Ένα βήμα μπροστά, δυο βήματα πίσω.

Μεγάλη κουβέντα για το reboot του 2015 της σειράς Need for Speed, ακόμα μεγαλύτερη κουβέντα για την έννοια του reboot. Άσχετα από το αποτέλεσμα, εκτιμήθηκε η επαναπροσέγγιση της σειράς, στα μέτρα ενός παιχνιδιού που αγαπήθηκε και αποτελεί πηγή όμορφων αναμνήσεων για πολύ κόσμο, μεταξύ τους και ο υπογράφων, του NFS Underground. Και φυσικά μιλάμε για μια σειρά που έφτασε να κυκλοφορεί μέχρι και... MMO, έχοντας χάσει εντελώς την όποια ταυτότητά της στο χώρο. Τι γίνεται λοιπόν με το Payback τη στιγμή που δεν έχει συγκεκριμένο παιχνίδι του παρελθόντος να μοιάσει; Είχε νόημα το reboot του 2015 ή απλά μείναμε στη νοσταλγία; Έθεσε κάποιες νέες βάσεις, και αν ναι, ποιες είναι οι βασικές αρχές που καθορίζουν αυτό το franchise από εδώ και πέρα;

Ήδη από τις πρώτες ώρες, αντιλαμβανόμαστε πως η Ghost Games δεν προβληματίστηκε φέτος ιδιαίτερα με αυτό το ερώτημα. Πατώντας ελαφρώς επάνω στο προηγούμενο παιχνίδι, προσθέτει αρκετά νέα μοντέρνα στοιχεία, αφαιρεί κάποια άλλα, και γενικά έχουμε ένα καλύτερο μεν παιχνίδι, που προσπαθεί να κάνει πολλά, αλλά πετυχαίνει σε λίγα. Από το κουραστικό εισαγωγικό chapter γίνεται φανερό πως η always online λογική του free roam με άλλους παίκτες καταργήθηκε, προς χάριν ενός κινηματογραφικού single player που ζηλεύει πολύ τις ταινίες Fast and Furious. Το ευχάριστο είναι ότι λείπουν τα προπέρσινα, μάλλον άβολα, live action cutscenes, το όχι και τόσο ευχάριστο είναι ότι μοιάζει με το μακρινό b-movie ξαδερφάκι του Fast and Furious από το χωριό.

Need for Speed Payback screenshot 01

Οι τρεις πρωταγωνιστές προδίδονται κατά τη διάρκεια μιας ληστείας η οποία διαλύει το crew τους και παραλίγο να τους στείλει στη φυλακή. Από εκεί ξεκινά η μάχη τους ενάντια στο συνδικάτο του υποκόσμου The House, το οποίο στήνει αγώνες, έχει πάρε δώσε με την αστυνομία και...αυτά βασικά. Στην πορεία της ιστορίας θα πρέπει να νικήσουν και να πάρουν με το μέρος τους τις συμμορίες που είναι απλωμένες στο χάρτη, από την πόλη Fortune Valley μέχρι τις ερήμους. Όσον αφορά στην ιστορία, αρκεί να πούμε ότι, πέρα από λίγες στιγμές ενδιαφέροντος, χαρακτηρίζεται από μέτρια και αδιάφορη γραφή, οι cheesy ατάκες πάνε κι έρχονται, και ο κεντρικός πρωταγωνιστής ειδικά είναι αλαζόνας και καταντά ενοχλητικός. Γενικά, όμως, το παιχνίδι φέτος περιστρέφεται γύρω από το campaign και μας σπρώχνει συνεχώς προς αυτό, ενώ τα καλύτερα του στοιχεία είναι πέρα από αυτό.

