Ας προχωρήσουμε εμείς. Ναι δεσποινίς μου, η αίθουσα που περάσαμε είναι κλειδωμένη. Εδώ παραδίδονταν μαθήματα μαγείας. Προχωρημένα πράγματα με Hexes, Πυρομαντεία, Θαύματα κτλ, αλλά είχαμε ένα μικρό ατύχημα όταν κάτι ερασιτέχνες από εκείνο το αχώνευτο κολλέγιο για παιδάκια νόμισαν ότι μπορούν να παίζουν με πράγματα που δεν κατανοούν. Ναι, ναι, δε γράφτηκε τίποτα στις εφημερίδες γιατί η εικόνα ήταν ζοφερή και καθόλου κολακευτική για το Ίδρυμά μας και ο άνθρωπος που ανέλαβε την υπόθεση δεν άφησε κάτι να διαρρεύσει. Στο κάτω κάτω δεν έφταιγε κανείς από μας. Κρίμα πάντως γιατί είχα αρχίσει να συμπαθώ πολύ αυτό το μάθημα. Σχεδόν είχα αφήσει στην άκρη τον υπόλοιπο οπλισμό μου. Αλλά εφόσον οι χρηματοδότες της σχολής θέλησαν να επικεντρώσουν και πάλι στη μάχη σώμα με σώμα (θεωρητικά πάντα, έ;) ήταν μοιραίο η Μαγεία να μπει στην άκρη. Κάτι ψήγματα υπάρχουν στο εξάμηνό σας για Arcane επιστήμες, αλλά δεν έχουν σχέση με αυτό που ξέραμε. Κρίμα, τι να πει κανείς.
Στο μεταξύ αγαπητοί μου, από την καντίνα μας μπορείτε να ψωνίσετε ό,τι επιθυμείτε σε λογικές πάντα τιμές. Μα τι λέτε τώρα, είναι 9000 Blood Echoes πολλές για ένα Δηλητηριασμένο Στιλέτο; Έχετε δει τις τιμές στην αγορά; Βεβαίως και μπορείτε να αγοράσετε και ρούχα, και ναι, και ρέπλικες-ενθύμια του οπλισμού των Παλαιών Κυνηγών και Αρχόντων της περιοχής. Μόνο που για να γίνουν διαθέσιμα στο κατάστημα θα πρέπει να τους έχετε συναντήσει στην ύλη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και να πετύχετε στις προόδους των καθηγητών σας. Ειδάλλως, τη σημασία έχει αν θα έχετε ή όχι ένα όπλο;
Αλλά να! Φτάσαμε στον καλλιτέχνη μας. Τον οπλουργό μας τον κύριο Vamos. Όχι, όχι, μη τρομάζετε, η εμφάνισή του ξεγελά. Είναι καλοκάγαθος και τετραπέρατος. Κύριε καθηγητά, τι έχετε να μας δείξετε σήμερα ως πρόγευση των μαθημάτων; Ω, μα…, μα αυτό είναι αριστούργημα. Καταφέρατε και τρυπώσατε σε αυτό το τσεκούρι αυτό το πανέμορφο Blood Gem. Τι ακριβώς κάνει αυτό; +12% Blood Attack! Υπέροχα. Θυμάστε που το βρήκατε; Α, στο Απαγορευμένο Δάσος. Μάλιστα. Υπέροχα. Και με αυτές τις Blood Stones τι ακριβώς παλεύετε να πετύχετε; Πολύ ωραία, δυναμώνετε το όπλο. Εκπληκτικό, απαράμιλλη τεχνική. Υποθέτω ότι τέτοιες μπορούμε να βρούμε πολλές ε; Σωστά, κάποιες ναι, κάποιες όχι.
Θα πρέπει να σας πω εδώ αγαπητοί μου ότι ο κ. Vamos έχει ασχοληθεί με πολύ πιο περίπλοκες τεχνικές αναβάθμισης εξοπλισμού στο παρελθόν, αλλά χρόνια και χρόνια πείρας έχουν διυλιστεί στο να χρησιμοποιούνται μόνο αυτές οι Αιμάτινες Πέτρες. Που’ναι τα χρόνια που χρησιμοποιούσαμε Bladestones και Darkmoonstones, ε κύριε καθηγητα;… Α, ναι, σωστά, δεν ήσαστε εσείς, τα αδέρφια ήταν. Ναι, ούτε κι εγώ ήμουν. Σωστή η παρατήρηση (ψιθυριστά:προσπαθώ να κάνω λίγη καλή εντύπωση στα παιδιά κ. Vamos, πώς περιμένετε να εξηγήσω το ότι έχουμε ξεμείνει μόνο με Blood Stones; Να κάτσω να τους πώ για τους ισολογισμούς της Σχολής;). Κύριε καθηγητά, μία τελευταία ερώτηση. Με τα Εργαλεία του Κυνηγού έχουμε προχωρήσει αρκετά; Ω χαίρομαι! Θα μπορέσουμε λοιπόν να τα εντάξουμε στη διδακτέα ύλη. Χαίρομαι γιατί είναι ό,τι πιο κοντινό στη Μαγεία που –σας το ξαναείπα έ;- μου λείπει πολύ. Είναι χρήσιμα τα Εργαλεία του Κυνηγού παιδιά μου. Χρησιμοποιούν κι αυτά Ασημένιες Σφαίρες και έχουν μία αξιοσημείωτη ποικιλία. Αγαπημένο μου είναι αυτό που δίνει την ικανότητα στον Κυνηγό να εξακοντίζει Πλοκάμια από το αριστερό του χέρι. Πρέπει να το δείτε στην πράξη.
