Under Jolly Roger.

To Sea of Thieves αποτελεί μια ιδιαίτερη περίπτωση παιχνιδιού, καθώς από την ανακοίνωσή του στην E3 του 2015, και ενώ το είχαμε δει ακόμη σε άλλες δύο εκθέσεις -έχοντας εντωμεταξύ δεχθεί και δύο μεταθέσεις κυκλοφορίας- οι πληροφορίες για τον τίτλο ήταν συγκεχυμένες και δινόταν με το σταγονόμετρο. Όλα αυτά έως και πριν μερικούς μήνες που είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε μια πρώτη γεύση μέσα από τις δοκιμάστικες εκδόσεις για το πιο πρόσφατο δημιούργημα του ιστορικού βρετανικού studio της Rare.

Το νέο IP της Microsoft ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι πριν από μερικές μέρες στις «ψηφιακές θάλασσες» των Xbox One και Windows 10 PC, και υπόσχεται να μας προσφέρει μια "πραγματική γεύση της ζωής των πειρατών", δίνοντας μας τη δυνατότητα να σαλπάρουμε στην ανοικτή θάλασσα, διαχειριζόμενοι το δικό μας πειρατικό καράβι μόνοι μας ή μαζί με φίλους, με σκοπό να ανακαλύψουμε κρυμμένους θησαυρούς και να συμμετέχουμε σε ναυμαχίες, κερδίζοντας χρήματα και φήμη. Μιας και πρόκειται για ένα shared world adventure game, όπως χαρακτηριστικά το προσδιορίζουν οι δημιουργοί του, ο τίτλος δεν διαθέτει καθόλου offline single player περιεχόμενο ή κάποιο campaign με την κλασική του μορφή, οπότε όσοι είχατε τέτοιες φιλοδοξίες από το τελευταίο πόνημα της Rare δυστυχώς θα απογοητευτείτε σε αυτόν τον τομέα.

Sea of Thieves review 01

Ξεκινώντας το παιχνίδι πέφτουμε κατευθείαν στα βαθιά καθώς καλούμαστε να επιλέξουμε την εμφάνιση του ψηφιακού μας πειρατή, ανάμεσα από ένα πλήθος random generated χαρακτήρων, και χωρίς κανέναν πρόλογο ή tutorial –πέρα από ένα μικρό εισαγωγικό video- καλούμαστε να διαλέξουμε τον τύπο του πλοίου που επιθυμούμε, το οποίο είναι και συνάρτηση του αν θα ξεκινήσουμε την περιπέτεια μας μόνοι μας ή με παρέα. Οι επιλογές που έχουμε είναι ανάμεσα σε ένα μικρό μονοκάταρτο καράβι για ένα ή δύο άτομα και σε μία γαλέρα, η οποία απαιτεί την παρουσία τριών ή τεσσάρων ατόμων. Όπως είναι λογικό κάθε πλοίο έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του και απαιτείτε η μέγιστη συνεργασία μεταξύ των ατόμων που απαρτίζουν το εκάστοτε πλήρωμα έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία στη ναυσιπλοΐα, τις ναυμαχίες και στις προκλήσεις της ανοιχτής θάλασσας.

Ολοκληρώνοντας τις παραπάνω επιλογές, το παιχνίδι μάς τοποθετεί σε έναν ανοιχτό κόσμο που μοιραζόμαστε με άλλους παίκτες και κάθε πειρατική περιπέτεια ξεκινάει από την ταβέρνα ενός outpost, που στην ουσία παίζει τον ρόλο του κεντρικού hub για τα ταξίδια στον κόσμο του Sea of Thieves. Σε αυτά τα νησιά υπάρχουν οι NPCs, από τους οποίους μπορούμε να αγοράσουμε αντικείμενα για τον χαρακτήρα μας ή για το καράβι μας, να πουλήσουμε χαμένους θησαυρούς και άλλα λάφυρα από τις περιπλανήσεις μας, να παραλάβουμε διάφορα voyages –τα quest του παιχνιδιού– τα οποία διαχειρίζονται τρεις φατρίες και, τέλος, να ανεφοδιάσουμε με πρώτες ύλες το πλοίο μας.

