Η πιο τρελή εισβολή εξωγήινων που έγινε ποτέ!
Είναι τρελοί αυτοί οι εξωγήινοι!
Τα στούντιο Pandemic έχουν εξελιχθεί στα πλέον περιζήτητα των τελευταίων μηνών. Μετά την εξαιρετική εργασία τους σε παιχνίδια όπως τα Full Spectrum Warrior, Star Wars Battlefront και Star Wars: Republic Commando, ενώνουν τις δυνάμεις τους με την THQ, προκειμένου να προσφέρουν στο κοινό ένα από τα διασκεδαστικότερα και πλέον παράξενα παιχνίδια της αγοράς. Το Destroy All Humans είναι εμπνευσμένο από τις ταινίες καταστροφής με εξωγήινους που άνθισαν στις δεκαετίες 1950 και 1960. Σε αντίθεση με άλλους τίτλους, στους οποίους ο παίκτης καλείται να σώσει τη Γη από την εισβολή σατανικών εξωγήινων πλασμάτων, στο Destroy All Humans ελέγχει έναν αριθμό από παράξενα πράσινα πλάσματα με μεγάλα κεφάλια και τεράστια μάτια. Δύο πράγματα χαρακτηρίζουν το νέο παιχνίδι της THQ και αυτά είναι το εξαιρετικό και άφθονο χιούμορ και η υπέροχη μηχανή γραφικών που έχει χρησιμοποιήσει η Pandemic.
Παρόλο που το παιχνίδι έχει ανακοινωθεί από την Ε3 2004 και έχει ημερομηνία κυκλοφορίας τον Απρίλιο του 2005, η έκδοση που έφτασε στα γραφεία του GameOver από τη Zegetron ήταν πολύ πρώιμη. Όλα τα μοντέλα των χαρακτήρων ήταν στατικά –εκτός των εξωγήινων- και κινούνταν σαν μαριονέτες. Επίσης, ο ήχος και η μουσική έλλειπε από αρκετά σημεία. Όμως αυτό που είδαμε και μας εξέπληξε ήταν η πολύ υψηλή λεπτομέρεια στα γραφικά, οι σουρεαλιστικές φωτοσκιάσεις -που τείνουν πλέον να γίνουν συνώνυμες με της Pandemic- και μια σειρά από ειδικές κινήσεις που σας εγγυόμαστε πως θα σας ξετρελάνουν. Για παράδειγμα, με την άφιξη των εξωγήινων στον πλανήτη μας, βρισκόμαστε σε μια φάρμα. Ο διαβολικός και κατεργάρης χαρακτήρας που ελέγχουμε, χρησιμοποιεί έναν αριθμό από τηλεπαθητικές ικανότητες για να βασανίσει τα πλάσματα που συναντά στο δρόμο του, έτσι ώστε να αποσπάσει τις πληροφορίες που ζητά.
Τώρα, το να σηκώνεις στον αέρα μια αγελάδα ή ένα κοτόπουλο, να τα εξαπολύεις εκατοντάδες μέτρα μακριά και –αν θες- να διαβάζεις τη σκέψη τους, πραγματικά δεν περιγράφεται. Το γέλιο δεν έχει τελειωμό και εκτιμάμε πως τελικά το παιχνίδι της THQ βασίζεται περισσότερο από όλα στο κωμικό στοιχείο για να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Το σίγουρο είναι πως είναι νωρίς για να εκτιμήσουμε την τελική αξία αυτού του τίτλου. Σύντομα περιμένουμε μια ολοκληρωμένη έκδοση από τη Zegetron έτσι ώστε να σας αναλύσουμε εκ βαθέων όλα τα θετικά και αρνητικά αυτού του –κατά τα άλλα- πολλά υποσχόμενου τίτλου.
Κυκλοφορία: Απρίλιος 2005
{nomultithumb}