Πουν' το, πουν' το το δαχτυλίδι (ψάξε, ψάξε, δε θα το βρεις)!

To κείμενο αυτό δεν πρόκειται να έχει καθόλου σασπένς και δεν πρόκειται να κρατήσει κανέναν σε αγωνία. Θα λείψουν θορυβωδώς οι μακροσκελείς πρόλογοι και η κλασική δομή (πρόλογος-στόρι-gameplay-level design-γραφικά-επίλογος) για έναν και μόνο λόγο: διότι όταν μιλάμε για το Shadow of War μιλάμε για ένα κακό παιχνίδι στο οποίο λίγα πράγματα είναι απλώς ανεκτά, ακόμα λιγότερα λειτουργούν ικανοποιητικά και τα περισσότερα είναι ένας αχταρμάς μηχανισμών ριγμένων σε μία κοχλάζουσα μαρμίτα μετριότητας σε όλους τους τομείς. Όχι και πολύ ενθαρρυντικές οι πρώτες γραμμές, ε;

Τι να κάνουμε, εδώ πάμε να ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε με αυτά που γράφονται και ακούγονται και μάλλον είναι προτιμότερο να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο σχετικά με ορισμένα ζητήματα. Υφίστανται δεκάδες λόγοι για τους οποίους το Shadow of War είναι ένα κακό παιχνίδι και ούτε ένας από αυτούς δεν έχει να κάνει με τα loot boxes και το marketplace μέσα στο παιχνίδι. Και για του λόγου το αληθές δε θα γίνει ούτε μισή αναφορά στο συγκεκριμένο στοιχείο διότι αφενός δεν επηρεάζει ένα κανονικό playthrough με σχεδόν τα πάντα ολοκληρωμένα και αφετέρου είναι αρκετός ο υπόλοιπος αχταρμάς για να βγεί το συμπέρασμα για τον τίτλο και δεν απαιτούνται περισσότερα επιβαρυντικά στοιχεία.

Shadow of War screenshot 01

Και ας ξεκινήσουμε από τα απλά και βασικά. Εσείς τι ξέρατε για τη Shelob; Διότι αγαπητοί και αγαπητές πρέπει κανείς να είναι βαρέως άσχετος με τη Μέση-Γη για να μη νιώσει λίγο... άβολα βλέποντάς τη από την αρχή του παιχνιδιού να μεταμορφώνεται σε μία εντυπωσιακή μελαχρινή με βύθια φωνή και καρδιοκατακτητική κώμη. Επίσης, ξέρατε ότι ο Isildur κατέληξε Ringwraith; Όχι; Ούτε κι αυτός. Δεν υπάρχει λόγος να γίνει αναφορά όλων των ανακριβειών στο Shadow of War διότι και το πρώτο παιχνίδι ήταν γεμάτο από αυτές, αλλά υπήρχε διάχυτος ένας σεβασμός απέναντι στο πρωτότυπο υλικό. Εδώ, τα πάντα είναι over the top, από τις ιστοριογραμμές, τα δαχτυλίδια που πάνε κι έρχονται και τις ερμηνείες, μέχρι τα Orc που είναι μέσα στις ατάκες και στο μαύρο χιούμορ.

To όλο πακέτο γίνεται ανεκτό μόνο αν εκληφθεί ως μυθοπλασία βασισμένη στη μυθοπλασία. Δεν έχει καμία άλλη σχέση με τον Tolkien κι εκεί πρέπει να το αφήσουμε. Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε ότι ακόμα και η τροπή της ιστορίας είναι τέτοια ώστε να υποστηρίζεται το meta game του παιχνιδιού με τις επαναλαμβανόμενες καταλήψεις και υπερασπίσεις των οχυρών. Σεναριακά, δηλαδή, ο παίκτης ακούει τους χαρακτήρες να του απευθύνονται, λέγοντάς του ότι το συνεχόμενο mode Shadow Wars είναι κομμάτι του lore. Υποτίθεται ότι η Mordor βρίσκεται σε ένα συνεχή αναβρασμό με ακατάπαυστες συγκρούσεις μεταξύ των δυνάμεων του Talion και του Sauron ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας που δεν... ολοκληρώνεται ακριβώς.

Shadow of War screenshot 02

Όλα τα υπόλοιπα (κυρίως οι υπερβολικές ερμηνείες) είναι μη παρεξηγήσιμα μεγέθη αφού ξεκαθαρίσαμε ότι η ιστορία και άσχετη με τη Middle-earth είναι και σε σημεία άκομψα δοσμένη. Δεν είναι εύκολο να φανταστεί κανείς πώς εκλαμβάνεται το πακέτο αυτό από όσους δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με τον Tokien, αλλά ειλικρινά, ακόμα κι από εκείνη τη σκοπιά να το δει κανείς, δε βγαίνει και πολύ νόημα. Στο τρίτο-τέταρτο δαχτυλίδι που παρελαύνει από τις οθόνες μας (αν ήταν τόσο εύκολο, τι, δεν σφυρηλατούσαν καμιά ντουζίνα για τη Συντροφιά;) ο παίκτης ρίχνει λευκή πετσέτα. Ας προχωρήσουμε στα υπόλοιπα, πιάνοντας με τη σειρά το gameplay: ξέραμε κι από το προηγούμενο ότι θα έχουμε τη γνωστή μίξη action μηχανισμών μάχης και του σχεδόν strategy συστήματος του Nemesis που αφορά στην επικράτηση Orc αρχηγών απέναντι σε άλλους. Άλλωστε το 90% του παιχνιδιού βασίζεται στην κατάληψη των εχθρικών οχυρών της Mordor, τα οποία υπερασπίζονται Warchiefs Orc, με τη βοήθεια Captains Orc που είναι Dominated από τον Talion και αποτελούν το στρατό του.

Παρατήρηση πρώτη: το παιχνίδι σε αυτό το κομμάτι αργεί πάρα πολύ (τουλάχιστο 4-5 ώρες) να πάρει μπρος ώστε ο παίκτης να συνειδητοποιήσει ότι όποια πρόοδος είχε γίνει πριν «ανοίξει» το Nemesis σύστημα ήταν σχεδόν ανούσια. Παρατήρηση δεύτερη: με δεδομένο ότι είναι ίσως το μοναδικό στοιχείο του παιχνιδιού που λειτουργεί σωστά, θα έπρεπε να προφυλαχθεί από το βασικό του εχθρό. Την αδυσώπητη, άοκνη, βάρβαρη, καταπονητική και ψυχολογικά βάναυση επανάληψη. Οι χάρτες του παιχνιδιού είναι γεμάτοι μικρούς Orc αρχηγούς, που ανά πάσα στιγμή διακόπτουν τη ροή (την ποια;) του παιχνιδιού για ένα κοντινό πλάνο και μία αδιάφορη ατάκα που μπορεί να διακόπτει ακόμα και κόμπο.

