Ταυτότητα

Dead or Alive: Dimensions

Dead or Alive: Dimensions

Edition: N/A Genre: Fighting Διάθεση: Nortec
Αριθμός παικτών: 1-2 Ανάπτυξη: Team Ninja Ημ. Έκδοσης: 24/05/2011
PEGI: 16 Εκδότης: Tecmo-Koei Πλατφόρμες: Nintendo 3DS


Όχι απλά όμορφα κορίτσια με καμπύλες

Η Dead or Alive είναι μία σειρά που έγινε γνωστή στον περισσότερο κόσμο εξαιτίας των εντυπωσιακών γραφικών που διέθεταν όλα τα επεισόδιά της και, φυσικά, των όμορφων πρωταγωνιστριών της. Προσπερνώντας τα ανάξια αναφοράς spin – offs, που βασίστηκαν  αποκλειστικά και μόνο στα... κάλλη των εν λόγω πρωταγωνιστριών, το Dead or Alive: Dimensions είναι πρακτικά το πρώτο fighting παιχνίδι της σειράς μετά το Dead or Alive 4 του 2005. Στην πραγματικότητα, το καλύτερο χαρακτηριστικό της σειράς που δημιούργησε η Team Ninja δεν είναι οι πρωταγωνίστριές του, αλλά ο άμεσος χειρισμός που διαθέτει, μέσω του οποίου μπορεί να προσφέρει γρήγορες και διασκεδαστικές μάχες ακόμα και σε όσους δεν έχουν "master" στην κατηγορία.

Ένα fighting με βολικό χειρισμό στο 3DS

Ο χειρισμός του Dead or Alive: Dimensions ταιριάζει στη φιλοσοφία μίας φορητής κονσόλας όπως το 3DS και δεν υπάρχουν οι δυσκολίες που συναντάμε, για παράδειγμα, στο Super Street Fighter IV 3D. Κατά την άποψη του υπογράφοντος, τα Dead or Alive παιχνίδια ανήκουν σε μία από τις λίγες σειρές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αναλογικός μοχλός χωρίς κανένα πρόβλημα και το Dimensions δεν αποτελεί εξαίρεση, στοιχείο θετικό, αφού έτσι αποφεύγουμε το σχετικά μικρό d-pad του 3DS.

doa-dimensions-01-thumb.jpgΣτο παιχνίδι της Team Ninja υπάρχουν τέσσερα βασικά πλήκτρα. Ένα κουμπί για τις γροθιές, ένα για τα λακτίσματα, ένα για τις λαβές και ένα για άμυνα και counters. Επίσης, έχουμε τη δυνατότητα να αμυνθούμε πατώντας απλά το "πίσω", ενώ για τα counters -μαζί με το αντίστοιχο κουμπί- πρέπει να πατήσουμε πίσω, ή διαγώνια προς τα πίσω και κάτω ή πάνω, ανάλογα με το ύψος της επίθεσης του εχθρού, χωρίς να έχει σημασία αν δεχόμαστε γροθιά ή λάκτισμα. Στην οθόνη αφής της κονσόλας έχουμε τη δυνατότητα να τοποθετήσουμε ολόκληρη τη λίστα με τις κινήσεις και τα combos των χαρακτήρων, τα οποία και ενεργοποιούμε άμεσα με τη χρήση της γραφίδας.

Πρακτικά, είναι μάλλον απίθανο να παρακολουθεί κάποιος τη δράση στην οθόνη και ταυτόχρονα να επιλέγει τη σωστή κίνηση από τη move list, οπότε η λειτουργία αυτή είναι άχρηστη... σχεδόν. Πάντα υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγει κάποιος την ίδια κίνηση συνεχώς ή εντελώς στην τύχη διάφορες κινήσεις και να ελπίζει για το καλύτερο. Σε αυτό το σημείο μπορούσε να είχε γίνει πολύ καλύτερη δουλειά.

Όμορφο, αλλά ας αφήσουμε το 3D στην άκρη: Τεχνικός τομέας

doa-dimensions-02-thumb.jpgΤα γραφικά του Dead or Alive Dimensions είναι πολύ καλά αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του 3DS. Υπάρχει λίγο aliasing, ειδικά στις cut scenes του story mode, αλλά δεν ενοχλεί καθόλου και το 3D εφέ είναι αρκετά καλό, χωρίς όμως να φτάνει το επίπεδο του Super Street Fighter IV 3D. Ωστόσο, το κακό είναι ότι το 3D αφαιρεί πολύ περισσότερα από όσα προσθέτει, καθώς όταν είναι ενεργοποιημένο, το παιχνίδι τρέχει στα 30 frames το δευτερόλεπτο. Μόλις το απενεργοποιήσουμε, τα καρέ εκτινάζονται στα 60 το δευτερόλεπτο και η διαφορά στη ροή των μαχών είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.

