Μπαίνουμε ξανά στην αρένα δοκιμάζοντας το νέο πόνημα των THQ και Yuke’s.
Μπείτε στην αρένα!
Άλλο ένα φθινόπωρο έφτασε, άλλο ένα wrestling game από την THQ και την Yuke’s κάνει την εμφάνιση του για το PS2. Αυτή τη φορά όμως τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά, ή για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, πολύ καλύτερα. Βλέπετε, σε αντίθεση με το WWE SmackDown vs. RAW που κυκλοφόρησε πέρυσι (το οποίο μάλλον θα λέγαμε ότι έκανε κάποια βήματα προς τα πίσω), η έκδοση του 2006 όχι απλά αναβαθμίζει σχεδόν σε όλους τους τομείς το franchise, αλλά προσθέτει τόσα νέα στοιχεία που κάνουν τον τίτλο να μοιάζει κυριολεκτικά αχανής. Πριν προχωρήσουμε στην περιγραφή των καινούργιων modes και των νέων στοιχείων, να πούμε ότι η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στο ίδιο το σύστημα μάχης, με την προσθήκη δύο νέων μετρητών, stamina και momentum.
Πιο συγκεκριμένα ο μετρητής stamina αναπαριστά την συνολική αντοχή του παλαιστή σας (η οποία μειώνεται κάθε φορά που τρέχετε ή κάνετε κινήσεις) και ο μετρητής momentum την εύνοια του κοινού, η οποία εξαρτάται από την ποικιλία των κινήσεων που θα εκτελείτε (αν θα δίνετε δηλαδή ένα καλό ή ένα βαρετό show). Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι με την ύπαρξη αυτών των δύο μετρητών αποτρέπεται η επαναλαμβανόμενη χρήση των ίδιων, δυνατών λαβών ή combos, η χρήση δηλαδή της γνωστής στρατηγικής του «κάνω συνέχεια τις ίδιες αποτελεσματικές κινήσεις και νικάω».
Αντιθέτως επιβάλλεται σχεδόν, η πιο αργή και στρατηγική αντιμετώπιση των αναμετρήσεων, κυρίως λόγω του μετρητή αντοχής, ο οποίος εάν αδειάσει μπορεί να ανατρέψει την όποια σας προσπάθεια σε δευτερόλεπτα. Για να μην συμβεί αυτό θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να στέκεστε και να αναπληρώνετε stamina κρατώντας πατημένο το select προσέχοντας παράλληλα να είστε σε θέση ασφαλείας. Αν και αυτό το στοιχείο είναι πέρα για πέρα ευπρόσδεκτο, ομολογουμένως η υλοποίηση του θα μπορούσε να είναι καλύτερη μιας και ο μετρητής φαίνεται να αδειάζει γρηγορότερα από ότι θα έπρεπε. Όσοι δεν έχουν βέβαια την διάθεση να συνηθίσουν αυτήν την αλλαγή υπάρχει η επιλογή απενεργοποίησης του stamina meter από τα Options.
Στον τομέα που κάνει μεγαλύτερη εντύπωση όμως το νέο SmackDown vs. RAW είναι στον αριθμό των διαθέσιμων επιλογών και modes. Για αρχή υπάρχουν διαθέσιμοι πάνω από εξήντα παλαιστές, με περισσότερες γυναίκες από κάθε άλλη φορά, και φυσικά η επιλογή να δημιουργήσετε τον δικό σας μέσα από μια απίστευτη ποικιλία επιλογών και ρυθμίσεων που σας επιτρέπουν να κάνετε ουσιαστικά ότι θελήσετε. Πέρα από αυτό, μπορείτε πλέον να σκηνοθετήσετε την είσοδο του χαρακτήρα σας στο ring (καθορίζοντας την τοποθεσία της κάμερας, τα διάφορα εφέ και χρώματα όπως και το στιλ των κινήσεων) όπως επίσης και να επιλέξετε μέσα από μια σειρά διαθέσιμων μαχητικών στιλ τα οποία παρουσιάζουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους και περιλαμβάνουν μεγάλη ποικιλία επιθέσεων.
Επίσης το SVR 2006 σας προσφέρει και το προσωπικό σας τρισδιάστατο locker room το οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε και να διακοσμήσετε με καινούργια αντικείμενα που θα αποκτάτε κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, σε περίπτωση που θελήσετε να ξεφύγετε για λίγο από το κυρίως παιχνίδι και να ασχοληθείτε με κάτι διαφορετικό. Όπως προαναφέραμε, το SVR 2006 περιέχει τόσα διαφορετικά modes που τον καθιστούν έναν ουσιαστικά αχανή τίτλο. Τα περισσότερα βέβαια έχουν εμφανιστεί και σε προηγούμενες εκδόσεις του franchise (Hell in Cell, Royal Rumble, Hardcore, Battle Royal κ.λ.π.) οι βελτιώσεις που έχουν γίνει όμως σε μερικά είναι ευπρόσδεκτες ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα καινούργια modes, Backstage Brawls, Buried Alive Match και Fulfill Your Fantasy. Αν και τα δύο τελευταία δεν θα λέγαμε ότι είναι και ότι πιο διασκεδαστικό από πλευράς gameplay, το concept είναι κάτι, αν μη τι άλλο, πρωτότυπο.
