Brother Vans: Το cosplay του Ezio.

Είναι γνωστό πως παιχνίδια σαν το Destiny 2, το Division, το Overwatch κ.α. χρειάζονται διαφορετική προσέγγιση όσον αφορά το κείμενο για το review τους. Η βιομηχανία ονομάζει αυτά τα παιχνίδια “ongoing”, δηλαδή είναι ένας ζωντανός κόσμος που διορθώνεται, εμπλουτίζεται αλλάζει συνεχώς, με μηνιαία updates και expansion passes. Οπότε -και δυστυχώς- ένα κείμενο που γράφεται για έναν τίτλο που εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία μπορεί μέσα σε λίγες εβδομάδες να είναι “out-of-date”. Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα για την περίπτωση αυτή με αυτό που έγινε στο πρώτο Destiny. Το Σεπτέμβριο του 2014 είδαμε έναν τίτλο που δεν πλησίαζε καθόλου τις προσδοκίες μας για το "Μεσσία του gaming", αλλά ένα χρόνο μετά το παιχνίδι είχε βρει το δρόμο του. Ατελείωτο περιεχόμενο, μια καλή ιστορία -και ας την εξιστορούσε με λάθος τρόπο- και ξεκάθαρος προσανατολισμός από την ομάδα ανάπτυξης προς τους harcore παίκτες που κράτησαν την κοινότητα του παιχνιδιού ζωντανή για ένα χρόνο. Fast forward στο 2017 και στο Destiny 2, και η ιστορία φαίνεται να επαναλαμβάνεται, αφού πίσω από το καλά στημένο βασικό περιεχόμενο βρισκόταν ένα λάθος προσανατολισμένο παιχνίδι.

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι απο την αρχή. Το Curse of Osiris διαθέτει ένα κεντρικό story δύο ωρών, το οποίο εξιστορείται σε πέντε missions, έναν καινούριο πλανήτη, δύο νέα strikes και ένα -μικρότερο του φυσιολογικού- Raid. Αυτό είναι το περιεχόμενο του πρώτου DLC, ενώ το κύριο χαρακτηριστικό του είναι μια νέα τεχνολογία, η οποία επιτρέπει σε μια περιοχή που ονομάζεται “forest” να δημιουργείται τυχαία για να έχουν οι παίκτες διαφορετική διαδρομή κάθε φορά.

Destiny 2 Curse of Osiris image 01

Με το κύριο πρόβλημα των παικτών να είναι η έλλειψη περιεχομένου μετά το τέλος του βασικού παιχνιδιού, υπήρξε η λανθασμένη εντύπωση ότι το ερχόμενο DLC θα προλάβει να διορθώσει βασικά λάθη όπως είναι τα κλειδωμένα perks που φέρουν όλα τα όπλα ή ότι θα προστεθεί αποκλειστικό περιεχόμενο για κάθε δραστηριότητα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε, και το Curse of Osiris DLC προσφέρει πολύ λιγότερα από όσα περίμεναν οι παίκτες ότι θα τους προσφέρει, ενώ κλειδώνει περιεχόμενο που μέχρι τώρα ήταν δωρεάν για όλους. Ως αποτέλεσμα, το νέο περιεχόμενο όχι μόνο δεν εντυπωσιάζει αλλά και δεν διαρκεί για περισσότερο από δύο ώρες. Όση δηλαδή είναι και η διάρκεια της ιστορίας του DLC, η οποία αφενός απογοητεύει λόγω του μικρού της μεγέθους, αφετέρου γιατί ο βεβιασμένος σχεδιασμός της φαίνεται ξεκάθαρα, αφού το παιχνίδι ζητάει 3 από τις 5 αποστολές να πραγματοποιηθούν σε πλανήτες και σημεία που ήταν διαθέσιμα ήδη, με μόνη διαφορά το διάλογο από το ghost.