Ο παίκτης μπορεί να πάρει τον έλεγχο και των τριών χαρακτήρων, οι οποίοι έχουν ξεχωριστή ειδικότητα και είναι απαραίτητοι για την πρόοδο του campaign. Ο Morgan είναι ο κλασικός τύπος ταχύτητας και αγώνων, ο Mac είναι ειδικός σε offroad αγώνες και drifting, και η Jess είναι η Wheelman που οδηγά ανθεκτικά οχήματα για να τα βγάζει πέρα σε καταδιώξεις και συγκρούσεις. Μιλώντας για offroad, πρέπει να αναφερθούμε ειδικά στον χάρτη του Payback ο οποίος παίρνει αποστάσεις από το αστικό, συνεχώς βροχερό περιβάλλον του Ventura Bay. Εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν ανοιχτό χάρτη με πλήρη κύκλο Μέρας – Νύχτας, ο οποίος αν και περιέχει την πόλη Fortune Valley, κυρίως χαρακτηρίζεται από γραφικούς δρόμους στην έρημο, σε φαράγγια και δασώδεις περιοχές. Αφήνουμε στην άκρη το Fortune Valley ή, αλλιώς, το ψηφιακό Las Vegas των φτωχών, το οποίο είναι άγευστο, άψυχο, κενό, και δεν φέρνει καμιά γλυκιά μελαγχολική νότα ή κάτι κοντινό σε ξεχωριστή προσωπικότητα όπως αυτή του Ventura Bay.

Need for Speed Payback screenshot 02

Πρωταγωνιστής είναι η καυτή άσφαλτος που διασχίζει ξερά ερημικά τοπία και αυτοκινητοδρόμους και απλώνεται μέχρι βραχώδεις περιοχές και δάση που θυμίζουν ελαφρώς το Hot Pursuit. Γενικά, ο χάρτης είναι μια ευχάριστη και δημιουργική ανάσα ελευθερίας, και θα καταλάβετε τι εννοούμε όταν ο δρόμος θα ανοίγεται μπροστά σας μέχρι τον ορίζοντα και ο V8 κινητήρας της Mustang 65’ θα καταπίνει τα χιλιόμετρα «ουρλιάζοντας» και ξεσηκώνοντας την έρημο. Ποικίλα τοπία και με δρόμους όμορφα τοποθετημένους στο περιβάλλον ώστε να προσφέρονται τόσο για μεγάλα ανοίγματα όσο και συνεχόμενα drift σε καμπυλωτές στροφές κατεβαίνοντας βουνά. Κυρίως στην έρημο δεν υπάρχουν αόρατοι τοίχοι και τα offroad οχήματα είναι ειδικά στο να βγαίνουν εκτός δρόμου.

Το offroad καθ' αυτό είναι λειτουργικό αλλά όχι τόσο διασκεδαστικό όσο περιμέναμε, και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην κάμερα, η οποία «χτυπιέται» πάνω κάτω χωρίς λόγο. Η οδήγηση καθ' αυτή είναι το δυνατό σημείο του τίτλου και η Ghost Games φαίνεται να έχει χτυπήσει το λεπτό σημείο μεταξύ προσβασιμότητας, βάρους και ξεχωριστής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων, και arcade προσέγγισης. Η αίσθηση της ταχύτητας είναι απολαυστική, το drift εύκολο αλλά όχι αδιάφορο και τα οχήματα «βγάζουν» προσωπικότητα στο χειρισμό τους. Η οπτική παραμετροποίηση των αυτοκινήτων γίνεται όπως και στο προηγούμενο παιχνίδι της σειράς, αλλά με πιο φτωχή ποικιλία και λιγότερες μάρκες φέτος. Επίσης, θα θέλαμε λίγο πιο μεγάλη ποικιλία στα διαθέσιμα οχήματα, αν και αυτά που υπάρχουν θα καλύψουν όλα τα γούστα.

