tlou
 

Φήμη: To Wii U πιο "αδύναμο" από τα PS3/360

Αρχική » Wii » News » Φήμη: To Wii U πιο "αδύναμο" από τα PS3/360

User's Avatar
Συντάκτης: Νίκος Aδάμης
Απρ 03, 2012 09:16

Kάποιοι developers βρίσκουν το νέο σύστημα τεχνολογικά κατώτερο από τον ανταγωνισμό

Σύμφωνα με developers που μίλησαν στο gamesindustry.biz υπό τον όρο της ανωνυμίας, το Wii U, το επόμενο οικιακό σύστημα της Nintendo, αν και θα μπορεί να παράγει HD γραφικά αυτά δεν θα είναι στα ίδια επίπεδα με τα αντίστοιχα των PlayStation 3 και Xbox 360.

"Όχι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με το PS3 και το 360. Τα γραφικά απλά δεν είναι το ίδιο δυνατά." φέρεται να δήλωσε ένας developer που είχε επαφή με το νέο hardware της Nintendo, ενώ ένας άλλος έδωσε μία ακόμη πιο μαύρη εικόνα: "Ναι είναι αλήθεια. Δεν παράγει γραφικά το ίδιο καλά όσο το PS3 ή το 360. Δεν υπάρχει ο ίδιος αριθμός shaders, δεν είναι το ίδιο ικανό. Βέβαια, κάποια πράγματα είναι όντως καλύτερα, κυρίως ως αποτέλεσμα του πιο μοντέρνου σχεδιασμού. Αλλά σε γενικές γραμμές το Wii U δεν μπορεί να ακολουθήσει (τα PS3/360)". Επιπλέον, οι developers αυτοί αναφέρουν ότι το Wii U θα μπορεί να υποστηρίζει τελικά μόνο ένα χειριστήριο-tablet ανά σύστημα.

Βέβαια, οι παραπάνω φήμες πρέπει να αντιμετωπίζονται με πάσα επιφύλαξη, καθώς έρχονται να ακολουθήσουν αυτές που ήθελαν το Wii U να είναι κατά πολύ ισχυρότερο από την τρέχουσα γενιά, ενώ ακόμη δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για τις πραγματικές δυνατότητες της κονσόλας. Αν και πράγματι η πολιτική της Nintendo είναι να κρατάει τις τιμές χαμηλά, και να κερδίζει από την πρώτη ημέρα διαθέσεως του συστήματος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τα PS3 και Xbox 360 φέρουν απαρχαιωμένο hardware, πολύ πιο προσιτό οικονομικά εν έτει 2012. Υπομονή μέχρι την Ε3 του φετινού καλοκαιριού...

kairisg - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ελπίζω να πρόκειται για φήμες αλλα αν πράγματι "το Wii U δεν μπορεί να ακολουθήσει (τα PS3/360)" τότε μιλάμε για Epic fail !!!!! Ας περιμένουμε ομως....

alien-thing - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Aμφιβαλλω και αδιαφορω.... Ποτε δεν απαρνηθηκα κονσολα της nintendo και δεν το μετανιωσα... Παντως δυσκολα η nintendo θα κανει τετοιο λαθος...

Dark_K1ng - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

αντε γεια!!! αν ειναι αληθεια αυτο να παει να γ@%#@$ η nintendo. εγω ευχομουν να μην ειναι μονο 50% καλυτερο κ αυτοι θα μας το κανουν και κατωτερο ειναι στα καλα τους? φοβαμαι οτι θελουν να βγαλουν το wii u ποιο φθηνο απο το PS3 με αυτο το χειρηστηριο και κοβουν απο αλλου το κοστος (αν ειναι αληθεια αυτες οι ηλιθειες φημες)

SetaShouji - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Έχω βαρεθεί να ακούω φήμες!!!!!!!!! :|

darksoul - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

για τις παραπάνω φήμες 2 πράγματα θα πω:
εκτός του ότι έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα ακούσαμε πρόσφατα από γνωστούς developers (crytek,epic games κτλ),έρχονται κ σε αντίθεση ακόμα κ με τα όσα δείγματα μας παρουσίασαν στην Ε3 2011!!!!!
εντάξει,δεν περιμένω σε καμία περίπτωση να πλησιάζει τις επιδόσεις που θα προσφέρει η επόμενη γενιά από τους ανταγωνιστές αλλά κ τόσο χαμηλά επίπεδα αρνούμαι να το πιστέψω.
τα πολλά λόγια είναι φτώχια!2-3 μήνες μείνανε!!!

Manolero1 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ελπίζω και εγώ να μην είναι αλήθεια αυτό. Αν και δεν είχα Wii ούτε σκοπεύω να πάρω, θέλω ο πήχης να ανεβαίνει, όχι να κατεβαίνει !!!

lovesfool - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ιχθυοτροφείου ή ανοιχτής θάλασσας;

Sky333 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

To τι καταστροφικές φήμες έχουμε ακούσει τη τελευταία εβδομάδα δεν λέγεται. Αν τα μισά βγούνε αληθινά θα μιλάμε για καταστροφή, όχι αστεία.
Στο θέμα μας τώρα, ελπίζω η nintendo να έμαθε το μάθημά της. όταν πλέον το "καινούργιο" πάψει να εντυπωσιάζει, χρειάζεσαι το σκληρό κοινό για να πουλάς. Ελπίζω να έχει την φαία ουσία να δώσει επιτέλους μια δυνατή κονσόλα που θα στέκεται στο ύψος του ανταγωνισμού.

alopix - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

κ αλλες βλακειες

Killerman - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εγω λεω οπως και αλλοι οτι ειναι απλως φημες......

klonis - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ποια καταστροφη για την Νntendo ρε παιδια και epic fail κτλ.?
Αν βγουν αληθινες οι φημες η Νinty εχει αποδειξει οτι οταν βγαινει με κατωτερο τεχνικα μηχανημα απο τον ανταγωνισμο τρεχουν οι αλλοι και δεν την φτανουν.Εχει τον τροπο της!Οποτε προσπαθησε για το αντιθετο δεν της βγηκε...
Θα δειτε οτι οπως και να εχει παλι θα ειναι πρωτη στα φορητα και στις οικιακες κονσολες γιατι ειναι εταιρια που ασχολειται ΜΟΝΟ με το gaming!
Δεν ασχολειται με Sony και Microsoft τοσα χρονια και παιζει μονη της το παιχνιδι που ιδια αρχισε πριν χρονια!!!Οι αλλοι παρακολουθουν και προσπαθουν να μαθουν...

Jonny-S72 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

H καινούργια κονσόλα θα έχει το σχήμα του NES.Θα παίζει παιχνίδια από δίσκους βινυλίου 45 στροφών,θα επικοινωνεί τηλεπαθητικά με τον χρήστη και θα ανοίγει με την φωνητική εντολή "Άνοιξε μωρή Nintenda!".

To άκουσα από έγκυρη πηγή: Την καθαρίστρια του γραφείου της ιδιαιτέρας του προέδρου της Nintendo ,Satoru Iwata.Εγγυημένη πληροφορία! Με πιστεύετε,έτσι? :D

Sky333 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Όχι klonis, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Μην ξεχνάς ότι το n64 και το Gamecube ήταν ωραίες κονσόλες μεν αλλά αποτέλεσαν μικρο αποτυχίες για την nintendo. Είναι πάρα πολύ εύκολο να χάσεις την θέση σου. Και η nintendo το έζησε αλλά και η sony σε αυτή τη γενιά. οπότε το να δώσει για δεύτερη φορά στη σειρά μια αδύναμη τεχνικά κονσόλα, μάλλον δεν θα της βγει σε καλό.