Οι δημιουργοί δεν εκμεταλλεύτηκαν καθόλου σωστά τον καινούριο πλανήτη και τις δυνατότητές του, και το περιόρισαν σε μια πύλη η οποία εξυπηρετεί για να παίζουν οι παίκτες τις τρεις heroic αποστολές του campaign ξανά και ξανά. Σε έναν ολοκαίνουριο πλανήτη οι guardians έχουν πρόσβαση σε ένα πολύ μικρό μέρος του, το οποίο προσφέρει μόλις ένα public event και καθόλου patrol. Έτσι, ο πλανήτης είναι απαράδεκτα φτωχός σε δυνατότητες και λάθος στημένος σε αυτές που διαθέτει, γεγονός που τον καθιστά διακοσμητικό πλανήτη, που ποτέ κανείς δεν επισκέπτεται. Και τι εννοούμε λάθος στημένος;

Destiny 2 Curse of Osiris image 02

Το πολυδιαφημισμένο χαρακτηριστικό του random generated “forest”, που αλλάζει τη διαδρομή σε κάθε επίσκεψη του παίκτη σε αυτό, βρίσκεται κλειδωμένο πίσω από τα τρία, ίδια βασικά missions. Δυστυχώς, όσο ενδιαφέρον και αν ακούγεται κάτι που δημιουργείται τυχαία κάθε φορά, άλλο τόσο βαρετό εν τέλει είναι, αφού εξυπηρετεί σαν μια διαδρομή την οποία πρέπει αναγκαστικά να περπατήσει ο παίκτης χωρίς να χρειαστεί να κάνει κάτι άλλο μέχρις ότου, απλά, να περάσει από την πύλη που βρίσκεται στην άλλη άκρη του "forest" και να συνεχίσει την αποστολή του. Και δυστυχώς αυτό ήταν το πιο εντυπωσιακό χαρατηριστικό που είχε να προσφέρει το πρώτο expansion: ένας διάδρομος για “πασαρέλα”, όπου τη μια φορά οι παίκτες θα πάρουν δεξιά στροφή και την άλλη αριστερή.

Αν η Bungie αφιέρωνε λίγο χρόνο στη σωστή δημιουργία αυτού του χαρακτηριστικού, θα μπορούσαμε να το δούμε σε μεγαλύτερη κλίμακα να αποτελεί το patrol του πλανήτη με κρυφα κουτιά για loot, ενώ στις αποστολές θα μπορούσε να δυσκολέψει τους παίκτες, προσθέτοντας εχθρούς που είναι αναγκαστικό να αντιμετωπιστούν, ακυρώνοντας έτσι το απλό περπάτημα από τη μια άκρη στην άλλη. Αυτά, όμως, από ό,τι φαίνεται είναι πολύ πολύπλοκο για να τα σκεφτεί η εταιρία ή δεν έχει χρόνο να τα διορθώσει.

Destiny 2 Curse of Osiris image 03

Όσον αφορά τα δύο strikes, τα οποία είναι εμπνευσμένα από το campaign του Curse of Osiris -διότι ποιος κάθεται τώρα να δημιουργήσει εξ ολοκλήρου νέα μονοπάτια και μηχανισμούς που θα αυξήσουν τη διάρκεια του strike- έχουμε να κάνουμε με τα κλασικά, σχεδιασμένα για 15 λεπτά maps, τα οποία προσφέρουν κάποιο βαθμό δυσκολίας με αρκετούς εχθρούς και ενδιαφέρον τελικό boss. Δυστυχώς, όμως, πάσχουν και αυτά από το σύνδρομο του speedruner που έχει καταλάβει τη Βungie, και επιτρέπει στους παίκτες να αγνοήσουν όλους τους εχθρούς και να τρέξουν κατευθείαν στο boss χωρίς να είναι απαραίτητο να πεθάνει κανένας άλλος. Ένα πρόβλημα που δεν το συναντήσαμε πρώτη φορά σε DLC, αλλά κάνει μεγαλύτερη ζημιά σε αυτά τα strikes λόγω των εχθρών -που είναι Vex- και είναι πιο εύκολο να προσπεράσει κάνεις χωρίς να δυσκολευτεί, μειώνοντας έτσι τη διάρκεια εκθετικά.