Shadow of War screenshot 09

Φανταστείτε δηλαδή να παλεύει κανείς να φτάσει 40 hit count και η κίνηση να διακόπτεται από έναν νέο Orc αρχηγό που αυτοσυστήνεται. Ή, ακόμα χειρότερα, ο Talion να είναι μία σπαθιά πριν από το θάνατο και λίγο πριν «ρίξει» τον αντίπαλο Warchief (λεπτές ισορροπίες λέμε) το combo να διακόπτεται από μία τέτοια σκηνή μετά το πέρας της οποίας να πέφτει το Axe του Warchief στον Talion κατάμουτρα. Tα Orc στο Nemesis σκοτώνται και σφάζονται μεταξύ τους, τα Orc του Talion (τα οποία έχουν κυριευτεί από τον Celembribor) σφάζουν τα υπόλοιπα, υπάρχουν ενδιαφέροντες μηχανισμοί παρείσφρησης κατασκόπων στους Warchiefs του οχυρού που θέλουμε να καταλάβουμε, υπάρχουν μηχανισμοί προδοσίας (κι από τα δύο στρατόπεδα) αλλά οι ίδιοι μηχανισμοί επαναλαμβάνονται τόσες μα τόσες φορές, που οι σκακιέρες (πληθυντικός διότι έχουμε και 4-5 regions) χάνουν την ουσία τους.

Παρατήρηση τρίτη: σε έναν από τους χάρτες το οχυρό κατελήφθη χωρίς καμία συνδρομή από συμμάχους Orc και χωρίς ούτε μία από τις αντιστοιχούσες σε Warchiefs άμυνες του οχυρού να μην έχει εξουδετερωθεί: μικρό το κακό. Το παιχνίδι είναι γεμάτο, πίτα στα exploits και ο δρόμος για την αναμέτρηση με τον Overlord του οχυρού ήταν απλά λίγο πιο δύσκολος απ’ ό,τι θα ήταν με όλο το Nemesis σύστημα εν δράσει. Εν ολίγοις, μικρή σημασία έχει αν κανείς ασχοληθεί με το Nemesis διεξοδικά. Μένοντας στους συμμάχους Orc, που απλά μπαίνουν στο δρόμο μας και εξουδετερώνοντας μηχανικά (μετά την 80ή φορά) πέντε – έξι αντιπάλους Orc, έχουμε τα ίδια περίπου αποτελέσματα. Ίσως έχει μεγαλύτερη σημασία στις Online μάχες που πρέπει να μεγαλώσει η δύναμη και του επιτιθέμενου και του αμυνόμενου, αλλά μετά το 42ο – 43ο level, τα XP που απαιτούνται είναι απαγορευτικά για τα νεύρα του υπογράφοντος. Σε μια άλλη ζωή ίσως.

Shadow of War screenshot 10

Αυτά με το Nemesis. Είπαμε ότι αυτό στήνεται σαν σκακιέρα περιμετρικά του οχυρού που είναι προς κατάληψη και ο σκοπός του παίκτη είναι να κερδίσει όσους περισσότερους Warchiefs είναι δυνατόν για να πέσουν οι άμυνες του οχυρού. Αυτό στη θεωρία, διότι στην πράξη μπορεί και να μη χρειάζεται. Ομοίως, αφού το οχυρό πέσει, πρέπει να είναι προετοιμασμένο για άμυνα (στο δικό μας παιχνίδι δύο quest είχαν αυτό το αντικείμενο). Εκεί, σε καίριες θέσεις τοποθετούνται οι πιο ισχυροί Orc σύμμαχοι και ξοδεύονται και λεφτά για την οχύρωση των θέσεων. Λεφτά τα οποία είναι υπεραρκετά μέσα στο παιχνίδι και δε χρειάζεται ούτε ένα loot box πέραν των προσφερομένων για να γίνει η δουλειά μας. Όπως δε χρειάζονται loot boxes για έξτρα οπλισμό, για έξτρα συμμάχους κτλ. Μη δίνετε σημασία σε αυτές τις ανοησίες. Τελεία και παύλα.

Κατά τη γνώμη μας, τα τέσσερα οχυρά (μάλιστα το ένα δεν είχε καν boss fight καθότι ήταν story driven η μάχη δίκην tutorial στο δεκάωρο) και μία-δύο online μάχες είναι υπεραρκετές για να χορτάσει κάποιος το συγκεκριμένο κομμάτι του τίτλου. Και αυτό διότι η διαδικασία της κατάληψης ή της υπεράσπισης του οχυρού είναι κάθε φορά απογοητευτικά ίδια με την προηγούμενη και την επόμενη. Ό,τι στρατό κι αν έχει ο επιτιθέμενος και ό,τι στρατό κι αν έχει ο αμυνόμενος, η διαδικασία είναι αυτή του Capture the Flag με capture points και ένα τελικό boss fight με τον Overlord του οχυρού. Δείτε τώρα εδώ πώς ξεχωρίζουν τα καλά ή πολύ καλά παιχνίδια από τις μετριότητες: Μπουκάρει ο Talion στο οχυρό (ούτε λόγος να σταματήσει πριν το capture point με την ταχύτητά του και τα Shadow Strikes με το τόξο του) και φτάνει σε ένα capture point όπου και αρχίζει τα dodge δεξιά κι αριστερά σαν κατσίκι. Όσοι και να πέσουν πάνω του, με υποτυπώδεις action ικανότητες, σε μισό λεπτό το σημείο έχει γίνει Captured. Δεν πα' να έχει είκοσι Warchiefs να τον κυνηγάνε; Και προχωράει στο επόμενο. A, B, C, βαριά D και ακολουθεί η μάχη με τον Overlord στην... αίθουσα του θρόνου.

Shadow of War screenshot 03

Εκεί ερχόμαστε αντιμέτωποι με τη θλιβερή πραγματικότητα που ονομάζεται "μάχη" στο παιχνίδι. Ο Warchief ή Overlord ακολουθείται συνεχώς από καμιά δεκαπενταριά Orc μπαρμπαδάκια που κοπανάνε τυφλά χωρίς κανένα ρυθμό, χωρίς καμία ροή ώστε να μπορούν να γίνουν combos, parries, dodges κλπ. όπως θα περίμενε κανείς σε ένα Action παιχνίδι (Batman) που σέβεται τον εαυτό του. Το μπουρδούκλωμα που οι κύριοι της Monolith ονομάζουν μάχη στο Shadow of War, δεν δύναται να περιγραφεί με λέξεις χωρίς τα απαραίτητα καντήλια. Δε γνωρίζουμε τι μπορεί να περνούσε από το μυαλό τους, αλλά αν αυτό είναι η εικόνα και το όραμα που έχουν για αυτό που λέμε απαιτητική μάχη είναι πολύ βαθιά νυχτωμένοι.