Need for Speed Payback screenshot 03

Η μηχανική, ωστόσο, αναβάθμιση εισάγει ένα νέο σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί – το μαντέψατε – ΚΑΡΤΕΣ! Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο που ακόμα και ένα racing παιχνίδι όπως το Need for Speed υιοθετεί το σύστημα των καρτών, των RNG και των τυχερών ζαριών μπας και φέρουμε την αναβάθμιση που επιθυμούμε. Και προφανώς, υπάρχουν και microtransactions μέσω των Shipments, τα οποία περιέχουν κοσμητικά αντικείμενα που αποκτούνται ΜΟΝΟ με αυτό τον τρόπο (π.χ. φωτισμοί νέον και κόρνες). Speed Cards, λοιπόν, αντί για κανονικά εξαρτήματα, τα οποία αποκτούνται είτε με χρήματα που κερδίζουμε σε αγώνες, είτε χρησιμοποιώντας 3 Speed Tokens (μια άχρηστη κάρτα μπορεί να μετατραπεί σε 1 Speed Token) στο παιχνιδάκι που θυμίζει φρουτάκια.

Εκεί επιλέγουμε είτε τον τύπο εξαρτήματος απο τα έξι διαθέσιμα (Head, Turbo, ECU, Gearbox κλπ), είτε τη μάρκα (η κάθε μάρκα δίνει διαφορετικά stats) είτε την ειδικότητα του εξαρτήματος (Τελική, Επιτάχυνση, Φρένα, Νίτρο κλπ). Επιλέγουμε μια κατηγορία και οι υπόλοιπες έρχονται τυχαία, και η αλήθεια είναι ότι μέχρι ένα σημείο δεν δουλεύει άσχημα στο κυνήγι του Level Up του αυτοκινήτου. Απλά, δεν κάθεται καλά στο μάτι και δεν πρόκειται να χωνέψουμε να βλέπουμε μια απρόσωπη κάρτα με ένα νούμερο πάνω, αντί για μηχανικά εξαρτήματα όπως είχαμε συνηθίσει. Και κυρίως, κρύβεται κάτι ακόμη πίσω από αυτή τη σχεδιαστική επιλογή: Μπόλικο grinding. Στα υψηλότερα Level των οχημάτων θα αναγκαστούμε να παίξουμε ξανά και ξανά τους ίδιους αγώνες γιατί γίνεται αρκετά δύσκολο να ανεβάσουμε το επίπεδο, και τα χρήματα είναι λίγα συγκριτικά με τις ανάγκες.

Need for Speed Payback screenshot 04

Αν θελήσει κανείς να αγοράσει τα ανώτερης κατηγορίας οχήματα και να τα φτιάξει, θα χρειαστεί να ρίξει πραγματικά πολλές ώρες στο παιχνίδι, κάνοντας επαναλαμβανόμενες κινήσεις, και θεωρούμε πως μάλλον πρόκειται για φθηνό τρόπο επιμήκυνσης της διάρκειας, αλλά και για ακόμα έναν κλασικό πλέον τρόπο να αγοράσει ο κόσμος πακέτα τα οποία δίνουν παικτικά οφέλη, όχι μόνο διακοσμητικά. Από την άλλη, υπάρχουν διάφορες δραστηριότητες στο χάρτη, όπως Speed Traps, Speed Runs, Drift Zones, Daily Challenges, Autolog Recommendations αλλά και εγκαταλελειμμένα ιστορικά αυτοκίνητα, τα οποία ψάχνουμε με βάση στοιχεία στο χάρτη, οι οποίες δίνουν ξεχωριστό ενδιαφέρον σε κάθε βόλτα. Δίνεται η εντύπωση ότι το κινηματογραφικό campaign θα ταίριαζε περισσότερο στο πιο ατμοσφαιρικό reboot του 2015, και εδώ θα πήγαινε γάντι μια πιο ανοικτή, online free roaming προσέγγιση, αλλά έγινε το αντίθετο, αφού εδώ το online στοιχείο περιορίζεται σε απλούς αγώνες.