Λίγα και σχετικά περιορισμένα: Επιλογές και modes

Το Dimensions περιέχει 25 χαρακτήρες, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται και πέντε bosses που είχαν εμφανιστεί στα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Τα modes του παιχνιδιού περιλαμβάνουν τα κλασικά Arcade και Survival, το Tag Team Challenges και το Chronicle mode, που στην ουσία αποτελεί το story mode του παιχνιδιού. Το εν λόγω mode περιλαμβάνει την ιστορία πίσω από τα τέσσερα βασικά τουρνουά Dead or Alive.

doa-dimensions-03-thumb.jpgΌσοι έχουν ασχοληθεί με τη σειρά γνωρίζουν ότι η ιστορία δεν είναι καλή και οι χαρακτήρες του είναι τυπικοί και αδιάφοροι. Και όσοι δεν γνωρίζουν τη σειρά... δεν θα καταλάβουν και πολλά από το εν λόγω mode, το οποίο μπέρδεψε ακόμα και εμάς που έχουμε κάποια επαφή με αυτή. Ουσιαστικά, το Chronicle mode περιέχει 5 κεφάλαια που ασχολούνται με τους βασικούς χαρακτήρες της σειράς και ανακυκλώνει ορισμένες από τις cut scenes που υπάρχουν πριν από σημαντικές μάχες, καθώς επίσης και τα endings των κανονικών παιχνιδιών της σειράς –ειδικά από το DOA 4 που το θυμόμαστε και καλύτερα.

Οι περισσότερες cut scenes ήταν καλά σκηνοθετημένες -σε σχέση με την πρώτη φορά που είχαν εμφανιστεί-, ενώ το 3D εφέ τις καθιστά ακόμα ομορφότερες. Το Chronicle mode μας προσφέρει 2-3 ευχάριστες ώρες, αλλά ως εκεί, και αυτό διότι ουσιαστικά χρησιμεύει σαν tutorial για 3-4 βασικούς χαρακτήρες και παρουσιάζει μερικές καλές ιδέες, όπως το ότι ξεδιπλώνει τους βασικούς μηχανισμούς σταδιακά χωρίς να δείχνει τα πάντα από την αρχή, μπερδεύοντας έτσι τους μη εξοικειωμένους με τη σειρά. Παρόλα αυτά, σαν tutorial το Chronicle mode δεν είναι άψογα υλοποιημένο και δεν αντικαθιστά την έλλειψη ενός trial mode, που θα μπορούσε να "διδάξει" στους παίκτες καλύτερα τους μηχανισμούς.

{PAGE_BREAK}

Το Dimensions περιλαμβάνει και Tag Team mode, το οποίο είναι αυστηρά περιορισμένο στα Tag Team Challenges. Τα καλά νέα είναι ότι έχουμε τη δυνατότητα να συνεργαστούμε με έναν φίλο μας μέσω Wi-Fi για να αντιμετωπίσουμε την Α.Ι. σε μία σειρά από προκλήσεις. Όμως, αν παίζουμε μόνοι μας, επιλέγουμε έναν χαρακτήρα και τον δεύτερο τον ελέγχει η Α.Ι. Στις πρώτες μάχες τα challenges είναι ευχάριστα, ενώ ακόμα και αν χάσει ο ένας χαρακτήρας, μπορεί να αναστηθεί αυτόματα αν ο συμπαίκτης μας αντέξει για πέντε δευτερόλεπτα. Ο αριθμός των ζωών μας είναι περιορισμένος και μικραίνει όσο προχωράμε στο mode, και στις πέντε τελευταίες προκλήσεις καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε ισάριθμα bosses για να τα ξεκλειδώσουμε.

Σε αυτό το σημείο, χωρίς επιπλέον ζωές και με τους εχθρούς να μπορούν να μας μειώσουν παραπάνω από τη μισή μπάρα ενέργειας με μία κίνηση, οι μάχες είναι υπερβολικά άδικες και κυριολεκτικά δίνουν την αίσθηση πως μπορούμε να νικήσουμε μόνο αν μας αφήσει ο υπολογιστής.

doa-dimensions-05-thumb.jpgΤέλος, υπάρχει και το online mode, το οποίο δεν περιέχει Tag Team ή Lobbies με πολλούς παίκτες. Δυστυχώς, το lag έκανε την εμφάνισή του περίπου στις μισές από τις μάχες που δώσαμε. Θεωρητικά αμφιβάλουμε για το πόσο καλή ιδέα είναι η χρήση των bosses στο online –που αν και φυσικά είναι σημαντικά αποδυναμωμένοι, σε σχέση με την Α.Ι. παραμένουν πολύ ισχυροί- και η χρήση μεγάλων combos μέσω της οθόνης αφής, πρακτικά δεν διαπιστώσαμε κατάχρηση των στοιχείων αυτών από τους αντιπάλους μας, κάτι θετικό -παρόλο που ίσως απλά ήμασταν τυχεροί. 

