GC 07: Τα παιχνίδια (pt.1)

Ποιες είναι οι εντυπώσεις που μας άφησαν τα Call Of Duty 4, Crysis και Tabula Rasa κατά τις δοκιμές μας στο GC 07

Ποιες είναι οι εντυπώσεις που μας άφησαν τα Call Of Duty 4, Crysis και Tabula Rasa κατά τις δοκιμές μας στο GC 07

Υπάρχουν ορισμένοι τίτλοι, οι οποίοι είτε επειδή κυκλοφορούν σύντομα, είτε επειδή ανήκουν στην κατηγορία των «ειδικών περιπτώσεων» δε γίνεται να παρουσιαστούν αυτόνομοι. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, το GameOver σας τους παρουσιάζει μέσα από μία συνοπτική περιγραφή μετά από όσα είδε κατά τη διάρκεια του Leipzig Games Convention 2007.

Call of Duty 4 (Activision)
Η σειρά Call of Duty έχει καταγράψει τη δική της ξεχωριστή ιστορία στο χώρο των first person shooters και φέτος η Infinity Ward αποφάσισε να κάνει το βήμα παραπάνω. Για πρώτη φορά, το franchise μεταφέρεται στο σύγχρονο πολιτισμό και απομακρύνεται από το περιβάλλον του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Τα γραφικά στο επίπεδο που είδαμε ήταν εκθαμβωτικά, ενώ και η λεπτομέρεια στο περιβάλλον ήταν αρκετά πλούσια. Στο κάτω μέρος της οθόνης κάνει πλέον την εμφάνισή του ο χάρτης, ενώ πλέον παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο η συνεργασία ανάμεσα στους συμμάχους. Δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε έναν αντίπαλο να επιτίθεται σε ένα δικό μας στρατιώτη και οδηγηθήκαμε σε αφοπλισμό και δολοφονία του. Τα lightning effects δείχνουν πιο καλοδουλεμένα από οποιοδήποτε άλλο μέρος της σειράς, ενώ σε αρκετά σημεία η ομάδα χρειάστηκε να συνεργαστεί για να περάσει από «δύσκολα» σημεία της πίστας (όπως πχ. ένας σιδερένιος φράχτης, που έπρεπε να «κοπεί» για να συνεχίσει η πορεία μας).

Η δράση ακόμα και εκτός πεδίου ενεργειών του πρωταγωνιστή είναι αρκετά πλούσια με εκρήξεις και διαπληκτισμούς να γεμίζουν το πεδίο της μάχης. Το Call of Duty 4 κυκλοφορεί ταυτόχρονα σε Xbox 360, PlayStation 3 και PC, με τις επιδόσεις τουλάχιστον για τα δύο home συστήματα να είναι ακριβώς ίδιες. Σε επίπεδο online, αξίζει να σημειώσουμε πως προσφέρεται δυνατότητα ταυτόχρονης δράσης για έως και 18 παίκτες σε PS3/Xbox 360 και έως και 64 παίκτες στο PC.

Crysis (EA)
Όταν σε ένα consumer show, η ΕΑ επιτρέπει να παίξει ο επισκέπτης ένα αρκετά μεγάλο τμήμα ενός επιπέδου του πλέον αναμενόμενου shooter της χρονιάς, τότε σίγουρα μιλάμε για μεγάλο πλεονέκτημα στα χέρια των διοργανωτών. Το Crysis αναμένεται μέσα στο 2007 ως ένα από τα πιο ποθητά παιχνίδια των τελευταίων ετών, μιας και είναι σίγουρο πως θα οδηγήσει πολλούς PC fans στην αγορά νέων συστημάτων με τις πιο ισχυρές κάρτες και τους πιο ισχυρούς επεξεργαστές. Την ώρα που οι φίλοι των FPS είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν το Crysis σε DirectX 9 στο booth της ΕΑ, το GameOver τρύπωσε με τη βοήθεια της ΕΑ στο ειδικό δωμάτιο παρουσίασης του τίτλου και απόλαυσε 25 λεπτά δράσης σε DirextX 10! Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που οι εικόνα δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξεις.

