Bloodborne

Shadow over Yharnam.


Καλησπέρα και καλώς ήρθατε. Ναι, ναι, κι εσείς νεαρέ μου, περάστε. Ναι ελάτε στην εσωτερική αυλή. Κι εσείς κύριε, στο πεζοδρόμιο, είστε για την ξενάγηση; Ωραία, σβήστε το τσιγάρο σας και ελάτε. Η Πύλη του κτηρίου θα κλείσει για να μπορούμε να πούμε με την ησυχία μας δύο τρία πράγματα. Καταρχάς, θέλω να σας καλωσορίσω στο Πανεπιστήμιο μας. Είμαι ο δόκτωρ Χάουαρντ Φ. Ερασιτέχνης και απόψε θα σας ξεναγήσω στις εγκαταστάσεις του ιδρύματός μας και θα σας δώσω πληροφορίες για τα μαθήματα του τετάρτου εξαμήνου. Όσοι δεν έχετε παρακολουθήσει τα τρία προηγούμενα εξάμηνα, πρώτα απ’ όλα δεν ξέρετε τι χάνετε και κατά δεύτερο λόγο, καλό θα ήταν να το κάνετε. Δεν έχουμε προαπαιτούμενα στο Πανεπιστήμιό μας, αλλά καταλαβαίνετε ότι καλό είναι να μη διαταράσσουμε τη δέουσα ροή των πραγμάτων. Το ίδρυμα βρίσκεται κτισμένο σε ένα πολύ χαρακτηριστικό σημείο της πόλης όπως θα έχετε παρατηρήσει κι εσείς. Το κλίμα είναι άριστο, και αν παραβλέψετε κάποια μικροπροβλήματα που εμφανίζονται όταν ανατέλλει το ολόγιομο φεγγάρι, είμαι βέβαιος ότι θα μείνετε πολύ ικανοποιημένοι.

Η Yarnham, είναι μία πολύ φιλόξενη πόλη και θεωρώ ότι ήδη έχετε αντιληφθεί κάτι τέτοιο από τη διάθεση των κατοίκων και από το πόσο ευπροσήγοροι και φιλικοί είναι. Μη δίνετε σημασία στο ότι είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους και δεν ανοίγουν με τίποτα την πόρτα. Ω, αυτά είναι απλώς λεπτομέρειες. Στο κάτω κάτω οι δρόμοι της πόλης είναι γεμάτοι από τον υπόλοιπο πληθυσμό που σουλατσάρει αμέριμνα και κεφάτα. Πώς είπατε κύριε; Δικράνια, τσεκούρια και δαυλούς; Ω, μα τι λέτε. Η φαντασία σας παίζει πολλά παιχνίδια. Κάτι άλλο θα είδατε και δε θα το καταλάβατε. Για την περιήγησή σας στην πόλη είναι παρόλα αυτά απαραίτητος ένας χάρτης. Ένας οδηγός δηλαδή. Η αλήθεια είναι ότι η πόλη έχει απανωτά επίπεδα πάνω στα οποία χτίστηκε με τα χρόνια και κάποιος μπορεί να χαθεί πάρα πολύ εύκολα. Πάντα υπάρχει τρόπος να ξαναβρεί το δρόμο του αρκεί να έχει την προσοχή του στραμμένη στο περιβάλλον του. Κάθε τρύπα σε τοίχο, κάθε σπασμένος φράχτης κάπου μπορεί να οδηγεί.

Και μετά, ναι, φοβάμαι ότι ήδη το έχετε πάρει είδηση, υπάρχουν και οι κακές γειτονιές της πόλης. Αλλά εσείς είστε έξυπνα παιδιά και δε θα βρεθείτε εκεί αν θέλετε το καλό σας. Απειλητικός ο τόνος μου; Μα τι λέτε νεαρέ μου. Απατάσθε. Αρκεί λοιπόν να κινείστε στις «καλές γειτονιές» της πόλης. Εκεί που είναι μαζεμένοι οι ναοί και τα πλούσια σπίτια. Αφήστε τις βόλτες σε ύποπτες περιοχές για αργότερα, όταν νιώσετε ότι έχετε εξοικειωθεί με την ατμόσφαιρα και τη διαρρύθμιση του χώρου. Δε θέλετε από πολύ νωρίς να βρεθείτε εκεί που στεκόταν η Παλιά Πόλη. Ούτε στα περίχωρα όπου οι θρύλοι μιλούν για ιστορίες με παλιά νεκροταφεία και μάγισσες που ορμήνευαν τον τόπο. Είδατε; Καλά καλά δεν αρχίσαμε και μιλάμε για παραδόσεις, γραφικές περιοχές και φολκλόρ.Αλλά αυτά θα μας τα πει και ο υπεύθυνος του μαθήματος της Αρχιτεκτονικής και Πολεοδομίας.

Προς το παρόν, ας προχωρήσουμε, μη στεκόμαστε στο προαύλιο. Αύγουστε, η πύλη είναι κλειστή, έτσι; Είμαστε σίγουροι; Δε θέλουμε καμία απροσδόκητη διακοπή, καθώς απ όσο γνωρίζεις ως έμπειρος Θυροφύλακας, η διακοπή της ξενάγησης είναι Α-δύ-να-τη. Α, πολύ ωραία. Φτάσαμε στην αίθουσα όπου διδάσκεται η Ιστορία. Να και ο καθηγητής σας, εκείνος ο συμπαθητικός κύριος που ξαποσταίνει στα σκαλιά του αναλογίου. Ας μη τον απασχολήσουμε τώρα γιατί φαίνεται σκεπτικός. Εγώ μπορώ να σας πω δυο λόγια. Σε αντίθεση με τα προηγούμενα εξάμηνα, η Ιστορία που διδάσκεται στο τρέχον εξάμηνο αφορά νεότερες προβικτωριανές εποχές και όχι μεσαιωνικές και προ αναγεννησιακές. Σαφώς και υπάρχουν οι αναφορές και οι παραπομπές στη βιβλιογραφία σας, αλλά εσείς θα επικεντρώσετε σε περιόδους πιο πρόσφατες. Λίγο από βικτωριανή Αγγλία του Αrthur Machen, λίγο από Νέα Αγγλία του 19ου αιώνα, λίγο από την ιστορία του Providence και του Arkham. Συγκεκριμένα θα ασχοληθείτε με την περίοδο του Μεγάλου Κυνηγιού.