Γρήγορο με καλή ροή και διασκεδαστικό: Gameplay

Το gameplay του Dead or Alive: Dimensions είναι καλό, γεγονός που δείχνει ότι η σειρά δεν χρειάζεται απαραιτήτως τον Itagaki για να έχει μέλλον. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε -για όσους δεν έχουν επαφή με το franchise- ότι το gameplay των DOA δεν στηρίζεται τόσο στις ειδικές κινήσεις, όσο στα combos και τα counters, ενώ ο ρυθμός είναι αρκετά γρήγορος.

doa-dimensions-06-thumb.jpg Ένα στοιχείο που μας άρεσε είναι ότι η αίσθηση των χτυπημάτων είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με το DOA 4, αφού τώρα τα χτυπήματα είναι πιο ξεκάθαρα και συνοδεύονται με τα κατάλληλα οπτικά εφέ που επιβεβαιώνουν ότι βρήκαμε στόχο. Όπως προαναφέραμε, ο χειρισμός είναι άμεσος, ενώ ο συγχρονισμός που απαιτείται στα counters είναι πολύ πιο εύκολο να επιτευχθεί σε σχέση με το DOA 4. Αυτή η απόφαση από τη μία πλευρά είναι σωστή και σύμφωνη με τη φιλοσοφία ενός fighting παιχνιδιού ανεπτυγμένου για φορητή κονσόλα, αλλά από την άλλη, δεν κρύβουμε ότι ορισμένες φορές στο online αισθανθήκαμε σχεδόν ότι... κλέβουμε τον εχθρό λόγω της ευκολίας εκτέλεσής τους.

Έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε counter όχι μόνο στην πρώτη επίθεση ενός combo, αλλά σε οποιοδήποτε χτύπημα μέσα σε αυτό αν μαντέψουμε σωστά το ύψος της επίθεσης –ψηλό, μεσαίο, χαμηλό-, ακόμα και αν έχουμε χτυπηθεί από τα προηγούμενα. Βέβαια, για να γίνει αυτό πρέπει να μείνουμε στο έδαφος.

Το Dimensions με αυτό τον τρόπο προωθεί τα χτυπήματα που εξαπολύουν τον αντίπαλο στον αέρα, οπού δεν έχει καμία δυνατότητα αντίδρασης, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρύνει τον επιτιθέμενο να αλλάζει τον τρόπο που επιτίθεται και να μην επαναπαύεται στην ταχύτητα του χαρακτήρα του όταν βρει στόχο το πρώτο του χτύπημα. Το gameplay θα αρέσει σίγουρα στους φίλους της σειράς και, γενικότερα, η αμεσότητα του χειρισμού και η ροή της μάχης καθιστούν την εμπειρία διασκεδαστική.

Συμπεράσματα: Καλό αλλά με ελλείψεις

doa-dimensions-07-thumb.jpgΤο Dead or Alive: Dimensions αποτελεί μία καλή πρόταση για τους κατόχους 3DS, αλλά έχει και αρκετά μειονεκτήματα με σημαντικότερο όλων το λίγο offline περιεχόμενο. Σίγουρα υπάρχουν πολλές πόζες από τις κοπέλες του παιχνιδιού για να ξεκλειδώσουμε, αλλά η... φωτογράφησή τους από διάφορες οπτικές γωνίες με τη χρήση του γυροσκοπίου του 3DS, δεν μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια του παιχνιδιού. Το arcade mode είναι πολύ εύκολο, και χωρίς video endings ο μόνος λόγος να το ξαναπαίξουμε είναι ο καλύτερος χρόνος. Το story mode είναι πολύ μικρό, τα Tag challenges μόνο 20 και μερικά από αυτά υπερβολικά δύσκολα και το Survival απλά αδιάφορο.

Από την άλλη, μιλάμε για ένα παιχνίδι με καλό gameplay, το οποίο σε μερικά σημεία είναι καλύτερο από τα "κανονικά" επεισόδια της σειράς. Ένα σωστό Tag Team, ειδικά αν επεκτεινόταν και στο online τμήμα, θα προσέθετε πόντους στην εμπειρία, αλλά ως έχει το Dead or Alive: Dimensions προτείνεται κυρίως στους φίλους της σειράς και σε όσους θέλουν ένα καλό fighting που μπορεί να παιχθεί άνετα.