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

ειναι ψεμα δεν χρειαζετε καν να πιστεψετε το αντιθετο!
οπως ειπε ο darksoul
1 με τα παλαι dev kit ακομα να εχουν ειναι σε καλυτερα επηπεδα απο τιν Ε3 2011
2 βγενουν γνωστοι developers και λενε για την δυναμη της κονσολας, απο την NIntendo λενε ποσο ωραια ειναι να φτιαχνουν με HD γραφικα (που αυτην η γενια εχει ψευτο HD) και εκτος αφτου εχουν μηνη πισω και λενε για ενα χειριστιριο ενω ακουγετε οτι τωρα μπορει πανω απο 1.
τελος το "καινούργιο" δεν εχει παψει να εντυποσιαζει ειναι αυτο που ζητα το κοινο και το Wii παρολου τα χαλια γραφικα του θα μπορουσε να πησει τους τρητους για παινχιδαρες αλλα ηταν ξεροκεφαλη δεν φταινε τα γραφικα γιαυτο αλλα η ιδια η Nintendo σκευτητε λιγο! ;)
στο gamecube ειχε ανοτερα γραφικα του ps2 αλλα και παλι ΔΕΝ ειχε τριτες ετεριες και εκτος αυτου ειχε παρατησει και η ιδια η ετερια την κονσολα τοτε σε αντηθεση η Μ$ παντα παλεβε (μεχρι πριν 2 χρονακια) για καλες αποκληστικοτιτες.
το αν ειναι ξεροκαιφαλη δεν φτενε τα γραφικα...............

pakos83 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

ένας το λέει μακρύ και ο άλλος κοντό. οτι να ναι!!!

kairisg - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@klonis Θα το πάρω γιατί θέλω HD Nintendo first party επιτέλους ,αλλά όχι και να είναι πιο αδύναμο απο αυτή την γενιά του PS3 ή του 360 ,το αναμένουμε να είναι υποδεέστερο απο το επόμενο Playstation ή XBOX αλλά οχι και απο αυτά.
Είναι σαν να έβγαζε το Wii υποδεέστερο απο το PS2,κατά αναλογία.
Τέλος πάντως πιστεύω πως θα είναι τουλάχιστον εφάμιλλο με PS3 και 360 και με χαμηλή τιμή ωστε να κάνει και καλές πωλήσεις.Είναι νωρίς πάντως για να δούμε τι ακριβώς παίζει, ελπίζουμε για το καλύτερο.

TolisDown - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δωστε flame στον λαο. Δεν πιστεύω η Nintendo να κάνει τα ίδια λάθη. Εκτος και αν εχει κατι πολύ καλο να δώσει αυτη τη φορά...

DarkAspros - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ό,τι είπε ο kairisg

NikeFerrari - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αφήστε τα αυτά. Θα βγει και σε μωβ; :)

savvas999 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αν ισχύουν οι φήμες:
Δεν είχα πρόβλημα άμα το Wii U θα ήτανε απλά λίιιγο πιο δυνατό από PS3/X360 αλλά το αντίθετο; Ε δυστυχώς αυτό είναι πρόβλημα. Ναι δεν είναι μόνο τα γραφικά το θέμα, ναι μετράει και το gameplay κλπ κλπ κλπ. Δέχτηκα τα γραφικά του Wii, κι ας ήτανε κι αυτά πολύ κατώτερα. Ε όχι και στη νέα κονσόλα όμως... Μπορεί εγώ προσωπικά να το πάρω γιατί λατρέυω τους τίτλους της Nintendo, τι γίνεται με τους άλλους όμως; Είναι κρίμα να είναι πιο αδύναμο από κονσόλες που βγήκαν πριν 6 χρόνια... Την στιγμή κιόλας που βρίσκεις σε πολύ καλές τιμές πλέον τα PS3,X360 και φυσικά το Wii με ένα 100άρι. Τέσπα θα δείξει...

VonCroy - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Η κάνει τρομερά καλό marketing και όταν το ανακοινώσει να μείνουμε όλοι μαλ@κες, ή όντως το WiiU θα είναι για κλάματα.

george1821 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Μια ερωτηση ρε παιδια και να καποιος εχει καμια ιδεα ας απαντησει. Το wii-u θα εχει παιχνιδια οπως τα assassins creed που θα ειναι multiplatform ετσι? Για παραδειγμα οταν βγουν και οι τρεις κονσολες και βγει κανενα ac4 ή κανενα Final fantasy 15 αν εχουν τοσο μεγαλες διαφορες γιατι να παρει κανεις το wii-u αν εχει γραφικα της τωρινης γενιας? Θα ειναι σαν να παιζεις διαφορετικα παιχνιδια. Δεν εχω ιδεα τι γινεται αλλα πρεπει να περιμενουμε μαλλον επισημες ανακοινωσεις.

K850stratos - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@NikeFerrari χαχαχαχαχαχαχ δεν μπορώ πια σταμάτα!!!

Gamer-cy - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Φήμη Φήμη Φήμη Φήμη Φήμη Βρε μην βγαζεται συμπεράσματα απο ΦΗΜΕΣ έλεος παιδιά, παρασύρονται και άλλοι , γράφονται κατεβατά για κάτι που δεν ισχύει και είναι απλά Φήμη Φήμη Φήμη Φήμη Φήμη

Topol - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ε αν ειναι δυνατον.Αποκλειεται.Το 360 ειναι hardware του 2005.Ε ειπαμε, αλλα οχι και ετσι.

katamaran - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Βλακειες λεει ο τυπας .... Φυσικα και θα ειναι καλυτερο . FHD να δουμε τελικα αν θα εχει . Αν δεν εχει πρεπει να ειναι πολυ φθινο ...

Senzo - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ισως ειναι και αληθεια. ετσι και αλλιος το wii ειχε γραφικα ps2. δηλαδη μια γενια πισω απο την τωρινη

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

αυτην η ειδηση ειναι η χαρα του nintendo hater! να κραζει γιατο αν ειναι αληθεια αυτην η φημη...
πως θα εχει τα παιχνιδια απο τριτες ετεριες?
ειναι χαζο αυτο το νεο γιατι η Nintento μπορει να εχει λιγο καλυτερη δυναμη αποτης τορινες και σε χαμηλη τιμη! ασχετος που η Nintendo θελει να πλησιασει την δυναμη τις επομενες για να εχει περισοτερους τιτλους διαμαντια απο αλλες ετεριες

cyprus wolf - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

μονο 1 χειριστηριο!!!!!!!!!

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

το 720 θα εχει γραφικα ps1 μολις το διαβασα στιν σελιδα: lewfimesgiativarieme.net οποτε μην σκατε η σονυ να δουμε τι θα κανει :Ρ :Ρ :Ρ

roronoa - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εχουμε ακουσει 10αδες φημες για το wii u να ειναι δυνατοτερο(η και πολυ δυνατοτερο) ,αρνουμε να πιστεψω για την ωρα την μια αρνητικη φημη.Ελπιζω δλδ να μην ειναι αληθεια,απλα θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι την Ε3 να λυθουν οι αποριες μας

Jimaruto - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εγώ πιστεύω ότι το WiiU θα κοντράρει στα ίσια σε γραφικά τα νέα Xbox και PS4. Άμα κάποια από τις τρεις κονσόλες θα έχει χειρότερα γραφικά η διαφορά πιστεύω θα είναι ελάχιστη και όχι επιπέδου διαφοράς Wii με Ps3. Πιο πιθανό είναι στο WiiU να συμβαίνει αυτό επειδή θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από τις άλλες 2 κονσόλες. Επίσης θα διαφωνίσω ότι η Nintendo έχει κάποιο μάθημα να μάθει καθώς στις 3 τελευταίες γενιές της (Wii, DS, 3DS) πήρε την 1η θέση σε παγμόσμιες πωλήσεις από όλους τους ανταγωνιστές της και με διαφορά. Άρα θεωρω ότι οι άλλες δύο εταιρίες (Sony και Microsoft) είναι αυτές που πρέπει να πάρουν κάποιο μάθημα ώστε να αποσπάσουν την πρωτιά ξανά και όχι η Nintendo.

jimkiller1 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν γίνετε να βγαίνουν φήμες ότι το Wii U θα είναι καλύτερο και δυνατότερο από το XBox και το PS3 και μετά από λίγο καιρό να λένε "Όχι δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με το PS3 και το 360. Τα γραφικά απλά δεν είναι το ίδιο δυνατά." Βγάζουν που βγάζουν ένα σωρό φήμες, τουλάχιστον να μας κατατοπίζουν λίγο όχι να μπέξουμε τα μπούτια μας. Και όπως για το PS4 ή αλλιώς "Ordis"(να λέμε τώρα) βγήκαν ένα σωρό φήμες. Just wait E3.