Γνωρίζετε βεβαίως ότι ιστοριογραφικά δεν έχει διαλευκανθεί αν η ιστορία αυτή ήταν πραγματικότητα ή αποκύημα της φλογερής φαντασίας αυτών που την εξιστόρησαν και το κακό είναι ότι τα ευρήματα είναι τόσο λίγα μετά την πυρκαγιά που κατέστρεψε  μέρος της Παλιάς Πόλης. Ευτυχώς οι σπουδαστές της Εκκλησίας της Θεραπείας έσωσαν μέρος αυτών αν και οι απόψεις τους συγκρούονται με αυτές της Σχολής του Byrgenwerth όπου τονίζεται ότι τίποτα απ όσα διεξήχθησαν τότε δεν ήταν αυτό που φαινόταν και ότι πολύ αρνητικό ρόλο έπαιξε σε αυτό η ίδια η Εκκλησία. Μη με ρωτήσετε σας παρακαλώ που βρίσκεται η Σχολή αυτή. Έχουμε χρόνια να ακούσουμε νέα τους και ακούγονται διάφορα για την τύχη των καθηγητών και των σπουδαστών της. Μα σας το επεσήμανα. Είμαστε οι καλύτεροι!

Ο προ-προ πάππους σας ήταν κυνηγός δεσποινίς είπατε; Μα τι μου λέτε; Θα πρέπει να το πείτε οπωσδήποτε στον καθηγητή σας σε κάποια από τα προσεχή μαθήματα. Όχι όμως τώρα. Φαίνεται πολύ σκεπτικός και κουρασμένος. Μα όχι, δείτε τον κι εσείς. Όπως και να’ χει, καλό είναι να έχετε υπόψη ότι η Πόλη έχει βαθιά σημάδια από εκείνη την περίοδο και οι κάτοικοί της δεν ξέχασαν την προδοσία από ανθρώπους που άλλα υπόσχονταν και άλλα τελικά έκαναν. Και για να είμαι ειλικρινής, μέχρι και σήμερα, κανείς δεν πιστεύει ότι οι πληγές εκείνες επουλώθηκαν. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, φτάσαμε και στην αίθουσα της Ξιφασκίας. Η Άθληση είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της συνολικής Αγωγής που θέλουμε να προσφέρουμε στους σπουδαστές μας. Και ο πλέον κατάλληλος για να μας μιλήσει γι αυτό είναι ο καθηγητής σας κύριος Siegmeyer. Kύριε Siegmeyer; Kύριε Siegmeyer; Mα είναι δυνατόν; Πάλι αναστενάζετε; Μα τι τρέχει πάλι;

Καλά μου παιδιά μη δίνετε σημασία. Ο κύριος καθηγητής είναι υπέροχος μαχητής και τα μαθήματα με αυτόν θα είναι απολαυστικά αλλά μπορώ κι εγώ να σας πω κάποια πράγματα. Νεαρέ μου, ναι εσείς που χασκογελάτε, σας είδα. Δεν είναι πρέπον για έναν σπουδαστή του Ιδρύματός μας να σχολιάζει δηκτικά το σωματότυπο ενός ανθρώπου πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τον καθηγητή του. Σας παρακαλώ πολύ. Κι εσείς δεσποινίς, αφήστε κάτω την περικεφαλαία του. Ναι, η περικεφαλαία του είναι. Πρέπει λοιπόν να σας τονίσω ότι όσοι παρακολουθήσατε τα προηγούμενα εξάμηνα θα πρέπει να ξεχάσετε ορισμένα πράγματα. Θα πρέπει να ξεχάσετε τους ασφαλείς τρόπους μάχης. Θα πρέπει να ξεχάσετε τις αρκετές ευκαιρίες που σας δίνονταν (θεωρητικά πάντα παιδιά μου, όχι ότι θα εμπλακείτε εσείς σε κάποια μάχη, προς θεού) ώστε να ζυγίσετε τους εχθρούς σας.

Σε αυτό το εξάμηνο τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά και συνάμα λίγο πιο περίπλοκα. Η συμβουλή μου είναι μία. Αντεπίθεση. Είναι ο μόνος τρόπος να ξανακερδίσετε κομμάτι της ζωής σας από τα καταστροφικά χτυπήματα του αντιπάλου σας. Αν είναι καταστροφικά; Νεαρέ μου, η αλήθεια είναι ότι δε θα έχετε πολλές ευκαιρίες να το σκεφτείτε. Όπου και να βρεθείτε εντός και εκτός πόλης, υπάρχουν πάντα εχθροί που μπορούν να σας καταστρέψουν με δύο (ή και ένα) χτυπήματα. Θεωρητικά πάντα, μη φοβάστε, δεν κινδυνεύετε.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κατάσταση μου είχε προκαλέσει άγχος παλιότερα. Ακόμη και σε μένα, ένα δεινό χειριστή του ξίφους και του τσεκουριού. Υπόκωφο γέλιο ήταν αυτό κύριε Siegmeyer; Όχι έ; To φαντάστηκα. Αυτό το άγχος λοιπόν με απέτρεπε από το να εξερευνώ όσο θα ήθελα τα κρυφά σημεία της πόλης. Άλλωστε περικυκλωμένος από εχθρούς που κινούνται σε ομάδες και που μπορούν από μόνοι τους να ρίξουν τον αντίπαλο με δύο χτυπήματα, δεν έχεις και πολλές ευκαιρίες για ψάξιμο. Αλλά αργότερα, ανακάλυψα ότι χρησιμοποιώντας προσεκτικά το αριστερό όπλο (πυροβόλο κατά προτίμηση) και ακινητοποιώντας τον εχθρό, μπορούσα να αποκομίσω τα μέγιστα από τη μάχη. Αναπολώ βέβαια τις εποχές που μπορούσα να υψώσω την ασπίδα μου και να αποκρούσω μία επίθεση, αλλά ας όψεται εκείνος ο παράλογος νόμος απαγόρευσης των ασπίδων. Αυτό βέβαια που ποτέ δε μπόρεσα να καταλάβω είναι το γιατί απαγορεύτηκαν και τα λογής λογής όπλα και μείναμε με ελάχιστες επιλογές. Ενδιαφέρουσες μεν, αλλά ποιος δεν αναπολεί τις συλλογές με τα 60 σπαθιά και τις 30 ασπίδες;