Νίκος Καβακλής

Θετικά

  • Άμεσος χειρισμός που ταιριάζει σε φορητές κονσόλες
  • Διασκεδαστικό gameplay και καλός ρυθμός στις μάχες
  • Πολύ καλά γραφικά

Αρνητικά

  • Περιορισμένο περιεχόμενο στο offline αλλά και στο online
  • Εντελώς διακοσμητικό 3D που όταν είναι ενεργοποιημένο κάνει το παιχνίδι χειρότερο
  • Κακή υλοποίηση του Tag Team

Βαθμολογία

Σχόλια Χρηστών (40 σχόλια)
  • Chased Chased 23 Αυγούστου 2011  | 00:36

    Ακόμα και μετά το Zelda:OoT 3D,επιμένω πως το 3D του DoA είναι ό,τι καλύτερο έχει δώσει το 3DS μέχρι σήμερα και πολύ δύσκολα θα ξεπεραστεί...Απίστευτη δουλειά,μιλάμε!

  • peTrunks peTrunks 07 Ιουλίου 2011  | 19:02

    Απιστευτα γραφικα! εχω μεινει απο το 3d του!

  • Dr.Penicillin Dr.Penicillin 23 Ιουνίου 2011  | 21:44

    Επειδή είμαι fan της σειράς, εγώ το βρήκα καταπληκτικό το παιχνίδι, κλασσικό DOA. Για όσους το παίξουν, προτείνω 2D στις μάχες γιατι κρατάει 60 καρέ, και 3D στα cutscenes. Έχει κάποιες cool στιγμές με shuriken που ξεμυτίζουν απ'την οθόνη και άλλα τέτοια :P

  • Aderdunn_3 Aderdunn_3 23 Ιουνίου 2011  | 19:24

    Μακάρι να βγει το νέο DOA και για PS3 ! :/

  • vamakis vamakis 23 Ιουνίου 2011  | 03:31

    Έλα ντέ απο την άλλη έχω βαρεθεί αυτούς τους κεραυνούς με την θάλλασα στην αρχή αυτό και άν θυμίζει ps2!

  • hayatevo9 hayatevo9 23 Ιουνίου 2011  | 03:26

    fighter συμφωνώ απόλυτα.. Δηλαδή τί άλλο τάμα να κάνω, ποιά άλλη ποδιά να φιλήσω για να βγει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ένα DOA 5??????????? :-(

  • fighter fighter 23 Ιουνίου 2011  | 03:24

    το DOA Dimensions απλα καλο, αλλα γιατι δεν βγαζουνε ενα νεο DOA για ΧΒΟΧ 360 και PS3? περιμενουμε εδω και καμποσα χρονια το DOA 5.., ε ως ποτε πια? :( :/

  • ASUS85 ASUS85 23 Ιουνίου 2011  | 03:20

    Σε μια χαμηλότερη τιμή θα το πάρω...

  • vamakis vamakis 23 Ιουνίου 2011  | 02:49

    Το παιχνίδι πραγματικά ειναι πολύ καλό και σάφος καλύτερο σε γραφικά και ύφες κυρίος σε σχέση με το xbox DoA 2 Doa 3 αλλά σε αύτό που λέει το review σε σχέση με το οffline μέρος συμφωνώ διότι οκ δέν περίμένουμε κανά story τρέλλο σε αυτά τα παιχνίδια αλλά μια αξιοπρεπή διάρκεια, κάατι που δεν προσέξαν όσο θά πρεπέ. Επίσης αν πρέπει να το συγκρίνουμε με το SFIV θα πρέπει να ανφερθούμε στην ελλειψη του DOA ότι δεν παρέχει λειτουργία download play όπως το SFIV κάτι πολύ σημαντικό για multiplayer τίτλο. Το 7 νομίζω το αδικει. Πιστέυω ότι γύρο στο 8 με 8,5 οπώς το έχουν και τα περισσότερα reviews κάλα είναι :).

  • G13 Nick G13 Nick 22 Ιουνίου 2011  | 20:35

    @hayateevo9

    Φυσικά και ο στόχος είναι να κερδίσεις τον αντίπαλο .. Όμως πολλές φορές η συνεχές επίθεση δεν είναι η καλύτερη επιλογή .. Το Street Fighter αφήνει πολλά περιθώρια στον παίκτη να καλιεργήσει το δικό του στύλ .. Σε άλλους αρέσει το πιο επιθετικό παιγνίδι, σε άλλους αρέσει να παίζουν πιο αμυντικά και να μην αφήνουν τον άλλο να πλησιάσει .. Ίσως και το αμυντικό πολλές φορές να επιβραβεύεται περισσότερο λόγω του λιγότερου βαθμού ρίσκου που έχει ..

    Υπάρχει πολύ βάθος όπως είπε και ο DarthAltair σε ότι αφορά spacing και σε ότι αφορά τα frames που έχει η κάθε κίνηση .. Υπάρχουν invincibility frames, start-up frames, recovery frames κτλ. Δεν είναι απλά "θα κάνω αυτή την κίνηση για να κάνω ζημιά" .. Πρέπει να προβλέψεις λίγο το παιγνίδι του αντιπάλου και να δημιουργήσεις προϋποθέσεις για να καταφέρεις αρχικά να βρείς κάποιο άνοιγμα και μετά να κάνεις κάποιο combo ..