Sea of Thieves review 02

Δύο από τις εμπορικές φατρίες που υπάρχουν στον τίτλο είναι η "Gold Hoarders" και η "Merchant Alliance", με την πρώτη να ενδιαφέρεται περισσότερο για την εύρεση χαμένων θησαυρών, ενώ η δεύτερη ειδικεύεται στη μεταφορά πρώτων υλών και ακριβών εμπορευμάτων, όπως για παράδειγμα ζώα προς εξαφάνιση. Η τρίτη φατρία είναι η "Order of Souls", η οποία αναθέτει αποστολές που αφορούν στην εξόντωση θρυλικών καπετάνιων που έχουν πεθάνει και έχουν μετατραπεί σε σκελετούς, στοιχειώνοντας περιοχές σε συγκεκριμένα νησιά. Με την επιτυχή ολοκλήρωση ενός ή περισσότερων voyages και αφού παραδώσουμε τα αντικείμενα που αποκτήσαμε στον αντίστοιχο NPC, ο χαρακτήρας μας κερδίζει περισσότερη φήμη στη συγκεκριμένη φατρία και μπορεί να ξεκλειδώσει ακόμη πιο πλούσια και δύσκολα quests.

Εδώ εντοπίζεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα του παιχνιδιού. Η ουσιαστική έλλειψη ιστορίας ή campaign περιορίζει το προσφερόμενο περιεχόμενο κυρίως στα παραπάνω voyages. Έχοντας όμως τη δομή κλασικών fetch quests, προκαλούν σχετικά σύντομα στον παίκτη το αίσθημα της επανάληψης και της αγγαρείας, καθώς ακόμα και οι πιο υψηλού επιπέδου αποστολές περιορίζονται στην αύξηση του πλήθους των αντικειμένων που πρέπει να συλλέξουμε ή αντίστοιχα στον αριθμό των εχθρικών σκελετών που πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Sea of Thieves review 03

Επιπλέον, η ολοκλήρωση των ταξιδιών μας ενώ μας ανταμείβει με χρηματικά ποσά, ανάλογα με τη σπανιότητα του loot που συλλέγουμε, αυτά δεν μπορούν να επενδυθούν σε καλύτερα αντικείμενα για το χαρακτήρα μας, παρά μόνο σε ομοειδή με μοναδική διαφορά την εμφάνισή τους ή σε cosmetic items για το πλοίο μας, με το κερασάκι στην τούρτα να είναι οι αρκετά υψηλές τιμές αγοράς, απαιτώντας από τη μεριά μας αρκετό grinding για την απόκτησή τους. Στο σημείο αυτά θα πρέπει να αναφέρουμε και την μη ύπαρξη κάποιου leveling system, αποτέλεσμα της σχεδιαστικής επιλογής των δημιουργών, έτσι ώστε όλοι οι παίκτες να είναι στο ίδιο επίπεδο ανεξάρτητα από το πόσο χρόνο έχουμε παίξει, γεγονός που μπορεί να αποβεί και δίκοπο μαχαίρι για την πορεία του τίτλου σε βάθος χρόνου.

Η περιπλάνηση όμως στον κόσμο του Sea of Thieves κρύβει διάσπαρτα ναυάγια, στα οποία μπορούμε να ανακαλύψουμε κρυμμένους θησαυρούς, ξεβρασμένα μπουκάλια στις παραλίες των νησιών που περιέχουν γρίφους και οδηγούν σε χαμένα σεντούκια, το διάσημο Kraken που παραμονεύει και επιτίθεται στις γαλέρες που είναι φορτωμένες με loot και, τέλος, -το ίσως πιο ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού έως τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές- τα Skeleton Forts. Πρόκειται για events τα οποία μπορούμε να παρομοιάσουμε με raids και εμφανίζονται σε διάφορες τοποθεσίες του χάρτη. Μπορούμε να τα αναγνωρίσουμε από την τεράστια νεκροκεφαλή που εμφανίζεται στον ουρανό πάνω από το μέρος όπου διεξάγονται, αποτελώντας ένα άτυπο κάλεσμα για τους παίκτες που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή μαζί μας στον ίδιο server.

Sea of Thieves review 04

Στόχος μας στα Skeleton Forts είναι η εξολόθρευση πολυάριθμων κυμάτων εχθρικών σκελετών μέχρι να εμφανιστεί ο εκάστοτε captain στο ρόλο του final boss, με την εξόντωση του οποίου αποκτούμε ένα κλειδί που μας δίνει πρόσβαση σε μία κρύπτη γεμάτη θησαυρούς και πολύτιμα αντικείμενα. Ταυτόχρονα, όμως, θα πρέπει να προσέχουμε τόσο το πλοίο μας, όσο και τη λεία μας επάνω σε αυτό από άλλους επίδοξους πειρατές που βρίσκονται στην περιοχή και εποφθαλμιούν το περιεχόμενο της κρύπτης.