Αλλά καλό είναι να μη γκρινιάζω μπροστά σε νέους ανθρώπους με όνειρα και φιλοδοξίες. Με αυτά που έχουμε μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας άψογα. Ξέρετε ότι στο πρώτο μάθημα θα μάθετε για τις δύο μορφές που μπορεί να έχει ένα όπλο και τις επιπλέον κινήσεις που θα κάνετε με αυτό; Ελάτε εδώ νεαρέ μου. Μη ντρέπεστε. Κ. καθηγητά, μας επιτρέπετε; Πάλι αναστενάζετε; Εντάξει, παίρνω το θάρρος και κάνω μία επίδειξη λοιπόν. Ελάτε λοιπόν νεαρέ. Κρατήστε αυτό το μπαστούνι με το αγκαθωτό σύρμα. Βλέπετε πόσο ελαφρύ και γρήγορο είναι. Ωραία. Τώρα αλλάξτε του τι μορφή. Είδατε πώς μετατράπηκε σε ένα αγκαθωτό μαστίγιο; Υπέροχα. Τώρα ο αντίπαλος χτυπιέται από πιο μακριά αν και μάλλον εσείς γίνεστε πιο αργός. Τώρα κάντε και αυτό που θα σας πω. Χτυπήστε την εκπαιδευτική κούκλα με το μαστίγιο και στη δεύτερη κίνηση αλλάξτε τη μορφή του στον αέρα. Α, υπέροχα! Το είδατε και οι υπόλοιποι αυτό; Πώς στη ροή της μάχης το μαστίγιο ξαναέγινε μπαστούνι καρφώνοντας με μία έξτρα κίνηση την κούκλα! Φανταστείτε το αυτό στο πεδίο της μάχης. Θεωρητικά αγαπητέ, πάντα θεωρητικά.

Ω μα ναι φίλε μου. Τι ερώτηση είναι αυτή; Και βέβαια θα βρείτε και κάποια πιο περίπλοκα όπλα. Αλλά δε θα είναι στη βασική ύλη του μαθήματος. Θα πρέπει να ψάξετε καλύτερα και βαθύτερα για να γνωρίσετε τις πιο εξεζητημένες μορφές οπλισμού. Να αναμένετε αρκετές εκπλήξεις. Πώς; Ναι, εκείνο το σάπιο κομμάτι ξύλο είναι η μοναδική ασπίδα που μας έχουν επιτρέψει να χρησιμοποιούμε φέτος. Ακατανόητη αυτή η τοπική αυτοδιοίκηση καμιά φορά. Και αυτοί οι τοπικοί άρχοντες… θαρρείς μας λοιδορούν. Όποιος επιθυμεί να δει τη συλλογή μου με τα όπλα των προηγούμενων εξαμήνων θα πρέπει να παρακολουθήσει εθελοντικά κάποια μαθήματα με μικρότερους ή νεότερους φοιτητές. Στο παρόν εξάμηνο θα πρέπει να μάθετε να αξιοποιείτε μικρότερο σε αριθμό εξοπλισμό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα πρέπει να είστε πιο γρήγοροι, πιο καχύποπτοι με το περιβάλλον σας, πιο προσεκτικοί και πιο ακριβείς. Όσο περνούν τα εξάμηνα τα πράγματα δυσκολεύουν και οι αντίπαλοι γίνονται θανατηφόροι. Ακόμα και αυτοί που δεν προκαλούν υποψίες. Θα πούμε κάποια πράγματα γι αυτούς αργότερα.

Α, πολύ καλή παρατήρηση αγαπητέ. Ναι, αυτά είναι ασημένιες σφαίρες και όχι, δεν είναι για Λυκανθρώπους. Χαχαχα. Μα αστεία πράγματα. Ποιος πιστεύει στους λυκανθρώπους στις μέρες μας. Ναι, είναι τα πυρομαχικά για τα πυροβόλα όπλα. Περιορισμένες στον αριθμό και σε καμία περίπτωση ικανές να πετύχουν πράγματα από μακριά. Αλλά είναι κατάλληλες, σε συνδυασμό με το κατάλληλο όπλο να ακινητοποιήσουν τον εχθρό ώστε να του επιφέρουμε το μοιραίο χτύπημα. Χρησιμοποιήστε τες με φειδώ και σκέψη και θα λάβετε τα μέγιστα εξ αυτού. Υπάρχουν και κάποια άλλα όπλα που χρησιμοποιούν τα ασημένια σκάγια αλλά θα τα βρείτε σε προχωρημένα μαθήματα. Χαχαχα, άκου λυκανθρώπους. Με κάνατε και ευθύμησα φίλε μου.

