
Ένα παιχνίδι πραγματική… Αποκάλυψη!
Εδώ και αιώνες, διάφοροι υποτιθέμενοι προφήτες προσπαθούν να προσδιορίσουν το έτος αυτό, κατά το οποίο θα επέλθει το τέλος του κόσμου. Τώρα, για παράδειγμα, κυριαρχεί η θεωρία των Μάγια, με βάση την οποία, πολλοί “ειδικοί” υποστηρίζουν πως η Αποκάλυψη θα συμβεί το 2012. Αλήθεια ή ψέματα δεν έχει σημασία, γιατί η Αποκάλυψη λαμβάνει ήδη χώρα. Πού; Μα στις κονσόλες μας, φυσικά, με το Darksiders της Vigil Games! Το Darksiders είναι ένα post-apocalyptic παιχνίδι δράσης/ περιπέτειας σε τρίτο πρόσωπο, που μας τοποθετεί στο ρόλο του War (Πόλεμος), ενός από τους τέσσερις Ιππείς της Αποκάλυψης. Έχοντας εξαπατηθεί από τις δυνάμεις του Κακού, ο War ξεκινάει νωρίτερα από το αναμενόμενο τον Αρμαγεδδώνα. Κατηγορούμενος ότι υποκίνησε τον πόλεμο μεταξύ Παραδείσου και Κόλασης, ο ήρωάς μας κρίνεται ένοχος από το Charred Council (το όργανο που κρατά την ισορροπία μεταξύ Παραδείσου και Κόλασης), το οποίο του στερεί και όλες του τις δυνάμεις.
Του δίνεται, όμως, η ευκαιρία να επιστρέψει στη Γη 100 χρόνια μετά τη Βιβλική Αποκάλυψη, να βρει τους υπόλοιπους Καβαλάρηδες (τον Death, τον Strife και την Fury) και να ανακαλύψει ποιος τον παραπλάνησε με σκοπό να αρχίσει την Τελική Μάχη. Η αλήθεια είναι πως ο τίτλος παρουσιάζει μία ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα ιστορία, που ξεδιπλώνεται με ωραίο τρόπο και με την οποία μπορείς να κάνεις…παπάδες! Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που η THQ έχει εδώ και καιρό αναφέρει ότι υπάρχει ήδη στα σχέδια της sequel για τον τίτλο, η κυκλοφορία του οποίου θα πραγματοποιηθεί το διάστημα μεταξύ 1ης Απριλίου 2011 και 31ης Μαρτίου 2012.

Όπως προείπαμε, στο Darksiders ξεκινάμε έχοντας όλες μας τις δυνάμεις, προτού μας τις αφαιρέσει ύστερα από λίγη ώρα το Charred Council. Μικρό το κακό, μιας και μετά από 20-25 χορταστικές ώρες παιχνιδιού, θα τις έχουμε ανακτήσει ξανά. Το Charred Council δεν μας εμπιστεύεται απόλυτα και γι’ αυτό το λόγο στέλνει ένα πλάσμα ονόματι “Watcher” να μας επιβλέπει σε όλο μας το ταξίδι. Εκτός από το να στέκεται σαν το Χάρο από πάνω μας όποτε τον καλούμε πατώντας κρατημένο το κουμπί “Select”, ο Watcher θα μας δίνει και συμβουλές σχετικά με το πώς να φέρουμε εις πέρας τις αποστολές μας στο παιχνίδι. Για να γίνει, όμως, αυτό θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε έναν αριθμό από αντιπάλους και να λύσουμε διάφορους γρίφους. Οι αντίπαλοί μας έρχονται σε μεγάλη ποικιλία -δαίμονες κάθε λογής, σκελετοί, ζόμπι, τεράστιες νυχτερίδες, γιγάντια σκουλήκια, ακόμη και άγγελοι- και συνήθως μας επιτίθενται ομαδικά. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε ότι η AI αντιμετωπίζει ορισμένα προβλήματα, μιας και υπήρχαν περιπτώσεις που, αν και ήμασταν σε απόσταση αναπνοής από τους εχθρούς, αυτοί μας αγνοούσαν επιδεικτικά.
Για να τα βγάλουμε, λοιπόν, πέρα μαζί τους, θα πρέπει να συλλέξουμε ψυχές, που είναι το άλφα και το ωμέγα στον τίτλο. Οι ψυχές έχουν τρία χρώματα -μπλε, πράσινο, κίτρινο- και τις αποκτάμε κυρίως σκοτώνοντας εχθρούς ή ανοίγοντας σεντούκια. Οι μπλε ψυχές είναι στην ουσία το νόμισμα του παιχνιδιού και η χαρά του Vulgrim. Αυτός, είναι ένας δαίμονας, στον οποίο δίνοντας ψυχές τέτοιου χρώματος, θα έχουμε τη δυνατότητα να “ξεκλειδώσουμε” νέες κινήσεις, να αγοράσουμε όπλα, αντικείμενα, μαγικές επιθέσεις και να αναβαθμίσουμε combos.