Δεν υπάρχει ούτε δευτερόλεπτο που ο Talion να μη περιτριγυρίζεται από δέκα-δώδεκα Orc που κοπανάνε ανελέητα, συν τα ranged Orcs που ρίχνουν από μακριά (και σπάνε τα combos και το Might που συσσωρεύεται μπας και γίνει κανένα execution της προκοπής). Η αρχική εντύπωση ότι αυτό το χάλι οφειλόταν στο ότι μπήκε εξαρχής η Nemesis δυσκολία (το δύσκολο ντε) ήταν λανθασμένη, καθώς και στο Normal το ίδιο χάλι έχουμε. Οι δυνάμεις και τα Skills του Talion δουλεύουν μεν ικανοποιητικά, αλλά εκτός μάχης, σε stealth καταστάσεις. Εντός μάχης η κατάσταση είναι ο σώζων εαυτώ σωθήτω. Και δυστυχώς, μάχες όπως αυτές με τους Overlords είναι σχεδιασμένες (ευφημισμός) ώστε να αποκλείεται το stealth. Αυτό που δεν αποκλείεται είναι τα exploits.

Shadow of War screenshot 11

Γενικώς, σε αυτό το θέμα γελάει ο κόσμος. Φανταστείτε ένα ψηλό πυργάκι και δύο Captains Orc από κάτω με τα απαραίτητα 20-30 μπαρμπαδάκια να καταδιώκουν τον Talion. Το exploit (διότι κανείς εχέφρων δε θα κάτσει να ασχοληθεί ώστε να τον βγάλει αυτόν το συρφετό με κανονική μάχη) έχει ως εξής: Ο Talion με δύο πηδηματάκια ανεβαίνει στην κορυφή του πύργου και τα Orc τον «χάνουν». Κάνει λοιπόν Stealth Attack. Τρώει δύο τρεις. Δύο dodge, ξανά μανά στην κορυφή του πύργου. Τον ξαναχάνουν. Και ούτω καθεξής. Στις δε μάχες με τους Overlords, οι οποίες επίσης είναι ανόητο να προσεγγιστούν με legit τρόπο διότι είναι προσβλητικά δύσκολες και ο Talion σωριάζεται με τρία χτυπήματα, οι αίθουσες του θρόνου σε κάθε οχυρό είναι πανομοιότυπες διότι έναν αρχιτέκτονα έχουν εκεί στη Mordor και τα κάνει όλα τα οχυρά κόπιες του Bara Dur.

Δεξιά κι αριστερά έχει μπαλκόνια από τα οποία δεν είναι τρωτός ο Talion κι έχει και άπειρα Shadow Arrows. Ε, η συνέχεια είναι εύκολη. Εκτός από δύο περιπτώσεις εκνευριστικών Overlords που για κάποιο λόγο έκαναν regenerate, η διαδικασία ήταν απλή και καθόλου αρμόζουσα σε παιχνίδι που σέβεται τον εαυτό του. Μήπως όμως βρε παιδί μου έχει άλλους, πιο ενδιαφέροντες μηχανισμούς (εκτός από ανεγκέφαλο stealth και «κακό χαμό» μάχη) στα βασικά quest; Αυτό θα ήταν υπό συζήτηση, αν η συντριπτική πλειοψηφία των βασικών και των side quest των τριών παράπλευρων ιστοριών δεν ήταν στην ουσία οι ίδιοι μηχανισμοί του open world παιχνιδιού αλλά ευνουχισμένοι.

Shadow of War screenshot 04

Το αστείο είναι ότι η πρόκληση των quests είναι υποπολλαπλάσια κάθε φορά απλών μαχών του open world παιχνιδιού (ζητείται ας πούμε να γίνουν 10 stealth χτυπήματα για να ελευθερωθούν στρατιώτες της Gondor όταν σε έναν τυχαίο καταυλισμό, λίγο πριν το quest, μπορεί να έγιναν πενήντα) αλλά δίνουν δυσανάλογα πολλά XP points αν σκεφτεί κανείς το ξύλο που τρώει για να ρίξει έναν Captain για 1000 XP. Υπάρχουν και αυτά τα side quest που ακόμα και κοντά στο τέλος του παιχνιδιού είναι τόσο story driven, που κάθε φορά προσφέρουν κι έναν νέο μηχανισμό (π.χ. μάχη πάνω από ένα drake, ο χειρισμός του οποίου παρεμπιπτόντως θυμίζει PS2 εποχές) οπότε και μοιραία είναι πανεύκολες. Χ,Χ,Χ,Χ και Χ. Ουσία δε, εκτός των XP, καμία.

Οπότε, προτείνεται να ολοκληρωθούν όσον το δυνατό περισσότερα main quests που είναι πανεύκολα και δίνουν τόνους από XP πριν επιχειρηθεί οποιαδήποτε κατάληψη οχυρού, που στα μικρά level τιμωρεί με άδικο τρόπο, αν και ο θάνατος στο Shadow of War δεν έχει καμία επίπτωση πέραν του εκνευρισμού του παίκτη. Το Skill Tree του Talion θυμίζει αυτό του πρώτου παιχνιδιού με κύριο χαρακτηριστικό ότι από ένα σημείο και μετά, ιδίως με τα Shadow Strike και Shadow Dominate, τον καθιστά overpowered. Κι επειδή ακριβώς κοντά στο endgame είναι overpowered λόγω των skills, δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο ο εξοπλισμός. Δε λέμε να μείνει με τα level 1 όπλα, αλλά πέρα από ορισμένα attributes των όπλων (κάτι πρωτότυπα fire attacks κ.λπ.) όλο αυτό το σκηνικό με τα legendary, rare, epic κ.λπ. άρχισε να γίνεται πιο γραφικό και από τα σοκάκια του Νυμφαίου. Ούτως ή άλλως, η ολοκλήρωση απλών παράπλευρων ασχολιών (συλλογή αδιάφορων Collectibles π.χ.) δίνουν πρόσβαση σε ένα-δύο πολύ ενδιαφέροντα set εξοπλισμού, οπότε προς τι ο πανικός και τα loot boxes;