Gamer-cy - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Στην φετινή Ε3 θα ξεδιαλύνουν όλα! Σωστός ο jim οποταν υπομονή, φήμες θα έρθουν και άλλες

MokilokD - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

"Δεν υπάρχει ο ίδιος αριθμός shaders, δεν είναι το ίδιο ικανό."

Οποιος και να το δηλωσε αυτο ειναι η ψευτης η τερμα εγκεφαλικα αναπηρος....

KoulisHHH - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Καλά έχει να πέσει μέεεεγαν κλάμαν απο την NDF.
Άντε να δούμε την τελική μορφή του... Super Wii σε 2 μήνες (credits to saturn32). Δεν πιστεύω να είναι τόσο τσιγκουνεμένη η NIntendo ή οπισθοδρομική με τη νέα της κονσόλας όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, απλά "δε λέει".

pSyChOChRiS - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ακριβώς ότι είπε ο Αλέκος(VonCroy).

prince_of_persia - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

senzo το wii ειχε διπλασια δυναμη απο το gamecube που ειχε καλυτερα γραφικα απο ps2 ετσι για να μη τρολαρεις...απο κει και περα επι του θεματος, οι τυποι ειναι βαλτοι απο την σονυ γιατι ω τι συμπτωση εκθειαζουν τη συνεργασια ps3-vita χωρις να λενε συγκεκριμενα ποια ειναι τα πραγματα που κανουν καλυτερα οι 2 αυτες κονσολες...

tibial - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Εαν όντως έχει κατώτερα γραφικά από την παρούσα γενιά θα έπρεπε να το βγάλουν στα 50 ευρώ.
Εγώ πάντως παραπάνω δεν θα έδεινα γιατί η Nintendo ναι μεν φτιάχνει παιχνιδάρες αλλά κονσόλα με hardware τεχνολογίας 2002 σήμερα θα έπρεπε να ήταν πιο φθηνή και από τα ίδια τα παιχνίδια της.

Ελπίζω να πρόκειται για μπούρδες ή συκοφαντική δυσφήμιση από αντίπαλη εταιρία.

Σε λίγο θα το βγαλουν και πιο αδύναμο από 3ds...

TsALiS_89 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν πιστευω οτι η Nintendo θα κανει το συγκεκριμενο λαθος.

babinio13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Oι Gamers σιχαίνονται της φήμες!!!!!

anamenos - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

παιδιά το μόνο που είναι σίγουρο από αυτή την ιστορία είναι ότι το WII U , θα δώσεις έξτρα χρόνο ζωής στο PS3 και το ΧΒΟΧ 360, αφού τα παιχνίδια που θα βγαίνουν σε αυτό θα είναι πανεύκολο port για τις 2 παλιές κονσόλες...

nickblame - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Δεν συμφωνώ οτι είναι απαρχαιομένο το hardware PS3 XBOX360. Δεν έχουν γίνει τεράστια βήματα στο hardware απο τότε ή καλύτερα δεν έχει μέινει τόσο πίσω αυτό το hardware όσο είχε μέινει πίσω η προηγούμενη γενιά που έβλεπες games στο pc και δεν είχαν καμία σχέση με τα γραφικά ps2/gc/dc/xbox.
To Wii έχει μείνει πίσω σίγουρα μιας και είναι μια καλύτερη εκδοχή του Gcube (gamecube on steroids)

TheMastas - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Χμμ αρχίζουνε και βγαίνουνε βρώμες, αν όμως είναι κοντά στήν αλήθεια τα παραπάνω, θα το ανακαλύψουνε σύντομα ολοι και δεν θα μπορέσουνε να το κρατήσουνε κρυφό κάτι τέτοιο,νομίζω πωςι θα είναι το πιο τεραστιο fail για αυτήν την επερχόμενη γενιά κονσολών, αυτό που έκανε με την προηγούμενη γενιά η nintendo της πέρασε γιατί βασίστηκε στο Motion capture controller και γιατί δεν υπήρχε συναγωνισμός σε αυτό και στο casual gaming τώρα όμως που οι ανταγωνιστές έχουνε καλύψει και αυτόν τον τομέα και βγάλουνε καινούργιες κονσόλες με προηγμένες δυνατότητες δεν θα μπορέσει να σταθεί η nintendo με κονσόλα τόσο πολύ κατώτερη τεχνολογικά.

tibial - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@nickblame
Κάνεις λάθος φίλε μου.
Το hardware έχει κάνει τεράστια βήματα. Έχεις κοιτάξει καθόλου τις gpu στο PC? Μιλάμε για τουλάχιστον 20 φορές πιο δυνατές από τις αντίστοιχες των κονσολών.

Μια χαρά έχει προχωρήσει το hardware, το θέμα είναι επειδή πλέον το χρήμα βρίσκεται μόνο στις κονσόλες οι devs επενδύουν περισσότερο στο ΑΠΑΡΧΑΙΟΜΕΝΟ hardware τους παρά πχ στην καινούργια gtx 680.

Senzo - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

prince_of_persia ηθελα να ηξερα που το ειδες αυτο. μηπος εσυ τρολαρεις?

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

λες και οταν ειχε παρομοια δυναμη με τον ανταγωνησμο τις βγηκε καλα τις Nintendo...... μερικη βιαζεστε να μηλησετε και λετε διαφορα "Ακυρα" καπως....
δεν χρειαζετε δυναμη η Nintendo για να παει καλα και το ξερετε παροτη λετε τα δικασας ;) το Ν64 και το gamecube ειχαν παρομια μην πω και καλυτερη! και τι εγινε? απετυχε.... δεν θελει δυναμη (υπαμε μην βγαλει και Ps2 παλι :Ρ ) θελη καλη υποστιρηξη κατι που δεν ειχε στης δυνατες κονσολες παλια και ελαχηστη ειχε στο Wii απο τριτες (ειχε καλη υποστιρηξη απο τα δικατις αλλα δεν αρκει) γιατι μηλατε λες και η δυναμη ειναι η σωτηρια εφος ξερετε οτι δεν υσχηη? οσο δυνατο! και αν ειναι αν συνεχηση να ειναι ξεροκεφαλη η Nintendo και δεν εχει μια κονσολα SNES! με πολλες παιχνιδαρες απο τριτες ετεριες δεν θα τα παει καλα (φυσικα ξανα λεω για αυτους που κανουν οτι δεν καταλαβενουν :Ρ δεν εννοω να βγαλει και Ps2 μετα απο τοσα χρονια συγουρα τουλαχιστον ps3+ που ειναι και φτηνοτατο ασε που θελη δυναμη η κονσολα για το χειριστιριο δεν θελει ενα απλα Ps360)

kostasfil - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Θελω να βγαλω χολη προς την αγαπημενη νιντεντο και τις αυτοκαταστροφικες της (τελευταια) κινησεις και αποφασεις, αλλα θα συγκρατηθω μιας και προκειται για φημες και οχι για επιβεβαιωμενα γεγονοτα...Επιφυλασσομαι ομως για την χολη...

vagosterm - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Είμαι μεγάλος θαυμαστής της Nintendo από την εποχή του game boy και έχω όλες τις κονσολες της οικιακές και μη, της έδωσα μια ευκαιρία με το απαράδεκτο για εμενα Wii και κυρίως για την τιμή του, που πουλούσε ένα game cube με ένα διαφορετικό χειρισμό (βεβαια η Nintendo πλούτισε με το Wii, ξέρω κόσμο και κοσμάκη που το πήρε χωρίς να έχει ασχοληθεί ποτε στην ζωή του με video games και ούτε και ξανά ασχολήθηκε μετά την αγορά του). Αν δεν είναι τουλάχιστον ανώτερο του xbox360/ps3, δεν νομίζω να ξανά ασχοληθώ με την εν λόγο εταιρία όσο και να με πονάει που δεν θα παίξω mario και zelda ξανά. Βεβαια όλα αυτά είναι φήμες ελπίζω να εκτιμήσει τους gamers η nintendo και να μην προσπαθήσει να ξανα πλουτίσει.