Ας προχωρήσουμε στο μάθημα της Φαρμακευτικής και των Πρώτων Βοηθειών. Α, όλα κι όλα, δίνουμε μεγάλη βάση σε αυτά τα μαθήματα στο ίδρυμά μας. Μεγαλύτεροι κίνδυνοι σημαίνουν και μεγαλύτερη ανάγκη για θεραπεία και φροντίδα των πληγών. Η κυρία Iosefka είναι υπεύθυνη του μαθήματος. Κυρία Iosefka είστε μέσα; Μα έχετε κλειδωμένα. Μας πώς περιμένετε να κάνουμε δουλειά με κλειστή την πόρτα; Δεν είχατε ενημερωθεί ότι σήμερα είναι η ξενάγηση; Όχι κυρία Iosefka, δε θα περιμένουμε να τελειώσετε τα πειράματά σας, έχουμε πολλά πράγματα ακόμα μπροστά μας και το βράδυ πλησιάζει. Ω μα δεν το λέω για κακό νεαρέ μου. Μία παρατήρησή μόνο κάνω στην καθηγήτριά σας που δεν είναι εδώ όπως θα έπρεπε. Δεν υπονοώ κάτι άλλο.

Όπως και να έχει, τα βασικά τα γνωρίζετε ήδη κύριες και κύριοι. Regeneration στη ζωή δεν υπάρχει. Κι όταν υπάρχει, βρίσκεται εκεί για να μας κοροϊδεύει και να καγχάζει. Ασήμαντο και σαρκαστικό.  Οπότε να θυμάστε ένα πράγμα: Πάντα να έχετε μαζί σας φιαλίδια με Αίμα. Ναι κανονικό αίμα, τι νομίζατε. Ότι με αναψυκτικά όπως το Estus μπορείτε να πετύχετε τίποτα; Ξεχάστε τα αυτά. Επικεντρωθείτε σε αυτό το μάθημα στο πώς να χρησιμοποιείτε με έξυπνο τρόπο τα Blood Vials. Είπαμε ότι το σημαντικότερο είναι να επιχειρούμε να ανακτήσουμε μέρος της υγείας αντεπιτιθέμενοι. Πότε; Προηγουμένως το λέγαμε αγαπητέ. Δεν προσέχατε; Αχ, δεν προσέχατε και αυτό θα σας κοστίσει.  Εκτός των Blood Vials δεν έχουμε να πούμε και πολλά άλλα πράγματα. Μόνο το ότι θα πρέπει να προσέχετε πάντα το περιβάλλον σας και να έχετε το κατάλληλο φάρμακο για την κατάλληλη στιγμή. Για να δούμε εδώ την προθήκη. Χμ… Blood Vials, Αντίδοτα (για τις δηλητηριάσεις φυσικά), Ηρεμιστικά (για καταστάσεις υψηλού στρες), χμ, πάνω κάτω αυτά. Τα βασικά. Πάντα να θυμάστε ότι θα πρέπει να έχετε αρκετές προμήθειες πάνω σας γιατί δε θέλετε να μείνετε χωρίς αυτές εν μέσω… επικίνδυνων καταστάσεων. Όχι ότι θα βρεθείτε σε επικίνδυνες καταστάσεις βεβαίως, αλλά οι καλοί Δάσκαλοι προετοιμάζουν τους μαθητές για παν ενδεχόμενο.

Χμ, τώρα που το καλοσκέφτομαι, θα πρέπει οπωσδήποτε να εισάγουμε και μία ενότητα για τους κινδύνους προσβολής από τη Νόσο και τη μεταμόρφωση σε Τέρας. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια, και μετά από πολύωρες συνελεύσεις για την ύλη του εξαμήνου, ακόμα δε νιώθουμε άνετα με το συγκεκριμένο θέμα και μένουν ακόμα αρκετές λεπτομέρειες να αποσαφηνιστούν.Κυρία Iosefka είστε εκεί; Καλώς, θα σας δουν αύριο τα παιδιά. Εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε.

Πώς είπατε; Α… Μήπως κανείς από σας θέλει να μείνει με την καθηγήτριά του; Έχει ανάγκη από έναν βοηθό σε ένα πείραμά της. Κυρία Ιosefka, σας αφήνω τον κύριο… ο κύριος;… τον κύριο Logan. Μόνο, κύριε Logan, βγάλτε το καπέλο σας γιατί δε βλέπω να χωράτε να περάσετε όταν σας ανοίξει η καθηγήτρια.

Ας προχωρήσουμε εμείς. Ναι δεσποινίς μου, η αίθουσα που περάσαμε είναι κλειδωμένη. Εδώ παραδίδονταν μαθήματα μαγείας. Προχωρημένα πράγματα με Hexes, Πυρομαντεία, Θαύματα κτλ, αλλά είχαμε ένα μικρό ατύχημα όταν κάτι ερασιτέχνες από εκείνο το αχώνευτο κολλέγιο για παιδάκια νόμισαν ότι μπορούν να παίζουν με πράγματα που δεν κατανοούν. Ναι, ναι, δε γράφτηκε τίποτα στις εφημερίδες γιατί η εικόνα ήταν ζοφερή και καθόλου κολακευτική για το Ίδρυμά μας και ο άνθρωπος που ανέλαβε την υπόθεση δεν άφησε κάτι να διαρρεύσει. Στο κάτω κάτω δεν έφταιγε κανείς από μας. Κρίμα πάντως γιατί είχα αρχίσει να συμπαθώ πολύ αυτό το μάθημα. Σχεδόν είχα αφήσει στην άκρη τον υπόλοιπο οπλισμό μου. Αλλά εφόσον οι χρηματοδότες της σχολής θέλησαν να επικεντρώσουν και πάλι στη μάχη σώμα με σώμα (θεωρητικά πάντα, έ;) ήταν μοιραίο η Μαγεία να μπει στην άκρη. Κάτι ψήγματα υπάρχουν στο εξάμηνό σας για Arcane επιστήμες, αλλά δεν έχουν σχέση με αυτό που ξέραμε. Κρίμα, τι να πει κανείς.