Να κάνουμε και ένα παράπονο για τη μουσική, την οποία θεωρούμε δομικό στοιχείο των Need for Speed παιχνιδιών -τουλάχιστον από τότε που το Riders on the Storm του Snoop Dog συνόδευε το «πείραγμα» του Nissan 350Z μας. Και είναι κρίμα που ακόμη και το αδιάφορο Most Wanted του 2012 είχε δυνατό soundtrack, και εδώ οι καλύτερες επιλογές είναι Action Bronson και Bonobo. Xάθηκε πραγματική ευκαιρία να μπουν κομμάτια όπως Stylo - Gorillaz ή Gotsta Get Paid - ZZ Top.

Need for Speed Payback screenshot 05

Έχουμε λοιπόν να κάνουμε με ένα παιχνίδι που προσπαθεί να κάνει αρκετά πράγματα μαζί με μικρή επιτυχία, εισάγει κάποια άλλα αμφιλεγόμενα, αλλά στον πυρήνα του κρύβεται ένα πολύ καλό racing παιχνίδι. Υπήρχε κατά την ενασχόλησή μας με το παιχνίδι η συνεχής αίσθηση ότι μπορούσαν να γίνουν πολλά περισσότερα, και ότι δεν κάνει το κάτι παραπάνω σε κανέναν τομέα. Γίνονται κάποια μικρά βήματα μπροστά και προσφέρει διασκέδαση στο κοινό που απευθύνεται, αλλά το Payback είναι εν τέλει ένα παιχνίδι που θα ξεχαστεί σχετικά γρήγορα.

Το review βασίστηκε στην PS4 έκδοση του παιχνιδιού.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: RacingΔιάθεση: Bandai Namco Entertainment Greece
Αριθμός παικτών: 1-6Ανάπτυξη: Ghost GamesΗμ. Έκδοσης: 10/11/2017
PEGI: 12Εκδότης: Electronic ArtsΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • Ισορροπημένη και απολαυστική συνταγή χειρισμού με ξεχωριστή οδηγική συμπεριφορά ανά αυτοκίνητο.
  • Ο νέος χάρτης αποτελεί ευχάριστη ανάσα ελευθερίας και ανανέωσης.
  • Αρκετές δραστηριότητες για να ασχοληθεί ο παίκτης.

Αρνητικά

  • Πολύ grinding, απόρροια του νέου μοντέλου αναβάθμισης. Αν θέλαμε να παίξουμε Destiny, θα παίζαμε Destiny.
  • Μετριότατο campaign γεμάτο κλισέ και αδιάφορη γραφή.
  • Λιγότερες επιλογές στην παραμετροποίηση των αυτοκινήτων.
  • Θέλαμε καλύτερο soundtrack.
  • Μα και εδώ κάρτες;;;

