Ελπίζω να μη σας κούρασα με τις ποιητικές μου ανησυχίες. Έρικ, σε χαιρετούμε και πιστεύω ότι τα παιδιά ανυπομονούν να ξεκινήσουν τα μαθήματα. Και είπαμε ε; Κλειστά τα παράθυρα το βράδυ ό,τι κι αν ακούσεις, ό,τι κι αν δεις. Παραλογίζομαι κύριε Patches; Έτσι λέτε; Ενδιαφέρον να το ακούω αυτό από κάποιον που παλιότερα σύχναζε κοντά σε σκοτεινές αβύσσους και παγίδευε ανυποψίαστους περαστικούς. Ω, δεν το λέω με κατηγορηματικό τόνο κύριε καθηγητά. Ο κύριος Patches νέοι μου είναι ο καθηγητής Μαθηματικών και Φυσικής.
Λόγω παραβατικής συμπεριφοράς κατέληξε δις στη φυλακή όπου ασπάστηκε το κίνημα των Πραγματιστών και μελέτησε Θετικές επιστήμες. Είναι πλέον εξαιρετικός στο αντικείμενό του αλλά αυτός ο πραγματισμός και η πεζότητά του καταντά ελαφρώς ενοχλητική. Απορρίπτει πλέον το υπερφυσικό και το μεταφυσικό. Αποδέχεται ότι βλέπει και ότι μπορεί να εξηγήσει με τύπους και εξισώσεις. Καλά δεν τα λέω κύριε Patches; Τι είναι αυτός ο κατάλογος; Πάλι κατάλογο μου δίνετε; Δε μπορείτε να πείτε δύο πράγματα μόνος σας, πιο ζεστά, πιο κατανοητά; Όχι. Πιστός στο φορμαλισμό και την τυπικότητα. Στον ξύλινο λόγο και στην αυστηρή περιγραφικότητα. Δεκτό. Αφού με μαθηματικά συνεννοείστε, ας συνεχίσουμε έτσι. Θα αρχίσω να μισεύω τον παλιό σας εαυτό μου φαίνεται.
Ο καθηγητής θέλει να σας διαβάσω τη λίστα παιδιά μου. Έφυγε κιόλας. Ουφ. Τέλος πάντων, ας δούμε τι γράφει
- «Πιο άμεση μάχη, υψηλότερες απαιτήσεις σε αντανακλαστικά και ικανότητα
- Ενοχλητική η ανάγκη «γεμίσματος» των προμηθειών σε Blood Vials και Bullets
- Ελαφρώς απογοητευτική η μειωμένη παραμετροποίηση και η περιορισμένη επιρροή των διαφόρων στατιστικών του χαρακτήρα (poise, inventory weight, resistances, defense, weapon scaling)
- Ουσιαστική απουσία ranged attack
- Εξαίσιος σχεδιασμός περιβαλλόντων και πολυσχιδές level design πολύ μακριά όμως από την εχθρικότητα και την ιδιοφυή ενότητα κόσμου του DS
- Μειωμένες επιλογές παραμετροποίησης των όπλων κάτι που συμφωνεί με το πόσο επικεντρώνουν οι δημιουργοί στη μάχη του συγκεκριμένου τίτλου με τον τρόπο που αυτοί τη θέλουν
- Λίγα Μυστικά
- Και πάλι ξεχωριστό και ατμοσφαιρικό multiplayer που είναι νωρίς να κριθεί
- Τα Chalice Dungeon προσθέτουν «εργατοώρες» παιχνιδιού με νέα Bosses
- Ακόμα κι έτσι, χιλιόμετρα μακριά από τον ανταγωνισμό»
Με σεβασμό.
Patches Hyena
Θαυμάσια! Δεν καταλαβαίνω τίποτα! Μα γιατί αυτός ο άνθρωπος πρέπει να επικοινωνεί μόνο με πίνακες και αριθμούς; Συγχωρέστε αγαπητοί αυτό το δυσάρεστο διάλλειμα πεζότητας και παντελούς έλλειψης ρομαντισμού. Πώπω! Με αυτά και μ’ αυτά ξαναβγήκαμε στην κεντρική αυλή αγαπητοί μου. Ελπίζω η εντύπωση που αποκομίσατε από την πρόχειρη αυτή παρουσίαση των μαθημάτων του τετάρτου εξαμήνου να είναι θετική. Και να τονίσω κι αυτό. Το εξάμηνο αυτό, θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε ως ένα ξεχωριστό βήμα στην πορεία των σπουδών σας. Ξέρω, δεν είναι πάντα εύκολο, πόσο μάλλον όταν πολλοί από σας μείνατε θαμπωμένοι από το δεύτερο εξάμηνο. Ναι, ναι, διαπρέψαμε τότε ως Σχολή. Αλλά πρέπει να προχωρήσουμε, έτσι δεν είναι; Ξέρω ότι για όσους δεν είστε νέοι στο Πανεπιστήμιο, κάποια πράγματα θα σας φανούν πιο δύσκολα και άλλα πιο απλά. Κάποια πράγματα θα σας λείψουν, αλλά οι καθηγητές μας κάνουν το καλύτερο δυνατό να αναπληρώσουν τα κενά. Ας αντιμετωπίσουμε όμως αυτή την περίοδο σαν κάτι ξεχωριστό και ας έχουμε πάντα στο μυαλό μας ότι και πάλι είμαστε έτη φωτός μπροστά από τους υπόλοιπους ερασιτέχνες.
Να προσέχετε, να μελετάτε, αν θέλετε να συνεργάζεστε και μεταξύ σας, αλλά πάντα να έχετε κάτι στο μυαλό σας. Είστε πολύ πιο μπροστά από όλους τους υπόλοιπους. Έχετε ερωτήσεις; Όχι;
Ναι, εσείς νεαρέ μου, σε ακούω. Πότε θα ανοίξουν οι Πύλες; Οι Πύλες που βλέπετε πίσω μου; Μα αγαπητέ μου, πίσω από αυτές τις Πύλες βρίσκεται ο δρόμος που οδηγεί εκτός Yarnham. Όχι αγαπητέ. Κάτι δεν έχετε καταλάβει σωστά. Αυτές οι Πύλες… δεν πρόκειται να ξανανοίξουν ποτέ.