Στο μεταξύ αγαπητοί μου, από την καντίνα μας μπορείτε να ψωνίσετε ό,τι επιθυμείτε σε λογικές πάντα τιμές. Μα τι λέτε τώρα, είναι 9000 Blood Echoes πολλές για ένα Δηλητηριασμένο Στιλέτο; Έχετε δει τις τιμές στην αγορά; Βεβαίως και μπορείτε να αγοράσετε και ρούχα, και ναι, και ρέπλικες-ενθύμια του οπλισμού των Παλαιών Κυνηγών και Αρχόντων της περιοχής. Μόνο που για να γίνουν διαθέσιμα στο κατάστημα θα πρέπει να τους έχετε συναντήσει στην ύλη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και να πετύχετε στις προόδους των καθηγητών σας. Ειδάλλως, τη σημασία έχει αν θα έχετε ή όχι ένα όπλο;

Αλλά να! Φτάσαμε στον καλλιτέχνη μας. Τον οπλουργό μας τον κύριο Vamos. Όχι, όχι, μη τρομάζετε, η εμφάνισή του ξεγελά. Είναι καλοκάγαθος και τετραπέρατος. Κύριε καθηγητά, τι έχετε να μας δείξετε σήμερα ως πρόγευση των μαθημάτων; Ω, μα…, μα αυτό είναι αριστούργημα. Καταφέρατε και τρυπώσατε σε αυτό το τσεκούρι αυτό το πανέμορφο Blood Gem. Τι ακριβώς κάνει αυτό; +12% Blood Attack! Υπέροχα. Θυμάστε που το βρήκατε; Α, στο Απαγορευμένο Δάσος. Μάλιστα. Υπέροχα. Και με αυτές τις Blood Stones τι ακριβώς παλεύετε να πετύχετε; Πολύ ωραία, δυναμώνετε το όπλο. Εκπληκτικό, απαράμιλλη τεχνική. Υποθέτω ότι τέτοιες μπορούμε να βρούμε πολλές ε; Σωστά, κάποιες ναι, κάποιες όχι.

Θα πρέπει να σας πω εδώ αγαπητοί μου ότι ο κ. Vamos έχει ασχοληθεί με πολύ πιο περίπλοκες τεχνικές αναβάθμισης εξοπλισμού στο παρελθόν, αλλά χρόνια και χρόνια πείρας έχουν διυλιστεί στο να χρησιμοποιούνται μόνο αυτές οι Αιμάτινες Πέτρες. Που’ναι τα χρόνια που χρησιμοποιούσαμε Bladestones και Darkmoonstones, ε κύριε καθηγητα;… Α, ναι, σωστά, δεν ήσαστε εσείς, τα αδέρφια ήταν. Ναι, ούτε κι εγώ ήμουν. Σωστή η παρατήρηση (ψιθυριστά:προσπαθώ να κάνω λίγη καλή εντύπωση στα παιδιά κ. Vamos, πώς περιμένετε να εξηγήσω το ότι έχουμε ξεμείνει μόνο με Blood Stones; Να κάτσω να τους πώ για τους ισολογισμούς της Σχολής;). Κύριε καθηγητά, μία τελευταία ερώτηση. Με τα Εργαλεία του Κυνηγού έχουμε προχωρήσει αρκετά; Ω χαίρομαι! Θα μπορέσουμε λοιπόν να τα εντάξουμε στη διδακτέα ύλη. Χαίρομαι γιατί είναι ό,τι πιο κοντινό στη Μαγεία που –σας το ξαναείπα έ;- μου λείπει πολύ. Είναι χρήσιμα τα Εργαλεία του Κυνηγού παιδιά μου. Χρησιμοποιούν κι αυτά Ασημένιες Σφαίρες και έχουν μία αξιοσημείωτη ποικιλία. Αγαπημένο μου είναι αυτό που δίνει την ικανότητα στον Κυνηγό να εξακοντίζει Πλοκάμια από το αριστερό του χέρι. Πρέπει να το δείτε στην πράξη.

Χμ, καλώς λοιπόν. Τέλος πάντων, αγαπητοί, το μάθημα θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Πωπω! Τους Ρούνους ξέχασα. Θα έχουμε και τους ρούνους κύριε καθηγητά, έτσι δεν είναι; Βαριέστε λίγο ε; Τι να γίνει κύριε καθηγητά, έχουμε περάσει σε εποχές αυτοματοποίησης. Με ένα κλικ όλα στα πόδια μας. Έχουν περάσει οι εποχές που κάναμε ταξίδι ολόκληρο για μία τόση δα αναβάθμιση. Ξέρω, έπεσαν οι δουλειές, έκλεισαν τα εργαστήρια, μα γι αυτό κι εμείς σας κάναμε πρόταση για τη θέση του καθηγητή στο Ίδρυμα μας. Καλό απόγευμα κύριε καθηγητά. Δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή διάθεση ο κύριος καθηγητής. Αλλά ο επόμενος που θα επισκεφτούμε θα είναι σίγουρα πιο πρόσχαρος. Είναι ο καλλιτέχνης μας, ο ζωγράφος προσωπογραφιών, ο αγαπητός Αρθούρος Κλαρκ για το μάθημα των Εικαστικών. Κύριε καθηγητά, έφερα τους νέους φοιτητές. Μα…

Μα τι ζωγραφίζετε πάλι κύριε Κλαρκ. Τι είναι αυτό το… πλοκαμοείδες σίχαμα; Από πού ακριβώς βγαίνει αυτό το αηδιαστικό υγρό; Και εκείνη η εικόνα; Χθες το ζωγραφίσατε στο δρόμο έξω από τον Καθεδρικό Ναό; Μη δίνεται σημασία παιδιά μου, η φαντασία του κ. καθηγητή καλπάζει. Τι δουλειά έχει ένας γίγαντας με αιματοβαμμένο τσεκούρι που σέρνει αλυσίδες έξω από τον καθεδρικό μας κύριε καθηγητά; Ναι, ξέρω ότι βλέπετε τα πράγματα διαφορετικά, ξέρω ότι έχετε καλλιτεχνική φλέβα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι ίσως χρειάζεστε και άλλες… βοήθειες ώστε να αποδώσετε αυτά τα ανοσιουργήματα. Κάτι θετικό κύριε Κλαρκ έχετε να δείξουμε στα παιδιά; Πού είναι εκείνο το υπέροχο πορτραίτο της αγαπημένης μας Αρχιέρειας; Αυτό; Είστε με τα καλά σας; Πώς την καταντήσατε έτσι; Έτσι είναι στην πραγματικότητα; Σοβαρολογείτε; Αυτό το… εξάμβλωμα είναι στην πραγματικότητα η Αρχιέρεια του Ναού μας; Κύριε καθηγητά, όταν σας έκανε μετρήσεις η κ. Iosefka προχθές, πόσο βρήκε το Insight σας; Γιατί αν είναι πάνω από 10, τα πράγματα είναι αρκετά σοβαρά κι εσείς το παραμελήσατε. Κάτι πρέπει να κάνουμε και να το μειώσουμε.