Topol - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@tibial,συμφωνω απολυτα.Οι κονσολες ποτε δεν φτανουν τα pc. Ακομα και στην ημερομηνια κυκλοφοριας τους, ειναι πολυ πισω σε σχεση με ενα μετριο pc της ιδιας χρονιας.

kmanikas13 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αν γινει κατι τετοιο θα μιλαμε για την καταστροφη της Νintendo !!! Αν και δεν νομιζω να κανει τετοιο λαθος.....

george1821 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ρε παιδια ειδε κανεις το βιντεο με το zelda πριν κανα χρονο? Αυτα ειναι γραφικα ανωτερα απο τις σημερινες κονσολες αρα καπου εκει στο βιντεο ειναι η αληθεια.

vagosterm - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@george1821 Φιλε μου με όλο το σεβασμό αλλά δεν μπορώ να ψαρώσω με ένα tech demo που φτιάχτηκε χωρίς να είναι έτοιμη η κονσόλα πριν ένα χρόνο. Μετά από αυτό που είδα με το Wii είμαι πολύ επιφυλακτικός με την Nintendo.

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

george1821 πολα ειδαν τα παιδια αλλα εχουν αχτη την Nintendo και θελουν με καθε ευκαιρια να κραξουν ακομα και φημες ;) το ιδιο δεν εγηνε και με το 3ds? το ιδιο και με το Wii στην αρχη το ιδιο και τωρα ;) θα φανε την γλωσσα τους στην Ε3 ψαχνοντας κατι αλλο να πουνε παλι (ορισμενοι :Ρ )

KILL DOG - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

>THQ: “WiiU is just a lot more powerful than current HD consoles it does 1080p very easy.”
>Epic: “It will do things current HD consoles simply can't do, it's going to be a powerful box.”
>Crytek: “WiiU devkits are very powerful,the specs are very good”
>Vigil Games: “We had the game at the same level as high end pc version in a matter of days and a few lines of code got the game up and running on tablet in 5 mins.”
>EA: “Wii U is not a transitional platform, it is a true next generation system.”

Καλά όταν αποφασίσουν οι developers αν είναι πιο δυνατό ή όχι να μας πούν

Topol - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ουτε μια στο εκατομμυριο να μην ειναι ισχυροτερο απο 360 και Play3.Αντιβαινει στους κανονες της λογικης και της οικονομιας.Ειναι ασυμφορο και δυσλειτουργικο να προσπαθησεις να φτιαξεις σημερα μια κονσολα με hardware του 2005 (οπως ειναι του 360) ή και παλαιοτερο.Καμια εταιρεια παραγωγης υποσυστηματων hardware δεν θα εστηνε νεα γραμμη παραγωγης για μουσειακα εκθεματα.Βασικα, ειναι αδυνατο!Τσαμπα το συζηταμε.

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Παιδιά δε θα σχολιάσει κανείς ότι η κονσόλα θα δέχεται μόνο ένα ταμπλετοχειριστήριο;; Για μένα αυτό είναι το χειρότερο κι όχι η ελλιπής δύναμή της (άλλωστε συνηθισμένους μας είχε-η μάλλον:σας είχε)
george και rodi άλλο τι είδαμε πριν από ένα έτος κι άλλο πως θα είναι το τελικό προιόν. Και η σόνυ με το βίτα πολλά υποσχόταν πριν βγει αλλά δεν τα υλοποίησε στο έπακρον. Τι εμποδίζει την Ν να κάνει το ίδιο προκειμένου να ρίξει το κόστος της κονσόλας;; (αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό)

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

hayatevo9 1 δεν μας εχει συνηθησμενη η Nintendo μονο με το Wii ηταν υποδιεστερο ;)
2 λενε οτι θα δεχετε και 2 χειριστιριο αλλα δεν ξερουμε σιγουρα μεχρι την Ε3 και δεν θα πιστεψουμε εναν χωρις ονομα βλακακο ;)
αλλο η sony αλλο η Μ$ (που εδειχνε ολοκληρο βιντεακη μουφα για το Kinect ολα στιμενα) και αλλο η Nintendo η Nintendo δηλοσε οτι πλεον αποφασησε οτι θα ερθουν "εποχες snes" και θα εχει πολυ καλη υποστιρηξη απο τις τρητες ετεριες την εμποδιζει παραπολυ στην υποστιρηξη τριτον η δυναμη γιαυτο δεν θα εφτιαχνε ποτε ενα κατοτερο Ps3 μεχρι τωρα ποτε δεν εδηξε διγματα χαζομαρας νηποιαγογιου.... μονο ξεροκεφαλοι ειναι οχι ομως χαζη.... μια φορα σολες τις γενιες εβγαλε αδυναμο μηχανημα και επηδη ηξερε οτι θα τις βγει και θα νικηση το ελεγαν απο την αρχη τα τελευταια χρονια ομως ολο μηλανε και λενε ποσο θα ηθελαν να ειχαν την υποστιρηξη τρητον και ποσο περισοτερες πωλησεις θα εκανε η κονσολα με κατι τετοιο ;)

MokilokD - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@hayatevo9 Βασικα η Ν το εχει δηλωσει οτι θα ριξει το βαρος της στο οnline gaming αυτη τη φορα.Και μαλιστα εχει δηλωσει οτι το online gaming θα ειναι πολυ καλυτερο απτις αλλες 2 εταιριες ...
Προσωπικα , το πιστευω. Για να μη παρεξηγηθω ομως δεν εννοω γενικα το gaming kommati της , αλλα το online .

Eru Ilúvatar - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Το ακούσαμε και αυτό..
hardware του 2012 να είναι κατώτερο από hardware του 2005-06..
πρωταπριλιάτικο αστείο κατόπιν εορτής..

george1821 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@ hayatevo9 Κοιτα ομως εδω εδειξαν ενα βιντεο με καλυτερα γραφικα απο την τωρινη γενια. Αποκλειεται να ριξουν το επιπεδο πολυ, ενταξει το assassins creed 3 δεν θα ειναι ετσι αλλα σιγουρα θα βγει zelda με τετοια γραφικα γιατι μονο και αυτο ειναι λογος να αγορασει κανεις την κονσολα. Αν εχει γραφικα τωρινης γενιας θα τους φαει η μαρμαγκα και θα πει απατο ενω θα υπαρχει ενα x-box lite με τις ιδιες δυνατοτητες στα 100 ευρω. Εγω παντως σκεφτομαι πολυ σοβαρα αν θα παιζει παιχνιδια τριτων να παρω αυτη την κoνσολα γιατι εγινα ενας zelda fan και θα εχει παιχνιδια για ολη την οικογενεια, γιατι οταν βγουν του χρονου οι αλλες δυο θα ειναι οι τιμες τους στα υψη και εκει πιστευω οτι θα κανει μια μειωση η nintedo ( Ολα αυτα ειναι φαντασια του γραφοντος και ουδεμια σχεση εχουν με την πραγματικοτητα) :P

Volgana - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αντε να έρθει η E3 να βγει γιατί στο τέλος θα βρεθούν κάποιοι να δηλώσουν οτι τα γραφικά που είδαμε στην έκθεση ηταν οφθαλμαπάτη και τελικά το Wii U είναι ισάξιο με το SEGA Saturn...

pekinoua - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Σίγουρα είναι πολύ πειστικό να βλέπουμε κάποιους ανώνυμους Developers( ; ) να λένε πράγματα που δεν συμφωνούν με άλλους οι οποίοι γνωρίζουμε πως δουλεύουν στο Wii U, σαν την ομάδα της Vigil. :P