Shadow of War screenshot 05

Tώρα που αναφέρθηκαν τα collectibles, ευκαιρία είναι να αναφερθούμε σε αυτή τη διάχυτη προχειρότητα και βιασύνη που αποπνέει το Shadow of War. Προχειρότητα στο σχεδιασμό των χαρτών, στο spawn των εχθρών, στη μάχη, στο πώς αρπάζει φωτιά ο Talion και χάνει τη μισή του ζωή από το ΔΙΚΟ του fire attack, στο χειρισμό των drakes, που δεν περιγράφεται εύκολα και κάνει τους δημιουργούς του Lair να χαμογελάν χαιρέκακα («γκρινιάζατε, ε;» θα λένε). Προχειρότητα στο πώς βάζεις ως collectible ένα αρχαίο artifact της Gondor πάνω στην κορυφή μιας σκαλωσιάς που έχει στηθεί λίγες μερες πριν από κάποια Orc. Προχειρότητα στο πώς «χτίζεις» περιοχές με τα ίδια άχρωμα κτηριάκια, τα ίδια νυσταλέα textures και τα ίδια αντικείμενα σα να είναι προϊόν ερασιτεχνικής προσπάθειας από gamer που είχε στη διάθεσή του τον map creator του τίτλου (και που μάλλον θα έκανε πολύ καλύτερη δουλειά από αυτό το άχρωμο και άγευστο πράγμα που ονομάζεται Mordor του Shadow of War).

Γιατί τόσή προχειρότητα; Γιατί τόση βιασύνη να βγει κάτι απλά για να βγει και να έχει το «θέλουμε ο κόσμος να επισκέπτεται συχνά το παιχνίδι και να γυρίζει στη Mordor για νέες μάχες και πολιορκίες» στοιχείο; Γιατί πέντε χάρτες επιπέδου PS2 σε σχεδιασμό, level design και γραφικά κι όχι ένας ή δύο και εντυπωσιακοί σε λεπτομέρεια και φροντίδα; Μειδιάτε με το «επιπέδου PS2»; Παίξτε τις αποστολές όπου πρωταγωνιστεί ο Celembribor στο παρελθόν και αναρωτηθείτε αν είχατε δει καλύτερα πράγματα στις αρχές της προηγούμενης γενιάς. Μοιραία φτάνουμε και στα boss fights των βασικών αποστολών εκεί που λέει κανείς ότι θα μπορούσαν να δώσουν λίγη περισσότερη προσοχή αλλά εις μάτην. Η ίδια αδιαφορία και προχειρότητα χαρακτηρίζει τις τελικές μάχες που είναι μία από τα ίδια και ακόμα πιο εύκολες, διότι αν κανείς αντιληφθεί τις mini game ρουτίνες, αφού στην ουσία για mini games και qtes μιλάμε, τους έχει ξεμπερδέψει πολύ πιο εύκολα από μία μάχη με έναν 43άρη Captain.

Shadow of War screenshot 06

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι επιπέδου προηγούμενης γενιάς. Καθαρή εικόνα και σταθερή απόδοση μεν, απόλυτη αδιαφορία, νύστα και αχρωμία δε. Τα ίδια περιβάλλοντα με ελάχιστες διαφορές επαναλαμβάνονται, τα εσωτερικά των οχυρών και της Minas Morgul τα είδαμε πριν οκτώ-εννιά χρόνια, οι λεπτομέρειες είναι βροντερά απούσες και, γενικώς, φοβούμεθα ότι κάθε επιπλέον λέξη σε αυτόν τον τομέα θα λειτουργούσε περαιτέρω επιβαρυντικά γι αυτή την υποτίθεται μεγάλη παραγωγή. Τα cutscenes είναι φροντισμένα αλλά αφορούν ένα storyline του οποίου ο μίτος χάθηκε κάπου στο εξάωρο και οι ερμηνείες (κυρίως οι in-game) είναι αχρείαστα παθιασμένες, σαν τα εμψυχωτικά λογίδρια του Talion στους πιστούς του... Orc.

Συνήθως, μετά από μεγάλα open world παιχνίδια, στα οποία έχουν καταγραφεί κακές στιγμές (και αυτά είναι πάμπολλα), υπάρχει μία τάση αναθεώρησης των αρνητικών συναισθημάτων. Ξαναεπισκεπτόμαστε νοερά τον κόσμο ενός παιχνιδιού και σαν υπεριπτάμενοι παρατηρητές διαχωρίζουμε στο μυαλό μας το τι ποσοστό της συνολικής εμπειρίας ήταν οι κακές στιγμές, ο κακός σχεδιασμός, η αδιάφορη ιστορία κτλ. Και συνήθως (συνήθως) κάποια καλά στοιχεία του παιχνιδιού ανατροφοδοτούν θετικές μνήμες και ανακόπτουν τις αρνητικές σκέψεις ή, τουλάχιστον, περιορίζουν τη βαρύτητά τους στην τελική ετυμηγορία γιατί στο κάτω κάτω, ένα παιχνίδι δεν είναι μεμονωμένες στιγμές ή μεμονωμένοι μηχανισμοί που μπορεί να λειτουργούν ή να μη λειτουργούν.

Shadow of War screenshot 07

Στο Shadow of War κάθε «Continue» ήταν επίπονη γνώση των χαμένων ωρών που θα ακολουθούσαν. Ήταν νοσηρή συνειδητοποίηση ότι το παρόν απόγευμα δε θα διέφερε από το χθεσινό παρά μόνο σε ό,τι αφορά το ποσοστό ολοκλήρωσης του παιχνιδιού. Και αυτό είναι πραγματικά πολύ άσχημο για ένα παιχνίδι. Ξεχάστε την κακή μάχη και τα άσχημα γραφικά. Ξεχάστε την ανόητη Α.Ι. και τα exploits για να βγούν οι μάχες. Αλλά το ίδιο και το ίδιο σε σκοτώνει. Σε αδρανοποιεί. Και σαν κερασάκι στην τούρτα σου χαμογελάει και το marketplace γι' αυτούς που αποφάσισαν ότι εκτός των 69,99 για τα ίδια και τα ίδια, θέλουν να δώσουν και επιπλέον λεφτά... γιατί; Για ποιο πράγμα;

Ας ξέραμε τουλάχιστον τι σημασία θα είχε ένας ακόμα legendary captain lvl 32 και τι διαφορά θα έκανε σε σχέση με τους υπάρχοντες 45άρηδες; Μα, πραγματικά, καθήστε και σκεφτείτε για τι ανόητα πράγματα μιλάμε. Με τι καθόμαστε και ασχολούμαστε όταν την ίδια στιγμή έχουμε ένα κακό παιχνίδι στα χέρια μας. Έχουμε χάσει και το δέντρο και το δάσος.

Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: Zegetron
Αριθμός παικτών: 1-2Ανάπτυξη: Monolith ProductionsΗμ. Έκδοσης: 10/10/2017
PEGI: 18Εκδότης: Warner Bros. InteractiveΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Το Nemesis σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά για όσο χρονικό διάστημα δεν το βαρεθεί ο παίκτης.
  • Εντυπωσιακά (τρομάρα μας) slo-mo από executions, fatalities κ.λπ.

Αρνητικά

  • Η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως και θανάσιμης βαρεμάρας.
  • Προχειρότητα και αδιαφορία διάχυτη σε όλους τους τομείς του παιχνιδιού.
  • Μάχη-κλαυσίγελος με είκοσι Orc να είναι συνεχώς στο κατόπι του Talion και να χυμάνε άκριτα.
  • Τα ίδια και τα ίδια… (συμπληρώστε το ποίημα).

Βαθμολογία

O Σάββας δεν παίζει videogames από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Δεν ξέρει πως είναι από κοντά ένα NES πόσο μάλλον ένα SNES. Παρόλα αυτά καταφέρνει και ανέχεται τον εαυτό του ως gamer και που και που, μεταξύ Heavy Metal και Χέβι Μέταλ, παίζει και κανένα παιχνίδι. Επίσης είναι ερωτευμένος με τη Liara T’soni και θα ήθελε κάποια στιγμή να μετακομίσει σε μία καλύβα κοντά στη Firelink Shrine, ένα τσιγάρο δρόμο από τις Κατακόμβες αν και δεν καπνίζει.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Το Cybepunk 2077 θα έχει αρκετά online στοιχεία
Απαραίτητα για να γίνει εμπορική επιτυχία, σύμφωνα με τον CEO της CDPR.
Xbox One X - Εντυπώσεις
Video με την άποψή μας για τη νέα κονσόλα της Microsoft.
Προσωρινή αφαίρεση των microtransactions από το Battlefront II
Παραμένουν τα lootboxes, επικοινώνησαν EA και Disney.
Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Dynasty Warriors 9
Επιστροφή στα τρία βασίλεια.  
Τα COD points επιστρέφουν στο WWII
Επί πληρωμή περιεχόμενο για ακόμα ένα παιχνίδι της σειράς.
WWE 2K18
Μία από τα ίδια, παρακαλώ.
Launch trailer για το Planet of the Apes: Last Frontier
Κοντά μας μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.
Μοναδική προσφορά της Microsoft για το Xbox One S
Η τιμή πέφτει λόγω "Μαύρης Παρασκευής"
Destiny 2 (PC)
Εντυπώσεις από την έκδοση του τίτλου της Bungie για υπολογιστές.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • ουαου, fatality επαιξε!
    να πω την αληθεια το προηγούμενο δε μου ειχε αρεσει, το ειχα βρει πολυ επαναλαμβανόμενο κ ετσι δεν ειχα καποιο ενδιαφερον για αυτον τον τιτλο. Και όλα όσα διαβαζω για ανουσιο filler, επανάληψη για την επανάληψη κλπ, ειναι πραγματικα η αχιλλειος πτερνα μου στα παιχνιδια, φτου φτου σκορδα!
    τουλαχιστον τα microtransactions ειναι απολυτως αχρηστα για το gameplay, κάτι ειναι κ τουτο.
    αλλα ειναι κρίμα να βλέπω να μη μπορούν να στεριώσουν ενα παιχνιδι της προκοπης με τοσο τρομερο lore στα χερια τους.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από Sky333
  • Σάββας, ο τελευταίος των Μο'ι'κανών...

  • Το πρώτο το βαρέθηκα μετά από τις πρώτες 5-6 ώρες, οπότε δεν είχα μεγάλες προσδοκίες για το sequel. Μετά το review δεν νομίζω να ασχοληθώ μαζί του ούτε σε τιμή χώμα.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από tonyzet
  • tonyzet

    Κι εγώ κάπου εκεί, 3-4 ωρίτσες και πίσω στο βίντεο κλαμπ. Όσο για το review, ήταν πολυαναμενόμενο και δεν απογοήτευσε. :)

  • tonyzet

    κι εγω προσπαθω να τελειωσω το 1 σεβομενος τις ωρες που εχω αφιερωσει ηδη, αλλα πιο πολυ βασανιστηριο ειναι παρα απολαυση. Κριμα, πρεριμενα κατι καλυτερο απο το 2.

  • Το Return of the King παίζει να είναι κλάσεις ανώτερο από αυτό...

  • Όπως προκύπτει από το review, το Shadow of War μάλλον δεν αξίζει ενασχόλησης, τουλάχιστον στην υφιστάμενη κατάστασή του. Αν κάποτε βελτιωθεί σημαντικά και κυκλοφορήσει "ολοκληρωμένο" (με όλο το επιπρόσθετο-κομμένο περιεχόμενο από την αρχική έκδοση, δηλαδή), ίσως αποκτηθεί, όπως και ο προκάτοχός του.

    Κατά τα άλλα, φαίνεται πως θα προκύψει μελλοντικά και τρίτο κεφάλαιο στη συγκεκριμένη σειρά. Ιδανικά, θα είναι, αν μη τι άλλο, μια "τίμια" πρόταση...

  • Όντως
    https://am23.akamaized.net/tms/cnt/uploads/2017/08/Shadow-of-War_Shelob-650x366.png

  • melk0r

    Δηλαδή, συγγνώμη, αλλά αν ήταν έτσι η Shelob ο Melkor έτσι θα την άφηνε;;;

  • melk0r

    Την άφησε να φύγει απο τα χέρια του και απο Melkor έγινε Morgoth απο τη στεναχώρια του...!
    Διαβάστε και λίγο Ιστορία επιτέλους!

  • melk0r

    Ο Melkor ειχε αλισβερισια με τη "μαμα" Ungoliant. Το... "τρυφερουδι" δεν το πείραξε. Φώτο της πεθεράς δεν βγάλανε;

  • melk0r

    Απόστολε, φαντάσου για τι επιπέδου milf θα είναι η Ungoliant....... :p
    Θα είναι μάλλον στο τρίτο μέρος, το Μiddle Earth :Shadow of Dark Numenor

  • melk0r

    Κάφροι.

