Wannabe...

Σ’ ένα σύμπαν μακρινό όσο επιτρέπει η φαντασία μας, ο Ultron, γνωστός villain σε όσους ασχολούνται με το σύμπαν της Marvel, ήρθε σε fusion με τον Sigma, εξίσου γνωστό villain από το σύμπαν της Capcom και συγκεκριμένα της σειράς Megaman. Η ένωση αυτή έφερε τους κόσμους τους σε σύγκρουση, με σκοπό να καταστραφούν αμφότεροι και στη θέση τους να προβάλλει ένας νέος, “καθαρός” από ζωή και μηχανικά τέλειος. Γιατί να γίνει κάτι τέτοιο; Ή, ακόμα καλύτερα, πώς μπορεί να πραγματοποιηθεί μια τόσο αλλόκοτη ένωση; Ας πάμε περίπου εικοσιπέντε χρόνια πίσω, να δούμε τι είχε συμβεί στη δική μας πραγματικότητα.

Τότε, στις αίθουσες των ηλεκτρονικών, έκανε την εμφάνισή του ένα fighting παίχνιδι με τίτλο και θέμα τους X-Men. Φανταστείτε την έκπληξη και τον ενθουσιασμό όσων είδαν ένα περιβάλλον της συνομοταξίας του Street Fighter να αποδίδει και να ζωντανεύει στα δάκτυλα του παίκτη τους δημοφιλείς ήρωες της Marvel. Άμεσα και φυσικά, απέκτησαν fighting ταυτότητα χαρακτήρες όπως ο Wolverine, ο Colossus, o Juggernaut, η Storm, o Cyclops και άλλοι. Ταυτότητα που έμοιαζα να την είχαν πάντοτε “χρεωμένη”, ταιριαστή στην ιδιοσυγκρασία του καθενός - και με κάποιο μαγικό τρόπο - συνυφασμένη με τη φυσική του Street Fighter δόγματος.

MVCI launch screen 6

Περιττό να ειπωθεί ότι το παιχνίδι ήταν άψογο, παιζόταν τέλεια, η ισορροπία ήταν απόλυτη και - όπως είναι μαθηματικά βέβαιο για την ανθρώπινη φύση - έδωσε τη σπίθα που χρειαζόταν για την ανακάλυψη “νέων κόσμων”. Γιατί, άπαξ και ανοίξει μια νοητική “πύλη”, μικρή σαν τρύπα, για έναν άλλον κόσμο, η συλλογική ανθρώπινη φαντασία την διευρύνει σε τεράστιο (κατά περίπτωση, εξευτελιστικό) βαθμό, προκειμένου να διέλθει ο χείμαρρος που τροφοδοτείται από τη δημιουργικότητα του καθενός. Με πιο απλά λόγια, όταν οι θαμώνες των αιθουσών αναρωτιόντουσαν αν ήταν ποτέ δυνατόν να μπουν σε απευθείας αντιπαράθεση οι ήρωες του SF με τους ήρωες των X-Men, κάποιοι προγραμματιστές είχαν αρχίσει ήδη να το δουλεύουν.

Έγινε λοιπόν το αναπόφευκτο fusion. X-Men Vs Street Fighter εντός ολίγων χρόνων (και πάλι στις αίθουσες των ηλεκτρονικών) κι ο φαντασιακός οργασμός δεν είχε σύνορα: όχι απλά βλέπαμε το Hadoken του Ryu να συγκρούεται με τα optic blasts που παράγει ο Cyclops, αλλά είδαμε πόσο απολαυστικά κακό και καταστροφικό θα ήταν το αποτέλεσμα μιας συμμαχίας του M. Bison με τον Magneto. Η φαντασία όμως πάει παραπέρα. Το πιο μακρινό σύμπαν βρίσκεται εκεί που σταματάμε τον καλπασμό του λογισμού μας. Έτσι, η τρύπα, η πύλη, διευρύνθηκε κι άλλο και κάποια στιγμή ήρθε και το Marvel Vs Capcom. Η πλήρης ένωση και σύγκρουση δύο κόσμων φαινομενικά παράταιρων, ουσιαστικά όμως, συμβατών.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 01

