Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κατάσταση μου είχε προκαλέσει άγχος παλιότερα. Ακόμη και σε μένα, ένα δεινό χειριστή του ξίφους και του τσεκουριού. Υπόκωφο γέλιο ήταν αυτό κύριε Siegmeyer; Όχι έ; To φαντάστηκα. Αυτό το άγχος λοιπόν με απέτρεπε από το να εξερευνώ όσο θα ήθελα τα κρυφά σημεία της πόλης. Άλλωστε περικυκλωμένος από εχθρούς που κινούνται σε ομάδες και που μπορούν από μόνοι τους να ρίξουν τον αντίπαλο με δύο χτυπήματα, δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες για ψάξιμο. Αλλά αργότερα, ανακάλυψα ότι χρησιμοποιώντας προσεκτικά το αριστερό όπλο (πυροβόλο κατά προτίμηση) και ακινητοποιώντας τον εχθρό, μπορούσα να αποκομίσω τα μέγιστα από τη μάχη. Αναπολώ βέβαια τις εποχές που μπορούσα να υψώσω την ασπίδα μου και να αποκρούσω μία επίθεση, αλλά ας όψεται εκείνος ο παράλογος νόμος απαγόρευσης των ασπίδων. Αυτό βέβαια που ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω είναι το γιατί απαγορεύτηκαν και τα λογής λογής όπλα και μείναμε με ελάχιστες επιλογές. Ενδιαφέρουσες μεν, αλλά ποιος δεν αναπολεί τις συλλογές με τα 60 σπαθιά και τις 30 ασπίδες;
Αλλά καλό είναι να μη γκρινιάζω μπροστά σε νέους ανθρώπους με όνειρα και φιλοδοξίες. Με αυτά που έχουμε μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας άψογα. Ξέρετε ότι στο πρώτο μάθημα θα μάθετε για τις δύο μορφές που μπορεί να έχει ένα όπλο και τις επιπλέον κινήσεις που θα κάνετε με αυτό; Ελάτε εδώ νεαρέ μου. Μη ντρέπεστε. Κ. καθηγητά, μας επιτρέπετε; Πάλι αναστενάζετε; Εντάξει, παίρνω το θάρρος και κάνω μία επίδειξη λοιπόν. Ελάτε λοιπόν νεαρέ. Κρατήστε αυτό το μπαστούνι με το αγκαθωτό σύρμα. Βλέπετε πόσο ελαφρύ και γρήγορο είναι. Ωραία. Τώρα αλλάξτε του τι μορφή. Είδατε πώς μετατράπηκε σε ένα αγκαθωτό μαστίγιο; Υπέροχα. Τώρα ο αντίπαλος χτυπιέται από πιο μακριά αν και μάλλον εσείς γίνεστε πιο αργός. Τώρα κάντε και αυτό που θα σας πω. Χτυπήστε την εκπαιδευτική κούκλα με το μαστίγιο και στη δεύτερη κίνηση αλλάξτε τη μορφή του στον αέρα. Α, υπέροχα! Το είδατε και οι υπόλοιποι αυτό; Πώς στη ροή της μάχης το μαστίγιο ξαναέγινε μπαστούνι καρφώνοντας με μία έξτρα κίνηση την κούκλα! Φανταστείτε το αυτό στο πεδίο της μάχης. Θεωρητικά αγαπητέ, πάντα θεωρητικά.
Ω μα ναι φίλε μου. Τι ερώτηση είναι αυτή; Και βέβαια θα βρείτε και κάποια πιο περίπλοκα όπλα. Αλλά δε θα είναι στη βασική ύλη του μαθήματος. Θα πρέπει να ψάξετε καλύτερα και βαθύτερα για να γνωρίσετε τις πιο εξεζητημένες μορφές οπλισμού. Να αναμένετε αρκετές εκπλήξεις. Πώς; Ναι, εκείνο το σάπιο κομμάτι ξύλο είναι η μοναδική ασπίδα που μας έχουν επιτρέψει να χρησιμοποιούμε φέτος. Ακατανόητη αυτή η τοπική αυτοδιοίκηση καμιά φορά. Και αυτοί οι τοπικοί άρχοντες… θαρρείς μας λοιδορούν. Όποιος επιθυμεί να δει τη συλλογή μου με τα όπλα των προηγούμενων εξαμήνων θα πρέπει να παρακολουθήσει εθελοντικά κάποια μαθήματα με μικρότερους ή νεότερους φοιτητές. Στο παρόν εξάμηνο θα πρέπει να μάθετε να αξιοποιείτε μικρότερο σε αριθμό εξοπλισμό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα πρέπει να είστε πιο γρήγοροι, πιο καχύποπτοι με το περιβάλλον σας, πιο προσεκτικοί και πιο ακριβείς. Όσο περνούν τα εξάμηνα τα πράγματα δυσκολεύουν και οι αντίπαλοι γίνονται θανατηφόροι. Ακόμα και αυτοί που δεν προκαλούν υποψίες. Θα πούμε κάποια πράγματα γι αυτούς αργότερα.