Τέλος, μικρή αναφορά θα κάνουμε στο Raid Lair ή, αλλιώς, mini Raid. Σχεδιαστικά δεν του λείπει τίποτα, διαθέτει puzzle μηχανισμούς που απαιτούν το συντονισμό της ομάδας και μάλιστα είναι αρκετά απλοί, αλλά ο συγχρονισμός έξι ατόμων για να κάνουν όλοι ταυτόχρονα μια κίνηση είναι αρκετά δύσκολος, ενώ από μεριάς encounters υπάρχει μόνο το τελικό boss. Οι μηχανισμοί σε αυτό θυμίζουν αρκετά τον Axis από το Destiny 1 με την έννοια ότι ορισμένα άτομα της ομάδας θα χρειαστεί να ολοκληρώσουν το puzzle όσο άλλα "καθαρίζουν" την περιοχή από τους εχθρούς. Ο καθένας έχει συγκεκριμένο ρόλο και αυτός αλλάζει όταν φτάνει η στιγμή για το damage. Φυσικά, αυτό επαναλαμβάνεται περίπου τρεις φορές, μέχρι εν τέλει να "πέσει" το boss, το οποίο κάνει πολύ ευχάριστη τη διαδικασία όσο περίπλοκη και αν είναι. Θα λέγαμε ότι είναι καλύτερο από το βασικό raid παρότι πιο μικρο. Θυμίζει έντονα την εποχή του Destiny 1 και θα ήταν αρκετό να δικαιολογήσει την αγορά του DLC αν δεν ήταν τόσο μικρό σε διάρκεια.

Destiny 2 Curse of Osiris image 04

Από τη μεριά του loot τα πράγματα είναι άσχημα, μιας και πολλά από τα legendary όπλα είναι -από άποψη σχεδιασμού- ίδια με όσα έχουμε μέχρι τώρα στο παιχνίδι, με τη διαφορά στις μπάρες των stats. Το raid διαθέτει μόλις δύο καινούρια όπλα και ενα σετ στολής, και έχουμε μόλις ένα καινούριο exotic όπλο στο παιχνίδι ενώ πέντε ακόμα επέστρεψαν από το Destiny 1 αυτούσια.

Εν κατακλείδι, το Curse of Osiris από μόνο του δεν προσφέρει στους παίκτες ούτε μια μέρα περιεχομένου. Τα διάφορα updates που εισήγαγαν στο παιχνίδι heroic strikes και random perks σε όπλα ίσως το βοηθήσουν να αυξήσει τη δυσκολία του, αλλά αυτούσιο σαν πακέτο περιεχομένου είναι το χειρότερο που έχει διαθέσει η Bungie τα τελευταία τρία χρόνια.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: I.G.E.
Αριθμός παικτών: 1-6Ανάπτυξη: BungieΗμ. Έκδοσης: 06/09/2017
PEGI: 16Εκδότης: ActivisionΠλατφόρμες: PS 4, Xbox One, PC

Θετικά

  • To raid, αν και μικρό, είναι απολαυστικό και καλύτερο από το προηγούμενο.

Αρνητικά

  • Όλο το υπόλοιπο περιεχόμενο του πακέτου αδυνατεί να προσφέρει έστω και μια ολόκληρη μέρα ενασχόλησης.

Βαθμολογία

Η αρχη έγινε ένα κυριακάτικο πρωινό μπροστά από μια μικρή CRT τηλεόραση με την δεσποινίδα Croft στην πρώτη κονσόλα της Sony. Έκτοτε τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ και τα online πεδία μάχης των FPS παιχνιδιών κερδίζουν κατά κράτος στις προτιμήσεις του. Όταν οι περιστάσεις το απαιτούν και οι κυκλοφορίες μεγάλων single player only παιχνιδιών αρχίζουν να συσσωρεύονται, κλείνει το router και απολαμβάνει αυτά τα παιχνίδια εξίσου. Του αρέσουν οι τηλεοπτικές σειρές όσο και τα βιντεοπαιχνίδια.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Καθυστέρηση στη διάθεση του Warhammer 40k: Inquisitor – Martyr
Για να προσφερθεί "η καλύτερη δυνατή εμπειρία".
Νέο υλικό για το The Crew 2
Μέσα από τρία video.
Solas and the White Winter
Ένα κέλτικο απόγευμα.
Αποκάλυψη δύο villains από το νέο Spider-Man
Μέσα από ένα πακέτο φωτογραφιών του τίτλου.
Διαθέσιμο το “The Cutting Edge” DLC για το The Surge
Δωρεάν για όλους, μαζί με προσφορές στα υπόλοιπα DLC του τίτλου.
Modders επαναφέρουν το "κλασικό" Halo
Διαθέσιμο δωρεάν, ως mod του "ακυρωμένου" Halo Online.
Νέες πληροφορίες για το Dragon Quest XI
Η παρουσία του στις κονσόλες της Nintendo, localization, ιστορία και πολλά άλλα...
Χωρίς single player campaign το CoD: Black Ops 4;
Ο πρώτος τίτλος της σειράς χωρίς campaign, αλλά με Battle Royale mode...
Πρώτα screenshots και τιμή για το Shenmue I & II HD Collection
Υπεύθυνη για το "φρεσκάρισμα" η D3t Ltd.
God of War
Το ταξίδι της ενηλικίωσης.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Με αυτά που διαβάζω χαίρομαι που κρατήθηκα και δεν το πήρα το 2.