Ο χειρισμός του χαρακτήρα μας υλοποιείται μέσα από τυπικά controls, μιας και το σύστημα μάχης είναι απλοϊκό. Το inventory αποτελούν αντικείμενα που είναι απαραίτητα για να φέρουμε εις πέρας τις "πειρατικές εργασίες" μας, όπως για παράδειγμα ένα φτυάρι για την εύρεση των θαμμένων σεντουκιών, ένας φανός θυέλλης που θα μας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμος κατά την διάρκεια της νύχτας ή μπανάνες για την αναπλήρωση της υγείας μας, καθώς επίσης και άλλα λιγότερο χρήσιμα πράγματα, όπως μουσικά όργανα για τη διασκέδαση του υπόλοιπου πληρώματος ή μια κούπα για την κατανάλωση πολλών λίτρων μπύρας. Ο οπλισμός του παίκτη μας αποτελείται από ένα ξίφος, ένα πιστόλι, μια καραμπίνα και ένα sniper rifle, ενώ, όπως είναι λογικό, ο οπλισμός των πλοίων αποτελείται από τα κλασικά κανόνια, όπου η εξοικείωση με το χειρισμό τους παίζει μείζονα ρόλο στη θετική έκβαση κάθε ναυμαχίας.

Sea of Thieves review 05

Η πλοήγηση του εκάστοτε πλοίου προϋποθέτει τη σωστή οργάνωση του πληρώματος, με κατάλληλο διαμοιρασμό εργασιών. Όπως είναι λογικό η σωστή κλίση των πανιών, σύμφωνα με τη φορά των ανέμων, είναι πολύ σημαντική για την απρόσκοπτη οδήγηση, με την γαλέρα να είναι πιο απαιτητική σε αυτό τον τομέα και λόγω μεγέθους αλλά και πλήθους πανιών. Φυσικά, μιας και μιλάμε για πειρατές θα πρέπει συνεχώς να έχουμε το νου μας και στην παρατήρηση του ορίζοντα για τυχόν εχθρικά πλοία, τα οποία τις περισσότερες φορές έρχονται με άγριες διαθέσεις και εποφθαλμιούν τους θησαυρούς που τυχόν έχουμε στα αμπάρια του σκάφους μας.

Υπεύθυνη για την απεικόνιση των όσων διαδραματίζονται στο παιχνίδι είναι η μηχανή γραφικών Unreal, που σε συνδυασμό με το καρτουνίστικο art style που έχουν επιλέξει οι δημιουργοί το συνολικό αποτέλεσμά τηςς είναι άκρως εντυπωσιακό, διαθέτοντας αναμφίβολα μια από τις καλύτερες αναπαραστάσεις θαλάσσιου περιβάλλοντος που έχουμε δει στις οθόνες μας σε video game, με αποκορύφωμα την εκπληκτική όψη της θάλασσας. Ο κόσμος είναι πολύχρωμος και πλαισιώνεται από πολύ όμορφα εφέ δυναμικού φωτισμού που παίζουν καταλυτικό ρόλο στην ομαλή εναλλαγή μεταξύ ημέρας και νύχτας, προσφέροντας ένα υπέροχο οπτικό αποτέλεσμα σε συνδυασμό και με το δυναμικό σύστημα καιρικών φαινομένων που δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα τέτοιο παιχνίδι.

Sea of Thieves review 06

Από κοντά ακολουθεί και ο ηχητικός τομέας, συνδυάζοντας όμορφες μελωδίες και ένα ταιριαστό με την ατμόσφαιρα του τίτλου soundtrack που κλιμακώνει την έντασή του ανάλογα με τα τεκταινόμενα στην οθόνη μας. Τα διάφορα ηχητικά εφέ της θάλασσας καθώς και οι ήχοι κατά την διάρκεια της πλοήγησης του καραβιού συμβάλουν στην διατήρηση της ατμόσφαιρας, με αποκορύφωμα τις κανονιές που προκαλούν περεταίρω έκρηξη αδρεναλίνης όταν έχουμε εμπλακεί σε μια ναυμαχία με αντίπαλα πληρώματα.