Η λεπτομέρεια στο περιβάλλον είναι τόσο απίστευτη που σίγουρα το Crysis προσφέρεται για αμφιθεατρικές προβολές! Τρέξαμε με διάφορα όπλα στο χέρι, κυληθήκαμε στα πιο αληθοφανή χορτάρια που έχουμε συναντήσει ποτέ, καταστρέψαμε αμέτρητα φυτά, εκτελέσαμε αντίπαλους στρατιώτες από αρκετές δεκάδες μέτρα απόσταση και γίναμε μάρτυρες της στρατηγικής που ακολούθησαν οι «δικοί» τους για να απαντήσουν. Προσπαθήσαμε να ξαφνιάσουμε μια περιπολία κολυμπώντας στη λίμνη στο κέντρο του επιπέδου (η απεικόνιση της επιφάνειας του νερού και των εφε φωτισμού είναι απλά…σοκαριστική), κυνηγήσαμε ένα κοπάδι από πάπιες για αρκετά μέτρα και δοκιμάσαμε τα zoom όλων των διαθέσιμων όπλων. 20 λεπτά ήταν αρκετά για να μας πείσουν ότι ήρθε η ώρα να προχωρήσουμε σε μία γερή αναβάθμιση πριν τις 16 Νοεμβρίου!

Tabula Rasa (NCSoft)
H εταιρία που έχει κάνει τέχνη της τα Massive Multiplayer Online RPGs επιστρέφει δυναμικά με ένα νέο τίτλο της κατηγορίας με έντονο action χρωματισμό. Μία εξωγήινη φυλή έχει επιτεθεί στη Γη και η ανθρωπότητα βρίσκεται εξορισμένη σε μία άκρη του σύμπαντος. Ο σκοπός της ομάδας προγραμματισμού όπως μας εξήγησε ο David Blundell (Product Manager της NCSoft) είναι να δώσουν για πρώτη φορά στο κοινό ένα MMO με όσο το δυνατόν μικρότερο interface, έτσι ώστε να μην μπερδεύεται ακόμα και ο πιο άπειρος χρήστης. Η ταχύτητα στην εξέλιξη της δράσης είναι αρκετά γρήγορη, ενώ ο χαρακτήρας επιβραβεύεται όσο περισσότερο συμμετέχει στη μάχη για την επιβίωση της ανθρωπότητας. Κάθε χαρακτήρας μπορεί να αλλάξει class οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμήσει, επιλέγοντας ωστόσο ανά συγκεκριμένο αριθμό levels μία κατεύθυνση για τις ικανότητες που επιθυμεί να έχει. Ο τίτλος εγκαινιάζει μάλιστα και τη δυνατότητα κλωνοποίησης, αφού σε οποιοδήποτε επίπεδο κι αν βρίσκεται ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει έναν νέο χαρακτήρα στο ίδιο ακριβώς! Αξίζει αναφοράς ακόμα το γεγονός ότι το 40% της δράσης του Tabula Rasa εξελίσσεται σε instances, ενώ και όλα τα NPCs κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του gameplay μάχονται ανελέητα μεταξύ τους.

Παύλος Παπαπαύλου

Διαβάστε αύριο 6/9 το δεύτερο μέρος του round up των παιιχνιδιών που είδαμε στο GC 2007, με αναφορές στα Assassin’s Creed, Wii Fit και Prototype.

Όλα τα ειδικά θέματα, τις συνεντεύξεις και τα νέα από το LGC 2007 -αφού απομακρυνθούν από την αρχική σελίδα- θα τα βρίσκετε συγκεντρωμένα στον ειδικά διαμορφωμένο τομέα του GameOver.

{nomultithumb}

Exit mobile version