Shadow the Hedgehog

H Sega δοκιμάζει ξανά να περάσει το ταχύτατο Sonic gaming στις τρεις διαστάσεις

H Nέμεσις του Sonic

Από την εποχή του Dreamcast και την κυκλοφορία του πρώτου Sonic Adventure, η Sega κάνει τεράστιες προσπάθειες να μεταφέρει το ταχύτατο και φρενήρες gaming της σειράς Sonic στις τρεις διαστάσεις. Τα αποτελέσματα όλων αυτών των προσπαθειών ήταν και παραμένουν αμφιλεγόμενα, αφού πολλοί παίκτες δεν μπόρεσαν ποτέ να αποδεχθούν το πέρασμα του Sonic στις τρεις διαστάσεις, ενώ άλλοι το λάτρεψαν. Η συνταγή και η προσπάθεια βελτίωσής της, συνεχίστηκε με το Sonic Adventure 2 και το Sonic Heroes, παιχνίδια που συνοδεύτηκαν από μεγάλη εμπορική επιτυχία, αλλά που συνέχιζαν να υποφέρουν από τα γνωστά προβλήματα της μεταφοράς στη 3D εποχή. Τώρα, η Sega προσπαθεί να αλλάξει τα δεδομένα και να προσθέσει ένα ακόμη στοιχείο στη σειρά, ή για την ακρίβεια δύο. Το πρώτο είναι η παρουσία του Shadow, του αρνητικού αντιτύπου του Sonic ως κεντρικού χαρακτήρα και το δεύτερο η προσθήκη στοιχείων shoot ‘em’ up.

Το Shadow the Hedgehog συνεχίζεται λίγο μετά το τέλος του Sonic Adventure 2. Ο σκοτεινός αντίπαλος του Sonic μόλις έχει ξεφύγει από τον θάνατο και προσγειώνεται, πάσχοντας από αμνησία σε έναν ξένο πλανήτη. Σε αυτόν τον πλανήτη, που διοικείται από έναν σατανικό δικτάτορα, έχει ξεσπάσει ένας πόλεμος και ο Shadow βρίσκει τον εαυτό του ανάμεσα στις δύο παρατάξεις, χωρίς να έχει καμία ανάμνηση από το παρελθόν του.

Αναγκάζεται λοιπόν να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του για να μπορέσει να σώσει τη ζωή του, αλλά και να αποκαλύψει ένα μυστήριο που κρύβεται πίσω από τον δικτάτορα, αλλά και την ίδια του την ύπαρξη. Το σκηνικό που έχει στήσει η Sega είναι ενδιαφέρον, σκοτεινό και αρκετά διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθίσει στη σειρά Sonic. Σίγουρα χρειάστηκε θάρρος από πλευράς της αγαπημένης ιαπωνικής εταιρείας για να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο και να διαφοροποιήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό της σειρά και αυτό είναι κάτι που πρέπει να της το αναγνωρίσουμε. Παρόλα αυτά, το Shadow The Hedgehog έχει το δικό του μερίδιο προβλημάτων, τα οποία που θα δούμε ευθύς αμέσως.

Τα παιχνίδια της Sega πάντα πρέπει να αντιμετωπίζονται με σεβασμό, αλλά το ίδιο ισχύει και για τις απαιτήσεις μας, οι οποίες, σε ό,τι έχει να κάνει με τη Sega βρίσκονται πάντα ψηλά. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας με την πρώιμη έκδοση του Shadow the Hedgehog βρεθήκαμε μπροστά σε ορισμένα θετικά και κάποια αρνητικά στοιχεία.

Τα αρνητικά εντοπίζονται στην εμμονή της Sega να προσπαθεί να φέρει στην 3D εποχή το gaming του Sonic, με τις προκαθορισμένες πορείες και το, σχεδόν αυτόματο, gameplay της μετάβασης του χαρακτήρα από το ένα σημείο του επιπέδου στο άλλο. Η Sega πρέπει επιτέλους να καταλάβει πως αυτό το είδος gameplay δεν μπορεί να υλοποιηθεί σωστά και πως δεν επιτρέπει στο μέσο gamer να μπορέσει να ακολουθήσει την ξέφρενη πορεία που απαιτείται. Ευχής έργο είναι πως, τα προβλήματα εντοπίζονται μόνο στην παραπάνω επιλογή της Sega. Από εκεί και έπειτα, έχουν προστεθεί ορισμένα στοιχεία βολών και κάποιες νέες μηχανικές που αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό τη φυσιογνωμία του Shadow.

O συνδυασμός των δύο αυτών στοιχείων (γρήγορο platform gaming και βολές) καθιστούν το Shadow the Hedgehog ως κάτι πραγματικά καινοτόμο στη σειρά, ενώ η δυνατότητα πορείας προς ένα «φωτεινό» ή ένα «σκοτεινό» μονοπάτι, τα οποία εναπόκεινται στις ηθικές επιλογές του παίκτη, είναι μια ακόμη καλοδεχούμενη προσθήκη.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη 3D μηχανή, είναι προφανές πως η Sega δεν προχώρησε στη δημιουργία μιας νέας, αλλά στη χρήση αυτής του Sonic Heroes. Αν και είναι νωρίς να μιλήσουμε για ποιότητα γραφικών, τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα. Η υψηλή ταχύτητα του παιχνιδιού δεν επιτρέπει σημαντικό επίπεδο λεπτομέρειας, αν και ο ίδιος ο Shadow είναι με διαφορά το καλύτερο πολυγωνικό μοντέλο που δημιούργησε η Sonic Team τα τελευταία χρόνια. Το Shadow the Hedgehog είναι μια διαφορετική πρόταση από τη Sega, που πραγματικά ελπίζουμε να κερδίσει μια σημαντική θέση στην αγορά. Αν η τελική έκδοση αποφύγει τις κακοτοπιές του preview κώδικα που δοκιμάσαμε, τότε είναι σίγουρο πως ο Shadow θα εξελιχθεί σε μια από τις πιο αγαπημένες φιγούρες του σύγχρονου gaming. Υπομονή μέχρι το Νοέμβριο, οπότε και θα δούμε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του (Xbox, PlayStation 2, GameCube).

Κυκλοφορία Νοέμβριος 2005

{nomultithumb}

Exit mobile version