Βαθμολογία

Πραγματικό παιδί της γενιάς του '90, το όχι και τόσο μακρινό gaming ταξίδι του ξεκίνησε κάτι Χριστουγεννιάτικα πρωινά με γάλα κακάο και Crash Bandicoot στο PS One. Έκτοτε, συνεπής στις gaming "υποχρεώσεις" του πασχίζει να καλύψει το εύρος παλιών και νέων όχι μόνο παιχνιδιών, αλλά ταινιών, σειρών, βιβλίων και μουσικής και αναρωτιέται συνεχώς πως γίνεται να μην προλαβαίνει, ειδικά τώρα που είναι και φοιτητής. Μεταξύ άλλων, χόμπι του είναι ο αθλητισμός, ο κινηματογράφος και τα ταξίδια.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Οι απαιτήσεις της PC έκδοσης για το Far Cry 5
Μαζί με αυτές που απαιτούνται για "εμπειρία 4K".
Στροφή στο συνδρομητικό μοντέλο από τη Microsoft;
Όλες οι αποκλειστικότητες του Xbox διαθέσιμες στο Game Pass, την ημέρα της κυκλοφορίας τους.
2017: Μία δυνατή χρονιά για τη gaming βιομηχανία
Νικητές και χαμένοι, σύμφωνα με τα στοιχεία του NPD.
Street Fighter V: Arcade Edition
The King of fighting!
Launch trailer για το Dragon Ball FighterZ
Και trailer με νέο χαρακτήρα.
Καθυστέρηση στην κυκλοφορία του We Happy Few
Θα γίνει διαθέσιμο το καλοκαίρι του 2018.
Ταξίδι στον κόκκινο πλανήτη με το Memories of Mars
Διαθέσιμο σε Steam Early Access την ερχόμενη άνοιξη.
Χωρίς Season Pass το νέο God of War
Σύμφωνα με τον Director του Santa Monica Studio.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Οι μισοί κλαίμε και οι άλλοι μισοί γελάμε...
    Μην ξεχνάτε ότι αυτο οραματίζονται για κάθε παιχνίδι απο εδώ και πέρα. Είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο βαθμό. Eίτε online είτε single player. Θα τα ξαναπούμε και στο Battlefront 2 οσονούπω......
    Kαι το τραγικό είναι ότι το Need for Speed θα ήταν ένα πολύ συμπαθητικό racing εάν ήταν σχεδιασμένο σωστά.
    Xρήστο στα είπες όλα.

  • Ρε πατε καλα με τις καρτες εκει στην ΕΑ αλλα και στην Payvision. Eχετε καταλαβει οτι τα παιχνιδια σας δεν ειναι free to play?!!! Δεν θα χουμε καινουργια κυκλοφορια να παιξουμε σε λιγο οπως το πατε..... και η UBI απο κοντα για να μην ξεχνιομαστε.
    Στα του ΝFS τωρα, εχω παρατησει την σειρα απο το most wanted και δεν βλεπω κατι εδω που θα με κανει να επιστρεψω.
    Ωραιο Review Χρήστο.

  • Κρίμα γιατί πίστευα ότι το Payback θα είναι η επιστροφή μου στην σειρά μετά από πολύ καιρό. Nice Job EA, φαντάζομαι τα ίδια θα πούμε και για το Battlefront 2. Γι'αυτό πήγα και πήρα το Nier και επόμενο έχει σειρά το Wolfenstein και κάτσε κλαρινογαμπρέ να παίζεις με τις καρτούλες.

  • Σαβούρα περιεχόμενο με όμορφα γραφικά για περιτύλιγμα. Μακριά. Αυτή η σειρά για μένα έχει πεθάνει και λογικές αρμέγματος δεν πρόκειται να επιβραβεύσω βάζοντας το χέρι στην τσέπη.Φυσικά, αν η ΕΑ ακολουθήσει τις ίδιες ή παραπλήσιες πρακτικές αρμέγματος, σε σειρές όπως Dragon Age, Titanfall, Mass Effect θα φάει ολοκληρωτικά άκυρο από μένα σαν εταιρεία. Το πρόβλημα δεν είναι οι πρακτικές των εταιρειών, αλλά το ότι οι περισσότεροι χρήστες δυστυχώς τις επιβραβεύουν όπως φαίνεται από τις σημαντικές αυξήσεις στα έσοδα από microtransactions.

  • Θυμαστε για το "νεο κραχ" στο gaming που λεγαμε τοσο καιρο....?
    Εχει ηδη ξεκινησει για τα καλα! Και φαινεται κυριως απο τις αντιδρασεις των hardcore gamers! :(

    Απο οτι βλεπω ,τουλαχιστον για το κοντινο μελλον, τα "μεγαθηρια" του χωρου δεν εχουν σκοπο να αλλαξουν πορεια! Μυριστηκαν φραγκα και εχουν πεσει σαν ορνια πανω απο τα πορτοφολια, κυριως των αφελων gamers, με σκοπο να τα μαδησουν, καταστρεφοντας παραλληλα σε μεγαλο βαθμο με αυτες τις τακτικες και το gameplay καθε πολυαναμενομενου τιτλου!