Fast forward στη σημερινή εποχή, μετά από πλειάδα τίτλων του franchise αυτού και χωρίς η περιγραφή τους να εξυπηρετεί σε κάτι το ουσιαστικό αυτήν τη στιγμή, επιστρέφουμε στην ένωση του Sigma με τον Ultron στον τελευταίο τίτλο της σειράς. Εδώ λοιπόν ξεκινά μια πλοκή που βρίσκει πολλούς αταίριαστους ήρωες να πολεμούν με τις ορδές των μηχανοποιημένων Asgard-ιανών και των κλώνων του Ultron κάμποσες ημέρες μετά τη σύγκρουση και αφομοίωση του ενός κόσμου στον άλλον. Ο Thor, παρέα με τον Sir Arthur, τον Captain America τον Chris Redfield και πολλούς άλλους, προσπαθεί να περισώσει ό,τι του έχει απομείνει από τη θεϊκή του υπερηφάνεια και να βρει έναν τρόπο να απομακρύνει το μηχανικό σύμβιο από τον θρόνο της Asgard.

Κάπως έτσι αρχίζει το story mode του παιχνιδιού, με μορφή κι εξέλιξη που θυμίζει πολύ έντονα τα Injustice ή τα διάφορα versions των πρόσφατων Mortal Kombat. Αυτό δείχνει ότι η εφαρμοσμένη από την NetherRealm συνταγή χρίζει αναγνώρισης κι αξιοποίησης από τρίτους. Κάτι τέτοιο φυσικά είναι καλό, καθώς τα παραπάνω παιχνίδια έθεσαν νέα και υψηλά standards στον τομέα αυτόν. Σημαίνει δηλαδή ότι “παίζετε” εσείς το σενάριο, συμμετέχοντας στην πλοκή με το να διεξάγετε εσείς οι ίδιοι τις μάχες της, καθώς αυτή ξεδιπλώνει το μακρόσυρτο περιεχόμενό της. Μάχη, cut scene και πάλι μάχη, με σκοπό την απόδοση της κινηματογραφικής εμπειρίας που συνεπάγεται το βεληνεκές της δημοτικότητας του Marvel Universe.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 02

Όμως εκεί που το DC Universe του Injustice 2 μάς έριξε τα σαγόνια στο πάτωμα, με εμάς να κατορθώνουμε να τα κλείσουμε μόνο για να φάμε τα νύχια μας, το αντίστοιχο που παρουσιάζεται σήμερα εδώ δεν καταφέρνει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Φταίει, ενδεχομένως, το άνευρο story και τα απογοητευτικά voice actings. Οι προχειρογραμμένοι διάλογοι, με τα έντονα κλισέ και την κουραστική πλοκή. Ό,τι έχουμε δει αλλού που να πλησιάζει σε κινηματογραφικά πρότυπα, εδώ απλά απουσιάζει ή, ακόμα χειρότερα, βρίσκεται σε υστέρηση, αδικώντας τα μάλλα το εντυπωσιακότατο Marvel Universe. Τελευταίο στη λίστα, αλλά σίγουρα όχι το λιγότερο σημαντικό, είναι τα κακά visuals.

Μπορεί ο τίτλος να καυχιέται την ισχύ της Unreal Engine, το αποτέλεσμα επί της οθόνης όμως παραπέμπει σε άλλες καταστάσεις, μακριά από αυτές που έχουμε συνηθίσει ως standards. Τα cinematics κινούνται στην κλίμακα του μέτριου, με απογοητευτικές προσωποποιήσεις (ειδικά στους ήρωες της Marvel) και νευρικό animation. Τα χρώματα είναι μουντά και τα περιβάλλοντα εμπλουτίζονται με τα απολύτως απαραίτητα, αποτυγχάνοντας να εντυπωσιάσουν. Όλα αυτά δίνουν την άβολη αίσθηση ότι το προϊόν αναπτύχθηκε ως μέρος μιας αγγαρείας. Η κατάσταση, ευτυχώς, είναι καλύτερη στις αρένες της μάχης, με την κλασική ταχύτητα της σειράς να αποδίδεται απροβλημάτιστα επί της οθόνης.

