόμαστε καλά), αλλά σε γενικές γραμμές το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για να το παίζεις ξανά και ξανά έτσι ώστε να βρεις τα μυστικά του αλλά και για να πετύχεις αυτό το μαγικό run από την αρχή μέχρι το τέλος, σαν... σκαντζοχοιρο-παρκούρ.

Sonic Mania screenshot 03

Σε άλλα στοιχεία του gameplay, θα πρέπει να προσθέσουμε ότι ο παίκτης μπορεί να διαλέξει έναν από τους Sonic, Tails, Knuckles ή Sonic μαζί με τον Tails (offline co-op ή με AI) και να παίξει το παιχνίδι με διαφορετικούς τρόπους, εκμεταλλευόμενος τις ειδικές δυνατότητες του κάθε χαρακτήρα. Ο Sonic έχει το Drop Dash, με το οποίο μπορεί να ξεκινήσει dash απ' ευθείας μόλις πέφτει από ένα άλμα, ο Tails μπορεί και πετάει με την ουρά του και ο Knuckles μπορεί να κάνει glide και να σκαρφαλώνει. Πολλές διαδρομές και μυστικά μπορούν να γίνουν προσβάσιμα μόνο με έναν από τους χαρακτήρες, οπότε το παιχνίδι ευνοεί και με αυτό τον τρόπο πολλαπλά playthroughs για διαφορετικές διαδρομές και gameplay.

Kαι να προσθέσουμε πως υπάρχει -όπως παλιά- ένα μυστικό 13 zone για το true ending του παιχνιδιού, το οποίο ξεκλειδώνει όμως μόνο αν βρείτε και τα 7 Chaos Emeralds μέσα από τα bonus stages του παιχνιδιού (που είναι -επίσης όπως παλιά- ιδιαιτέρως σαδιστικά). Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε πως υπάρχει ένα challenge mode και ένα time trials mode για να κοντραριστείτε (δυστυχώς μόνο offline) με ένα φίλο σας, αλλά δίχως να έχουν κάτι κακό. Αυτά είναι εκεί απλώς για να χαρίσουν στο παιχνίδι λίγη παραπάνω διάρκεια και όχι ως κάτι πραγματικά πλούσιο και απαραίτητο.

Sonic Mania screenshot 04

Στα του τεχνικού τομέα, είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει ένας αναστεναγμός όταν δείτε τα pixel graphics του τίτλου. Από τη μία, είναι σίγουρα στενάχωρο που η Sega για άλλη μια φορά περιόρισε πάρα πολύ το budget γραφικών για το παιχνίδι (και στο Sonic 4 τα ιδια περίπου είχε κάνει) και δεν έδωσε στους δημιουργούς τη δυνατότητα να αποδώσουν ένα επίπεδο παρόμοιο με αυτό του Generations (όπως έχει κάνει η Nintendo στα 2D Mario/ Yoshi/ Kirby  και άλλα παιχνίδια της). Από την άλλη, αν αγαπάτε τα pixel graphics τότε το Sonic Mania είναι σίγουρα το ομορφότερο της "16bit περιόδου" της σειράς. Η υψηλή ανάλυση βοηθάει τα πράγματα να είναι πολύ πιο καθαρά και ταυτόχρονα ευνοεί πάρα πολύ τις παστέλ αποχρώσεις και σκιάσεις που πραγματικά εντυπωσιάζουν, ειδικά στα νέα zones.

Το animation εχθρών, χαρακτήρων και αντικειμένων είναι εξαιρετικό, το framerate δείχνει να πηγαίνει σταθερότατα και το γεγονός ότι το παιχνίδι είναι σχεδιασμένο σε widescreen mode δίνει στον παίκτη μια μεγαλύτερη εικόνα του τι έρχεται παρακάτω, στοιχείο που αποτελεί τεράστια βοήθεια και λιγοστεύει τα ατυχήματα. Εξίσου όμορφη δουλειά έχει γίνει και στον ηχητικό τομέα, όπου τα διασημότερα κομμάτια της σειράς έχουν γίνει remastered στο πρώτο act, έχουν δώσει έμπνευση σε κάτι διαφορετικό για το δεύτερο ενώ οι νέες μελωδίες για τις νέες περιοχές δένουν απόλυτα με τη λογική και την ατμόσφαιρα του τίτλου.