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

βασικά ένας φίλος μου είπε ότι δεν είναι δυνατόν να περάσουν τόσα πολλά δεδομένα μέσω bluetooth (το ταμπλετοτηλεφωνο του wii u κάνει τόσα πολλά-οθόνη αφής, γυροσκόπια κτλ- που μέχρι ένα οκ μπορεί να το σηκώσουν τα δεδομένα bluetooth, μετά όμως για περισσότερα χειριστήρια θα χρειαστεί η ύπαρξη wifi δεδομένων και δεν είναι δυνατόν ένα χειριστήριο να λειτουργεί μέσω σύνδεσης ίντερνετ, όπως γίνεται με psp-ps3, αφού δεν έχουμε όλοι ίντερνετ. Τώρα αυτά μου είπε ένας φίλος τελειόφοιτος πληροφορικής αλλά δε ξέρω αν ισχύουν)
mokilok αυτό θέλει μεγάλη καταβολή προσπάθειας από την Ν γιατί πρέπει να χτίσει κάτι από την αρχή αλλά οψόμεθα
george και να γίνει αυτό το wii u θα είναι μια εντελώς νέα κονσόλα, άλλης γενιάς κι ας μη φαίνεται τόσο αυτό. Δε νομίζω ότι είναι το ίδιο ένα xbox lite με ένα wii u αφού όλοι περιμένουν να δουν για πχ ένα ζέλντα σε hd γραφικά, ακόμη κι εγώ που δεν είμαι φαν ούτε της σειράς ούτε της Ν
Αν η Ν έχει ένα μηχάνημα με καλές αποκλειστικότητες (επιτέλους ας φύγει από την casualια), με ένα έξυπνο μηχάνημα-gadget όπως το χειριστήριό της, με ένα καλό online και με μια συμφέρουσα τιμή κι ας έχει κατώτερα γραφικά του 360/ps3 (πόσο κατώτερα δλδ? Μια χαρά είναι κι αυτά) εμένα με έχει κερδίσει

General986 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Αντί να καθόμαστε και να διαβάζουμε το μακρύ και το κοντό του καθενός, ας περιμένουμε την Ε3...

vasilas432 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Λασπολογία

skrapas4ever - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Με τέτοια γκουμούτσα για τηλεχειριστήριο τι να κλάσει;

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

hayatevo9 η Nintendo μετα απο ΧΡΟΝΙΑ...... στο Wii εδωσε τον καλυτερο εαυτο τις! οσοι ξερουν απο παρελθον καταλαβενουν (αν εχουν σχεση με κονσολες τις) χαρη για το Wii ειδαμε τιτλους θαμενους ξανα! (donkey kong κανεις? wario? Kirby?new super mario Wii?) και αλλες ποσες δικες τις αποκληστικοτιτες! ηταν μια παραπολυ καλη κοινηση για εμας του hardcore gamers αυτο! (γιατι στο gamecube ηδικα τα ειχε ξεχασει ολα! και με το ζορι ενα καλο zelda Και ενα smash bros-eternal darkness και τιποτα αλλο.) ολα ταλλα τα ειχε ξεχασει!
το Wii δεν ειχε καθολου υποστιρηξει απο τρητους γιατι η Nintendo ηταν "αχριστη" σαυτον τον τομεα τελειος! δεν ηταν Sony που εχει ποσες τρητες ετεριες! ουτε Μ$ που καταφερε και τα πειρε ολα καποτε!
αν στο Wii U συνεχησει οπως στο Wii και δουμε δικους τις τιτλους ξανα! οπως το Wii και περισοτερους (eternal darkness και αλλα ξεχασμενα)με συνδιασμο σπαση την "¨βλακεια" στο κεφαλη τις επητελους και ασχοληθει με της τρητες ετεριες (οπως φαινεται οτι προσπαθει) συν το Online κομματι (που δεν νομιζω να ειναι δυσκολο να πληρωσει και να βγαλει ακρη και με καποιους ειδικους!) τοτε μηλαμε για μια πραγματικα πολυ καλη κοσνολα απο μονη τις! θεωρουμε δεδομενο οτι θα εχει γραφικα καλυτερα του Ps3 το εχουν πει ΠΟΛΛΕ ΕΠΟΝΥΜΕΣ ετεριες αλλοστε! τοτε θα ειναι μια κονσολα που θα πουλησει καλα! (πρωτη δευτερη τριτη δεν ξερω και δεν πολυ ενδιαφερει πολους απο εμας) ολα ταλλα ειναι κακιες!
επησεις η Nintendo για να εβγαλε το χειριστιριο θα εχει βρει πολλες λυσεις που του φιλου σου θα του διαφεβγουν :Ρ

BeardSkull - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Eγώ θα προτιμούσα να μπει σαν νέο οι δηλώσεις της vigil, που λέει ότι είναι πολύ δυνατό μηχάνημα...γιατί να δίνουμε πάντα βάση στα αρνητικά σενάρια!!??
Μάλλον πουλάνε!;)
Α και κάτι τελευταίο..όταν πέρσι στην e3 είχαν δείξει το footage με παιχνίδια που τρέχαν σε 360/ps3 κάποιοι, στα διάφορα φόρα, λέγαν πως είναι meh και κατώτερα από τα 360/ps3.......

Volgana - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@hayatevo9
Το χειριστήριο δεν είναι με bluetooth! Κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατον! (Σωστά σου λέει ο φίλος σου).

Το χειριστήριο θα έχει Wifi σύνδεση με την κονσόλα σαν ένα τοπικό δίκτυο DLNA. Δεν χρειάζεται internet για κάτι τέτοιο.

Xristos94 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Γεια σου ρε Nintendo! χααχαχαχαχ

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Xristos94 ειδες η Nintendo? και χωρις να παιζεις παιχνιδια τις διασκεδασεις και γελας ;) δεν ειναι σοβαρες αρλουμπες :Ρ

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

volgana ευχαριστώ που το ξεκαθάρισες φίλε μου
rodi δεν είπαμε το αντίθετο αλλά ας αφήσουμε το μέλλον να δείξει τι μέλλει γενέσθαι

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

μα και να θελουμε μπορουμε να μην το αφησουμε? :Ρ
απλα κουβεντα κανουμε ετσι και αλλιος ποσος που την νοιαζει την Nintendo αν εχω και εσυ "γκρινιαζουμε" για το αν θα εχει δυναμη η δυο χειριστιρια ;)

jerronimos - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

<< Sky333 - πριν από 12 ώρες και 6 λεπτά

Όχι klonis, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Μην ξεχνάς ότι το n64 και το Gamecube ήταν ωραίες κονσόλες μεν αλλά αποτέλεσαν μικρο αποτυχίες για την nintendo. Είναι πάρα πολύ εύκολο να χάσεις την θέση σου. Και η nintendo το έζησε αλλά και η sony σε αυτή τη γενιά. οπότε το να δώσει για δεύτερη φορά στη σειρά μια αδύναμη τεχνικά κονσόλα, μάλλον δεν θα της βγει σε καλό. >>

Φιλτατε Sky333 επιτρεψε μου να καλχασω διακριτικα με την παραπανω θεωρια.
Δεν μιλαω για Ν64 καθως δεν ασχολιομουν και δεν εχω πληροφορηθει για κερδος η χασουρα.
Απο τον κυβο ομως εχασε τιποτε η νιντεντο ?
Για βαλε κατω τα μυρρια πωλησεις, με το κοστος της ξεπερασμενης τεχνολογιας που πουλουσε και πεσμου ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ αν εχασε τιποτε...
Εχασε την θεση της ??? ΠΟΙΑ θεση ακριβως και πως μεταφραζεται αυτη σε χασουρα οταν οι αριθμοι στο τελος αφηνουν μονο κερδη ?

Η γνωμη μου ειναι πως η νιντεντο εχει δημιουργησει την πιο ισχυρη "φαρμα αρμεγματος $$$ " στην παγκοσμια αγορα.
Ειναι πολυ μαγκες καθως εχουν "δεσει" στο αρμα τους (αιχμαλωτιζοντας παιδικες συνειδησεις και ονειρα) και αγουν και φερουν πελατιακα, οπως γουσταρουν μια βαση γυρω στα +20 μυρρια κοσμο. Ειναι τοσο σπουδαιοι σε αυτο που κανουν, που αυτα τα +20 μυρρια κοσμο θα ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ που θα πουλουσε η νιντεντο και θα επαιζαν μαριο και ζελντα.
Μια βαση κοσμου που κρατησε ψηλα μια πατατα (κατα την γνωμη μου) οπως ο κυβος, που ΑΝ κυκλοφορουσε απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια θα πηγαινε ΑΠΑΤΗ και ολοι θα την κραζαμε, στην νιντεντο αφησε κερδη...
Μια βαση κοσμου που προθυμα και αβασανιστα υιοθετησε και ανηγαγε σε "επανασταση" (καλα την λεξη την ξεφτιλησαμε εντελως), την συγχρονη χολερα του gaming που ακουει στο ονομα motion capture gaming, και μαλιστα ανακυρηξαν το γουη νικητη στην κονσολομαχη ! :-)

Να μην συνεχισω τα κατορθωματα δεν εχει νοημα.