Αρκεί να σας πούμε ότι στο Fulfill Your Fantasy λαμβάνουν μέρος μόνο οι κυρίες του WWE, ντυμένες ως μαθήτριες, νοσοκόμες ή και σέξυ καθαρίστριες, και χτυπιούνται με μαξιλάρια για να καλύψουν τις φαντασιώσεις του αντρικού πληθυσμού. Από ότι φαίνεται η THQ πήρε ένα μάθημα από την Konami και το Rumble Roses σε αυτό το θέμα…
Ασφαλώς το δυνατότερο σημείο όλων αυτών τον modes είναι το multiplayer (offline ή και online για όσους έχουν αυτήν την σπάνια ευκαιρία) καθώς τότε είναι που αναδεικνύεται η πραγματική τους αξία. Μέχρι και έξι άτομα μπορούν να πάρουν μέρος σε μάχες με tag-teams ή και σε free for all αγώνες πάλης. Όσοι παίζουν μόνοι τους όμως δεν χρειάζεται να ανησυχούν μιας και το Season Mode επιστρέφει και αυτή τη φορά υπάρχει και ένα ολοκαίνουργιο General Manager Mode το οποίο σας επιτρέπει να ελέγξετε όλη την πορεία ενός πρωταθλήματος wrestling από την θέση του διοργανωτή και όχι μόνο (φιλοδοξώντας πιθανόν να αποτελέσει κάτι αντίστοιχο του football manager αλλά για τα wrestling games).
Το WWE SmackDown VS. RAW 2006 καταφέρνει να εντυπωσιάσει και με τον τεχνικό τομέα, στον οποίο έχουν υπάρξει αρκετές βελτιώσεις. Πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα των χαρακτήρων έχουν γίνει ακόμα πιο λεπτομερή ενώ το motion capture έχει συμβάλλει τα μέγιστα στο να υπάρξει ένα πιο φυσικό και πιο εντυπωσιακό animation. Υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία μουσικών επιλογών από γνωστούς καλλιτέχνες τις Metal και Rap σκηνής, ενώ και τα voice-overs στο Season Mode ακούγονται εμφανώς καλύτερα από την προηγούμενη έκδοση του παιχνιδιού.
Συνοψίζοντας μάλλον θα λέγαμε ότι πρόκειται για την καλύτερη έκδοση της σειράς τα τελευταία χρόνια. Μπορεί κάποια προβλήματα να υπάρχουν ακόμα (όπως για παράδειγμα η έλλειψη ενός ανεπτυγμένου AI), μπορεί κάποια modes να είναι πιο κουραστικά από ότι είναι διασκεδαστικά (όπως συμβαίνει με το καινούργιο Buried Alive Match) αλλά η προσθήκη όλων αυτών των στοιχείων και οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στους ήδη υπάρχοντες μηχανισμούς δεν είναι κάτι το αμελητέο. Αυτό που μετράει περισσότερο από όλα όμως είναι ότι το WWE SmackDown VS. RAW 2006 θα απασχολήσει ευχάριστα τους φίλους του είδους για περισσότερο διάστημα από κάθε άλλο παρόμοιο τίτλο. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως, σχεδόν ταυτόχρονα με την έκδοση για PlayStation 2, θα κυκλοφορήσει μια αντίστοιχη για το PSP. Αυτή η έκδοση για τη φορητή κονσόλα της Sony θα είναι απολύτως συμβατή με τη μεγαλύτερη, καθώς –μέσω σύνδεσης USB- οι δύο κονσόλες θα επικοινωνούν ανταλλάσσοντας δεδομένα.
Έτσι ο παίκτης θα μπορεί να παίζει έναν αγώνα στο PS2 -και αν θελήσει να φύγει από το σπίτι- να μεταφέρει την εξέλιξη του πρωταθλήματος στο PSP και να συνεχίσει εκεί. Στη συνέχεια, θα είναι εφικτή η μεταφορά των νέων δεδομένων από το PSP προς το PS2 και η συνέχιση των αγώνων στη μεγάλη κονσόλα.
Widescreen Όχι
Progressive Scan Όχι
PAL 60 Hz Όχι
Ήχος Stereo