  • Το συγκεκριμένο DLC είναι ντροπή δεν έχω να πω κάτι άλλο, κανένας σεβασμός στην κοινότητα του Destiny, απλά μόνο να βγάλουμε λεφτά παιδιά τίποτε άλλο..αίσχος απλά.:(

  • Τόσο θα έβαζα και εγώ.

  • Αλλάξαμε την κλίμακα και τώρα το άριστα είναι το 5 ? :p Πέρα από την πλάκα το καράβι έχει αρχίσει να βουλιάζει και η Bungie πρέπει να κάνει σημαντικές αλλαγές στο πως χειρίζεται τον τίτλο της, αν θέλει να τον σώσει. Δεν είναι δύσκολο να καταλήξεις The Division...

  • KhR1s

    Οχι εντάξει Division πρέπει να έχεις ταλέντο για να καταλήξεις. Χαχαχα βγάζουν updates και σε κάθε ενα όλοι λενε ποσο διορθώθηκε το παιχνίδι και ανοίγεις το παιχνίδι να δεις και ειναι το ιδιο πράγμα χαχχα. Οι άνθρωποι δεν έκατσαν να γράψουν δυο μοντέλα χαρακτήρων που θα χρησιμοποιούνται μονο για named bosses ρε και βλέπεις στα δεξιά έναν τύπο με μπαστούνι να εχει κόκκινη μπάρα άπω πανω του και στα αριστερά τον ιδιο τύπο με μεγαλη κίτρινη. Κλάμα. Ασε που καταλήγεις να κανεις το ιδιο πράγμα συνεχεια, απλά καθαρίζεις περιοχές σε όλα τα Modes το μονο που κανεις ειναι μα καθαρίζεις περιοχές τίποτα αλλο. Δεν βοηθάει και το γεγονός οτι οι εχθροί ειναι μονο ανθρώποι οποτε καταλήγει ενα μονότονο πράγμα τι να σου λέω. Αν αυτο το παιχνίδι ηταν post apocalyptic με την σωστή έννοια και είχαμε διαφορα είδη εχθρών τοτε τα πράγματα θα ηταν ποοολυ καλύτερα.

  • KhR1s

    Είναι τόσο όμορφο το Division όμως, ειδικά με το dynamic weather του, που τώρα το χειμώνα μπαίνω και περιπλανιέμαι στο manhatan με τις ώρες μόνο και μόνο για το χάζι.
    Η DZ και το Survival παραμένουν unique εμπειρίες ακόμα...

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από DrWho?
  • KhR1s

    Στο division (μετα και απο τα 200 uptade/dlc") δεν θα μπορεσω να ξεπερασω ποτε οτι σου επιτίθεται ενας με μπαστουνι και κουκουλα και εσυ τον πυροβολας με Μ-60 του ριχνεις 40 σφαιρες και τοτε πεθαινει... Ναι ξερω πριν τα update ηθελε 60 σφαιρες για να πεσει. :p
    Επισης οσο ομορφο ειναι το manhattan χιονισμενο τις 5 πρωτες φορες που θια μπεις στο παιχνιδι , αλλο τοσο βαρετο γινεται με τα απο κεινο το σημειο. Δλδ δεν θα λιωσουν τα χιονια ποτε, γυρισαμε στο ice age ???
    Και τελευταιο και καλυτερο , οταν θα ριξεις για πρωτη φορα με τα οπλα του Destiny, TO gunplay σε ολο το μεγαλειο του. η third person πρoοπτικη παντοτε θα χανει κατακρατος. Αυτο ειναι και το βασικο προβλημα μου με το επερχομενο Anthem ..... Δεν θα ειναι Bungie shooter.