Marvel vs Capcom Infinite screenshot 03

Γιατί, οπισθοχωρώντας ένεκα των παραπάνω αδυναμιών, το παιχνίδι καταφεύγει στον σκληρό και ισχυρό πυρήνα του, εκεί που έχει εξασφαλισμένη κάθε ασφάλεια. Παίζεται λοιπόν υπέροχα, με έναν φρενήρη ρυθμό (κατά τι μειωμένο σε σχέση με παλιότερους τίτλους) και με ενδιαφέρουσες νέες προσθήκες. Η σύγκρουση των κόσμων έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη χρήσης των infinity stones, έξι τον αριθμό, με το καθένα τους να εμπλουτίζει το roster των κινήσεων με ιδιαίτερα buffs. Έτσι, με την απλή χρήση ενός shoulder button το “οπλισμένο” κάθε στιγμή stone εκτελεί μια ενέργεια ή συνδυάζεται με το combo που έχει ήδη στηθεί.

Μπορεί να κλέψει “ζωή” από τον αντίπαλο, να εκτελέσει επιπλέον grapples, να ενισχύσει το damage και κάμποσα άλλα. Η δε συχνή του χρήση γεμίζει την αντίστοιχη μπάρα, που με τη σειρά της καθιστά διαθέσιμη μια περίοδο ιδιαίτερα αυξημένων ικανοτήτων και συνδυασμών (infinity storm). Υπάρχει επίσης η δυνατότητα για εναλλαγή των “οπλισμένων” κρυστάλλων κατά τη διάρκεια της μάχης, πράγμα που συνεπάγεται και την εναλλαγή των buffs. Κάτι τέτοιο γίνεται κατά βούληση και όσες φορές χρειαστεί ο κάθε παίκτης, γεγονός που διευρύνει το σύνολο των διαθέσιμων τακτικών δράσης σε πολύ υψηλά επίπεδα. Όταν αυτό το εύκολο στη χρήση χαρακτηριστικό μπει στο fight style του καθενός κι εξυπηρετήσει με τρόπο μοναδικό την tag team ιδιαιτερότητα των παικτών, τότε ο τίτλος ξεδιπλώνει το βάθος του gameplay του.

MVCI 1707 SYSTEM 003

Φανταστείτε το ζευγάρι Hulk - Ryu… Πώς θα εκμεταλλευόσασταν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός; Πώς θα συνδυάζατε το ριζικά διαφορετικό fight style τους; Μετά προσθέστε στην τακτική που διαμορφώσατε με τη φαντασία σας τις ιδιαιτερότητες των κρυστάλλων όπως αναφέρθηκαν παραπάνω. Ενισχύστε τον Ryu με grapples και τον Hulk με life drain. Πού μπορεί να φτάσει αυτό; Οι επιλογές είναι πρακτικά αμέτρητες και το κατά πόσο θα δουλέψουν υπέρ σας εξαρτάται από το μεράκι και τη φαντασία σας. Όταν, δε, το εφαρμόσετε στο φρενήρη ρυθμό του παιχνιδιού, τότε το αποτέλεσμα αγγίζει την απόλαυση. Το πλούσιο roster των 30 μαχητών θα σας κρατήσει απασχολημένους πολύ περισσότερο από το διακοσμητικό story. Όμως μη σκεφτείτε ότι όλα αυτά αποτελούν προνόμια των pros κι ότι ο νέος παίκτης θα μείνει να αναρωτιέται πώς θα τα βρούνε δύο κυνηγοί δαιμόνων όπως ο Dante κι ο Hellrider (hint: άψογα).