Χμ, καλώς λοιπόν. Τέλος πάντων, αγαπητοί, το μάθημα θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Πωπω! Τους Ρούνους ξέχασα. Θα έχουμε και τους ρούνους κύριε καθηγητά, έτσι δεν είναι; Βαριέστε λίγο ε; Τι να γίνει κύριε καθηγητά, έχουμε περάσει σε εποχές αυτοματοποίησης. Με ένα κλικ όλα στα πόδια μας. Έχουν περάσει οι εποχές που κάναμε ταξίδι ολόκληρο για μία τόση δα αναβάθμιση. Ξέρω, έπεσαν οι δουλειές, έκλεισαν τα εργαστήρια, μα γι αυτό κι εμείς σας κάναμε πρόταση για τη θέση του καθηγητή στο Ίδρυμα μας. Καλό απόγευμα κύριε καθηγητά. Δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή διάθεση ο κύριος καθηγητής. Αλλά ο επόμενος που θα επισκεφτούμε θα είναι σίγουρα πιο πρόσχαρος. Είναι ο καλλιτέχνης μας, ο ζωγράφος προσωπογραφιών, ο αγαπητός Αρθούρος Κλαρκ για το μάθημα των Εικαστικών. Κύριε καθηγητά, έφερα τους νέους φοιτητές. Μα…
Μα τι ζωγραφίζετε πάλι κύριε Κλαρκ. Τι είναι αυτό το… πλοκαμοείδες σίχαμα; Από πού ακριβώς βγαίνει αυτό το αηδιαστικό υγρό; Και εκείνη η εικόνα; Χθες το ζωγραφίσατε στο δρόμο έξω από τον Καθεδρικό Ναό; Μη δίνεται σημασία παιδιά μου, η φαντασία του κ. καθηγητή καλπάζει. Τι δουλειά έχει ένας γίγαντας με αιματοβαμμένο τσεκούρι που σέρνει αλυσίδες έξω από τον καθεδρικό μας κύριε καθηγητά; Ναι, ξέρω ότι βλέπετε τα πράγματα διαφορετικά, ξέρω ότι έχετε καλλιτεχνική φλέβα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι ίσως χρειάζεστε και άλλες… βοήθειες ώστε να αποδώσετε αυτά τα ανοσιουργήματα. Κάτι θετικό κύριε Κλαρκ έχετε να δείξουμε στα παιδιά; Πού είναι εκείνο το υπέροχο πορτραίτο της αγαπημένης μας Αρχιέρειας; Αυτό; Είστε με τα καλά σας; Πώς την καταντήσατε έτσι; Έτσι είναι στην πραγματικότητα; Σοβαρολογείτε; Αυτό το… εξάμβλωμα είναι στην πραγματικότητα η Αρχιέρεια του Ναού μας; Κύριε καθηγητά, όταν σας έκανε μετρήσεις η κ. Iosefka προχθές, πόσο βρήκε το Insight σας; Γιατί αν είναι πάνω από 10, τα πράγματα είναι αρκετά σοβαρά κι εσείς το παραμελήσατε. Κάτι πρέπει να κάνουμε και να το μειώσουμε.
Ναι, ναι, το ξέρω παιδιά μου ότι ακόμα και τα εκτρωματικά πορτραίτα του κυρίου καθηγητή είναι αριστουργήματα. Το ξέρω. Για σας φοβόμουν και την εντύπωση που θα σας έκαναν αλλά αφού το βλέπετε έτσι, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Θα τα απολαύσετε τα μαθήματα με τον κύριο καθηγητή, σας το υπόσχομαι. Κύριε καθηγητά, στην Θεραπέυτριά μας το συντομότερο δυνατό. Κάτι πρέπει να κάνουμε με αυτό το Insight. Παιδιά μου, κι εσείς να προσέχετε. Θα πρέπει να το περιορίζετε.