  • melk0r

    o Sauron είχε πάρε δώσε με την "her ladyship" Shelob, τώρα καταλαβαίνουμε γιατί έλεγε πως είναι η "γατούλα" του... ;) :D

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από Erebus
  • melk0r

    Δε φταίμε εμείς Σάββα. Όταν παίρνουν το υπ αριθμόν ένα σιχαμενο και τρομακτικό πλάσμα και το μετατρέπουν σε sexy lady, τότε οι συνειρμοί έρχονται αυτόματα.

    Ακόμα χειρότερα, η μεταμόρφωση αυτή με κάνει να πιστεύω ότι δεν έχει το κοινό επαρκή φαντασία ώστε να αντιληφθεί τη Shelob όπως είναι και χρειάζεται να του τη μετατρέψουν σε μοιραίο θηλυκό. Γιατί κάποια έρευνα θα έκαναν πριν πάρουν τέτοια απόφαση, δε μπορεί.

  • melk0r

    Μόνο σε μένα θυμίζει τη Stoya...;

  • Ωραίο και ξεκάθαρο review, δε χαρίζει κάστανα κοινώς ούτε κάνει τα στραβά μάτια ενώπιον μιας μεγάλης κυκλοφορίας. Θα ακουστεί αστείο αλλά μου φαίνεται λίγο αστείο να ακούω τα orcs να μιλάνε τόσο καθαρά αγγλικά...δε ξερω εάν έτυχε να δω ίσως ένα τέτοιο σημείο ή εάν ισχύει όντως. Θα προσπεραστεί, ίσως παιχτεί το προηγούμενο κάποια στιγμή που θα αγοραστεί για 10 ευρώ ίσα να το δοκιμάσω. Επίσης χαίρομαι να βλέπω να αξιολογούνται τα γραφικά με τον παραδοσιακό τρόπο και όχι με τεχνικές αναλύσεις (resolution, framerate).

  • gohan

    Το review του Σάββα είναι για σεμινάριο.
    Να είναι ο Σάββας στην έδρα του αμφιθεάτρου και σύσσωμοι οι περισσότεροι ''reviewers'' να διδάσκονται πως πρέπει να γίνονται οι αναλυτικές και δίκαιες ετυμηγορίες. Με τον απαραίτητο και πρέποντα σεβασμό προς έναν άνθρωπο που έχει εξελίξει το μέσο. Μετα χειροκροτήματος βέβαια.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από Stormbringer
  • Αχταρμάς ολκής. Ευτυχώς υπάρχουν για εμάς οι reviewers του gameover για να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους. Όσο για τον Σάββα ακριβής και δίκαιος όπως πάντα. Το πρώτο δε, το απόκτησα σε φυσική μορφή με όλο το επιπλέον περιεχόμενο νομίζοντας ότι αγόρασα έξυπνα αλλά δυστυχώς το όποιο ενδιαφέρον χάθηκε σε δύο μέρες.

  • Ωχ έπεσε βαρύς ο πέλεκυς της κριτικής :p Απ'ότι καταλαβαίνω δεν έχουν καταφέρει ακόμη να ενσωματώσουν πλήρως συνειδητοποιημένα το Nemesis μέσα στο gameplay. Η μονοτονία υπήρχε διάχυτη και στο προηγούμενο και κακώς δεν έχουν αξιοποιήσει καλύτερα το Lore. Θα μπορούσαν να την περιορίσουν παρουσιάζοντας μια καλύτερη ιστορία. Oh well, πάμε παρακάτω.

  • Ναι ρε φίλε! Γι' αυτό αγαπάμε Gameover!

  • Αν και το συνεχες feed που γινοταν με trailers και με demos σαν να μου ελεγε οτι θα ειναι μεγαλη προχειρια και μετριοτητα, αλλα με τα πρωτα review που κυκλοφορησαν λεω θα ειναι τελικα καλο, σαν το πρωτο πανω κατω, αλλα απο τι φαινεται εν τελει, ειναι αδιαφορο.

  • Το πρώτο το είχα βρει συμπαθητικό, αλλά τούτο εδώ από τα trailers ακόμα δε μου έλεγε τίποτα το θετικό. Μετά και την ανάγνωση του review προσπερνώ το παιχνίδι χωρίς ενδοιασμούς. Aκούγεται σοκαριστικό το πώς έχουν διαχειριστεί το lore. Υ.Γ. Ωραίο φαίνεται το Νυμφαίο, δεν το ήξερα. :)

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από imortalicus
  • Πες τα χρυσοστομε που καποια sites πανε να μου βγαλουν το shadow of war παιχνιδαρα.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από auron12
  • Το πρώτο μου άρεσε πολύ και σήμερα ήρθε και το δεύτερο.Αμάν ρε Σάββα,βγάλτο 2 μέρες νωρίτερα κι εσύ,να το ξανασκεφτώ.Τώρα ο Οντίν βοηθός.

  • DarthAltair

    εμ και εσυ με τα day1-week1 preorders :)
    εχει μαλλιασει η γλώσσα μου να λεω να προσέχετε αλλά δυστυχώς...

    μακαρι να το ευχαριστηθείς τουλάχιστον για να μη τα κλαίς. αλλωστε κ εγω εχω διασκεδασει σε αρκετα παιχνιδια του 5-6.

  • DarthAltair

    Το βρήκα σε καλή τιμή στην Gold edition,steelbook + season pass εντάξει δεν το πολυσκέφτηκα,είδα και γενικά καλές κριτικές οπότε το τσίμπησα.Ακόμα και το AC Syndicate που του έβαλε 6 ο Σάββας το καταευχαριστήθηκα,οπότε ξέρω ότι δεν θα τα κλαίω τα λεφτά μου.Άλλωστε όσο συμφωνούμε με τον Σάββα σε κάποια πράγματα,άλλο τόσο διαφωνούμε στο γούστο μας στα παιχνίδια.Αλλά και πάλι,αλλιώς είναι να διαβάζεις μια εμπεριστατωμένη άποψη από κάποιον που εκτιμάς κι έπειτα να παίρνεις την απόφαση γνωρίζοντας τι θα ακολουθήσει.Anyway,καλά να'μαστε.:)

    Όσον αφορά τα παιχνίδια του 5-6 που λες,μόλις δοκίμασα λίγο το Deadpool.Φαίνεται μουφίτσα,όμως όσο το δοκίμασα μου άρεσε,επομένως πιστεύω θα περάσω καλά. Οψόμεθα.

