Ο Brian Bright της Neversoft μιλά για τη νέα προσθήκη στη σειρά Tony Hawk’s
Ο Brian Bright της Neversoft μιλά για τη νέα προσθήκη στη σειρά Tony Hawk’s
Λίγες εβδομάδες πριν την κυκλοφορία του Tony Hawk’s Proving Ground, το XCN μάς προσφέρει μια συνέντευξη με τον υπεύθυνο σχεδιασμού του εν λόγω τίτλου σχετικά με την πορεία ανάπτυξής του και τις όποιες βελτιώσεις έχουν γίνει σε σχέση με το παρελθόν της σειράς.
Θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε την έννοια του ονόματος Proving Ground; Με ποιο τρόπο αποτελεί ο πιο πρόσφατος τίτλος «πεδίο απόδειξης» για τους παίκτες;
Το παιχνίδι εστιάζει στο να μπορείς ως skater, να βγεις εκεί έξω, και να κάνεις οτιδήποτε επιθυμείς. Υπό μια έννοια, το περιβάλλον και οι προκλήσεις είναι πεδίο απόδειξης για τον παίκτη ούτως ώστε να γίνει οτιδήποτε είδος skater επιθυμεί. Μπορεί να πάει στο Career route, και να αποκτήσει το δικό του Signature shoe. Μπορεί να πάει στο Rigging route και να γίνει αυθεντία στο να κατασκευάζει ράμπες. Ή, μπορεί να μπει στο Hardcore route και να δημιουργήσει ένα «underground» βίντεο web-zine. Η επιλογή ανήκει σε αυτόν.
Είναι προφανές ότι τα Nail the Grab και Nail the Manual modes αποτελούν επεκτάσεις της λειτουργίας Nail the Trick που υπήρχε στο Project 8. Πώς χρησιμοποιούνται αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα στο παιχνίδι;
Το σπουδαίο με τις Nail ικανότητες, είναι ότι ο παίκτης μπορεί να γίνει πραγματικά πολύ δημιουργικός στις φιγούρες του. Στο Nail the Grab οι αναλογικοί μοχλοί ελέγχουν τα χέρια του skater. Μπορείς να πιάσεις τη σανίδα με το αριστερό ή το δεξιό χέρι σε 4 διαφορετικά σημεία της σανίδας. Από εκεί μπορείς να αναποδογυρίσεις τη σανίδα, να την ξαναπιάσεις και μετά να μεταβείς σε νέο πιάσιμο ή να εκτελέσεις ένα Nail the Trick fliptrick. Επίσης, μπορείς να μεταβείς σε Nail the Manual mode, στο οποίο οι αναλογικοί μοχλοί ελέγχουν την κατανομή του βάρους στο πίσω και μπροστά πόδι του skater. Οι δυνατότητες αυτών των συνδυασμών είναι ειδικότερα λόγω του ότι μπορείς να συνδυάσεις όλα τα Nail modes με τον παραδοσιακό έλεγχο των Tony Hawk.
Η δυνατότητα check people (έναρξη μάχης με άλλους παίκτες στο παιχνίδι) ακούγεται αρκετά επιθετική – μπορεί να αξιοποιηθεί σε κάποιο συνδυασμό κινήσεων, ή είναι διαθέσιμη και για άλλους, «αντικοινωνικούς» λόγους;
Εντός του παιχνιδιού υπάρχει μια βασική βασική ιστορία, σύμφωνα με την οποία ο Dustin Dolin προσπαθεί να καταγράψει τμήμα ενός βίντεο στο FDR, αλλά το σημείο έχει ήδη κυριευθεί από τα μέλη μιας συμμορίας. Ο Dustin διδάσκει στον παίκτη πώς να κάνει check με το skate, και μαζί ξεκινάτε την εκκαθάριση όλης της περιοχής ούτως ώστε οι skaters να κερδίσουν ξανά τα παλιά τους σημεία. Το checking μπορεί να γίνει και με συνδυασμούς, ενώ διαθέτει και πολλαπλές αναβαθμίσεις. Μπορείς να αναβαθμίσεις τη δύναμη και την ακτίνα δράσης του, ώστε να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε αρκετούς κακοποιούς ταυτόχρονα. Δοκιμάστε το agro kicking (επιθετικά λακτίσματα) για να αποκτήσετε μέγιστη ταχύτητα και στη συνέχεια εκτελέστε check όταν έχετε πλήρη αναβάθμιση για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.