Sonic Mania screenshot 05

Αν, λοιπόν, είχατε κουραστεί να παίζετε με χαπάκια ναυτίας τα σύγχρονα 3D Sonic games, αν μεγαλώσατε μέσα στα 90ς, αν αγαπάτε τα 2D platformers, αν θέλετε επιτέλους να δείτε ένα εξαιρετικό fan service Sonic, στο οποίο θα ξυλοφορτώσετε τον Dr. Ivo Robotnik (και ούχι Eggman) με στυλ, φινέτσα, μεράκι και δίχως σαχλοκούδουνα στο περιφερειακό cast, το Sonic Mania είναι το παιχνίδι που περιμένατε 23+ χρόνια. Ευχή μας είναι να αποτελέσει το έναυσμα για την Sega να συνεχίσει τέτοια πειράματα, και την επόμενη φορά να το κάνει με ένα πλούσιο budget που θα φέρει το εξαίσιο gameplay της παλιάς εποχής στα γραφικά της νέας.

To review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του τίτλου.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: PlatformerΔιάθεση: Zegetron
Αριθμός παικτών: 1-2Ανάπτυξη: PagodaWest Games HeadcannonΗμ. Έκδοσης: 29/08/2017
PEGI: 7Εκδότης: SEGAΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Θετικά

  • Θα μπορούσε άνετα να λέγεται Sonic & Knuckles 2 ή Sonic CD 2 και να είχε κυκλοφορήσει εκείνη την εποχή ως (ίσως) το magnum opus της σειράς.
  • Εξαίσιος σχεδιασμός επιπέδων που επιβραβεύει πολλαπλές, γρήγορες αλλά και μεθοδικές διαδρομές, γεμάτες έξυπνες ιδέες, easter eggs και εκπλήξεις.
  • Απουσιάζει πλήρως ο ανούσιος, σαχλός συρφετός χαρακτήρων που εμφανίστηκαν από το Saturn και μετά.
  • Κατανοεί απόλυτα τα στοιχεία που έκαναν τόσο αγαπητή τη σειρά.
  • Όμορφα pixel art γραφικά και μουσικές μελωδίες.

Αρνητικά

  • Πόσο υπέροχο θα ήταν ένα νέο Sonic με ακριβώς αυτό το σχεδιασμό και gameplay, αλλά με μοντέρνα, hi-resolution γραφικα;
  • Θα έπρεπε τα extra modes και το co-op να είναι συμβατά και με οnline multiplayer.
  • Μετά από τόση αναμονή, θέλαμε και άλλα zones!

Βαθμολογία

Αρχιτέκτων και συντηρητής ιστορικών κτιρίων κατ' επάγγελμα, μόλις πέσει η νύχτα φοράει την καμπαρντίνα του και σουρτουκεύει σε αναζήτηση μιας νέας περιπέτειας. Ταξιδιώτης και ονειροπόλος, με κλινικά κολλήματα σε Fantasy και Sci-Fi, gaming backstory από τα 80s και mantra τη φράση «η ιστορία και οι γρίφοι πάνω απ’όλα», δεν χαρίζει κάστανο σε νεοτερισμούς υπερβολικής ευκολίας. Αν είσαι adventure, RPG ή strategy, είναι σχεδόν σίγουρο ότι έχετε περάσει πολλές γλυκές νύχτες μαζί…