Μελανό σημείο στον τεχνικό τομέα είναι τα πολλά προβλήματα που συναντήσαμε με τους servers κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μας, όπου αντιμετωπίσαμε μεγάλη καθυστέρηση στην απόδοση των χρημάτων μετά από ολοκλήρωση αποστολών, όπως επίσης και στην αδυναμία δημιουργίας πληρώματος με φίλους μέσω invites. Επίσης, συναντήσαμε αργοπορία στο ξεκλείδωμα achievements και αρκετά frame drops στην έκδοση για Xbox One ή επαναλαμβανόμενες αποσυνδέσεις κατά την διάρκεια του παιχνιδιού στην έκδοση για PC. Αρκετά από τα παραπάνω bugs διορθώθηκαν τις τελευταίες μέρες μετά από την έκδοση ενός μεγάλου update, ωστόσο μερικά από αυτά συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους σε μικρότερο βαθμό. Τέλος, να αναφέρουμε ότι υποστηρίζεται το Xbox Play Anywhere, όπως επίσης και η δυνατότητα crossplay ανάμεσα στις δυο πλατφόρμες (Xbox One & PC).

Sea of Thieves review 08

Συνοψίζοντας την εμπειρία μας από τις πολύωρες περιπλανήσεις στην βαθιά και άγρια θάλασσα του Sea of Thieves και μετά από πολυάριθμα voyages και ναυμαχίες εξερευνώντας τον κόσμο του τελευταίου πονήματος της Rare, θα λέγαμε ότι ο τίτλος μας άφησε ανάμεικτα συναισθήματα. Ενώ διαθέτει έναν εύκολα προσβάσιμο και συνάμα λειτουργικό βασικό κορμό, ικανό να προσφέρει άκρως διασκεδαστικά γεγονότα, πλαισιωμένο από έναν υπέροχο τεχνικό τομέα, είναι αρκετά σύντομο το χρονικό διάστημα στο οποίο αρχίζει και διαφαίνεται έκδηλα το στοιχείο της επανάληψης, απόρροια του λιγοστού περιεχομένου που προσφέρει στην παρούσα φάση το παιχνίδι.

Αν προσθέσουμε και τη μειωμένη ποικιλία σε δομικά στοιχεία του gameplay, όπως είδη εχθρών και αντικείμενα που βρίσκουμε στα νησιά, καθώς και την απουσία ουσιαστικής επιβράβευσης του παίκτη, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι πολύ εύκολα, για το μεγαλύτερο μέρος του κοινού, οι πειρατικές περιπέτειες δεν θα αργήσουν να μετατραπούν γρήγορα σε καθημερινή ρουτίνα. Δεν θα προτείναμε σε καμιά περίπτωση τα μοναχικά ταξίδια και το μόνο που μπορεί να σώσει την παρτίδα είναι το συνεργατικό περιβάλλον που υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία και απογειώνει τη διασκέδαση.

Sea of Thieves review 09

Όλα τα παραπάνω ενδεχομένως να μην ισχύουν σε έξι μήνες ή ένα χρόνο από τη διάθεση του παιχνιδιού στην αγορά, καθώς οι δημιουργοί του δεσμεύτηκαν να το υποστηρίζουν με νέο περιεχόμενο για αρκετό καιρό. Ωστόσο, αυτό αποτελεί υπόσχεση και δεν αναιρεί την κατάσταση του τίτλου κατά τη διάρκεια της επίσημης κυκλοφορίας του, με το καλύτερο που μπορεί να πράξει κανείς να είναι η δοκιμή, μιας και περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα Xbox Game Pass, για να γευτεί ιδίοις όμμασι τα όσα περιγράφουμε και να αξιολογήσει με τα δικά του κριτήρια αν θα επιλέξει να σαλπάρει με τη γαλέρα του νέου IP της Microsoft κυνηγώντας χαμένους θησαυρούς.

Το review βασίστηκε στην PC και XBOX One έκδοση του παιχνιδιού.


 

Τσέκαρε το βίντεο

Ταυτότητα παιχνιδιού

Edition: N/AGenre: ActionΔιάθεση: Microsoft Hellas
Αριθμός παικτών: 1-8Ανάπτυξη: Rare StudiosΗμ. Έκδοσης: 20/03/2018
PEGI: 12Εκδότης: Microsoft StudiosΠλατφόρμες: Xbox One, PC

Θετικά

  • Υπέροχος τεχνικός τομέας.
  • Έξοχοι μηχανισμοί ιστιοπλοΐας.
  • Συνεργατικό περιβάλλον που απογειώνει τη διασκέδαση.
  • Ευμεγέθης κόσμος προς εξερεύνηση...