  • DarthAltair

    μουφιτσα ειναι οντως (γινεται τρομερη επαναληψη) αλλα για λιγο χαβαλε, πλακα εκει.
    ο ορισμος του 5-6 για παιχνιδι στα δικα μου μετρα βαθμολόγησης παντα ;)

  • Αν είναι έτσι όπως τα διαβάζω και πολύ του είναι το 5!
    Διαβάζοντας το review, είχα μια έντονη αίσθηση deja vu, καθώς πολλά από τα αρνητικά, αν όχι όλα, υπήρχαν και στο πρώτο shadow of mordor.
    Και ναι, μπορεί να το έλιωσα το πρώτο, όμως ήταν στην αρχή της γενιάς των one και ps4 και για το λόγο αυτό κατάπια την επαναληψιμότητα, τα μουντά και βαρετά γραφικά. τα φτωχά textures κλπ.
    Αλλά όλα αυτά ήταν στην αρχή της υφιστάμενης γενιάς. 4 χρόνια μετά δεν μπορούν να παραμεριστούν πλέον. Και όχι μόνο αυτό, αλλά σε ένα sequel περιμένεις να έχουν διορθωθεί προβληματικές καταστάσεις του συστήματος μάχης του πρώτου παιχνιδιού. Και όμως αποθαρρύνομαι από την αγορά και ενασχόληση του sequel όταν διαβάζω ότι και πάλι ακόμα και όταν βρίσκεσαι στη μέση μιας μάχης, μπορεί αυτή η μάχη να διακοπεί βιαίως επειδή σου συστήνεται ένα άλλο orc το οποίο έτυχε να εισέρχεται εκείνη την στιγμή στην γύρω περιοχή ή όταν διαβάζω για τις ορδές των orc τα οποία σε ακολουθούν τυφλά και άβουλα. Όλα αυτά ήταν αρνητικά και του πρώτου τίτλου και θα έπρεπε σε αυτόν να είχαν διορθωθεί.
    Αλλιώς τι το κυκλοφορούν σαν αυτόνομη κυκλοφορία; Ας το κυκλοφορούσαν σαν expansion.
    Μπράβο Σάββα τόσο για το κείμενο όσο και για το σθένος, το οποίο σου περισσεύει. :)

  • Το πρωτο μου αρεσε αν κ σαφως με αρκετα ελαττώματα. Τωρα μετα απο αυτο το ξυλο που δεχθηκε η Monolith απο τον ογκολιθο ρηβιουερ (το εννοω στο επακρο..), τι να πω;; Θα το παιξω στο Χ αλλά πλεον χωρις καμια βιασύνη..

  • Το review είναι Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο..
    Δεν μπορεί ο reviewer να ισχυρίζεται ότι έπαιξε το παιχνίδι και να του βάζει 5...:p:p:)

  • ILIASKAR

    Σε λίγο θα δούμε και τον Πλωμαριτέλη να κάνει review στο rdr2..:):)

  • ILIASKAR

    Για κάνε μας τη χάρη που θα του βάλει 5.. από που κι ώσπου, αυτό είναι για 10' + GOTY.. :p :)

  • Άντε τώρα να να μην είχα δει το trailer με τα loot box..dayone η ψαρωτική mithril edition,θα είχε πάει...
    Και θα κλαιγα και από πάνω ,γιατί όσα διαβάζω ,ομολογώ ότι δεν τα περιμένα ..
    Αντισυμβατικός και ειλικρινής ,σε βαθμό παρεξηγήσεως ,ο Σάββας..
    Σε ευχαριστούμε για το υπέροχο review,αλλά και για τον χρόνο που χαράμισες εσύ,ούτως ώστε όλοι εμείς,απλά να τον χρησιμοποιήσουμε πιο εποικοδομητικά...Μιας και ποτέ δεν είναι αρκετός..

  • τελικα 5 ε? μαλλον ειναι καλυτερο να αγορασεις στα sales prey, alien isolation, doom, evil within και wolfenstein και να σου μεινουνε και 10ευρω. η μαλλον 12 για την ακριβεια.

  • saint22

    Σε αυτη τη βαση, προφανως και θα ηταν προτιμοτερη η αγορα των συγκεκριμενων παιχνιδιων, ακομα και αν η βαθμολογηση του εν λογω πονηματος (λεμε τωρα), ηταν λιγοτερο περιπετειωδης, του 8 για παραδειγμα.. Εδω ισα που περασε τη βαση το παιχνιδι..

  • saint22

    Και 10 να είχε πάρει,αν δεν έχεις τους παραπάνω τίτλους τους πήρες χτες..;)
    Καλήτερα 5 δεκάρια,παρά ένα..Μιλάμε για παιχνιδάρες..

  • ναι μωρε το γραψα για να δωσω εμφαση. με ολο αυτο το hype που γινεται σε τετοια παιχνιδια και με τα μεγαλα sites συνηθως να σιγονταρουνε (αν και σε πολλα εφαγε ενα ψιλοκραξιμο) εχει γινει πια απαγορευτικο το day one για μενα. αντι να δινεις 70αρια καλυτερα να το ψαχνεις λιγο και να βλεπεις τι σου εχει ξεφυγει και να πραττεις αναλογα. ειδικα φετος που ειναι απιστευτο αυτο που εχει γινει με τα παιχνιδια που εχουν κυκλοφορισει (και επεται συνεχεια). το συγκεκριμενο το παιξα κανα 2ωρο σε ενα φιλο σε xone και πραγματικα δεν μου ειπε τιποτα. καλα ειναι ακριβως σαν το πρωτο σε μηχανισμους, στορυ δεν ειδα ιδιαιτερα (καλυτερα απο αυτα που διαβασα παραπανω), πιο πολυ free roaming εκανα και σκοτωσα και 2-3 αρχηγους. γενικως την επαναληψιμοτητα τη νιωθεις στο 2ωρο. βεβαια και το shadow of mordor που το ειχα παιξει παρα πολυ δεν ηταν και αυτο κατι φοβερο αν εξαιρεσεις την καινοτομια του Nemesis αλλα ηταν τυχερο που δεν υπηρχαν καθολου παιχνιδια τοτε και πηρε (πολυ) ψηλοτερες βαθμολογιες απο οτι αξιζε. καθως και το οτι παντα το συμπαν του Tolkien ειναι ενα συν. αντιθετως το mad max ας πουμε που η μαχη ειναι ιδιας λογικης εφαγε μεγαλο κραξιμο αν και ειναι (εστω και λιγο) καλυτερο παιχνιδι απο το shadow of mordor.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από saint22
  • οσο για τα games που εγραψα δεν εχω κανενα αλλα αγορασα μονο prey και wolfenstein γιατι το backlog μου ειναι ηδη μεγαλο και ο επομενος μηνας θα ειναι ουτος η αλλως αφιερωμενος σε mario. χωρια που τωρα μου χει φαει το χρονο ενα third person shooter -mass effect andromeda ντε :o - αστο μην βγω και αλλο off topic...