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Οι τρεις επόμενοι χαρακτήρες για το Marvel vs Capcom: Infinite
Ενίσχυση της Marvel με Winter Soldier, Black Widow και Venom.
Λεπτομέρειες για το Turning Tides DLC του Battlefield 1
Ημερομηνία διάθεσης και περιεχόμενο.
L.A. Noire Remastered
Άντε βρε, και το GTA σε κονσόλα της Nintendo.
Hand of Fate 2
Εδώ rogue, εκεί rogue, που είναι ο rogue;
Outcast: Second Contact
Κάποια πράγματα καλύτερα να μένουν στο παρελθόν.
Πλάνο για το τρίτο έτος υποστήριξης του Rainbow Six Siege
Πλησιάζει η ευρεία διάθεση του Operation White Noise
Νέο trailer για το Street Fighter V: Arcade Edition
Αφιερωμένο στα καινούργια V-Triggers.
Αλλαγές στο Need for Speed: Payback
Ακολουθώντας τις επιταγές του κοινού.
UK charts: Απογοητευτικό ξεκίνημα για το Battlefront 2
Εβδομάδα με αρκετές νέες κυκλοφορίες.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Aπλά αριστούργημα. Τα είπε όλα ο Αλέξανδρος.
    To παιχνίδι που με έκανε να ερωτευτώ τα videogames. Σαν να βλέπεις τον πρώτο σου παιδικό έρωτα, 20 χρόνια μετά............

  • Υπέροχο review! Πράγματι, πέρασαν 23 χρόνια από τότε που είδαμε τέτοιο Sonic. Εξαιρετικό, απλά. Και να σκεφτείς πως το έχουν φτιάξει fans... Εύχομαι να είναι η αρχή για μια μεγάλη επιστροφή που να πατάει ακριβώς πάνω σ΄ αυτή τη συνταγή του Mania

  • Πολύ καλή παρουσίαση Αλεξ , μετά από παααρααα πολλαααα χρόνια ένα sonic αντάξιο του βαρύ ονόματος που φέρει η μασκότ της sega ,παιχνίδια που από το 1990 έως το 1995 έφεραν την sega στο προσκήνιο . από εκεί και πέρα (από εποχής saturn ) και μετά η κατάσταση είχε φθίνουσα πορεία . Αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν το sega saturn είχε ένα τέτοιο παιχνίδι στην φέρετρα του ...... ,λένε κάποιοι του χώρου ότι στην τότε επανάσταση του 3D δεν χωρούσε 2D παιχνίδι sonic , διαφωνώ. Παιχνίδι που ταιριάζει απόλυτα με την φύση του Nintendo Switch ,θα είναι στα άμεσα σχέδια για download αυτόν τον μήνα .

    ΥΓ. Εξαιρετική συλλεκτική !!!!

  • Εντελώς τυχαία κυκλοφόρησε πρόσφατα humble bundle με 2 Sonic παιχνίδια ;)
    Τον τελευταίο καιρό επικρατεί μια επιστροφή στις ρίζες με μπόλικα παιχνίδια να επανέρχονται ή να εμπνέονται από τη δεκαετία του 90'. Δεν το θεωρώ αρνητικό γιατί κάπου αποπροσανατολίστηκε η βιομηχανία και εισήγαγε αχρείαστη πολυπλοκότητα σε πολλά παιχνίδια που δεν τη χρειάζονταν.
    Στη wishlist κι αυτό λοιπόν.

    Υ.Γ. Έπρεπε να το είχαν βγάλει και στο GOG. Στο φυσικό του χώρο δλδ.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από mifune
  • Δεν ξέρω τι λετε εσείς για τους "νεους" χαρακτήρες αλλα για εμένα οι Shadow,Blaze, Rouge και άλλοι είναι απο τους καλύτερους χαρακτήρες στην σειρα (ο Shadow είναι ο αγαπημένος μου :p )
    Σε αντίθεση με τους Tails και knuckles που ποτέ δεν με συγκίνησαν ιδιαίτερα...

    Ελπίζω μια μέρα να βγει ένα νέο sonic ισάξιο του Sonic Adventure 2 Battle :(

  • Sadshadow

    Σοβαρα τωρα; Αντε τον Shadow, αλλά Blaze και Rouge οι αγαπημένοι σου; really? :o:o:o
    πω εγω ηθελα σακούλα ναυτίας για να τους αντιμετωπίσω. αθλιες φωνες, σαχλό design κ γενικα μπουρδοσενάρια. ειδικα την Blaze ηθελα να την βαλω φωτια να γινει πραγματικο blaze!!! 1.000.000 βαθμοι kelvin της αξιζουν! :p

