O Sebastian Puel της Ubisoft μιλά για τη, μέχρι σήμερα, ομορφότερη περιπέτεια του Naruto στα videogames
O Sebastian Puel της Ubisoft μιλά για τη, μέχρι σήμερα, ομορφότερη περιπέτεια του Naruto στα videogames
Μια ακόμα σημαντική συνέντευξη έφτασε στο inbox του GameOver από το XCN (Xbox Community Network). Αυτή τη φορά, οι ερωτήσεις έγιναν στο Sebastian Puel της Ubisoft, έναν από τους σημαντικότερους συντελεστές ανάπτυξης του πανέμορφου Naruto: Rise of a Ninja. Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Puel για τη δημιουργία της ομάδας του.
Το Naruto: Rise of a Ninja ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα παιχνίδια της έκθεσης E3 2007. Εκπλαγήκατε από τη θετική ανταπόκριση που είχε το παιχνίδι προς το κοινό;
Ναι. Όταν εργάζεσαι σε ένα project σαν αυτό για δύο χρόνια, το έχεις αγαπήσει τόσο πολύ ώστε πολλές φορές δεν συνειδητοποιείς το μέγεθος αυτού που κάνεις. Την ίδια στιγμή, γνωρίζαμε ότι ετοιμάζαμε ένα παιχνίδι με μοναδικά γραφικά και με μια μείξη gameplay που δεν είχε ξαναεμφανιστεί. Η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού αποτελείται από οπαδούς του franchise, συνεπώς, γνωρίζαμε ότι αν το αποτέλεσμα ικανοποιούσε εμάς, τότε θα ικανοποιούσε και τους φίλους της σειράς. Αλλά πρέπει να πω ότι ο βαθμός της ανταπόκρισης που είχαμε μας εξέπληξε.
Θα μπορούμε να παίρνουμε τον έλεγχο και άλλων χαρακτήρων ούτως ώστε να εξερευνούμε τον κόσμο του παιχνιδιού ή θα αναλαμβάνουμε αποκλειστικά και μόνο τον Naruto;
Αρχικά, θέλαμε να αφηγηθούμε την ιστορία του Naruto.Όσο σπουδαίοι και αν είναι οι υπόλοιποι χαρακτήρες, ο Naruto έχει μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα προσωπικότητα με σημαντικό βάθος. Θέλαμε να θέσουμε τον παίκτη στη θέση του Naruto και να αφηγηθούμε μια πραγματικά ενδιαφέρουσα και βαθιά ιστορία. Αν λοιπόν, ζητούσαμε από τον παίκτη να αλλάζει συνεχώς χαρακτήρες αυτή η αφήγηση δεν θα ήταν εφικτή.
Ποια είναι τα στοιχεία που «κληρονόμησε» το παιχνίδι από την τηλεοπτική σειρά; Και ποια είναι τα νέα;
Όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού έρχονται από το anime. Δεν «εφεύραμε» τίποτα. Όταν αρχίζεις να βάζεις μέσα δικά σου στοιχεία, τότε καταλήγεις με ένα παιχνίδι που «μοιάζει στο Naruto-game». Αυτός δεν ήταν στόχος μας. Βέβαια, έπρεπε να μεταφράσουμε διάφορα στοιχεία του anime εντός του gameplay –όπως το σύστημα hand seal. Αλλά στο τέλος, τα πάντα σε αυτό το παιχνίδι οφείλουν να υπηρετούν το σύμπαν του Naruto και να μη συμβαίνει το αντίθετο. Τουλάχιστον, αυτή ήταν η φιλοσοφία μας.
Ποιο ήταν, κατά τη γνώμη σας, το ποιο δύσκολο στοιχείο της τηλεοπτικής σειράς που έπρεπε να ενσωματωθεί στο παιχνίδι;
Δίχως αμφιβολία η ιστορία. Σκεφτείτε το εξής: Όταν αφηγείσαι την ιστορία του Naruto πρέπει να βεβαιωθείς ότι ο παίκτης νιώθει σαν το Naruto. Έτσι, τις πρώτες ώρες θέλαμε ο παίκτη να νιώθει σαν «χαμένος». Αλλά σε ό,τι αφορά το gameplay δεν θέλαμε να τον οδηγούμε προς την αποτυχία. Συνεπώς, έπρεπε να βρούμε μερικές πρωτότυπες ιδέες, τις οποίες θα ανακαλύψετε εντός του παιχνιδιού…
Μπορεί ο παίκτης να επιλέξει το πώς θα επηρεάσει την ιστορία ή είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο μονοπάτι;
Είναι σίγουρο ότι τα βασικά στοιχεία βρίσκονται στο παιχνίδι (το ταξίδι στις Land of Waves, οι εξετάσεις Chunin κ.ο.κ), όμως, αυτό που δημιουργήσαμε είναι ένας ανοικτός κόσμος. Εν ολίγοις, ο κάθε παίκτης θα επιλέγει ένα διαφορετικό μονοπάτι λόγω του μη γραμμικού ύφους των αποστολών και των RPG στοιχείων.