Το παιχνίδι ακολουθεί σοφά τα βήματα των τίτλων της Arc System Works σε αυτόν τον τομέα, εισάγοντας δύο πλήρη combos στο button mashing της light punch. Αυτό μπορεί να ξενίσει τους pros (γιατί δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί) αλλά δε θα τους ενοχλήσει πέραν τούτου. Το skill ανταμοίβεται και δεν ωχριά όταν, για παράδειγμα, ένας newcomer μπορεί να εκτελέσει τις ισχυρότερες επιθέσεις με το ταυτόχρονο πάτημα δύο πλήκτρων. Ίσως να χρειάζονταν και καμιά-δυο ακόμα προσθήκες προς αυτήν την κατεύθυνση, ίσως και να είναι το καταλληλότερο έναυσμα για να ασχοληθεί κάποιος σε μεγαλύτερο βάθος με το παιχνίδι, κάτι που το αξίζει, το δίχως άλλο.

MVCI 1708 Soul Stone Infinity Surge

Μόνο έτσι όμως, καλώς ή κακώς, θα γεμίσετε τις ώρες σας. Με training, single fights και missions του παιχνιδιού ή με grinding στο online, μιας και φαίνεται ότι η Capcom δεν αλλάζει τη συνταγή του content. Σωστά αντιληφθήκατε, πέρα από τα προαναφερθέντα δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο. Ακόμα και το online δεν περιλαμβάνει τίποτε παραπάνω από τα βασικά rank, casual και lobby. Σημαντική προσθήκη εδώ η beginner’s league, που αφορά σε παίκτες του rank 13 και κάτω - beginners δηλαδη. Ακόμα μια κίνηση προς το νέο παίκτη, που δε θέλει να τρώει τα μούτρα του σε ένα lobby γεμάτο pros.

Mε τα καλά του και με τα κακά του, αυτό είναι το Marvel Vs Capcom Infinite. Ένα παιχνίδι που θέλησε να αγγίξει την κινηματογραφική αίσθηση του Injustice 2, έχοντας και το κατάλληλο βάθος προς υποστήριξη, αλλά δεν τα κατάφερε. Υποφέρει από τα visuals και το κακό story του και κατορθώνει να σταθεί όρθιο χάρη στο κλασικό του gameplay, που εμπλουτίστηκε λιτά, αλλά επιτυχημένα. Από την άλλη, δανειζόμενο στοιχεία κι από την απέναντι μεριά της fighting όχθης (αλλιώς, Arc), προσεγγίζει το νέο παίκτη. Αρκεί αυτός να έχει αγάπη για τα fighting, γιατί το ενδιαφέρον του για τη Marvel φύση του τίτλου θα σβήσει γρήγορα.

Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: N/AΔιάθεση: CD Media
Αριθμός παικτών: 1-2Ανάπτυξη: CapcomΗμ. Έκδοσης: 19/09/2017
PEGI: N/AΕκδότης: CapcomΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Παίζεται στρωτά κι απολαυστικά όπως τα υπόλοιπα μέλη της σειράς, με μικρές, σημαντικές προσθήκες.
  • Είναι φιλικό προς το νέο παίκτη.

Αρνητικά

  • Αποτυγχάνει όμως στο story mode με κακά visuals, voice acting, διαλόγους και πλοκή.
  • Πέρα από όλα αυτά, δε διαθέτει κάτι το αξιόλογο, μιας και το content τελειώνει εκεί.