    δεν ειναι οτι θεωρω τον Knuckles κ το Tails ως υπεργραμμενους χαρακτηρες, το ιδιο σαπιοι ειναι στα νεα παιχνιδια.
    ΑΛΛΑ στα παλια δεν μιλούσαν κ δεν εκαναν σαχλαμαρες, εκεί το πάω. ήταν τιμιοι χαρακτηρες σχεδιαστικα και σε αποψη gameplay για εκεινη την εποχη. μετα, η σειρα αρχιζε να κανει λυκανθρωπους τον Sonic, να βαζει love stories και να το κανει nickelodeon cartoon οπου χαθηκε καθε επιπεδο ωριμότητας. εξου κ η απέχθεια με το συγχρονο cast, από την Rouge μέχρι τον Sonic τον ίδιο.

    κοινως, η σειρα θελει να κανει scrap εντελως τις προσπάθειες για σεναριο cartoon πρωινης ζώνης, απλα εφιαλτες εχει δημιουργήσει :D

  • Sadshadow

    Αγαπημένος μου είναι ο Shadow μόνο ;)
    Μα η Blaze δεν πολύ μιλούσε, το Sonic Rush παιχνίδι του DS ειναι. Μερικά επιφωνήματα είχε τα οποία δεν ήταν σπαστικά.
    https://www.youtube.com/watch?v=EYxGBr2wVSk
    Εγώ δεν την εχω δει σε άλλο παιχνίδι, αυτα με τους λυκάνθρωπους κλπ που λες τα αποφεύγω :o
    Η Rouge μου ειχε αρέσει στο Sonic Adventure 2 σαν gameplay που πετούσε. Και ειχε κάτι διαστημικές πίστες απο τις οποίες αργότερα πρέπει να εμπνεύστηκε το Super Mario Galaxy. Η πρωτη φορα που είδα εγω αυτή την ιδέα με τους μικρούς πλανήτες και κατι περίεργα κόλπα με την βαρύτητα, ήταν στα επίπεδα της Rouge στο SA2. Στα επίπεδα της Rouge εξερευνούσες και έμοιαζαν με τα 3D platforms του Nintendo 64 που τόσο αγαπούσα. Η φωνή της δεν θυμάμαι να είχε τίποτα το σαχλό (τουλάχιστον απο την ηθοποιο που την έκανε τότε). Και τις 2 όπως και άλλους χαρακτήρες που εχω δει, θεωρώ οτι ειναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα σχεδιασμου με τον sonic όπως είναι ο sonic απο το dreamcast και μετα. Και πολύ καλύτερα από τον παλιό κλασικό sonic...
    Όμως Shadow>Sonic :p
    Γενικά δεν εχω παίξει κανένα sonic τα τελευταία χρόνια και δεν εχω δει πως έχουν καταντήσει οι χαρακτήρες που λες... το Sonic Heroes που ηταν το τελευταίο sonic που ασχολήθηκα κανονικά ενω ήταν ωραίο σαν ιδέα, ηταν κακά σχεδιασμένα τα επίπεδα και ποιοτικά δεν ειχε καμία σχέση με το sonic Adventure 2. Επισης τα cutscenes του heroes ήταν πάρα πολύ παιδικά και τα περισσότερα δεν τα άντεχα... Απο εκει και έπειτα μερικα απο τα πιο σύγχρονα παιχνίδια που έχω δει και παίξει λιγο απο ενοικιάσεις/δανικό απο φίλο και κάτι demo κλπ είχα την εντύπωση οτι άπλα το παιχνίδι έπαιζε μόνο του τον εαυτό του και εγω δεν έκανα τίποτα.... και βλέποντας τα κακά review δεν αγόρασα κανένα. ( βέβαια το μετάνιωσα που δεν ειχα πάρει το παιχνίδι με τον Shadow πρωταγωνιστή... νομίζω ήμουνα στρατό οταν ειχε κυκλοφορήσει και όταν τελείωσα δεν είχα καθόλου όρεξη να ασχοληθώ με τετοιου είδους θεματολογίας παιχνίδι).
    Η τελευταία φορα που μου κίνησε το ενδιαφέρον παιχνίδι της σειράς ήταν το Sonic Boom βλέποντας και οτι ειχε πολλούς χαρακτήρες με διαφορετικό gameplay ο καθενας, και νόμιζα οτι θα είναι όπως ήταν τα Adenture... τελικά απο οτι διάβαζα και έβλεπα στο internet το παιχνίδι ηταν κάκιστο και απο τα πολλά bugs δεν παιζόταν... οπότε δεν ασχολήθηκα και πιθανόν να μην ασχοληθώ ποτέ ξανα με την σειρα...
    Δυστυχώς το πιο πετυχημένο εμπορικά παιχνίδι της σειράς τα τελευταία 15 χρόνια είναι αυτό το retro παιχνίδι με γραφικά Megadrive...