Λοιπον ρωταω, υπαρχει κανεις που πιστευει οτι το νεο γουη θα πουλησει ΑΝΕΤΑ και ΚΑΛΑ ΟΤΙ και να ειναι ?

Φιλοι της νιντεντο ΕΣΕΙΣ την κανατε ετσι αυτη την εταιρια.
Οταν αγοραζεται οτι βγαζει επειδη ειναι νιντεντο, τοτε ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ και ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ.
Παρτε το χαμπαρι, βασικα η νιντεντο πουλαει games-software και δευτερευοντος κονσολες (οπου ανακατευει φυκια με μεταξωτες κονσολες). Ειναι ΜΕΤΡ του κερδους και της δημιουργιας αποκλειστικης πελατειας.
Εγω απορω, αφου ξερεται τι εστι νιντεντο και την επιβραβευετε με το να την αγοραζεται, μετα θελετε και αλλα πραγματα απο αυτη !!

pulsar - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Η αγορά κινείται προς συσκευές στο σαλόνι που δεν θα είναι αποκλειστικά για gaming. Εκεί η νιντεντο μάλλον δεν τα καταφέρνει. Ούτε τεχνογνωσία έχει σε άλλους τομείς πέραν του gaming, ούτε και όνομα. Για να ανταγωνιστεί επομένως σε τέτοιο περιβάλλον μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα ποντάρει σε μια φθηνή συσκευή, αποκλειστικά για ποιοτικό gaming. Δεν είναι ακραίο το σενάριο, αλλά ούτε και καταστροφικό. Μπορεί να είναι η μόνη λογική κίνηση για την νιντεντο!

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Βασικα συμφωνώ με τους 2 προαναφερθέντες σε πολλά σημεία. Η Ν ειναι η μόνη εταιρία από τις 3 που ασχολείται αμιγώς με το gaming αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε και στη σονυ οτι σε 2 γενιές κλονησε την Ν,μια εταιρία από το πουθενά. Σιγουρα η Ν διαφοροποιήθηκε παρά πολύ από τους άλλους 2 σε αυτή τη γενια και πρέπει να τις αναγνωρίσουμε οτι βγήκε πρώτη χωρίς την υποστήριξή Τρίτων. Μην ξεχνάμε όμως και μια έρευνά που είχε δημοσιευθεί κι εδώ στο go και έλεγε οτι οι πιο πολλοί από αυτούς που αγόρασαν την εν λόγω κονσόλα την παράτησαν μέσα στους επόμενους 6 μήνες και δεν ασχολήθηκαν ξανά μαζί της.Πρωτη εντύπωσή?Δε ξέρω τι ήταν αλλά εγώ δε θα ήθελα μια κονσόλα που να την αγοράζω γιατί άπλα ειναι διαφορετική κ Μετα να πιάνει χώρο στο σαλόνι μου. Πρεπει να το προσέξει κι αυτό η Ν στη νέα γενιά ..

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

@jerronimos μερικα που λες εσυ σωστα για καποιους απο εμας ειναι λαθος γνωμες βλεπεις.
αλλα πιστευω οτι ξερεις οτι ο καθενας μας μπορει να κατευασει σελιδες για καθε κονσολα και καθε ετερια για παρομια πραγματα σωστα?
εσενα τι ακριβος σε χαλασε απο τις κονσολες τις Nintendo και που βγηκες χαμενος? το Motion gaming απο ετεριες που ΞΕΡΟΥΝ! να το χρησημοποιουν σε παιχνιδια που τεριαζει ειναι οτι καλυτερο για εναν HARDCORE gamer που το ζει και η Nintendo εχει ενα τεραστιο κοινο να την ακολουθαει παντου γιατι αραγε? τους απηλη? τους εκβιαζει? η μηπως τους αρεσει ο τροπος τις και τα παιχνιδια που δεν ειναι και λιγες οι αποκληστικοτιτες?
δηλαδη τι να πεις? οτι στο Ps3 η αποκληστικοτιτες επεσαν κατω απο το μισω + απο τιν προηγουμενη κονσολα? η οτι το 360 πλεον δεν εχει αποκληστικοτιτες? παιρνεις μια κονσολα για πχ ninja gaiden - mass effect - dead or alive και αλλες αποκληστικοτιτες και ανακλαηπτης μετα οτι βγαινουν και στο Ps3? ε αν το ηξεραν θα επερναν απο τιν αρχει ps3 για να παιξουν αυτα τα 3 ΚΑΙ Uncharted god of war killzone και αλλα!
ενω με την Nintendo οταν αγοραζεις Nintendo! Θα αγορασεις για καποια στανταρ παιχνιδια (γιατι κονσολα αγοραζεις για τα παιχνιδια) και τον κολοτους να βαρανε κατω ολοι δεν θα τα δεις σε αλλη κονσολα οσο η Nintendo βγαζει κονσολες οποτε ξερεις απο την αρχη τι αγοραζεις και δεν εχεις παραπονα!
γιαυτο δες τι γινεται σε ολες τις κονσολες πριν κατακρηνεις τους αγοραστες τις Nintendo που στο κατω κατω δεν ειχα ποτε παραπονο για τιν κονσολα τους (φυσικα και υπαρχουν παραπονα παντου και παντα κανεις δεν ειναι τελειως) αλλα ενας Nintendo fan (και οχι τα fanboy αλλων ετεριων που αποκαλουντε ψεματα fanboys και δεν ξερουν ουτε 5 τιτλους κορηφει προηγουμενης κονσολας)δεν εχει παραπονω γιατι ξερει τι αγοραζει και αν θελει δεν αγοραζει.
να συνεχεισω ποσο αδικος εισαι δεν εχει νοημα και ουτε ειναι καλο. γνωμη σου αλλα μου φαινεται λαθος

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

ναι hayatevo9 αυτα που ακουγαμε περιφουσκα και εντυποσιασμου ξεχασες να τα πεις.....
που ολοι λεγανε οτι το Wii ειναι φουσκα και θα ξεφουσκοσει και πολλες αλλες βλακιες που τετοια φουσκα που να βγει πρωτη να πουλαει σαν τρελο! με τετοιο ανταγωνησμο και να μην σπαει μετα απο τοσα χρονια ουτε με μπαμπαλου δεν γινεται.....
αυτα ειναι βλακιες κατα την γνωμη μου την αγοραζουν ακομα την κονσολα σε σεβαστο αριθμο αν βαλεις το ποσο πουλησε συνολικα ακομα ξεγελιουντε και την αφηνουν στο σαλονιτους? δεν το νομιζω

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

rodi μην ξεχνάς ότι κ το resident evil 4 το είχε αποκλειστικότητα το game cube κ το πήρε το play station 2. απλά αυτές οι ανταλλαγές αποκλειστικότητων στη παρούσα γενιά δε γινόταν γιατί το Wii ήταν υποδεέστερο των άλλων 2 (φαντάζεσαι ένα gears η ένα uncharted στο Wii? Απλά θα γελούσαμε)