Ναι, ναι, το ξέρω παιδιά μου ότι ακόμα και τα εκτρωματικά πορτραίτα του κυρίου καθηγητή είναι αριστουργήματα. Το ξέρω. Για σας φοβόμουν και την εντύπωση που θα σας έκαναν αλλά αφού το βλέπετε έτσι, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Θα τα απολαύσετε τα μαθήματα με τον κύριο καθηγητή, σας το υπόσχομαι. Κύριε καθηγητά, στην Θεραπέυτριά μας το συντομότερο δυνατό. Κάτι πρέπει να κάνουμε με αυτό το Insight. Παιδιά μου, κι εσείς να προσέχετε. Θα πρέπει να το περιορίζετε.

Μία τελευταία ερώτηση κύριε Κλαρκ, και θα σας αφήσω στα… αραβουργήματά σας. Αυτή η κατηγορία πορτραίτων τι είναι; Ναι, αυτά που έχετε ξεχωριστά. Πολύ απειλητικές φαίνονται αυτές οι μορφές. Ναι για πέστε μας. Μάλιστα. Μοναδικοί αντίπαλοι με σφοδρές τακτικές και αμείλικτα χτυπήματα. Έχουμε πολλές ευκαιρίες με αυτούς τους εχθρούς κύριε Κλαρκ; Θεωρητικά πάντα παιδιά μου, δε θα βρούμε κάτι τέτοιο μπροστά μας! Άπειρες ή όσο αντέχουν τα νεύρα μας λέτε ε; Ναι, το γνωρίζω ότι ο καθηγητής αρχιτεκτονικής είχε ειδική μέριμνα στο να είναι άμεσα προσβάσιμοι αυτοί οι αντίπαλοι μετά το άνοιγμα ορισμένων shortcuts. Ναι, είναι αυθεντία σε αυτά τα πράγματα. Και να σας ρωτήσω, το διπλανό πορτραίτο σε κάθε μοναδικό Εχθρό τι είναι; Α, ο ίδιος εχθρός είναι ακόμα πιο εξαγριωμένος από τα χτυπήματα που δέχεται. Δε μας τα λέτε καλά κύριε καθηγητά. Εγώ προτείνω να κρατάμε γενικά χαμηλά το Insight μας, μήπως και τα δούμε όλα αυτά με διαφορετικό μάτι.

Να, θα μας τα πει ο Ψυχολόγος μας. Αρχές Βασικής Ψυχολογίας παραδίδει σε αυτό το εξάμηνο ο κύριος Tσαρλς Ντεξτερ Γουώρντ. Γιατί πολλά ακούγονται για τα μέρη μας και την εποχή μας και θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Προετοιμασμένοι για το πώς βλέπουμε τον κόσμο μας, για το πώς να ξεχωρίζουμε το όνειρο από την πραγματικότητα, για το πώς να αποφεύγουμε τα σημεία καθαρής τρέλας για τα οποία θα έχετε ακούσει. Ο κύριος καθηγητής τα παίζει στα δάκτυλα αυτά τα πράγματα. Το Insight σας να προσέχετε μόνο. Ξέρω, βοηθάει να αποκτήσετε πολλές πολύ βασικές προμήθειες και να βρείτε συνοδοιπόρους σε αυτό το δύσκολο κόσμο που ζούμε, αλλά έχει και κινδύνους. Καμιά φορά τα πράγματα είναι καλύτερα να τα βλέπουμε όπως νομίζουμε ότι είναι και όχι όπως πραγματικά είναι αλλιώς μπορεί και να παραφρονήσουμε. Έτσι δεν είναι κύριε καθηγητά; Αποκοιμήθηκε. Ας αποχωρήσουμε ήσυχα.

Ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής μας περιμένει στο γραφείο του. Είναι νέος στη σχολή μας καθώς ο προηγούμενος, ο κύριος Νύαρλ Αθοτέπ αντιμετώπισε κάποια προβλήματα υγείας. Τι είπατε κύριε για εγκλεισμό σε ψυχιατρική κλινική; Μα πώς διαρρέουν αυτά τα πράγματα… Ναι, η αλήθεια είναι ότι μετά το μάθημα του δευτέρου εξαμήνου υπέστη έναν σοβαρότατο νευρικό κλονισμό. Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο είχε αρχίσει να συμπεριφέρεται λίγο περίεργα. Φανταστείτε ότι στις εξετάσεις είχε βάλει στους σπουδαστές να αναλύσουν ένα τοπογραφικό σχέδιο, ενώ όλοι είχαν μπροστά τους κατάμαυρες σελίδες. Αυτοί διαμαρτύρονταν ότι πρόκειται για μία μαύρη σελίδα κι αυτός φώναζε ότι έχουν το σχέδιο μπροστά στα μάτια τους και δεν το βλέπουν. Φυσικά πέρασαν όλοι με οκτώ και ο καθηγητής έμεινε απόλυτα δυσαρεστημένος γιατί έλεγε ότι δεν είναι δυνατόν να τα περιμένουν όλα στο πιάτο. Ιδιοφυία είναι πάντως ο άνθρωπος αυτός. Φανταστείτε ότι είχε βρει τρόπο να φτάνει χωρίς να τον βλέπει κανείς επειδή απ ό,τι έλεγε είχε βρει κρυφά περάσματα που ήταν μπροστά στα μάτια όλων και τα χρησιμοποιούσε καθημερινά.