Αρνητικά

  • …που μαστίζεται, όμως, από έλλειψη περιεχομένου και ποικιλίας.
  • Ανιαρές αποστολές που προκαλούν πολύ σύντομα το αίσθημα της επανάληψης.
  • Απουσία ουσιαστικής επιβράβευσης του παίκτη.
  • Αρκετά τεχνικά προβλήματα κατά την κυκλοφορία του.

Βαθμολογία

Ένα NES κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του μακρινού 1988 έπαιξε καταλυτικό ρόλο για την αγάπη του για τα video games. Έκτοτε πέρασαν όλες οι γνωστές κονσόλες της εποχής από την οθόνη του δωματίου του, έως ότου επέλθει ο έρωτας με τους Η/Υ στα τέλη των 90’s και καθορίσει την επαγγελματική σταδιοδρομία του. Τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο του τον μοιράζει σε κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές σειρές καθώς και στην Hard Rock & Heavy Metal μουσική.

Σχετικά άρθρα βάσει tags

Παράνομα τα loot boxes στο Βέλγιο
Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης σε όσους δεν συμμορφωθούν.
Ανακοινώθηκε το 11-11: Memories Retold
Ένα αφηγηματικό adventure του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Ημερομηνία διάθεσης του Sonic Mania Plus
Κοντά μας στα μέσα Ιουλίου.
Συνεργασία μεταξύ Microids και Big Ant Studios
Για τη διάθεση του AO International Tennis σε PS4 και Xbox One.
Με προοπτική πρώτου προσώπου το Cyberpunk 2077
Χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και αυτή του τρίτου προσώπου.
Έρχεται υποστήριξη Discord Connectivity στο Xbox One
Για γεφύρωση της επικοινωνίας μεταξύ χρηστών One και PC.
Ανακοινώθηκε η ημερομηνία διάθεσης του Strange Brigade
Μαζί με Story trailer και ειδικές εκδόσεις.
Νέο trailer για το MotoGP 18
Προσπάθεια για την «απόλυτη αληθοφάνεια».
Νέο σκοτεινό trailer για το Dark Souls Remastered
Έκπτωση 50% για τους κατόχους της Prepare to Die Edition για υπολογιστές.
Διοργάνωση φιλανθρωπικού τουρνουά e-Sports
Η ελληνική κοινότητα του FIFA βάζει γκολ, για καλό σκοπό!

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία:

Πρέπει να συνδεθείς για να σχολιάσεις

Άτομα σε αυτή τη συζήτηση

  • Τα θαλάσσωσε η Rare. Μία τρύπα στο νερό έκανε.

  • Καταραμένη η ώρα και η στιγμή που Microsoft εξαγόρασε την Rare,. Ότι έχει βγάλει απο τότε δείχνει ψυχή και μαγεία αλλα φαίνεται βιαστικό και πιεσμένο χωρις βάθος, κάτι που μου μυρίζει δάχτυλος των executives. Αν κρίνω και απο τη κατάληξη του Scalebound και απο την πίεση που δέχτηκε ο Kamiya είναι σχεδόν σίγουρο

  • teleiotis

    Μόνο στο βιαστικό θα διαφωνίσω, τα παιδιά που έχουν μείνει στο studio της Rare 3+ χρόνια δούλευαν πάνω σε αυτό.
    Ένα τμήμα του τεχνικού τομέα, π.χ. το νερό, ήταν έτοιμο από τα πρώτα trailer, δεν έφτιαξαν δική τους μηχανή γραφικών, το μόνο που είχαν να φτιάξουν -πέρα από βελτιώσεις και assets- ήταν να δουλέψουν το game design, να βάλουν quests και να στήσουν το online. Και απέτυχαν σε όλα αυτά. Το παιχνίδι έχει βασικά θέματα στο πως ειναι στημένο, έχει 3 fetch quests και είχε προβληματικό launch μετά από 2-3 μήνες beta και πόσα χρόνια δουλειάς. Αν δεν είχε πάνω τη στάμπα της Rare και δεν ήταν exclusive, δεν θα του έδινε κανείς σημασία πιστεύω, θα ήταν ακόμη ένα early access παιχνίδι.