  • Αρα μηπως εβαλαν τα loot boxes για να κρυψουν τα αλλα εγκληματα του τιτλου; Για μενα δεν υπαρχει κατι χειροτερο απο την επαναληψη σε ενα παιχνιδι. Και το πρωτο με ειχε κουρασει παρα πολυ οπως γραφουν πολλοι.

  • Πες τα ρε Σαββα γιατί θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε. Ακριβως αυτό που τονίζεις είδα και εγώ τις μερικές ώρες που ασχολήθηκα με αυτόν τον uber-boredom τίτλο. Πραγματικά τα γραφικά στα κτίρια και στο περιβάλλον θυμίζουν εποχές PS3. Nτροπή απλά.....μέχρι και οι μάχες του Mordor ήταν πιο ενδιαφέρουσες....εδω επικρατεί ένας αχταρμάς ανούσιας επαναληψιμότητας.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από DJTaurus
  • τι 5 ρε αδερφε? μαλλον αλλο παιχνιδι τερματισα εγω μου φαινεται. ουτε σε ενα σημειο δε συμφωνω με οτι γραφεις. ευτυχως που δε δινω καμια σημασια σε κριτικες κ κοιταω να κρινω μονος μου απο την οθονη της τηλεορασης μου.

  • chrisdrs

    Σύμφωνοι.
    Αλλά δε γράφεις κάτι. Εγώ θίγω 15 πράγματα στο κείμενο και λες ότι δε συμφωνείς με κανένα.
    Να δούμε ένα απλό και βασικό. Σου άρεσε αυτό που είδες στην οθόνη της τηλεόρασής σου από άποψη γραφικών-λεπτομέρειας-περιβαλλόντων? Γιατί εγώ ξεχώριζα τους χάρτες μόνο επειδή ο ένας είχε χιόνι, ο άλλος ήταν κοντά σε θάλασσα και η Minas Ithil ήταν πράσινη.
    Τι άλλο είδες στην οθόνη σου? Καλή μάχη? Δηλαδή έχεις έστω και μισό λεπτό gameplay με κανονική μάχη που κάθε Captain δεν έχει τριγύρω του 40 Orc? Εγώ δεν τα κατάφερα εκεί. Κάτι δε θα έκανα καλά.

  • chrisdrs

    ολα μου αρεσαν φυσικα κ σαφεστατα εβλεπα διαφορες απο τη μια περιοχη στην αλλη.τεχνικα επισης μου αρεσε. οπως μου αρεσε φιλε μου το shadow of mordor το οποιο ειχε πολυ χειροτερα γραφικα απ 'οτι αυτο εδω,ετσι μου αρεσει κ το shadow of war που το θεωρω κλασεις ανωτερο απο το προηγουμενο.το συστημα μαχης παρεμεινε το ιδιο με το προηγουμενο. oi captains ΠΑΝΤΑ ειχαν κ εχουν κοσμο γυρω τους, αυτος ειναι κ ο βαθμος δυσκολιας του καθε captain . ναι οντως κατι δεν εκανες καλα.
    κοιταζα να καθαρισω γυρω απο τον captain τα περισσοτερα orcs μεσω διαφορων τεχνασματων που σου δινονται στο παιχνιδι,τα οποια κ ξερεις καλα,μιας κ το επαιξες. μετα αφου καθαριζα τα περισσοτερα,πηγαινα σαν κυριος κ εκανα τη μαχη μου,με λιγοτερη δυσκολια.
    μαλλον δεν σου αρεσουν τετοιου ειδους παιχνιδια,γι'αυτο κ παντου εβλεπες αρνητικα. 5 στα 10 παιρνουν μονο κατι παιχνιδια για τα σκουπιδια,γι'αυτο κ σε βρηκα υπερβολικο στη βαθμολογια σου. το παιχνιδι κινειται απο 7 μεχρι 9 κατα τη γνωμη μου.

  • Ετσι ρε Σαββα δωσε πονο, μην τους χαιδευουμε τα αφτια συνεχεια οπως κανουν τα youtube καναλια.
    To ποσο πουλημενα ειναι τα μεσα φαινεται στο metacritic που εχει μεσο ορο 8,5 απο τα site-youtube
    και user score 3,5. Γι αυτο το γουσταρω το Gameover . !!!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 εβδομάδες από PanosVeto
  • PanosVeto

    Για να μην είμαστε άδικοι, έχω την εντύπωση ότι αυτό το 3,5 κατά βάση παίρνει σάρκα και οστά λόγω loot boxes. Δεκάδες user "reviews" λένε: δεν το έπαιξα αλλά αφού έχει loot boxes πάρε ένα "0".

  • Και εκεί που δίνουν όλοι 9 και 8.5 , έρχεται ο Σάββας και τα σαρώνει όλα.

  • 5?xaxaxaxaxaxa.τι διαβαζω θα ξεχασω και αυτα που ξερω.

  • knock out περιγραφή και ήμουν έτοιμος να αγοράσω το παιχνίδι μετά απο το Review όμως του Αξιότιμου και φίλτατου Σάββα,το οποίο με γλύτωσε απο το να ξοδέψω 69.99 ευρω,θα πάω σε Assassing Origin την Παρασκευή

  • peterf76

    Περίμενε την κριτική του Καζαντζίδη καλύτερα. Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σώσεις και πάλι τα λεφτά σου! ;)

Φόρτωση Περισσότερων

Τελευταία Σχόλια

αν και το κραξατε λιγο,επειδη μου αρεσε το 1ο...ps4
Ο ορισμός του... "Ό,τι θυμάμαι χαίρομαι"...
Βασικά, σχετικά με το πόσο δημοφιλής είναι η CD Projekt με τους εργαζομένους της θα πρέπει να λάβουμ...
@DarthGRE
Όντως δεν έχεις δει το βίντεο! Ντροπή σου ξεφτιλίστηκες!
Δεν είδες το video. Πρώτα κάνε αυτό σε παρακαλώ, δες συνολικά την κάλυψη και μετά βάλε εισαγωγικά στ...
Μαλλον ξεχναμε οτι oυτε η Cd project red ειναι πολυ δημοφιλή σε οσους εργαστηκαν σε αυτη .... Οποτε ...
Αχ ρε nadal, σου αρκεί να είσαι πάντα ο αντιδραστικός της υπόθεσης σε ένα οποιοδήποτε θέμα συζήτησης...
Λοιπόν, άλλο ένα biased review ελληνικού σάιτ για κάποιο προϊόν της Microsoft. Απο πού να ξεκινήσω? ...
Στα 16 δηλαδή θα βάλεις φτερά;