Αλλά και ο κύριος Σουμπ Νιγκουράθ θεωρείται αυθεντία στον τομέα του. Έτσι δεν είναι κύριε καθηγητά; Δεν είναι βέβαια τόσο εξεζητημένος ως σχεδιαστής σαν το συνάδελφό του ούτε προχωρεί σε ακρότητες αλλά διαπρέπει στο σχέδιο, στην κλίμακα και στην απόδοση ενός περιβάλλοντος. Έχει φοβερές γνώσεις που πηγαίνουν πίσω στην αρχιτεκτονική των Κάστρων του Μεσαίωνα και των γοτθικών κατασκευών στα πλέον απόκρημνα και αφιλόξενα μέρη του πλανήτη. Και ορισμένοι μαθηματικοί σας θεωρούν διάνοια κύριε καθηγητά.

Άκουγα έναν τις προάλλες να πλέκει εγκώμια για τις κλίμακές σας και τις στρεβλές αναλογίες που κάνουν τα κτήρια να φαίνονται ότι είναι έτοιμα να πέσουν αλλά στέκονται στη θέση τους τελικά. Και ένας άλλος που έκανε λόγο για τις συνδέσεις των κτηρίων που σχεδιάζετε μεταξύ τους. Φοβερό πράγμα να μπαίνεις από τη μία και να βγαίνεις πάλι σε ένα γνωστό σημείο. Σωστά, γεννηθήκατε στο Providence. Τι άλλο να πει κανείς; Παραδέχεστε κι εσείς όμως ότι ο κύριος Αθοτέπ ήταν αυθεντία στην κατασκευή επιπέδων έτσι; Πώς είπατε; Σαν τούρτα με πολλά πατώματα ήταν οι κόσμοι του, ακριβώς! Χαχαχα! Υπέροχα το είπατε.  Ναι, μας λείπει ο κύριος καθηγητής και προσευχόμαστε στο Χαστούρ να είναι και πάλι σύντομα κοντά μας. Σας χαιρετούμε κύριε καθηγητά και θα τα πούμε από βδομάδα όταν επιστρέψετε από το Arkham.

Αλήθεια, τώρα που το θυμήθηκα, εκείνο το project των Chalice Dungeons προχωράει; Απ όσο αντιλαμβάνομαι όλο το σκεπτικό έχει να κάνει με την πορεία σε τυχαία δημιουργούμενα υπόγεια που κρύβουν κινδύνους. Έξυπνο κύριε καθηγητά. Και χρονοβόρο (με την καλή έννοια) γι αυτόν που θα ασχοληθεί. Ξέρουμε τα πιθανά «κέρδη» από την ενασχόληση αυτή; Loot έ; Ε, αυτονόητο ακούγεται. Dungeon, Bosses, Loot. Παίζατε παιχνίδια μικρότερος κύριε καθηγητά; Α, και τώρα παίζετε… Μάλιστα. A, να και ο Πατέρας Γκασκόιν, ο θεολόγος μας. Όχι, όχι αγαπητέ, μην τον ενοχλείτε, είναι λίγο αλλοπρόσαλλος αλλά σπουδαίος επιστήμων. Δυστυχώς αν τον πετύχετε σε κακή διάθεση δε θα καταφέρετε να κατανοήσετε και πολλά πράγματα. Θα σας ζαλίσει με τις ασυναρτησίες του για Κόκκινα Φεγγάρια και Μεγάλους που Ξαναγεννιούνται και Κλαίουσες Νύφες και Τυφλούς Θεούς που ουρλιάζουν στα έγκατα της Γης. Επίσης, υποψιάζομαι ότι στη διαμάχη μεταξύ της Εκκλησίας της Θεραπείας και των κατοίκων της Παλιάς Πόλης έχει πάρει τη θέση της Εκκλησίας. Δεν ξέρω γιατί, αλλά υποστηρίζει ορισμένες θεωρίες που… αλλά αφήστε το καλύτερα. Η ιστορία αυτή ακόμα πονάει την Πόλη και οι πληγές που έχει αφήσει δεν έχουν κλείσει. Το λιγότερο που θέλουμε είναι μία ακόμα φήμη ότι εν τέλει τα «τέρατα» δεν είναι τόσο «τέρατα» όσο φαίνονται.

Να ξέρετε ότι το μάθημα με τον Πατέρα Γκασκόιν θέλει διάβασμα και μελέτη για να συνδέσετε μεταξύ τους τις τελείες. Δεν είναι απλά τα πράγματα. Μη περιμένετε με ένα γρήγορο πέρασμα να αντεπεξέλθετε στις εξετάσεις. Αλλά από την άλλη, τι μπορώ να πω; Είναι το αγαπημένο μου. Είναι αυτό που σε γεμίζει με ευχαρίστηση όταν τελικά βλέπεις τη συνολική εικόνα.  Ναι αγαπητή μου, η μουσική που ακούτε έρχεται από εκείνη την αίθουσα διδασκαλίας και το βιολί το παίζει ο καθηγητής σας, αυτή η μουσική ιδιοφυία, ο φίλος μου Ερικ Ζαν…