    Τα super/ultra σίγουρα έχουν και αυτά το δικό τους ρόλο στον αγώνα, αλλά αν δεν ξέρεις πως να τα χρησιμοποιήσεις είναι άχρηστα .. Γι'αυτό και θεωρώ ότι το Street Fighter ΔΕΝ είναι "εφφετζίδικο" .. Αυτοί που θα προσπαθήσουν να είναι "εφφετζήδες" χωρίς να ξέρουν τι κάνουν, θα φάνε τα μούτρα τους ;)

    Εντελώς επιφανειακά όλα αυτά, μιας και μπορούμε να γεμίσουμε σελίδες πάνω σε αυτή την συζήτηση .. Δεν συγκρίνω το Street Fighter με τα άλλα γιατί όπως είπα δεν έχω τις κατάλληλες γνώσεις από 3D fighters, αλλά λέω την γνώμη μου από αυτά που κατάλαβα από το Street Fighter τα τελευταία 2 χρόνια που παίζω μαζί του ..

  • nick nick 22 Ιουνίου 2011  | 20:02

    χαχαχαχα οκ τα παραλεω χαχαχαχαχα

  • DarthAltair DarthAltair 22 Ιουνίου 2011  | 20:01

    Να το δοκιμάσουν όλοι δύσκολο.Εκτός κι αν μας δώσεις κάνα 3DS μαζί με τον τίτλο.:P

  • nick nick 22 Ιουνίου 2011  | 19:10

    Απλα επειδη η συζητηση πηγε αλλου, δεν εκρινα οτι το DOA ειναι κατώτερου του SF ή οποιοδηποτε αλλου παιχνιδιου. Το παιχνιδι ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ για αυτο πηρε 7. Δεν πηρε 8+ γιατι εχει ελλειψεις. Μερικοι λογικο ειναι να διαφωνειτε και μου αρεσε η προσεγγιση του chased που ειπε διαφωνω εδω και εδω και εδω και δεν πεταξε ¨τι 7 ρε αλητη για 9+ ειναι¨ οπως βλεπουμε καμια φορα :P Εξακολουθουμε να διαφωνουμε αλλα δεν λεει κατι. Το παιχνιδι κυκλοφορει, μπορει να το δοκιμασουν ολοι και να κρινουν αναλογα.

  • hayatevo9 hayatevo9 22 Ιουνίου 2011  | 18:29

    death δεν διαφωνώ απλά το sf είναι καθαρά fighting game δηλαδή ξέρεις ότι δεν έχεις άλλη επιλογή από το να επιτεθείς στον αντίπαλο ή να του εξαντλήσεις πολύ ενέργεια με ένα σουπερ ή ένα ultimate combo. Δεν έχεις αλλα περιθώρια, αυτό εννοώ.. δηλαδή δεν είναι πολυδιαστατο-όχι όσον αφορά στις διαστάσεις, νοερά το εννοώ.

  • DarthAltair DarthAltair 22 Ιουνίου 2011  | 18:15

    Όχι και εφετζίδικο το SF4.Μη λέμε ότι θέλουμε.Κι εγώ παλιότερα το θεωρούσα ως ένα απλό fighting,αλλά μόλις άρχισα να ασχολούμαι,είδα πως πραγματικά παίζει σε άλλο επίπεδο.Έχω ασχοληθεί με Tekken,Soul Calibur,DOA,MK,Blaz Blue,Guilty gear,Virtua Fighter.Πραγματικά το SF είναι από τα πιο τεχνικά fighting που έχω πιάσει στα χέρια μου.Προσοχή.Όχι το πιο τεχνικό.Αλλά ειλικρινά το βάθος του φαντάζει απύθμενο μπροστά στο DOA πχ.Βέβαια το ένα είναι 2d,το άλλο 3d οπότε η σύγκριση είναι άτοπη.Απλά μιας κι έγινε η σύγκριση παραπάνω γι'αυτό την επανέλαβα.Πάντως κατ'εμέ το μόνο τρισδιάστατο fighting που μπορεί να φτάσει σε βάθος την περιπλοκότητα των δισδιάστατων,είναι το Virtua Fighter.

  • hayatevo9 hayatevo9 22 Ιουνίου 2011  | 06:59

    Νικ κι εγω θεωρω το εν λογω παιχνιδι καπως του εφε καθοτι αυτο δειχνουν κ η σουπερ κινησεις. Δεν εχει το βαθος του τεκκεν η του doa καθοτι ο καθε παικτης εχει το πολυ 20 κινησεις κ επισης δεν υπαρχουν ουτε counters,ουτε πιστες που σπανε ουτε κατι αλλο που θα σου επιτρεψει να ακολουθησεις μια αλλη τακτικη για να κερδισεις. Αποψη μου παντα.

