Ειδική κατασκευή για κίνηση σε 3D περιβάλλον
Στην έκθεση LGC 2007 η Namco παρουσίασε μεν το Time Crisis 4, όμως, το “όπλο” που είχε χρησιμοποιηθεί τότε δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια ιδιόμορφη κατασκευή που συνδύαζε ένα SIXAXIS με ένα Guncon 2. Πλέον, ο παραγωγός του Time Crisis 4 Takashi Satsukawa είναι σε θέση να παρουσιάσει στο κοινό το πρωτότυπο Guncon 3, το οποίο θα πωλείται μαζί με το νέο παιχνίδι της εταιρείας του. Τα προβλήματα με το εν λόγω “‘όπλο” εντοπίζονται σε δύο παραμέτρους: την αδυναμία των Light Guns να συνεργαστούν με τηλεοράσεις LCD και την “free roaming” φύση του Time Crisis 4. Δεδομένου ότι το νεότερο παιχνίδι της σειράς δεν θα είναι ένα on-rails shooter όπως οι προκάτοχοί του, αλλά ένα παιχνίδι όπου θα δίνεται δυνατότητα ελεύθερης κίνησης στο χώρο, ο Satsukawa έπρεπε να βρει μια λύση σε αυτό το πρόβλημα και όπως προκύπτει από τις πρώτες εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας, αυτό το πρόβλημα λύθηκε με την προσθήκη ενός αναλογικού μοχλού.
Πλέον, η ομάδα ανάπτυξης του Time Crisis 4, αφού πειραματίστηκε με ειδικές εκδόσεις software του Time Crisis 3, όπου συνδυαζόταν η οριζόντια σκόπευση με την κίνηση στο χώρο, κατέληξε σε ένα τελικό σχέδιο για το όπλο που θα συνοδεύει το παιχνίδι. H επιλογή έγινε μέσα από πολλά αρχικά σχέδια, αλλά αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία δείχνει να είναι ιδιαίτερα πιστό στη φιλοσοφία των περιφερειακών της Namco. Πλέον, μένει να δούμε την τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης που θα ενσωματώσει η Namco (πολλοί κάνουν λόγο για κάτι παρόμοιο με την τεχνολογία του Wii Remote) και το πόσο ακριβής θα είναι η σκόπευση με αυτό.
{nomultithumb}