Βαθμολογία

Ο Απόστολος μεγάλωσε τρώγωντας μακαρονάδα. Μακαρονάδα έφαγε, ένα μεσημέρι στα 8 του, όταν ένας θείος του τον πήγε για πρώτη φορά σε coin-op κι αυτό ήταν το αγαπημένο του πιάτο όσο περίμενε τον MSX να φορτώσει ένα παιχνίδι. Μετά τον CPC 6128 και τις Amiga 500 και 1200, ο εθισμός με το απολαυστικό αυτό γεύμα, τον οδήγησε να υιοθετήσει το όνομα Kabamaru, το ιαπωνικό alter ego του. Σήμερα, παίζει ακόμα Heroes of Might and Magic 3, κάνοντας διαλείμματα με σχεδόν οποιοδήποτε παιχνίδι πέσει στα χέρια του. Λατρεύει τον Terry Pratchett, την metal μουσική, την καλή μπύρα και την κουβέντα με φίλους.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Middle-earth: Shadow of War
Πουν' το, πουν' το το δαχτυλίδι (ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις)!
Επανακυκλοφορία του πρώτου Mafia
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας GOG.
Ξεκίνησαν τα Halloween Deals στο PlayStation Store
Αρκετοί τίτλοι με έκπτωση έως και 60%.
Νέο story trailer για το Star Wars Battlefront 2
Και αναφορά για το ενδεχόμενο μεταφοράς του τίτλου στο Switch.
Rogue Trooper: Redux
The blue-skinned are back.
Αρχές του 2018 η διάθεση του Warhammer: Vermintide 2
Έρχεται χωρίς επί πληρωμή loot boxes.
Λουκέτο στη Visceral Games μετά από απόφαση της EA
Άλλαζει χέρια ο Star Wars τίτλος που ήταν υπό ανάπτυξη.
Battle Chasers: Nightwar
Δύο ώρες την ημέρα...

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Xμμ, αρκετά περίεργη και κάπως διχαστική η τελευταία πρόταση VS της Capcom.
    Το σημαντικότερο, το gameplay είναι παρών (απ'ότι αναφέρουν όλοι) αλλά του λείπει αυτό το κάτι που είναι ικανό να ενθουσιάσει. Δεν έχει όλο το πακέτο ώστε να εντυπωσιάσει και τον πιο σκεπτικό. Η Capcom θέλει αλλά δεν μπορεί δεδομένης της οικονομικής της κατάστασης στην οποία βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας. Δίνει τη εντύπωση πρόχειρης δουλειάς στο πόδι κάτι που πιθανότατα να είναι εσφαλμένο φυσικά.
    Χμμ, ασφαλή συμπεράσματα για το παικτικό ποιόν του θα μπορούν να βγούν μετά απο 6+ μήνες, όπως και σε όλα τα fighting games, όταν και θα εξελιχθούν οι μηχανισμοί μάχης και φυσικά το meta game.
    Eγώ πάλι θα προσπεράσω. Έχω να ενθουσιαστώ με VS απο τα Xmen Children of the Atom και Marvel Super Heroes.
    Αυτό που καλοβλέπω είναι το πανέμορφο Dragon Ball FighterZ που παίρνει παραπάνω πόντους αληθοφάνειας λόγω θεματολογίας (τα τεκταινόμενα στην οθόνη έχουν νόημα!).
    Aριγκατό για ακόμη ένα υπέροχο fighting game review Απόστολε!

  • Stormbringer

    "Έχω να ενθουσιαστώ με VS απο τα Xmen Children of the Atom και Marvel Super Heroes"
    Με Marvel fighting της capcom εννοεις :p το πρώτο VS ήταν το X-Men vs. Street Fighter.
    Οπότε μάλλον ποτέ δεν σε ενθουσίασαν τα VS.

  • Stormbringer

    Nαι εννοώ απο άποψη gameplay φίλε μου Sad μιας κι είναι παρεμφερή σε μηχανισμούς και τρόπο παιξίματος για να το θέσω καλύτερα. Όλα αυτα τα έχω στην ίδια οικογένεια μαζί με τα Marvel vs Street Fighter και τα Marvel vs Capcom.
    Πάντως ψέμματα, είχα ενθουσιαστεί και με τα Capcom vs SNK στο Dreamcast που ήταν πιο προσγειωνένα παιχνίδια και πιο κοντά στα δικά μου γούστα.