  • G13 Nick G13 Nick 22 Ιουνίου 2011  | 03:39

    @Chased

    "-Fighting game που επικεντρώνεται στις μάχες και την τεχνική και σε κάνει να νιώθεις badass μετά από κάθε μάχη!Σε πλήρη αντίθεση με το απλά και μόνο εφφετζίδικο SF. "

    Προσωπικά δεν έχω ιδέα από το DOA και γι'αυτό δεν θα εκφέρω γνώμη για το παιγνίδι, αλλά προφανώς ούτε και εσύ έχεις ιδέα από Street Fighter IV αν ο χαρακτηρισμός που νομίζεις ότι το χαρακτηρίζει είναι "εφφετζίδικο" .. Θα μπορούσα να δεκτώ πολλά άλλα αρνητικά σχόλια για το παιγνίδι, αλλά το "εφφετζίδικο" με κάνει να γελάω ...

    Γι'αυτό επέτρεψε μου να έχω και τις αμφιβολίες μου ως προς τον τρόπο που αξιολογείς fighting games ..

  • nick nick 22 Ιουνίου 2011  | 03:02

    @Chased Μονο το 3D συγκρινα το review, το gameplay σε καμμια περιπτωση. Σχεδον αλλο ειδος.

    Οχι δεν πηγα για survival γιατι το βρηκα ανουσιο. Οκ θα νικησεις 10,20 αντε 30 και απο εκει και περα θα ψαξεις να βρεις εναν χαρακτηρα που να εχει κινηση που θα την σπαμαρεις συνεχεια και θα ευχεσαι να μην προλαβουν να σε αγγιξουν. Οχι ακριβως διασκεδαστικο ή ουσιαστικο περιεχομενο. Ειμαι σιγουρος οτι εφτυσες αιμα για να το βγαλεις. Αξιζε τον κοπο ; Ισως ναι, αλλα υποκειμενικο.

    Απο τα Tag Challenges δεν εβγαλα το 18 και το 20. Ισως χαλαγα 10 ωρες σε αυτα τα δυο, ισως τους νικουσε η Alpha 152 μονη της αν την εβαζα στην ΑΙ (οπως εκανε με αλλους μικροτερους), αλλα οπως και να εχει ενας εγω και ενας η ΑΙ δεν αξιζε τον κοπο. Αν τους ειχα και τους δυο εχω τοτε ναι να το παλευα. (ps και στο 19 challenge ουτε ξερω πως τα καταφερα)

    Οκ δεκτες οι 45 ωρες αλλα οχι 45 ωρες offline. Οι φωτογραφιες κτλ καλη δικαιολογια ειναι αν γουσταρεις το παιχνιδι για να ασχοληθεις παραπανω, αλλα απο μονα τους δεν λενε κατι.

    ΥΓ : Οκ εχεις δικιο για την αναλυση. Δε συγκρινω σαν δυναμη το 3DS με το X-BOX, αλλα βγηκε και το doa ultimate 2-3 χρονια μετα το do3. Τελος παντων μονο σε σχεση με το ¨σχεδον next gen το εγραψα¨

    Οσο για το video τι να πω, μπορεις να βρεις καποιο πιο κατατοπιστικο. Περα απο το aliasing που φαινεται πιο εντονο λογω της μεγαλυτερης οθονης το βρηκα αρκετα κατατοπιστικο για τις λεπτομερειες κτλ.

    @sartorious ¨στο review του SSF4 3D σχολιάζετε το Figure Collection ως ένα σπουδαίο meta-game feature¨

    Ο Γιωργος απλα αναφερει οτι υπαρχουν φιγουρες που χρησιμευουν στο streetpass. Απλα . Εδω παιρνεις μια φιγουρα - φωτογραφια και μπορεις να βγαλεις ¨εικονικες ¨ φωτογραφιες. Απλο και αυτο. Απαντησα σχετικα λιγο πιο πριν. Αν σου αρεσει το παιχνιδι, αποτελουν καλη δικαιολογια, αλλα δεν προσθετουν ουσιαστικο περιεχομενο.

  • sartorious sartorious 22 Ιουνίου 2011  | 02:58

    chased κι εγώ συμφωνώ με όσα έχεις πει...αν και από ένα σημείο και μετά το παιχνίδι αξίζει μόνο για τα unlockables και το online περιεχόμενο...αυτό το lag να μην υπήρχε...
    Πάντως, για να πω κι εγώ την άποψή μου, στο review του SSF4 3D σχολιάζετε το Figure Collection ως ένα σπουδαίο meta-game feature...Με αυτήν τη λογική, για να μαζέψει κανείς όλα τα figurines στο παιχνίδι είναι πολύ πιο δύσκολο και ενδιαφέρον από το να σπαταλάς πόντους και να γυρνάς τη ρουλέτα και ότι σου κάτσει...Σπαστικό δε όταν σου τύχει figurine που ήδη έχεις αποκτήσει, ενώ στο συγκεκριμένο παιχνίδι κάθε φορά παίρνεις κάτι νέο.... Να είμαστε πιο αντικειμενικοί παιδιά!...

