MotoGP: Ultimate Racing Technology 3

H THQ ετοιμάζει το τρίτο μέρος της δικής της πρότασης στην κατηγορία MotoGP

Απόλυτη αγωνιστική τεχνολογία

Όπως είναι γνωστό η Namco δημιουργεί εδώ και χρόνια και κατά αποκλειστικότητα τη σειρά των παιχνιδιών MotoGP για το PlayStation 2. Την αντίστοιχη άδεια χρήσης του συναρπαστικού αυτού μηχανοκίνητου αθλήματος για την κονσόλα της Microsoft την έχει η THQ, η οποία προσεγγίζει την κατηγορία με έναν αρκετά διαφορετικό τρόπο προσφέροντας έτσι στο κοινό κάτι ξεχωριστό. Σε αντίθεση με τα παιχνίδια της Namco που είναι πολυσύνθετα και διαμορφώσιμα ανάλογα με τα γούστα του παίκτη (σε ό,τι έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις μεταξύ ρεαλισμού και arcade οδήγησης), τα αντίστοιχα της THQ ρίχνουν το βάρος τους στην arcade δράση και στο εξαιρετικό και, ίσως καλύτερο μέχρι σήμερα, online στοιχείο.

Είναι αλήθεια πως με τα δύο προηγούμενα MotoGP: Ultimate Racing Technology, οι Έλληνες παίκτες έχασαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα από τα καλύτερα online racers της τρέχουσας γενιάς παιχνιδομηχανών και, όπως θα περιμένατε, το ίδιο θα συμβεί και με το τρίτο μέρος της σειράς.

Αυτό δεν σημαίνει πως το επερχόμενο παιχνίδι της THQ είναι φτιαγμένο με γνώμονα μόνο το online gaming, μιας και προσφέρει ένα εξαιρετικό career mode για έναν παίκτη, που τον φέρνει αντιμέτωπο με τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου, μέσα σε δεκάδες επίσημες και μη διαδρομές του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Αν και το DVD που έφτασε στα χέρια μας δεν ήταν η τελική έκδοση του παιχνιδιού, το Ultimate Racing Technology 3 δείχνει από τώρα έτοιμο να κερδίσει τα πρωτεία της κατηγορίας. Σε αντίθεση με το πρόσφατο Moto GP 4 της Namco, το τρίτο παιχνίδι της THQ κάνει χρήση των κατηγοριών 500 GP, Extreme 600, Extreme 1000 και Extreme 1200, δηλαδή περιέχει μόνο μια από τις κύριες κατηγορίες του παγκόσμιου πρωταθλήματος και τρεις «μεγάλες» κατηγορίες, οι οποίες λειτουργούν περισσότερο ως πλατφόρμες δοκιμών νέας τεχνολογίας, παρά ως επίσημες κατηγορίες.

Αυτό που ξεχωρίζει από τα πρώτα δευτερόλεπτα του αγώνα, είναι η καταπληκτική μηχανή γραφικών που έχει χρησιμοποιήσει η ομάδα ανάπτυξης Climax, μια μηχανή που «τρέχει» στα 60 frames το δευτερόλεπτο, προσφέροντας άκρως ρεαλιστική και ομαλή κίνηση. Επιπροσθέτως, έχουμε να κάνουμε με εξαιρετικά σχεδιασμένες μοτοσικλέτες –αλλά και αναβάτες- που χρησιμοποιούν animation τελευταίας τεχνολογίας για την απόδοση των κινήσεων και των physics τους.

Στον τομέα της απεικόνισης συναντήσαμε και πληθώρα από κάμερες (6 στο σύνολό τους), οι οποίες είναι τρίτου και πρώτου προσώπου, όμως διαφοροποιούνται μεταξύ τους από ένα σημαντικό χαρακτηριστικό. Κάθε άποψη έχει δύο modes, με το πρώτο να κρατά την κάμερα κολλημένη πίσω από τον αναβάτη όποια και αν είναι η κλίση της στροφής ή του σώματος. Όμως το δεύτερο, εξομοιώνει την κίνηση του κεφαλιού του οδηγού, με συνέπεια να έχουμε ένα πολύ επιτυχημένο και ρεαλιστικό εφέ κλίσης. Με αυτό το εφέ η απεικόνιση στην οθόνη αλλάζει γωνία, δίνοντας στον παίκτη την αίσθηση που θα αποκόμιζε οδηγώντας μια μοτοσικλέτα στην πραγματικότητα. Ως λάτρεις των δικύκλων, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως το εφέ που δημιούργησε η Climax είναι ό,τι πιο κοντινό στην πραγματική οδήγηση μοτοσικλέτας.

Για την απεικόνιση του Ultimate Racing Technology 3 θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά περισσότερα, καθώς το παιχνίδι της THQ διαπρέπει σε αυτόν τον τομέα, όμως αποφασίσαμε να σας κρατήσουμε σε αγωνία μέχρι να φτάσει η στιγμή που θα ετοιμάσουμε την πλήρη παρουσίασή μας.

Στα θετικά στοιχεία του επερχόμενου παιχνιδιού καταγράψαμε το υψηλό επίπεδο customization μηχανής και αναβάτη, μια επιλογή που επιτρέπει την πλήρη διαμόρφωση της εμφάνισης της μοτοσικλέτας με αυτοκόλλητα, λογότυπα, χρωματισμούς και άλλα, καθώς επίσης και της οδηγικής συμπεριφοράς και απόδοσής της. Λίγες ήταν οι κατηγορίες αγώνων στην έκδοση που δοκιμάσαμε (υπήρχαν μόνο τα Instant Action, Career και Online), όμως νομίζουμε πως είναι αρκετά. Το MotoGP: Ultimate Racing Technology 3 διαφαίνεται να εξελίσσεται στο καλύτερο μέρος της σειράς. Ακόμη και στην παρούσα φάση το παιχνίδι δείχνει έτοιμο προς κυκλοφορία και οι λίγοι μήνες που έχουν απομείνει στην Climax για τις όποιες βελτιώσεις θελήσει να κάνει, μόνο καλύτερο μπορούν να το καταστήσουν. Υπομονή λοιπόν μέχρι το φθινόπωρο. Εκτός της έκδοσης Xbox, η THQ ετοιμάζει μια αντίστοιχη για PC που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα.

Κυκλοφορία Σεπτέμβριος 2005

{nomultithumb}

Exit mobile version