Μεγαλοδύναμε Τσοθάγκουα, τι ήταν αυτό το ουρλιαχτό; Έρικ; Έρικ; Είσαι καλά; Μα, αν είναι δυνατόν, πάλι δοκιμές έκανες; Μου έκοψες τη χολή και των παιδιών επίσης. Τι κάνεις άνθρωπέ μου. Με τι πειραματίζεσαι πάλι; Δεν ξέρεις ότι αυτοί οι ήχοι μπορούν να σπάσουν νεύρα; Όλη την απόγνωση μία καταραμένης ύπαρξης εσύ θέλεις να την περάσεις σε ένα ουρλιαχτό; Ναι, το ξέρω, αυτό είναι το πρέπον και το σωστό. Μία ύπαρξη παγιδευμένη μέσα σε ένα αποτρόπαιο σώμα και φυλακισμένη σε μία αιώνια κατάρα έτσι θα έπρεπε να ουρλιάζει. Αλλά όλος αυτός ο πόνος, όλη αυτή η απελπισία, όλη αυτή η οργή. Διαπρέπεις και πάλι φίλε μου. Ελάτε παιδιά, ελάτε να ακούσετε πώς από τις απάνθρωπους ήχους των καταραμένων ψυχών μπορεί αυτή η ιδιοφυία να μεταπηδήσει σε ουράνιες μελωδίες και επικές στιγμές. Ελάτε να νιώσετε από τη μία το απόκοσμο και το μοναχικό, το σιχαμένο και βδελυρό και από την άλλη το επικό και ανυψωτικό. Ελάτε να δείτε πώς αυτός ο υπέροχος μουσικός από τη μία αποδίδει τις έρπουσες υπάρξεις στο βούρκο της Καταραμένης Νόσου και από την άλλη την Θρηνωδία του Τέρατος που πέφτει από τη Λεπίδα του Κυνηγού!

Ελπίζω να μη σας κούρασα με τις ποιητικές μου ανησυχίες. Έρικ, σε χαιρετούμε και πιστεύω ότι τα παιδιά ανυπομονούν να ξεκινήσουν τα μαθήματα. Και είπαμε ε; Κλειστά τα παράθυρα το βράδυ ό,τι κι αν ακούσεις, ό,τι κι αν δεις. Παραλογίζομαι κύριε Patches; Έτσι λέτε; Ενδιαφέρον να το ακούω αυτό από κάποιον που παλιότερα σύχναζε κοντά σε σκοτεινές αβύσσους και παγίδευε ανυποψίαστους περαστικούς. Ω, δεν το λέω με κατηγορηματικό τόνο κύριε καθηγητά. Ο κύριος Patches νέοι μου είναι ο καθηγητής Μαθηματικών και Φυσικής.

Λόγω παραβατικής συμπεριφοράς κατέληξε δις στη φυλακή όπου ασπάστηκε το κίνημα των Πραγματιστών και μελέτησε Θετικές επιστήμες. Είναι πλέον εξαιρετικός στο αντικείμενό του αλλά αυτός ο πραγματισμός και η πεζότητά του καταντά ελαφρώς ενοχλητική. Απορρίπτει πλέον το υπερφυσικό και το μεταφυσικό. Αποδέχεται ότι βλέπει και ότι μπορεί να εξηγήσει με τύπους και εξισώσεις. Καλά δεν τα λέω κύριε Patches; Τι είναι αυτός ο κατάλογος; Πάλι κατάλογο μου δίνετε; Δε μπορείτε να πείτε δύο πράγματα μόνος σας, πιο ζεστά, πιο κατανοητά; Όχι. Πιστός στο φορμαλισμό και την τυπικότητα. Στον ξύλινο λόγο και στην αυστηρή περιγραφικότητα. Δεκτό. Αφού με μαθηματικά συνεννοείστε, ας συνεχίσουμε έτσι. Θα αρχίσω να μισεύω τον παλιό σας εαυτό μου φαίνεται.

Ο καθηγητής θέλει να σας διαβάσω τη λίστα παιδιά μου. Έφυγε κιόλας. Ουφ. Τέλος πάντων, ας δούμε τι γράφει

Με σεβασμό.

Patches Hyena
Θαυμάσια! Δεν καταλαβαίνω τίποτα! Μα γιατί αυτός ο άνθρωπος πρέπει να επικοινωνεί μόνο με πίνακες και αριθμούς; Συγχωρέστε αγαπητοί αυτό το δυσάρεστο διάλλειμα πεζότητας και παντελούς έλλειψης ρομαντισμού. Πώπω! Με αυτά και μ’ αυτά ξαναβγήκαμε στην κεντρική αυλή αγαπητοί μου. Ελπίζω η εντύπωση που αποκομίσατε από την πρόχειρη αυτή παρουσίαση των μαθημάτων του τετάρτου εξαμήνου να είναι θετική. Και να τονίσω κι αυτό. Το εξάμηνο αυτό, θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε ως ένα ξεχωριστό βήμα στην πορεία των σπουδών σας. Ξέρω, δεν είναι πάντα εύκολο, πόσο μάλλον όταν πολλοί από σας μείνατε θαμπωμένοι από το δεύτερο εξάμηνο. Ναι, ναι, διαπρέψαμε τότε ως Σχολή. Αλλά πρέπει να προχωρήσουμε, έτσι δεν είναι; Ξέρω ότι για όσους δεν είστε νέοι στο Πανεπιστήμιο, κάποια πράγματα θα σας φανούν πιο δύσκολα και άλλα πιο απλά. Κάποια πράγματα θα σας λείψουν, αλλά οι καθηγητές μας κάνουν το καλύτερο δυνατό να αναπληρώσουν τα κενά.  Ας αντιμετωπίσουμε όμως αυτή την περίοδο σαν κάτι ξεχωριστό και ας έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι και πάλι είμαστε έτη φωτός μπροστά από τους υπόλοιπους ερασιτέχνες.

Να προσέχετε, να μελετάτε, αν θέλετε να συνεργάζεστε και μεταξύ σας, αλλά πάντα να έχετε κάτι στο μυαλό σας. Είστε πολύ πιο μπροστά από όλους τους υπόλοιπους. Έχετε ερωτήσεις; Όχι;

Ναι, εσείς νεαρέ μου, σε ακούω. Πότε θα ανοίξουν οι Πύλες; Οι Πύλες που βλέπετε πίσω μου; Μα αγαπητέ μου, πίσω από αυτές τις Πύλες βρίσκεται ο δρόμος που οδηγεί εκτός Yarnham. Όχι αγαπητέ. Κάτι δεν έχετε καταλάβει σωστά. Αυτές οι Πύλες… δεν πρόκειται να ξανανοίξουν ποτέ.

Exit mobile version