Α, πολύ καλή παρατήρηση αγαπητέ. Ναι, αυτά είναι ασημένιες σφαίρες και όχι, δεν είναι για Λυκανθρώπους. Χαχαχα. Μα αστεία πράγματα. Ποιος πιστεύει στους λυκανθρώπους στις μέρες μας. Ναι, είναι τα πυρομαχικά για τα πυροβόλα όπλα. Περιορισμένες στον αριθμό και σε καμία περίπτωση ικανές να πετύχουν πράγματα από μακριά. Αλλά είναι κατάλληλες, σε συνδυασμό με το κατάλληλο όπλο να ακινητοποιήσουν τον εχθρό ώστε να του επιφέρουμε το μοιραίο χτύπημα. Χρησιμοποιήστε τες με φειδώ και σκέψη και θα λάβετε τα μέγιστα εξ αυτού. Υπάρχουν και κάποια άλλα όπλα που χρησιμοποιούν τα ασημένια σκάγια αλλά θα τα βρείτε σε προχωρημένα μαθήματα. Χαχαχα, άκου λυκανθρώπους. Με κάνατε και ευθύμησα φίλε μου.
Ας προχωρήσουμε στο μάθημα της Φαρμακευτικής και των Πρώτων Βοηθειών. Α, όλα κι όλα, δίνουμε μεγάλη βάση σε αυτά τα μαθήματα στο ίδρυμά μας. Μεγαλύτεροι κίνδυνοι σημαίνουν και μεγαλύτερη ανάγκη για θεραπεία και φροντίδα των πληγών. Η κυρία Iosefka είναι υπεύθυνη του μαθήματος. Κυρία Iosefka είστε μέσα; Μα έχετε κλειδωμένα. Μας πώς περιμένετε να κάνουμε δουλειά με κλειστή την πόρτα; Δεν είχατε ενημερωθεί ότι σήμερα είναι η ξενάγηση; Όχι κυρία Iosefka, δε θα περιμένουμε να τελειώσετε τα πειράματά σας, έχουμε πολλά πράγματα ακόμα μπροστά μας και το βράδυ πλησιάζει. Ω μα δεν το λέω για κακό νεαρέ μου. Μία παρατήρησή μόνο κάνω στην καθηγήτριά σας που δεν είναι εδώ όπως θα έπρεπε. Δεν υπονοώ κάτι άλλο.
Όπως και να έχει, τα βασικά τα γνωρίζετε ήδη κύριες και κύριοι. Regeneration στη ζωή δεν υπάρχει. Κι όταν υπάρχει, βρίσκεται εκεί για να μας κοροϊδεύει και να καγχάζει. Ασήμαντο και σαρκαστικό. Οπότε να θυμάστε ένα πράγμα: Πάντα να έχετε μαζί σας φιαλίδια με Αίμα. Ναι κανονικό αίμα, τι νομίζατε. Ότι με αναψυκτικά όπως το Estus μπορείτε να πετύχετε τίποτα; Ξεχάστε τα αυτά. Επικεντρωθείτε σε αυτό το μάθημα στο πώς να χρησιμοποιείτε με έξυπνο τρόπο τα Blood Vials. Είπαμε ότι το σημαντικότερο είναι να επιχειρούμε να ανακτήσουμε μέρος της υγείας αντεπιτιθέμενοι. Πότε; Προηγουμένως το λέγαμε αγαπητέ. Δεν προσέχατε; Αχ, δεν προσέχατε και αυτό θα σας κοστίσει. Εκτός των Blood Vials δεν έχουμε να πούμε και πολλά άλλα πράγματα. Μόνο το ότι θα πρέπει να προσέχετε πάντα το περιβάλλον σας και να έχετε το κατάλληλο φάρμακο για την κατάλληλη στιγμή. Για να δούμε εδώ την προθήκη. Χμ… Blood Vials, Αντίδοτα (για τις δηλητηριάσεις φυσικά), Ηρεμιστικά (για καταστάσεις υψηλού στρες), χμ, πάνω κάτω αυτά. Τα βασικά. Πάντα να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε αρκετές προμήθειες πάνω σας γιατί δε θέλετε να μείνετε χωρίς αυτές εν μέσω… επικίνδυνων καταστάσεων. Όχι ότι θα βρεθείτε σε επικίνδυνες καταστάσεις βεβαίως, αλλά οι καλοί Δάσκαλοι προετοιμάζουν τους μαθητές για παν ενδεχόμενο.
Χμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγουμε και μία ενότητα για τους κινδύνους προσβολής από τη Νόσο και τη μεταμόρφωση σε Τέρας. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, και μετά από πολύωρες συνελεύσεις για την ύλη του εξαμήνου, ακόμα δε νιώθουμε άνετα με το συγκεκριμένο θέμα και μένουν ακόμα αρκετές λεπτομέρειες να αποσαφηνιστούν.Κυρία Iosefka είστε εκεί; Καλώς, θα σας δουν αύριο τα παιδιά. Εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε.
Πώς είπατε; Α… Μήπως κανείς από σας θέλει να μείνει με την καθηγήτριά του; Έχει ανάγκη από έναν βοηθό σε ένα πείραμά της. Κυρία Ιosefka, σας αφήνω τον κύριο… ο κύριος;… τον κύριο Logan. Μόνο, κύριε Logan, βγάλτε το καπέλο σας γιατί δε βλέπω να χωράτε να περάσετε όταν σας ανοίξει η καθηγήτρια.