Τέλος εποχής: Διακοπή παραγωγής του GameCube
Ήταν το 1999 (και στα πλαίσια της τότε κραταιάς έκθεσης ECTS) όταν ο γράφων είδε για πρώτη φορά το GameCube της Nintendo να σηκώνεται ψηλά από τα χέρια του θρυλικού Shigeru Miyamoto και το πλήθος που παρακολουθούσε τη σκηνή σε ένα γνωστό θέατρο του Λονδίνου να παραληρεί από χαρά. Σχεδόν οκτώ χρόνια μετά, ένα ιδιόμορφο κεφάλαιο της Nintendo κλείνει, καθώς η αντιπρόεδρος της Nintendo of America, Perrin Kaplan ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα GameDaily ότι η εταιρεία της έχει πλέον διακόψει την παραγωγή αυτής της κονσόλας. Όταν ρωτήθηκε αν η εταιρεία της έχει διακόψει και την υποστήριξη προς το GameCube, η Kaplan απάντησε θετικά, αναφέροντας ότι η προσοχή της Nintendo έχει πλέον εστιαστεί στα άκρως επιτυχημένα DS και Wii. Τέλος εποχής λοιπόν, για την τελευταία “αμιγώς gaming” κονσόλα της αγοράς, μιας και την εποχή που η Sony και η Microsoft προσέφεραν κάποιες “multimedia” λειτουργίες στα PS2 και Xbox, η Nintendo είχε ακολουθήσει άλλο δρόμο, ο οποίος ωστόσο δεν της απέδωσε τα αναμενόμενα και την ανάγκασε να τελειώσει την κούρσα της προηγούμενης γενιάς στην τελευταία θέση. Πέρα όμως από τα ψυχρά νούμερα και τα μερίδια της αγοράς, το GameCube θα μείνει στο μυαλό των gamers ως το σύστημα που τους προσέφερε ορισμένες από τις αρτιότερες στιγμές του gaming, με τίτλους όπως οι Eternal Darkness, Metroid Prime, Zelda: The Wind Waker, Resident Evil 4 και αρκετά ακόμα.
{nomultithumb}