  • Πολύ καλή παρουσίαση !!! Ασχολουμε με την σειρά από εποχής saturn και Dreamcast , το αγόρασα το παιχνίδι στο Xbox one , έφαγα πίκρα με τα γραφικά ,λες και έβλεπα παιχνίδι του 2007 .Ο ήχος όμως είναι κορυφαίος .απο την άλλη δεν είδα καμία υπέρβαση όλα ίδια ,περιμένουμε το 4 όπου εκεί πιστεύω να δούμε κάτι αξιόλογο .

  • για εμενα περνει ακυρο μονο κ μονο γιατι εχουν πεταξει εντελως εξω X-Men, Deadpool, F4 κλπ λογο της γλοιώδης πρακτικής της Marvel τα τελευταια χρονια.

    αν κ για να πω την αληθεια μου, θεωρω πως σε εικαστικο τομεα, η σειρα εχει γινει Β' διαλογης απο τοτε που το γυρισε σε 3D, τα παιχνιδια ειναι ξεκαθαρα low budget τιτλοι πλεον, οχι οι φοροι τιμης στις δυο εταιρίες κ στο fighting genre που ηταν στην PS2 εποχη.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sky333
  • Sky333

    Μην ρίχνουμε το φταίξιμο μονο στην Marvel ομως αλλα και στην Fox η οποία εχει τεράστια κέρδη εκμεταλλευόμενοι την Marvel.
    Απο κάθε ταινία της Fox η Marvel παίρνει ψίχουλα. Καθε χαρακτήρας που θεωρείτε μεταλλαγμένος της Marvel με το που δημιουργείται η Fox αποκτάει απευθειας τα αποκλειστικα κινηματογραφικα δικαιώματα. Και για να χασει τα δικαιώματα για τους χαρακτήρες της Marvel πρέπει να μην κανει ταινία για 10 χρόνια...
    Την τελευταία ταινία F4 την έκαναν ακριβώς 10 χρόνια μετα το F4 Rise of the Silver Surfer μονο και μονο για να μην χάσουν τα δικαιώματα για τους F4...
    Αυτο το απαράδεκτο συμβολαιο εγινε το 90 οταν η Marvel είχε τεράστια οικονομικά προβλήματα και κινδύνευε να κλείσει. Οπότε και την εκμεταλλεύτηκαν με αυτό τον ξεδιαντροπο τρόπο.
    Με την sony ποτε δεν υπήρχε τετοιο χοντρό πρόβλημα. Και δεν αναφέρομαι τώρα που τα βρήκαν λίγο μεταξύ τους και συνεργάστηκαν αλλα και παλιότερα. Ο κυριότερος λόγος ειναι οτι το συμβολαιο μεταξύ τους ειναι καλύτερο, και η Marvel εχει μεγαλύτερα κέρδη απο τις ταινίες της Sony απο οτι της Fox.

    Οι Fantastic Four ετσι και αλλιώς δεν ήταν ποτέ σε fighting παιχνίδι της Capcom.
    Και ο Deadpool ήταν μόνο στο MvC3 που έτσι και αλλιώς απο οτι έχω καταλάβει δεν σου άρεσε :p

    Κατά τα άλλα αυτό ειναι το πρώτο Marvel fighting που κυκλοφορεί για κονσόλες (από οποιαδήποτε εταιρεια) που δεν έχει τον Wolverine. :o

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sadshadow
  • Sky333

    οχι, δε θα ριξω το φταιξιμο στην Fox. πήγε και εκανε μια συμφωνια κ ενα συμβόλαιο για δικαιώματα ΤΑΙΝΙΩΝ κ μονο αυτο κανει. αν η Marvel δε τα ειχε πουλησει, θα ειχε παει για φούντο. κ αφου αποφάσισε να τα πουλήσει, δε της φταιει κανεις.
    η Disney (γιατι η Disney ειναι απο πίσω) αν θελει, να τα σκασει να τα αγορασει πισω. λεφτα εχει για να αγορασει το φεγγαρι.