Κατά πόσο η ιστορία του παιχνιδιού παραμένει πιστή στις αντίστοιχες των manga και anime;
Πρόκειται για την ίδια ιστορία, απλά, ειπωμένη με ένα διαφορετικό εργαλείο (interactive gameplay αντί του anime). Όμως, με λίγες εξαιρέσεις, δεν αλλάξαμε τίποτα από το αρχικό υλικό, απλά, προσθέσαμε ορισμένες αποστολές χάρη του gameplay. Αν θες να δημιουργήσεις ένα καλό παιχνίδι βασισμένο στο σύμπαν Naruto, εκτιμώ ότι πρέπει να εκτιμήσεις πως ο Kishimoto-san είναι καλύτερος στο να αφηγείται ιστορίες από εσένα…
Πόσοι και ποιοι χαρακτήρες θα είναι διαθέσιμοι στα story και versus modes;
Όπως προανέφερα, στο story mode θα έχετε τη δυνατότητα να απολαύσετε μόνο το Naruto και αυτό γιατί θέλαμε να εστιάσουμε στην ιστορία του anime. Σε ό,τι αφορά το versus mode, θα υπάρχουν 11 χαρακτήρες τους οποίους θα μπορείτε να επιλέξετε με την κυκλοφορία του τίτλου, ενώ θα υπάρξουν πολλοί περισσότεροι, τους οποίους θα μπορείτε να κατεβάσετε από το Live. Η λίστα των χαρακτήρων που θα βρείτε εντός του παιχνιδιού από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του είναι η εξής: Naruto, Sasuke, Sakura, Kakashi, Kiba, Neji, Rock Lee, Haku, Zabuza, Orochimaru, Gaara
Το Naruto συνδυάζει διάφορα στοιχεία από διαφορετικές κατηγορίες παιχνιδιών. Πως θα περιγράφατε το παιχνίδι σας σε κάποιον που έχει λίγες γνώσεις του σύμπαντος;
Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι ευθύς εξ αρχής θέλαμε να αφηγηθούμε μια ιστορία, να δημιουργήσουμε τον κόσμο του Naruto με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και να τοποθετήσουμε τον παίκτη στο ρόλο του Naruto. Οι διαφορετικοί τύποι gameplay είναι τα μέσα για πετύχουμε αυτό το στόχο.Έτσι, καταλήξαμε με ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να περιγραφεί ως μείξη παιχνιδιών fighting, action και RPG. Αυτές είναι οι τρεις κύριες κατηγορίες και μηχανικές που χρησιμοποιήσαμε, όμως, σε τελική ανάλυση, εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα έχει μια άρτια ροή χωρίς διαχωρισμούς.
Από τη στιγμή που ενσωματώσατε το beat ‘em’ up στοιχείο στο παιχνίδι σας, κοιτάξατε προς τα παραδοσιακά ιαπωνικά παιχνίδια του είδους για εμπνεύσεις; Αν ναι, ποια ήταν αυτά; Έτσι και αλλιώς, πολλοί παίκτες απόλαυσαν τα παιχνίδια Gekitou Ninja Taisen στο GC…
Το στοιχείο beat ‘em’ up στο παιχνίδι μας δεν είναι σαν τα αντίστοιχα των άλλων παιχνιδιών Naruto. Είναι ένα πραγματικό σύστημα μάχης. Η διαφορά εντοπίζεται στο ότι οι μάχες απαιτούν ικανότητες και στρατηγική και όχι προκαθορισμένο σχέδιο κινήσεων που βασίζεται σε πατήματα κουμπιών. Για να είμαι ειλικρινής, κοιτάξαμε τα υπόλοιπα παιχνίδια Naruto, αλλά το σύστημα μάχης στο δικό μας είναι εμπνευσμένο περισσότερο από κλασικές προτάσεις του είδους όπως είναι τα Soul Calibur και Virtua Fighter.
Έχοντας στα χέρια σας ένα τόσο σπουδαίο franchise (και όντας μεγάλος θαυμαστής της σειράς),υπάρχει κάτι ιδιαίτερα φιλόδοξο που θα θέλατε να κάνετε στο μέλλον και που δεν είχατε το χρόνο να κάνετε σε αυτό το παχνίδι;
Είμαι πραγματικά υπερήφανος για αυτό το παιχνίδι μιας και πρόκειται για μια από τις σπάνιες περιπτώσεις της βιομηχανίας όπου η ομάδα μπορεί να κοιτάξει πίσω και να πει: «κάναμε σχεδόν όλα όσα είχαμε πει ότι θα κάνουμε» .Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κάτι περισσότερο σε επίπεδο online. Οι οπαδοί του manga (όπως είμαστε και εμείς) έχουν δημιουργήσει μια ιδιαιτέρως δραστήρια κοινότητα στο web. Όμως, η προσφορά σε επίπεδο online gaming είναι από ελάχιστη ως ανύπαρκτη. Το Rise of a Ninja είναι το πρώτο παιχνίδι του είδους που προσφέρει online gaming και, αν υπάρξει περαιτέρω επέκταση του franchise, ελπίζω να ακολουθήσουμε αυτήν την κατεύθυνση. Το Xbox Llive είναι ένας εκπληκτικός τρόπος για να αναπτυχθεί σπουδαίες κοινότητες manga-gamers.
Κατά τη γνώμη σας, τι είναι αυτό που καθιστά το Anime τόσο ιδανικό για μεταφορά του στον κόσμο των videogames;
Η πρώτη φορά που είδα το Naruto σκέφτηκα ότι ήταν ο τέλειος κόσμος για τη δημιουργία ενός videogame. Αρχικά, εστιάζει έντονα στη δράση (για αυτό και εστιάσαμε στο στοιχείο των μαχών), στη συνέχεια είναι εξαιρετικά όμορφος και με έντονη λεπτομέρεια (κάτι που βοηθά στην εξερεύνηση) και τέλος, υπάρχουν ιδιαίτερα ανεπτυγμένοι και με βάθος χαρακτήρες (γεγονός που σε οδηγεί στην εφαρμογή στοιχείων RPG). Εν ολίγοις αυτό που παίρνουμε είναι η μείξη στοιχείων του Rise of a Ninja: Μάχες, εξερεύνηση και RPG. Αυτά τα 3 στοιχεία είναι, για εμένα, τα προφανή που υπάρχουν στο anime και περνούν ιδανικά στο videogame.
{nomultithumb}