Προς τη γυναικεία αγορά εστιάζει η Microsoft
Σε συνέντευξη που έδωσε στην ιστοσελίδα theinquiry.net, ο υπεύθυνος του τομέα Xbox της Μεγάλης Βρετανίας, Stephen McGill δήλωσε πως η Microsoft προσπαθεί να επεκταθεί και στην καινούργια αγορά των θηλυκών gamers, σχεδιάζοντας παιχνίδια που θα είναι πιο φιλικά προς τις γυναίκες και γενικότερα μειώνοντας την έμφαση της διαφημιστικής καμπάνιας προς τα αγόρια της εφηβικής ηλικίας. Η Microsoft δεν είναι η πρώτη εταιρεία που προσπαθεί να φέρει το “ασθενές” φύλο στον χώρο των βιντεοπαιχνιδιών, όμως με το 90% των παιχνιδιών να ασχολούνται με βία και τα εξώφυλλα των περισσοτέρων από αυτά να είναι στολισμένα με αιθέριες υπάρξεις που είναι σχεδόν αδύνατο να συναντήσεις στην πραγματική ζωή, δε νομίζουμε πως είναι εύκολο να δελεάσεις τις δεσποινίδες και να τις αποτρέψεις από το να βγουν για ψώνια και αντί αυτού να ξεκινήσουν ένα νέο deathmatch στο Xbox Live.
{nomultithumb}