    Αν συνεχιστει αυτη η μοδα στα ΑΑΑ games, προβλεπω συντομα πολλους κλασσικους gamers να ψαχνουν να βρουν "εναλλακτικες" λυσεις (indie games anyone ;))!

    Προσωπικα εχω κατεβασει εδω και καιρο απο την ντουλαπα μου ενα πολυ παλιο ζευγαρι παπουτσια και γραφω εκει ολα τα νεα trends του gaming π.χ. Loot boxes Microtransactions, subscriptions κτλπ..... θα τα εγραφα "καπου αλλου"......αλλα δεν θα τους κανω τετοια χαρη!

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 μήνες από Amiga500
  • Μηχανές γραφικών σκέτα κτήνη στα screenshots...και εντελώς ξύλινες στα gameplay videos. Σα να πήραν μια τεράστια σύριγγα και να αφαίρεσαν το μεράκι από τους δημιουργούς. Πραγματικα οι δημιουργοι σαν gamers ειναι περήφανοι για τα παιχνίδια τους? Δε ξέρω εξ αρχής ετρεφα αντιπάθεια για τη frostbite πόσο δε όταν συνδυαζεται με κακούς game designers. Προσπέραση από τα δέξια παίξιμο τα φώτα, κόρνα και αντε γεια ΕΑ και για φέτος...

  • gohan

    Η frostbite δεν φτιάχτηκε για τέτοιες ιστορίες. Απλά η ΕΑ σου λέει αντί να σκάω φράγκα να φτιάχνει ο καθένας ότι εξυπηρετεί το κάθε παιχνίδι, πάρτε την frostbite και κάντε προσθήκες αλλαγές. Έτσι κι αλλιώς κουτάκια θα τα γεμίσω ποιος ασχολείται.

  • Η μηχανική, ωστόσο, αναβάθμιση εισάγει ένα νέο σύστημα το οποίο χρησιμοποιεί – το μαντέψατε – ΚΑΡΤΕΣ!


    Το είχαν πει στεγνά στην Amy Hennig:

    “EA executives are like, ‘FIFA Ultimate Team makes a billion dollars a year.’ Where’s your version of that?”


    Θέλουμε κάρτες, κάρτες κι άλλες κάρτες, καρτούλες Panini παντού!

  • Men of Low Moral Fiber

    γιατί, στη πραγματικότητα πως γίνεται η αναβάθμιση, με μετρητά? με κάρτες γίνεται! και είναι και πιο ρεαλιστικό... ορίστε μας, αυτό μας έλειπε τώρα, να βάλουν και μετρητά στα παιχνίδια!! :P

  • Need for Speed: Paycheck θα έπρεπε να λέγεται! Βρε, ούστ!:)

  • Παιδιά εν τω μεταξύ δεν βρίσκω πουθενά ημερομηνία κυκλοφορίας για το νέο Raid, αν βρει κάποιος κάτι να μου στείλει!

  • To περσινό με απογοήτευσε πάρα πολύ, πίστευα σε κάτι καλό στο επόμενο, με αρκετές βελτιώσεις πάνω σε εκείνο που είχαν χτίσει. Όταν τελικά το ανακοίνωσαν ξενέρωσα από το setting, και τώρα γίνονται και όλα αυτά τα άθλια με τις κάρτες.
    Άλλο ένα αγαπημένο franchise που βιάζεται από την EA. Πραγματικά κρίμα για τα Need For Speed. Άκου εκεί να αγοράζεις νέο αυτοκίνητο και να μην μπορείς να το αναβαθμίσεις, όχι γιατί δεν έχεις λεφτά, ή level, αλλά γιατί δεν σου έχει "τύχει" η κάρτα που θες.
    Το μόνο καλό σε όλη την υπόθεση είναι το κράξιμο που πέφτει από τα μέσα και τους "σκεπτόμενους" παίκτες. Το μεγάλο κακό είναι ότι η Ghost Games και η σειρά ίσως μας χαιρετήσουν.