  • teleiotis

    Αν είχανε 3 χρόνια για το game design με τη βάση έτοιμη ήδη (η οποία είναι εκπληκτική), μιλάμε για Ακατανόητα πράγματα. Κάτι πρέπει να πήγε στραβά στην υπόθεση με το game design να δείχνει σαν αρπα κόλα της τελέυταίας στιγμής. Πιο πολύ με στεναχωρει το οτι πιστεύω ακόμα στη Rare, και φαίνεται οτι παραλίγο να δούμε κάτι πραγματικά εκπληκτικό και ξεχωριστό, ήταν τόσο κοντα :(

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από teleiotis
  • Τελικά το παιχνίδι είναι πολύ "ρηχό". Κρίμα για την Rare και την Microsoft...

  • Δεν σώζεται πλέον η MS αυτή τη γενιά...σάλπαρε το πλοίο...

  • Μπάζει νερά κι αυτό το exclusive δυστυχώς...

  • Τοσο Hype για το τιποτα για ακομα μια φορα απο την Microsoft. Τα ιδια οπως και με το recore, quantum break Halo 5...

  • Prosopika To euxaristieme to game arketa iparxi afth i loupa pou leei o john,
    Aplos exw na po oti einai apo ta games ta opia ama den ta pe3is den prokite na ktlvis akrivos,
    Sinexia leme me tous dikous m pame xalara geia Quest kai kataligoume na kanoume fights ta opia ta trabame 5 wres, kai h wra pah 7 to proi kai aporoume pws perase h wra to game einai para poli efxaristo kai atmosferiko,
    Einai rixo enoite aplos exw tin ediposi einai game ta opia prepi na ta krinis sto 5mino "Afto psitevo egw enoite :D" to ingame name m einai (ViperEpik)

  • Θα την βουλιαξει ετσι οπως παει η Microsoft την Rare .

  • Το παιχνίδι το περίμενα, οτι θα ήταν όμως τέτοια πίτα δεν το περίμενα. Μακρυά απο μένα

    Τελευταία τροποποίηση σχολίου στις Περίπου πριν από 2 εβδομάδες από vasilas432
  • Μια τεραστια χαμενη ευκαιρια. Απο την Beta του θυμαμαι ποσο βαρετο ηταν μετα το πρωτο 4ωρο. Στο reddit βεβαια η Rare ελεγε οτι θα εχει ποικιλια το game στην τελικη μορφη. Πρωσοπικα θεωρω οτι το λαθος που εκανε ειναι οτι δεν εδωσε μεγαλυτερη βαση στο multiplayer κομματι. Αν ειχε περισσοτερα πλοια για περισσοτερα encounters στο map, αν ειχε pvp/navy faction, αν ειχε καποιο bounty συστημα για τους δυνατους παικτες/πειρατες. Γενικα επρεπε το game να δημιουργει το διπολο navy/pirates. Κριμα, φαινοταν πολα υποσχομενο.

Τελευταία Σχόλια

Θα τιμηθεί στην έκδοση για pc..!!
Nα θες να παιξεις ολα τα παιχνιδια και να πρεπει να εχεις δυο κονσολες αναγκαστικα. Ευτυχως που τα 2...
Και 10 test DNA να μου εφερναν αν το παιδι μου δεν ηξερε να παιζει Bubble Bobble οπως ο πατερας του...
Bubble bobble είναι δύσκολο. Ψέμμα, πολύ δύσκολο
Άσε,άσε χθες μου έτυχε ένα skin που φοράει ο αγαπημένος μου streamer (όχι ο Νικόλας ) , σήμερα ειμου...
Ευτυχώς δεν λες τίποτα! Με τι μούτρα θα πήγαινα αύριο στο γυμνάσιο να συζητήσω με τους φίλους μου γι...
Εγω παιδια πιστευω οτι ο c64 ηταν η αρχη για τους home computer (θα μου πειτε ειχε βγει και ο spectr...
Ευτυχώς που δεν ζούμε Βέλγιο, θα χάναμε το " sense of pride and accomplishment for unlocking differe...
@ Dart2000: Χειροκροτητές θεωρώ όσους επιδοκιμάζουν σχόλια τα οποία θεωρώ υπερβολικά του στυλ "θα έδ...
Kαι τώρα εμείς που έχουμε περιορισμένο χρόνο λόγω twitch και instagram πως θα απολαύσουμε τα παιχνίδ...