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

hayatevo9 οταν μηλαω για αποκληστικοτιτες λεω για first party games Που δεν αλλαζουν ποτε ξερεις τι θα παιξεις και δεν θα το δεις ποτε σε αλλη κονσολα
επησεις το resident evil 4 το ξεραμε απο την αρχη οτι ηταν αποκλιστικοτιτα ενος χρονου γιατι μου ελεγε ενας φιλος μου να του δανησω gamecube γιατι βαριοταν να περιμενει 1 χρονο.... (οπως κανει η Μ$ σαυτιν τιν γενια κληνει κατι μηνες η χρονο)
δεν φταιει μονο η δυναμη για το Wii γιατι ηδαμε αποκληστικοτιτες οπως το contuit, pandoraw towe,r last story, xenoblade η παλιοτερα resident evil remake -zero eternal darkness και αλλα στο Wii που δεν γελαει κανενας...........
ποιο πολυ φταιει οτι η ξεροκεφαλη Νintendo τοτε δεν ηθελε να πεσει απο τον εγοησμο και να κλησει συμφωνιες οπως η Μ$ ειδες τελευταια αρχηζει και κληνει και δεν βλεπω κανεναν να γελαει με το xenobalde ουτε με ολα τα υπολιπα ειδες πουθενα εσυ αστειο ? :Ρ :Ρ :D

hayatevo9 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

rodi δε με κατάλαβες, εννοώ ότι καλώς η κακώς παιχνίδια σαν το uncharted ή το gears βασίζονται αρκετά στον οπτικό τομέα και το wii είναι μια γενιά πίσω δεν υπήρχε περίπτωση η Naughty Dog ή η Epic Games να θέλουν να κάνουν συνεργασία με μια κονσόλα που ανήκει ακόμη στη προηγούμενη, κατά βάση, γενιά γιατί μόνο και μόνο τα γραφικά (στα οποία δίνουν πολλή σημασία) θα ήταν πολύ κατώτερα από των 360/ps3
Εκτός αυτού οι αλλαγές αποκλειστικοτήτων μεταξύ των κονσολών γίνονται περισσότερο με ΜΣ και Σονυ γιατί η Ν έχει ακολουθήσει διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του gaming από τις άλλες 2 κι όχι γιατί επειδή είναι Nintendo, όπως είπες (αναφέρομαι περί αποκλειστικοτήτων που μίλησες πριν)

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

κατα την γνωμη μου η καθε ετερια αν πηγενε εκει η Nintendo η οποια αλλη εχει την αδυναμη κονσολα (φαινεται οτι ειναι πολυ ποιο κατω στα γραφικα) και ελεγε η Nintendo "Ε θελω ενα παιχνιδι αποκληστικα για την κονσολα μου τοσα λεφτα θα παρεις αναλαμβανω εγω διαφημησεις και μεταφορικα" καμια ετερια δεν θα ελεγε οχι γιατι λεφτα θα εβγαζαν δεν το κανουν για εμας να εχουμε γραφικαρες :Ρ ασε που και το Wii αν θελουν μπορει να εχει πολυ καλα γραφικα! Στυλ resident evil remaike & zero για παραδειγμα. και αυτο το λεω γιατι και στο gamecube αλλα και στο N64 που και η δυο κονσολες ηταν ισα η δυνατοτερες απο τον ανταγωνησμο ουτε εκει δεν υπηρχε συνεργασια με αλλες ετεριες (κατι ψηλα παλι) και τοτε δεν ηταν καθολου προβλημα τα γραφικα οποτε αφου δεν ηταν τα γραφικα το θεμα τοτε τι ειναι? στις αλλες κονσολες και στο Wii μεχρι προσφατα? μηπως η nintendo δεν ηθελε να κλεισει και βασιζοταν στα δικατις παιχνιδια και περιμενε να την παρακαλεσουν να βγαλουν παιχνιδια?
ειναι ξεροκεφαλη γιαυτο και μονο δεν βλεπαμε σε τρις γενιες κονσολων καλες συνεργασιες γιατι τα γραφικα δεν ηταν προβλημα και η δυναμη

mortalgod - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

στο darksiders 2 θα δουμε τι και πως....
launch τιτλος του wii u και ερχεται και στα 3 συστηματα...
μακαρι να ειναι ψεμματα!

diver_gr - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ρε παιδιά που είναι το περίεργο ότι το Wii U ίσως να είναι και λίγο κατώτερο του XBOX360/PS3? καθόλου ακραία απόψη και πολή λογική από τη στιγμή που η Ninty :

1) Ποτέ δε κυνηγούσε της επιδόσεις.

2) Στη τωρινή της γενιά έβγαλε το Wii το οποίο παρόλο που είναι πολύ νεώτερο του πρώτου ΧΒΟΧ δεν καταφέρνει να το ξεπεράσει σε ισχύ .Tη καθόμαστε και λέμε τώρα βγήκε το Wii είναι 5 χρόνια νεώτερο του ΧΒΟΧ αλλά το ΧΒΟΧ παρόλο τεχνολογίας 2001 καταφέρνει να είναι ισχυρότερο .

Και θίγεστε τώρα που μπορεί και είναι λογικό σύμφωνα με την ιστορία της Nintendo να βγάλει ένα ακόμα σύστημα κατώτερο των τωρινών κονσολών .

Όχι ότι έχω κάτι με τη Ninty αλλά το θέμα τεχνολογία - επιδόσεις ποτέ δεν ήταν ο δυνατός της τομέας.Είτε σας αρέσει είτε όχι αυτή είναι η αλήθεια .Κάθεστε μαλώνετε και κοντραρίζεστε υποστηρίζοντας με πείσμα απόψεις χωρίς να ξέρετε τίποτα απολύτως . Κάνεις ακόμα δεν ξέρει τίποτα όλα είναι θεωρίες και φήμες .

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

diver_gr εκτος απο το Wii ολα τα αλλα τα μηχανηματα της Nintendo κυνηγουσαν επηδοσεις θες το snes - N64 - gamecube και θα καταλαβεις
επηδη δεν τις βγηκε η δυναμη στο N64 - gamecube το γυρισε στο Wii για να βγαλει εσωδα.
συμφωνα με την ιστορια της Nintendo Λοιπον ειναι λογικο οτι θα ειναι ποιο δυνατο το Wii U απο τα τορινα

Jonny-S72 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Σκεφτείτε και αυτό : Δεν θα κάνει το WiiU ταυτόχρονα rendering και στην τηλεόραση αλλά και στο tablet? Άρα ΠΡΕΠΕΙ να είναι εξ'ορισμού πιο ισχυρό απ΄τα 360 & PS3 για να το πετύχει αυτό (ή μήπως θα μεταφέρει την δράση στο tablet μεσω streaming ; διορθώστε με αν κάνω λάθος σ'αυτό)

Άντε να έρθει σε 2 μήνες η έκθεση Ε3 για να πάψει επιτέλους αυτή η φημολογία "πιο ισχυρό απ΄τα PS3/360", "πιο αδύναμο απ'τα PS3/360" κ.ο.κ.....

diver_gr - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Από που και ως που το Gamecube κυνηγούσε επιδόσεις?τόσο το Gamecube όσο και το Wii είναι κατώτερα σε επιδόσεις από το ταπεινό ΧΒΟΧ του 2001......τη λέμε τώρα.

Όσο για το PS2 ένα κλικ καλύτερο ήταν και αυτό με το ζόρι . Επίσης ανέφερες επιδόσεις στο Ν64? LOL ε.......την εποχή του CD ήρθε με catridge . Επιδόσεις σε τη? στα θολά γραφικά λόγο της περιορισμένης μνήμης? ή στο ήχο λόγω catridge ?εκτός αν μου διαφεύγει κάτι θα ήθελα να το μάθω σε παρακαλώ.

Η μόνη κονσόλα που έβγαλε η Nintendo η οποία ήταν και με υπεροχή καλύτερη από τον ανταγωνισμό ήταν το SNES . Πολύ ποιο ισχυρό από το Mega drive , περισσότερα χρώματα , ειδικά εφφέ , Mode 7 και πάει λέγοντας .Από εκεί και πέρα όμως το χάος.