    ομως αυτη απο την άλλη, εχει μπει σε συστηματικη εκστρατεια να καταστρέψει, παρατησει στο ελεος του ανέμου ή να μη προωθεί καθόλου ολα τα comics/video games/anthologies κλπ της που η Fox εχει MOVIE δικαιωματα.
    σα κακομαθημένο παιδί που επειδή ζηλεύει το αδερφάκι του που πήρε το Xwing Lego set, πάει κ σπάει στο σπίτι ολα τα Star Wars DVD/αυτογραφα/lightsaber/r2d2 cookie jars κλπ. η σταση της ειναι παντελως κομπλεξικη κ επιθετικη.
    για του λογου το αληθες, το εξωφυλο για την επέτειο των 75 ετών Marvel. Εχουν μπει οι κομπαρσοι κ οι ξεχασμένοι και λοίπουν γιγαντες.
    https://static.comicvine.com/uploads/original/11111/111113543/3843076-x-menless.jpg

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sky333
  • Sky333

    Στα comics μονο για ενα χρονο υπήρχε πρόβλημα με τους X-Men.
    Εδω και πανω απο ενα χρονο οχι μονο δεν υπάρχει πρόβλημα αλλα προσπαθούν να τους προωθήσουν οσο το δυνατόν περισσότερο γίνετε και εκδίδουν ενα σωρό περιοδικά.
    Generation X
    X-Men: Gold
    X-Men: Blue
    Astonishing X-Men
    Weapon X
    All-New Wolverine
    Jean Grey
    Iceman
    Cable
    Old Man Logan
    Ολα αυτά δεν σου φτάνουν ; + οτι κυκλοφορούν και διάφορα one shot ( πχ. Generations: Phoenix & Jean Grey, Generations: Wolverine & All-New Wolverine κλπ)
    Μετα τα γεγονότα του Inhumans vs X-Men οι X-Men σεναριακά είναι καλύτερα απο οτι ήταν ποτέ τα τελευταία 15 χρόνια (οχι βέβαια απο άποψη ποιότητας σεναρίου, άλλα αυτό είναι αλλη ιστορία) Ούτε μαλωμενοι και χωρισμένοι ειναι μεταξύ τους ούτε είδος προς εξαφάνιση όπως ήταν την δεκαετία του 2000.
    Το 2015 ναι υπήρχε πρόβλημα με τους X-Men στα comics, ομως το 2017 προσπαθούν να τους προωθήσουν όσο μπορούν.
    Μάλιστα σύντομα σκοπεύουν να επαναφέρουν την "κανονική" Jean Grey/Phoenix μετα απο παρα πολλά χρόνια, μέσα από μια σημαντική ιστορία που θα έχει επιπτώσεις στο Marvel Universe.
    Το Comic των F4 άπλα δεν πουλούσε καθόλου για αυτο και το σταμάτησαν... ομως τωρα θα ξαναπροσπαθησουν να ξανακυκλοφορισουν comic με τους Thing και Human Torch
    Στα Video games ομως ναι υπάρχει μεγαλο πρόβλημα. Με χειρότερη κινηση ίσως η αφαίρεση των F4 και Silver Surfer απο το Marvel Heroes Omega... (Οι X-Men όμως υπάρχουν στο παιχνίδι και μάλιστα είναι πάρα πολλοί).
    To Marvel vs Capcom Infinite οχι μόνο δεν εχει X-Men αλλα γενικά το αρχικό roster είναι πάρα πολύ μικρο σε σχέση με τα προηγούμενα 2-3 παιχνίδια της σειράς. Εγω σκοπεύω να το αγοράσω η όταν βγει με όλα τα dlc σε normal τιμή ή άμα δεν βγει νεα έκδοση θα το πάρω όταν πέσει στα 20 euro.
    Οσο αφορά την Fox προσωπικά την μισώ γιατι κάνει και απαίσιες ταινίες που μου εχουν καταστρέψει την εικόνα που είχα για τους X-Men... και καλύτερα να μην μιλήσουμε για τις ταινίες των Fantasic Four...
    Δεν ξέρω αμα έχουν βελτιωθεί καθόλου οι τελευταίες ταινίες επειδη άπλα έχω πάψει να τις βλέπω. Και ούτε σκοπεύω να δω και καμια από τις τηλεοπτικές σειρές τους. Και ας ακούω καλα λόγια για το logan και Legion.. με τόσα τερατουργηματα που έχω δει από την Fox, πλέον δεν πείθομαι με τίποτα.
    Και η Disney αν θυμάμαι καλά εχει προσπαθήσει να αγοράσει τα δικαιώματα πίσω άλλα η Fox δεν δέχεται με τίποτα. Και νομίζω μετά από αυτο ξεκίνησαν τα προβλήματα και στους άλλους χώρους πέρα των ταινιών.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sadshadow
  • Sky333