  • hayatevo9 hayatevo9 22 Ιουνίου 2011  | 02:24

    chased συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα είπες αλλά όχι και 9 το παιχνίδι.. Κάπου στο 8 οκ γιατί είμαι κι εγώ φαν του είδους... :-)

  • Chased Chased 22 Ιουνίου 2011  | 02:02

    -Με το 3D δεν υπάρχει κανένα θέμα,σε καμία πίστα,ούτε καν στην πίστα με τη γέφυρα και τους καταρράκτες όπου η κάμερα γουστάρει να μπαίνει μέσα στο νερό....
    -Εσύ την άρχισες μέσα στο review,όχι εγώ.
    -Εμ,δεν πήγες στο Survivor που για να βγάλεις τους 100 αντιπάλους πρέπει να φτύσεις αίμα!Το Tag το πήγες μέχρι το 20?
    Εγώ συνολικά με λίγες ώρες ονλάιν,λίγο στις φωτογραφίες,Free play κλπ είμαι στις 45 ώρες.

    Υ.Γ.:Ελπίζω να μην το λες σοβαρά αυτό για την ανάλυση!Το 360p δεν σημαίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα...Το βίντεο το ίδιο με την τόσο χάλια ανάλυση θα έδειχνε χάλια και σε 1080p...Είναι θέμα capture και compression και όχι τί δείχνει το Youtube...Και εγώ έχω ανεβάσει βίντεο που πάει στα 1080p αλλά το capture έγινε με νυχτερινή λήψη από κινητό με κάμερα 2Mp...Τί να λέει?

    Όσο για το βίντεο του DoA3 εγώ βλέπω ότι τα μοντέλα είναι πιο λεπτομερή στο 3DS και επίσης ότι το Dimensions είναι τίτλος λανσαρίσματος ενώ το 3 όταν πέθαινε το xbox...

  • nick nick 22 Ιουνίου 2011  | 00:32

    -To frame rate δεν εμποδιζει την μάχη αλλα σε 2D ο ρυθμος ειναι πολυ καλύτερος. Αυτο ειπα. Και σε σχεση με το 3D για κανε 2-3 πλαγια βήματα πχ στην πιστα με τις φωτιες. Οκ ζαλαδα. Στις περισσοτερες πιστες δεν ειχα θεμα παντως. Απλα το παιχνιδι ηταν πιο αργο.
    -εντελως ακυρη η συγκριση με το SF. Οκ για το εφετζιδικο δεν εχω κατι να πω (απλα υποκειμενικη αποψη εξαλλου) αλλα διαφορετικος ο ρολος των πολυεπιπεδων πιστων και αλλο οι γωνιες μιας 2D αρενας. Επρεπε να συγκρινεις με soul calibur, tekken κτλ. Ξερω δεν υπαρχουν σε 3DS ακομα αλλα αυτο δεν κανει την συγκριση πιο λογικη. Και φυσικα σε αυτο το τομεα ΚΑΜΙΑ (μα καμια) σχεση με τα soul calibur αλλα δεν ειναι του παροντος.
    -45 ωρες offline περιεχομενο ; Τι εκανες ; 2-3 ωρες το chronicle 1-2 ώρες το tag team challege, 10-15 λεπτα το arcade συνολικα για τις εξι πορειες, οκ μια φορα το survival 10 εχθρους και δεν πηγα για τους 20 κτλ Οκ δεν εβγαλα ολες τις στολες ουτε ολες τις ποζες αλλα ουσιαστικο offline περιεχομενο για 45 ώρες δεν υπαρχει με καμμια δυναμη

    ΥΓ : το video ειναι σε αναλυση 360p δηλαδη σε μεγαλυτερη αναλυση απο οση πιανει το 3DS. Δεν νομιζω να μην υπαρχει aliasing στο 3DS εξαλλου. Οκ η οθονη ειναι μικροτερη και δεν φαινεται στο ιδιο βαθμο, αλλα μονο αυτο. Δες και το DAO 3 του X-BOX 1 τα δαση κτλ αν θες για να κανεις τις απαραιτητες συγκρισεις για next gen κτλ http://tinyurl.com/6cvacqw

  • Chased Chased 21 Ιουνίου 2011  | 23:29

    Εγώ προσωπικά θα διαφωνήσω με αρκετά σημεία στο review,όπως και με τη βαθμολογία...