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Sadshadow
  • Sadshadow

    ε καλά τωρα τι συζητάμε βρε συ. εχεις να δεις τη σειρα 15 χρόνια!
    Heroes, Boom, 2006, Rise of Lyric, Lost World, Black Night, Rivals, Unleashed, Secret Rings κλπ κλπ...
    μιλαμε για ατελείωτη σαβούρα.
    Δες λιγο την Rouge κ την Blaze σε όλα αυτα τα παιχνιδια κ μετα ελα πες μου. Βασικα δες κ τον Shadow κ τον Sonic... αστα να παμε...
    πραγματικα δε ξερω ποιο να βαλω στα χειροτερα απο αυτα. ορισμενα αντε παλευονται λιγακι αλλα ειναι τοσα που ειναι απλα unplayable σαχλες που χανετε το νοημα.

    ειναι πολυ περιεργο που η σειρα ειναι ζωντανη μετα απο τοση πολυ σαβουρα. Οποιαδηποτε αλλη σειρα με τετοια παιχνιδια θα ειχε καταστρέψει την εταιρεία πολυ νωριτερα (κ θα ειχαμε γλιτωσει το Boom...).

  • Υπέροχα νέα που βγήκε τόσο καλό!

    Αξέχαστο το (πρώτο) Sonic the Hedgehog στο Game Gear. Αξέχαστα γραφικά, αξέχαστοι ήχοι, αξέχαστες πίστες.

    Πόσο υπέροχο θα ήταν ένα νέο Sonic με ακριβώς αυτό το σχεδιασμό και gameplay, αλλά με μοντέρνα, hi-resolution γραφικα;


    Πολύ, πάρα πολύ, θα ήταν υπερυπέροχο. Ένα καινούριο καλοφτιαγμένο Sonic με Tropical Freeze γραφικά; Yes, please.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Men of Low Moral Fiber
  • Υπέροχα νέα, πρόκειται για ένα από τα πρώτα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ (στο Game Gear) και θα θυμάμαι πάντα! Πολύ ρετρό

Τελευταία Σχόλια

Εγώ αλάνια παίζω και το βρίσκω πολύ καλό. Δικαιολογείται αυτό το άτυπο hype γύρω του, απλά είναι μια...
Gaming-καταναλωτικη παιδεια.....αγνωστες λεξεις, κυριως στην χωρα μας!

Κολοσσοι οπως η ΕΑ (και α...
Εγώ θα πώ πάντως μόνο "μπράβο, Βέλγιο".
Aς κάνουν ότι θέλουν. Δεν υπάρχουν όρια στην απληστία τους εξάλλου. Μπορεί να είναι boosters, μπορεί...
best game lipsync 2017... Όσο εθιστικό είναι το gameplay σ'αυτό το παιχνίδι, τόσο χαμηλό είναι το συ...
αυτό Αμίγκα θα είναι αποκλειστικό skin για Tatooine!
Σε συνέχεια αυτού που πόσταρε ο Νίκος
Μην δινεται ιδεες.....
Δεν το εχουν και πολυ να σκασουν κανενα τετοιο πακετακι!


Θα ντουμανια...
Ειμαι σιγουρος πως τα "μυαλα" της ΕΑ (και αρκετων αλλων ομοϊδεατων) ηδη ψαχνουν την νεα γενια Loot b...
Tο RDR φέρε στη γενιά μωρή R*, το RDR...

Ωραίες θύμησες έχω από το συγκεκριμένο, αλλά ένα playthr...