    τα εχουμε πει κ ξαναπει πολλες φορες κ διαφωνουμε. δεν εχει να κανει με την ποσοτητα αλλα με τη προωθηση. σε οποιο κομιξαδικο κ να μπεις, βλεπεις κατι γιγαντια προωθητικα ποστερ με τα κομπαρσιλικια τυπου ant man κ οι x-men ανυπαρκτοι. τα comic τα βγαζουν γιατι πουλανε αλλα κανουν οτι μπορουν για να μην τα προωθουν κ αντιθετως να προωθουν με ζηλο τα αλλα.
    τελπαν, αν δεν κανουν μια σοβαρη συμφωνία οπως εκαναν με τον Spiderman, δε πρόκειται να δούμε ασπρη μερα. ειναι απιστευτο το τι ζημια μπορουν να σου κανουν οι χαρτογιακαδες απο τη ζηλια τους.

    απο εκει κ πέρα, το Logan δε με τρελανε ιδιαιτερα εμενα, το βρηκα μια περιεργη δηθενια που και καλα το κανουμε κουλτουριαρικο. πολυ δραμα για το τιποτα. το Legion, ειδα 2 episodes κ βαρεθηκα.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από Sky333
  • Έχουν ένα πρόβλημα εκεί στην Capcom.. Δεν καταλαβαίνουν την ανατομία του σώματος
    Μετά από τα υπερμεγέθη μπούτια της Τσουλί έχουμε το μικρό κεφάλι της Captain Marvel..

my point exactly
το 5, αν τα εκανε σαλατα καπου ηταν το campaign. κατα τα αλλα, το παιχνιδι ηταν ε...
Το Return of the King παίζει να είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό...
Το πρώτο το βαρέθηκα μετά από τις πρώτες 5-6 ώρες, οπότε δεν είχα μεγάλες προσδοκίες για το sequel. ...
Το Halo έβαλε τον πήχη ψηλά από πολύ νωρίς οπότε είναι και πολύ δύσκολα να πας ακόμα ψηλότερα και α...
Σάββας, ο τελευταίος των Μο'ι'κανών...
αχαχαχαχα κλαίω!
ΑΝ βγει ομως και το πάρεις, να ξερεις πως εχεις 3μηνο ban για αθέτηση υποσχέσεων :...
https://www.youtube.com/watch?v=ZRZY4dEyjW0

δε βλέπω κ τιποτα ιδιαίτερο απο βελτιώσεις. ασε το ιδ...
ουαου, fatality επαιξε!
να πω την αληθεια το προηγούμενο δε μου ειχε αρεσει, το ειχα βρει πολυ επαν...
αν και ειμαι κατα του digital τσιμπησα το evil withn στα 8 ευρω, γιατι η τιμη ηταν εξαιρετικη για να...