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

αφου το gamecube συγκρινοταν με το Xbox (αν και ποιο ισχηρο το xbox) και ηταν ποιο δυνατο απο το Ps2 λες να μην κυνηγουσε την δυναμη? για σκεψου ;) αν δεν τιν κυνηγουσε το gamecube Θα ειχε δυναμη παλι πρωηγουμενεις γενιας Ps1 δηλαδη ;) πολυ απλο οπως και με το Wii δεν ειχε και κοιτουσε στα ισια της αλλες κονσολες που συμενει οτι κυνηγουσε επιδοσεις ειναι απλο ;)
-
το catridge που κολλαει με τις επιδοσεις του συστιματος? μεσο αποθηκευσεις ειναι με μεγαλυτερες ταχυτιτες κιολας και ετρεχε στα 64bit ενω το ps1 στα 32 αυτο δεν ειναι επιδοση? και ειχε ελαχιστα καλυτερα γραφικα επησεις απο το Ps1 αποσο ξερω.
-
οποτε αφου και το N64 ειχε 64 bit Και κουτουσε τους αλλους ανετα στα ματια και το gamecube επησεις ειχε ιδια δυναμη αυτοματος σημενει οτι κινηγουσε επιδοσεις και σταματισε με το Wii να κυνηγαει γιαυτο και ειναι μια γενια πισω ενω τα αλλα δεν ηταν δεν βλεπω πουθενα στις ιστορια να λεει οτι παντα η Nintendo δεν κυγηγουσε επηδοσεις.....
ουτε να λεει οτι παντα ηταν μια γενια πισω εκτος τιν τορινη

ASUS85 - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ελπίζω να είναι φήμες...

diver_gr - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ρε Rodfire με ρωτάς που κολάει το catridge σε θέμα επιδόσεων? Για ξαναδιάβασε των ποστ μου , κάπου νομίζω ότι αναφέρω τον ήχο .Επίσης το catridge κολάει στο γεγονός ότι λόγο μικρής χωρητικότητας δεν μπορούσαν να βάλουν καλά textures για αυτό και βλέπαμε εκατοντάδες παιχνίδια με θολά textures στο N64 . Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις ή αν δεν το γνωρίζεις τότε τζάμπα η συζήτηση να καθόμαστε και να εξηγούμαι πράγματα τα οποία είναι γνωστά από τη προηγούμενη δεκαετία.

RODIFIRE - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

diver_gr εγω δεν εχω προσεξει τιποτα για textures ουτε εχω ακουσει ποτε και δεν το ξερω αν υσχηει ομως το οτι εχει κασετες το Ν64 ξερεις οτι δεν το επελεξε σωστα? οτι ηταν ετοιμη να βγαλουν μαζι με τιν Sony και την εκανε η Sony για δικιατις κονσολα και αναγκαστικα εβγαλαν οτι ειχαν γιατι δεν προλαβεναν για συμφωνιες με αλλες ετεριες.
εχω παιξει κοινα παιχνιδια οπως το resident evil και καποια αλλα και στα 2 χωρις να διαπιστοσω καμια διαφορα ουτε θολαδα ουτε τιποτα αλλα το θεμα εινια αλλο, ΑΝ η Nintendo δεν κοιτουσε τις επιδοσεις θα εβγαζε καθε φορα τεχνολογικα μια γενια πισω οχι ομοια! αυτην δεν ειναι η ουσια μας?αυτο δεν λες οτι ειναι λογικο οτι και στο Wii και σε παλιοτερα ηταν ετσι γιαυτο ειναι λογικο οτι θα γινει και στο Wii U? και εκει σου απανταω εγω ακομα και ο ηχος να μην ηταν καλος και τα textures Να ηταν θολα οπως αναφερεις παλι η επιδοσεις ηταν παρομιες! αφου μου σιγκρινεις το N64 με το ps1 το gamecube με το xbox ειανι ολοφανερο οτι ειχαν επιδοσεις σωστα? γιατι να μου συγκρινεις το Wii με το ps3 ειναι αδυνατο (επιδη ειναι η πρωτη κονσολα που δεν τους ενοιαξε η επιδοσεις και πετυχαν) αρα η ουσια ειναι οτι μεχρι πριν Wii παντα κοιτουσαν επηδοσεις (χωρις αυτο να συμενει οτι ειχαν τις καλυτερες και την ποιο δυνατι κονσολα αλλα ειχαν παρομια και αυτο μετραει) και εκει φαινεται οτι αυτα που ειπες στην αρχη ειναι λαθος ;)

foivosfoivos - πριν από 1 χρόνο και 2 μήνες

Ειναι πολυ ανοητο να πιστευει καποιος τετοιες φημες. Πολυ κομπλεη με την Νιντεντο. ΕΛΕΟΣ.

KingTiger - πριν από 1 χρόνο και 1 μήνα

Και το Wii ηταν πολυ κατωτερο τεχνολογικα απο τους ανταγωνιστες του αλλα εσπασε ταμεια, θα δουμε

Κλεισιμο <-- --> Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα βελάκια στο πληκτρολόγιο για να μετακινηθείτε μεταξύ των εικόνων

gameover Latest news

H Nintendo κλείνει servers του Wii
H Nintendo κλείνει servers του Wii
Που αφορούν, φυσικά, σε online υπηρεσίες (7 σχόλια)
Κλείσιμο της Junction Point από τη Disney
Κλείσιμο της Junction Point από τη Disney
To studio του Warren Spector παύει τη λειτουργία του λόγω "αλλαγής προτεραιοτήτων" (4 σχόλια)
Σύντομες εκπτώσεις στο Xbox Live
Σύντομες εκπτώσεις στο Xbox Live
Μέχρι τις 14 Ιανουαρίου θα βρείτε ευκαιρίες σε τίτλους και DLC της 2K Games (4 σχόλια)
Τα νέα downloads της Nintendo
Μια αρκετά πλούσια εβδομάδα (4 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Και από βδομάδα τα λέμε στο WiiU eShop... (2 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Οι μέρες μετράνε αντίστροφα για τα εγκαίνια του Wii U eShop... (3 σχόλια)
Το The Last Story δικαιώνει την XSEED
Το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της εταιρείας μέχρι σήμερα  (14 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Όλο το νέο διαθέσιμο περιεχόμενο της εβδομάδας (3 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Ξεχωρίζουν τα Pokedex 3D Pro και Shock Troopers (2 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Το Monster Shooter για το 3DS να κλέβει τις εντυπώσεις (3 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Πλούσιο περιεχόμενο για το 3DS (4 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Ικανοποιητικό περιεχόμενο για αυτή την εβδομάδα (3 σχόλια)
Και στο Wii U το The Amazing Spider-Man
Έρχεται την άνοιξη του 2013 με έξτρα δυνατότητες και όλα τα DLCs στο δίσκο (5 σχόλια)
Ρεκόρ για το NBA 2K13
Έγινε ο τίτλος με τις "ταχύτερες" πωλήσεις στην ιστορία του franchise (14 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Ελάχιστο περιεχόμενο με το Pokemon Dream Radar να ξεχωρίζει (3 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Φτωχό περιεχόμενο για ακόμη μια εβδομάδα (5 σχόλια)
Τα νέα downloads της Nintendo
Με το Balloon Pop Remix να κλέβει την παράσταση (3 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Όλο το νέο περιεχόμενο αυτής της εβδομάδας (4 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Όλες οι νέες κυκλοφορίες για τις online υπηρεσίες της Nintendo (2 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Όλο το νέο διαθέσιμο περιεχόμενο αυτής της εβδομάδας (2 σχόλια)
Στις 28/9 το Inazuma Eleven Strikers για το Wii
Γίνε εσύ ο ποδοσφαιρικός αστέρας της ομάδας  (3 σχόλια)
Ο Andrew Lloyd Webber γίνεται βιντεοπαιχνίδι
Έρχεται στο Wii στις 14 Σεπτεμβρίου  (5 σχόλια)
Τα εβδομαδιαία downloads της Nintendo
Όλο το νέο περιεχόμενο αυτής της εβδομάδας (1 σχόλια)
Περισσότερα News

gameover Latest reviews

Project Zero 2: Wii Edition

Κοίτα το πουλάκι και χαμογέλα!  (17 σχόλια)

Pandora's Tower
Απρ 20, 2012 | 29 σχόλια
Mario Party 9
Μάρ 08, 2012 | 22 σχόλια
The Last Story
Μάρ 02, 2012 | 32 σχόλια
Boom Street
Φεβ 09, 2012 | 10 σχόλια

Περισσότερα Reviews