  • KhR1s

    Δεν είπα πως δεν έχει τα θέματά του το Division στο gunplay, αλλά δεν είναι και ίδια παιχνίδια με το Destiny όμως.Για το anthem είμαι αισιόδοξος λόγω Bioware και του κακού χαμού που έγινε με την EA.Σαν πρωτοεμφανιζόμενο IP νομίζω θα μας δώσει πράγματα γι αρχή και μετά άρμεγμα.
    Για το gunplay του Destiny συμφωνώ,.........κάνει άνισες τις όποιες συγκρίσεις.Ότι "κακό" έχει κάνει το Breath of the wild στα open world, το ίδιο κάνει το Destiny στα FPS.Και τα δύο ξεβρακώνουν τα υπόλοιπα

  • 1.4 user score στο Metacritic ..... Η Bungie σπαει ολα τα ρεκορ.... Τα συγχαρητηρια μου στον Luke Smith και την παρεα του .

  • Πραγματικό ρηχό περιεχόμενο το DLC, αν εξαιρέσουμε το Lair, που αν και μικρό, είναι πιο fan to play από το Leviathan.Η αλήθεια είναι πως θα ήταν πραγματικά απίθανο να διορθώσουν τα πολλά και ασυμμάζευτα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
    Ένα μεγάλο συν που δεν αναφέρθηκε, είναι το εντυπωσιακό art και η τόσο έντονη χρωματική παλέτα που σε συνδυασμό με το upgrade σε 4k hdr το κάνει να δείχνει πανέμορφο στο X.Ειδικά η κάθοδος για τον Argos πρέπει να είναι ότι πιο όμορφο έχω δει από το παιχνίδι.
    Μοιάζει η Bungie να επαναλαμβάνει λάθη του '14 που δεν δικαιολογούνται σε "sequel" και με το budget που έχει.Προσωπικά η αγάπη μου για το Destiny με κάνει να αισθάνομαι σαν απατημένος σύζυγος!...
    .....για τις γιορτές θα μείνω στο Overwatch.

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 4 μήνες από DrWho?

Τελευταία Σχόλια

Μπραβο για τη παρουσιαση. Ταπεινη μου αποψη να αφήσετε στην ακρη τα χρωματα, τα κουμπακια και τα gam...
Spartan Gear σε K2
Αν δεν μπορείς να πας στο χωραφάκι σου και να αρπάξεις την τσάπα φτύνοντας τις παλάμες σου, δε λέει....
Pure Farming 18 σε K2
το ειχα μαν κ ηταν οντως ωραιο παιχνιδι.
Αλλα ειναι αμαρτια μια τοσο μεγαλη κ ισχυρη σειρα να την β...
The future now....δεν χρειάζεται να περιμένετε για να το δείτε...
Όχι δεν πρόκειται να γράψω κανα σ...
απο τα god of war μόνο όσα έχουν βγει για psp έχω παίξει του ps2/ps3 δε με τρέλαναν αλλά αυτό δε χάν...
God of War σε K2
Ψιλό άσχετο φίλε KhR1s αλλα σαν τρελός της σωστής ομάδας του Μάντσεστερ and only δεν μπορούσα ποτε ν...
Δεν είναι τόσο τα ονόματα των παικτών φίλε Mifune όσο οι πραγματικές εμφανίσεις, η άλλου επιπέδου πε...
To Call of Duty WWII παντως φαινεται να εχει καλο campaing ασχετα που πολλοι το αγορασαν για το mult...
Δεκτό εννοείται ότι αισθάνεσαι πιο πολύ immersion όταν βλέπεις τα πραγματικά ονόματα και φανέλες. Αν...
Ότι είπες x1000! Το αντίστοιχο θα ήταν ένα Forza/Gran Turismo με οχήματα "μαϊμούδες"/κόπιες πραγματι...