Η οποία θα είναι άμεσα διαθέσιμη στους developers για την ανάπτυξη νέων τίτλων
Η EA φαίνεται πως θέλει να προωθήσει τη δική της 3D engine στην αγορά με απώτερο σκοπό να κερδίσει κάτι από την επιτυχία της Unreal Engine 3. Έτσι, η μηχανή γραφικών που έχει χρησιμοποιηθεί τόσο για την ανάπτυξη του Dead Space όσο και για την αντίστοιχη του Godfather II, είναι πλέον και επίσημα επιβεβαιωμένο πως αρκετά σύντομα θα είναι στη διάθεση των developers. Αν και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί το όνομα της συγκεκριμένης τεχνολογίας, αναφέρθηκε πως την αρχική της μορφή οι παίκτες την είχαν συναντήσει στο From Russia with Love, ενώ φυσικά στην πορεία εξελίχθηκε για να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας γενιάς hardware. Πάντως συνολικά είναι καλό να υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός στον συγκεκριμένο τομέα, μιας και τα τελευταία χρονιά η μηχανή γραφικών της Epic αποτελεί μονοπώλιο.
{nomultithumb}
