Τρίτη και φαρμακερή!
Μετά από τη διάθεση της νέας περιπέτειας του Σκοτεινού Ιππότη, οι μέρες προχωράνε προς την επόμενη μεγάλη κυκλοφορία του φετινού καλοκαιριού, του νέου εγχειρήματος του Tomonobu Itagaki, ο οποίος είναι ευρέως γνωστός για τη δημιουργία των σειρών Dead or Alive και Ninja Gaiden που έχουν κυκλοφορήσει σε διάφορες πλατφόρμες. Εφόσον αποχώρησε από την Tecmo, ο Itagaki επιστρέφει υπό τη στέγη των Valhalla Game Studios, με το νέο παιχνίδι του που ακούει στο όνομα “Devil’s Third”. Εμείς έχουμε στην κατοχή μας την τελική έκδοση του Devil’s Third και σε αυτό το κείμενο θα σας μεταφέρουμε μια μικρή γεύση από όσα είδαμε κατά τη δοκιμή μας.
Στο εν λόγω παιχνίδι έχουμε τον έλεγχο του Ivan, ο οποίος καλείται να τα βάλει με μία ομάδα τρομοκρατών, στην οποία κάποτε ανήκε και εκείνος. Το Devil’s Third, για όσους δεν γνωρίζουν, ανήκει στην κατογορία των hack and slash & shooters. Αυτή η συνύπαρξη οπλών και σπαθιών μπορεί να ξενίσει στην αρχή τους fans των Ninja Gaiden, ωστόσο δεν υφίσταται η παραδοσιακή κάμερα (πάνω από τον ώμο) των “modern Third-person shooters“, αντιθέτως, χρησιμοποιεί την κάμερα πίσω από τον παίκτη. Με αυτό τον τρόπο η ροή του παιχνιδιού παραμένει γρήγορη είτε με τη χρήση ξίφους είτε με τη χρήση ranged όπλου. Ο εξοπλισμός που μπορεί να έχει ο χαρακτήρας μας είναι ένα όπλο για κοντινή μάχη και δύο όπλα πυρός. Τα όπλα που έχουμε ανά αποστολή διαφέρουν και αυτό διότι, εφόσον νικήσουμε έναν εχθρό, μπορούμε να πάρουμε το όπλο που είχε στην κατοχή του.
Το παιχνίδι ξεκινάει με τον πρωταγωνιστή να έχει στην κατοχή του μόνο τον παραδοσιακό λοστό, αλλά στην πορεία αλλάζουμε σε μαχαίρια κ.α. Το εντυπωσιακό είναι ότι το κάθε όπλο διαθέτει και διαφορετική κίνηση επίθεσης (annimation attack) αλλά και εύρος ζημιάς -πάντα ανάλογα του είδους του όπλου. Όσο για τα κανονικά όπλα, μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε είτε με την κανονική κάμερα (τρίτο πρόσωπο) είτε αλλάζοντας στη στιγμή, περνώντας σε κάμερα πρώτου προσώπου.
Εφόσον μιλάμε για παιχνίδι του Itagaki, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι διαμελισμοί των εχθρών -διαμελισμοί που προκύπτουν από όλων των ειδών τα όπλα- και το άφθονο αίμα. Η κίνηση του χαρακτήρα στο χώρο είναι αρκετά γρήγορη και είναι πάντα σε αρμόνια με τη μάχη που πραγματοποιείται, στοιχείο που μας δημιούργησε θετικές εντυπώσεις. Το ίδιο ισχύει και για τους εχθρούς, οι οποίοι ποικίλουν ανάλογα με το επίπεδο, κάποιοι έχουν όπλα κοντινής επίθεσης που σημαίνει ότι τρέχουν κατά μέτωπο επίθεση, ενώ υπάρχουν και οι εχθροί με ranged όπλα, οι οποίοι βρίσκουν κάλυψη στον χώρο και επιτίθενται μόλις βρεθούμε στο οπτικό τους πεδίο. Αν και η δοκιμή μας με το Devil’s Third έγινε στον “κανονικό” βαθμό δυσκολίας, οι εχθροί είναι αρκετά επιθετικοί, αλλά σε καμία περίπτωση άδικοι, και αυτό διότι, λόγω της γρήγορης μάχης που προσφέρει το παιχνίδι, μπορούμε να κινηθούμε και να πολεμήσουμε όπως θέλουμε, αφού δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στο πώς θέλουμε να αντιμετωπίσουμε και να νικήσουμε τον εκάστοτε εχθρό.
Επιπλέον, όσον αφορά στη μάχη, υπάρχει η γνώστη ανανέωση ενέργειας (health regeneration) όταν βρισκόμαστε σε κάλυψη ή δε δεχόμαστε ζημιά από εχθρούς. Τέλος, στις περίπου δύο ώρες που ασχοληθήκαμε με το παιχνίδι, δοκιμάσαμε και δύο εντυπωσιακά Boss fights, τα οποία παρείχαν ιδιαίτερη πρόκληση και απαιτούσαν τελείως διαφορετική προσέγγιση στη μάχη από τους κανονικούς εχθρούς.
Το πρώτο συμπέρασμα που βγάζουμε από το νέο εγχείρημα του Itagaki, είναι πως το παιχνίδι βρίσκεται σε καλό δρόμο και διατηρεί μια αρμονική συνύπαρξη των ranged και των melee όπλων, σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα -που είναι σήμα κατατεθέν του δημιουργού. Απλά, μένει να δούμε αν θα διατηρηθεί αυτός ο γρήγορος ρυθμός μάχης τόσο στο σύνολο του offline mode, αλλά και στο online mode, και πώς ακριβώς θα είναι η φύση του παιχνιδιού σε τέτοιο περιβάλλον σε σχέση με το Single Player τμήμα του.
Την πλήρη άποψή μας θα τη διαβάσετε στις 26 Αυγούστου.