Γενικά, σχεδόν τα πάντα αναβαθμίζονται, ακόμα και η πανοπλία μας, συλλέγοντας κάποια συγκεκριμένα κομμάτια που βρίσκονται διάσπαρτα στον κόσμο του παιχνιδιού. Οι πράσινες ψυχές αναπληρώνουν μέρος της χαμένης μας υγείας και οι κίτρινες χρησιμεύουν για τις μαγικές επιθέσεις. Όσον αφορά το τελευταίο, υπάρχει μία σειρά από μαγικές επιθέσεις που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, όπως αυτή που καλούμε σπαθιά από το έδαφος. Επίσης, από κάποιο σημείο του παιχνιδιού και μετά, θα έχουμε τη δυνατότητα να μεταμορφωνόμαστε σε έναν πελώριο, φλεγόμενο δαίμονα για μικρό χρονικό διάστημα, που τίποτα δεν του στέκεται εμπόδιο.
Φυσικά, την περισσότερη δουλειά την κάνουν τα όπλα, κάποια από τα οποία είναι μοντέρνα και άλλα μυθικά. Ως όπλα, βέβαια, λογίζονται και τα διάφορα αντικείμενα του περιβάλλοντος, με το οποίο υπάρχει ένας βαθμός διαδραστικότητας. Έτσι, είμαστε σε θέση να σηκώσουμε και να πετάξουμε αυτοκίνητα, να σπάσουμε κολώνες και να τις χρησιμοποιήσουμε ως άλλο ξίφος, να εκσφενδονίσουμε βαρέλια κ.ο.κ. Κάθε κύριο όπλο ανεβαίνει επίπεδο και, ανάλογα με το πόσο συχνά το χρησιμοποιούμε, αυξάνεται η δύναμη των επιθέσεών του. Επιπροσθέτως, μπορεί να εξοπλιστεί με έως και ένα enhancement, το οποίο του προσθέτει κάποια συγκεκριμένη ικανότητα. Για παράδειγμα, το Ravager -ένα από τα πρώτα enhancements- κάνει τα αντικείμενα να βγάζουν ψυχές όταν τα καταστρέφουμε και αυξάνει τη ζημιά που προκαλούμε με τα enviromental weapons -με καθετί δηλαδή που βρίσκουμε στο περιβάλλον και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όπλο. Όπως και να ‘χει, τα όπλα θα μας παράσχουν πολύτιμη βοήθεια, αφού θα τα χρησιμοποιήσουμε όχι μόνο εναντίον των κοινών κακών, αλλά και των αφεντικών του παιχνιδιού.

Τα περισσότερα αφεντικά κλέβουν την παράσταση με τη δυσκολία και το μέγεθός τους, ενώ κάθε ένα από αυτά απαιτεί τη δική του στρατηγική για να εξοντωθεί. Και προκειμένου τα πράγματα να αποκτήσουν περισσότερο ενδιαφέρον, όταν οδηγήσουμε τους αρχηγούς -αλλά και τους πιο αδύναμους εχθρούς- στο να έχουν μηδαμινή υγεία, είμαστε σε θέση να εκτελέσουμε εντυπωσιακές, τελειωτικές κινήσεις.