Το Tony Hawk είναι προφανώς το πλέον καταξιωμένο skateboard franchise – τι άλλο θα κάνετε για να προσφέρετε φρεσκάδα στη σειρά;
Φέτος «ξεζουμίσαμε» το παιχνίδι. Είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ παιχνίδι. Υπάρχουν 9 παράλληλες ιστορίες και 8 νέοι μηχανισμοί ο καθένας με 3 επίπεδα αναβαθμίσεων. Υπάρχει ένας εντυπωσιακός Video Editor, ο οποίος προσφέρει χαρακτηριστικά που δεν έχουν εμφανιστεί άλλη φορά γίνει σε παιχνίδι κονσόλας, ενώ δημιουργήσαμε και ένα Skate Lounge που μπορεί να παραμετροποιηθεί πλήρως και να μοιραστεί online. Επίσης, σημαντική είναι η δυνατότητα να μεταβεί ο παίκτης απευθείας σε online mode ενώ παίζει τη βασική ιστορία, να μαζέψει χρήματα από εκεί και να τα μεταφέρει πίσω στο story mode αυξάνοντας έτσι την online αξία του και βελτιώνοντας τη θέση του στα leaderboards. Έπειτα έχουμε τα Nail the grab και Nail the manual, τη δυνατότητα δημιουργίας skate parks ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στον κόσμο, τη αποθήκευση αυτών και η δυνατότητα να παιχτούν online…η λίστα θα μπορούσε να συνεχιστεί. Α, θυμήθηκα να αναφέρω ότι στο παιχνίδι περιλαμβάνεται και ένα demo με πέντε τραγούδια του Guitar Hero 3;
Φαίνεται ότι αυτή τη φορά έχετε εστιάσει έντονα στην κοινότητα, ειδικότερα με το video edition και την απευθείας μετάβαση στα online modes. Πως εκτιμάτε ότι θα αντιδράσουν οι οπαδοί της σειράς;
Το Tony Hawk 3 ήταν το πρώτο online παιχνίδι στο PS2. Η σειρά ήταν η πρώτη που αγκάλιασε τα online vaults (πλέον γνωστά ως DLC- downloadable content), και το Proving Ground ακολουθεί αυτή την παράδοση. Φιλοξενώντας online παιχνίδια στο δικό τους skate lounge, οι παίκτες μπορούν να μοιραστούν τα επιτεύγματα και τις παραμετροποιήσεις τους. Τα leaderboards του Video Editor επιτρέπουν στους παίκτες να δημοσιεύουν τα δικά τους videos και να κατεβάζουν άλλα. Μπορείτε ακόμα και να αποθηκεύετε τα videos άλλων παικτών στο σκληρό δίσκο σας αν το επιθυμείτε. Έχουμε κάνει πολλά στο Proving Ground για να προωθήσουμε την αλληλεπίδραση της κοινότητας και πιστεύω ότι οι φίλοι της σειράς θα το εκτιμήσουν.
Τι είδους Achievements έχετε για τους παίκτες;
Δημιουργήστε ένα πολύ καλό βίντεο, παίξτε 1000 online games (για τους hardcore), κάντε έναν κακοποιό να πετάξει ως την άλλη άκρη του χάρτη κάνοντας check επάνω του, βρείτε όλα τα mod spots στο παιχνίδι, βρείτε όλα τα πανομοιότυπα type of goals και άλλα. Έχουμε μερικά διασκεδαστικά και απαιτητικά achievements.
Πώς λειτουργούν τα διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας – Hardcore, Career και Rigging- στο παιχνίδι; Τι είδους παίκτης θα διάλεγε ποιο;
Το Proving Ground σάς επιτρέπει να παίξετε με τον τρόπο που επιθυμείτε. Μπορείτε να ακολουθήσετε το μονοπάτι του Career, αλλά ας πούμε ότι κοντεύετε να ολοκληρώσετε στο Tri City cοmp, μπορείτε να φύγετε, να πάτε να συναντήσετε τον Mike V ώστε να διδαχθείτε το Agro Kick και να εκτελέσετε ορισμένα επικά άλματα στο Hardcore path. Σε κρίσιμα κομβικά σημεία του παιχνιδιού θα δίδονται διαφορετικές επιλογές ανάλογες με το ύφος του skater. Δεν θα είστε ποτέ «κλειδωμένοι» σε ένα συγκεκριμένο ύφος skating.
Ευχαριστούμε για το χρόνο σας!
{nomultithumb}