  • Πολύ καλό το review Χρήστο. ΄΄...αλλά το Payback είναι εν τέλει ένα παιχνίδι που θα ξεχαστεί σχετικά γρήγορα΄΄ , αυτή τη φράση κρατάω και δεν θα βιαστώ καθόλου να το αγοράσω. Πάει για summer sales 2018...

  • πρεπει να μπηκες σε μεγαλο κοπο για να γραψεις το review.
    διαβαζω , διαβαζω...και δεν τελειωνει ρε φιλε!.
    Ρε αντε γεια ρε...

  • nadal

    Δεν κατάλαβες, αυτό ήταν μόλις το πρώτο κομμάτι ενός 15σέλιδου αφιερώματος που θα κάνουμε στο Payback, και θα κλείσει με Party/Gala σε επίλεκτο μαγαζί του κέντρου όπου θα τραγουδήσει ο Snoop Dog. Νομίζω είναι τέτοια η ποιότητα του παιχνιδιού που το επιβάλλει.

  • Δεν πειράζει ΕΑ μου, πακετάκι μαζί με το Battlefront 2 στα 30-40 ευρώ το ΠΟΛΥ.

  • Πφφφφ... κριμα. ειχα μια ελπιδα πως θα με κανει να ξανασχοληθω με NFS μετα απο χρόνια αλλά με αυτα που ακουω, μαυρο κ απο εμενα.
    δεν φτανει μονο το campaign αγαπητη μου ΕΑ. αν βαζεις τετοιο ανηθικο progression κ εδω, λυπαμαι αλλα σου αξιζει να μη πουλησεις.

    δυστυχως, βλεποντας ποσο καλα τα παει στις πωλήσεις, μαλλον δε θα καταλαβουν κ πολλα. δε πα να τρωει 5-6αρια, ο κοσμος αγοραζει.

  • Project Cars 2, Forza, GT Sport, F1 2017. Με τέτοιες κυκλοφορίες, η ΕΑ κατέβασε στο γήπεδο ένα τέτοιο παιχνίδι; Έλα, γελάνε και τα αμορτισέρ!

  • Προσωπικά για εμένα η σειρά τελείωσε με το κορυφαίο Hot Pursuit της Criterion.

  • Need for Speed: Paycheck +φωνώ Mournblade.
    Απογοήτευση. Έχω να παίξω σωστό απο το Hot Pursuit (criterion) της προηγούμενης γενιάς.

  • Καλά τα λες.

Τελευταία Σχόλια

Overwatch: Origins Edition και καλή επιτυχία σε όλους!
Το στεναχωρο της υποθεσης ειναι οτι κοντα 30 χρονια gamer....οχι κανονικα...και εχοντας αφιερωσει τη...
πολύ καλό, απλά να μην είναι 30fps. Steve, το review εσύ θα το κάνεις?
Σοβαρά τώρα... μόνο σε εμένα φαίνονται αυτές οι wannabe ταινίες τόσο αδιάφορες...
Αν θέλει κάποιος ...
Δε ξέρω τι πρέπει να σκεφτώ από αυτή την ανακοίνωση. Από την μία είναι σούπερ από την άλλη είναι υπη...
Knack 2 Καλή επιτυχία σε όλους!
Γιαυτό έχω κάνει εμπάρκο στον εαυτό μου να μην δω ξανά τίποτα από βιντεάκια κλπ μέχρι να το πάρω.. γ...
Knack 2.Καλη επιτυχία δεν όλους.
Νεκροφιλη η Σονυ ασελγει στο πτωμα της MS...Αυτο το overkill αυτης της γενιας δεν πρεπει να χει προη...
Αγορά της 6μηνης συνδρομής στην "ψυχολογική τιμή" των 59,99, gold συνδρομή αυτόματα, first parties ...