    -Το 3D του παιχνιδιού είναι το καλύτερο δυνατό,είναι απλά η τελειότητα στον τομέα!
    -Το Frame rate πέφτει όντως αλλά ούτε καν που εμποδίζει τη μάχη και είναι ΑΚΡΩΣ εντυπωσιακό,μιας και μιλάμε για 3D fighting game και όχι 2D.
    -SFIV say hello to my πολυεπίπεδες πίστες!
    -Fighting game που επικεντρώνεται στις μάχες και την τεχνική και σε κάνει να νιώθεις badass μετά από κάθε μάχη!Σε πλήρη αντίθεση με το απλά και μόνο εφφετζίδικο SF.
    -Soundtrack σχετικά χαλαρό με κάποια σημεία στα οποία απογειώνεται.
    -Μέτρια προς κακή υλοποίηση online(κυρίως στο ότι δεν μπορείς να παλέψεις με τον ίδιο αντίπαλο πάνω από 1 φορά συνεχόμενα γιατί σε πετάει έξω στην αναζήτηση).
    -Αρκετοί παίκτες προσφέρονται για ατελείωτο spamming,όπως τα bosses και ο Ryu.
    -Fast pacing και εντυπωσιακότατες μάχες με πολλές πιθανότητες ανατροπής.
    -Τέλειος χειρισμός.
    -Καλό περιεχόμενο,αλλά μετά τις 45 ώρες στο παιχνίδι,το μόνο που σου μένει είναι τα online ματσάκια...
    -3D ΤΕΛΕΙΑ δοσμένο,ακόμα και στα cutscenes,σε αντίθεση με το SFIV3D στο οποίο το 3D απενεργοποιείται αυτόματα στα βίντεο!
    -Τέλος,κάτι που ανέφερα και πριν αλλά σε κομμάτια μόνο...3D fighting game με πολυεπίπεδες πίστες,πράγμα που δίνει και μια στρατηγική στις μάχες για το ποια κίνηση πρέπει να κάνεις,πόσο να στρίψεις και που να κάνεις άλμα ή όχι,για να φέρεις τον αντίπαλο στο χείλος του γκρεμού...


    Υ.Γ.: Κάτι που ξέχασα να γράψω...Το βίντεο δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα καθώς είναι κάκιστης ανάλυσης και έχει μηδέν εντυπωσιακές στιγμές...
    Τα γραφικά του τίτλου κινούνται στην περιοχή "πολύ καλό Wii-λίγο από next-gen".


    Βαθμολογία: 9/10.

  • nick nick 21 Ιουνίου 2011  | 21:39

    shadow_gp + kmanikas13 λογικη απορια μιας και το internet εχει γεμισει fake screenshots. Το παρακατω video ειναι νομιζω κατατοπιστικο
    http://tinyurl.com/5s3ckbz
    Δυσκολο να το αντιστοιχησω με αλλες κονσολες. Τωρα τι να πω, πολυ καλο PS2 ;

  • Gamer-cy Gamer-cy 21 Ιουνίου 2011  | 20:07

    Δεν ξερω ειμαι σε σκεψεις αν θα το αγορασω ,ειδη μου ηρθε το ocarina , μετα ισως οταν φθηνηση

  • kmanikas13 kmanikas13 21 Ιουνίου 2011  | 19:35

    @ shadow gp φιλε μου αυτη καριβως την απορια εχω και εγω !!

  • vas23 vas23 21 Ιουνίου 2011  | 18:45

    Ωχ το δωσα 1 καταλάθος ^_^
    ενα 6αρακι το αξιζει..

  • TheMastas TheMastas 21 Ιουνίου 2011  | 18:35

    Το παιχνίδι είναι αρκετά καλό και έχει απο οτι είδα αρκετά καλά γραφικά και αρκετά εχτρα όπως στολές και χαρακτήρες κλπ o χειρισμός αποδίδει όμως η υπεραπλούστευση του να πατάς 1 κουμπί για combo μπορει να τραβάει τις μικρότερες ηλικίες να λένε οτι κάνουνε combo όμως δεν είναι οτι καλύτερο για τους Fighting games fan, ιδιαίτερα όταν υπάρχουνε πολλές δεκάδες κινήσεις που όταν χρησιμοποιείς 4-5 στάνταρ δεν πρόκειτε να δείς ούτε και να καταλάβεις την αξία τους.
    Για το 3D καλύτερα ας μην υπήρχε στο συγκεκριμένο

  • shadow_gp shadow_gp 21 Ιουνίου 2011  | 18:29

    Mια ερωτηση:

    Eπειδη (ακομα) δεν εχω 3DS...τα γραφικα του τι επιπεδου ειναι?Θα λεγαμε PSP?Wii?
    Εχω μπερδευτει με τις εικονες και τα trailer.

    P.S: Περιμενα το Ocarina και θα το παρω μαλλον τον Αυγουστο για τις διακοπες.

  • jimugias jimugias 21 Ιουνίου 2011  | 17:56

    H μια απο τις γκομενες η ξανθια πρωταγωνιστρια δεν εκανα την γυναικα-στριπτιζου του Σκοφιλντ στο prizon break, season1,2?