Η ανάπτυξη μίας εκ των σημαντικότερων μηχανών γραφικών στοχεύει αποκλειστικά στα συστήματα νέας γενιάς Έπειτα από τη δήλωση του ιδρυτή της Epic Games Tim Sweeney πως οι κονσόλες έχουν πλέον προσπεράσει τους υπολογιστές, λόγω κυρίως του πολύ υψηλού κόστους τους, έρχεται τελικά και ο ίδιος να συμβάλλει σε αυτήν την κατάσταση αποκαλύπτοντας πως η Unreal Engine 4 αναπτύσσεται αποκλειστικά για τα συστήματα νέας γενιάς. Πιο συγκεκριμένα, είπε πως η μεταφορά της εν λόγω -ιδιαίτερα σημαντικής- μηχανής γραφικών στους υπολογιστές θα γίνει αφού ολοκληρωθεί η ανάπτυξή της για τους διάδοχους των Xbox 360 και PS3. O Sweeney συνέχισε λέγοντας ότι εφόσον η Nintendo αποφασίσει να δημιουργήσει hardware παρόμοιων δυνατοτήτων τότε η ανάπτυξη της Unreal Engine 4 για τους υπολογιστές θα πάρει περαιτέρω παράταση.
Αυτή η επιλογή αποτελεί ένα ισχυρό χτύπημα προς τους υπολογιστές καθώς, έχοντας ως παράδειγμα την ευρεία χρήση της Unreal Engine 3 από πληθώρα εταιριών, είναι φυσικό να περιμένουμε να συμβεί κάτι παρόμοιο με την επόμενη έκδοση της μηχανής γραφικών της Epic Games.
Νικόλας Μαρκόγλου {nomultithumb}